iPhone 6s - zaključan
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iPhone 6s - zaključan


06.10.2017 | 17:09
Trebam savjet za frendovu ženu.
Preko udruge je dobila iHone 6s i ima račun i sve papire (nije ukraden).
Unjela je AppleID (barem tako tvrdi) i u trenutku upisivanja passworda, upisala je krivi i telefon se blokirao.
Telefon nisam vidio jer šeće po servisima što službenim, što neslužbenim.
Prošao je kroz VIP i T-Com. Svi kažu kako nema spasa.
Iz Irskog Apple-a su slali neke kodova ni to nije pomoglo.
Ja telefon nisam vidio, a niti frend, samo je vidio kutiju.
On ne zna, a žena se ne sjeća što je na ekranu (a ne može niti pogledati jer telefon još luta okolo u nadi "otključavanja")
Svi do sada su probali pomoći bez otvaranja telefona i mijenjanja elektronike.
Moje pitanje je:
1. Da li se može zamijeniti IMEI Chip ili neki drugi kako bi telefon proradio? Koliko bi taj zahvat koštao?
2. Koliko bi koštala zamjena cijelog logic boarda (u cijeni rad i materijal)?
3. Da li ima možda neki drugi način?

Naravno ako je koji od postupaka ilegalan, preskočite ga.
Hvala na informacijama
06.10.2017 | 17:15
To je sve bespotrebno komplikovanje,ako ima racun i sve papire telefon se moze otkljucati ako ne smatra se ukradenim i nema nista od njega. Moze jedino plocu promjeniti a to je skuplje od telefona.
06.10.2017 | 17:50
Šta je to potpuno novi iPhone ili ? Malo mi smrdi ovo "Unjela je AppleID (barem tako tvrdi) i u trenutku upisivanja passworda, upisala je krivi i telefon se blokirao"
Morala je bar tri ili nekoliko puta upisati krivi password.
06.10.2017 | 18:24
Skroz novi, mislim u T-Comu kupljen.
Da, tri puta je unasala (bila uporna), a malo je i nervozna.
@saint, sto treba napraviti s racunom i garancijom, kome poslati?


Slali su u Apple u Irsku i dobili kôd ali nije upalilo.
06.10.2017 | 18:34
onda nesto nisu dobro uradili.Vidi uvijek imas recovery pass na mail da ti posalju.Naravno ako nije toliko zivcana da je i to zaboravila.Restore kada uradis trazi ti step by step reset pass.Moze se i logirati na icloud pa pa odatle resetovati. Treca opcija je preko ovlastenog servisa,kopira sve podatke:racun,osobnu,ugovor,IMEI sa kutije i objasni situaciju.Uvidom u dokumente Apple otklucava uredjaj nakon restore.
06.10.2017 | 19:41
Nisi nigdje napisa sto tocno mislis pod zakljucan, pa cu kao i svi pretpostaviti da je Find My iPhone Activation Lock u pitanju. U tom slucaju, prvo sto treba napraviti je staviti telefon u Recovery Mode (ili DFU, svejedno je) i restoreati ga na tvornicke postavke. Nakon toga treba nazvati AppleCare, objasniti im da je zaboravila sifru od iCloud accounta i da ne moze vise pristupiti tom accountu (pertpostavljam da je to slucaj, jer ako ima pristup accountu, ne vidim u cemu je problem) i da je telefon zakljucan na taj account. Nakon toga ce oni traziti da im posalje Proof of Purchase (poslati ce joj mail sa linkom za uploadati, a ako to ne zna izvesti vecina agenata ce joj dati svoj direkt mail da im tako posalje, iako je preporuka agentima da ne daju direkt mail korisnicima). Nakon sto je Apple dobio PoP, u roku 48 sati Activation Lock ce biti skinut za taj uredjaj.

Find My iPhone Activation Lock tehnicki nema nikakve veze sa samim uredjajem, neko se svaki uredjaj prilikom postavljanja mora aktivirati konekcijom na Appleov aktivacijski server. Server je taj koji cuva popis serijskih brojeva utedjaja koji su FMiP zaljucani. Zato sam gore napisao da prvo treba restoreati telefon, jer ako je FMiP ukljucen na telefonu, kad Apple iskljuci activation lock za njen telefon (tj. tehnicki oni samo izbrisu njen serijski broj sa aktivacijskog servera), telefon ga jednostavno ponovno ukljuci ako ima pristup internetu.
06.10.2017 | 19:44
I zaboravih napisati, nakon svega telefon mora postaviti kao new, ne smije restorati iTunes backup ako ga ima, jer je onda opet na pocetku price.
06.10.2017 | 20:03
saint kaže:
Treca opcija je preko ovlastenog servisa,kopira sve podatke:racun,osobnu,ugovor,IMEI sa kutije i objasni situaciju.Uvidom u dokumente Apple otklucava uredjaj nakon restore.


Mislim da ovo nije tocna informacija. Apple Authorised Service Provider, pa cak ni Apple Retail Store ne mogu maknuti FMiP Activation Lock sa uredjaja niti mogu podnijeti zahtjev za to, to moze iskljucivo sam korisnik pozivom AppleCare-u. Mozda je u HR situacija drugacija i to je moguce jer ipak ne nude phone support na hrvatskom, ali u svim drugim zemljama di je phone support na lokalnom jeziku, iskljucivanje FMiP Activation Lock-a je moguce samo kroz AppleCare (phone support).
06.10.2017 | 20:15
Znao sam da je Saint majstor za ovakve tipove kvarova, ali bome songoku, ti kao da si radio u Apple-u
Mene samo buni kako to ovlašteni serviseri nisu mogli riješiti...
06.10.2017 | 20:28
Kloba kaže:
Znao sam da je Saint majstor za ovakve tipove kvarova, ali bome songoku, ti kao da si radio u Apple-u
Mene samo buni kako to ovlašteni serviseri nisu mogli riješiti...


Ne samo u Apple-u, nego bas i u tom odjelu (Account Security Specialist).
06.10.2017 | 20:34
Opa!
Svaka ti čast!
Još radiš tamo?
07.10.2017 | 08:16
songoku kaže:
saint kaže:
Treca opcija je preko ovlastenog servisa,kopira sve podatke:racun,osobnu,ugovor,IMEI sa kutije i objasni situaciju.Uvidom u dokumente Apple otklucava uredjaj nakon restore.


Mislim da ovo nije tocna informacija. Apple Authorised Service Provider, pa cak ni Apple Retail Store ne mogu maknuti FMiP Activation Lock sa uredjaja niti mogu podnijeti zahtjev za to, to moze iskljucivo sam korisnik pozivom AppleCare-u. Mozda je u HR situacija drugacija i to je moguce jer ipak ne nude phone support na hrvatskom, ali u svim drugim zemljama di je phone support na lokalnom jeziku, iskljucivanje FMiP Activation Lock-a je moguce samo kroz AppleCare (phone support).


Siguran sam da je tacna ali nema veze,npr u BiH ne postoji phone support tj jedini nacin da sredis je da kontaktiras nekog resellera pa preko njega. Ima i opcija da covjek sjedne pa nazove Madzare i proba tako.
07.10.2017 | 08:56
@saint, @songoku, da li može korako po korak, što treba pripremiti i koga zvati/kome poslati što kako bi se riješio problem.
Telefon nije niti jedan poziv napravio, nikada.
07.10.2017 | 09:10
Prvo moras dati tacne informacije,koji je lock u pitanju FMiP ili patern lock.Ima li svoj nalog aktivan,ima li pristup mail-u koji je vezan za nalog,racun,ugovor.
Kada nam das te informacije i ako je FMiP lock Uradi restore preko itunes-a iz recovery ili DFU mode sto rece songoku svejedno je. I zovi Apple support(mislim da ima u HR)
07.10.2017 | 10:32
Upravo tako, prvo restore i onda zovi apple. Vidim da si gore spominja da su slali neki kod, znaci da su vec pokusavali resetirati sifru za account (taj kod se salje jedino kad pokusavaju potvrditi identitet za pristup accountu), tako da taj dio preporucam onda preskoci. Zato odmah reci nemam vise pristup accountu, ali imam racun za telefon i trebam iskljuciti FMiP Activation Lock. Tad bi te tribali prebaciti senior advisor-u, koji ce prikupiti od tebe dokumentaciju (vise manje samo racun je potreban) i poslati zahtjev za gasenje FMiP Activation Lock-a. Zahtjev bi trebao biti procesiran u roku 48 sati.
07.10.2017 | 10:42
Kloba kaže:
Opa!
Svaka ti čast!
Još radiš tamo?


Nisam vise, sad sam u AASP.
07.10.2017 | 12:27
Onaj kod su cekai 2 tjedna. Je li to normalno?
Da li ima u ZG netko tko ima i firmu da to za novac odradi?
Telefon je sluzbeni, ne privatni. Mislim da su voljni i platiti samo da rijese problem.

Ovo kako opisujete, izgleda jednostavno. Ja se nemam namjeru upustati u to. Kako sam napisao, iP je prosao puno ruku pa nisu nista napravili, sad se trazi komercijalno rjesenje.
07.10.2017 | 12:36
songoku kaže:
Nisam vise, sad sam u AASP.

Oprosti mi na neznanju, gledao sam AASP na Googleu, i prvo mi je izbacio Associação dos Advogados de São Paulo, a drugo Association for Applied Sport Psychology - pa ne znam jesi li u jednom od te dvije tvrtke ili u nekoj trećoj...
Gdje živiš, ako ti nije problem napisati?
Ako je, zanemari odgovor, nema nikakvog problema.
EDIT: vidim da ovo znači i Apple Authorized Service Provider, ali napisao si da više nisi tamo.
07.10.2017 | 13:31
zabac kaže:
Onaj kod su cekai 2 tjedna. Je li to normalno?
Da li ima u ZG netko tko ima i firmu da to za novac odradi?
Telefon je sluzbeni, ne privatni. Mislim da su voljni i platiti samo da rijese problem.

Ovo kako opisujete, izgleda jednostavno. Ja se nemam namjeru upustati u to. Kako sam napisao, iP je prosao puno ruku pa nisu nista napravili, sad se trazi komercijalno rjesenje.


Da li je telefon kod tebe???
07.10.2017 | 13:49
zabac kaže:
Onaj kod su cekai 2 tjedna. Je li to normalno?
Da li ima u ZG netko tko ima i firmu da to za novac odradi?
Telefon je sluzbeni, ne privatni. Mislim da su voljni i platiti samo da rijese problem.

Ovo kako opisujete, izgleda jednostavno. Ja se nemam namjeru upustati u to. Kako sam napisao, iP je prosao puno ruku pa nisu nista napravili, sad se trazi komercijalno rjesenje.


To mi je jako cudno sa kodom i 2 tjedna cekanja. Obicno se ceka oko 2 tjedna kad imas 2-factor authentication, ali u tom slucaju nema nikakvog koda. U tom slucaju prvo stavis account u recovery mode kroz appleid.apple.com, tad apple radi provjere na njihovoj strani, to traje cca 2 tjedna, kad je account spreman za recovery dobijes poruku da opet ides na appleid.apple.com i tu ides korak po korak, zadnji korak tu ce te pitati nesto kljucno za tvoj account, najcesce je broj kartice koja je koristena s tim accountom i nakon toga dobijes opciju za postaviti novu sifru. Za bilo koji tip verifikacije koji ukljucuje slanje koda od strane apple-a, kod bi trebao stici isti tren. Ali u svakom slucaju, skidanje FMiP Activation Lock-a ne ukljucuje nikakvi kod, tako da sigurno mozemo zakljuciti da on nisu to radili, nego pokusavali resetirati sifru za Apple ID.

Cinjenica da su voljni platiti da im to netko odradi im nazalost nece biti od nikakve koristi. Apple ne naplacuje ovu uslugu, niti dozvoljava da netko drugi to naplacuje, a privacy policy je (s razlogom) toliko strog da jedino sam korisnik moze to zatraziti od njih, bilo da je rijec o resetiranju sifre i pristupu account ili skidanju FMiP aktivacijskog locka. Jedini nacin da netko drugi to odradi za njih je da se ta osoba odradi sto smo ti saint i ja vec napisali i prilikom poziva Applu se lazno pretstavi kao sam korisnik, ali u legalnost tog postupka sad necu ulaziti (pretpostavljam da oni ovlasteni servisi sto je saint spominjao da pomazu u ovakvim situacijama rade upravo ovako nesto, ali mozda sam u krivu, mozda stvarno ima neka procedura koja to dozvoljava u zemjama di apple nema sluzbenu podrsku).
07.10.2017 | 13:56
Kloba kaže:

Oprosti mi na neznanju, gledao sam AASP na Googleu, i prvo mi je izbacio Associação dos Advogados de São Paulo, a drugo Association for Applied Sport Psychology - pa ne znam jesi li u jednom od te dvije tvrtke ili u nekoj trećoj...
Gdje živiš, ako ti nije problem napisati?
Ako je, zanemari odgovor, nema nikakvog problema.
EDIT: vidim da ovo znači i Apple Authorized Service Provider, ali napisao si da više nisi tamo.


Da, AASP je Apple Authorized Service Provider. U Apple-u sam radio 3 godine. Trenutno zivim u Dublinu, sad radim u AASP-u, zadnjih 9 miseci.
07.10.2017 | 14:45
@songoku, nisi skužio ono s plačanjem. Ja nemam niti volje niti želje hebati se s telefonom. Možda netko tko je spretan i za naknadu umjesto nje projde korake koje treba proci. Kako telefon nije na "ime i prezime", već na udrygu, svejedno je tko radi, vlasnik ili bilo tko drugi.
08.10.2017 | 10:18
@zabac Ma znam, nisam ni mislio da im ti to radis, samo sam htio reci da je ovo nesto sto sami moraju rijesiti. Jedino sto netko drugi moze rijesiti za njih je restoreati telefon prije nego krenu zvati Apple. A sad vidim da je racun na firmu, u tom slucaju procedura je mrvicu drugacija, ali vise manje samo s Appleove strane (jedina razlika je sto zahtjev nece ici kroz consumer liniju nego kroz businesses i Apple ce im poslati jedan obrazac koji ce morati ispuniti i poslati skupa s racunom). Za njih je pricedura ista, zovu isti broj, samo sto ce onaj prvi advisor proslijediti poziv na business umjesto senior advisoru, i mislim da bi u ovom slucaju mogao netko drugi zvati u njihovo ime i reci nesto tipa on je IT admin iz firme (udruge).

Ukratko, evo step-by-step sto trebaju napraviti:
1. Restorati telefon (to je da se sprijeci da telefon ne ukljuci ponovno FMiP kad ga Apple makne)
2. Nazvati Apple (ne znam broj iz HR, provjeri na web stranici, ali mislim da bi trebao biti besplatni broj)
3. Odmaj advisoru reci tocno sto zelis, znaci ako zove neko tko se prestavlja ko IT udruge, reci nesto tipa: “Hi, my name is XX, I’m the IT admin at YYY. My boss forgot her Apple ID password on her official phone, and now the phone is FMiP locked. She tried already, but she is unable to reset the password. I have a proof of purchase for the phone and need your help in removing the FMiP activation lock.” Ako je sram ici s ovom pricom, uvik moze ici na klasiku, bivsi zaposlenik otisa iz firme i vratio sluzbeni telefon zakljucan na njegov privatni account
4. I to je to, dalje samo trebaju slijediti sto Apple advisor trazi od njih
5. Nakon sto posalju svu trazenu dokumentaciju Appleu, u roku od 48 sati telefon ce biti otkljucan, dobit ce mail obavijest kad je otkljucan
08.10.2017 | 11:02
zabac kaže:
@songoku, nisi skužio ono s plačanjem. Ja nemam niti volje niti želje hebati se s telefonom. Možda netko tko je spretan i za naknadu umjesto nje projde korake koje treba proci. Kako telefon nije na "ime i prezime", već na udrygu, svejedno je tko radi, vlasnik ili bilo tko drugi.


Evo ljudi su opisali sve korake potrebne za aktivaciju mobitela. Reci ti njima da postupe po uputama, a ako im je to preteško neka si kupe neki samsung. Mislim ono, gdje je bila pamet pa tri puta upisivati nešto što ti od prve ne prođe, a sad bi da to netko drugi rješava, kak da ne.
08.10.2017 | 16:45
Pamet nije niti bilo. Sto mislis na sto joj auto lici? Nasilna i netvozna.
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 sati, 39 minuta
  • hal9000: @yonkis • Navodno je.
  • Yonkis: Jel' ovo istina za Rijeku? [link]
  • smayoo: Riječani i ostali zainteresirani, kavica i ćakula ovu subotu (30.08.) ujutro u 10h u gradskoj kavani Renard
  • drlovric: @vanjus: Barem si imao mogucnost izbora. Odaberes banku koja ima Apple Pay i cao :) biH je doslovce prije tjedan-dva dobila Apple Pay, nije uopce bilo dostupno u drzavi.
  • VanjusOS: pa znam da je Apple pay bio dostupan preko PBZ-a već godinama, ali tek od jučer je to moguće i preko HPB.
  • Yonkis: @smayoo - mogli bi subotu ujutro. Ima li još zainteresiranih, gdje je tino1?
  • Yonkis: @VanjusOS - to misliš kao "napokon" tj sarkastično?
  • smayoo: @yonkis - ja mogu u subotu ujutro. U nedjelju popodne-navečer možda također, ali nisam siguran.
  • VanjusOS: ljudi, tehnološka revolucija! od danas Apple Pay i preko HPB-a!!
  • Yonkis: Jel netko za kakvu kavu ovaj vikend? U Ri mislim :)
  • Yonkis: Glede Tita.. u Splitu: [link]
  • smayoo: @drlovric, nema na čemu, drago mi je. :)
  • mbp2009: Titini kriteriji: onaj koji je bio protiv njega. Kao i kriteriji svakog drugog kriminalca i diktatora :)
  • drlovric: @Smayoo: Isli u plavo bijeli. Sasvim pristojna hrana. Nismo uopce razocarani. Hvala :)
  • jura22: Da, tocno tako. Sakupljao po ulici! Zene, djecu, starce. Po redu. Bez kriterija.
  • smayoo: U samom Osijeku, nažalost, po mom iskustvu ništa nije baš trajno na visokom nivou. Ako bih morao preporučiti bar jedno mjesto, to bi bio "Plavo-bijeli". Klasični restoran, kad vidiš kako su konobari odjeveni, izgleda kao da su još osamdesete, ali hrana je konzistentno vrlo dobra. Ali to je nekakav standardni restoranski jelovnik, nema nekih baš tradicionalno slavonskih jela
  • smayoo: Varga u Bilju, pojeli smo zbilja dobar čobanac prije koju godinu. Još je bolji u Sokaku u Đakovu, kod ergele, ali to ti nije blizu Osijeka
  • drlovric: Sutra sam u Osijeku. Molim lokalce za preporuku za dobru slavonsku hranu.
  • Air: U protivnom je imao vanzemaljsku sreću da je baš smaknuo one koji su mu smetali.
  • Air: @jura22 ja sam nekoj logici siguran da je Tito imao kriterije po kojima je to činio.
  • smayoo: Kako misliš - da je nekog dao smaknuti bez kriterija? Skupljao je nasumično ljude po ulici pa ih vodio na smaknuće?
  • Yonkis: Što je kriterij?
  • jura22: “kriterija”
  • smayoo: Što je krizerij?
  • jura22: Danas se sjecamo svih koje je Tito dao smaknuti bez krizerija.
  • Bertone: e da je ufatiti svu tu struju nekako i pospremiti je za kasnije ;D
  • smayoo: Leleee... :)
  • Yonkis: Evo par slika od jutros, slikano iPadom: [link]
  • mbp2009: Sve ok, pbz radi na beti
  • ZeljkoB: Moze se napraviti downgrade na iOS18.x ako nesto ne radi....
  • mbp2009: Nije problem staviti bankarstvo na betu, samo ako ne radi, onda mi se ne da do banke :D
  • big_mac: Jel radi pbz na 26 beta 7?
  • Riba: Mislim da ovdje mijesamo beta aplikacije sa trojancem.
  • dpasaric: Tako da o tome treba voditi računa kada se igra sa softverima još u razvoju.
  • dpasaric: Da se nešto slučajno dogodi sva odgovornost je na beta korisniku.
  • drlovric: Tako je moj prijatelj prije par godina crackiran password manager pa upao u probleme.
  • drlovric: Stavljati bankarstvo na beta aplikacije ne bih nazvao pametnom zivotnom strategijom :)
  • ZeljkoB: IOS26 dev Beta 6, ZABA, OTP, Revolut, Finax…. Sve radi od potencijalno problematičnih app
  • ZeljkoB: iOS26 public beta 2 - ZABA i OTP rade
  • ZoPaj: a Rolling Stonesi planiraju turneju 2026…
  • ZoPaj: RIP! odlaze legende …
  • Gjuroo: Počivala u miru...
  • smayoo: RIP Gabi Novak
  • VanjusOS: možda nije obrisano zbog "piratstva" već zbog toga što se u vikalici ne bi trebamo objašnjavati nego u temama?
  • drlovric: Svi gledamo nesot piratsko. Apsurd je pricati o tome. Ja Hajduku placam pretplatu i clanarinu, a kradem HDTV od 2e, jer ne postoji nacin da ga legalno kupim :)
  • Zdravac: Eto, malo analogije za kraj!
  • Zdravac: Ali ok, svaki privatnik u svome restoranu može svojevoljno određivati cijene, a na nama je opet volja hoćemo li ići u taj restoran ili ne.
  • Zdravac: Shvatite da NIJE ilegalno instalirati Kodi na AppleTV
  • Zdravac: Pomalo je frustrirajuće kad znaš da nisi napisao apsolutno ništa ilegalno, a svejedno su ti postovi čak i u vikalici pobrisani jer, eto, moderatori smatraju kao "neprikladno" :?
  • VanjusOS: probao sam preko Xcode neki način ali trebam apple develpper acc

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.41 Seconds

Provided by iJoomla SEO