Firewire eksterno kućište
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Firewire eksterno kućište


  • Sank
  • Moderator
  • 221
15.08.2012 | 16:05
Ne znam da li bih se složio sa smayoom ili ne. Naime, kad mi se pokvario Olympus E400 fotoaparat, zvao sam servis u Zagrebu i dali mi upute. Poslao sam im aparat i u roku od sedam dana su ga vratili popravljenog, a platio sam samo slanje fotoaparata u servis. S druge strane, kad mi se pokvario tvrdi disk na iMacu, nisam ni pitao Kreativni da li ga mogu preko njih poslati na servis u garancijskom roku jer mi se činilo da ne mogu, a da ga sam vozim u Zagreb bila mi je prevelika tlaka, pa sam na kraju sam zamijenio disk. Glavni razlog je bio što mi se nije dalo čekati nekoliko tjedana da ga dobijem nazad, a da će tako biti opet sam zaključio iz iskustva drugih na ovom forumu. Imao sam još jedno, iskustvo sa Technomax trgovinom, gdje sam vratio monitor na servis i čekao više od 45 dana i nikako da ga vrate. Nakon nekoliko intervencija ipak su mi na kraju dali novi monitor. Slično sam prošao i sa printerom kupljenim u HGspotu. pokvario se pod garancijom, čekao više od 50 dana (nisam bio kod kuće da interveniram) pa sam na kraju ipak dobio novi printer. Do sada srećom nisam imao, problema sa tehnikom naručenom iz inozemstva, gdje inače rijetko nešto i kupim, ali vjerujem da osim tlake oko odlaska do pošte, pakiranja i plaćanja poštarine ne bi smjelo biti nekih problema.
15.08.2012 | 16:57
To je zapravo paradoks (ne)povjerenja. Online trgovci su svjesni da je upravo ovo glavni razlog zašto se još uvijek mnogi kupci ne odlučuju za njih (jer se boje da će biti prevareni ili izigrani na ovaj ili onaj način) i zato čine sve da zadrže najveću moguću reputaciju i kredibilitet. Nespravna oprema se u pravilu mijenja "no questions asked", a mnogi čak niti ne inzistiraju na slanju natrag neispravne opreme ako im se predoči dovoljno dobar dokaz (fotografija mehaničkog oštećenja, diagnostički log, itd.). Nikad ne zavlače sa servisiranjem jer imaju takve dogovore sa svojim dobavljačima, ili pak ekstra dobre cijene pa gubitke pod jamstvom snose sami.

S druge strane, kad nešto kupiš u trgovini kod nas, ovisiš o 100 stvari - politici trgovca, politici uvoznika, dobroj volji konkretne osobe kojoj podnosiš reklamaciju, mjestu gdje se stvarno fizički nalazi servis... Konkretno, svojedobno sam imao natezanja upravo s Olympus fotoaparatom. Digitalac, kupljen još 2000. godine. Sve kobajagi legalno, uvoznik, papiri, garancija, a kad je LCD počeo zaje... onda skužiš da "ovlašteni servis" u Zagrebu zapravo uopće nije servis, nego sabirni centar odakle sve pokvarene aparate šalju u Portugal (!!?) pa ti mrtvi-hladni kažu da su upravo poslali jednu pošiljku i da iduću neće slati najmanje 2 mjeseca pa da, ako ne želim čekati 4-6 mjeseci na popravak (pod jamstvom!), bolje da sam šaljem aparat u Portugal (i jebe se njima kako ću to objasniti carini).
15.08.2012 | 17:08
Kad smo kod kućišta , imam sad ovo :
IMG_0424.JPG
15.08.2012 | 17:13
Kako se dosta grijao, hlađenje sam riješio od rashodovanog napajanje nekog PCa. Izbušio rupu promjera cca 6,5cm i ventilator puše zrak koji struji uzduž cijelog diska kroz izlaz na drugoj strani.
IMG_0426.JPG

kao što se vidi, ima sve osim TBa, ali mi ni ne treba jer nemam novi komp.
  • Sank
  • Moderator
  • 221
15.08.2012 | 17:25
Ufff, smayoo, sad vidiš kako su nam iskustva različita, da je stvarno ponekad teško shvatiti. Meni je na Olympus fotoaparatu otišla bljeskalica i stvarno je problem brzo riješen, premda sam dosada uglavnom dugo čekao na rješenja i na kraju dobivao novi uređaj jer pokvareni nisu vratili u predviđenom roku koji je u većini jamstava oko 45 dana. Doduše ne bez borbe i uvjeravanja, no teško im se boriti protiv pisane riječi na jamstvu koje su i sami potvrdili.

No, apsolutno se slažem s tobom da se online trgovci više trude da zadobiju povjerenje kupaca, i premda nemam toliko iskustva sa reklamacijama i popravcima, do sada nikad nisam imao problema niti kod same kupovine.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 3 sati, 30 minuta
  • stefanjos: airpods 2 pro a da mu fale slusalice. Meni treba samo charging case?
  • stefanjos: Ima li tko
  • IgorD: Imam ja VMWare od malena ali nemam Win 11 licencu
  • Borisone: Pa besplatni su od negdje kad ih je preuzeo Broadcom. [link]
  • IgorD: Unutar VMWare, naravno
  • IgorD: Ja razmišljam o tom već mjesecima ali nikako da kupim licencu i krenem u to
  • VanjusOS: ljudi, da otvaram temu ili ne - da li netko stavio Windows 11 na Macbook sa intel procesorima..?
  • Bertone: *ćeš
  • Bertone: Ja sretan što ste Vi sretni,... di žeš bolji početak dana ;)
  • Tomek: I sad vidio rješenje problema sa keyboardom... :D
  • Tomek: Hvala Bertone...
  • Tomek: Sad sam skužio da sam i ja pisao u toj temi... :D E sad, još da se ne pali na bilo koji pritisak tipkovnice...
  • miomika: Hvala ti Bertone. KONAČNO!!! :)
  • smayoo: Ae. Hvala, Bertone! Ovo nisam ni upratio. :)
  • Bertone: Ima tema: [link] i ima rješenje od samog Apple-a (zadnji moj post u temi)
  • Tomek: :'(
  • smayoo: ima tema, nema rješenja :(
  • Tomek: Pozdrav svima, prije nego pokrenem temu, da li je možda obrađeno pitanje automatskog "Power on" na MacBook PRO M4 kad takneš tipkovnivu ili ga otvoriš?? To me užano živcira... Nemrem očistiti tipkovnicu a da ga ne upalim...
  • dpasaric: Spremam novi članak za pro usere Macova! :)
  • cariblanco: bijeli dim..MVGA ;)
  • drlovric: Jel imamo slucajno ovdje nekoga da je uposlenik hrvatskog telecoma?
  • Gjuroo: Ipak se kreće. aiPhone. [link]
  • dpasaric: Ja sam danas naručivao što se još može od lagera s QWERTY, pa ćemo vidjeti što ću dobiti! :)
  • zvone: Zvao istyle da interveniraju da ostavw qwerty posto ionako prave tipkovnice posebno za ht trziste. Krajnje su nezainteresirani. Ali kazu da se ljudi jako žale.
  • Bertone: Sused, ni to tema za vikalicu, trebao si to pitati u temi o budućnosti čovječanstva ;)
  • cariblanco: [link]
  • cariblanco: Vidi komentare ispod ovog teksta !!
  • cariblanco: Zadatak za smayoo...zašto je nestalo struje
  • dpasaric: Vidim da će stare QWERTY tipkovnice odjednom dobiti na cijeni! :)
  • zvone: Nervira me jer mijenjaju bez veze.
  • smayoo: Ali zašto je to takav stress? Ako su potpuno ukinuli stari layout, posložiš si kako ti paše pomoću Ukelele
  • smayoo: QWERTZ je uvijek i oduvijek hrvatski standard tipkovnice, a ovaj apple QWERTY hibrid je izmišljotina iz nekadašnjeg "zastupnika" PEL Velebit.
  • IgorD: Prvo su prebacili @ pa sad stalno stišćem ™ a od zadnjeg sistema ni € nije gdje je bio
  • IgorD: Ja na iOSu ionako uvijek imam EN tipkovnicu, samo kad mi treba đ prebacim na hr. Frka je što su i s Macovima krenule qwertz tipkovnice
  • zvone: Ako se vrati u postavkama automatski se vraca na qwertz. Iritantno do bola.
  • zvone: Kupio novu tipkovnicu za m4 ipad pro. Hrvatska je ali vise nije qwerty nego qwertz. Razocaran.
  • drlovric: Ja nemam dres Osijeka :)
  • VanjusOS: ako ćeš obući dres Osijeka, ja ti nabavim kartu bez problema
  • VanjusOS: drlovric, nema više karata za Hajduka
  • drlovric: Ako ima neko iz Osijeka molim da mi se privatno javi. Trebam uslugu. Hvala puno :)
  • JOHN: Počivao u miru Božjem :(
  • Borisone: U oglasniku mini Pro ako nekog zanima.
  • Gjuroo: Počivao u miru.
  • smayoo: Ode nam Papa Franjo, na Uskrsni ponedjeljak. Počinak je zaslužio, i više od toga. Neka se Crkvi primi barem nešto od njegovog nasljeđa.
  • VanjusOS: Sretan Uskrs!
  • Damirst: Srstan Uskrs!
  • smayoo: Sretan Uskrs svima! :)
  • Tomek: Sretan Uskrs !!
  • ping: Sretan Uskrs
  • dpasaric: Mira i ljubavi! :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Ender, Gjuroo, tino1, zvone, Anonimci (483)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.05 Seconds

Provided by iJoomla SEO