iPhone 4s-problem s home buttonom
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iPhone 4s-problem s home buttonom


14.11.2012 | 17:18
Nova sam ovdje i nadam se nekom korisnom savjetu. Od jedne osobe koje je produljila ugovor u t mobileu, kupila sam iphone 4s. otvorim kutiju i vidim da postoji vizualni problem s tipkom. Naime, onaj kvadratic unutar home button tipke je bio nakosen na lijevo. Ocito tvornicka greska koja se moze rijesiti jedino da se mob rastavi.

Isti tren nosim mob u t mobile da ga posalju na servis.... prolazi 12 dana i mobis javlja kako su oni kontaktirali apple i apple odbija dati novi mob, a popravljati ga ne mogu jer apple to ne dopusta. Ako ga pak odnesem u neovlasteni servis, izgubit cu garanciju ali imati tipku kako spada:D

Frajer iz drugog ovlastenog servisa savjetuje me da ulozim zalbu t mobile pa ako treba i HAKOMU.

Ima li netko pametniji od mene? vjerujem da ima pa se nadam nekom savjetu sto ciniti
14.11.2012 | 19:16
justme123 kaže:
Nova sam ovdje i nadam se nekom korisnom savjetu. Od jedne osobe koje je produljila ugovor u t mobileu, kupila sam iphone 4s. otvorim kutiju i vidim da postoji vizualni problem s tipkom. Naime, onaj kvadratic unutar home button tipke je bio nakosen na lijevo. Ocito tvornicka greska koja se moze rijesiti jedino da se mob rastavi.

Isti tren nosim mob u t mobile da ga posalju na servis.... prolazi 12 dana i mobis javlja kako su oni kontaktirali apple i apple odbija dati novi mob, a popravljati ga ne mogu jer apple to ne dopusta. Ako ga pak odnesem u neovlasteni servis, izgubit cu garanciju ali imati tipku kako spada:D

Frajer iz drugog ovlastenog servisa savjetuje me da ulozim zalbu t mobile pa ako treba i HAKOMU.

Ima li netko pametniji od mene? vjerujem da ima pa se nadam nekom savjetu sto ciniti


Ne znam od kuda si ali znam servis u Rijeci koji to radi jako fino i brzo, valjda samo zamjenu taj gumbic i gotovo:)

(Peskocih garanciju:)
14.11.2012 | 19:56
iz Zagreba. ma lako je naci neovlasteni serivs da mi to promijene ali onda gubim garanciju. ovo je bas tvornicka greska i cudi me da apple odbija dati novi uredaj ili barem srediti da se to zamijeni, a da se ne izgubi garancija... bas je situacija ono... ruzno je vidjeti nakosen kvadratic
14.11.2012 | 21:26
Nemoj se dati nagovoriti na lazi i obmane od strane T-sranje sluzbenika jer je njima to najlakse napraviti.
Inzistiraj na novom gumbu i malo se prijeti ovim-onim i nakraju ces izici kao pobjednica. Samo nemoj odustat! Drzim fige !!! Pozz od Clerica
14.11.2012 | 21:30
ma meni problem radi Mobis. oni su navodno kontaktirali apple i apple je odbio dati novi uređaj. ja do danas nisam imala pojma da kod applea nema popravaka vec shema "ili dobijes novi uredaj pod garancijom ili te odjebu pa se mos jebat sa garancijom" :rofl:

imas li koji savjet sto i kako ciniti i postaviti se? zalbu sam danas predala. sad moram cekati njihov rok od 30 dana da odgovore. ako odgovore negativno, mogu se zaliti na tu odluku. ako opet odgovore negativno mogu se zaliti HAKOMU. samo ako me i HAKOM odjebe di sam onda?

imam gumb ciji kvadratic ide ukoso na lijevu stranu:D

nemrem vjerovat da se appleu to desilo u proizvodnji
14.11.2012 | 21:36
Pardon, onda Mobis. Ista stvar, treba im prijetit i novinarima i tuzbom (pali gotovo uvijek, znam iz iskustva) itd itd. I inzistirat da se to rijesi i biti uporan, makar glavom kroz zid. Ja ovan pa tako ja radim. Nemoj se nikako s tim pomirit jer tako oni opet pobjeduju a mali ljudi opet gube. Imas pravo da ti se to ucini i to je to!
14.11.2012 | 22:11
aha, a reci mi na koji princip se njima mogu zaliti? t mobile mi je "dao" neki zalbeni list za ispunit ali ne znam kako funkcionira s mobisom s obzirom da oni salju uredaj natrag u t centar.

sinoc sam im poslala mailom upit i uopce nisam dobila odgovor
15.11.2012 | 01:40
Ja sam na VIP-u pa ne mogu tvrditi za T-mob ali mislim da ti nemaš što razgovarati sa Mobisom. Tebi je telefon prodao T-mobile i jedino sa njima ti trebaš ostvarivati svoja prava iz jamstva. Što oni dalje rade tebe se ne tiče.

Tako je barem u VIP-u
15.11.2012 | 04:42
Tako je svugdje. Najnormalnije, proizvod pod garancijom trebamo predati na popravak u trgovinu gdje smo ga kupili, dalje je njihova stvar. U tvom slučaju razgovaraš isključivo sa t-mobilom.
15.11.2012 | 12:39
aha ok onda. zalba je ulozena i sad me zanima kad cu dobiti odgovor. nemam uopce pojma da li da koristim taj mob ili ne... jer ja sam njega kupila prakticki nekoristenog. garancija je naravno tekla i proslo je nekih cca 3-4 mj garancije ali ono, mob je netaknut. ja cak nisam unutra stavljala karticu vec sam ga samo upalila da vidim jel "radi".
15.11.2012 | 17:05
Uredjaj reklamiras tamo gdje si ga kupila, oni ce uredjaj uzeti i dati ti potvrdu. Mislim da je zakonski rok 45 dana da ga poprave ili daju novi.
Naravno da svi pokusavaju odpiliti ali budi uporna i spomeni im agenciju za zastitu potrosaca, novine i portale...
Ipak smo u Hrvaskoj gdje je zakon usputna postapalica za vlast da nam odere kozzu:)
15.11.2012 | 17:26
evo, zvali su me iz mobisa. lik kaze da je apple odbio zato sto je uredaju ostalo jos 5 mj garancije iako je uredaj citavo vrijeme bio u kutiji i nije uopce koristen. ono glanc novi, neostecen i nekoristen samo sto je garancija tekla onim danom kad je kupljen. sve se zakompliciralo time sto po imeu pise da je uredaj kupljen par mjeseci prije, a na garanciji pise skroz drugi mjesec, odnosno par mjeseci kasnije. sad cu fino t mobileu pisati jos jednu zalbu jer laziraju garanciju.

frajer iz mobisa je rekao kako ce eskalirati slucaj appleu i ako oni ponovno odbiju dati uredaj da ce srediti nesto drugo sto god mu to znacilo..
15.11.2012 | 18:01
Ma kakve veze ima jeli uređaj korišten 2 dana ili 222? Garancija važi jednako prvi, zadnji i sve ostale dane. Nemaš ništa sa mobisom razgovarati, garanciju ti je dao onaj tko ti je prodao uređaj i sve rješavaš sa njima. Taman posla, još će te uputiti da se dogovaraš sa proizvođačem. Onda bi i Apple mogao reći - nismo mi, to su kinezi krivi.
Nemoj se dopustiti muljati, odnesi u t-com.
15.11.2012 | 18:23
pa velim ti. uredaj sam predala u t mobileu i oni su ga poslal na servis u mobis. posto se iphone ne popravlja jer apple ima neku svoju shemu, ili mi mogu dati novi ili me mogu odjebat. ko sto su me prvi put odjebali (apple). apple je odbio dati novi uredaj pod shemom "proslo je vec dosta, kako vas to prije nije smetalo". kako bi me smetalo kad sam uredaj kupila na dan kad sam ga i odnjela na servis, a pritom uredaj nije ni koristen sto se po samom uredaju vidi.

ako njima apple ne odobri novi uredaj, ne znam sto oni mogu
15.11.2012 | 21:52
Posto sam imao slican problem, ali sa jednom drugom vrstom uredjaja ( vrijednost takvog novoga uredjaja je cca 1.500 kn ), i koji je bio pune 2 godine na servisu ( dobro ste procitali ! 2 godine, ili 730 dana ), i da stvar bude bolja, pokvario mi se isti dan kad sam ga kupio, i nakon 3 dana vratim ga u trgovinu i oni mi izdaju potvrdu o primitku uredjaja na servis. Posto je trgovina udaljena cca 60 km od doma, nije mi bas usput, tako da je tu u medjuvremenu bilo mali milijon telefonskih poziva, u kojima su me samo zavlacili. U medjuvremenu, mislim da se je promijenilo barem 2 sefa servisa i nekoliko servisera. I nakon 2 godine, dodjem osobno u servis i frajer ( sef servisa ) mi se unese u facu i kaze: "sta ce ti vise taj uredjaj, pa vise cemo ti naplatiti lezarinu, nego sta vrijedi uredjaj" ?!?
A posto sam si bio arhivirao sve mejlove, ja mu odbrusim, "u redu, vi meni naplatite lezarinu, ali, ako danas ne dobijem svoj uredjaj, sva ta dokumentacija ide u novine, pa da vidimo tko ce vise kupovati kod vas, kad 2 godine nemozete popraviti uredjaj koji je pokvaren u garanciji" !
U tom momentu, na spomen novina, se svi rastrcase po servisu i trgovini, i u roku 15 minuta donijeli mi novi uredjaj, koji je jos bolji nego moj orginalni, jer su u medjuvremenu izdali noviju verziju.
Iz mog iskustva, je bilo kljucno sljedece, sto preporucam i tebi:
1. Nemoj nasjedati na razno-razne telefonske pozive i obecanja, nego ih na pametan nacin zamoli da to sto imaju za reci posalju na e-mail ( jer si: na sastanku, u autu, u trgovini, u .... i nemozes pricati ni pisati
2. arhiviraj si svu tu dokumentaciju na jednom mjestu, i po mogucnosti isprintaj kad ides osobno na razgovor u trgovinu
3. prilikom osobne posjete trgovini ( u tvom slucaju t-Mobile ) pokusaj doci do sto vise rangirane osobe i toj osobi predaj svu dokumentaciju, odnosno prepisku.
4. Kad predas kopije mejlova toj najvise rangiranoj osobi, zaprijeti da ta ista dokumentacija ide tvojoj frendici novinarki, koja bas radi prilog o trgovcima elektronickom opremom ako ti ne poprave stari, ili daju novi uredjaj.
Eto, nadam se da ce ovi savjeti pomoci.
15.11.2012 | 22:40
imala sam i ja takvu situaciju tj. slicnu sa laptopom od HP-a. tokom 3 godine garancije (produljena) bio je non stop na servisu. 2 put mijenjana maticna, 2 put mijenjan ekran, 1 przilica + hrpa sitnica.. desilo se to da kad su mi drugi put zamijeniti maticnu, dodem doma, koristim lap sat vremena i on crkne sam od sebe i nece se upalit LOL

nakon tog mi je servis savjetovao da pisem mail HP-u i zahtjevam novi laptom. to sam i napravila i zaista dobila sam novi:D

kod iPhonea pak nije rijec o nekom kvaru (sto opet ne znaci da ga nema jer nisam mob koristila pa ni ne mogu znat da nema neku gresku u sebi) ali ovako vizualno problem je ta tipka..

ocito cu se morat naganjat sa t mobileom
16.11.2012 | 09:48
Potrazi ih na twiteru i iznesi problem. Tamo ih cita puno ljudi pa mozdu u cilju lose reklame skratis muke.
16.11.2012 | 13:06
Jedro, tvoja priča mi je nevjerojatna! Ja sam u par navrata imao neke uređaje na servisu i to raznim servisima i svaki put kad je prošlo 45 dana od dana predaje na servis uredno sam ušetao u trgovinu i dobio novi uređaj! I nikada nisam komunicirao sa servisom, samo s trgovinom di sam uređaj kupio.

Na jamstvu jasno piše da ako se uređaj ne popravi u roku koji je zakonom određen kupac ima pravo na novi uređaj, ako je predan u servis unutar jamstvenog roka, naravno.

justme, ako ti Home tipka uredno radi i bez greške, a samo je kvadratić nakošen, onda je to zapravo feature, eto tvoj iPhone je definitivno drukčiji od venćine

No, šalu na stranu, ti definitivno trebaš komunicirati samo sa T-Mobileom gdje je iPhone kupljen i s nikim više. Osim naravno, da javno obznaniš svoj problem ili probaš kontaktirati Apple podršku ako upornost ne upali.
16.11.2012 | 14:43
da, ali sto rec apple-u ako oni servisu odbijaju dati novi uređaj... ne znam ni sama.. sad mi ostaje samo cekanje odgovora od t mobilea i javljanje ovih iz mobisa dal su uspjeli sto srediti:(
16.11.2012 | 14:59
A jesi vidjela bilo kakav dokaz da su stvarno kontaktirali Apple ili je to samo na riječ? Moguće je da i nisu jer misle da je to feature i ne da im se raditi cijelu proceduru oko zamjene uređaja samo zato jer kvadratić na Home dugmetu ne stoji kako treba.
16.11.2012 | 15:03
nazalost nisam to vidjela. nemam kako.

no, imam feling da je t mobile odmah kontaktirao mobis jer vidim da je frajer razmisljao kako rijesiti problem s obzirom da je imao neke solucije.. koje doduse meni nisu jasne jer ne znam sto on moze napraviti ako apple neda novi uređaj. ako ga ide otvarat, necu imat garanciju.

jedino ako su mislili rastavit uređaj, zamijenit tipku i dat mi neku svoju garanciju tih preostalih nekoliko mjeseci u nadi da se necu zaliti da mob ne radi.. jer bi na taj nacin oni morali iz svog džepa osigurat novi uređaj..

to mi jedino pada na pamet
16.11.2012 | 19:01
@Sank, to je duga priča i teško za povjerovati, ali nazalost, sve je istinito. samo da bih objasnio cijelu situaciju, trebao bih otvoriti novu temu na forumu, da ne "ukradem" ovu temu. Mozda i napisem knjigu o tome
17.11.2012 | 00:33
jel mozda itko zna koji je rok u kojem moraju popraviti mob ili moraju dat novi ako rok prođe?

i da li se u tom roku broje subote i nedjelje:zubo:
17.11.2012 | 21:50
justme123 kaže:
jel mozda itko zna koji je rok u kojem moraju popraviti mob ili moraju dat novi ako rok prođe?

i da li se u tom roku broje subote i nedjelje:zubo:


45 dana.
19.11.2012 | 18:06
Zvalis u me iz Mobisa. Nisu uspjeli rijesiti ni na drugoj strani problem pa su rekli da ce poslati mobitel u t mobile da ga mogu podici. Sad samo cekam sto ce t mobile odgovoriti u zalbi
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 6 minuta
  • jura22: E da, gdje je to “begišu”?
  • jura22: Izgleda kako ce ova sezona ipak biti bolja od one 2020.!
  • cariblanco: Moj omiljeni bend Guns N’ Roses večeras u begišu....bilo bi fora da kažu "pumpaj" :D
  • Junuz: Yonkis, riješeno.Ubio sam icloud/face time na svim uređajima.Iako se problem manifestovao na 16e.Svakako nekoristim face/imesage.Hvala
  • Yonkis: @Junuz - ti si u USA? Na čijoj si mreži? Vidiš li ti te poruke koje su poslane? Da nemaš USA Apple account? Ne znam, puno informacija nedostaje za ikakvo pojašnjenje. Ili otvori remu/post.
  • cariblanco: Kakav dobar finale tenisa, inače navijam za Noleta, ali on je svoje dao...danas se "griješnik" nije dao u Alcatraz ;9
  • Junuz: Nije baš tako, za par sati su mi naplatili oko 1euro na pozadinsko slanje sms ova u ameriku sa ciljem aktiviranja face time.Iphone koristim od 6 naovamo
  • drpongrac23: @Junuz - pa aktiviraj Facetime i iMessage, ništa te ne košta.
  • Junuz: A naravno nisam siguran kako
  • Junuz: trebao bih pomoć oko pozadinskog slanja sms ova u usa na iphonu.16e model sa novom pretplatom i esim karticom.Trošak raste svako malo a od telekom operatora sam dobio odgovor:U slučaju ako koristite iPhone, Vaš uređaj u pozadini šalje SMS prema svom uslužnom servisu u SAD-u s ciljem aktivacije usluge Facetime i iMessage. Molimo deaktivirajte u postavkama mobilnog uređaja navedene usluge k
  • ping: naravno nije bitno koji smartphone dok god je iphone :)
  • ping: @drlovric koliko se sjećam nije radila ako se spajaš na wifi ali ako koristiš iphone sa hr linijom onda je radilo.
  • drlovric: Koristi li netko MaxTV aplikaciju van HR?
  • Ender: verovatno je to, jer je on sa ekranom od 12", mada je bilo i MB Air-ova 11" pa su imali 2 standarnda USB porta. dobro mozda je on bio malo veci od tog MacBook-a jer je imao onaj siri screen bezel.
  • smayoo: Imao je samo jedan port jer je cijela matična ploča bila toliko malena da nije bilo mjesta za dva. To je bitna ušteda (veličina matične ploče), a ne broj portova
  • Ender: verovatno ce cena biti povoljna uz kompromis da se ukine neke stvari koje postoje kod MB Air-a. recimo MacBook model iz 2015-2016 je cak imao samo jedan USB-C port. neka usteda od par $, al dovoljno da se ustedi taman za bonus nekog menadzera.
  • Ender: Slazem se, masa korisnika nema neke prevelike zahteve, niti koristi zahtevne programe, ali sam sistem postaje s vremenom gladan resursa, i to bude cesto ogranicavajuci faktor. Ali u upravi drage nam firme sede neki ljudi koji vrlo precizno odmere svaki korak, tako da s druge strane mislim da ima smisla, koliko god meni logika govori drukcije.
  • Bertone: Sve ovisi koliko €/$ će tražiti,... masa ljudi još koristi Intel MBA/MBP i ne daje im se 1k€ za osnovni MBA, a potrebe im nisu veće od tu i tamo kojeg dopisa, e-maila ili pogledati kakav video.
  • Ender: malo je bzvz imati MacBook sa procesorom od iPhone-a, a imas iPad sa M1 procesorom. ne vidim segment trzista za taj MacBook.
  • Ender: izgleda ce tako i ovog puta biti. ti MacBook-ovi su imali core-M seriju procesora (M, M3, M5 i M7), a poslednja serija je imala core-i procesore 2017. god.
  • smayoo: Imali su već i prije takav neki proizvod. Onaj "zlatni" macbook 12", zar ne. Pa se nije baš "primio".
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgledno je da izlazi low-end MacBook, tj. povratak stare MacBook serije, oviga puta sa iPhone čipom unutra. Ako se ostvari, biti će zanimljivo
  • drpongrac23: @cariblanco - slažem se, no zbog zdravstvenih razloga se bisam usudio ići. Produkcija na svjetskom nivou.
  • cariblanco: Koncert na hipodromu, je neponovljiv po mnogim stvarima...dok sam živ neće ga nitko prestići po mnogim detaljima....ma što god mislili o Marku
  • smayoo: RIP Renato Baretić :(
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Ender, jura22, Riba, smayoo, Zdravac, Anonimci (365)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.89 Seconds

Provided by iJoomla SEO