MacBook Air ... problem nece da digne sistem...
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

MacBook Air ... problem nece da digne sistem...

10.03.2011 | 12:13
Poz, prijatelj mi je donio navedeni laptop ali nece da digne sistem, kaze da je kod njega radio normalno i odjednom... ali posto sam laik za MAC zamolio bi pomoc, znaci kad se upali krene da dize i kad prikaze jabucicu samo vrti nista stajao bi tako satim, ni da se restartuje niti da otvori os.

Skinuo sam jedan os X ali nece da se instalira, posto nema optike prikopcao sam externu na jedan jedini usb sto ima i ubacio DVD skinuo sam nisam siguran koju verziju ali nakon sto pritisnem S ili C nisam vise siguran pokusa ali nista ne otvori.

Koju verziju instalirati, trazio sam po netu uputstva ima i sa externog diska ili USBa ali opet da ne skinem pogresnu. hvala.
10.03.2011 | 12:30
Znaci model no: A1237

guide-images.ifixit.net/igi/PpDyoOwumXVCq4au.standard

e sad jeli to to nisam siguran uglavnom pravo tanak, ima kameru...

serial no: w88115j2y51

god 2008
10.03.2011 | 13:03
MacBook Air Machine ID: MacBookAir1,1 Model Number A1237, ekran 13.3"

Originalni OS je Mac OS X 10.5.1 (9B2324), moguće raditi upgrade sve do zadnje verzije Mac OS X 10.6.6

Instalacija OS-a može i bez CD-a, već uz pomoć USB sticka, vidi ove upute:

www.maciverse.com/install-os-x-snow-leop...usb-flash-drive.html
10.03.2011 | 13:15
Prije reinstalacije probaj držati Command+V kod uključivanja da provjeriš zašto se ne diže. To ga pokreće u verbosa modu gdje ćeš vidjeti poruke kod boota.
10.03.2011 | 14:23
Hvala na odgovorima, evo upravo sam sa command + v uspio pokrenuti i izbacuje error disk0s2 ... Level 3 ... ali se veoma lose razumijem i zaista nemam pojma sta dalje, ima li kakav repair mode pa da proba popraviti ako je boot ostecen ili vec.

Hvala.
10.03.2011 | 14:25