iStyle Comfort - dodatna garancija
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iStyle Comfort - dodatna garancija


27.01.2022 | 21:39
Pozdrav ljudi, gledam da si produžim garanciju još na godinu-dvije za Mac, gledam sada ovo u iStyle-u, taj njihov Comfort(dodatna garancija)..

Jel ima tko da je to kupio? Kako to funkcionira? Jel kao Apple Care ili? Kada se kupi, jel se treba aktivirati kao Apple Care ili oni pri kupnji na račun upišu serijski broj od računala i to je to?

Ako itko zna šta o toj ponudi, neka napiše, u svakom slučaju će mi pomoći, bilo kakva informacija.

Vidim da to između ostaloga nude i za iPhone, iPad, Apple Watch.

Hvala
  • Daddo
  • Posjetitelj
28.01.2022 | 02:35
Nisam to kupio i nemam. Svoje uređaje kupujem u store.com.hr koji ima "Store Care", za koji vjerujem da je ista stvar kao i taj Comfort koji opisuješ.

Kako imam iskustvo rada u ovlaštenom servisu za brand (nema veze s Appleom) bio sam prisiljen naučiti razlike u jamstvima pa sve što ću napisati funkcionira općenito, a kod Applea samo mrvu specifičnije (uz ogradu da informacije nisu "najsvježije" jer već nekoliko godina nisam u tome, ali se u pravilu ne mijenja to često ni drastično).

Jamstva su:

Proizvođačko - ono koje obvezuje proizvođača da o vlastitom trošku i u određenim slučajevima koje to jamstvo definira otkloni problem na proizvedenom uređaju o svom trošku - u EU je za većinu proizvoda 2 godine za fizičke osobe (one na koje se odnosi zakon o zaštiti potrošača), odnosno godinu dana za pravne (one na koje se odnosi zakon o obveznim odnosima).

Apple je tu na EU tržištu specifičan i "krši" zakonsko jamstvo od 2 godine, te za svoje uređaje daje samo godinu dana jamstva. Kako im to i zašto prođe... službeno nitko ne zna, ali prođe.

Trgovačko - ono koje obvezuje prodavatelja da ispoštuje svoju stranu ugovora u skladu sa važećim zakonom - i tu važi slično kao i kod proizvođačkog - fizičke osobe 2 godine, pravne godinu dana, samo trošak popravka pada na trgovca (koji ga onda nadoknađuje od proizvođača ili ne, ovisno o tome što kaže proizvođačko), no popravak uređaja u trgovačkom jamstvu nužno vrši ovlašteni servis.

Zakonsko - ovo je za EU specifična stvar - jamstvo za krajnjeg korisnika u EU ne može biti kraće od 2 godine. Zakonodavca nije briga TKO će snositi trošak popravka, krajnji korisnik ima pravo na njega. Ovo trgovci "ne vole", a ni kupci, jer iako ide njima u korist, u slučaju da je proizvođačko jamstvo kraće, teret dokaza za neispravnost je na kupcu. Tu ima fora da razna tijela koja nadziru te stvari različito tumače neispravnost od nečeg što se zove skriveni nedostatak, pa shodno tome i trošak dokazivanja ovisno o tome kad se uređaj pokvari (ili nedostatak otkrije) snosi jedna od ugovornih strana.

Dodatno jamstvo - bilo proizvođač, bilo trgovac ima pravo kupcu/korisniku ponuditi i naplatiti uslugu dodatnog jamstva. Tu spadaju i Apple Care i Store Care i Comfort i kojekakva Protecto jamstva, jamstva na lom ekrana koja prodaju operateri za telefone. Ovo je najzanimljiviji dio priče za krajnjeg korisnika, a evo i zašto.

Apple Care je dodatno jamstvo proizvođača koje daje Apple. Apple će teško "propasti" u smislu da ćeš u slučaju nekog kvara /nedostatka u periodu koji je obuhvaćen dodatnim jamstvom biti za isto uskraćen jer je Apple jednostavno odlučio prestati poslovati na tvom tržištu i zatvorio sve servise/trgovine i nestao. Popravak uređaja pokrivenog dodatnim proizvođačkim jamstvom (bez obzira gdje ga kupio) vrši ovlašteni servis kojem proizvođač to uredno plati bez da ti kao kupac išta imaš s tim (naravno ako tako stoji u uvjetima jamstva, ima slučajeva gdje participiraš u trošku popravka). Jamstvo je na uređaj sa serijskim brojem uz aktivaciju Apple Care usluge koju dokazuješ računom na ime i prezime.

Store Care/Comfort su dodatna jamstva trgovca - stvar je gotovo identična kao Apple Care , princip ostvarivanja prava na to jamstvo je isti, uvjeti su "isti" uz sitnu razliku - trgovac može, ako tako odluči, popravak povjeriti nekom servisu koji ne mora nužno biti ovlašten (iako najčešće jest, jer proizvođači, uvoznici, distributeri i svi u lancu jako paze da na tržištu nema originalnih dijelova izvan te mreže koju zakonski moraju osigurati).

U nekim slučajevima to dodatno jamstvo može nuditi i distributer za određeno tržište, pa onda napraviš registraciju preko weba s računom u periodu X (bilo kalendarski/sezonski ili u nekom vremenu od datuma kupnje) i imaš dodatno jamstvo.

Da bi stvar bila još napetija i "čudnija" za krajnjeg korisnika, neki trgovci u dogovoru s osiguravajućim kućama nude dodatna jamstva pod raznim komercijalnim imenima (Protecto, Uniqua....). To nisu jamstva per se, nego police osiguranja za uređaje po principu iznosa na štetni događaj. Tipa "kasko" za auto.

NPR: Uređaj u vrijednosti primjerice 5000 kn, "dodatno jamstvo" kupljeno kod trgovca je 500 kn i pokriva trošak popravka do primjerice 3000 kn a uključuje i one kvarove koje je prouzročio krajnji korisnik. Tu je fora ko i kod popravka auta - ti plati svoj dio (ako tako stoji u uvjetima) pa će osiguranje svoj po ponudi servisa (koji može i ne mora biti isti onaj ovlašteni... i opet, najčešće jest iz ranije navedenih razloga), a tek onda servis popravlja uređaj/naručuje dijelove. Ili plati sve sam, pa traži od osiguranja lovu nazad. Naravno ako osiguranje još postoji. Jer ipak smo u HR pa tvrtke propadaju, gase se i mijenjaju vlasnike i uvjete poslovanja.

Svaka od ovih gore pobrojanih stvari ima pluseve i minuseve, isplati se manje ili više ovisno o tome koliko ti je nešto bitno i koliko si spreman "riskirati".

Apple Care je svakako najbolja opcija (i najskuplja). Obzirom da Apple baš ne dijeli distribuciju i reseller status svakom, ni Store Care / Comfort nisu puno različiti, samo bi popravak mogao biti "sporiji".

Sve ove "osiguranje" kemije ne odnose se nužno na Apple, iako i to je moguće da trgovac proda jer lova je lova, a usluga je usluga.

Kad kažem "kemija", nema tu ništa nelegalno i kažnjivo, samo je malo obilazno, vjerojatno sporije i otud niža cijena (a moguće i kvaliteta) usluge.

Koliko ti je uređaj bitan, odnosno koliki si downtime zbog servisa u stanju podnijeti... toliko ti ta usluga - vrijedi. Za Apple "mirno spavam" IMHO Apple Care je way to go ako je računalo alat kojim zarađuješ.
28.01.2022 | 08:05
Apple je tu na EU tržištu specifičan i "krši" zakonsko jamstvo od 2 godine, te za svoje uređaje daje samo godinu dana jamstva. Kako im to i zašto prođe... službeno nitko ne zna, ali prođe.


Prođe mu zato što EU direktiva određuje da odgovornost za 2-godišnje jamstvo snosi trgovac, a ne proizvođač (jer EU ne može nametnuti pravila nekom proizvođaču koji nije iz EU, ali može trgovcu, koji jest iz EU).
  • Daddo
  • Posjetitelj
28.01.2022 | 10:29
Vjerojatno si u pravu. Ja bih to drugačije da sam Apple... otvorio EU subsidiary i radio "veleprodaju" distributerima, preprodavačima i sve to... onda imam tu "jednu godinu" jer ne prodajem ja krajnjem korisniku.

Ne isplati se direktno iz USofA jer bi morali neke carine poreze i to (mislim dođe isto ali je papirološki više i vremenski dugotrajnije i treba kojekakvijeh JUS standarada zadovoljit na EU razini).
28.01.2022 | 15:25
Ako sam dobro razumio, taj Comfort je potpuno isto kao Apple Care, samo u slučaju kvara, sporije će to riješiti nego sa Apple Care?
28.01.2022 | 16:34
Nije isto. Domaci vrijedi u RH, a Apple vrijedi u cijelom svijetu.

Nije vjerojatno, vec tako.

U EU je dvije godine garancija za kupca. Kupca nije briga tio je osigurava.
Ta garancija se dade jednostavno izracunati na temelju % kvarova.
Ako ima 5% skarta, ovda se cijena digne 5+%.
28.01.2022 | 17:23
Ok, ok. Hvala.

Samo mi nije još jasno, kako se aktivira taj Comfort? Isto kao Apple Care ili? Ili je neki drugi postupak?
28.01.2022 | 17:49
Koliko znam, nema aktivacije. Kupi se samo i veže se za broj računala.
AppleCare se kupi preko neta i "prazan" je. Treba ga spojiti s računalom.
29.01.2022 | 14:51
Jel možda znaš koja je cijena Apple Care za Macbook M1? I jel Apple Care dodatno jamstvo 2 godine, znači 12 mjeseci tvorničko + 2 godine dodatno = sve ukupno 3 godine?

Ovaj Comfort u iStyle-u je samo 1 godina dodatna, a koliko čitam Apple Care je 2 godine dodatno, jel to točno?

Mislim ako je tako, i ako je cijena slična toga Comfort i Apple Care, onda definitivno se isplati bolje kupiti Apple Care.
29.01.2022 | 15:00
Koliko znam comfort daje +1 godinu na 2 zbog EU.
AC daje 2+ na onu jednu koju dale Apple.
Kakogod 3 godine.

Provjeri da li je na Macbook 2 godine.
29.01.2022 | 15:04
Hvala ti na pomoći, ali tek sad vidim da se Apple Care može aktivirati samo 2 mjeseca od kupnje Macbooka, kasnije ne, znači ništa od toga. Kakva glupost. Preostaje onda samo taj Comfort, on se može kupiti bilo kada dok traje redovna jednogodišnja garancija.
01.02.2022 | 23:12
Slično pitanje, nema potrebe za novom temom..

Kupio sam polovan MBP, još je pod garancijom. Stiže iz Njemačke (tamo je i kupljen). Želio bih produljiti garanciju, ako je moguće (Apple Care nije opcija, po serijskom broju mi tako kaže). Mogu li na uređaj kupljen u DE, kupiti dodatnu garanciju kod nas i kako do iste najjeftinije doći?
01.02.2022 | 23:41
Rekao bih da ne možeš, ali možeš sam sebi platiti osiguranje kod bilo kojeg osiguravatelja jer su ti ta dodatna jamstva koja naši trgovci nude - zapravo ista stvar, samo što premiju osiguranja ne plaćaš osiguravatelju direktno, nego si trgovac još i na tome uzme maržu.
  • Air
  • Korisnik
  • 60
02.02.2022 | 10:19
Koliko se ja sjećam, ja sam svoj AppleCare (MBP kupljen u HR a AppleCare u USA) aktivirao unutar godinu dana.
Mogu reći da mi se isplatilo. Baterija se napuhala u trećoj godini, slučajno su vidjeli kod jedne provjere grafičke pa su je zamijenili.

Evo teksta s Apple stranice:

"In some countries and regions, you can buy an AppleCare Protection Plan within 1 year of your purchase of an eligible Mac, Apple TV, or other device." link

Pa ako te zanima AppleCare provjeri da li za taj komp za taj serijski broj se može aktivirati. MIslim da ima stranica na kojoj se to radi.

EDIT: prednost AppleCare što vrijedi svagdje gdje ima ovlašteni Apple servis (nekad je bolje odnesti na servis u Austriju nego kod nas, ako ti je usput u nekoj kombinaciji) i što nemaš potrebe za nikakvim računima i dokazivanjima gdje si ga kupio.
02.02.2022 | 11:18
Ovo s baterijom koja se napuhala je čudna iznimka, vjerojatno bi prošlo i kao defekt tvornice. Moje iskustvo je (a poveliko je) da Apple Care uglavnom nikada ne treba (što je zapravo lijepa reklama). Osobno ga nisam nikada kupio niti za jedan moj uređaj niti to preporučujem kao nešto isplativo.

Kod Macova ako što ima krepati, krepa prve godine (defektni SSD, napajanje i slično). Ako krepa u iduće tri, onda je to neka tvornička greška i Apple ih odreda pokriva sa svojim Apple Extended Warranty akcijama. I imam desetine primjera gdje smo takva jamstva realizirali u drugoj ili trećoj godini bez problema. Najpoznatiji su bili GPU problemi na MacBook Pro, zatim GPU na Valjku i pozadinsko osvjetljenje na nekim novim MacBook Pro serijama (uz naravno one problematične serije tipkovnica). I Apple je sve to pokrio.

Rijetki su kvarovi i da ne budu pokriveni, mogu izdvojiti uglavnom samo napajanja u iMacu nakon cca 5 godina.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 7 sati, 51 minuta
  • Kloba: Na Bačvicama, sorry
  • Kloba: Sjećam se. Spavali su u onom hotelu na Žnjanu. I ja sam tamo noćio jednom. Jako dobar hotel. Ko jučer da je bilo. Kako je Laušević rekao "Godine prođe, dan nikako". :)
  • drlovric: Prvi i zadnji put sam HR reprezentaciju gledao na Poljudu protiv Brazila. Davno je to bilo.
  • Kloba: I zaključno da se i ja priljučim - samo da se nešto novo i zanimljivo događa! :D
  • Kloba: Ma što se atmosfere tiče, nema do Poljuda. Još samo da nisu u svađi s HNS-om, svaka reprezentacija tamo se smrzne kada dođe. Samo šta ćeš kada kafići u koju zalaze Torcidaši otvoreno stavljaju znakove "ne poslužujemo osobe koje su došle gledati reprezentaciju". U tom stilu. Ne vole HNS nikako.
  • Kloba: Evo link [link]
  • Kloba: drlovric, pa spomenuo sam to ako ti je promaklo. Točnije, zacrtali su si da za 112. rođendan Hajduka (11. 02. 2023.) dosegnu probjku od 112 tisuća članova. A kako su ranije stigli sa 60 preko sto, nije bilo nerealno to očekivati. A po podacima za 2022., ako ne griješim, Real je imao 120 tisuća članova
  • drlovric: Ma nema veze, samo nek se nesto desava :D
  • cariblanco: Badava će trčati bili i plavi, kad će bijeli biti prvi ;)
  • drlovric: Poljud bi bio pun da je i duplo veci. Ne postoji na daleko losiji klub sa lojalnijim navijacima :)
  • drlovric: @Kloba: Hajduk ima 100 K clanova. Neki dan su pustili ulaznice u prodaju. Otvorio sam na 3 racunala, 7 browsera, logirao se u svaki (kao clan) da uspijem ugrabiit ulaznicu. I nisam uspio. Srecom je brat raido istu stvar u Njemackoj, pa nam je kupio on. Za 2h rasprodat stadion, serrver padao......lista cekanja po sat i po da udjes u sucelje da bi kupio kartu. I to sve ako si clan. Ostali nisu mogli
  • Kloba: Aha, hvala ti na informaciji!
  • Borisone: Ako imaš i LAN i WIFi aktivan na Mac-u, prioritet ti je po defaultu da promet ide prvo po LAN-u.
  • Borisone: To ti je propusnost WiFi-a usko grlo.
  • Kloba: Što se brzine neta tiče, kada laptop spojim LAN-om na ruter, iako mi je u postavkama i dalje Wi-Fi mreža kao opcija spajanja - brzina je 950 Mbps. Kada iskopčam LAN kabel, doslovno deset sekundi nakon ovog rezultata - brzina padne na 200 do 300 Mbps-a. Nije nam jasno! :D
  • Kloba: A Hajduk je ipak najtrofejniji i najstariji hrvatski klub. Bio bi red da se i oni vrate na staze stare slave. Zanimljivost mi je da imaju registriranih navijača više od 110 tisuća, u rangu Real Madrida. Respect, u svakom slučaju. :)
  • Kloba: Štose nogometa tiče, nisam pratio HNL osim u tekstovima pa ne znam tko je više zaslužio ove godine. Rijeka ili Hajduk. Ako je Rijeka dala više, neka bude Rijeka. Zarad one krađe kada ih je Gračan trenirao, ako se dobro sjećam.
  • Kloba: Star možda godinu dana, refurbished kupljen od A1.
  • Kloba: Mobitel je iPhone SE 2022.
  • Kloba: Ljudi, imam pitanje u vezi brzine interneta. Kako sada imam gigabit download u teoriji, u praksi mi je to na laptopu oko 940 Mbps. No na mobu, koji je spojen na isti Wi-Fi (5G) ne pokazuje više od 450 Mpbs download. Ima li neki razlog tomu?
  • cariblanco: I ja kao Dinavovac, bi Volvo da Rijeka osvoji naslov, jer je to zaslužila
  • drlovric: Dinamo j ezapoceo kao drzavni projekt, da se podigne nacionalna svijest u novonastaloj drzavi. Kasnije je prepusten kriminalnoj skupini na upravljanje, koja je radi osobnih interesa obesmislila cijelu ligu. Srecom ta vremena su iza nas. Mislim da je ove godine Rijeka najvise zasluzila da bude prvak, jer igraju najbolji nogomet.
  • Kloba: Iskreno, radi dobrobiti hrvatskog klupskog nogometa, htio bih da ili Hajduk ili Rijeka ili Osijek osvoje ovu sezonu. Da se stvori nova velika četvorka u ovoj maloj zemlji.
  • Kloba: Pa valjda ćeš ove godine slaviti. Dugo niste bili ovako blizu. ;)
  • drlovric: Za Hajduk. Zato sam ovako mlad i pogubio zivce :D
  • cariblanco: za koga navijaš...naše ;)
  • drlovric: Za vikend sam u Splitu. Ostajem par dana. Ako neko od Jabucara dolszi gledati najveci nogometni derbi u Hrvata, tu sam za pice, kavu, rucak…
  • smayoo: Nažalost, je... :(
  • Djuro genijalac: [link]
  • Djuro genijalac: Kaj je umrla Slađana Milošević?
  • smayoo: RIP Slađana Milošević :(
  • Yonkis: [link] iPhone prodan na aukciji za 130.000 dolara
  • Yonkis: macOS Sonoma 14.4.1: fixes USB hubs connected to external displays may not be recognized; Apps that include Java may quit unexpectedly
  • Soffoklo: Fora. Creating a Macintosh-inspired Mac Studio iPad dock. [link]
  • abajo: Kloba: [link]
  • Kloba: Ekipa, može li me neko upititi n stranicu da si skinem macOS Catalina kako bih nanovo reinstalirao komjuter? Taj OS mi je najnovji koji ovaj moj Retina iz 2013. može "progutati". Kako se svi razumijete u ove stvari više od mene, bio bih zahvalan!
  • cariblanco: Na kraju sam skužio koliko je sati, po svitanju...ono fakat čudno ?
  • cariblanco: Istina je da Paragvaj mjenja vrijeme koji je blizu, ali ja imam Argentinski sim :D
  • cariblanco: Sad na mobu s našim sim_om je 7.25 a na mobu s Argentinskim sim_om je 8.25 ! S tim da Argentina nema promjenu verbena ?
  • cariblanco: Jurors imam dilemma, koliko je sati ? koliko mi je poznato mi nismo premjenili vrijeme, mjenjamo ga sljedeći vikend
  • Zdravac: MKBHD pratim i ja, ok je lik, realno recenzira, ne sipa hvalospjeve
  • Kloba: Ma bez daljnjeg. Čovjek si je osigurao egzistenciju, pa i vrlo luksuzan stil života već sada. Ima video u kojem pokazuje svoj studio, linkao sam ga tu svojevremeno. Ma preludo. A tek onaj Mr. Beast? Taj živi u studiu. Opsjednut YT-om.
  • drlovric: Zaradio j eon puno vise na otm videu. Pogledaj samo broj pregleda :)
  • Kloba: NIsam ni ja znao. A šta ćeš, cijena napretka. Za šta je dao 40 somova, sliku CD-a i iTunesa... :)
  • Yonkis: Kloba, što nisi odmah rekao kako je završio unboxing i aktiviranje iPhonea :)
  • Kloba: MKBHD kupio originalni, nikada otvoreni first gen iPhone na aukciji u Chicagu za 32 tisuće dolara. Sa dostavom, porezima, i dodacima na sve ispalo ga je 40 tisuća. Video je tu: [link]
  • Yonkis: [link] - Justice Department sues Apple, alleging it illegally monopolized the smartphone market
  • Kloba: I ja brže na net, nađem video naslova 7 Ways To Fix PS5 Error Code CE-117773-6 :) I prvi "way2 mi pomogne, skužim da je do njih
  • Kloba: Uglavnom, kada sam htio skinuti save sa clouda PS Plua za Horizon 2, javi mi grešku Error Code CE-117773-6
  • Kloba: EON Premium sam uzeo, ne vjerujem koje sve kanale imam. Ruske, Ukrajinske, pa klasika CNN, BBC, Sky, ovo ono. Ali i puno iz regije

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.11 Seconds

Provided by iJoomla SEO