iPhone & T-mobile servis
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iPhone & T-mobile servis


20.02.2012 | 23:30
Samo se pravi lud i trazi servis - novi mobitel .Sta te briga nije do tebe,nije upao u vodu,nije fizicko ostecenjei i moraju ti srediti ili dati novi telefon jer je pod garancijom i to je tvoje pravo.
21.02.2012 | 00:28
Pričekat ću još par dana da vidim kako će se ponašati pa krećem u akciju ukoliko ne bude promjena na bolje. Ono što mi je najgore je što sam siguran da neću dobiti isti zamjenski telefon. Kada bih dobio zamjenski iPhone ne bi me zanimalo koliko moram čekati na popravak/zamjenu.
21.02.2012 | 23:43
ovako,,, ne mogu da vjerujem sta su mi danas rekli u t-mobilu,, kao sto sam prethodno opisao svoj slucaj sa home tipkom,,,, kazu oni meni javili su se iz servisa i naveli da je do kvara doslo zbog tekucine i da je uredaj NEOVLASTENO OTVARAN,,,, ne mogu da vjerujem za ovo otvarenje,,, 100% garantiram da sam ja uredaj nov zapakiran preuzeo i koristio sve do dana predaje u t mobile,,, nitko nikad ga nije otvarao,, pa nisam lud ako imam garanciju,,,, i sto sada reci,,, napravit,,, kako to dokazat ???? rekli su mi da jedino mi preostaje uzet pokvaren uredaj ili platit 1500 kn i dobijem novi uredaj,,,, imam pravo kao napisat i zalbu ali to se ne odnosi na t mobile vec na servis,,,, pitam ja djelatnicu u t mobile iz slicnih slucajeva kako zavrsi sve,,, kaze ona meni niti ni jedna zalba se nije uvazila,,, kao da gubim samo vrijeme,,,,

sta, kako napravit,,, dajte mi prijedlog
21.02.2012 | 23:59
Nisam u HR ali sam siguran da postoje neke udruge za zastitu potrosaca,inspekcije i ostale ustanove koje se bave direktno i indirektno takvim stvarima.U svakom slucaju ja bih napisao zalbu u kojoj bi se pozvao na zakon i najavio tuzbu T mobile i njihovom servisu,nikako ne preuzimaj iPhone.
22.02.2012 | 00:09
slazem se potpuno sa tobom,,, ovo sa tekucinom ja ne mogu sa sigurnoscu potvrdit,,, ali znam da nije dosao u dodir sa vodom,,, sad dali je u pitanju kondezija ili nsto slicno ja ne znam,,,, ali ovo da sam otvarao iphone to me je jako pogodilo,,, sutra idem u servis direktno pa da mi pokazu na cemu oni to vide da sam ja otvarao uredaj,,, dajem glavu da nisam niti je tko drugi !!! a i to za tekucinu,,, mogu mi reci sta hoce,,, jer kad im je na primjer dosao u servis,,, mogli su oni bez problema stavit kapljicu na senzor i reci da sam ja,,,,, preostaje covjeku samo da bude ljut na sebe jer je uopce suradivao sa njima,,,imaju monopol pa rade sta god hoce,,,
22.02.2012 | 00:17
saint kaže:
Nisam u HR ali sam siguran da postoje neke udruge za zastitu potrosaca,inspekcije i ostale ustanove koje se bave direktno i indirektno takvim stvarima.U svakom slucaju ja bih napisao zalbu u kojoj bi se pozvao na zakon i najavio tuzbu T mobile i njihovom servisu,nikako ne preuzimaj iPhone.

Postoji udruga za zaštitu potrošača Potrošač http://bit.ly/zP3Q6o
22.02.2012 | 09:13
Udruga za zaštitu potrošača tu teško može pomoći. Malu pomoć možeš očekivati od Državnog inspektorata. Podnesi prijavu na
www.inspektorat.hr/prijavi-povredu-propisa/
skeniraj i priloži svu dokumentaciju i opiši situaciju, ali iz brojnog iskustva sa sličnim stvarima, mislim da ćeš teško ostvariti svoja prava. Oni će doći u servis ili tražiti očitovanje koje će ići i njima i tebi i servis će odgovoriti istu stvar da je uređaj neovlašteno otvaran čime prestaje garancija a ti možeš eventualno tražiti i platiti vještačenje kako bi dokazao suprotno...
22.02.2012 | 10:43
@galla
Da, to su problemi s kojima se u Hrvatskoj često susrećemo. Nažalost, još uvijek vrijedi ona stara "tko jači taj kvači". Nadam se da će ulazak Hrvatske u EU u tom pogledu ipak nešto promijeniti te da će potrošači (i kupci!) postati respektabilna snaga koju se mora uzeti u obzir.
22.02.2012 | 17:50
DrAle kaže:
saint kaže:
Nisam u HR ali sam siguran da postoje neke udruge za zastitu potrosaca,inspekcije i ostale ustanove koje se bave direktno i indirektno takvim stvarima.U svakom slucaju ja bih napisao zalbu u kojoj bi se pozvao na zakon i najavio tuzbu T mobile i njihovom servisu,nikako ne preuzimaj iPhone.

Postoji udruga za zaštitu potrošača Potrošač http://bit.ly/zP3Q6o



Ja sam u BiH tako da ne znam kako to ide u HR,mada bi trebalo da je svugdje isto
22.02.2012 | 18:05
Ne znam zbog čega DrAle misliš da će ulazak u EU riješiti ovakve probleme potrošača? Pa T-Com odavno više nije hrvatska tvrtka, a kad uđemo u EU i dalje će tamo raditi hrvati, a možda još gore i neki drugi "visoko obrazovani" kadar iz slabostojećih zemalja EU.

Premda kod ovakvih slučajeva često napadamo samu tvrtku, često se iza svega toga krije nesposoban i nedovoljno obrazovan kadar. Na žalost, kad takav kadar zgriješi, onda potrošač nastrada jer takve neznalice koriste svaku mogućnost da prikriju svoju rabotu. Zahvaljujuću unutrašnjem ustroju samih tvrtki te površnoj internoj kontroli, kao i stanju u našem pravosuđu kojem trebaju godine da bi se pojedini slučajevi riješili, potrošaču ne ostaje puno mogućnosti gdje može tražiti svoje pravo.

U ovom slučaju ja stvarno ne vidim što biš mogao učiniti da biš pobio dijagnozu servisa. Svakako ti želim da to ipak riješiš u svoju korist.
22.02.2012 | 18:31
Sank kaže:
Ne znam zbog čega DrAle misliš da će ulazak u EU riješiti ovakve probleme potrošača? Pa T-Com odavno više nije hrvatska tvrtka, a kad uđemo u EU i dalje će tamo raditi hrvati, a možda još gore i neki drugi "visoko obrazovani" kadar iz slabostojećih zemalja EU.

Premda kod ovakvih slučajeva često napadamo samu tvrtku, često se iza svega toga krije nesposoban i nedovoljno obrazovan kadar. Na žalost, kad takav kadar zgriješi, onda potrošač nastrada jer takve neznalice koriste svaku mogućnost da prikriju svoju rabotu. Zahvaljujuću unutrašnjem ustroju samih tvrtki te površnoj internoj kontroli, kao i stanju u našem pravosuđu kojem trebaju godine da bi se pojedini slučajevi riješili, potrošaču ne ostaje puno mogućnosti gdje može tražiti svoje pravo.

U ovom slučaju ja stvarno ne vidim što biš mogao učiniti da biš pobio dijagnozu servisa. Svakako ti želim da to ipak riješiš u svoju korist.

Nadam se da će profunkcionirati naše pravosuđe. Sumnjam da se navedena kompanija u Njemačkoj ponaša prema Nijemcima na isti način kao što se ponaša u Hrvatskoj prema državljanima Hrvatske.

Nadam se da će i naši kupci/potrošači početi glasnije reagirati u slučajevima kada misle da su oštećeni. Naravno, pretpostavka tome je edukacija i informiranje nas kupaca/potrošača.

BTW kod nas je čest slučaj da se kupce kod reklamacije upućuje na servis, a to je potpuno pogrešno i na to treba reagirati. Mi kupci kontaktiramo isključivo sa onima koji su nam proizvod prodali. Servis nas uopće ne treba zanimati.

Inače, ukoliko budem prisiljen reklamirati svoj iPhone prvo ću ga dobro poslikati sa svih strana i tek tada dati u tcentar. Znam da to nije nikakav dokaz, ali mislim da je to dobro učiniti radi eventualnih kasnijih reakcija. Moramo se ohrabriti i reagirati kada primjetimo da se krše naša prava. Čak i u slučajevima kada od toga nećemo imati direktne koristi.
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 4 dana, 9 sati
  • VanjusOS: neki mi javi se privatno, barem ako može kratko posuditi na probu
  • VanjusOS: ljudi, ima li možda netko viška Thunderbolt 2 to Thunderbolt 2 Cable
  • drpongrac23: Davno sam vozio "kockicu"
  • drpongrac23: @Yonkis - Kakav BMW - Uskoro kupujem za sebe Citrć Berlingo, jbg, godine...
  • drpongrac23: A zamjena ekrana preko 500 EUR!
  • drpongrac23: WTF?!? Ušle mi neke "bubice" u ekran na MBA M1. Totalni hit!!! 3 kom. BUBA ŠVABE!!!
  • Yonkis: Drpongrac23: a M5? Ne mislim na BMW.
  • drpongrac23: Preko 30 god. vjerni Apple korisnik - sada je vrijeme da zahvalim svima, ali Apple u mojim očima više nije što je nekad bio.
  • drpongrac23: Ovaj novi MacOS - bye, bye Apple!!! Ćesme od svega!
  • drpongrac23: PC za 400 EUR iz Pevexa žvače taj prastari MacPro za gablec :)
  • drpongrac23: U PC svijetu je DDR5 RAM polako standard - o čemu vi pričate?!?
  • BigMac: i ja kažem, prvo bolja pasta, nego zadnji put, i nižaa temperatura, očito prvi put nisam dobro stegao hladnjake, pa su procesori radili na nižem taktu :(
  • dpasaric: Odlično! :)
  • BigMac: Promjenio pastu na starom mac pro, osvježenje ....
  • smayoo: plus je sigurno problematičan, ali nije jedini
  • dpasaric: Više sam zaboravio koji su sve znakovi u pitanju, ali u tome je stvar.
  • dpasaric: I meni se često dogodi na nešto napišem i samo PUF!
  • dpasaric: Jura, na Vikalici se "progutaju" neki komentari jer postoje neki karakteri koje modul Vikalice ne podnosi i onda to sve samo ode u crnu rupu!
  • jura22: Mozda nezasitan?
  • VanjusOS: evo ja sam isprobao i radi! na A1 je moguće sa fizičke SIM prebaciti se na e-SIM na samom telefonu..
  • Borisone: Jer je gladan!
  • jura22: Zasto Jabucnjak guta komentare?
  • smayoo: :D
  • Borisone: Kako prebacuješ eSIM između moba za koji žena smije i za koji ne smije znat?
  • VanjusOS: ali bravo drlovric, nekad su najjednostavnija rješenje i najbolja!
  • VanjusOS: hahaha, problem je što imam službenu SIM karticu, pa ako mi se sjebe moram tražiti od firme da mi šalju novu...
  • drlovric: Pa probas i samo ce ti se kazati jbt. Sta je najgore sto se moze dogoditi? :)
  • VanjusOS: pitam da li je to itko isprobao?
  • VanjusOS: u iphoneu sa fizičkom sim karticom se pojavila opcija da se prebaci ta fizička sim u e-sim
  • VanjusOS: niste me shvatili, očito
  • miomika: na A1 ti samo pošalju na mail/sms ili putem aplikacije Moj A1 i to je to
  • rusty: Prije jedno 3 godine na Tmobile. u 22h navečer putem supporta jer se u protivnom trebalo ići u poslovnicu
  • VanjusOS: da li je netko isprobao funkciju konvertiranja SIM u e-SIM, i na kojoj mreži?
  • ZoPaj: ha ha, nisu li usbC isforsirali upravo radi štednji na punjačima:)
  • dpasaric: I bez punjača... :(
  • Borisone: Danas najavljeni novi iPad Pro, Vision Pro i MacBook Pro 14-inch. Sve s M5 procesorima (bez Pro i Max varijanti).
  • Air: Veliko priznanje Fedora našem Filipoviću - pozvao ga je na boksački meč.
  • Air: Taj pc laptop je imao cijenu cca 800 eura što nije malo
  • Air: Mislio sam da su se malo pomakli u tom smjeru, ali jok
  • Air: trackpad je... hm...
  • Bertone: Rekao sam ti da je kvaliteta izrade loša, ali sam CPU je brži od CPU-a iz MBP 2014/2015,... stavi na njega LinuxMint pa ćeš vidjeti da nije spor ;)
  • Air: Moj MBP 2014 je ferari / Bentley za usporedbu...
  • Air: Moj utisaK da sam ga platio 100-150 eura plakao bi što nisam dao još 150 za MBP 2014 - 2016 godište.
  • Air: Samo da javim, na kraju sam dobio laptop od frenda. Nije htio čuti za nikakve pare. Skro smo se posvađali ali eto pametniji popušta ;)
  • hal9000: Steve Jobs, vrati se! Sve ti je oprošteno! [link]
  • hal9000: Kakva pizdarija: [link]
  • drpongrac23: Meni onaj sa uzorkom krzna leoparda
  • hal9000: @Bertone: Da, jedan od najdražih Wallpapera ikad.
  • Bertone: 5k [link] i 6k [link]
  • Bertone: ... kojeg rado koristim

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.92 Seconds

Provided by iJoomla SEO