Nedoumica potencijalnog switchera
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Nedoumica potencijalnog switchera

12.11.2010 | 13:30
Pozdrav jabučari!

Evo ovako... studentica sam računarstva na FESB-u u Splitu i namjeravam kupit MacBook Pro. Koliko toga ću ja morat radit na Win? Ima iko iskustva?

I dvoumim se između ove dvi konfiguracije...

Imam priliku dobit onaj entry level MacBook Pro 13" iz SAD-a po cijeni od1200 USD (cca 6000kn) i imam priliku odma danas imat ovaj prijateljev

www.everymac.com/systems/apple/macbook_p...8-unibody-specs.html

po cijeni od 7300kn (uz mjesečnu otplatu). Pošto sam studentica nisam baš pri lovi jel i jako mi je važno da znam omjer svega što dobijem za cijenu. Od tih dvoje koji je bolji deal? Hvala unaprid!
12.11.2010 | 13:41
Pozdrav i tebi. Prvo je pitanje postoje li nekakvi specifični programi koje ćeš morati koristiti a nisu dostupni osim za Windowse? Ako ima, možeš uvijek dignuti windowse, ili će uz malo sreće raditi preko virtualizacije u samom OS X-u.
Do sada sam an poslu izmjenio nekoliko 15" modela i mje je osobno mišljenje da je i to preveliko. Idealna kombinacija je 13" za nositi okolo u kombinaciji sa velikim stolnim monitorom na koji ga spojiš kada radiš dok si kod kuće. Idući lapto će mi sigurno biti manji od 15". Iznimka je ako si često "on the road" i moraš rješavati istovremeno poslove, što je rijetko slučaj.
12.11.2010 | 13:42
Da dodam, ako je taj 15" od prijatelja model koji je, kako piše na linku, izašao krajem 2008 godine, onda mu je vrlo vjerojatno istekla garancija, pa je odluka jasna.
12.11.2010 | 13:44
Da, 99% je istekla garancija. Da li će mi ode u HR važit garancija na Mac kupljen u SAD-u? I na koliko procjenjuješ onaj od 15"?
12.11.2010 | 15:09
Svi prenosnici i Mac Mini imaju međunarodnu garanciju, dakle vrijediti će.
Procjenu ne znam jer nemam pojma. Neki koriste www.mac2sell.net za to.
13.11.2010 | 15:26
Bez prevelikog razmišljanja uzmi 13.3" iz SAD-a.