Iphone 7 iskustvo s Agram servisom
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Iphone 7 iskustvo s Agram servisom


08.02.2017 | 20:27
Pozdrav svima,

Naime želio bih neki savjet što napraviti ako uopće više išta mogu napraviti.

24.12.2016 mi je pao iz ruke dva mjeseca star iphone 7....normalno puklo je vanjsko staklo dok je sve ostalo nastavilo funkcionirati bez greške.
Znam da mi za to ne vrijedi garancija,ali želim platit servis koliko koštao jer će mi dalje vrijediti garancija ako je u ovlaštenom servisiran.

29.12.2016. odnosim uređaj u Agram jer oni su ovlašteni,čovjek na primanju uređaja prozuji po telefonu vidi da sve funkcionira i vadi mi sim karticu van.

u radnom nalogu su naveli sve i svašta...od sw greške..do razbijen prednji dio..oštećenje kučišta..i da je 256gb iako je 32gb model.

5.1.2017. ga šalju u Nizozemsku u Berden u Applov servis....zovu me i kazu da će zamjena prednjeg kompleta koštati 1260kn. Super kažem jer mi se učinilo povoljno.

9.1.2017. na applovoj web stranici gdje se moze provjeriti status servisa po kodu piše da se čeka povratna informacija od klijenta.A ako prođe neko vrijeme da će uređaj biti vraćen ne popravljen. Zovem Agram servis koji kaze da je sve ok i da je telefon na servisu u applu.

19.1.2017. Zovu me iz Agramservisa i kazu da je telefon vraćen ali nije popravljen jer je Apple ustanovio da je uređaj otvaran i popravljan!? i automatski su poništili garanciju to je sve neka dodjem po uređaj i to je to.

24.1.2017. dolazim po uređaj ,ali ga u servisu nema odjednom...
25.1.2017. me zovu i govore da je uređaj ipak kod njih ali serviser govori da na uređaju više neradi touch id i home tipka.
Sve eskalirano prema Applovom servisu jer nisu poslali nikakve dokaze o tome po čemu su zaključili da je telefon bio otvaran ili servisiran.
Dok po Agramservisu u svim drugim slučajevima uvjek su dobili dokaze o otvaranju,slike uglavnom...
Tražim Agram slike uređaja jer više ne vjerujem da je to čak i moj uređaj u pitanju..pošalju mi slike i po razbitom staklu vidim da je moj.

Neka se strpim par dana dok ne dođe odgovor iz Appla....

7.2.2017. zovem Agram..još nisu dobili odgovor...ako podignem uređaj onda je sve gotovo...

Koliko ja shvaćam meni je već gotovo s tim uređajem, jer Apple se ne javlja 10 dana...a kao upućeno šefu servisa...
Agram nemoze nista bez Apple-a i ako oni odgovore da je to gotovo onda je gotovo....
Znači vratit će mi neispravan uređaj s poništenom garancijom..a ne uređaj koji funkcionira ali ima razbito staklo..kakav je ostavljen u Agramu.

U medjuvremenu otvaram slučaj preko apple korisničke službe..i oni čekaju da vide šta će servis iz NL odgovoriti.

Moj uređaj nitko nije otvarao,ali kako ja to više mogu dokazati i kome...očito je ovdje pranje ruku od strane Agrama preko tvrdnje Apple nije odgovorio.
Ja takodjer nemogu dokazati da ga je Agram otvarao ili još gore mjenjao djelove pa takav uređaj poslan u Apple normalno da je odbit sa servisa i garancije..

Uglavnom jadno.
Imali li još nešto što bih mogao napraviti po tom pitanju da dobijem servis na svom uređaju..ili da ga vrate funkcionalnog kakav je i ostavljen na servisu.

Hvala !

Djadjo
08.02.2017 | 20:32
Možeš (moraš) paziti što serviser koji prima uređaj piše na papir kojeg ti na kraju da na potpis. Na tom je papiru trebalo pisati da je uređaj razbijen, ali da nije otvaran itd. I sve ostalo na tu temu. Taj papir ti je jedini dokaz kojeg imaš. Što piše na njemu?
08.02.2017 | 20:50
Pa na papiru koji sam dobio piše broj naloga,a opis kvara je identičan kao i na ovoj slici koja je u biti provjera statusa agram servisa.

Također u telefonskim pozivima koje sam uputio u Agram,njihov čovjek je rekao da je njihov serviser pregledao uređaj i da su slučajno primjetili da je otvaran da bi mi ga vratili odmah da ga nebi ni slali u apple servis.

Ali kome sada nakon svega više vjerovati...trebao bih pričekati tjedan dana da se Apple javi a ako se ne javi to je to...

Ja shvaćam da smo mi u Hrvatskoj i tu mnoge stvari ne funkcioniraju ali da sam sumnjao imalo u legitimni Applov servis u evropi...drugi dan bi uređaj odnio JM-u u Rijeku...


Djadjo
Prilozi:
08.02.2017 | 20:54
Onda inzistiraj upravo na tome da si predao telefon u ovlašteni servis, da su ga oni primili kao razbijeni uređaj pod jamstvom i da je to tako. Zovi Apple support 22 puta dnevno, davi i inzistiraj na tome da te maltretiraju i bez dokaza i opravdanja zavlače i muljaju. I maši tim papirom.
08.02.2017 | 21:04
Ti iz apple suporta govore da apple ima ugovor sa našom zemljom na način da preko operatera funkcionira i servis.
Znači ja sam trebao odnest u t com i predat uređaj na servis..a oni bi ionako slali u agram tako da sam išao ubrzat korak i odnio direktno u agram.

Zvao sam par puta i pokušavao doć do maila gdje bi poslao upit za svoj problem...ali sve završava s tim da je po njihovom operater duzan servis rješiti i da se obratim operateru i pitam gdje je problem...

Dimitris iz Apple-a me zvao i rekao da je zaprimio moj mail sa pdf-om koji sadržava sve informacije od prvog dana..takodjer je rekao da je provjerio da je agram ovlašten servis za našu zemlju...ne pravi servis nego posrednik ka servisu..
Ali da isto nemože ništa dok taj NL servis ne odgovori...


Djadjo
08.02.2017 | 22:19
Kakav operater? Ja sam svoj iPhone kupio u Sancta Domenici. Kojem operateru da ga ja nosim ako se pokvari pod jamstvom?
08.02.2017 | 22:19
Trebao si ovo kupiti.
08.02.2017 | 22:44
ako nije tvoj uređaj onda ti neće biti ni isti serijski broj i imei na tome koji oni tvrde da je tvoj, prošetaj do agrama i vidi na uređaju koji je imei i odgovara li onome upisanom na servisnom nalogu
09.02.2017 | 15:20
zabac kaže:


Ja imam ovo za Iphone i Ipad radi uvijeta rada i mogu reci da sam se preporodio sa tim sto se tice pazenja na uređaje. Nakon dvije godine kad dode vrijeme promjene ce uređaji izgledati kao novi
10.02.2017 | 00:45
OK napravio sam upit mailom u Agram i slikali su upaljen uređaj i ok je moj imei i štima....ali kako onda neradi home "tipka" i touch id..
Eto neznam što se desilo s tim servisom jednim drugim....i iako sumnjam da će se išta pozitvino desit u korist uređaja..a ako se i desi koje su to applove magične riječi..da će mi opet popravljat telefon,da će mi dat drugi...totalna pushiona.


PS: Sedmicu ne bih niti ću ga stavljat u oklope..jer onda izgled uređaja gubi smisao,da ok treba paziti..ali od pet iphona koje sam imao ovo je prvi kojem je puklo staklo jer je baš pao na asfalt...ali opet mislim da nisam dobro prošao u svezi servisa i svega što se izdešavalo..
Prilozi:
10.02.2017 | 07:49
Ja imam 6S, izgled mi nije bitan ni najmanje, samo funkcionalnost, ali te oklope, gumene navlake i ostala sr... ne stavljam nikad jer mi onda telefon radi još veću gužvu u džepu, još teže bi ga bilo namjestiti da stoji na magnetu u autu, još je veća gnjavaža za uštekati punjač...
12.02.2017 | 21:57
Imao slican slucaj prije 5 godina s jednim servismo iz zg, kupio sam uredaj u tmobile, samsung, poceo je gubiti mrezu, poslan na servis i vrcane uz obrazlozenje i sliku da je lemljeno po maticnoj polci i da je mob otvaran, slao sam ga jos par puta u isti servis uz pisanu zalbu, svaki put nova slika maticna ploca sve gora i gora, eh onda sam otisao u drzavni inspektorat, prijavio sucaj, donio sve papire, oni su kontaktirai servis, t mobile, na kraju sam bio s inspektoricom na razgovoru kod pravnika t mobilea, on brani firmu i servis a ja sam morao dokazati da nisam otvarao mob, kako bi to dokazo morao sam poslati uredaj na vjestacenje o vlastitom trosku koji je bio oko 1200kn da bi dokazao da nisam kriv... par dana poslje zove me pravnik iz t mobile da se javim u najblizi centar po novi uredaj.
Znaci isli su na blef, netkom se nebi dalo toliko zezati s njima, to je trajalo oko 6mj, kupio bi novi mob i nikom nista
Inspektorica mi je rekal da je imala vec par slucaje slicnih gdje su vracali mob iz servisa uz obrazlozenje da je bio u vodi, otvaran, pa cak da je razbijen ekran a poslan je citav...
Eto to su moja iskustva, sve sam uspio rijesiti, tebe muljaju pravo, nemoj odustati od moba
14.02.2017 | 19:26
E Hvala ti Robi1 na podjeljenim informacijama,svakako mi se nije svidjelo kada je osoba iz agramservisa na telefon rekla..
ako nam se apple ne javi to vam je onda to..
e nije to baš to jer sam ja agramu predao ispravan uređaj sa puklim staklom,a oni bi mi ga sad vratili takav kakav je tj neispravan.

Imam vremena novaca i volje i neću im dat da se tako odnose prema meni kao klijentu servisa a pogotovo da mi vraćaju neipravan uređaj.



TNX
18.02.2017 | 11:45
Upravo radi ovakvih stvari me strah slati uređaj u servis, i sam radim na servisu opreme, i nikad mi nije palo na pamet raditi ovakva sranja, ako ti ne radi home tipka, onda si u jos vecim problemima, jer se ona nemoze mjenjat, moze ali nece raditi touch id, vezana je za procesor na matičnoj ploči. Trebao bi dobiti novi uređaj.

Žao mi je što ti se ovo dogodilo.

Ja sam imao problem sa iPhone 5s nosio sam ga u iStyle u City West, bio sam napet ko puska bas da mi se ne dogodi nesto slicno ko tebi( klapala mi home tipka), i lik sa foruma @ssivic je radio tada tamo, odradio sve maksimalno profesionalno. u srijedu popodne donio uređaj, u petak jutro preuzeo novi, bez ikakvih problema.

Želim ti puno sreće i strpeljenja sa tim "jazavcima"

Drž se
18.02.2017 | 19:32
1. micro-inspection (provjeru da li je otvaran i modificiran) vrsi AASP prije slanja Appleu, jedino odstupanje je kod razbijenog ekrana, eksplodirajuce baterije ili sl. tj kad kvar pretstavlja rizik za sigurnost servisera, tad mogu poslati direkt ali moraju naznaciti da zbog sigurnosti nije bilo moguce napraviti micro-inspection (ok, mozda su isli tim putem)
2. ako je na Appleovom siteu pisalo ceka se povratna informacija od klijenta, znaci da je Apple njima poslao re-quote za popravak drugaciji od onog koji su zatrazili, ali definitivno nije uredjaj proglasen BER (beyond economical repair, tako apple tretira unauthorised modification). Da je BER bio diagnosticiran, uredjaj bi odmah bio poslan natrag i to bi pisalo na siteu. Ali isto je moguce da taj status sto si vidio na appleovom siteu nije bio za tvoj telefon, znalo se desiti i prije da tu prikaziva krivi status, pogotovo ako je popravak kroz AASP. Jesi to gleda na checkrepair.apple.com/ i jesi koristio serial number i repair id ili view my repairs sa svojim Apple ID-om? Ako su ti dali repair id, radje koristi tu opciju

Npr. oni su poslali telefon i naznacili accidental damage ali da samo treba promjenu ekrana (sto su morali napraviti ako su slali telefon bez obavljenog micro-inspection). Apple je poprilicno strog kod zamjene ekrana i ako vide cak i najsitnije ostecenje na okviru kucista, odbit ce zamjenu ekrana i poslati re-quote za whole unit replacement, koja kosta malo vise od duplo nego zamjena ekrana, ali to i dalje nije BER i znacajno je jeftinije od pune cijene telefona. U tom slucaju oni su te trebali kontaktirati i ponuditi ti tu cijenu ili salji nazat kako je.

A ovaj dio da home button ne radi, nema nikakve veze, jer ti ne mozes dokazati da udarac koji je razbio ekran nije i to ostetio. To sto se greska nije manifestirala odmah, ne znaci da nije uzrokovana udarcom.

Ja bi ti jos savjetovao da nazoves AppleCare, objasnis situaciju i sve provjeris sve s njima, jer ako je Apple stvarno dijagnosticira BER to bi trebalo biti vidljivo u njihovom sistemu cim upisu tvoj serial number.
20.02.2017 | 19:55
2. ako je na Appleovom siteu pisalo ceka se povratna informacija od klijenta, znaci da je Apple njima poslao re-quote za popravak drugaciji od onog koji su zatrazili, ali definitivno nije uredjaj proglasen BER (beyond economical repair, tako apple tretira unauthorised modification). Da je BER bio diagnosticiran, uredjaj bi odmah bio poslan natrag i to bi pisalo na siteu. Ali isto je moguce da taj status sto si vidio na appleovom siteu nije bio za tvoj telefon, znalo se desiti i prije da tu prikaziva krivi status, pogotovo ako je popravak kroz AASP.

Da ovo piše unauthorised modification ali na papiru koji je applov odgovor Agramu,koji sam danas dobio kada sam došao podić telefon jer jednostavno nemam više
snage svaki dan razmišljati o tome i boriti se sa jednim te istim ljudima na telefon i objašnjavati svaki put kada nazovem cijelu priču ponovo.

Oni nakon 20.1 nemaju odogovor od Appla...ma moš mislit...Ovo što Songoku kažeš ima itekakvog smisla i logike...ali očito na dano vrijeme mene iz agrama nitko nije kontaktirao i rekao tipa...za 3 soma dobiš novi....jer bi na to pristao bez beda.

Zato je na Apple service status check pisalo da se čeka odgovor od klijenta i ako ga nebude da vraćaju telefon ne popravljen. (logiran sa svojim appleID koristio sve brojeve i uređaja i apple service code)
Ali kada sam pitao Agram kakav oni status čekaju onda su rekli da neznaju šta to znači..

Od kako je pao 5 punih dana sam koristio uređaj i home je savršeno radio (oke priznajem mogućnost da je to moglo riknut naknadno) Ali opet riknlo je kod njih nakon što je očito otvaran telefon dal u agramu ili applu..Imao je oštećenje na rubu kučišta gdje je dotaknuo tlo i od tuda kreće pucanj na staklu.

Zvao mailo zvao mailo digao case,zvali oni iz corka mene...nemogu ništa dok se ne desi komunikacija agram-apple ili obratno...a to se ne dešava pun mjesec.
Case je i dalje dignut naravno....

Imao ga u ruci danas dva sata,vidim da je obrisan full i da nema mog apple id u storu..prodao za 2 soma...kupio novi i završio priču...

Znači nemojte da vam I7 padne ili nemojte u Agram...ili ako imate vezu onda to valjda ide sve bez problema,neznam jednostavno zgadio mi se i servis i apple i sve to što se izdešavalo...
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 9 sati, 59 minuta
  • CoffeePod: Dyeovog odlazak je mozda najbolja stvar. Racunam da ce implementirat malo nazad Mavericks draži i da će utišat Liquid Glass gimmick. Apple se stvarno mora sjetiti da ljudi vole Apple upravo radi blenda vrhunskog hardware i software koji je funkcionalna koliko i lijepo izgleda. Liquid Glass je form over function 101.
  • Yonkis: Sa novim WApp updateom funkcionalan WhatsApp app na Apple Watchu.
  • IgorD: Zašto ne bi bilo istina? O tom se govori danima, neki ljudi slave što je Dye otišao. Trebao si otvoriti temu
  • Djuro genijalac: Sve mi se čini da je ovo istina..?
  • Djuro genijalac: [link]
  • IgorD: ovo je bilo na 17
  • IgorD: [link]
  • IgorD: Meni radi paste, iPhone Max 15, nije zadnji ios
  • smayoo: Ne možeš s iphonea
  • Djuro genijalac: Jbm, kak se pastea link u vikalicu?
  • Djuro genijalac: Ne znam jel ovo istina, ali....
  • Air: Ja sam u Zg, reci što i kada trebaš?
  • drlovric: Ima li neka dobra dusa iz Zagreba da mi preuzme hedan mali paket i preusmjeri ga na paketomat ili kakogod u Zupanju? :)
  • smayoo: [link]
  • ydrea: @Vanjuška - imamo! Poslao sam ti pp ;)
  • drlovric: Akom znate nekoga da prodaje SteamDeck, ja bih to kupio...
  • Piko: Zašto WP ? .... ima .... samo ja radim u Laravelu, no WP mi nije stran.. što konkretno treba ?
  • dpasaric: Svi otišli u keramičare. Naš ex-voditelj weba radi s mramorom sada. :)
  • Vanjuška: Imamo li na Jabučnjaku ikoga tko je vičan WordPressu i općenito web hokus pokus?
  • Riba: Anker ili Baseus i na miru si.
  • drlovric: Ja vjerujem Ankeru. Godinama bez problema
  • dpasaric: Ne kupuj nikada jeftine punjače za auto, gomila je uništenih iPhonea na taj način.
  • Yonkis: ima netko za preporučiti autopunjač a da ima USB C i USB A? Ne vjerujem ovima ovim artiklima od 5€.
  • zvone: Vrhunski. Moj prvi OS je 7.5. Digao ga i igrao Sim Tower satima. Kao u stara dobra vremena.
  • smayoo: Evo stavio sam ja [link]
  • dpasaric: To je vrijedan link, nemoj da se izgubi na Vikalici, imamo u forumu grupu MacOS Classic, pa ostavi tamo da ostane
  • IgorD: Da, mogao bih nekom to amjestit full scree da se šokira kad se vrati a komp
  • smayoo: hvala!
  • drlovric: Ovo je tako cool. Svaka cast!!
  • Ender: @IgorD: ovo je sjajno! hvala!
  • IgorD: > Infinite Mac is a collection of classic Macintosh and NeXT system releases and software, all easily accessible from the comfort of a web browser
  • IgorD: Upravo otkrio: [link]
  • m@xym: RIP Deajn Ristanović, jedan od rijetkih koji je postao legenda još za svog života (barem nama koji smo pratili same početke kompjuterizacije u bivšoj državi.
  • smayoo: :(
  • IgorD: Računari itd. RIP
  • Yonkis: Zar Apple nije mogao napraviti bolji emoji za miša, tj za magic mouse?
  • Miro Spiro: Umro Dejan Ristanović :( RIP
  • MacSin: OS stari do X je bio cool
  • MacSin: na poslu su svi na win lenovo aliu kad dodem doma je melem za oci ali kad treba nesto upgarde napravit tad je vec probelm
  • MacSin: OS je i dalje miljama od ostalih no sto se tice hardware to je vec diskutabilno
  • VanjusOS: neki mi javi se privatno, barem ako može kratko posuditi na probu
  • VanjusOS: ljudi, ima li možda netko viška Thunderbolt 2 to Thunderbolt 2 Cable
  • drpongrac23: Davno sam vozio "kockicu"
  • drpongrac23: @Yonkis - Kakav BMW - Uskoro kupujem za sebe Citrć Berlingo, jbg, godine...
  • drpongrac23: A zamjena ekrana preko 500 EUR!
  • drpongrac23: WTF?!? Ušle mi neke "bubice" u ekran na MBA M1. Totalni hit!!! 3 kom. BUBA ŠVABE!!!
  • Yonkis: Drpongrac23: a M5? Ne mislim na BMW.
  • drpongrac23: Preko 30 god. vjerni Apple korisnik - sada je vrijeme da zahvalim svima, ali Apple u mojim očima više nije što je nekad bio.
  • drpongrac23: Ovaj novi MacOS - bye, bye Apple!!! Ćesme od svega!
  • drpongrac23: PC za 400 EUR iz Pevexa žvače taj prastari MacPro za gablec :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, Ender, Glas, Riba, Anonimci (997)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.53 Seconds

Provided by iJoomla SEO