iPhone & T-mobile servis
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iPhone & T-mobile servis


20.02.2012 | 23:30
Samo se pravi lud i trazi servis - novi mobitel .Sta te briga nije do tebe,nije upao u vodu,nije fizicko ostecenjei i moraju ti srediti ili dati novi telefon jer je pod garancijom i to je tvoje pravo.
21.02.2012 | 00:28
Pričekat ću još par dana da vidim kako će se ponašati pa krećem u akciju ukoliko ne bude promjena na bolje. Ono što mi je najgore je što sam siguran da neću dobiti isti zamjenski telefon. Kada bih dobio zamjenski iPhone ne bi me zanimalo koliko moram čekati na popravak/zamjenu.
21.02.2012 | 23:43
ovako,,, ne mogu da vjerujem sta su mi danas rekli u t-mobilu,, kao sto sam prethodno opisao svoj slucaj sa home tipkom,,,, kazu oni meni javili su se iz servisa i naveli da je do kvara doslo zbog tekucine i da je uredaj NEOVLASTENO OTVARAN,,,, ne mogu da vjerujem za ovo otvarenje,,, 100% garantiram da sam ja uredaj nov zapakiran preuzeo i koristio sve do dana predaje u t mobile,,, nitko nikad ga nije otvarao,, pa nisam lud ako imam garanciju,,,, i sto sada reci,,, napravit,,, kako to dokazat ???? rekli su mi da jedino mi preostaje uzet pokvaren uredaj ili platit 1500 kn i dobijem novi uredaj,,,, imam pravo kao napisat i zalbu ali to se ne odnosi na t mobile vec na servis,,,, pitam ja djelatnicu u t mobile iz slicnih slucajeva kako zavrsi sve,,, kaze ona meni niti ni jedna zalba se nije uvazila,,, kao da gubim samo vrijeme,,,,

sta, kako napravit,,, dajte mi prijedlog
21.02.2012 | 23:59
Nisam u HR ali sam siguran da postoje neke udruge za zastitu potrosaca,inspekcije i ostale ustanove koje se bave direktno i indirektno takvim stvarima.U svakom slucaju ja bih napisao zalbu u kojoj bi se pozvao na zakon i najavio tuzbu T mobile i njihovom servisu,nikako ne preuzimaj iPhone.
22.02.2012 | 00:09
slazem se potpuno sa tobom,,, ovo sa tekucinom ja ne mogu sa sigurnoscu potvrdit,,, ali znam da nije dosao u dodir sa vodom,,, sad dali je u pitanju kondezija ili nsto slicno ja ne znam,,,, ali ovo da sam otvarao iphone to me je jako pogodilo,,, sutra idem u servis direktno pa da mi pokazu na cemu oni to vide da sam ja otvarao uredaj,,, dajem glavu da nisam niti je tko drugi !!! a i to za tekucinu,,, mogu mi reci sta hoce,,, jer kad im je na primjer dosao u servis,,, mogli su oni bez problema stavit kapljicu na senzor i reci da sam ja,,,,, preostaje covjeku samo da bude ljut na sebe jer je uopce suradivao sa njima,,,imaju monopol pa rade sta god hoce,,,
22.02.2012 | 00:17
saint kaže:
Nisam u HR ali sam siguran da postoje neke udruge za zastitu potrosaca,inspekcije i ostale ustanove koje se bave direktno i indirektno takvim stvarima.U svakom slucaju ja bih napisao zalbu u kojoj bi se pozvao na zakon i najavio tuzbu T mobile i njihovom servisu,nikako ne preuzimaj iPhone.

Postoji udruga za zaštitu potrošača Potrošač http://bit.ly/zP3Q6o
22.02.2012 | 09:13
Udruga za zaštitu potrošača tu teško može pomoći. Malu pomoć možeš očekivati od Državnog inspektorata. Podnesi prijavu na
www.inspektorat.hr/prijavi-povredu-propisa/
skeniraj i priloži svu dokumentaciju i opiši situaciju, ali iz brojnog iskustva sa sličnim stvarima, mislim da ćeš teško ostvariti svoja prava. Oni će doći u servis ili tražiti očitovanje koje će ići i njima i tebi i servis će odgovoriti istu stvar da je uređaj neovlašteno otvaran čime prestaje garancija a ti možeš eventualno tražiti i platiti vještačenje kako bi dokazao suprotno...
22.02.2012 | 10:43
@galla
Da, to su problemi s kojima se u Hrvatskoj često susrećemo. Nažalost, još uvijek vrijedi ona stara "tko jači taj kvači". Nadam se da će ulazak Hrvatske u EU u tom pogledu ipak nešto promijeniti te da će potrošači (i kupci!) postati respektabilna snaga koju se mora uzeti u obzir.
22.02.2012 | 17:50
DrAle kaže:
saint kaže:
Nisam u HR ali sam siguran da postoje neke udruge za zastitu potrosaca,inspekcije i ostale ustanove koje se bave direktno i indirektno takvim stvarima.U svakom slucaju ja bih napisao zalbu u kojoj bi se pozvao na zakon i najavio tuzbu T mobile i njihovom servisu,nikako ne preuzimaj iPhone.

Postoji udruga za zaštitu potrošača Potrošač http://bit.ly/zP3Q6o



Ja sam u BiH tako da ne znam kako to ide u HR,mada bi trebalo da je svugdje isto
22.02.2012 | 18:05
Ne znam zbog čega DrAle misliš da će ulazak u EU riješiti ovakve probleme potrošača? Pa T-Com odavno više nije hrvatska tvrtka, a kad uđemo u EU i dalje će tamo raditi hrvati, a možda još gore i neki drugi "visoko obrazovani" kadar iz slabostojećih zemalja EU.

Premda kod ovakvih slučajeva često napadamo samu tvrtku, često se iza svega toga krije nesposoban i nedovoljno obrazovan kadar. Na žalost, kad takav kadar zgriješi, onda potrošač nastrada jer takve neznalice koriste svaku mogućnost da prikriju svoju rabotu. Zahvaljujuću unutrašnjem ustroju samih tvrtki te površnoj internoj kontroli, kao i stanju u našem pravosuđu kojem trebaju godine da bi se pojedini slučajevi riješili, potrošaču ne ostaje puno mogućnosti gdje može tražiti svoje pravo.

U ovom slučaju ja stvarno ne vidim što biš mogao učiniti da biš pobio dijagnozu servisa. Svakako ti želim da to ipak riješiš u svoju korist.
22.02.2012 | 18:31
Sank kaže:
Ne znam zbog čega DrAle misliš da će ulazak u EU riješiti ovakve probleme potrošača? Pa T-Com odavno više nije hrvatska tvrtka, a kad uđemo u EU i dalje će tamo raditi hrvati, a možda još gore i neki drugi "visoko obrazovani" kadar iz slabostojećih zemalja EU.

Premda kod ovakvih slučajeva često napadamo samu tvrtku, često se iza svega toga krije nesposoban i nedovoljno obrazovan kadar. Na žalost, kad takav kadar zgriješi, onda potrošač nastrada jer takve neznalice koriste svaku mogućnost da prikriju svoju rabotu. Zahvaljujuću unutrašnjem ustroju samih tvrtki te površnoj internoj kontroli, kao i stanju u našem pravosuđu kojem trebaju godine da bi se pojedini slučajevi riješili, potrošaču ne ostaje puno mogućnosti gdje može tražiti svoje pravo.

U ovom slučaju ja stvarno ne vidim što biš mogao učiniti da biš pobio dijagnozu servisa. Svakako ti želim da to ipak riješiš u svoju korist.

Nadam se da će profunkcionirati naše pravosuđe. Sumnjam da se navedena kompanija u Njemačkoj ponaša prema Nijemcima na isti način kao što se ponaša u Hrvatskoj prema državljanima Hrvatske.

Nadam se da će i naši kupci/potrošači početi glasnije reagirati u slučajevima kada misle da su oštećeni. Naravno, pretpostavka tome je edukacija i informiranje nas kupaca/potrošača.

BTW kod nas je čest slučaj da se kupce kod reklamacije upućuje na servis, a to je potpuno pogrešno i na to treba reagirati. Mi kupci kontaktiramo isključivo sa onima koji su nam proizvod prodali. Servis nas uopće ne treba zanimati.

Inače, ukoliko budem prisiljen reklamirati svoj iPhone prvo ću ga dobro poslikati sa svih strana i tek tada dati u tcentar. Znam da to nije nikakav dokaz, ali mislim da je to dobro učiniti radi eventualnih kasnijih reakcija. Moramo se ohrabriti i reagirati kada primjetimo da se krše naša prava. Čak i u slučajevima kada od toga nećemo imati direktne koristi.
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 10 sati
  • cariblanco: Moj omiljeni bend Guns N’ Roses večeras u begišu....bilo bi fora da kažu "pumpaj" :D
  • Junuz: Yonkis, riješeno.Ubio sam icloud/face time na svim uređajima.Iako se problem manifestovao na 16e.Svakako nekoristim face/imesage.Hvala
  • Yonkis: @Junuz - ti si u USA? Na čijoj si mreži? Vidiš li ti te poruke koje su poslane? Da nemaš USA Apple account? Ne znam, puno informacija nedostaje za ikakvo pojašnjenje. Ili otvori remu/post.
  • cariblanco: Kakav dobar finale tenisa, inače navijam za Noleta, ali on je svoje dao...danas se "griješnik" nije dao u Alcatraz ;9
  • Junuz: Nije baš tako, za par sati su mi naplatili oko 1euro na pozadinsko slanje sms ova u ameriku sa ciljem aktiviranja face time.Iphone koristim od 6 naovamo
  • drpongrac23: @Junuz - pa aktiviraj Facetime i iMessage, ništa te ne košta.
  • Junuz: A naravno nisam siguran kako
  • Junuz: trebao bih pomoć oko pozadinskog slanja sms ova u usa na iphonu.16e model sa novom pretplatom i esim karticom.Trošak raste svako malo a od telekom operatora sam dobio odgovor:U slučaju ako koristite iPhone, Vaš uređaj u pozadini šalje SMS prema svom uslužnom servisu u SAD-u s ciljem aktivacije usluge Facetime i iMessage. Molimo deaktivirajte u postavkama mobilnog uređaja navedene usluge k
  • ping: naravno nije bitno koji smartphone dok god je iphone :)
  • ping: @drlovric koliko se sjećam nije radila ako se spajaš na wifi ali ako koristiš iphone sa hr linijom onda je radilo.
  • drlovric: Koristi li netko MaxTV aplikaciju van HR?
  • Ender: verovatno je to, jer je on sa ekranom od 12", mada je bilo i MB Air-ova 11" pa su imali 2 standarnda USB porta. dobro mozda je on bio malo veci od tog MacBook-a jer je imao onaj siri screen bezel.
  • smayoo: Imao je samo jedan port jer je cijela matična ploča bila toliko malena da nije bilo mjesta za dva. To je bitna ušteda (veličina matične ploče), a ne broj portova
  • Ender: verovatno ce cena biti povoljna uz kompromis da se ukine neke stvari koje postoje kod MB Air-a. recimo MacBook model iz 2015-2016 je cak imao samo jedan USB-C port. neka usteda od par $, al dovoljno da se ustedi taman za bonus nekog menadzera.
  • Ender: Slazem se, masa korisnika nema neke prevelike zahteve, niti koristi zahtevne programe, ali sam sistem postaje s vremenom gladan resursa, i to bude cesto ogranicavajuci faktor. Ali u upravi drage nam firme sede neki ljudi koji vrlo precizno odmere svaki korak, tako da s druge strane mislim da ima smisla, koliko god meni logika govori drukcije.
  • Bertone: Sve ovisi koliko €/$ će tražiti,... masa ljudi još koristi Intel MBA/MBP i ne daje im se 1k€ za osnovni MBA, a potrebe im nisu veće od tu i tamo kojeg dopisa, e-maila ili pogledati kakav video.
  • Ender: malo je bzvz imati MacBook sa procesorom od iPhone-a, a imas iPad sa M1 procesorom. ne vidim segment trzista za taj MacBook.
  • Ender: izgleda ce tako i ovog puta biti. ti MacBook-ovi su imali core-M seriju procesora (M, M3, M5 i M7), a poslednja serija je imala core-i procesore 2017. god.
  • smayoo: Imali su već i prije takav neki proizvod. Onaj "zlatni" macbook 12", zar ne. Pa se nije baš "primio".
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgledno je da izlazi low-end MacBook, tj. povratak stare MacBook serije, oviga puta sa iPhone čipom unutra. Ako se ostvari, biti će zanimljivo
  • drpongrac23: @cariblanco - slažem se, no zbog zdravstvenih razloga se bisam usudio ići. Produkcija na svjetskom nivou.
  • cariblanco: Koncert na hipodromu, je neponovljiv po mnogim stvarima...dok sam živ neće ga nitko prestići po mnogim detaljima....ma što god mislili o Marku
  • smayoo: RIP Renato Baretić :(
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Anonimci (615)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.66 Seconds

Provided by iJoomla SEO