02.12.2025 | 22:32
Ovako, ekipa iz Saveza gluhoslijepih želi digitalizirati kako funkcionira njihova Služba podrške.
Znači trenutno imamo koordinatora koji slaže rasporede za naše djelatnike (prevoditelje) i onda ručno svakome mora poslati mail s njegovim rasporedom za nadolazeći tjedan, a mi bi da je to nekako digitalno i da svaki djelatnik ima pristup sa svojom šifrom svom rasporedu - i da tamo može označiti kad je završio sa prevođenjem i neke napomene da ne mora zvati koordinatora i pisati mu poruke za svaku sitnicu.
Također da koordinator može javiti da je prevođenje otkazano u taj CMS/aplikaciju/program koji onda automatski šalje notifikaciju prevoditelju.
I za kraj da se svi ti podaci mogu ubaciti u glavnu knjigu da se vidi koliko je sati odrađeno po korisniku i po prevoditelju.
Trenutno koordinator slaže korisnike koji zatraže prevođenje za određene dane i sate i dodaje ih određenom djelatniku vodeći računa da ne pređe satnicu za taj dan/tjedan i da sve njih ravnomjerno posloži. To trenutno rade u wordu, zatim za svakog od djelatnika slikaju njegovu tablicu i šalju mu na mail/poruke. Ako dođe do promjene, to se sve naknadno javlja umjesto da je instant osvježeno negdje online.
Djelatnici bi morali vidjwti samo svoj raspored i ništa drugo, ali i imati mogućnost ostaviti komentar, natuknicu ili nešto.
Imate li netko ideju o nekom CMS koji bi imao mogućnosti slične ovome, a da se može personalizirati i da radi ofkors bez problema preko web sučelja ili kao Mac / iOS aplikacija (i Android).