iPhone 6s - zaključan
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iPhone 6s - zaključan


06.10.2017 | 17:09
Trebam savjet za frendovu ženu.
Preko udruge je dobila iHone 6s i ima račun i sve papire (nije ukraden).
Unjela je AppleID (barem tako tvrdi) i u trenutku upisivanja passworda, upisala je krivi i telefon se blokirao.
Telefon nisam vidio jer šeće po servisima što službenim, što neslužbenim.
Prošao je kroz VIP i T-Com. Svi kažu kako nema spasa.
Iz Irskog Apple-a su slali neke kodova ni to nije pomoglo.
Ja telefon nisam vidio, a niti frend, samo je vidio kutiju.
On ne zna, a žena se ne sjeća što je na ekranu (a ne može niti pogledati jer telefon još luta okolo u nadi "otključavanja")
Svi do sada su probali pomoći bez otvaranja telefona i mijenjanja elektronike.
Moje pitanje je:
1. Da li se može zamijeniti IMEI Chip ili neki drugi kako bi telefon proradio? Koliko bi taj zahvat koštao?
2. Koliko bi koštala zamjena cijelog logic boarda (u cijeni rad i materijal)?
3. Da li ima možda neki drugi način?

Naravno ako je koji od postupaka ilegalan, preskočite ga.
Hvala na informacijama
06.10.2017 | 17:15
To je sve bespotrebno komplikovanje,ako ima racun i sve papire telefon se moze otkljucati ako ne smatra se ukradenim i nema nista od njega. Moze jedino plocu promjeniti a to je skuplje od telefona.
06.10.2017 | 17:50
Šta je to potpuno novi iPhone ili ? Malo mi smrdi ovo "Unjela je AppleID (barem tako tvrdi) i u trenutku upisivanja passworda, upisala je krivi i telefon se blokirao"
Morala je bar tri ili nekoliko puta upisati krivi password.
06.10.2017 | 18:24
Skroz novi, mislim u T-Comu kupljen.
Da, tri puta je unasala (bila uporna), a malo je i nervozna.
@saint, sto treba napraviti s racunom i garancijom, kome poslati?


Slali su u Apple u Irsku i dobili kôd ali nije upalilo.
06.10.2017 | 18:34
onda nesto nisu dobro uradili.Vidi uvijek imas recovery pass na mail da ti posalju.Naravno ako nije toliko zivcana da je i to zaboravila.Restore kada uradis trazi ti step by step reset pass.Moze se i logirati na icloud pa pa odatle resetovati. Treca opcija je preko ovlastenog servisa,kopira sve podatke:racun,osobnu,ugovor,IMEI sa kutije i objasni situaciju.Uvidom u dokumente Apple otklucava uredjaj nakon restore.
06.10.2017 | 19:41
Nisi nigdje napisa sto tocno mislis pod zakljucan, pa cu kao i svi pretpostaviti da je Find My iPhone Activation Lock u pitanju. U tom slucaju, prvo sto treba napraviti je staviti telefon u Recovery Mode (ili DFU, svejedno je) i restoreati ga na tvornicke postavke. Nakon toga treba nazvati AppleCare, objasniti im da je zaboravila sifru od iCloud accounta i da ne moze vise pristupiti tom accountu (pertpostavljam da je to slucaj, jer ako ima pristup accountu, ne vidim u cemu je problem) i da je telefon zakljucan na taj account. Nakon toga ce oni traziti da im posalje Proof of Purchase (poslati ce joj mail sa linkom za uploadati, a ako to ne zna izvesti vecina agenata ce joj dati svoj direkt mail da im tako posalje, iako je preporuka agentima da ne daju direkt mail korisnicima). Nakon sto je Apple dobio PoP, u roku 48 sati Activation Lock ce biti skinut za taj uredjaj.

Find My iPhone Activation Lock tehnicki nema nikakve veze sa samim uredjajem, neko se svaki uredjaj prilikom postavljanja mora aktivirati konekcijom na Appleov aktivacijski server. Server je taj koji cuva popis serijskih brojeva utedjaja koji su FMiP zaljucani. Zato sam gore napisao da prvo treba restoreati telefon, jer ako je FMiP ukljucen na telefonu, kad Apple iskljuci activation lock za njen telefon (tj. tehnicki oni samo izbrisu njen serijski broj sa aktivacijskog servera), telefon ga jednostavno ponovno ukljuci ako ima pristup internetu.
06.10.2017 | 19:44
I zaboravih napisati, nakon svega telefon mora postaviti kao new, ne smije restorati iTunes backup ako ga ima, jer je onda opet na pocetku price.
06.10.2017 | 20:03
saint kaže:
Treca opcija je preko ovlastenog servisa,kopira sve podatke:racun,osobnu,ugovor,IMEI sa kutije i objasni situaciju.Uvidom u dokumente Apple otklucava uredjaj nakon restore.


Mislim da ovo nije tocna informacija. Apple Authorised Service Provider, pa cak ni Apple Retail Store ne mogu maknuti FMiP Activation Lock sa uredjaja niti mogu podnijeti zahtjev za to, to moze iskljucivo sam korisnik pozivom AppleCare-u. Mozda je u HR situacija drugacija i to je moguce jer ipak ne nude phone support na hrvatskom, ali u svim drugim zemljama di je phone support na lokalnom jeziku, iskljucivanje FMiP Activation Lock-a je moguce samo kroz AppleCare (phone support).
06.10.2017 | 20:15
Znao sam da je Saint majstor za ovakve tipove kvarova, ali bome songoku, ti kao da si radio u Apple-u
Mene samo buni kako to ovlašteni serviseri nisu mogli riješiti...
06.10.2017 | 20:28
Kloba kaže:
Znao sam da je Saint majstor za ovakve tipove kvarova, ali bome songoku, ti kao da si radio u Apple-u
Mene samo buni kako to ovlašteni serviseri nisu mogli riješiti...


Ne samo u Apple-u, nego bas i u tom odjelu (Account Security Specialist).
06.10.2017 | 20:34
Opa!
Svaka ti čast!
Još radiš tamo?
07.10.2017 | 08:16
songoku kaže:
saint kaže:
Treca opcija je preko ovlastenog servisa,kopira sve podatke:racun,osobnu,ugovor,IMEI sa kutije i objasni situaciju.Uvidom u dokumente Apple otklucava uredjaj nakon restore.


Mislim da ovo nije tocna informacija. Apple Authorised Service Provider, pa cak ni Apple Retail Store ne mogu maknuti FMiP Activation Lock sa uredjaja niti mogu podnijeti zahtjev za to, to moze iskljucivo sam korisnik pozivom AppleCare-u. Mozda je u HR situacija drugacija i to je moguce jer ipak ne nude phone support na hrvatskom, ali u svim drugim zemljama di je phone support na lokalnom jeziku, iskljucivanje FMiP Activation Lock-a je moguce samo kroz AppleCare (phone support).


Siguran sam da je tacna ali nema veze,npr u BiH ne postoji phone support tj jedini nacin da sredis je da kontaktiras nekog resellera pa preko njega. Ima i opcija da covjek sjedne pa nazove Madzare i proba tako.
07.10.2017 | 08:56
@saint, @songoku, da li može korako po korak, što treba pripremiti i koga zvati/kome poslati što kako bi se riješio problem.
Telefon nije niti jedan poziv napravio, nikada.
07.10.2017 | 09:10
Prvo moras dati tacne informacije,koji je lock u pitanju FMiP ili patern lock.Ima li svoj nalog aktivan,ima li pristup mail-u koji je vezan za nalog,racun,ugovor.
Kada nam das te informacije i ako je FMiP lock Uradi restore preko itunes-a iz recovery ili DFU mode sto rece songoku svejedno je. I zovi Apple support(mislim da ima u HR)
07.10.2017 | 10:32
Upravo tako, prvo restore i onda zovi apple. Vidim da si gore spominja da su slali neki kod, znaci da su vec pokusavali resetirati sifru za account (taj kod se salje jedino kad pokusavaju potvrditi identitet za pristup accountu), tako da taj dio preporucam onda preskoci. Zato odmah reci nemam vise pristup accountu, ali imam racun za telefon i trebam iskljuciti FMiP Activation Lock. Tad bi te tribali prebaciti senior advisor-u, koji ce prikupiti od tebe dokumentaciju (vise manje samo racun je potreban) i poslati zahtjev za gasenje FMiP Activation Lock-a. Zahtjev bi trebao biti procesiran u roku 48 sati.
07.10.2017 | 10:42
Kloba kaže:
Opa!
Svaka ti čast!
Još radiš tamo?


Nisam vise, sad sam u AASP.
07.10.2017 | 12:27
Onaj kod su cekai 2 tjedna. Je li to normalno?
Da li ima u ZG netko tko ima i firmu da to za novac odradi?
Telefon je sluzbeni, ne privatni. Mislim da su voljni i platiti samo da rijese problem.

Ovo kako opisujete, izgleda jednostavno. Ja se nemam namjeru upustati u to. Kako sam napisao, iP je prosao puno ruku pa nisu nista napravili, sad se trazi komercijalno rjesenje.
07.10.2017 | 12:36
songoku kaže:
Nisam vise, sad sam u AASP.

Oprosti mi na neznanju, gledao sam AASP na Googleu, i prvo mi je izbacio Associação dos Advogados de São Paulo, a drugo Association for Applied Sport Psychology - pa ne znam jesi li u jednom od te dvije tvrtke ili u nekoj trećoj...
Gdje živiš, ako ti nije problem napisati?
Ako je, zanemari odgovor, nema nikakvog problema.
EDIT: vidim da ovo znači i Apple Authorized Service Provider, ali napisao si da više nisi tamo.
07.10.2017 | 13:31
zabac kaže:
Onaj kod su cekai 2 tjedna. Je li to normalno?
Da li ima u ZG netko tko ima i firmu da to za novac odradi?
Telefon je sluzbeni, ne privatni. Mislim da su voljni i platiti samo da rijese problem.

Ovo kako opisujete, izgleda jednostavno. Ja se nemam namjeru upustati u to. Kako sam napisao, iP je prosao puno ruku pa nisu nista napravili, sad se trazi komercijalno rjesenje.


Da li je telefon kod tebe???
07.10.2017 | 13:49
zabac kaže:
Onaj kod su cekai 2 tjedna. Je li to normalno?
Da li ima u ZG netko tko ima i firmu da to za novac odradi?
Telefon je sluzbeni, ne privatni. Mislim da su voljni i platiti samo da rijese problem.

Ovo kako opisujete, izgleda jednostavno. Ja se nemam namjeru upustati u to. Kako sam napisao, iP je prosao puno ruku pa nisu nista napravili, sad se trazi komercijalno rjesenje.


To mi je jako cudno sa kodom i 2 tjedna cekanja. Obicno se ceka oko 2 tjedna kad imas 2-factor authentication, ali u tom slucaju nema nikakvog koda. U tom slucaju prvo stavis account u recovery mode kroz appleid.apple.com, tad apple radi provjere na njihovoj strani, to traje cca 2 tjedna, kad je account spreman za recovery dobijes poruku da opet ides na appleid.apple.com i tu ides korak po korak, zadnji korak tu ce te pitati nesto kljucno za tvoj account, najcesce je broj kartice koja je koristena s tim accountom i nakon toga dobijes opciju za postaviti novu sifru. Za bilo koji tip verifikacije koji ukljucuje slanje koda od strane apple-a, kod bi trebao stici isti tren. Ali u svakom slucaju, skidanje FMiP Activation Lock-a ne ukljucuje nikakvi kod, tako da sigurno mozemo zakljuciti da on nisu to radili, nego pokusavali resetirati sifru za Apple ID.

Cinjenica da su voljni platiti da im to netko odradi im nazalost nece biti od nikakve koristi. Apple ne naplacuje ovu uslugu, niti dozvoljava da netko drugi to naplacuje, a privacy policy je (s razlogom) toliko strog da jedino sam korisnik moze to zatraziti od njih, bilo da je rijec o resetiranju sifre i pristupu account ili skidanju FMiP aktivacijskog locka. Jedini nacin da netko drugi to odradi za njih je da se ta osoba odradi sto smo ti saint i ja vec napisali i prilikom poziva Applu se lazno pretstavi kao sam korisnik, ali u legalnost tog postupka sad necu ulaziti (pretpostavljam da oni ovlasteni servisi sto je saint spominjao da pomazu u ovakvim situacijama rade upravo ovako nesto, ali mozda sam u krivu, mozda stvarno ima neka procedura koja to dozvoljava u zemjama di apple nema sluzbenu podrsku).
07.10.2017 | 13:56
Kloba kaže:

Oprosti mi na neznanju, gledao sam AASP na Googleu, i prvo mi je izbacio Associação dos Advogados de São Paulo, a drugo Association for Applied Sport Psychology - pa ne znam jesi li u jednom od te dvije tvrtke ili u nekoj trećoj...
Gdje živiš, ako ti nije problem napisati?
Ako je, zanemari odgovor, nema nikakvog problema.
EDIT: vidim da ovo znači i Apple Authorized Service Provider, ali napisao si da više nisi tamo.


Da, AASP je Apple Authorized Service Provider. U Apple-u sam radio 3 godine. Trenutno zivim u Dublinu, sad radim u AASP-u, zadnjih 9 miseci.
07.10.2017 | 14:45
@songoku, nisi skužio ono s plačanjem. Ja nemam niti volje niti želje hebati se s telefonom. Možda netko tko je spretan i za naknadu umjesto nje projde korake koje treba proci. Kako telefon nije na "ime i prezime", već na udrygu, svejedno je tko radi, vlasnik ili bilo tko drugi.
08.10.2017 | 10:18
@zabac Ma znam, nisam ni mislio da im ti to radis, samo sam htio reci da je ovo nesto sto sami moraju rijesiti. Jedino sto netko drugi moze rijesiti za njih je restoreati telefon prije nego krenu zvati Apple. A sad vidim da je racun na firmu, u tom slucaju procedura je mrvicu drugacija, ali vise manje samo s Appleove strane (jedina razlika je sto zahtjev nece ici kroz consumer liniju nego kroz businesses i Apple ce im poslati jedan obrazac koji ce morati ispuniti i poslati skupa s racunom). Za njih je pricedura ista, zovu isti broj, samo sto ce onaj prvi advisor proslijediti poziv na business umjesto senior advisoru, i mislim da bi u ovom slucaju mogao netko drugi zvati u njihovo ime i reci nesto tipa on je IT admin iz firme (udruge).

Ukratko, evo step-by-step sto trebaju napraviti:
1. Restorati telefon (to je da se sprijeci da telefon ne ukljuci ponovno FMiP kad ga Apple makne)
2. Nazvati Apple (ne znam broj iz HR, provjeri na web stranici, ali mislim da bi trebao biti besplatni broj)
3. Odmaj advisoru reci tocno sto zelis, znaci ako zove neko tko se prestavlja ko IT udruge, reci nesto tipa: “Hi, my name is XX, I’m the IT admin at YYY. My boss forgot her Apple ID password on her official phone, and now the phone is FMiP locked. She tried already, but she is unable to reset the password. I have a proof of purchase for the phone and need your help in removing the FMiP activation lock.” Ako je sram ici s ovom pricom, uvik moze ici na klasiku, bivsi zaposlenik otisa iz firme i vratio sluzbeni telefon zakljucan na njegov privatni account
4. I to je to, dalje samo trebaju slijediti sto Apple advisor trazi od njih
5. Nakon sto posalju svu trazenu dokumentaciju Appleu, u roku od 48 sati telefon ce biti otkljucan, dobit ce mail obavijest kad je otkljucan
08.10.2017 | 11:02
zabac kaže:
@songoku, nisi skužio ono s plačanjem. Ja nemam niti volje niti želje hebati se s telefonom. Možda netko tko je spretan i za naknadu umjesto nje projde korake koje treba proci. Kako telefon nije na "ime i prezime", već na udrygu, svejedno je tko radi, vlasnik ili bilo tko drugi.


Evo ljudi su opisali sve korake potrebne za aktivaciju mobitela. Reci ti njima da postupe po uputama, a ako im je to preteško neka si kupe neki samsung. Mislim ono, gdje je bila pamet pa tri puta upisivati nešto što ti od prve ne prođe, a sad bi da to netko drugi rješava, kak da ne.
08.10.2017 | 16:45
Pamet nije niti bilo. Sto mislis na sto joj auto lici? Nasilna i netvozna.
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 sat, 19 minuta
  • jura22: Radije kupi naljepnice. Ima ih na oglasniku: [link]
  • Riba: Puno, jer ako se ne varam mora se mijenjati kuciste.
  • CoffeePod: Kupio MBP16" M4, al tipkovnica je njemacka. Zna li se koliko bubvrega dode zamjena tipki da mi bude HR?
  • Soffoklo: Misliš bravo retardirana EU birokracija
  • drpongrac23: Bravooo Apple, super!!!
  • m@xym: a evo i pojašnjenja: [link]
  • Yonkis: In iOS 26.2, Wi-Fi network synchronization between iPhone and Apple Watch will no longer be available in the EU.
  • hal9000: HAHAHAHAHAHA: [link]
  • dpasaric: Iskreno, i meni Liquid Glass ide na živce i nije im to trebalo. Srećom barem se na iPhoneu lako ugasi u onim opcijama za invalidne osobe.
  • Borisone: Ne znam što su se svi uspuhali oko Liquid Glass, a tragediju od prikaza UI-a na ne-retina ekranima se tolerira više od desetljeća.
  • CoffeePod: Dyeovog odlazak je mozda najbolja stvar. Racunam da ce implementirat malo nazad Mavericks draži i da će utišat Liquid Glass gimmick. Apple se stvarno mora sjetiti da ljudi vole Apple upravo radi blenda vrhunskog hardware i software koji je funkcionalna koliko i lijepo izgleda. Liquid Glass je form over function 101.
  • Yonkis: Sa novim WApp updateom funkcionalan WhatsApp app na Apple Watchu.
  • IgorD: Zašto ne bi bilo istina? O tom se govori danima, neki ljudi slave što je Dye otišao. Trebao si otvoriti temu
  • Djuro genijalac: Sve mi se čini da je ovo istina..?
  • Djuro genijalac: [link]
  • IgorD: ovo je bilo na 17
  • IgorD: [link]
  • IgorD: Meni radi paste, iPhone Max 15, nije zadnji ios
  • smayoo: Ne možeš s iphonea
  • Djuro genijalac: Jbm, kak se pastea link u vikalicu?
  • Djuro genijalac: Ne znam jel ovo istina, ali....
  • Air: Ja sam u Zg, reci što i kada trebaš?
  • drlovric: Ima li neka dobra dusa iz Zagreba da mi preuzme hedan mali paket i preusmjeri ga na paketomat ili kakogod u Zupanju? :)
  • smayoo: [link]
  • ydrea: @Vanjuška - imamo! Poslao sam ti pp ;)
  • drlovric: Akom znate nekoga da prodaje SteamDeck, ja bih to kupio...
  • Piko: Zašto WP ? .... ima .... samo ja radim u Laravelu, no WP mi nije stran.. što konkretno treba ?
  • dpasaric: Svi otišli u keramičare. Naš ex-voditelj weba radi s mramorom sada. :)
  • Vanjuška: Imamo li na Jabučnjaku ikoga tko je vičan WordPressu i općenito web hokus pokus?
  • Riba: Anker ili Baseus i na miru si.
  • drlovric: Ja vjerujem Ankeru. Godinama bez problema
  • dpasaric: Ne kupuj nikada jeftine punjače za auto, gomila je uništenih iPhonea na taj način.
  • Yonkis: ima netko za preporučiti autopunjač a da ima USB C i USB A? Ne vjerujem ovima ovim artiklima od 5€.
  • zvone: Vrhunski. Moj prvi OS je 7.5. Digao ga i igrao Sim Tower satima. Kao u stara dobra vremena.
  • smayoo: Evo stavio sam ja [link]
  • dpasaric: To je vrijedan link, nemoj da se izgubi na Vikalici, imamo u forumu grupu MacOS Classic, pa ostavi tamo da ostane
  • IgorD: Da, mogao bih nekom to amjestit full scree da se šokira kad se vrati a komp
  • smayoo: hvala!
  • drlovric: Ovo je tako cool. Svaka cast!!
  • Ender: @IgorD: ovo je sjajno! hvala!
  • IgorD: > Infinite Mac is a collection of classic Macintosh and NeXT system releases and software, all easily accessible from the comfort of a web browser
  • IgorD: Upravo otkrio: [link]
  • m@xym: RIP Deajn Ristanović, jedan od rijetkih koji je postao legenda još za svog života (barem nama koji smo pratili same početke kompjuterizacije u bivšoj državi.
  • smayoo: :(
  • IgorD: Računari itd. RIP
  • Yonkis: Zar Apple nije mogao napraviti bolji emoji za miša, tj za magic mouse?
  • Miro Spiro: Umro Dejan Ristanović :( RIP
  • MacSin: OS stari do X je bio cool
  • MacSin: na poslu su svi na win lenovo aliu kad dodem doma je melem za oci ali kad treba nesto upgarde napravit tad je vec probelm
  • MacSin: OS je i dalje miljama od ostalih no sto se tice hardware to je vec diskutabilno

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.83 Seconds

Provided by iJoomla SEO