rMBP 13" - kamera otkazala poslušnost
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

rMBP 13" - kamera otkazala poslušnost


14.02.2013 | 19:31
Nema ti druge nego ponovno reklamirati. Stvarno strašno s obzirom na cijenu (koja je usput rećeno i navodno pala www.jabucnjak.hr/forum/hardver/107426-ni...laptopa-02-2013.html).
15.02.2013 | 09:06
Danas sam u Zagrebu pa ćemo sve riješiti, šta se može
15.02.2013 | 12:33
zabac kaže:
Nema ti druge nego ponovno reklamirati. Stvarno strašno s obzirom na cijenu (koja je usput rećeno i navodno pala www.jabucnjak.hr/forum/hardver/107426-ni...laptopa-02-2013.html).


Kažu da jesu: www.istyle.eu/hr/news/index/view/article...bebe-za-nove-modele/
15.02.2013 | 17:49
therrlu kaže:
Eto, ekran sam kalibrirao, startup i dalje ostao žut, kad se os digne, promijeni se u kalibriranu boju, no ona vuče na nijanse žute i plave :/


Nije mi jasno, ako si iskalibrirao ekran, zašto je još žuto? U stvari, što kalibrator i program vele?
Vidi da to nije onaj kalibrator koji mora biti stalno uštekan u komp kako bi prikaz slike bio OK.
15.02.2013 | 18:31
Zapravo ja sam probao nešto, ne razumijem se puno u to, radio po uputama kao, ali ništa od toga, danas sam došao u iStyle u Vlaškoj i usporedili smo moj i jedan izložbeni, samo smo se nasmijali, razlika nebo i zemlja, ostavljen je tamo na rekalamaciji pa ćemo vidjeti šta će biti.
15.02.2013 | 18:40
Kalibracija se u pravilu sama odvija. Eventualna intervencija korisnika je u slučaju kad nema "komunikacije" između monitora i kompa. Pošto se radi o prjenosniku, tada OSX u potpunosti kontrolira display i gotovo da je kalibracija automatska. Mada mi je čudno da nisi kod preuzimanja bacio oko na ekran.
15.02.2013 | 20:38
Ako je i proslo,opet nije dobro preslo jer nije uspjela kak se spada.
Racunalo sam preuzimao u poslovnici u Arena centru ne u Vlaskoj i tek kad sam dosao doma sam ga upalio i vidio,te sam se odmah javio.
03.03.2013 | 15:47
Nastavak drame, "navodno", pod navodnicima, zato jer nemogu tvrditi da se čekao i zamijenio ekran, moja riječ protiv njihove, i opet isto, znači ekran je opet žutiiji od istog modela koji imaju u istyle-u u Vlaškoj, dečki više neznaju šta bi, poslali su kao ponovo mail u Apple, kao da vide što će s tim, mene to već iskreno počinje nervirati jer mi je rMBP već mjesec dana po servisima, ništa ne smiju jer sve mora odobravati Apple, mah..

Preporuka je da budu kalibrirali monitor, ja kalibrator imam i otići ći tamo k njima i iskalibrarat ćemo ekran da vidimo šta je i kak je, ali nema smisla to sve već.
06.03.2013 | 16:47
Neka ti zamjene cijelo računalo...

Mislim nema to smisla više....
06.03.2013 | 18:08
Sve se bojim da će ga zamijeniti.
07.03.2013 | 16:36
I tako, saga se nastavlja, odobren i treći ekran čeka se zamjena
07.03.2013 | 17:38
therrlu kaže:
I tako, saga se nastavlja, odobren i treći ekran čeka se zamjena


A je li postoji kakva nadoknada za gubitak ili namogućnost korištenja?
08.03.2013 | 07:28
zabac kaže:
therrlu kaže:
I tako, saga se nastavlja, odobren i treći ekran čeka se zamjena


A je li postoji kakva nadoknada za gubitak ili namogućnost korištenja?


Ma sve dok ne budemo imali svoj apple store i za svaku glupost čekali odobrenje, zaboravi na zamjenu, na nadoknadu, na išta.
Šta misliš da bi Ameri mijenali ekran, moš mislit, evo ti dečko novog, ovog bi popravili, prepakirali i ponovo prodali.
14.03.2013 | 21:24
Treci i opet nevalja, sutra kontaktiram prvo distributera a nakon toga cemo to sve pravno rijesavati.
21.03.2013 | 09:36
Eto samo da se javim sa da se problem riješio zamjenom uređaja, nakon što sam poslao dopis u Apcom i direktno u Apple
21.03.2013 | 09:50
I novi uređaj nema žuti ekran?
21.03.2013 | 09:53
Ne, ima identičan ekran onome kakav sam imao prije otkazivanja kamere.
21.03.2013 | 09:58
Super. Drago mi je da si riješio problem. Tužno je da si morao pribjeći takvom pritisku.
21.03.2013 | 11:17
A o izgbljenom vremenu da ne govorimo
Uopce neznam sto bi ja napravio. Vjerovatno u ducanu gdje sam to kupio nekoga za vrat uhvatio ili Sv.Nedjelji na parkingu docekivao odgovorne i pitao ih za zdravlje.
21.03.2013 | 13:20
Mislim više nisam imao izbora, iz servisa su mi rekli da se porazgovaram sa distributerom, namjerno nisam htio zvati telefonski, jer razgovor nemam kako snimiti, a drugo je što u pravilu to nesmijem, nego sam napisao dopis u kojem sam opisao problem, datum kad sam kupio računalo, dan kad sam prvi put računalo odnio u servis, i lijepo na kraju napisao, da s obzirom da računalo još uvijek nije ispravno da ga neću podizati dok problem nebude riješen, te da sam se spreman posavjetovati sa pravnim i ostalim službama u vezi tog problema.

To sve poslao na neke adrese u Apcom-u (direktor), istyle i neznam više kamo, nakon toga sam još jednom to faksirao i dobio potvrdu da je faks stigao, njima sam poslao u petak ujutro.

U ponedjeljak ujutro sam cijelo pismo preveo na engleski i poslao direktno mail na Ova e-mail adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili JavaScript i još neke adrese u Apple-u.

Tokom ponedjeljka me nazvao dečko iz servisa i rekao da su odobrili novo računalo i da si mogu doći po njega.

Sljedeće jutro pak me je zvala neka ženskica iz Apple support-a iz Irske i zhvalila me što sam ih kontaktirao da su riješili moj problem, i da ako bude ikakvih daljnjih problema da nazovem, ostavila mi mail i br telefona, u razgovoru sam ju pitao neke stvari, između ostalog kakva je praksa kod njih, ona mi je rekla da kod svakog takvog kvara koji oni utvrde da je greška a ulazi pod garanciju istog trenutka dobivaju novi uređaj, da se njima ne isplati zakidati korisnike na taj način, jer samo mogu pokupiti tužbu i stvoriti nepotrebne troškove, ovako oni to pošalju natrag, ovi ga slože i bace natrag u prodaju ili što već.
21.03.2013 | 13:20
Drago mi je da si konačno riješio problem!

No, žalosno je da je toliko trajalo i da si morao uložiti toliko muke i truda za nešto što bi se drugdje, u nekom Apple Store-u riješilo odmah istom takvom zamjenom uređaja, samo bez ova dva mjeseca periperije...

Zašto je kod nas tako?
21.03.2013 | 13:24
Isključivo zato što nemamo Apple Store, i za sve moraju čekati odobranje od Apple-a, a distributer na svoju ruku ne želi ništa raditi.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 15 sati
  • stefanjos: airpods 2 pro a da mu fale slusalice. Meni treba samo charging case?
  • stefanjos: Ima li tko
  • IgorD: Imam ja VMWare od malena ali nemam Win 11 licencu
  • Borisone: Pa besplatni su od negdje kad ih je preuzeo Broadcom. [link]
  • IgorD: Unutar VMWare, naravno
  • IgorD: Ja razmišljam o tom već mjesecima ali nikako da kupim licencu i krenem u to
  • VanjusOS: ljudi, da otvaram temu ili ne - da li netko stavio Windows 11 na Macbook sa intel procesorima..?
  • Bertone: *ćeš
  • Bertone: Ja sretan što ste Vi sretni,... di žeš bolji početak dana ;)
  • Tomek: I sad vidio rješenje problema sa keyboardom... :D
  • Tomek: Hvala Bertone...
  • Tomek: Sad sam skužio da sam i ja pisao u toj temi... :D E sad, još da se ne pali na bilo koji pritisak tipkovnice...
  • miomika: Hvala ti Bertone. KONAČNO!!! :)
  • smayoo: Ae. Hvala, Bertone! Ovo nisam ni upratio. :)
  • Bertone: Ima tema: [link] i ima rješenje od samog Apple-a (zadnji moj post u temi)
  • Tomek: :'(
  • smayoo: ima tema, nema rješenja :(
  • Tomek: Pozdrav svima, prije nego pokrenem temu, da li je možda obrađeno pitanje automatskog "Power on" na MacBook PRO M4 kad takneš tipkovnivu ili ga otvoriš?? To me užano živcira... Nemrem očistiti tipkovnicu a da ga ne upalim...
  • dpasaric: Spremam novi članak za pro usere Macova! :)
  • cariblanco: bijeli dim..MVGA ;)
  • drlovric: Jel imamo slucajno ovdje nekoga da je uposlenik hrvatskog telecoma?
  • Gjuroo: Ipak se kreće. aiPhone. [link]
  • dpasaric: Ja sam danas naručivao što se još može od lagera s QWERTY, pa ćemo vidjeti što ću dobiti! :)
  • zvone: Zvao istyle da interveniraju da ostavw qwerty posto ionako prave tipkovnice posebno za ht trziste. Krajnje su nezainteresirani. Ali kazu da se ljudi jako žale.
  • Bertone: Sused, ni to tema za vikalicu, trebao si to pitati u temi o budućnosti čovječanstva ;)
  • cariblanco: [link]
  • cariblanco: Vidi komentare ispod ovog teksta !!
  • cariblanco: Zadatak za smayoo...zašto je nestalo struje
  • dpasaric: Vidim da će stare QWERTY tipkovnice odjednom dobiti na cijeni! :)
  • zvone: Nervira me jer mijenjaju bez veze.
  • smayoo: Ali zašto je to takav stress? Ako su potpuno ukinuli stari layout, posložiš si kako ti paše pomoću Ukelele
  • smayoo: QWERTZ je uvijek i oduvijek hrvatski standard tipkovnice, a ovaj apple QWERTY hibrid je izmišljotina iz nekadašnjeg "zastupnika" PEL Velebit.
  • IgorD: Prvo su prebacili @ pa sad stalno stišćem ™ a od zadnjeg sistema ni € nije gdje je bio
  • IgorD: Ja na iOSu ionako uvijek imam EN tipkovnicu, samo kad mi treba đ prebacim na hr. Frka je što su i s Macovima krenule qwertz tipkovnice
  • zvone: Ako se vrati u postavkama automatski se vraca na qwertz. Iritantno do bola.
  • zvone: Kupio novu tipkovnicu za m4 ipad pro. Hrvatska je ali vise nije qwerty nego qwertz. Razocaran.
  • drlovric: Ja nemam dres Osijeka :)
  • VanjusOS: ako ćeš obući dres Osijeka, ja ti nabavim kartu bez problema
  • VanjusOS: drlovric, nema više karata za Hajduka
  • drlovric: Ako ima neko iz Osijeka molim da mi se privatno javi. Trebam uslugu. Hvala puno :)
  • JOHN: Počivao u miru Božjem :(
  • Borisone: U oglasniku mini Pro ako nekog zanima.
  • Gjuroo: Počivao u miru.
  • smayoo: Ode nam Papa Franjo, na Uskrsni ponedjeljak. Počinak je zaslužio, i više od toga. Neka se Crkvi primi barem nešto od njegovog nasljeđa.
  • VanjusOS: Sretan Uskrs!
  • Damirst: Srstan Uskrs!
  • smayoo: Sretan Uskrs svima! :)
  • Tomek: Sretan Uskrs !!
  • ping: Sretan Uskrs
  • dpasaric: Mira i ljubavi! :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.99 Seconds

Provided by iJoomla SEO