MacBook Pro 2018 problemi
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

MacBook Pro 2018 problemi


04.09.2019 | 12:35
A da, to je tako jer smo banana-država i podtržište podtržišta i zato se ne ulaže u edukaciju osoblja na toj razini da mogu raditi dijagnostiku ovakvih problema, a istovremeno nemaju ovlasti za išta drugo. U nekom Apple Storeu iza kojeg stoji sam Apple bi Apple Genius bio educiran da to odradi kako treba. Najmanje su krivi ti naši ljudi koji rade u trgovini.

Ako si u Hrvatskoj, imaš nas na Jabučnjaku, što isto nije tako loše.
04.09.2019 | 12:52
dpasaric kaže:
Jer ako si dobio novu matičnu, to je to, kladim se da novi Mac ne bi ništa pomogao, to znači da se radi o nekoj nekompatibilnosti na hardverzoj razini i tu treba ganjati Dell zašto nije naveo da ti monitori nisu kompatibilni s tom i tom serijom MacBooka.


Ovo me podsjetilo na jednu raspravu s proizvođačem indukcijske ploče. Imam đezvu promjera 8-10 cm godinama, kupim indukcijsku ploču koja nije kompatibilna s đezvom. Nije problem u sastavu kovine đezve nego u promjeru. Ploča prima đezve samo od promjera 12 cm(mislim da se to više klasificira kao lonac). Kaže mi proizvođač indukcijske ploče da kupimo jednu od 12 cm, a ja sam im rekao da ću kupit od njih samo neka mi kažu gdje da je kupim. Naravno da oni ne rade đezve pa to nije njihov problem. Postavlja se pitanje tko je napravio aljkav posao, proizvođač indukcijske ploče koji nije prilagodio tehnologiju standardnim(uobičajenim) dimenzijama posuđa ili đezva što nije ili je nema većeg promjera, odnosno Apple koji je izbacio dva modela računala u istoj godini od kojih jedan ne podržava monitore.
Po meni tu nije do Della, osim ako nije neki kvar u monitoru ili kontaktima koji se baš reflektiraju na novom računalu(što bi isto moglo niti rubno).
Činjenica da je dato puno novaca, za nešto što očito nije ispravno. Neznaju napravit dijagnostiku, razvlače ga ko mulca. To se tako ne radi!
04.09.2019 | 13:12
Slažem se da se to tako ne radi, ali za neke stvari zaista može čovjek sam sebi olakšati rješenje. Prvo što bih ja napravio je probao te konkretne monitore na istom takvom stroju, to sve govori.

Ako to nikako nije moguće iz ne znam kojeg razloga, onda možemo dalje raspravljati o forsiranju penjanja na planinu najtežom stazom, čemu to? Ako se na MacBooku koriste 2 x 4K monitora, ali na kraju ne u retina rezoluciji jer je sitno, nego u običnoj, čemu sve to? Zašto onda ne uzeti dva normalna monitora i još zaraditi na prodaji ovih 4K? Zašto forsirati jednu jedinu kombinaciju koja pravi problem? Nije li poanta imat sustav koji ti lijepo radi i služi te, nego istjerivati mak-na-konac neke specifikacije s papira koje je netko rekao da moraju raditi, a u praksi očigledno ne rade uvijek u svim kombinacijama? A zapravo i nisu bitne jer korisnik ne želi raditi na dva monitora u native 4K rezoluciji...
04.09.2019 | 13:46
Pa to je zadnja opcija, ako ništa drugo prodat ću ove monitore (Dell U2718Q 4K) i kupiti 2 x 2560x1440 ili jedan 32" 5K.
Samo po meni nije do monitora jer komp throttla na normalnoj radnoj temeraturi (60-70C) i kad nisu spojeni.

Kad sam kupovao uzeo sam 4K jer mi je bilo preporučno ko kombinacija koja je najćešće prodavana i većina ljudi se odlučivala baš za to.

Istina je da se to tak ne radi i da je customer service nikakav ali na to sam već naučen jer smo nikakvo tržište i sve njih boli ona stvar za nas. Zato me i iznenadio jako ugodan razgovor sa supportom jučer bez obzira na ishod. Očekivao sam odjeb po kratkom postupku ali žena je stvarno pokazala interes i želju da se nešto napravi. Ovlašetni servis niti ima zamjenski komp da ti daju dok je tvoj na servisu, niti imaju na čemu testirati, niti mogu spojiti išta itd. Da ne velim da nakon zadnje zamjene ploče nisu vratili podatke makar im je tako pisalo na nalogu pa sam eto vratio komp natrag koji opet sjedi tamo skoro tjedan dana da oni presele podatke. Jer komplikacija je da oni za svaku stvar moraju tražiti odobrenje od Applea i ta migracija podataka se zbog T2 čipa radi preko nekakvih Apple servera itd.

I da završimo - jel ima neko u ZG pola sata slobodnog vremena da dođe do mene s MB 15" da probamo spojiti na sporne monitore i vidimo kaj se događa? Plaćam pivo
04.09.2019 | 13:55
dpasaric kaže:
To što je Kupus pitao uopće nije šaljivo, to bi bila vrijedna informacija.

Ti neš' nikad dobiti mjesečnu nagradu
04.09.2019 | 14:21
Meni u cijeloj prići ne štima ovo, ako je novo instalirani sustav na računalu i ništa se ne pokreće od programa, u takvom stanju da dolazi do pregrijavanja iako nisu spojeni monitori.
Na onoj jedno slici je kernal_task bio 700% što nije normalno.
04.09.2019 | 14:42
ales_1717 kaže:

I da završimo - jel ima neko u ZG pola sata slobodnog vremena da dođe do mene s MB 15" da probamo spojiti na sporne monitore i vidimo kaj se događa? Plaćam pivo

Rado ali ja sam se svog riješio još u travnju!
04.09.2019 | 15:09
zabac kaže:
Meni u cijeloj prići ne štima ovo, ako je novo instalirani sustav na računalu i ništa se ne pokreće od programa, u takvom stanju da dolazi do pregrijavanja iako nisu spojeni monitori.
Na onoj jedno slici je kernal_task bio 700% što nije normalno.


Ne dolazi do pregrijavanje nego samo do throttlanja. Temperatura je uvijek u rangu 60-70 stupnjeva.
04.09.2019 | 15:13
Može glupo pitanje?
Siguran si da su ti dva puta zamijenili MBO ili to znaš zato što su ti to rekli u servisu?
04.09.2019 | 16:06
Naravno da jesu, tu nemogu muljati jer svaki kvar i radni nalog moraju prijaviti u Apple.
Svaka ploča i pokvareni dio se šalje natrag u Apple, ništa ne ostaje u ZG.
I žena iz supporta koja me zvala je vidjela sve kad se spojila u taj neki njihov sistem.
04.09.2019 | 16:28
Ja sam prodao rMBP 2012 i kupio model 2018. S ovom pameti ne bi.

Opcenito za moj workflow nisam dobio nista, osim problema sa tipkovnicom

Sreca jedino pa sam ga kupio u USA po normalnoj cijeni. Kada sam prodao svoj stari, ispadne da sam nadoplatio mozda 1300-1400 eura.

Jednostavno nije mi to to. Pojma nemam zasto.
04.09.2019 | 17:02
60-70 stupnjeva u mirovanju ili u punom opterećenju?
Za mirovanje mi je nekako previše, a za puno opterećenj premalo.

KOji je uzrok bio da je kernal-task gutao 700%?
04.09.2019 | 18:21
ales_1717 kaže:
Naravno da jesu, tu nemogu muljati jer svaki kvar i radni nalog moraju prijaviti u Apple.
Svaka ploča i pokvareni dio se šalje natrag u Apple, ništa ne ostaje u ZG.
I žena iz supporta koja me zvala je vidjela sve kad se spojila u taj neki njihov sistem.


Kako ne bi mogli muljati, naruče novu MBO za tvoj MBP koji je pod garancijom i ugrade je u tko zna koji MBP koji nije pod garancijom ili i je pod garancijom ali je kvar nastao nepažnjom korisnika. Papirnato/digitalno radni nalog provedu na tvoj MBP i sve štima jer Appleu pošalju pokvarenu MBO ali koja nije iz tvog MBP.
Pa zar netko na ovom forumu nije prije godinu ili dvije napisao da je imao evidentiran popravak svog iMac-a za koji nije znao (taj fantomski popravak je bio pokriven garancijom).
06.09.2019 | 11:11
Ova priča polako ide kraju - odobren je novi komp, danas ću znati sve detalje
06.09.2019 | 11:16
Želim ti da ti to stvarno bude rješenje problema, ali budi pripreman na situaciju da ispadne kako i dalje imaš isti problem.
06.09.2019 | 13:29
Rješeno sve, dat će mi novi model za 2019.
Sve u svemu jako dobro, brzo i profesionalno odrađeno bez suvišnih komplikacija, propitivanja, birokratskih zavrzlama itd.
S tim da ovo ide dirket preko Applea iz Irske, oni će preuzeti moj komp (šalju DHL) i poslati direktno meni novi komp. Sve o njihovom trošku.

Lokalni distributer (iStyle) je izbačen iz svega, rekla mi je žena da ne želi imati posla s njima i da joj je lakše da odradimo sve direktno.
06.09.2019 | 13:31
Kada dođe novo računalo, zanima me kako će raditi s istom postavom monitora.
27.09.2019 | 20:26
Stigel novi MacBook još u utorak, 2.3 GHz i9 / 16 / 512 / Radeon 560X model za 2019. godinu.

Sve radi savršeno s istom postavom, nema throttlanja niti problema kojih sam imao s prošlim MacBookom. Napravit ću sad jedan dan Powerfractal test pa postam score.
Ima i ovu novu tipkovnicu, razlika je minimalna ali se osjeti. Makar je meni i prošla verzija bila super. Tipkal sam po svim mogućim Apple tipkovnicama unatrag 15 godina i meni su ove butterfly daleko najbolje. Jbg svaki bedak ima svoje veselje

Sve se malo odužilo jer jbg u Hrvatskoj nema "pravog" DHL-a, pa sam komp morao slati frendu u Beč (ili bilo koju zemlju EU osim Hrvatske hahahaha) da ga oni od tamo preuzmu. Kod nas je DHL preko lokalnog zastupnika i žena iz Irske nije mogla napraviti zahtjev za preuzimanje u Hrvatskoj ( No dobro, nakon preuzimanja u Beču u roku 2 dana je na njegovu adresu stigel novi. Osim tog hiccupa s DHL-om sve ostalo je prošlo super, zvala me žena iz supporta svaki dan da provjeri status, obavijesti me o svemu i tak. Tak da za službeni Apple Support imam samo pohvale.

Eto na kraju ipak sretni završetak
27.09.2019 | 20:38
Lijepo za znati da je ova prica dobila sretan epilog.

Uzivaj u svom novom racunalu
27.09.2019 | 22:33
Super! Uživaj!
28.09.2019 | 00:15
Mene i dalje zanima kako bi se ponašao drugi 2018 model s tim monitorima.
28.09.2019 | 10:22
dpasaric kaže:
Mene i dalje zanima kako bi se ponašao drugi 2018 model s tim monitorima.


Ah, alfista opet nije joy division......

Drago mi je da si riješil problem, ali me uvijek iznova ojadi ovo naše petljanje i opaske tipa: ne želimo imati posla s lokalnim zastupnikom.... A koji ste ga q...c onda ovlastili da bude zastupnik?!?!?!?
28.09.2019 | 11:49
@Djuro genijalac, prije je neznanje u pitanju. Problem je jer u RH zaštita kupaca loše stoji u praksi.
@dpasaric, meni se čini kao je to splet nestretnih okolnosti, da su bili drugo monitori, možda se to uopće ne bi događali.
28.09.2019 | 12:51
Ja se slažem s Djurom. Ako Apple uvažava ovakve pritužbe i rješava ih mimo lokalnog distributera o kojem ja osobno nisam čuo nijednu pohvalu ni od koga (dakle, ljudi su ili nezadovoljni, ili neutralni), a ne čini ništa da taj distributer popravi kvalitetu svoje usluge (jer njegov posao nije samo prodaja i logistika), niti ga mijenja... wtf??
28.09.2019 | 13:39
zabac kaže:
@Djuro genijalac, prije je neznanje u pitanju. Problem je jer u RH zaštita kupaca loše stoji u praksi.


Žabac, radim u firmi koja zastupa kod nas veliku megakorporaciju. Ono, globalnu i svi znaju za nju. Kad se pojavi neki problem, mi ga lokalno rješavamo. Dečki idu na školovanja. Ako iscrpimo sve svoje mogućnosti, onda imamo podršku iz europske centrale (svaki tjedan videokonferencije gdje se na razini cijele EU iznose problemi koji lokalno nisu riješeni).
No, dogode se i tzv. ghost problemi. Sve se probalo, više niti centrala ne zna što poduzeti, onda se ide u zamjenu proizvoda, ali to odrađujemo mi lokalno. Centrala na kraju godine pošalje pinku kao nadoknadu troškova, ali ništa se ne radi paralelno kao u ovom slučaju.
Ovak ovo ostavlja dojam poluuređenog prekupca koji dila robu, ali kad ju je prodal nema nikakvog znanja, volje, ni sposobnosti da daje neku postprodajnu podršku koja bi bila na razini ugleda branda i proizvoda.
Dakle, naše lokalne kemije u vidu zakonodavstva i njegovog provođenja ni na koji način ne bi smjele utjecati na uslugu koju su platio kupovinom nekog Apple proizvoda.
Sama činjenica da ova gđa iz Irske nije htjela ništa odrađivati preko lokalnog zastupnika govori da su oni itekako svjesni svih njegovih nedostataka pa mi je enigma oko njegovog zadržavanja tim veća
29.09.2019 | 10:27
Nije isto da li si zastupnik ili imas fransizu.
Recimo IKEA, ljudi imaju problema s ostvarivanjem prava kad se ne isporuci placeno preko njihovog organiziranja dostave. Naime, prijevoznik sostavi nesto i to je na otpremnici, ali to nije sve sto si kupio. Tada dolazi do problema u ostvarivanju prava.

Ovdje ima ljudi koji prodaju Apple proizvode ali se rijetko oglase s nekim savjetima.
30.09.2019 | 21:54
Satrali bi ga!
30.09.2019 | 23:01
To je sve zato jer smo globalno gledano banana država s nikakvim tržištem. iStyle su mađari koji drže cijelu regiju i boli ih ona stvar za sve, meni iskreno nije jasno kakav je to poslovni model po kojem oni odbijaju zamjeniti komp, dok je Apple support nakon 2 telefonska poziva odobrio novi komp? I iz sve komunikacije su izbacili iStyle? To je ono ko neželjeno dijete haha

Ne vjerujem da neki Isztvan tamo to plaća iz svojeg džepa, on će sigurno dobit komp od Applea po nekoj servisnoj liniji ili bi to barem tako trebalo biti. Službeni odgovor je da oni ne daju novi komp i točka, mogu zamjeniti sve od ploče do, baterije, kućišta, tipkovnice, ekrana itd. ali ne daju novi komp. I možeš se postavit na trepavice.

Treba se jedino naoružati strpljenjem nema druge. EU nam tu nije ništa donjela jer je većina stvari i dalje pod ingerencijom lokalnih šerifa i bog te pitaj kakvih poslovnih dogovora koji su valjda potpisani prije sto godina
01.10.2019 | 19:38
Nije to zbog toga, već smo si sami krivi da nas gule. Treba ovako javno govoriti, dizati tužbe po sudovima.
Zar misliš da se u Njemačkoj nebi razni "iStyle-i" ponašali kao i kod nas da im to država dozvoljava?
Kapitalizam je okrutan.

Eto, neki dan HP izgubio 4,50 kn za male pakete. Nije nešto, ali ipak se kreće.

Nisam siguran da li se u Austriji može naručiti Mac s našom tipkovnicom?
01.10.2019 | 23:07
U Austriji, barem online preko Apple stora, se ne moze naruciti hrvatski layout. Moze turski, arapski, madjarski, engleski, talijanski, ruski, spanjolski i naravno njemacki.

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 48 minuta
  • Daddo: Plavi momci su me prvo sumnjjčavo gledali, nakon treće takve su samo došli pitat jel sad vrijeme za normalnu neku? :D
  • Daddo: Vjerujem ti na riječ. Imao sličnu situaciju s nekoliko bivših… al cura.
  • smayoo: Ilija Č. je milo janje za neke moje bivše kolege :D
  • Daddo: Smayoo nisam znao da ti je Ilija Č. bivši kolega :D
  • smayoo: Kako je rekao jedan moj bivši kolega, "Ma nisam ja paranoičan. Mislim... ne bih bio paranoičan. Da me ne prate..." :D
  • Riba: Pfff, moja gospodja ima naljepnicu preko kamere.
  • accom: [link]
  • accom: I Safari:
  • Dijete: QNAP i DEADBOLT ransomware…
  • Dijete: Decki, oprez [link]
  • jura22: Recimo, stari Harley Davidson motori ili Fiat 500 "Topolino" još uvijek imaju podršku.
  • jura22: 7 godina je minimalno. Nije isključano da bude i duže.
  • zvone: Nisam upoznat s tim. Moram pogledati.
  • ^SuperUnknown^: zvone, moze uz OpenCore Legacy :)
  • zvone: Ti bi bilo 7 godina. Makar valjak macpro može.
  • zvone: Mom MBP iz 2014. ne moze na Monterrey koliko sam shvatio.
  • Kloba: I za mobitele je tako. Barem mislim da jest. Uvijek smo tu pisali o sedam godina.
  • Kloba: Sedam godina podrške ima Apple proizvod, samo da dodam. Znači, reervni djelovi u ovlaštenim dućanima, softwareski updatei - taj paket. Znam jel imam laptop iz 2013.
  • Kloba: Jbt, MAK u Jutarnjem... [link]
  • dpenava: Bilo je 5 godina do sada, ali 6S još uvijek dobiva nadogradnje. Nešto sam načuo da će EU natjerati proizvođače na minimum 7 godina podrške.
  • invictus: Negdje sam pročitao taj podatak, ali više ne mogu ga naći. Koliko godina nakon izbacivanja određenog iPhone-a, on dobiva najzadnji iOS sustav? Mota mi se po glavi 5 ili 7? Jel zna netko taj podatak?
  • Riba: BigMac, otvori temu u Jabucnjak forumu i daj vise detalja, ja korisrtim Operu i sve je ok
  • BigMac: riba, još uvijek na operi ne pamti mi pass
  • ZeljkoB: Zgodan app za kontrolu punjenja baterije [link]
  • stefanjos: zato sam ja uzeo base model. sa 512 gb :( ali kod mene je :D
  • catalina: Naručio 16" M1 Max 32-core 64GB, 2TB 28.10. u jednog od naših resellera, još nema apsolutno nikakve novosti...
  • dino82: babinho, da vjerujem da bi moglo! moj je u ducan stigao 12.1. pa su ga poslali isti dan GLS-om u ZG.
  • babinho: Ja sam narucio isto kao Dino 3 dana kasnije, znaci postoji nada da bi moj mogao doci ovaj tjedan
  • dino82: Pro 10 16 jezgri, 32GB RAM, 1TB disk, US tipkovnica, presao sa MBP 2013 15''. Osjetna razlika u svakom pogledu :)
  • catalina: Dino koja konfiguracija?
  • dino82: stigao jucer 14'' BTO narucen 28.10. u iStore
  • frki: 16 M1 BTO čekam od kraja 11 mjeseca
  • babinho: Nego, je li ikome stigao 14" BTO MB pro? Cini mi se da ce prije izaci M2 nego mi dobijemo M1
  • babinho: @ivan.ocd necu ti savjetovati da koristis laznu adresu nekog McDonaldsa u npr. Bostonu kao svoju. Isto tako nemoj napraviti paypal account s tom adresom na kojem bi ti moglo proci placanje HR karticom :)
  • ivan.ocd: Ma ništa od toga, hvala ti. Gledao sam malo i tražio po internetu: prekomplicirano je to za mene.
  • smayoo: Piši u forum. Pitanje će ti odavde iscuriti prije nego ga vidi netko tko ti zna odgovoriti
  • ivan.ocd: Pozdrav svima! Imam jedno pitanje: koji bi bio najbolji način da mogu koristiti sve Apple usluge u Hrvatskoj? Je li preporučljivo (i kako) napraviti američki Apple ID ili neki europski?
  • Kloba: Ovu sam ti prepisku preveo
  • Kloba: I had the same problem. Drove me nuts. Go to settings. Go to cellular. Scroll down to find music. Toggle off. Good luck!
  • Kloba: Ljude to živcira koliko vidim pa pokušavaju to ugasiti. Ovo sam ti našao. Odi u settings, nađi cellular, to scrollaj dolje dok ne nađeš Music - i to stavi na on jer da ti se ne pali treba biti na off što je u tvom mobitelu slučaj. Javi kako je prošlo..
  • Lennon12: Pozdrav, zna li netko isključiti opciju kada upalim airpods da mi se u iphoneu u pozadini odmah ne uključi apple music app? nisam uspio na netu naći..
  • Kloba: Koga zanima slučaj Periš; iako svi znamo da je momak vrlo vjerojatno mrtav - MUP Srbije objavio je 10-minutnu video rekonstrukcije njegova kretanja zbog netočnih navoda medija. Pa koga zanima: [link]
  • nihad: svo pakiranje ima i folije, nema ogrebotine nijedne
  • nihad: plus i magic keyboard 2
  • nihad: Da li je OK cijena za iMac Late 2015 (2.8Ghz 4 jezgre) 8GB RAM i 256SSD, 550eura ?
  • zoranowsky: @zmay, poslao sam ti pm
  • igorsumonja: @catalina uzeo u iStyle pred par dana M1 Max
  • zvone: Jedini minus je sto nisam uzo BTO i do barem 2TB diska. Ostalo je OK.
  • zvone: Za sada sam jako zadovoljan. Tipkovnica je jako ugodna a o ekranu da ne pricam. Brz za svakodnevnu uporabu, sve Blizzardove igre rade brzo na nativnoj rezoluciji.
  • zvone: Ja sam uzeo pred Božić M1 max. Dosao u style u West Centru jedan dan i kaze tip dolaze sutra i ja rezervirao. Zvali me sutra i uzeo. Mislim da je bilo dva tri dana pred Božić.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.08 Seconds

Provided by iJoomla SEO