MOLBA ZA POMOĆ
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

MOLBA ZA POMOĆ


09.04.2023 | 14:07
POZDRAV LJUDI !
Ne znam da li spada u ovu temu …
Odmah da kažem da sam (priučeni) laik za računala .
Trebam pomoć i savjet ako je netko imao sličnu situaciju. ili stvarno ZNA u cemu je caka jer racunalo treba djetetu za studije i kupljeno je sa tom svrhom.
Apple proizvode volim i koristim ipad za hobi crtanje (imao sam i mac minija jedno kraće vrijeme) . no da ne duljim.
Kupio sam racunalo (MACBOOK PRO) na njuskalu ali (u mom gradu). . upoznao covjeka, popili pice. … upalili komp pregledali sve ok. On ga je (kako tvrdi) dobio od sestre iz Londona na poklon a pošto mu ne treba, odlučio ga prodati. LIK je obiteljski čovjek ne izgleda kao krimos (mada se nikad ne zna). Racunalo je imalo svega desetak punjenja …
MACBOOK PRO je bilo kod mene kratko vrijeme i prošli tjedan kad je sin došao u hr. poklonio sam mu ga a on ga je odlučio potpuno personalizirati. (ja se nesto igrao isprobavao garage band, kvalitet audia za podcast. instalirao neke programe itd).
Nakon što ga je vratio na tvorničke postavke ne moze ga vise pokrenuti jer mu trazi username od workday-a.
Kako dalje postupati? Prvi put se susrećem sa ovim .. Zašto je računalo zaključano na workday (nikad čuo za njih) Da li je moguće da je ukradeno? Čovjeka poznam i mogu ga vratiti (ne izgleda kao da me htio prevariti) pa prije nego ga kontaktiram zelio bi znati vise inforamcija ...
Molio bi odgovore najviše od onih koji stvarno razumiju ovu tematiku.
Mozda ce nekom biti pitanja smiješna ali evo iskreno je. Mali ide za tjedan dana nazad i zelim mu to rijesiti jer mu treba laptop za studije … molim NAjVISE one koji razumiju o cemu se radi. Kako to riješiti? Da li je samo nesmotrenost bivšeg vlasnika jer ako ga prodaje ili poklanja trebao ga je vratiti na tvorničke ili je ipak neka sumnjiva rabota?
Zajedljive, cinične i bez empatije molio bi da samo preskoče post. Hvala!
Prilozi:
09.04.2023 | 14:39