iPhone & T-mobile servis
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iPhone & T-mobile servis


20.02.2012 | 23:30
Samo se pravi lud i trazi servis - novi mobitel .Sta te briga nije do tebe,nije upao u vodu,nije fizicko ostecenjei i moraju ti srediti ili dati novi telefon jer je pod garancijom i to je tvoje pravo.
21.02.2012 | 00:28
Pričekat ću još par dana da vidim kako će se ponašati pa krećem u akciju ukoliko ne bude promjena na bolje. Ono što mi je najgore je što sam siguran da neću dobiti isti zamjenski telefon. Kada bih dobio zamjenski iPhone ne bi me zanimalo koliko moram čekati na popravak/zamjenu.
21.02.2012 | 23:43
ovako,,, ne mogu da vjerujem sta su mi danas rekli u t-mobilu,, kao sto sam prethodno opisao svoj slucaj sa home tipkom,,,, kazu oni meni javili su se iz servisa i naveli da je do kvara doslo zbog tekucine i da je uredaj NEOVLASTENO OTVARAN,,,, ne mogu da vjerujem za ovo otvarenje,,, 100% garantiram da sam ja uredaj nov zapakiran preuzeo i koristio sve do dana predaje u t mobile,,, nitko nikad ga nije otvarao,, pa nisam lud ako imam garanciju,,,, i sto sada reci,,, napravit,,, kako to dokazat ???? rekli su mi da jedino mi preostaje uzet pokvaren uredaj ili platit 1500 kn i dobijem novi uredaj,,,, imam pravo kao napisat i zalbu ali to se ne odnosi na t mobile vec na servis,,,, pitam ja djelatnicu u t mobile iz slicnih slucajeva kako zavrsi sve,,, kaze ona meni niti ni jedna zalba se nije uvazila,,, kao da gubim samo vrijeme,,,,

sta, kako napravit,,, dajte mi prijedlog
21.02.2012 | 23:59
Nisam u HR ali sam siguran da postoje neke udruge za zastitu potrosaca,inspekcije i ostale ustanove koje se bave direktno i indirektno takvim stvarima.U svakom slucaju ja bih napisao zalbu u kojoj bi se pozvao na zakon i najavio tuzbu T mobile i njihovom servisu,nikako ne preuzimaj iPhone.
22.02.2012 | 00:09
slazem se potpuno sa tobom,,, ovo sa tekucinom ja ne mogu sa sigurnoscu potvrdit,,, ali znam da nije dosao u dodir sa vodom,,, sad dali je u pitanju kondezija ili nsto slicno ja ne znam,,,, ali ovo da sam otvarao iphone to me je jako pogodilo,,, sutra idem u servis direktno pa da mi pokazu na cemu oni to vide da sam ja otvarao uredaj,,, dajem glavu da nisam niti je tko drugi !!! a i to za tekucinu,,, mogu mi reci sta hoce,,, jer kad im je na primjer dosao u servis,,, mogli su oni bez problema stavit kapljicu na senzor i reci da sam ja,,,,, preostaje covjeku samo da bude ljut na sebe jer je uopce suradivao sa njima,,,imaju monopol pa rade sta god hoce,,,
22.02.2012 | 00:17
saint kaže:
Nisam u HR ali sam siguran da postoje neke udruge za zastitu potrosaca,inspekcije i ostale ustanove koje se bave direktno i indirektno takvim stvarima.U svakom slucaju ja bih napisao zalbu u kojoj bi se pozvao na zakon i najavio tuzbu T mobile i njihovom servisu,nikako ne preuzimaj iPhone.

Postoji udruga za zaštitu potrošača Potrošač http://bit.ly/zP3Q6o
22.02.2012 | 09:13
Udruga za zaštitu potrošača tu teško može pomoći. Malu pomoć možeš očekivati od Državnog inspektorata. Podnesi prijavu na
www.inspektorat.hr/prijavi-povredu-propisa/
skeniraj i priloži svu dokumentaciju i opiši situaciju, ali iz brojnog iskustva sa sličnim stvarima, mislim da ćeš teško ostvariti svoja prava. Oni će doći u servis ili tražiti očitovanje koje će ići i njima i tebi i servis će odgovoriti istu stvar da je uređaj neovlašteno otvaran čime prestaje garancija a ti možeš eventualno tražiti i platiti vještačenje kako bi dokazao suprotno...
22.02.2012 | 10:43
@galla
Da, to su problemi s kojima se u Hrvatskoj često susrećemo. Nažalost, još uvijek vrijedi ona stara "tko jači taj kvači". Nadam se da će ulazak Hrvatske u EU u tom pogledu ipak nešto promijeniti te da će potrošači (i kupci!) postati respektabilna snaga koju se mora uzeti u obzir.
22.02.2012 | 17:50
DrAle kaže:
saint kaže:
Nisam u HR ali sam siguran da postoje neke udruge za zastitu potrosaca,inspekcije i ostale ustanove koje se bave direktno i indirektno takvim stvarima.U svakom slucaju ja bih napisao zalbu u kojoj bi se pozvao na zakon i najavio tuzbu T mobile i njihovom servisu,nikako ne preuzimaj iPhone.

Postoji udruga za zaštitu potrošača Potrošač http://bit.ly/zP3Q6o



Ja sam u BiH tako da ne znam kako to ide u HR,mada bi trebalo da je svugdje isto
22.02.2012 | 18:05
Ne znam zbog čega DrAle misliš da će ulazak u EU riješiti ovakve probleme potrošača? Pa T-Com odavno više nije hrvatska tvrtka, a kad uđemo u EU i dalje će tamo raditi hrvati, a možda još gore i neki drugi "visoko obrazovani" kadar iz slabostojećih zemalja EU.

Premda kod ovakvih slučajeva često napadamo samu tvrtku, često se iza svega toga krije nesposoban i nedovoljno obrazovan kadar. Na žalost, kad takav kadar zgriješi, onda potrošač nastrada jer takve neznalice koriste svaku mogućnost da prikriju svoju rabotu. Zahvaljujuću unutrašnjem ustroju samih tvrtki te površnoj internoj kontroli, kao i stanju u našem pravosuđu kojem trebaju godine da bi se pojedini slučajevi riješili, potrošaču ne ostaje puno mogućnosti gdje može tražiti svoje pravo.

U ovom slučaju ja stvarno ne vidim što biš mogao učiniti da biš pobio dijagnozu servisa. Svakako ti želim da to ipak riješiš u svoju korist.
22.02.2012 | 18:31
Sank kaže:
Ne znam zbog čega DrAle misliš da će ulazak u EU riješiti ovakve probleme potrošača? Pa T-Com odavno više nije hrvatska tvrtka, a kad uđemo u EU i dalje će tamo raditi hrvati, a možda još gore i neki drugi "visoko obrazovani" kadar iz slabostojećih zemalja EU.

Premda kod ovakvih slučajeva često napadamo samu tvrtku, često se iza svega toga krije nesposoban i nedovoljno obrazovan kadar. Na žalost, kad takav kadar zgriješi, onda potrošač nastrada jer takve neznalice koriste svaku mogućnost da prikriju svoju rabotu. Zahvaljujuću unutrašnjem ustroju samih tvrtki te površnoj internoj kontroli, kao i stanju u našem pravosuđu kojem trebaju godine da bi se pojedini slučajevi riješili, potrošaču ne ostaje puno mogućnosti gdje može tražiti svoje pravo.

U ovom slučaju ja stvarno ne vidim što biš mogao učiniti da biš pobio dijagnozu servisa. Svakako ti želim da to ipak riješiš u svoju korist.

Nadam se da će profunkcionirati naše pravosuđe. Sumnjam da se navedena kompanija u Njemačkoj ponaša prema Nijemcima na isti način kao što se ponaša u Hrvatskoj prema državljanima Hrvatske.

Nadam se da će i naši kupci/potrošači početi glasnije reagirati u slučajevima kada misle da su oštećeni. Naravno, pretpostavka tome je edukacija i informiranje nas kupaca/potrošača.

BTW kod nas je čest slučaj da se kupce kod reklamacije upućuje na servis, a to je potpuno pogrešno i na to treba reagirati. Mi kupci kontaktiramo isključivo sa onima koji su nam proizvod prodali. Servis nas uopće ne treba zanimati.

Inače, ukoliko budem prisiljen reklamirati svoj iPhone prvo ću ga dobro poslikati sa svih strana i tek tada dati u tcentar. Znam da to nije nikakav dokaz, ali mislim da je to dobro učiniti radi eventualnih kasnijih reakcija. Moramo se ohrabriti i reagirati kada primjetimo da se krše naša prava. Čak i u slučajevima kada od toga nećemo imati direktne koristi.
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 11 sati, 32 minuta
  • smayoo: RIP Chris Rea... :(
  • VanjusOS: ovo lasersko graviranje izgleda odlično, nikakve naljepnice!
  • Bertone: ... i da, mislim da je sad graviranje oko 20€
  • Bertone: Lasersko graviranje, baci oko na [link] , ovako izgleda na T14s koji sam nosio kod njih s time da nisam htio baš sve znakove nego samo par osnovnih, tipkovnica je isto bila DE [link]
  • jura22: Radije kupi naljepnice. Ima ih na oglasniku: [link]
  • Riba: Puno, jer ako se ne varam mora se mijenjati kuciste.
  • CoffeePod: Kupio MBP16" M4, al tipkovnica je njemacka. Zna li se koliko bubvrega dode zamjena tipki da mi bude HR?
  • Soffoklo: Misliš bravo retardirana EU birokracija
  • drpongrac23: Bravooo Apple, super!!!
  • m@xym: a evo i pojašnjenja: [link]
  • Yonkis: In iOS 26.2, Wi-Fi network synchronization between iPhone and Apple Watch will no longer be available in the EU.
  • hal9000: HAHAHAHAHAHA: [link]
  • dpasaric: Iskreno, i meni Liquid Glass ide na živce i nije im to trebalo. Srećom barem se na iPhoneu lako ugasi u onim opcijama za invalidne osobe.
  • Borisone: Ne znam što su se svi uspuhali oko Liquid Glass, a tragediju od prikaza UI-a na ne-retina ekranima se tolerira više od desetljeća.
  • CoffeePod: Dyeovog odlazak je mozda najbolja stvar. Racunam da ce implementirat malo nazad Mavericks draži i da će utišat Liquid Glass gimmick. Apple se stvarno mora sjetiti da ljudi vole Apple upravo radi blenda vrhunskog hardware i software koji je funkcionalna koliko i lijepo izgleda. Liquid Glass je form over function 101.
  • Yonkis: Sa novim WApp updateom funkcionalan WhatsApp app na Apple Watchu.
  • IgorD: Zašto ne bi bilo istina? O tom se govori danima, neki ljudi slave što je Dye otišao. Trebao si otvoriti temu
  • Djuro genijalac: Sve mi se čini da je ovo istina..?
  • Djuro genijalac: [link]
  • IgorD: ovo je bilo na 17
  • IgorD: [link]
  • IgorD: Meni radi paste, iPhone Max 15, nije zadnji ios
  • smayoo: Ne možeš s iphonea
  • Djuro genijalac: Jbm, kak se pastea link u vikalicu?
  • Djuro genijalac: Ne znam jel ovo istina, ali....
  • Air: Ja sam u Zg, reci što i kada trebaš?
  • drlovric: Ima li neka dobra dusa iz Zagreba da mi preuzme hedan mali paket i preusmjeri ga na paketomat ili kakogod u Zupanju? :)
  • smayoo: [link]
  • ydrea: @Vanjuška - imamo! Poslao sam ti pp ;)
  • drlovric: Akom znate nekoga da prodaje SteamDeck, ja bih to kupio...
  • Piko: Zašto WP ? .... ima .... samo ja radim u Laravelu, no WP mi nije stran.. što konkretno treba ?
  • dpasaric: Svi otišli u keramičare. Naš ex-voditelj weba radi s mramorom sada. :)
  • Vanjuška: Imamo li na Jabučnjaku ikoga tko je vičan WordPressu i općenito web hokus pokus?
  • Riba: Anker ili Baseus i na miru si.
  • drlovric: Ja vjerujem Ankeru. Godinama bez problema
  • dpasaric: Ne kupuj nikada jeftine punjače za auto, gomila je uništenih iPhonea na taj način.
  • Yonkis: ima netko za preporučiti autopunjač a da ima USB C i USB A? Ne vjerujem ovima ovim artiklima od 5€.
  • zvone: Vrhunski. Moj prvi OS je 7.5. Digao ga i igrao Sim Tower satima. Kao u stara dobra vremena.
  • smayoo: Evo stavio sam ja [link]
  • dpasaric: To je vrijedan link, nemoj da se izgubi na Vikalici, imamo u forumu grupu MacOS Classic, pa ostavi tamo da ostane
  • IgorD: Da, mogao bih nekom to amjestit full scree da se šokira kad se vrati a komp
  • smayoo: hvala!
  • drlovric: Ovo je tako cool. Svaka cast!!
  • Ender: @IgorD: ovo je sjajno! hvala!
  • IgorD: > Infinite Mac is a collection of classic Macintosh and NeXT system releases and software, all easily accessible from the comfort of a web browser
  • IgorD: Upravo otkrio: [link]
  • m@xym: RIP Deajn Ristanović, jedan od rijetkih koji je postao legenda još za svog života (barem nama koji smo pratili same početke kompjuterizacije u bivšoj državi.
  • smayoo: :(
  • IgorD: Računari itd. RIP
  • Yonkis: Zar Apple nije mogao napraviti bolji emoji za miša, tj za magic mouse?

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Riba, ^SuperUnknown^, Anonimci (536)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.62 Seconds

Provided by iJoomla SEO