iPhone & T-mobile servis
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iPhone & T-mobile servis


20.02.2012 | 23:30
Samo se pravi lud i trazi servis - novi mobitel .Sta te briga nije do tebe,nije upao u vodu,nije fizicko ostecenjei i moraju ti srediti ili dati novi telefon jer je pod garancijom i to je tvoje pravo.
21.02.2012 | 00:28
Pričekat ću još par dana da vidim kako će se ponašati pa krećem u akciju ukoliko ne bude promjena na bolje. Ono što mi je najgore je što sam siguran da neću dobiti isti zamjenski telefon. Kada bih dobio zamjenski iPhone ne bi me zanimalo koliko moram čekati na popravak/zamjenu.
21.02.2012 | 23:43
ovako,,, ne mogu da vjerujem sta su mi danas rekli u t-mobilu,, kao sto sam prethodno opisao svoj slucaj sa home tipkom,,,, kazu oni meni javili su se iz servisa i naveli da je do kvara doslo zbog tekucine i da je uredaj NEOVLASTENO OTVARAN,,,, ne mogu da vjerujem za ovo otvarenje,,, 100% garantiram da sam ja uredaj nov zapakiran preuzeo i koristio sve do dana predaje u t mobile,,, nitko nikad ga nije otvarao,, pa nisam lud ako imam garanciju,,,, i sto sada reci,,, napravit,,, kako to dokazat ???? rekli su mi da jedino mi preostaje uzet pokvaren uredaj ili platit 1500 kn i dobijem novi uredaj,,,, imam pravo kao napisat i zalbu ali to se ne odnosi na t mobile vec na servis,,,, pitam ja djelatnicu u t mobile iz slicnih slucajeva kako zavrsi sve,,, kaze ona meni niti ni jedna zalba se nije uvazila,,, kao da gubim samo vrijeme,,,,

sta, kako napravit,,, dajte mi prijedlog
21.02.2012 | 23:59
Nisam u HR ali sam siguran da postoje neke udruge za zastitu potrosaca,inspekcije i ostale ustanove koje se bave direktno i indirektno takvim stvarima.U svakom slucaju ja bih napisao zalbu u kojoj bi se pozvao na zakon i najavio tuzbu T mobile i njihovom servisu,nikako ne preuzimaj iPhone.
22.02.2012 | 00:09
slazem se potpuno sa tobom,,, ovo sa tekucinom ja ne mogu sa sigurnoscu potvrdit,,, ali znam da nije dosao u dodir sa vodom,,, sad dali je u pitanju kondezija ili nsto slicno ja ne znam,,,, ali ovo da sam otvarao iphone to me je jako pogodilo,,, sutra idem u servis direktno pa da mi pokazu na cemu oni to vide da sam ja otvarao uredaj,,, dajem glavu da nisam niti je tko drugi !!! a i to za tekucinu,,, mogu mi reci sta hoce,,, jer kad im je na primjer dosao u servis,,, mogli su oni bez problema stavit kapljicu na senzor i reci da sam ja,,,,, preostaje covjeku samo da bude ljut na sebe jer je uopce suradivao sa njima,,,imaju monopol pa rade sta god hoce,,,
22.02.2012 | 00:17
saint kaže:
Nisam u HR ali sam siguran da postoje neke udruge za zastitu potrosaca,inspekcije i ostale ustanove koje se bave direktno i indirektno takvim stvarima.U svakom slucaju ja bih napisao zalbu u kojoj bi se pozvao na zakon i najavio tuzbu T mobile i njihovom servisu,nikako ne preuzimaj iPhone.

Postoji udruga za zaštitu potrošača Potrošač http://bit.ly/zP3Q6o
22.02.2012 | 09:13
Udruga za zaštitu potrošača tu teško može pomoći. Malu pomoć možeš očekivati od Državnog inspektorata. Podnesi prijavu na
www.inspektorat.hr/prijavi-povredu-propisa/
skeniraj i priloži svu dokumentaciju i opiši situaciju, ali iz brojnog iskustva sa sličnim stvarima, mislim da ćeš teško ostvariti svoja prava. Oni će doći u servis ili tražiti očitovanje koje će ići i njima i tebi i servis će odgovoriti istu stvar da je uređaj neovlašteno otvaran čime prestaje garancija a ti možeš eventualno tražiti i platiti vještačenje kako bi dokazao suprotno...
22.02.2012 | 10:43
@galla
Da, to su problemi s kojima se u Hrvatskoj često susrećemo. Nažalost, još uvijek vrijedi ona stara "tko jači taj kvači". Nadam se da će ulazak Hrvatske u EU u tom pogledu ipak nešto promijeniti te da će potrošači (i kupci!) postati respektabilna snaga koju se mora uzeti u obzir.
22.02.2012 | 17:50
DrAle kaže:
saint kaže:
Nisam u HR ali sam siguran da postoje neke udruge za zastitu potrosaca,inspekcije i ostale ustanove koje se bave direktno i indirektno takvim stvarima.U svakom slucaju ja bih napisao zalbu u kojoj bi se pozvao na zakon i najavio tuzbu T mobile i njihovom servisu,nikako ne preuzimaj iPhone.

Postoji udruga za zaštitu potrošača Potrošač http://bit.ly/zP3Q6o



Ja sam u BiH tako da ne znam kako to ide u HR,mada bi trebalo da je svugdje isto
22.02.2012 | 18:05
Ne znam zbog čega DrAle misliš da će ulazak u EU riješiti ovakve probleme potrošača? Pa T-Com odavno više nije hrvatska tvrtka, a kad uđemo u EU i dalje će tamo raditi hrvati, a možda još gore i neki drugi "visoko obrazovani" kadar iz slabostojećih zemalja EU.

Premda kod ovakvih slučajeva često napadamo samu tvrtku, često se iza svega toga krije nesposoban i nedovoljno obrazovan kadar. Na žalost, kad takav kadar zgriješi, onda potrošač nastrada jer takve neznalice koriste svaku mogućnost da prikriju svoju rabotu. Zahvaljujuću unutrašnjem ustroju samih tvrtki te površnoj internoj kontroli, kao i stanju u našem pravosuđu kojem trebaju godine da bi se pojedini slučajevi riješili, potrošaču ne ostaje puno mogućnosti gdje može tražiti svoje pravo.

U ovom slučaju ja stvarno ne vidim što biš mogao učiniti da biš pobio dijagnozu servisa. Svakako ti želim da to ipak riješiš u svoju korist.
22.02.2012 | 18:31
Sank kaže:
Ne znam zbog čega DrAle misliš da će ulazak u EU riješiti ovakve probleme potrošača? Pa T-Com odavno više nije hrvatska tvrtka, a kad uđemo u EU i dalje će tamo raditi hrvati, a možda još gore i neki drugi "visoko obrazovani" kadar iz slabostojećih zemalja EU.

Premda kod ovakvih slučajeva često napadamo samu tvrtku, često se iza svega toga krije nesposoban i nedovoljno obrazovan kadar. Na žalost, kad takav kadar zgriješi, onda potrošač nastrada jer takve neznalice koriste svaku mogućnost da prikriju svoju rabotu. Zahvaljujuću unutrašnjem ustroju samih tvrtki te površnoj internoj kontroli, kao i stanju u našem pravosuđu kojem trebaju godine da bi se pojedini slučajevi riješili, potrošaču ne ostaje puno mogućnosti gdje može tražiti svoje pravo.

U ovom slučaju ja stvarno ne vidim što biš mogao učiniti da biš pobio dijagnozu servisa. Svakako ti želim da to ipak riješiš u svoju korist.

Nadam se da će profunkcionirati naše pravosuđe. Sumnjam da se navedena kompanija u Njemačkoj ponaša prema Nijemcima na isti način kao što se ponaša u Hrvatskoj prema državljanima Hrvatske.

Nadam se da će i naši kupci/potrošači početi glasnije reagirati u slučajevima kada misle da su oštećeni. Naravno, pretpostavka tome je edukacija i informiranje nas kupaca/potrošača.

BTW kod nas je čest slučaj da se kupce kod reklamacije upućuje na servis, a to je potpuno pogrešno i na to treba reagirati. Mi kupci kontaktiramo isključivo sa onima koji su nam proizvod prodali. Servis nas uopće ne treba zanimati.

Inače, ukoliko budem prisiljen reklamirati svoj iPhone prvo ću ga dobro poslikati sa svih strana i tek tada dati u tcentar. Znam da to nije nikakav dokaz, ali mislim da je to dobro učiniti radi eventualnih kasnijih reakcija. Moramo se ohrabriti i reagirati kada primjetimo da se krše naša prava. Čak i u slučajevima kada od toga nećemo imati direktne koristi.
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 6 sati
  • dpasaric: Osvrt je na naslovnici...
  • dpasaric: Ja bih samo Siri koja radi kako treba.
  • stefanjos: pa nije da ikome treba, ali radije bi to nego iakkav AI image generator haha
  • drlovric: Top je stvar. Razmazi oci i plus dobijes par sat i baterije usput.
  • dpasaric: Kome to uopće treba? :)
  • drlovric: Slazem se. Natjerala ih AI blamaza a ne dobra volja :)
  • stefanjos: 120hz na obicnom iphoneu. Napokon!
  • stefanjos: Drpongrac. Nema uvrede. Autoagnostik sam ali volim svoj polo :)
  • drpongrac23: Bez uvrede, isprika svakome, imao san bekutanera kockici m3, golfa 4 i polo sdi - sve redom šrot!!!!
  • drpongrac23: @stefanjos - fauwe = krampwagen! Hyundai rulez!!!!
  • drpongrac23: Uskoro event! Euforija počinje!!!! Gemišti na hlađenju!!!!
  • stefanjos: @yonkis, a stvarno je tino haha. samo fauve :P
  • Borisone: [link]
  • Borisone: Kao i svake godine u rujnu, nova generacija iPhona, te eventualno AirPodsi, Apple TV, i sl.
  • Yonkis: A što se predstavlja?
  • dpasaric: Danas Appleov Keynote u 19 sati po našem vremenu!
  • Yonkis: tino1 mora pješke jer ga izdao Bayerische Motoren Werke :)
  • stefanjos: ?
  • Yonkis: [link] tužno
  • smayoo: Rijeka je treći grad u Europi po godišnjoj precipitaciji. Prva je Genova u Italiji, a drugi je Nikšić u Crnoj Gori
  • smayoo: Nije istina. London ima više kišnih dana godišnje, ali Rijeka ima veću godišnju precipitaciju (kumulativnu količinu padalina u mm po m2)
  • hal9000: @yonkis • Navodno je.
  • Yonkis: Jel' ovo istina za Rijeku? [link]
  • smayoo: Riječani i ostali zainteresirani, kavica i ćakula ovu subotu (30.08.) ujutro u 10h u gradskoj kavani Renard
  • drlovric: @vanjus: Barem si imao mogucnost izbora. Odaberes banku koja ima Apple Pay i cao :) biH je doslovce prije tjedan-dva dobila Apple Pay, nije uopce bilo dostupno u drzavi.
  • VanjusOS: pa znam da je Apple pay bio dostupan preko PBZ-a već godinama, ali tek od jučer je to moguće i preko HPB.
  • Yonkis: @smayoo - mogli bi subotu ujutro. Ima li još zainteresiranih, gdje je tino1?
  • Yonkis: @VanjusOS - to misliš kao "napokon" tj sarkastično?
  • smayoo: @yonkis - ja mogu u subotu ujutro. U nedjelju popodne-navečer možda također, ali nisam siguran.
  • VanjusOS: ljudi, tehnološka revolucija! od danas Apple Pay i preko HPB-a!!
  • Yonkis: Jel netko za kakvu kavu ovaj vikend? U Ri mislim :)
  • Yonkis: Glede Tita.. u Splitu: [link]
  • smayoo: @drlovric, nema na čemu, drago mi je. :)
  • mbp2009: Titini kriteriji: onaj koji je bio protiv njega. Kao i kriteriji svakog drugog kriminalca i diktatora :)
  • drlovric: @Smayoo: Isli u plavo bijeli. Sasvim pristojna hrana. Nismo uopce razocarani. Hvala :)
  • jura22: Da, tocno tako. Sakupljao po ulici! Zene, djecu, starce. Po redu. Bez kriterija.
  • smayoo: U samom Osijeku, nažalost, po mom iskustvu ništa nije baš trajno na visokom nivou. Ako bih morao preporučiti bar jedno mjesto, to bi bio "Plavo-bijeli". Klasični restoran, kad vidiš kako su konobari odjeveni, izgleda kao da su još osamdesete, ali hrana je konzistentno vrlo dobra. Ali to je nekakav standardni restoranski jelovnik, nema nekih baš tradicionalno slavonskih jela
  • smayoo: Varga u Bilju, pojeli smo zbilja dobar čobanac prije koju godinu. Još je bolji u Sokaku u Đakovu, kod ergele, ali to ti nije blizu Osijeka
  • drlovric: Sutra sam u Osijeku. Molim lokalce za preporuku za dobru slavonsku hranu.
  • Air: U protivnom je imao vanzemaljsku sreću da je baš smaknuo one koji su mu smetali.
  • Air: @jura22 ja sam nekoj logici siguran da je Tito imao kriterije po kojima je to činio.
  • smayoo: Kako misliš - da je nekog dao smaknuti bez kriterija? Skupljao je nasumično ljude po ulici pa ih vodio na smaknuće?
  • Yonkis: Što je kriterij?
  • jura22: “kriterija”
  • smayoo: Što je krizerij?
  • jura22: Danas se sjecamo svih koje je Tito dao smaknuti bez krizerija.
  • Bertone: e da je ufatiti svu tu struju nekako i pospremiti je za kasnije ;D
  • smayoo: Leleee... :)
  • Yonkis: Evo par slika od jutros, slikano iPadom: [link]
  • mbp2009: Sve ok, pbz radi na beti

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Riba, ^SuperUnknown^, Anonimci (781)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.01 Seconds

Provided by iJoomla SEO