Savjeti za izbor bijele (ili sive Samsung) tehnike
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Savjeti za izbor bijele (ili sive Samsung) tehnike


02.05.2023 | 21:17
Useljavam u novi dom i moram u kupovinu perilice i susilice (odvojeni uredjaji). Osobno sam stava da se u nacelu kupi ono sto ima najdulju garanciju i dostupan servis neovisno o "imenu" ali zaista ne pratim dogadjanja u svijetu bijele tehnike posljednjih 40 godina.
Ovako povrsno vidim da Samsung ima nekih zgodnih modela ali prije nego dam odgovor da pitam ovu mudru publiku ovdje.
02.05.2023 | 21:24
Jesi možda cledao Xiaomi ili Huawei?
Šala naravno.
Zašto bi Samsung imao kvalitetnu bjelu tehniku?
Candy nije u ponudi Bosh isto. Miele nema tmo gje si?
Electrolux recimo.
Beko izbjegni, imaju 5 godina garanciju, jeftini su i ne vrijede.
02.05.2023 | 21:26
Sušilicu nemam, a perilica Samsung radi već 13 godina. Jedini kvar, naravno nakon isteka roka (5-6 godina), je bila zamjena grijača, koji je tada plaćen 350 Kn (nekakav fensi-šmensi grijač zelene boje sa zaštitom od ovoga ili onoga, a inače jr cijena "običnih" grijača tada bila negdje oko 50-100 Kn). Inače žena nema nikakve zamjerke, osim što su se sa vremenom skinule oznake oko upravljačkog kruga na sredini.
02.05.2023 | 21:26
Ne znam, svasta je u ponudi. Za Miele imam osjecaj da ne vrijedi toliko koliko kosta. Sve se to na kraju radi u istim tvornicama. (?)
02.05.2023 | 21:32
m@xym kaže:
Sušilicu nemam, a perilica Samsung radi već 13 godina. Jedini kvar, naravno nakon isteka roka (5-6 godina), je bila zamjena grijača, koji je tada plaćen 350 Kn (nekakav fensi-šmensi grijač zelene boje sa zaštitom od ovoga ili onoga, a inače jr cijena "običnih" grijača tada bila negdje oko 50-100 Kn). Inače žena nema nikakve zamjerke, osim što su se sa vremenom skinule oznake oko upravljačkog kruga na sredini.


Tnx, u nacelu ja nisam nikada imao problema ni sa skupim ni sa jeftinim modelima, ali mi ne peremo k'o sumanuti, samo nas je troje i ne valjamo se u blatu kao na reklamama, sve se pere na quick programu.
02.05.2023 | 21:34
U Rijeci je Candy najbolji izbor jer je kvalitetnija od Gorenja, a ima jednako dobar i responsivan servis. U Irskoj - nemam pojma.
02.05.2023 | 21:35
Kao sto sam.i sumnjao, pogledati tko ima najrasireniju servisnu mrezu i najduzu garanciju i odabrati bilo sto od toga.
02.05.2023 | 21:37
Pretpostavljam da ne bi bilo lose ciljati na nesto sa A energy ratingom?
02.05.2023 | 21:39
To ti je uglavnom marketinška muljaža i folirancija. Dva uređaja ti potroše navlas isto energije za isti program pranja, ali onaj koji ima manju snagu i treba mu dulje vremena da odradi isti posao, taj ti je energetska klasa A, a onaj koji ima normalnu snagu i opere u normalno vrijeme, taj je energetska klasa C. Tako da - zanemari to, odnosno, nemoj da ti to bude osobito bitan kriterij.
02.05.2023 | 21:41
Marketingase treba objesiti na bandere. Slobodno moderiraj ovu prijetnju nasiljem.
02.05.2023 | 21:49
Eh, da, zamalo zaboravih da smo prije dvije godine mijenjali i gumu između bubnja i vrata. Ne sjećam se koliki je trošak bio, ali znam da sam morao naručivati taj dio iz Zg, jer naravno, kod nas nema ničega, ni trgovine dijelova, ni ovlaštenih servisa, ali našli nekog lika, on došao, zamijenio gumu, i sve pet. Guma se vjerojatno probušila ili od istrošenosti ili od pranja tenisica i sličnih stvari.

Kod bijele tehnike fakat treba imati sreće. Može se dogoditi da kupiš jeftiniji model od manje razvikanog proizvođača, pa da si miran 15 godina, a možeš kupiti skupi aparat renomiranog proizvođača pa svako malo visit na servisu.
Mi u manjim sredinama smo još izloženiji zbog kroničnog nedostatka servise i rezervnih dijelova pa se onda sve svodi na sreću.

Od bijele tehnike koju smo kupili prije 13 godina (hladnjak, perilica posuđa, pećnica, plača, perilica rublja (Gorenje, Electrolux, Samsung), samo je hladnjak "riknuo" nakon 7-8 godina.
02.05.2023 | 22:23
Riba kaže:
Marketingase treba objesiti na bandere. Slobodno moderiraj ovu prijetnju nasiljem.


Htio bih se očitovati da ovo smatram vrlo nazadnim i zaostalim razmišljanjem. Ja sam tako razmišljao još prije 20ak godina
03.05.2023 | 06:28
Imamo Gorenje, sve u kući imamo od Gorenja. Jednostavno radi, a perilica i sušilica rade na gotovo dnevnoj bazi. Stare su preko 8 god. i za sada nikakvih problema. Imali smo prije sušilicu Quadro - otišla nakon 2 god. total.

Inače kod kupnje takvih stvari gledam dostupnost servisa i dužinu garancije. Gorenje daje 5 god.
  • Daddo
  • Posjetitelj
03.05.2023 | 06:47
Kako netko dovoljno vješt u DIY stvarima, uopće postavlja pitanje o bojama? Ništa to nije što fini šmirgl i airbrush ne mogu riješiti.
03.05.2023 | 07:32
Kod nas je Miele perilica, radi od 2009. godine. Krajem prošle godine zamjenjeni su amortizeri što je bio popravak cca 1000kn, i dalje radi kao zmaj - dakle non stop u pogonu.
U prvom stanu sam imao neki whirpool koji se doslovno raspao nakon 9 godina i serviseri su rekli da nije za popravak (nakon što su naplatili dolazak i dijagnostiku cca 500kn).
Sestra ima Bosch perilicu i krenuli su karamboli čim je istekla garancija, a kod roditelja stariji model Boscha radi bez greške. Susjed je imao Samsung perilicu i bacio je van iz stana nakon par mjeseci korištenja.

Prije dvije godine smo kupili podstanarima Midea perilicu u Gemmi budući da smo s njihovim servisom imali super iskustva. U biti, svi kuhinjski aparati u stanovima su nam iz Gemme - Franke / Faber / Liebherr. Imao sam prije par godina situaciju da mi je na perilici staroj desetak godina (Franke) pukao neki plastični dio i oni su uredno to nabavili - ukupan trošak cca 100kn.

Vidi koliku tko daje garanciju, da li su van garantnog roka dobavljivi dijelovi i kakvi servisi operiraju.
03.05.2023 | 16:36
Da li si gledao LG ? Imam perilicu preko 10 godina .... jedan servis i to čišćenje skorenog deterdženta ... Kada sam kupovao jedini uvjet je bio da je digitalna .... ne volim kotače na "zupčanike" i "škrgutalicu" na veš mašini....

Od Gorenja imam perilicu suđa sada je stara 7 godina (5G garancija)..... svake godine barem jedan servis ..... Gorenje više ne kupujem.
03.05.2023 | 17:28
I ja imam LG vešmašnu preko 10 godina i nikad ju nitko nije otvorio. Apsolutno nikakvih problema.
03.05.2023 | 18:01
Samsung = Najgora mi najsporija servisna podrška u HR!
03.05.2023 | 18:13
Imam te stvari od Gorenja, cijeli život. Nisam imao potrebu za servisom, jedino sam sam mjenjao modele, zbog tehnološke nadogradnje i ohoho godina, ali mi ništa nije krepalo, bar za sad.
03.05.2023 | 21:16
Od prije koji mjesec AEG nakon dva gorenja (12 godina rada) Ova sad kao nema četkice i tiša je...
04.05.2023 | 07:44
Kakve fkn "četkice"? Četkice imaju istosmjerni motori. Neću tvrditi da nema takvih, ali ja u životu nisam vidio vešmašinu s istosmjernim motorom. Na starim vešmašinama su bili jednofazni asinkroni motori s pomoćnom fazom i promjenjivim brojem polova (1 par polova za centrifugu, 6 ili koliko već za normalan rad). Ti motori nisu na rotoru imali nikakve namote, isto kao što nemaju ni kavezni trofazni asinkroni motori, nego se elektromotorna sila inducira u fiksnim rotorskim štapovima usljed okretnog magnetskog polja. Novije vešmašine imaju običan trofazni asinkroni motor pokretan inverterom. Nigdje četkica, čak ni kliznih kolutova. Ne mogu vjerovati kakve gluposti lupaju ti trgovci...
04.05.2023 | 08:01
Mi imamo Samsung perilicu / sušilicu u jednom. Sad je stara 8 godina i nikakav problem, radi kak treba.

Sjećam se da smo imali jednu "situaciju", javljala je problem sa grijačem od sušilice, pa smo pozvali servisera, koji je došao sutradan, sa novim grijačem. Mogao ga je hladno zamjeniti i naplatiti, ali nije, već je rekao da je sa grijačem sve u redu, ali su se "olabavili" spojevi žičica, pa je to pritegnuo, i grijač i dan danas radi.

Ja imam pozitivna iskustva sa Samsungom. Garancija je bila 3+2 godine, a na motor 10 godina.
12.05.2023 | 14:31
Kupio Samsung, bio je na popustu, kao sto kazes 5 godina garancije na dijelove i ruke, 10 godina na motor. Bit ce dobar.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 21 sati, 42 minuta
  • Borisone: Ma nije to, nego se sada početna stranica učita u tren oka. Treba bar 3-4 sekunde da bi bilo moderno.
  • Riba: Uostalom, nije Jabucnjak neresponsivan nego je vama ekran premalen! :-D
  • dpasaric: I nisi boomer, ti si gen X! :)
  • dpasaric: Zašto bi itko išao na ovaj tip weba s mobitela? :)
  • Riba: Hoce, vec je u pripremi godinama ali je implementacija malo zapela...plus sto ne pomaze sto ja boomer nikada ne idem na jabucnjak sa mobilnog uredjaja. :)
  • CoffeePod: Jabucnjak*
  • CoffeePod: Hoce li Jabuvnjak ikad dobit reponsive sajt?
  • cariblanco: Danas smo u Osijeku, možda shebali turističku sezonu :D
  • dpasaric: Slijedi uskoro osvrt na naslovnici...
  • Air: ...a Applevom slučaju iako te fore drugi telefoni imaju već godinama, ali kad to Apple napravi mi bi se trebali diviti tome kao toploj vodi.
  • Air: Meni Keynote izgleda kao kad Trum hvali samo sebe i svoje odluke kao ono baš najbolje, iako ga je cijeli Svijet popljuvao...
  • drlovric: Na Mac, Spotlight je odlican, kao i boja foldera (konacno) :)
  • drlovric: iPad je odlicno profitirao. Ako sve ovo ne zakljucaju za najnovije modele only :)
  • Riba: Keynote mi je kao neka epizoda Teletubbiesa.
  • Riba: Gledam taj WWDC i razmisljam kako su teme o umiranju mozda privlacnije. :-D
  • dpasaric: Idemo mi na ljepše teme, WWDC je za sat vremena! :)
  • dpasaric: Sve pet, ali nije li zanimljiva statsitika da je od zadnjih 30-ak (toliko pratimo na jednoj internoj grupi objave u medijima) sportaša, umjetnika i ostalih poznaith osoba koje su iznenada umrle, uzorak cijepljenih 100%. A znamo da je kod nas situacija bila cca 50:50, znači nešto lomi statistiku. Evo, samo to primjećujem.
  • smayoo: To što nije u javnosti poznato što je prethodilo njegovoj smrti, ne znači da nije prethodilo ništa čega bi ta smrt bila logičan i sasvim vjerojatan ishod. Moj pokojni stari je umro u 59. godini i svima koji ga nisu jako dobro znali je to bilo "iznenada". Nas koji smo mu bili bliski nije baš *iznenadilo*, iako nam je bilo teško i bolno.
  • Riba: Obrati paznju na nepoznate osobe poput mog oca koji ne uzima lijekove kako je propisano, odbija ici na kontrole, jedva je izvukao zivu glavu nakon srcanog udara pred par godina i jos hoda naokoo unatoc tome sto se cak i cijepio. Znanost bi se trebala na takve slucajeve usredotociti. :)
  • dpasaric: Samo primjećujem uzorak. Do sada je 100% kod domaćih i stranih poznatih osoba koje su iznenada umrle. Ponavljam, možda je zaista slučajnost, ali sada već postaje statistički zanimljivo.
  • Riba: Covjek je vjerojatno pocinio suicid ili izravno ili neizravno alkoholom, nije tu potrebna velika znanost.
  • dpasaric: Sjajan umjetnik je to bio. Velika šteta.:( I gle, opet moramo primjetiti slučajnost koja povezuje sve "prerano" umrle. :( Nadam se da će znanost potražiti uzroke takvoj statistici.
  • smayoo: RIP, Matija :(. Stvarno prerano.
  • dpasaric: Večeras u 19 sati po našem vremenu Appleov #WWDC25 keynote!
  • Maxxy: RIP Matija Dedić :(
  • smayoo: RIP :(
  • dpasaric: Umro Bill Atkinson! :(
  • drpongrac23: @Zdravac - Nemoj ići lijevo ako semafor je desno :) :)
  • Zdravac: hahahah
  • Zdravac: A da se, umjesto palac dolje/gore, uvede palac lijevo/desno?!
  • tino1: Gjuro, bola, Mazlum i to s veliko "M".
  • Gjuroo: Možda "mamlaz"?
  • tino1: Mazlum- na Herceg- Bolansanski- Budala.
  • Yonkis: Mazlum - Mazlum (maẓlūm) is an Arabic term for "oppressed, ill-treated, injured, sinned-against" (the antonym being ẓālim "oppressor"; root ẓlm "to oppress";).
  • tino1: Riba! Vraćaj karmu! Ej ne ćeš se imat kamo vratit.
  • tino1: Ej ukinuo Mazlum Karmu!! Šta vam je odmah vraćaj karmu Riba!!
  • smayoo: :(
  • drpongrac23: Napustio nas je Ivan Piko Stančić. RIP
  • Borisone: Logika kaže da bi verzija trebala biti od godine u kojoj se izdaje. Ima smisla godina plus jedan jer u posljednjih nekoliko godina obećanja dolaze s bar nekoliko mjeseci odmaka (ili nikad).
  • Yonkis: iOS 26 u 2025? [link]
  • cariblanco: Riječani, hoće li Važ biti vaš ?
  • smayoo: @Yonkis, piši u forum, ovo će ti tu iscuriti
  • Yonkis: Članak je odličan.. dijelim ga okolo ostalim Appleovcima koji nikako da ovdje puste korjenje. :)
  • hal9000: @dpasaric: ako nekome i nije korisno, barem je zabavno i poučno.
  • Yonkis: Ne znam dal da otvaram temu, treba mi prijedlog neke app za skeniranje prostorije (sa namještajem) kako bih mogao lakše namjestiti prostoriju sa postojećim stanjem, neka LiDAR app?
  • dpasaric: Članak je "up", imate što za čitati, nadam se da će nekome biti korisno! :)
  • cariblanco: ok,ty za info
  • dpasaric: Ograničen je taj modul za ankete, imao sam isti problem, ali on nakon par dana zaboravi IP, pa se mogao dati drugi glas za one koji su imali više Macova.
  • dpasaric: Hvala, idem urediti tekst za zadnjim info, pa ide objava večeras! :)
  • dpasaric: Evo, imamo 1.000!

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.99 Seconds

Provided by iJoomla SEO