Airpods 2 - problem
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Airpods 2 - problem


21.08.2022 | 07:06
Pozdrav,

Znači posjedujem airpods 2 s kutijicom za bežićno punjenje. Stare su sad 9 mjeseci i već sam 3 (!) puta slao na servis pod jamstvom jer mi otkazao ili je problem sa mikrofonom na desnoj slušalici.

Prvo je zvuk bio valovit (malo su me čuli malo nisu), pa je otkazivala, pa je bilo da me prvih 5 sekundi ne čuje se prilikom poziva, pa se čulo jedino kad bi jako vikao...itd itd.

Paralelno, lijeva radi perfetkno. Zvuk je perfetktan, a pošto imam posao kakav imam koristim ih razdvojeno (malo lijevu, malo desnu)

Najgore mi je to da svaki put su kao slali i vraćali i pisali da su zamjenili slušalicu pa bude okej par tjedana i opet i opet... Mislim da zapravo novu nisu nikad poslali.

Slušalice kupljene u HGSPOT-u i s tom trgovinom nemam nikakvih problema, to se šalje u istyle.

Sad, nakon 3. put sam jasno i glavno izrazio da želim sve novo i zapakirano, na što imam i pravo, ali opet se prave ludi i grbavi s pisanjem kako nisam spojio slušalice, da je sve u redu itd itd. Čak smo i snimali snimku i slali im iz trgovine na diktafon di se jasno i glavno vidi da se ne čuje dobro i da slušalica nije dobra.


Znam da je sve to samo velika proizvodnja i da su problemi mogući, posjedujem iphone 12 pro i apple watch se i nemam nikakvih problema pa tako ne želim blatiti apple, ali ovi iz istylea.... Jednostavno ne mogu vjerovati da se tolko blamiraju radi jednih slušalica.

S druge strane, kolega u Njemačkoj imao neki problem s slušalicom, došao dali mu novo zapakirano bez da su i gledali što je i tamo očito apple drugačije funkcionira.

Najgore mi je da daš za nešto 1500 kn i od 9 mjeseci korištenja 2 i pol ih nisam imao jer su na servisu i još uvijek nije složeno i pitanje je što će sad opet poslat.


Imao netko slična iskustva s njima?
21.08.2022 | 09:54
Naravno da Apple u Njemačkoj drugačije funkcionira, oni su tamo direktno prisutni, a Apple je kod nas tek "treća ruka", tj. ovlašteni zastupnici mađarskog distributera za južnu Europu.

Sam servis nema nikakav interes tebe zakinuti, dapače, plaćeni su po intervenciji i svaki popravak ili zamjena idu na Appleov trošak. Znači, to sigurno nije neka zla namjera u pitanju.

Ono što može biti u pitanju je da redovna servisna procedura za detekciju kvara koju definira Apple u njihovom testu nije dala rezultat za koji Apple odobrava zamjenu i onda je servis u problemu jer im Apple to ne bi platio.

Jesi li zapisao točan serijski broj lijeve i desne slušalice (imaju različite) i provjerio jesi li dobio istu nazad? Uostalom, traži zamjenu opet, ali zapiši serijski broj ili fizički označi spornu slušalicu da izbjegneš nedoumice.
21.08.2022 | 10:54
Mislim da se one niti ne mogu servisirati. Sve je zaliveno i jedino ako se osteti moze se otvoriti.
21.08.2022 | 12:01
dpasaric kaže:
sigurno nije neka zla namjera u pitanju.

Slažem se, nije zla namjera, nego je lijenost, nesposobnost i indolencija.
  • Daddo
  • Posjetitelj
21.08.2022 | 12:10
Domaći Apple preprodavači su ekvivalent malo boljim “šoderašima” u svijetu rabljenih vozila.

Lager je nepostojeći. Rok isporuke nepoznat. Plaćanje je avansno. A “dostupne” količine - minimalne.

Postprodajna podrška - nikakva ili takva da je bolje da i nisi pitao.

O servisu ne valja trošiti riječi. Ovlašteni preprodavači javno preporučaju kvalitetne 3rd party servise kao bolji izbor.

I to je “krema domaćeg tržišta”. Ni u PC svijetu nije ništa bolja situacija, samo što je veća količina robe i organizacija je manje rigidna.
  • kupus
  • Posjetitelj
21.08.2022 | 13:35
Izbaci hgspot iz price, proseci se malo dalje do istylea u arena centru.
21.08.2022 | 15:36
Pa izgleda da ću morati sam, samo nisam iz Zagreba nego iz Varaždina pa mi nije baš usput, ali očito ću morati sam.

Pustit im neću nikako, uredno sam platio i ne baš malo, tako da želim i uredan proizvod, barem dokle je garancije....


Hvala na odgovorima, jedino normalno objašnjenje mi je to da nemaju rezervnih dijelova i prodaju maglu jer moraju. Ali to nije moj/naš problem. Svi uređaji im imaju najviše cijene, smatra se i najbolja kvaliteta i podrška. K tome i na sve daju najmanju garanciju, pa onda me ispoštuj u tih 12 mjeseci. Ne vjerujem iskreno u nestručnost ili lijenost...

Samo neznam zakon na koji se mogu pozvat, jer mislim da postoji nekaj u obliku "3 put kvar u garanciji i pravo na novi proizvod", možda i zato odugovlače.

Ali ako ne pošalju novo onda idem sam, i tako dugo ću im biti dosadan i testirat slušalicu im pred očima dok ne popuste.

Mislim, na koncu konceva, zar nije to žalosno i smiješno, od jednog Applea?
21.08.2022 | 17:24
Kako je @ jura22 rekao, nema popravka, samo zamjena. Morat ćeš do ZGa i traži zamjenu.
21.08.2022 | 17:58
Lennon12 kaže:
Mislim, na koncu konceva, zar nije to žalosno i smiješno, od jednog Applea?


Opet, nije to Apple. Apple ne zanimaju tržišta čija je sveukupna prodaja na razini jednog njihovog Apple Storea u nekom zapadnom gradu srednje veličine. Radi se o zastupniku zastupnika i oni nemaju mogućnosti da se ponašaju kao Apple jer ih Apple ne stavlja u takvu poziciju, neću reći da se ponaša maćehinski, ali nije niti daleko.

Odnesi to pod jamstvom i traži ispravno.
21.08.2022 | 18:37
Lennon12 kaže:
Samo neznam zakon na koji se mogu pozvat, jer mislim da postoji nekaj u obliku "3 put kvar u garanciji i pravo na novi proizvod", možda i zato odugovlače.


gov.hr/hr/jamstvo-za-ispravnost-prodane-stvari-garancija/546

Kaže ovako:

Zamjenu neispravnog proizvoda ispravnim proizvodom možete zahtijevati ako prodavatelj odnosno proizvođač ne popravi proizvod u razumnom roku.

Što se smatra razumnim rokom za popravak proizvoda određuje se u svakom konkretnom slučaju prema okolnostima toga slučaja.


pa onda...

Svoja prava u svezi s proizvodom za koji je dano jamstvo ostvarujete od trgovca od kojeg ste kupili proizvod, a ne od ovlaštenog servisa.

Trgovac je dužan neispravnosti stvari koje se pojave u tijeku jamstvenog roka popraviti u razumnom roku, a ako to nije moguće, predati vam proizvod koji je ispravan.

Ako popravak nije obavljen u razumnom roku, možete tražiti ispravan proizvod.


i na koncu:

Informacije o pravima potrošača ili zahtjev za inspekcijski nadzor možete uputiti i putem aplikacije Centralni informacijski sustav za zaštitu potrošača.

Nakon ispunjavanja i slanja jednostavnog obrasca, sustav će vaš predmet automatski proslijediti Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja ili Državnom inspektoratu, a vama poslati PIN uz pomoć kojega možete pratiti stanje podnesenog predmeta.
21.08.2022 | 19:38
Hvala ti puno.

Svakako će mi biti od velike koristi.
21.08.2022 | 19:53
Nema na čemu. Žao mi je što imaš toliko problema.
21.08.2022 | 21:32
Inace jamstvo je 24 mjeseca. 12 ti daje Apple, a 12 uvoznik.
31.08.2022 | 13:26
Kratki update :

Nakon mjesec dana slušalice su došle u HGspot u Varaždin i kad smo isprobali slušalica opet ne radi kako treba.

Naveli su da pod svim njihovim dijagnostikama slušalice su u redu.

Krenemo smimat na diktafon desnu slušalicu ( na trgovčev iphone) i čuješ na brojalici od 1-10 - broj 1, pa sve tiho, pa 5, pa 8….


Iskreno dođe mi da stavim svu jabuku na njuškalo koju imam i nikad više apple al opet ko je spušio - ja!



I HGspot naravno mi ne može dati druge slušalice iako vide da nisu dobre. Danas smo poslali još nekom serviseru ovlaštenom (nije istyle) i naveli točne probleme i sad opet čekaj.


U 9 mjeseci kolko ih imam 3 mjeseci su na servisu.

Jednostavno nemogu vjerovat koji blam applea i istylea.
  • kupus
  • Posjetitelj
31.08.2022 | 13:59
Čekaj da se opet vrate (pretpostavljam iz agram servisa), pa ako ne rade slobodno ih tu prijavi

prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp

Ubrzo će te kontaktirati, riješit će se u tvoju korist.

I ovo je appleova greška, nije prvi put da se s servisa vraćaju poluispravni zvučnici/mikrofon na njihovim modelima.
31.08.2022 | 16:32
Ali ja ne razumijem kakav servis se može napravii na slušalicama koje se ne mogu servisirati.
Davor ti je rekao da vidiš serijski broj.
01.09.2022 | 05:33
A neznam, očito ne žele mijenjat slušalice. Ja iskreno neznam dal se daju servisirat ili ne....

Sad gledam serijski broj slušalica (u iphoneu mi ostalo još) i piše jamstvo do 29.09. a kupio sam ih krajem 11 mjeseca...


Ma neznam više što napraviti, sad kad se vrate i ako neće biti dobro javit ću se tamo za zaštitu potrošaća i prijaviti ih.

Neću im iz principa pustit te slušalice
01.09.2022 | 08:25
Ajde, saberi se i čitaj pažljivo.
Davor ti je rekao da zapišeš serijski broj slušalica koje daješ na servis, i koje ti vrate, da se uvjeriš da su zaista zamijenjene. Jesi li to napravio?

To što ti piše datum do kad vrijedi jamstvo kraći nego što treba biti - nije bitno jer (ako) imaš račun. Na računu se vidi datum i to je jedino relevantno.
01.09.2022 | 09:00
Zakon o obaveznim odnosima. Članak 425. stavak 2)
»(2) Međutim, kad je izvršena zamjena stvari ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene odnosno od vraćanja popravljene stvari.«.

Imaš Zakon na stranicama Narodnih Novina. Dopune i izmjene zakona su u NN 126/21.

Kad predaš slušalice zatraži kopiju radnog naloga na kojoj je napisan prigovor, tj. neispravnost i POTVRDA od strane trgovca da su navodi stranke potvrđeni. I to je to. Nakon toga samo reci Zakon o obaveznim odnosim, članak 425. Svi znaju za njega.
Samo zatraži tu potvrdu o primitku uređaja i potvrdu neispravnosti. Imaš dokaz i datum tak da nema izmotavanja poslije.
02.09.2022 | 14:31
A nisam to napravio jer naravno da nisam znao da imaju serijski broj - svaka svoj.

Sad već mjesec dana nemam doma ništa, ni slušalice ni kutiju - ništa pa nit neznam serijski broj ...

Vidjet ću idući tjedan šta će odgovoriti...
  • Dijete
  • Posjetitelj
02.09.2022 | 19:56
Lennon12 kaže:
A nisam to napravio jer naravno da nisam znao da imaju serijski broj - svaka svoj.

Sad već mjesec dana nemam doma ništa, ni slušalice ni kutiju - ništa pa nit neznam serijski broj ...

Vidjet ću idući tjedan šta će odgovoriti...


Na telefonu s kojim si ih imao uparene, odi u settings - bluetooth - pa klikni na “i” pokraj svojih slusalica …. Na sljedecem ekranu kad klikces na serijski broj, naizmjence polazuje serijski zasebnih slusalica i punjaca… pa si ili zapisi ili screenshotaj…
03.09.2022 | 07:04
Lennon12 kaže:
A nisam to napravio jer naravno da nisam znao da imaju serijski broj - svaka svoj.

Sad već mjesec dana nemam doma ništa, ni slušalice ni kutiju - ništa pa nit neznam serijski broj ...

Vidjet ću idući tjedan šta će odgovoriti...


Prouči Zakon o obaveznim odnosima. Imaju 45 dana da poprave uređaj...
  • Daddo
  • Posjetitelj
03.09.2022 | 07:44
@Djuro… može info otkud si “izvadio” 45 dana?
03.09.2022 | 07:54
Mislim da pise primjereni rok a ne 45 dana.
Nekako se usralilo tih 45 dana.
03.09.2022 | 12:51
Da, imaš pravo, sad je razuman rok. U svakom slučaju, preporučam da se prouči Zakon na stranicama Narodnih novina. Sasvim sigurno imaš pravo na novi jamstveni rok od dvije godine nakon što ti i poprave ili daju nove slušalice.
03.09.2022 | 13:48
Imaš dva zakona:
Zakon o zaštiti potrošaća:
www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da
Zakon o obveznim odnosima:
www.zakon.hr/z/75/Zakon-o-obveznim-odnosima

Kod prvog zakona imaš i EU direktive, pa malo proući.
eur-lex.europa.eu/legal-content/HR/TXT/P...999L0044&from=ET
  • Daddo
  • Posjetitelj
03.09.2022 | 17:01
Djuro genijalac kaže:
Da, imaš pravo, sad je razuman rok. U svakom slučaju, preporučam da se prouči Zakon na stranicama Narodnih novina. Sasvim sigurno imaš pravo na novi jamstveni rok od dvije godine nakon što ti i poprave ili daju nove slušalice.



Super mi je ovo. Sad opet pitam - otkud si izvadio pravo na novi jamstveni rok u slučaju popravka?
03.09.2022 | 17:14
Daddo kaže:
Djuro genijalac kaže:
Da, imaš pravo, sad je razuman rok. U svakom slučaju, preporučam da se prouči Zakon na stranicama Narodnih novina. Sasvim sigurno imaš pravo na novi jamstveni rok od dvije godine nakon što ti i poprave ili daju nove slušalice.



Super mi je ovo. Sad opet pitam - otkud si izvadio pravo na novi jamstveni rok u slučaju popravka?


Zakon o obaveznim odnosima. Članak 425. stavak 2)
»(2) Međutim, kad je izvršena zamjena stvari ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene odnosno od vraćanja popravljene stvari.«. -> ovo je c/p iz NN.

Imaš Zakon na stranicama Narodnih Novina. Dopune i izmjene zakona su u NN 126/21.
  • Daddo
  • Posjetitelj
03.09.2022 | 17:36
Imaš sve navedeno uz sve aktualne izmjene i na zakon.hr (izvučeno iz NN). Zato i pitam po kojoj osnovi bi “popravljen” proizvod ako nije zamijenjen (a nije) imao novo jamstvo. Naime, kod popravljenih proizvoda se jamstvo produljuje za rok koji je proizvod proveo izvan upotrebe.

Kako ovlašteni servis očito nije utvrdio neispravnost (o čemu bi morao postojati službeni dokument ovlaštenog servisa) a prodavatelj se “pravi grbav”, ostaje ili prijava nadležnom
Inspektoratu ili pozivanje na skriveni nedostatak (teret dokaza je na kupcu, proizvod je duže od 6 mjeseci u rukama kupca).
03.09.2022 | 19:22
Pa dobro, jel ti čitaš stavak zakona gore?

Zakon o obaveznim odnosima. Članak 425. stavak 2)
»(2) Međutim, kad je izvršena zamjena stvari ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene odnosno od vraćanja popravljene stvari.«. -> ovo je c/p iz NN.

Ako stvar ne radi uopće, a desna slušalica ne radi (ili koja već), mislim da je to bitan popravak?
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 6 sati, 48 minuta
  • Riba: Odnio vrag prisu!
  • hal9000: Za 30-ak godina većina nas ni neće više biti živo pa koga briga za responsive site! :D
  • Borisone: Ma nije to, nego se sada početna stranica učita u tren oka. Treba bar 3-4 sekunde da bi bilo moderno.
  • Riba: Uostalom, nije Jabucnjak neresponsivan nego je vama ekran premalen! :-D
  • dpasaric: I nisi boomer, ti si gen X! :)
  • dpasaric: Zašto bi itko išao na ovaj tip weba s mobitela? :)
  • Riba: Hoce, vec je u pripremi godinama ali je implementacija malo zapela...plus sto ne pomaze sto ja boomer nikada ne idem na jabucnjak sa mobilnog uredjaja. :)
  • CoffeePod: Jabucnjak*
  • CoffeePod: Hoce li Jabuvnjak ikad dobit reponsive sajt?
  • cariblanco: Danas smo u Osijeku, možda shebali turističku sezonu :D
  • dpasaric: Slijedi uskoro osvrt na naslovnici...
  • Air: ...a Applevom slučaju iako te fore drugi telefoni imaju već godinama, ali kad to Apple napravi mi bi se trebali diviti tome kao toploj vodi.
  • Air: Meni Keynote izgleda kao kad Trum hvali samo sebe i svoje odluke kao ono baš najbolje, iako ga je cijeli Svijet popljuvao...
  • drlovric: Na Mac, Spotlight je odlican, kao i boja foldera (konacno) :)
  • drlovric: iPad je odlicno profitirao. Ako sve ovo ne zakljucaju za najnovije modele only :)
  • Riba: Keynote mi je kao neka epizoda Teletubbiesa.
  • Riba: Gledam taj WWDC i razmisljam kako su teme o umiranju mozda privlacnije. :-D
  • dpasaric: Idemo mi na ljepše teme, WWDC je za sat vremena! :)
  • dpasaric: Sve pet, ali nije li zanimljiva statsitika da je od zadnjih 30-ak (toliko pratimo na jednoj internoj grupi objave u medijima) sportaša, umjetnika i ostalih poznaith osoba koje su iznenada umrle, uzorak cijepljenih 100%. A znamo da je kod nas situacija bila cca 50:50, znači nešto lomi statistiku. Evo, samo to primjećujem.
  • smayoo: To što nije u javnosti poznato što je prethodilo njegovoj smrti, ne znači da nije prethodilo ništa čega bi ta smrt bila logičan i sasvim vjerojatan ishod. Moj pokojni stari je umro u 59. godini i svima koji ga nisu jako dobro znali je to bilo "iznenada". Nas koji smo mu bili bliski nije baš *iznenadilo*, iako nam je bilo teško i bolno.
  • Riba: Obrati paznju na nepoznate osobe poput mog oca koji ne uzima lijekove kako je propisano, odbija ici na kontrole, jedva je izvukao zivu glavu nakon srcanog udara pred par godina i jos hoda naokoo unatoc tome sto se cak i cijepio. Znanost bi se trebala na takve slucajeve usredotociti. :)
  • dpasaric: Samo primjećujem uzorak. Do sada je 100% kod domaćih i stranih poznatih osoba koje su iznenada umrle. Ponavljam, možda je zaista slučajnost, ali sada već postaje statistički zanimljivo.
  • Riba: Covjek je vjerojatno pocinio suicid ili izravno ili neizravno alkoholom, nije tu potrebna velika znanost.
  • dpasaric: Sjajan umjetnik je to bio. Velika šteta.:( I gle, opet moramo primjetiti slučajnost koja povezuje sve "prerano" umrle. :( Nadam se da će znanost potražiti uzroke takvoj statistici.
  • smayoo: RIP, Matija :(. Stvarno prerano.
  • dpasaric: Večeras u 19 sati po našem vremenu Appleov #WWDC25 keynote!
  • Maxxy: RIP Matija Dedić :(
  • smayoo: RIP :(
  • dpasaric: Umro Bill Atkinson! :(
  • drpongrac23: @Zdravac - Nemoj ići lijevo ako semafor je desno :) :)
  • Zdravac: hahahah
  • Zdravac: A da se, umjesto palac dolje/gore, uvede palac lijevo/desno?!
  • tino1: Gjuro, bola, Mazlum i to s veliko "M".
  • Gjuroo: Možda "mamlaz"?
  • tino1: Mazlum- na Herceg- Bolansanski- Budala.
  • Yonkis: Mazlum - Mazlum (maẓlūm) is an Arabic term for "oppressed, ill-treated, injured, sinned-against" (the antonym being ẓālim "oppressor"; root ẓlm "to oppress";).
  • tino1: Riba! Vraćaj karmu! Ej ne ćeš se imat kamo vratit.
  • tino1: Ej ukinuo Mazlum Karmu!! Šta vam je odmah vraćaj karmu Riba!!
  • smayoo: :(
  • drpongrac23: Napustio nas je Ivan Piko Stančić. RIP
  • Borisone: Logika kaže da bi verzija trebala biti od godine u kojoj se izdaje. Ima smisla godina plus jedan jer u posljednjih nekoliko godina obećanja dolaze s bar nekoliko mjeseci odmaka (ili nikad).
  • Yonkis: iOS 26 u 2025? [link]
  • cariblanco: Riječani, hoće li Važ biti vaš ?
  • smayoo: @Yonkis, piši u forum, ovo će ti tu iscuriti
  • Yonkis: Članak je odličan.. dijelim ga okolo ostalim Appleovcima koji nikako da ovdje puste korjenje. :)
  • hal9000: @dpasaric: ako nekome i nije korisno, barem je zabavno i poučno.
  • Yonkis: Ne znam dal da otvaram temu, treba mi prijedlog neke app za skeniranje prostorije (sa namještajem) kako bih mogao lakše namjestiti prostoriju sa postojećim stanjem, neka LiDAR app?
  • dpasaric: Članak je "up", imate što za čitati, nadam se da će nekome biti korisno! :)
  • cariblanco: ok,ty za info
  • dpasaric: Ograničen je taj modul za ankete, imao sam isti problem, ali on nakon par dana zaboravi IP, pa se mogao dati drugi glas za one koji su imali više Macova.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

dpasaric, drlovric, jmirakul, Riba, robee, Anonimci (401)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.02 Seconds

Provided by iJoomla SEO