iPhone i max to go
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iPhone i max to go


18.10.2017 | 10:26
Imam aplikaciju max to go u paketu i najnormalnije je radila stara aplikacija. Sad te stare više nema nego ima samo max to go HD aplikacija. Ona jednostavno odbija da radi i nikak je natjerati da radi. Brisao i ponovo skidao aplikaciju nekoliko puta, dobivao od korisničke podrške nove lozinke, 4-5 puta. Uvjek je ista poruka, došlo je do greške probajte ponovo. Danas sam bio u t-centru osobno i normalno da čovjek to nije uspio upogoniti, dobije istu poruku kad se proba logirati, da je došlo do greške !!! Da bar piše koje greške, nekakav broj, nego baš ništa, samo ta poruka. Nisam više pametan šta da radim. Jedna od seansi s agenticom preko telefona je potrajala malo duže, jer je ona negdje išla dok smo zamjenili lozinku, pretpostavljam kod tehničara koji se bave max tv uslugom. Kad se je vratila nakon 5 minuta, rekla je da kod njih to najnormalnije radi i one vide sve moje podatke i da sam spojen. Kad sam završio razgovor, probam se spojiti s tim dobivenim podacima i opet ista poruka...ono neznam kaj da velim osim @Kloba tv sindrom

Imam tu aplikaciju na iPad_u i ista se stvar dešava, opet poruka da je došlo do greške. Pitam danas u t-centru tehničara šta da radim, kaže on da se probam spojiti s svojim podacima na nečiji telefon koji ima android ? Neznam od kud mu ta ideja, a na upit jel mogu negdje drugdje odnesti mobitel, nije mi odgovorio, nego je samo rekao da mogu pisati prigovor da mi ne radi max to go i da mi smanje račun. Sad mi jedino zuji u glavi da nešto nije u redu s mojim podacima, s telekom ID ( mada su točni ), možda da napravim novi telekom ID s novog mejla i novom šifrom...nekih drugih ideja nemam.

Nisam napisao, mobitel je šest plus i na njemu je iOS 11.0.3


18.10.2017 | 10:36
OK, ali zaista - daj probaj radi li s ikojeg drugog uređaja. Ako cijelo vrijeme probavaš na jednom jedinom, kako možeš znati da li je problemu u uređaju, aplikaciji ili pristupnim podacima?
18.10.2017 | 10:46
Pa napisao da mi ne radi niti na iPad. Opet dobijem istu poruku, samo je sad na engleskom umjesto na hr, ali je sve isto.
18.10.2017 | 12:37
Da - pa iPad i je drugi uređaj. Stvarno Kloba sindrom...
A mene baš krenulo. TV radi ne znam koji dan za redom, možda i deveti...
Mobitel je tu i sve je OK.
Izgleda da sam te zarazio.
Oprosti.
18.10.2017 | 13:51
Je li isti ios na oba uređaja? Probaj na nekom koji nema isti ios. Ono - metoda eliminacije, daj...
18.10.2017 | 14:14
Meni radi. iPhone 7+, iOS 11.0.2

Vjerojatno problem s accountom
18.10.2017 | 14:32
Da bi "vjerojatno" pretvorili u "sigurno", logičan idući korak je napraviti upravo ono što je sugerirala cura iz korisničke podrške - probati s nekim drugim uređajem. Nije uopće blesav prijedlog - probati s nekim androidom. Jer, ako radi s androidom, onda nije problem u accountu, nego ili oni imaju bug u iOS aplikaciji, ili je bug u određenoj verziji iOS-a, ili nešto slično.
Također, rekao bih da je važno probati i s nekom drugom internetskom vezom (za slučaj da su ova dva iOS uređaja oba probana preko iste), da ne ispadne da je problem u internet provideru ili u konkretnom firewallu na konkretnom routeru.
18.10.2017 | 15:37
Upravo na poslu probao s koleginim androidom, potpuno ista poruka, da je došlo do greške. Znači da je problem u mom računu.
18.10.2017 | 16:08
Ponovo sam zvao tehničku podršku i objasnio problem i rekoh šta mi treba da napravim novi telekom ID s novim mejlom. Pita čovjek koji imam telefon i koji sistem, rekoh iPhone na iOS 11.0.3 Kaže on da imaju problema s iOS 11 i da njihovi programeri rade na otklanjanju tih poteškoća. Kad izađe up-date za tu aplikaciju neka ga napravim, pa će aplikacija proraditi. Sad mi jedna stvar nije jasna, šta se kod njih informacije djele selektivno pa to svi neznaju. Da su mi to rekli odmah nebi se s tim zebavao tjedan dana .
18.10.2017 | 16:17
Opet malo brzam, ako je problem u iOS kako to da ne radi na androidu...moram si izgleda novi ID napraviti.
18.10.2017 | 16:40
Samo da se nadovezem, imam iPad Pro na 11.03 i iPhone 6s Plus ( koji je na T mobile mrezi i na 9.3.5) Nije mi problem u accountu nego koristenje interneta od T mobile. Kad sam na njihovom internetu javlja se greska a kad sam na nekom wi-fiju sve radi u redu. Ocigledno je greska u T mobile internetu
18.10.2017 | 16:44
Probao sad na VIP-u na kojem mi je iPad i radi sve u redu. Znaci da je do T Mobile, oni moraju nesto srediti sa svojim postavkama.
18.10.2017 | 17:05
Neznam što više da mislim. Kolega ima androida cat s 60 i na vip mreži je. Kad sam probao s svojim podacima na njegovom mobitelu, dobio sam istu poruku greške kao na svom mobitelu. S tim da meni ne radi niti doma preko wi fi mreže.
18.10.2017 | 17:14
Da li ti na accountu kad se logiras na mojhrvatski telekom pokazuje podatke o potrosnji i racunu?
18.10.2017 | 17:18
Da najnormalnije s tim podacima uđem u aplikaciju moj telekom i tamo sve vidim, o prometu i slične stvari.
18.10.2017 | 17:23
Stvarno cudan problem Nadam se da ces uspit to rijesiti sto prije
18.10.2017 | 17:42
Hvala na željama. Imam i ja jednu želju, ako se ne rješi problem, da bar ova tema ima više postova od klobinog zamsung televizora haha.
18.10.2017 | 19:39
Evo, da ti pridonesem barem po broju posta, ako ne po pametnom savjetu...
18.10.2017 | 22:02
Evo me doma, pa sam probao preko browsera, nejde preko safari nego preko crome kad se instalira neka extenzija. Opet ista poruka da je došlo do greške, ali ovaj put se navode i neki razlozi. Meni je samo izašla ugovorna obaveza na 24 mjeseci, ali imam istu tarifu i nisam otišao na bonove, nego imam pretplatu, samo je ona slobodna bez ugovorne obaveze. Kad sam kontaktirao agenta, rekao mi je da je to ok i da imam sve u paketu, kao da sam pod ugovorom. Znači imam 5 GB neta i deezer mi radi, samo max to go neće.

18.10.2017 | 22:57
Sad sam doma provjerio i iPad 3, to je ona prva retina i ona je na iOS 9.3.5 Kad sam išao na up-date software, dobio sam poruku da mi je software up to date. Znači definitivno nije do iOS_a, na androidu ne radi, na računalu ne radi. Sistemom eliminacija sam odbacio iOS, mreže i ostaje samo problem u mojem računu kojeg ću morati promjeniti. Ili možda nemam pravo na max to go, ako nisam vezan pod ugovornom obavezom. Niš sutra opet u t-centar i tamo nek mi promjene podatke.
18.10.2017 | 23:00
Dok sam sa iPhone-om 6 bio na najskupljoj XXL tarifi do ovog rujna imao sam free VIP TV, znači njihovu verziju te aplikacije od T-Coma. Mislim da si, nakon ove moje peripetije sa VIP-om, ipak kako nisi njihov ugovorni obveznik izgubio neka prava. Jer oni nas pošto poto žele na ugovorima. Nama se čini jeftinije, a plaćamo skuplje. I njima super. Ovo je osobno mišljenje, možda nema nikakve veze s istinom - na kraju krajeva - niti je VIP u pitanju...
19.10.2017 | 06:07
Skini Moj Tekom HR i logiraj se pa vidi kojesu ti usluge aktivne. To se isto moze i preko neta. Ako je sve u redu, onda odi u ducan.
19.10.2017 | 07:33
Žabac, stvarno u ovoj državi čovjek treba postupati s trostrukim oprezom prije svakog koraka, kao ti.
Tu ti kapu skidam.
19.10.2017 | 08:31
zabac kaže:
Skini Moj Tekom HR i logiraj se pa vidi kojesu ti usluge aktivne. To se isto moze i preko neta. Ako je sve u redu, onda odi u ducan.


Evo vidi sc, piše da imam uslugu najbolja imam sve a gore piše da mobilna usluga nije trenutno aktivna. Šta misle pod trenutnom neznam, pa jučer sam bio u dućanu kad mi je njihov djelatnik pokušao spojiti max to go. Rekao je još da imam osnovni paket i da sam dobio badava sportski paket.

19.10.2017 | 08:56
To si trebao reci na pocetku price. Tarifa “Imam sve” vise ne postoji u ponudi Telekoma . U novojoj ponudi ne postoji kao slobodna opcija Sportski paket, imas ili MAXtv To Go, ili DEEZER ili neka druga opcija. Oni su te najverojatnije iskljucili sa stare tarife i prebacili na neku novu (jer stare vise nema u ponudi) a to ti nisu rekli ili mozda jesu ali nisu rekli za promjene. Uglavnom ako imas DEEZER ne mozes imati i MAXtv To Go.
19.10.2017 | 09:04
Ti @ciko3 radiš u t-mobile kad znaš sve te podatke. Kako jučer djelatnik u t-centru to nezna a ima sve podatke pred sobom na pultu ? Osim toga razgovarao sam 5-6 puta s djelatnicima iz tehničke podrške, s njih nekoliko preko četa na kompu i oni imaju moj broj pa mogu vidjeti koju tarifu imam i što je sve uključeno...neznam šta bi rekao više.
19.10.2017 | 09:07
Meni ce se isto dogoditi za dva mjeseca kad mi istekne ugovorna obaveza za tarifu Imam sve. Radili su vec prije takve stvari, sve se svodi na to da uvode uvjek nesto novo ali ne bas u korist kupca. Ako hoces ono sto si imao prije ( npr. osnovni MAXtv To Go i Sportski koje si imao besplatno) sada ces morati dodatno platiti plus ti se broji potrosnja interneta ili imas i opciju da i to dodatno platis. Tako to kod njih funkcionira. Namame te na nesto i onda da bi i dalje koristio moras jos platiti. Malo sam produzio s pricom ali imam ja iskustva s njihovim “boljim” ponudama za kupca.
19.10.2017 | 09:13
Ja se izvinjavam ako previse mudrujem ali samo pisem svoja iskustva s njima. Otidji na stranicu Telekoma i vidi ponudu tarifa i besplatnih opcija uz njih Sama ti poruka na slici kaze Usluga trenutno nije dostupna pa ti zakljuci. Jos jednom isprika samo sam zelio reci svoja iskustva s tim
19.10.2017 | 09:17
Cairblanco, sada ću ti ja probati puknuti savjet za koji vjerujem da si ga em već napravio, em da nema veze s ovim problemom. Ali ništa me ne stoji napisati ti.
Kada je u HR stigao Netflix, pa je T-Com ili početkom ili sredinom ove godine počeo nuditi svojim korisnicima preko plakata u Zagrebu (a onda valjda i ostatku Hrvatske) da besplatno zamjene stare receivere novima u najbližim T-Com centrima, baš zbog Netflixa koju preko novih receivera oni pružaju ljudima kojima nemaju SMART TV-e.
Ako to nisi napravio - MOŽDA, baš tako; veliko MOŽDA - tu nešto ima?
Mada ne znam kakve bi veze receiver imao sa tvojim iOS uređajima i appom, ali baš ga lupam...
19.10.2017 | 09:55
@ciko3, nemaš se ti šta izinjavati, koliko vidim konstruktivno mi pomažeš u temi i zato sam ti stisnuo karmu dva puta. Bio sam ponovo u t-centru i opet sam ponovio cijelu priču i djelatnik je isto u čudo kako to ne radi. Onda sam mu pokazao tvoj post s jabučnjaka gdje si napisao, da mogu imati samo deezer ili max to go. Kaže on da to nije istina, oni te tarife više nemaju i nemogu je nuditi, ali da imam te usluge uključene i da one moraju raditi. On mi nemože promjeniti ID to moram sam preko t-portala...neznam, samo mi ta opcija ostaje. Djelatnik još kaže da to mora rješiti tehnička podrška, mada sumnjam kako je to sve krenulo, odo čitati sitna slova na t-mobile portalu.

@Kloba nemam njihov net nego optiku od amisa kojeg je preuzeo vip, tak da otpada priča o reciveru.
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2
  • 3

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 5 sati, 3 minuta
  • cariblanco: Kakav dobar finale tenisa, inače navijam za Noleta, ali on je svoje dao...danas se "griješnik" nije dao u Alcatraz ;9
  • Junuz: Nije baš tako, za par sati su mi naplatili oko 1euro na pozadinsko slanje sms ova u ameriku sa ciljem aktiviranja face time.Iphone koristim od 6 naovamo
  • drpongrac23: @Junuz - pa aktiviraj Facetime i iMessage, ništa te ne košta.
  • Junuz: A naravno nisam siguran kako
  • Junuz: trebao bih pomoć oko pozadinskog slanja sms ova u usa na iphonu.16e model sa novom pretplatom i esim karticom.Trošak raste svako malo a od telekom operatora sam dobio odgovor:U slučaju ako koristite iPhone, Vaš uređaj u pozadini šalje SMS prema svom uslužnom servisu u SAD-u s ciljem aktivacije usluge Facetime i iMessage. Molimo deaktivirajte u postavkama mobilnog uređaja navedene usluge k
  • ping: naravno nije bitno koji smartphone dok god je iphone :)
  • ping: @drlovric koliko se sjećam nije radila ako se spajaš na wifi ali ako koristiš iphone sa hr linijom onda je radilo.
  • drlovric: Koristi li netko MaxTV aplikaciju van HR?
  • Ender: verovatno je to, jer je on sa ekranom od 12", mada je bilo i MB Air-ova 11" pa su imali 2 standarnda USB porta. dobro mozda je on bio malo veci od tog MacBook-a jer je imao onaj siri screen bezel.
  • smayoo: Imao je samo jedan port jer je cijela matična ploča bila toliko malena da nije bilo mjesta za dva. To je bitna ušteda (veličina matične ploče), a ne broj portova
  • Ender: verovatno ce cena biti povoljna uz kompromis da se ukine neke stvari koje postoje kod MB Air-a. recimo MacBook model iz 2015-2016 je cak imao samo jedan USB-C port. neka usteda od par $, al dovoljno da se ustedi taman za bonus nekog menadzera.
  • Ender: Slazem se, masa korisnika nema neke prevelike zahteve, niti koristi zahtevne programe, ali sam sistem postaje s vremenom gladan resursa, i to bude cesto ogranicavajuci faktor. Ali u upravi drage nam firme sede neki ljudi koji vrlo precizno odmere svaki korak, tako da s druge strane mislim da ima smisla, koliko god meni logika govori drukcije.
  • Bertone: Sve ovisi koliko €/$ će tražiti,... masa ljudi još koristi Intel MBA/MBP i ne daje im se 1k€ za osnovni MBA, a potrebe im nisu veće od tu i tamo kojeg dopisa, e-maila ili pogledati kakav video.
  • Ender: malo je bzvz imati MacBook sa procesorom od iPhone-a, a imas iPad sa M1 procesorom. ne vidim segment trzista za taj MacBook.
  • Ender: izgleda ce tako i ovog puta biti. ti MacBook-ovi su imali core-M seriju procesora (M, M3, M5 i M7), a poslednja serija je imala core-i procesore 2017. god.
  • smayoo: Imali su već i prije takav neki proizvod. Onaj "zlatni" macbook 12", zar ne. Pa se nije baš "primio".
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgledno je da izlazi low-end MacBook, tj. povratak stare MacBook serije, oviga puta sa iPhone čipom unutra. Ako se ostvari, biti će zanimljivo
  • drpongrac23: @cariblanco - slažem se, no zbog zdravstvenih razloga se bisam usudio ići. Produkcija na svjetskom nivou.
  • cariblanco: Koncert na hipodromu, je neponovljiv po mnogim stvarima...dok sam živ neće ga nitko prestići po mnogim detaljima....ma što god mislili o Marku
  • smayoo: RIP Renato Baretić :(
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!
  • smayoo: Sretan ti rođendan! :)
  • drpongrac23: Danas sam ušao u 5-u DEKADU ŽIVOTA!!! Živjeli svi!!!
  • hal9000: [link]

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Ender, rkoren5, temeljnik, tino1, Anonimci (341)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.90 Seconds

Provided by iJoomla SEO