rMBP 13" - kamera otkazala poslušnost
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

rMBP 13" - kamera otkazala poslušnost


14.02.2013 | 19:31
Nema ti druge nego ponovno reklamirati. Stvarno strašno s obzirom na cijenu (koja je usput rećeno i navodno pala www.jabucnjak.hr/forum/hardver/107426-ni...laptopa-02-2013.html).
15.02.2013 | 09:06
Danas sam u Zagrebu pa ćemo sve riješiti, šta se može
15.02.2013 | 12:33
zabac kaže:
Nema ti druge nego ponovno reklamirati. Stvarno strašno s obzirom na cijenu (koja je usput rećeno i navodno pala www.jabucnjak.hr/forum/hardver/107426-ni...laptopa-02-2013.html).


Kažu da jesu: www.istyle.eu/hr/news/index/view/article...bebe-za-nove-modele/
15.02.2013 | 17:49
therrlu kaže:
Eto, ekran sam kalibrirao, startup i dalje ostao žut, kad se os digne, promijeni se u kalibriranu boju, no ona vuče na nijanse žute i plave :/


Nije mi jasno, ako si iskalibrirao ekran, zašto je još žuto? U stvari, što kalibrator i program vele?
Vidi da to nije onaj kalibrator koji mora biti stalno uštekan u komp kako bi prikaz slike bio OK.
15.02.2013 | 18:31
Zapravo ja sam probao nešto, ne razumijem se puno u to, radio po uputama kao, ali ništa od toga, danas sam došao u iStyle u Vlaškoj i usporedili smo moj i jedan izložbeni, samo smo se nasmijali, razlika nebo i zemlja, ostavljen je tamo na rekalamaciji pa ćemo vidjeti šta će biti.
15.02.2013 | 18:40
Kalibracija se u pravilu sama odvija. Eventualna intervencija korisnika je u slučaju kad nema "komunikacije" između monitora i kompa. Pošto se radi o prjenosniku, tada OSX u potpunosti kontrolira display i gotovo da je kalibracija automatska. Mada mi je čudno da nisi kod preuzimanja bacio oko na ekran.
15.02.2013 | 20:38
Ako je i proslo,opet nije dobro preslo jer nije uspjela kak se spada.
Racunalo sam preuzimao u poslovnici u Arena centru ne u Vlaskoj i tek kad sam dosao doma sam ga upalio i vidio,te sam se odmah javio.
03.03.2013 | 15:47
Nastavak drame, "navodno", pod navodnicima, zato jer nemogu tvrditi da se čekao i zamijenio ekran, moja riječ protiv njihove, i opet isto, znači ekran je opet žutiiji od istog modela koji imaju u istyle-u u Vlaškoj, dečki više neznaju šta bi, poslali su kao ponovo mail u Apple, kao da vide što će s tim, mene to već iskreno počinje nervirati jer mi je rMBP već mjesec dana po servisima, ništa ne smiju jer sve mora odobravati Apple, mah..

Preporuka je da budu kalibrirali monitor, ja kalibrator imam i otići ći tamo k njima i iskalibrarat ćemo ekran da vidimo šta je i kak je, ali nema smisla to sve već.
06.03.2013 | 16:47
Neka ti zamjene cijelo računalo...

Mislim nema to smisla više....
06.03.2013 | 18:08
Sve se bojim da će ga zamijeniti.
07.03.2013 | 16:36
I tako, saga se nastavlja, odobren i treći ekran čeka se zamjena
07.03.2013 | 17:38
therrlu kaže:
I tako, saga se nastavlja, odobren i treći ekran čeka se zamjena


A je li postoji kakva nadoknada za gubitak ili namogućnost korištenja?
08.03.2013 | 07:28
zabac kaže:
therrlu kaže:
I tako, saga se nastavlja, odobren i treći ekran čeka se zamjena


A je li postoji kakva nadoknada za gubitak ili namogućnost korištenja?


Ma sve dok ne budemo imali svoj apple store i za svaku glupost čekali odobrenje, zaboravi na zamjenu, na nadoknadu, na išta.
Šta misliš da bi Ameri mijenali ekran, moš mislit, evo ti dečko novog, ovog bi popravili, prepakirali i ponovo prodali.
14.03.2013 | 21:24
Treci i opet nevalja, sutra kontaktiram prvo distributera a nakon toga cemo to sve pravno rijesavati.
21.03.2013 | 09:36
Eto samo da se javim sa da se problem riješio zamjenom uređaja, nakon što sam poslao dopis u Apcom i direktno u Apple
21.03.2013 | 09:50
I novi uređaj nema žuti ekran?
21.03.2013 | 09:53
Ne, ima identičan ekran onome kakav sam imao prije otkazivanja kamere.
21.03.2013 | 09:58
Super. Drago mi je da si riješio problem. Tužno je da si morao pribjeći takvom pritisku.
21.03.2013 | 11:17
A o izgbljenom vremenu da ne govorimo
Uopce neznam sto bi ja napravio. Vjerovatno u ducanu gdje sam to kupio nekoga za vrat uhvatio ili Sv.Nedjelji na parkingu docekivao odgovorne i pitao ih za zdravlje.
21.03.2013 | 13:20
Mislim više nisam imao izbora, iz servisa su mi rekli da se porazgovaram sa distributerom, namjerno nisam htio zvati telefonski, jer razgovor nemam kako snimiti, a drugo je što u pravilu to nesmijem, nego sam napisao dopis u kojem sam opisao problem, datum kad sam kupio računalo, dan kad sam prvi put računalo odnio u servis, i lijepo na kraju napisao, da s obzirom da računalo još uvijek nije ispravno da ga neću podizati dok problem nebude riješen, te da sam se spreman posavjetovati sa pravnim i ostalim službama u vezi tog problema.

To sve poslao na neke adrese u Apcom-u (direktor), istyle i neznam više kamo, nakon toga sam još jednom to faksirao i dobio potvrdu da je faks stigao, njima sam poslao u petak ujutro.

U ponedjeljak ujutro sam cijelo pismo preveo na engleski i poslao direktno mail na Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript i još neke adrese u Apple-u.

Tokom ponedjeljka me nazvao dečko iz servisa i rekao da su odobrili novo računalo i da si mogu doći po njega.

Sljedeće jutro pak me je zvala neka ženskica iz Apple support-a iz Irske i zhvalila me što sam ih kontaktirao da su riješili moj problem, i da ako bude ikakvih daljnjih problema da nazovem, ostavila mi mail i br telefona, u razgovoru sam ju pitao neke stvari, između ostalog kakva je praksa kod njih, ona mi je rekla da kod svakog takvog kvara koji oni utvrde da je greška a ulazi pod garanciju istog trenutka dobivaju novi uređaj, da se njima ne isplati zakidati korisnike na taj način, jer samo mogu pokupiti tužbu i stvoriti nepotrebne troškove, ovako oni to pošalju natrag, ovi ga slože i bace natrag u prodaju ili što već.
21.03.2013 | 13:20
Drago mi je da si konačno riješio problem!

No, žalosno je da je toliko trajalo i da si morao uložiti toliko muke i truda za nešto što bi se drugdje, u nekom Apple Store-u riješilo odmah istom takvom zamjenom uređaja, samo bez ova dva mjeseca periperije...

Zašto je kod nas tako?
21.03.2013 | 13:24
Isključivo zato što nemamo Apple Store, i za sve moraju čekati odobranje od Apple-a, a distributer na svoju ruku ne želi ništa raditi.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 3 sati
  • VanjusOS: ovo lasersko graviranje izgleda odlično, nikakve naljepnice!
  • Bertone: ... i da, mislim da je sad graviranje oko 20€
  • Bertone: Lasersko graviranje, baci oko na [link] , ovako izgleda na T14s koji sam nosio kod njih s time da nisam htio baš sve znakove nego samo par osnovnih, tipkovnica je isto bila DE [link]
  • jura22: Radije kupi naljepnice. Ima ih na oglasniku: [link]
  • Riba: Puno, jer ako se ne varam mora se mijenjati kuciste.
  • CoffeePod: Kupio MBP16" M4, al tipkovnica je njemacka. Zna li se koliko bubvrega dode zamjena tipki da mi bude HR?
  • Soffoklo: Misliš bravo retardirana EU birokracija
  • drpongrac23: Bravooo Apple, super!!!
  • m@xym: a evo i pojašnjenja: [link]
  • Yonkis: In iOS 26.2, Wi-Fi network synchronization between iPhone and Apple Watch will no longer be available in the EU.
  • hal9000: HAHAHAHAHAHA: [link]
  • dpasaric: Iskreno, i meni Liquid Glass ide na živce i nije im to trebalo. Srećom barem se na iPhoneu lako ugasi u onim opcijama za invalidne osobe.
  • Borisone: Ne znam što su se svi uspuhali oko Liquid Glass, a tragediju od prikaza UI-a na ne-retina ekranima se tolerira više od desetljeća.
  • CoffeePod: Dyeovog odlazak je mozda najbolja stvar. Racunam da ce implementirat malo nazad Mavericks draži i da će utišat Liquid Glass gimmick. Apple se stvarno mora sjetiti da ljudi vole Apple upravo radi blenda vrhunskog hardware i software koji je funkcionalna koliko i lijepo izgleda. Liquid Glass je form over function 101.
  • Yonkis: Sa novim WApp updateom funkcionalan WhatsApp app na Apple Watchu.
  • IgorD: Zašto ne bi bilo istina? O tom se govori danima, neki ljudi slave što je Dye otišao. Trebao si otvoriti temu
  • Djuro genijalac: Sve mi se čini da je ovo istina..?
  • Djuro genijalac: [link]
  • IgorD: ovo je bilo na 17
  • IgorD: [link]
  • IgorD: Meni radi paste, iPhone Max 15, nije zadnji ios
  • smayoo: Ne možeš s iphonea
  • Djuro genijalac: Jbm, kak se pastea link u vikalicu?
  • Djuro genijalac: Ne znam jel ovo istina, ali....
  • Air: Ja sam u Zg, reci što i kada trebaš?
  • drlovric: Ima li neka dobra dusa iz Zagreba da mi preuzme hedan mali paket i preusmjeri ga na paketomat ili kakogod u Zupanju? :)
  • smayoo: [link]
  • ydrea: @Vanjuška - imamo! Poslao sam ti pp ;)
  • drlovric: Akom znate nekoga da prodaje SteamDeck, ja bih to kupio...
  • Piko: Zašto WP ? .... ima .... samo ja radim u Laravelu, no WP mi nije stran.. što konkretno treba ?
  • dpasaric: Svi otišli u keramičare. Naš ex-voditelj weba radi s mramorom sada. :)
  • Vanjuška: Imamo li na Jabučnjaku ikoga tko je vičan WordPressu i općenito web hokus pokus?
  • Riba: Anker ili Baseus i na miru si.
  • drlovric: Ja vjerujem Ankeru. Godinama bez problema
  • dpasaric: Ne kupuj nikada jeftine punjače za auto, gomila je uništenih iPhonea na taj način.
  • Yonkis: ima netko za preporučiti autopunjač a da ima USB C i USB A? Ne vjerujem ovima ovim artiklima od 5€.
  • zvone: Vrhunski. Moj prvi OS je 7.5. Digao ga i igrao Sim Tower satima. Kao u stara dobra vremena.
  • smayoo: Evo stavio sam ja [link]
  • dpasaric: To je vrijedan link, nemoj da se izgubi na Vikalici, imamo u forumu grupu MacOS Classic, pa ostavi tamo da ostane
  • IgorD: Da, mogao bih nekom to amjestit full scree da se šokira kad se vrati a komp
  • smayoo: hvala!
  • drlovric: Ovo je tako cool. Svaka cast!!
  • Ender: @IgorD: ovo je sjajno! hvala!
  • IgorD: > Infinite Mac is a collection of classic Macintosh and NeXT system releases and software, all easily accessible from the comfort of a web browser
  • IgorD: Upravo otkrio: [link]
  • m@xym: RIP Deajn Ristanović, jedan od rijetkih koji je postao legenda još za svog života (barem nama koji smo pratili same početke kompjuterizacije u bivšoj državi.
  • smayoo: :(
  • IgorD: Računari itd. RIP
  • Yonkis: Zar Apple nije mogao napraviti bolji emoji za miša, tj za magic mouse?
  • Miro Spiro: Umro Dejan Ristanović :( RIP

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.05 Seconds

Provided by iJoomla SEO