Ne znam kakva su vasa iskustva sa dodatnim Apple jamstvom pa evo da pitam i to...
Naime, kako sam kupio rabljeni iMac24 koji je kupljen u Austriji, mislio sam dokupiti ono jamstvo na tri godine. Cuo sam da su servisi tih racunala brutalno skupi...
Bio sam na Apple website-u i unio serijski broj stroja, i dobio pozitivan odgovor da je racunalo jos uvijek u jamstvenom roku i da se moze dokupiti dodatno jamstvo.
S obzirom da ja nemam nikakav racun, da li vam je poznato moze li se dokupiti jamstvo i u tom slucaju, tj da li ce forsirati da im dam taj racun na uvid?
Ili jos gore, ako se nesto kasnije dogodi, da mi servis ne prihvati racunalo na popravak bez racuna, a jos sam platio AppleCare?
Od kupca , od kog si ga kupio probaj dobit kopiju računa,ili barem podatke o kupnji,ali u krajnjem slučaju ,mislim da će biti dovoljni serijski broj i ostali podaci o stroju.Datum kupnje oni inače imaju u povratnoj informaciji od trgovine(čak i ako je ukraden,a krađa je prijavljena).Znači legalno kupljen bez problema.Valjda imaš neki dokumenat (E-mail,fax itd)da si ga platio ili dokumente sa aparatom).Ponavljam,ako je sve ok,dovoljni su serijski brojevi,uz to probaj provjeriti na apple-u.Pozdrav!
I ja sam se nedavno zanimao za Applecare i od pouzdanog izvora ;P dobio misljenje da je pametnije jednostavno osigurati racunalo protiv kvara, loma i kradje kod nekog osiguravajuceg drustva.
Glavni razlog je taj sto Applecare (produljeno jamstvo) pokriva samo kvarove prema uvjetima iz standardnog jamstva. A sto je s nedajboze kradjom, lomom i slicno?
Jos jedan razlog je taj da se kompovi pod Applecareom navodno ne popravljaju u domacem servisu, nego se salju u Nizozemsku. Znaci, u slucaju bilo kakvog kvara ostajes bez stroja najmanje mjesec dana.
I zadnji razlog: nikako ne mogu pronaci Applecare u ponudi Apple.hr trgovine
U ovom dijelu Europe (citaj Hrvatska i ostale zemlje tzv "Adria" regije a i malo sire, prema istoku ofc) Apple Care program nije podrzan od strane samog Applea.
Isto kao sto kod nas nema za kupiti npr onih crvenih iPoda (product red) tako nema ni ovoga
naime imam iMac kupljen u Italiji...još je pod garancijom...te sam dobio informaciju da ako kupim apple care da će mi bez problema vrijedit kod nas. Tj. da samo provjere serijski broj kod prijave kvara u servis, vide da je pod garancijom (tom produženom) i da čak nemam ni problema kod lokalnog distributera zato šta je kupljen negdje vani.
Sad ako to nije točno bio bi zahvalan da mi netko to kaže i potvrdi koje je pravo stanje sa tim da ne kupim bezveze apple care koji mi možda neće ni vrijediti u Hrvatskoj
kod nas ti vrijedi samo jamstvo na hardver, ali apple care kao takav nije podrzan - znaci, nema tehnicke podrske u smislu 0800 broj (ili koji vec) koji ti lijepo nazoves u 3 ujutro jer ti se ne da citati upute kako restartat komp pa ti onda neki dragi stricek to sve fino natenane objasni (malo karikiram ofc, ali nadam se da znas kaj hocu reci ).
I nema jos drugih cuda koje inace Apple Care daje.
Znaci, ako ti se nekaj smrda po hardverskom pitanju, tipa, rikne ti maticna ili nesto slicno...to ti je pokriveno produljenim jamstvom. Da bi ga ostvario moras imati racun i jamstveni list.
aha....super onda...jer to mi zapravo i treba. Lako za live podršku za to postoji google meni je samo važno da ukoliko se nedaj Bože dogodi neki hw kvar da ne moram plačat skupe popravke već da mogu jednostavno to ko za vrijeme garancije besplatno sredit.
da ne otvaram novu temu...
ovako o cemu se radi kupio sam Imac u Singapur i sa njim dobio gratis applecare protection plan e sad kako malo citam ovdi na forumu to u hrvatskoj ne vrijedi ili ipak vrijedi:S jer kad idem ispuniti registraciju nema hrvatske za odabrat zemlju al posto imam permament resident u singapur jel mogu npr. to staviti kao resident i bi li mi onda vrijedio applecare protection plan u hrvatskoj?
nije mi djava dao mira pa sam ispunio AppleCare Protection Plan i sve super 5 i pojavi se da moram cekat dok oni provjere bla bla... uglavnom maloprije se logiram na Apple i idem viditi jel se sto desilo i docekaju me poruke
1)Your product is eligible for telephone technical support under the AppleCare Protection Plan.
Estimated Expiration Date: 14 September 2014(ovo nije ni bitno toliko..)
2)Repairs and Service Coverage: Active
Your product is covered for eligible hardware repairs and service under the AppleCare Protection Plan.
Estimated Expiration Date: 14 September 2014
budemo vidjeli sto ce biti ako ikad dodje do kvara nakon godine dana (ja se nadam da nece )
Mene interesira u dogledno vrijeme možda kupiti Macbook Air. Pretpostavimo da ga kupujem u HR s produženim 3 godišnjim jamstvom.
Koliko je meni poznati to trogodišnje jamstvo naravno ne vrijedi vani, ali moje pitanje je dali i kako je moguće (ako je moguće) pridodati Apple Care na navedeni laptop? Također dali će se uopće moći povezati laptop kupljen u HR sa Apple Care paketom primjerice sa eBaya?
Ja sam kupio iMac i Macbook u Zagrebu, Apple care kupljen u Americi.
Ako se ne varam, normalno sam registrirao mac-ove kao kupljene u ZG gdje su i kupljeni, nakon te registracije sam se logirao na apple stranici na svoj račun i tijekom registracije apple care paketa pitali su me za koji proizvod registriram.
Odabrao sam svoje registrirane mac-ove i na njih "zaljepio" svoj apple care iz amerike.
Sada mi piše za oba da su pokriveni garancijom 3 godine.
odlično. malo me buni činjenica da kada se prijavim sa AppleID i ode na apple care stranicu mogu dodavati AppleCare agreement. Moje pitanje je, pošto ne dozvoljavaju Hrvatsku kao odabranu zemlju (We're sorry, but there are no AppleCare products available for your location. For more information, please contact us.), koju zemlju odabrati a da registracija uspije?
Ja sam išao na "support" pa na "register your apple care".
Tada me tražio login na support stranicu a nakon toga je slijedio upis podataka.
Koliko se sjećam, ja sam upisao adresu od svoje rodbine u americi, pripadajući broj apple care-a i pripadajući serijski broj uređaja.
Naravno, prvo sam odabrao USA pod zemlju.
jel se smije registrirat na ameriku ako je mac kupljen u Zg a apple care u americi
Smije, ja sam to napravio neki dan uz pomoć jednog od ovdje prisutnih kolega. Mene je samo brinulo da ne skuže da mi je US adresa fake, pa smo se pobrinuli ukucati stvarnu.
Inače, evo jedna stvar oko AppleCare-a koju možda niste znali.
Ako kupujete komp, pa uymete USB Superdrive, pa tipkovnicu, miš i monitor (rijetkost, ali tako je= - jedan Apple Protection Plan za najskuplu kupljenu stvar vam pokriva sve ostalo.
Mene je pri registraciji MacBook-a Pro pitao želim li ukucati serijski broj od monitora, iako ga nisam uzimao.
Kasnije sam malo gledao po netu, i našao tipa iz Singapura koji je radio u Apple Store-u i to rekao - kao - da ljudi bez veze ne kupuju 4 APP-a...
A njima se, isto ko i bankarima kada ti uvaljaju neku dodatnu glupost, plaća premija na svaki prodani AppleCare...
Pravi link:
Uff, morat cu onda kuma nazicat da ode to uplatiti
Nije istina. Ako ti Lovro uzima Apple Care, prolazi u bilo kojoj zemlji. Samo da je prava adresa i da tu zemlju priznaju u Appleu (ynači da je imaju u listi - a ne poput HR ili SLO)
Meni je prijateljica copila apple care u New yorku jedino sam morao ga registrirati pod random adresom koju sam nasao iz NY. Sve proslo uredno bez ikakvih problema dobio potvrdu od applea na mail.
Ovo je sa stranice od Istylea a i osobno sam pitao u vise servisa u Hrvatskoj,
"Svi uređaji koji su kupljeni i uredno registrirani sa Apple Care ugovorom ostvaruju pravo servisa sukladno uvijetima odredbama AppleCare-a. Više informacija o uvijetima i odredbama možete potražiti ovdje. Za servisiranje uređaja koji koriste produženo jamstvo Apple Care ste dužni priložiti orginalni račun o kupnji usluge i proizvoda."
Osobno sam bio prisutan kada je moj kolega koji je Mac kupio u USA, zamijenio racunalo u Dubai, na putu za Filipine.
Covjek usao u Apple Store da pita sta da radi, jer ga racunalo staro mjesec dana stalno zezalo, nakon pola sata izasao sa brand new MBP, jos su mu i podatke prebacili na novo racunalo.
Nitko ga nije pitao za nikakav AppleCare racun i slicne stvari.
iStyle mozda ima neka svoja pravila, ali oni su obicno zrno pjeska u globalnom Apple aparatu i kada bi mi nekim slucajem radili probleme (kontradiktorno se ponasajuci od Apple centrale) ja bi ih hladno preskocio i ostvario svoja prava na drugom mjestu.
Jamstvo je medjunarodno. Amen. Preselis na Novi Zeland i zaboravis AppleCare racun u HR, i nemas vise jamstvo koje si platio 350$ :O Smijesno zar ne?
Tomek: Pozdrav svima, prije nego pokrenem temu, da li je možda obrađeno pitanje automatskog "Power on" na MacBook PRO M4 kad takneš tipkovnivu ili ga otvoriš?? To me užano živcira... Nemrem očistiti tipkovnicu a da ga ne upalim...
dpasaric: Spremam novi članak za pro usere Macova!
dpasaric: Ja sam danas naručivao što se još može od lagera s QWERTY, pa ćemo vidjeti što ću dobiti!
zvone: Zvao istyle da interveniraju da ostavw qwerty posto ionako prave tipkovnice posebno za ht trziste. Krajnje su nezainteresirani. Ali kazu da se ljudi jako žale.
Bertone: Sused, ni to tema za vikalicu, trebao si to pitati u temi o budućnosti čovječanstva