Firewire eksterno kućište
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Firewire eksterno kućište


15.08.2012 | 16:05
Ne znam da li bih se složio sa smayoom ili ne. Naime, kad mi se pokvario Olympus E400 fotoaparat, zvao sam servis u Zagrebu i dali mi upute. Poslao sam im aparat i u roku od sedam dana su ga vratili popravljenog, a platio sam samo slanje fotoaparata u servis. S druge strane, kad mi se pokvario tvrdi disk na iMacu, nisam ni pitao Kreativni da li ga mogu preko njih poslati na servis u garancijskom roku jer mi se činilo da ne mogu, a da ga sam vozim u Zagreb bila mi je prevelika tlaka, pa sam na kraju sam zamijenio disk. Glavni razlog je bio što mi se nije dalo čekati nekoliko tjedana da ga dobijem nazad, a da će tako biti opet sam zaključio iz iskustva drugih na ovom forumu. Imao sam još jedno, iskustvo sa Technomax trgovinom, gdje sam vratio monitor na servis i čekao više od 45 dana i nikako da ga vrate. Nakon nekoliko intervencija ipak su mi na kraju dali novi monitor. Slično sam prošao i sa printerom kupljenim u HGspotu. pokvario se pod garancijom, čekao više od 50 dana (nisam bio kod kuće da interveniram) pa sam na kraju ipak dobio novi printer. Do sada srećom nisam imao, problema sa tehnikom naručenom iz inozemstva, gdje inače rijetko nešto i kupim, ali vjerujem da osim tlake oko odlaska do pošte, pakiranja i plaćanja poštarine ne bi smjelo biti nekih problema.
15.08.2012 | 16:57
To je zapravo paradoks (ne)povjerenja. Online trgovci su svjesni da je upravo ovo glavni razlog zašto se još uvijek mnogi kupci ne odlučuju za njih (jer se boje da će biti prevareni ili izigrani na ovaj ili onaj način) i zato čine sve da zadrže najveću moguću reputaciju i kredibilitet. Nespravna oprema se u pravilu mijenja "no questions asked", a mnogi čak niti ne inzistiraju na slanju natrag neispravne opreme ako im se predoči dovoljno dobar dokaz (fotografija mehaničkog oštećenja, diagnostički log, itd.). Nikad ne zavlače sa servisiranjem jer imaju takve dogovore sa svojim dobavljačima, ili pak ekstra dobre cijene pa gubitke pod jamstvom snose sami.

S druge strane, kad nešto kupiš u trgovini kod nas, ovisiš o 100 stvari - politici trgovca, politici uvoznika, dobroj volji konkretne osobe kojoj podnosiš reklamaciju, mjestu gdje se stvarno fizički nalazi servis... Konkretno, svojedobno sam imao natezanja upravo s Olympus fotoaparatom. Digitalac, kupljen još 2000. godine. Sve kobajagi legalno, uvoznik, papiri, garancija, a kad je LCD počeo zaje... onda skužiš da "ovlašteni servis" u Zagrebu zapravo uopće nije servis, nego sabirni centar odakle sve pokvarene aparate šalju u Portugal (!!?) pa ti mrtvi-hladni kažu da su upravo poslali jednu pošiljku i da iduću neće slati najmanje 2 mjeseca pa da, ako ne želim čekati 4-6 mjeseci na popravak (pod jamstvom!), bolje da sam šaljem aparat u Portugal (i jebe se njima kako ću to objasniti carini).
15.08.2012 | 17:08
Kad smo kod kućišta , imam sad ovo :
IMG_0424.JPG
15.08.2012 | 17:13
Kako se dosta grijao, hlađenje sam riješio od rashodovanog napajanje nekog PCa. Izbušio rupu promjera cca 6,5cm i ventilator puše zrak koji struji uzduž cijelog diska kroz izlaz na drugoj strani.
IMG_0426.JPG

kao što se vidi, ima sve osim TBa, ali mi ni ne treba jer nemam novi komp.
15.08.2012 | 17:25
Ufff, smayoo, sad vidiš kako su nam iskustva različita, da je stvarno ponekad teško shvatiti. Meni je na Olympus fotoaparatu otišla bljeskalica i stvarno je problem brzo riješen, premda sam dosada uglavnom dugo čekao na rješenja i na kraju dobivao novi uređaj jer pokvareni nisu vratili u predviđenom roku koji je u većini jamstava oko 45 dana. Doduše ne bez borbe i uvjeravanja, no teško im se boriti protiv pisane riječi na jamstvu koje su i sami potvrdili.

No, apsolutno se slažem s tobom da se online trgovci više trude da zadobiju povjerenje kupaca, i premda nemam toliko iskustva sa reklamacijama i popravcima, do sada nikad nisam imao problema niti kod same kupovine.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 tjedan, 1 dan
  • drpongrac23: Davno sam vozio "kockicu"
  • drpongrac23: @Yonkis - Kakav BMW - Uskoro kupujem za sebe Citrć Berlingo, jbg, godine...
  • drpongrac23: A zamjena ekrana preko 500 EUR!
  • drpongrac23: WTF?!? Ušle mi neke "bubice" u ekran na MBA M1. Totalni hit!!! 3 kom. BUBA ŠVABE!!!
  • Yonkis: Drpongrac23: a M5? Ne mislim na BMW.
  • drpongrac23: Preko 30 god. vjerni Apple korisnik - sada je vrijeme da zahvalim svima, ali Apple u mojim očima više nije što je nekad bio.
  • drpongrac23: Ovaj novi MacOS - bye, bye Apple!!! Ćesme od svega!
  • drpongrac23: PC za 400 EUR iz Pevexa žvače taj prastari MacPro za gablec :)
  • drpongrac23: U PC svijetu je DDR5 RAM polako standard - o čemu vi pričate?!?
  • BigMac: i ja kažem, prvo bolja pasta, nego zadnji put, i nižaa temperatura, očito prvi put nisam dobro stegao hladnjake, pa su procesori radili na nižem taktu :(
  • dpasaric: Odlično! :)
  • BigMac: Promjenio pastu na starom mac pro, osvježenje ....
  • smayoo: plus je sigurno problematičan, ali nije jedini
  • dpasaric: Više sam zaboravio koji su sve znakovi u pitanju, ali u tome je stvar.
  • dpasaric: I meni se često dogodi na nešto napišem i samo PUF!
  • dpasaric: Jura, na Vikalici se "progutaju" neki komentari jer postoje neki karakteri koje modul Vikalice ne podnosi i onda to sve samo ode u crnu rupu!
  • jura22: Mozda nezasitan?
  • VanjusOS: evo ja sam isprobao i radi! na A1 je moguće sa fizičke SIM prebaciti se na e-SIM na samom telefonu..
  • Borisone: Jer je gladan!
  • jura22: Zasto Jabucnjak guta komentare?
  • smayoo: :D
  • Borisone: Kako prebacuješ eSIM između moba za koji žena smije i za koji ne smije znat?
  • VanjusOS: ali bravo drlovric, nekad su najjednostavnija rješenje i najbolja!
  • VanjusOS: hahaha, problem je što imam službenu SIM karticu, pa ako mi se sjebe moram tražiti od firme da mi šalju novu...
  • drlovric: Pa probas i samo ce ti se kazati jbt. Sta je najgore sto se moze dogoditi? :)
  • VanjusOS: pitam da li je to itko isprobao?
  • VanjusOS: u iphoneu sa fizičkom sim karticom se pojavila opcija da se prebaci ta fizička sim u e-sim
  • VanjusOS: niste me shvatili, očito
  • miomika: na A1 ti samo pošalju na mail/sms ili putem aplikacije Moj A1 i to je to
  • rusty: Prije jedno 3 godine na Tmobile. u 22h navečer putem supporta jer se u protivnom trebalo ići u poslovnicu
  • VanjusOS: da li je netko isprobao funkciju konvertiranja SIM u e-SIM, i na kojoj mreži?
  • ZoPaj: ha ha, nisu li usbC isforsirali upravo radi štednji na punjačima:)
  • dpasaric: I bez punjača... :(
  • Borisone: Danas najavljeni novi iPad Pro, Vision Pro i MacBook Pro 14-inch. Sve s M5 procesorima (bez Pro i Max varijanti).
  • Air: Veliko priznanje Fedora našem Filipoviću - pozvao ga je na boksački meč.
  • Air: Taj pc laptop je imao cijenu cca 800 eura što nije malo
  • Air: Mislio sam da su se malo pomakli u tom smjeru, ali jok
  • Air: trackpad je... hm...
  • Bertone: Rekao sam ti da je kvaliteta izrade loša, ali sam CPU je brži od CPU-a iz MBP 2014/2015,... stavi na njega LinuxMint pa ćeš vidjeti da nije spor ;)
  • Air: Moj MBP 2014 je ferari / Bentley za usporedbu...
  • Air: Moj utisaK da sam ga platio 100-150 eura plakao bi što nisam dao još 150 za MBP 2014 - 2016 godište.
  • Air: Samo da javim, na kraju sam dobio laptop od frenda. Nije htio čuti za nikakve pare. Skro smo se posvađali ali eto pametniji popušta ;)
  • hal9000: Steve Jobs, vrati se! Sve ti je oprošteno! [link]
  • hal9000: Kakva pizdarija: [link]
  • drpongrac23: Meni onaj sa uzorkom krzna leoparda
  • hal9000: @Bertone: Da, jedan od najdražih Wallpapera ikad.
  • Bertone: 5k [link] i 6k [link]
  • Bertone: ... kojeg rado koristim
  • Bertone: Na stranu sad brzina i ispeglenost OS-a ali mom oku je najljepši i najugodniji bio Mac OS X 10.4 Tiger, a nativni Aqua wallpaper mi je i dan danas jedan od nesmetajućih wallpapera.
  • Air: RIP otišao je i HALID...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

drlovric, Ender, IgorD, temeljnik, Anonimci (657)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.06 Seconds

Provided by iJoomla SEO