Firewire eksterno kućište
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Firewire eksterno kućište


15.08.2012 | 16:05
Ne znam da li bih se složio sa smayoom ili ne. Naime, kad mi se pokvario Olympus E400 fotoaparat, zvao sam servis u Zagrebu i dali mi upute. Poslao sam im aparat i u roku od sedam dana su ga vratili popravljenog, a platio sam samo slanje fotoaparata u servis. S druge strane, kad mi se pokvario tvrdi disk na iMacu, nisam ni pitao Kreativni da li ga mogu preko njih poslati na servis u garancijskom roku jer mi se činilo da ne mogu, a da ga sam vozim u Zagreb bila mi je prevelika tlaka, pa sam na kraju sam zamijenio disk. Glavni razlog je bio što mi se nije dalo čekati nekoliko tjedana da ga dobijem nazad, a da će tako biti opet sam zaključio iz iskustva drugih na ovom forumu. Imao sam još jedno, iskustvo sa Technomax trgovinom, gdje sam vratio monitor na servis i čekao više od 45 dana i nikako da ga vrate. Nakon nekoliko intervencija ipak su mi na kraju dali novi monitor. Slično sam prošao i sa printerom kupljenim u HGspotu. pokvario se pod garancijom, čekao više od 50 dana (nisam bio kod kuće da interveniram) pa sam na kraju ipak dobio novi printer. Do sada srećom nisam imao, problema sa tehnikom naručenom iz inozemstva, gdje inače rijetko nešto i kupim, ali vjerujem da osim tlake oko odlaska do pošte, pakiranja i plaćanja poštarine ne bi smjelo biti nekih problema.
15.08.2012 | 16:57
To je zapravo paradoks (ne)povjerenja. Online trgovci su svjesni da je upravo ovo glavni razlog zašto se još uvijek mnogi kupci ne odlučuju za njih (jer se boje da će biti prevareni ili izigrani na ovaj ili onaj način) i zato čine sve da zadrže najveću moguću reputaciju i kredibilitet. Nespravna oprema se u pravilu mijenja "no questions asked", a mnogi čak niti ne inzistiraju na slanju natrag neispravne opreme ako im se predoči dovoljno dobar dokaz (fotografija mehaničkog oštećenja, diagnostički log, itd.). Nikad ne zavlače sa servisiranjem jer imaju takve dogovore sa svojim dobavljačima, ili pak ekstra dobre cijene pa gubitke pod jamstvom snose sami.

S druge strane, kad nešto kupiš u trgovini kod nas, ovisiš o 100 stvari - politici trgovca, politici uvoznika, dobroj volji konkretne osobe kojoj podnosiš reklamaciju, mjestu gdje se stvarno fizički nalazi servis... Konkretno, svojedobno sam imao natezanja upravo s Olympus fotoaparatom. Digitalac, kupljen još 2000. godine. Sve kobajagi legalno, uvoznik, papiri, garancija, a kad je LCD počeo zaje... onda skužiš da "ovlašteni servis" u Zagrebu zapravo uopće nije servis, nego sabirni centar odakle sve pokvarene aparate šalju u Portugal (!!?) pa ti mrtvi-hladni kažu da su upravo poslali jednu pošiljku i da iduću neće slati najmanje 2 mjeseca pa da, ako ne želim čekati 4-6 mjeseci na popravak (pod jamstvom!), bolje da sam šaljem aparat u Portugal (i jebe se njima kako ću to objasniti carini).
15.08.2012 | 17:08
Kad smo kod kućišta , imam sad ovo :
IMG_0424.JPG
15.08.2012 | 17:13
Kako se dosta grijao, hlađenje sam riješio od rashodovanog napajanje nekog PCa. Izbušio rupu promjera cca 6,5cm i ventilator puše zrak koji struji uzduž cijelog diska kroz izlaz na drugoj strani.
IMG_0426.JPG

kao što se vidi, ima sve osim TBa, ali mi ni ne treba jer nemam novi komp.
15.08.2012 | 17:25
Ufff, smayoo, sad vidiš kako su nam iskustva različita, da je stvarno ponekad teško shvatiti. Meni je na Olympus fotoaparatu otišla bljeskalica i stvarno je problem brzo riješen, premda sam dosada uglavnom dugo čekao na rješenja i na kraju dobivao novi uređaj jer pokvareni nisu vratili u predviđenom roku koji je u većini jamstava oko 45 dana. Doduše ne bez borbe i uvjeravanja, no teško im se boriti protiv pisane riječi na jamstvu koje su i sami potvrdili.

No, apsolutno se slažem s tobom da se online trgovci više trude da zadobiju povjerenje kupaca, i premda nemam toliko iskustva sa reklamacijama i popravcima, do sada nikad nisam imao problema niti kod same kupovine.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 11 sati, 3 minuta
  • cariblanco: Moj omiljeni bend Guns N’ Roses večeras u begišu....bilo bi fora da kažu "pumpaj" :D
  • Junuz: Yonkis, riješeno.Ubio sam icloud/face time na svim uređajima.Iako se problem manifestovao na 16e.Svakako nekoristim face/imesage.Hvala
  • Yonkis: @Junuz - ti si u USA? Na čijoj si mreži? Vidiš li ti te poruke koje su poslane? Da nemaš USA Apple account? Ne znam, puno informacija nedostaje za ikakvo pojašnjenje. Ili otvori remu/post.
  • cariblanco: Kakav dobar finale tenisa, inače navijam za Noleta, ali on je svoje dao...danas se "griješnik" nije dao u Alcatraz ;9
  • Junuz: Nije baš tako, za par sati su mi naplatili oko 1euro na pozadinsko slanje sms ova u ameriku sa ciljem aktiviranja face time.Iphone koristim od 6 naovamo
  • drpongrac23: @Junuz - pa aktiviraj Facetime i iMessage, ništa te ne košta.
  • Junuz: A naravno nisam siguran kako
  • Junuz: trebao bih pomoć oko pozadinskog slanja sms ova u usa na iphonu.16e model sa novom pretplatom i esim karticom.Trošak raste svako malo a od telekom operatora sam dobio odgovor:U slučaju ako koristite iPhone, Vaš uređaj u pozadini šalje SMS prema svom uslužnom servisu u SAD-u s ciljem aktivacije usluge Facetime i iMessage. Molimo deaktivirajte u postavkama mobilnog uređaja navedene usluge k
  • ping: naravno nije bitno koji smartphone dok god je iphone :)
  • ping: @drlovric koliko se sjećam nije radila ako se spajaš na wifi ali ako koristiš iphone sa hr linijom onda je radilo.
  • drlovric: Koristi li netko MaxTV aplikaciju van HR?
  • Ender: verovatno je to, jer je on sa ekranom od 12", mada je bilo i MB Air-ova 11" pa su imali 2 standarnda USB porta. dobro mozda je on bio malo veci od tog MacBook-a jer je imao onaj siri screen bezel.
  • smayoo: Imao je samo jedan port jer je cijela matična ploča bila toliko malena da nije bilo mjesta za dva. To je bitna ušteda (veličina matične ploče), a ne broj portova
  • Ender: verovatno ce cena biti povoljna uz kompromis da se ukine neke stvari koje postoje kod MB Air-a. recimo MacBook model iz 2015-2016 je cak imao samo jedan USB-C port. neka usteda od par $, al dovoljno da se ustedi taman za bonus nekog menadzera.
  • Ender: Slazem se, masa korisnika nema neke prevelike zahteve, niti koristi zahtevne programe, ali sam sistem postaje s vremenom gladan resursa, i to bude cesto ogranicavajuci faktor. Ali u upravi drage nam firme sede neki ljudi koji vrlo precizno odmere svaki korak, tako da s druge strane mislim da ima smisla, koliko god meni logika govori drukcije.
  • Bertone: Sve ovisi koliko €/$ će tražiti,... masa ljudi još koristi Intel MBA/MBP i ne daje im se 1k€ za osnovni MBA, a potrebe im nisu veće od tu i tamo kojeg dopisa, e-maila ili pogledati kakav video.
  • Ender: malo je bzvz imati MacBook sa procesorom od iPhone-a, a imas iPad sa M1 procesorom. ne vidim segment trzista za taj MacBook.
  • Ender: izgleda ce tako i ovog puta biti. ti MacBook-ovi su imali core-M seriju procesora (M, M3, M5 i M7), a poslednja serija je imala core-i procesore 2017. god.
  • smayoo: Imali su već i prije takav neki proizvod. Onaj "zlatni" macbook 12", zar ne. Pa se nije baš "primio".
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgledno je da izlazi low-end MacBook, tj. povratak stare MacBook serije, oviga puta sa iPhone čipom unutra. Ako se ostvari, biti će zanimljivo
  • drpongrac23: @cariblanco - slažem se, no zbog zdravstvenih razloga se bisam usudio ići. Produkcija na svjetskom nivou.
  • cariblanco: Koncert na hipodromu, je neponovljiv po mnogim stvarima...dok sam živ neće ga nitko prestići po mnogim detaljima....ma što god mislili o Marku
  • smayoo: RIP Renato Baretić :(
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Riba, robee, tino1, Anonimci (366)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.65 Seconds

Provided by iJoomla SEO