17.09.2010 | 15:47
Dakle situacija je slijedeća:
Imam Ipod touch 32GB koji je crko. Kad je spojen na ispravljač radi (ali isto pravi neke probleme, npr. otvara originalne applikacije ali sve naknadno skinute ne otvara) a kad nije spojen na ispravljač ili je spojen preko USBa na Mac uopće ne radi (kao da je ugašen).
Odnio sam ga u iStyle na servis (budući da je bio tek dva mjeseca star) očekujuči da će mi s obzirom na garanciju dati drugi u zamjenu (budući da popravaka kod nas nema). I nakon dužeg čekanja i svakodnevnog nazivanja ispalo je da Apple ne priznaje garanciju jer se aktivirao “Liquid Contact Indicator”. Ne znam zašto se i kako aktivirao ali iPod definitivno nije bio u kontaktu s vodom (ni s pivom ili nečim sličnim).
I to je to. Nude mi zamjenu staro za novo uz nadoplatu od 1300 kn. Super cijena (s obzirom da je novi oko 2500 kn) samo što najnoviji model u USA košta cca 1500 kn. Fakat nisu normalni. A osim toga pa imao sam ga SAMO DVA MJESECA.
U servisu mi kažu da se mogu žaliti direktno u Apple ali mi neznaju dati nikakav kontakt kome da pišem i da se žalim.
Ima li ko kakvih iskustava po tom ili sličnom pitanju i zna li ko neki mail na koji bi mogao poslati žalbu.
Ja sam uvjeren da je otišla baterija i htio bi u Apple-u inzistirati da ga pregledaju i promjene mu bateriju ali ne znam kome da se obratim kad od odvih kod nas nikakve koristi.
Dakle moram nažalost priznati da iako sam Apple korisnik već više od 20 godina i stvarno volim Applove proizvode ovo što mi se sad dogodilo napravilo je takvu mrlju na njihovoj reputaciji da mi se gadi i razmišljati o njima.
Ima li ko kakvu ideju ili spoznaju koja bi mi pomogla.
pozdav svima