iMac u problemima
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iMac u problemima


24.05.2017 | 00:13
Ok... Houston, we have a problem.
Dakle, žešće papazjanije mi se danas događaju s kompom.

Komp je iMac (21.5-inch, Mid 2011) 2,5 GHz Intel Core i5

Ne znam koliko će ovo biti bitno, ali ću reći da na kompu imam dva sustava.
U veljači 2017. umjesto optičkog uređaja sam dao ugraditi SSD. Na njega sam stavio 10.6.8. i to mi je ujedno i glavni, startup disk.
Na HDu, koji je u iMacu otkako sam ga kupio, je instaliran 10.10.5. Taj sustav koristim da budem koliko-toliko u koraku s vremenom, a HD koristim za pohranu podataka.

Uglavnom, na 10.6.8. mi se već neko vrijeme događaju stvari koje se prije nisu događale. Npr. odjednom bi se počeo okretati šareni kotačić, iTunes bi istovremeno prestao svirati i sve bi se usporilo. Kotačić bi se okretao par sekundi i sve bi se onda vratilo u normalu. Pjesma u iTunesima bi nastavila svirati tamo gdje je stala.
Mislio sam - stvar je u iTunesima. Ipak je to malo stariji stroj i stariji software i možda mu je koja dlaka počela smetati. Nisam previše pažnje posvetio tome. Prestao sam slušati iTunese i stvar se naizgled poboljšala. No, šareni kotačić bi se tu i tamo ponovo pojavio...

Bio sam tolerantan prema takvom mušićavom ponašanju kompa do danas kada je stvar eskalirala.
Sve je krenulo time da nisam mogao napraviti ScreenShot. Iskakala mi je poruka "Your screen shot can't be saved", pa ispod, manjim slovima da nemam ovlasti snimati datoteke tamo gdje se spremaju screenshotovi.
Naravno da sam u Disk Utilityju išao na Verify/Repair Disc Permissions. Odradio sam i Verify Disc i za SSD i za HD. Oba diska su verificirani kao ispravni.

Par puta sam restartao komp s jednog sustava na drugi, a isto tako sam ga par puta morao gasiti na gumb jer bi se zblokirao.

Barem neko vrijeme sam mogao raditi screenshotove (čisto radi probe), a onda se to ponovo zblesiralo.

Onda sam krenuo brisati neke stvari sa HD-a dok sam bio u sistemu podignutom sa SSD-a i počela mi se javljati još jedna poruka - “Are you sure you want to delete “FileName”? This item will be deleted immidiately. You can’t undo this action.”
Dakle, nisam mogao poslati file u Trash kao što se to obično radi već mi javlja da će se datoteka izbrisati odmah.

Dakako, pod hitno sam uštekao vanjski HD i prekopirao sve bitne podatke jer mi se činilo da će se komp svaki ternutak urušiti u samog sebe.

Onda se počelo događati da su mi se na Desktopu pojavili fajlovi koje sam malo prije bacio u Trash i izbrisao ili sam ih sa Desktopa premjestio u neki folder. I eto njih nazad na Desktopu. Kak?

Ovu temu sam počeo pisati u Safariju na 10.6.8, a nastavljam je pisati na Safariju u 10.10.5. Naime, dok sam pisao, iskočila mi je poruka “Your Mac OS X startup disk has no more space available for application mamory” i Safari je bio blokiran tako da sam morao napraviti Force Quit.

Također mi se kod jednog restarta počelo događati da mi se poništavaju preferencije.
To sam primjetio po tome što mi je Menu Bar postao “translucent”. Otišao sam u System Preferences i skužio da mi je pobrkao i postavke za screensaver. Sve sam postavke napravio po svome i nakon par klikova je komp opet sam vratio na svoje.

Sad sam na sustavu 10.10.5. i tu sam naizgled siguran. No, iako aplikacije rade i komp ne šizi, ni tu baš nije sve bajno.
Ne mogu pristupiti SSDu. Mogu otvoriti prvi prozor gdje su folderi Applications, Library, System, Users… Ali mi neće prikazati sadržaj niti jednog foldera. Samo se vrti ona ikonica u ćošku da učitava.
Da stvar bude gora, isto mi sad radi i za HD s kojeg sam podigao sustav. Ne mogu vidjeti aplikacije, ne mogu vidjeti folder Utilities niti pristupiti Disk Utilityju da mi on možda kaže nešto pametnije.

Osim svega toga, na padajućem meniju za Bluetooth mi prikazuje neke adrese uređaja koje nikad nisu bile tamo. Imao sam Mouse i Keyboard i to je to. Sad još imam neke šifrirane uređaje… Vid’ sliku!


Bluetooth.jpg



Ima l’ ko ideju što se tu događa? Da zovem egzorcista il šta?
24.05.2017 | 08:39
Prvo probaj kreirati novog usera sa admin pristupom pa vidi sta se desava,nakon toga uradi AHT.Kakve su temperature?
24.05.2017 | 09:17
Vec prvi spomenuti simptom (beach ball) a onda i svi ostali dosta jasno upucuju na to da SSD crkava. Manje vjerojatno ali isto moguce jesu problemi sa kabelima do SSD-a ili sam disk kontroler. Za pocetak ja bi odspojio SSD i provjerio ponasanje.

Backup naravno imas?
24.05.2017 | 10:34
Slažem se s Ribom. I sa Saintom. Najprije ovo što kaže Riba - odpoji SSD pa vidi ponaša li se normalnije. Ako ti je to problem, pokreni što prije AHT pa vidi što on kaže. Ako on kaže da je sve OK, vjerojatno je SATA kontroler na matičnoj OK, problem ostaje ili na kabelu, ili na SSD-u.
24.05.2017 | 11:16
saint kaže:
Prvo probaj kreirati novog usera sa admin pristupom pa vidi sta se desava,nakon toga uradi AHT.Kakve su temperature?


Ovo sam napravio zadnje prije spavanja... Na 10.10.5. se, rekao bih, sve odvija normalno dok ne krenem otvarati stvari s SSD-a.
Na 10.6.8. sam napravio usera i kad sam ga htio učiniti aktivnim, ekran se zaplavio i tako ostao zablokiran.

Temperature su mi ok (po iStatNano - GPU Diode 45°, sve ostale su niže).
Komp sam nosio na servis zbog čišćenja/mijenjanja ventilatora jer su brat-bratu bili zatrpani prašinom i vent na HD-u je radio probleme. Na kraju se čovjeku nije sve to dalo čistiti i prodao mi je drugo kućište.

Je, AHT mi je jučer cijelo vrijeme bio na pameti, ali nisam ga napravio jer nemam više optički uređaj Nisam ga, doduše, imao ni dok je bio unutra...

Može li se napraviti AHT na 10.6.8. bez DVD-a? Hm... Sad sam skužio da bih to možda mogao napraviti i preko drugog sustava s tipkom D. Nema razloga da AHT ne chekira i SSD. Ili sam u krivu? Probat ću to, pa vidjeti.

Riba kaže:
Vec prvi spomenuti simptom (beach ball) a onda i svi ostali dosta jasno upucuju na to da SSD crkava. Manje vjerojatno ali isto moguce jesu problemi sa kabelima do SSD-a ili sam disk kontroler. Za pocetak ja bi odspojio SSD i provjerio ponasanje.

Backup naravno imas?


smayoo kaže:
Slažem se s Ribom. I sa Saintom. Najprije ovo što kaže Riba - odpoji SSD pa vidi ponaša li se normalnije. Ako ti je to problem, pokreni što prije AHT pa vidi što on kaže. Ako on kaže da je sve OK, vjerojatno je SATA kontroler na matičnoj OK, problem ostaje ili na kabelu, ili na SSD-u.


Je... I ja bih se nakon prospavane noći složio da SSD rikava (ili već ti kabeli i điđe-miđe). Nije mi to drago jer je friško stavljen i jer ću opet morati nositi komp u servis, a već sam prošli put bio ljut na njih. Neću ništa odspajati jer mi se ne da prtljati oko otvaranja iMaca, a nemam ni alate ni ništa. A bez alata nema zanata

Ok... Idem sad probati napraviti AHT, pa javim kako je bilo.
24.05.2017 | 11:39
Koliko slobodnog mjesta imaš na SSD-u?
24.05.2017 | 11:49
zabac kaže:
Koliko slobodnog mjesta imaš na SSD-u?


150 Gb
24.05.2017 | 12:01
Onda se disk ne bi smio gusiti.
24.05.2017 | 13:03
[quote="Gjuroo" post=158143]saint kaže:
Sad sam skužio da bih to možda mogao napraviti i preko drugog sustava s tipkom D. Nema razloga da AHT ne chekira i SSD. Ili sam u krivu? Probat ću to, pa vidjeti.


Točno. Ne treba ti 10.6.8 AHT. Zavrti ovaj od 10.10

Je... I ja bih se nakon prospavane noći složio da SSD rikava (ili već ti kabeli i điđe-miđe). Nije mi to drago jer je friško stavljen i jer ću opet morati nositi komp u servis,


Ako je friško stavljen (koliko je to "friško"?), a pogotovo ako je nov, možda je samo loše uštekan.
24.05.2017 | 23:02
[quote="smayoo" post=158154]Gjuroo kaže:
saint kaže:
Sad sam skužio da bih to možda mogao napraviti i preko drugog sustava s tipkom D. Nema razloga da AHT ne chekira i SSD. Ili sam u krivu? Probat ću to, pa vidjeti.


Točno. Ne treba ti 10.6.8 AHT. Zavrti ovaj od 10.10

Je... I ja bih se nakon prospavane noći složio da SSD rikava (ili već ti kabeli i điđe-miđe). Nije mi to drago jer je friško stavljen i jer ću opet morati nositi komp u servis,


Ako je friško stavljen (koliko je to "friško"?), a pogotovo ako je nov, možda je samo loše uštekan.


Daklem ovako... Ne budi mi teško, instalirao sam Sierru (10.12.5.). 10.10.5. je ionako imao problema s dizanjem AHT-a.
Prošao sam dva puta osnovni AHT i jednom temeljiti. Zbroj sva tri testa je - No problem found. Jednoglasno.

Što sad? OS na SSDu još uvijek šiz. Isto tako mi se smrzne OS na HDu ako ima neku interakciju s SSDom. 10.6.8. mi je neophodan za rad i ne mogu ga se trenutno riješiti.
Dakle, moram ga nekako natjerati da profunkcionira.

U Sierri sam pokrenuo Disk Utility i probao unmountati SSD kako bih potpuno uklonio njegov utjecaj da vidim oće mi HD raditi besprijekorno ako njega nema. Na žalost, ne mogu ga unmountati jer je navodno "In use". Kajgot.

Sve u svemu, ne znam u čemu je problem.

No, imam par pitanja u vezi Sierre... Iako imam samo jednog usera s admin ovlastima, kad otvorim prozor HDa, (s folderima aplikacija, sistema, ukorisnika...) stoji mi prekrižena olovka. Ista stvar je i u folderima System i Library. Tek u folderu "Usera" mogu pisati/brisati. Jel to neka fora s pravilima u Sierri ili je tu nešto smućkano? Ili ima neki checkbox di se to može uklj/isklj?
Ako se dobro sjećam, na 10.10.5. mi ta prekrižena olovkica nije tu stajala. Al ubi me ak griješim jer prije nisam baš ni obraćao pažnju na to.
Druga stvar je u vezi zelenog gumba na folderima. Prije mi je taj gumb max/minimizirao prozor, a sada je opcija za full screen. Jel se to može negdje podesiti da se vrati na max/minimiziranje?
Treća stvar je Login ekran pri pokretanju sustava... Iako imam jednog jedinog usera s admin ovlastima, kod pokretanja sustava me traži password. Prije toga nije bilo. Kak da to uklonim?
Ispričavam se ako su ova pitanja banalna i ako sam to mogao skontati u par klikova, ali već sam lud od klikanja i restartanja i gašenja i dizanja sistema.

Samo da napomenem da je ovo drugi put da pišem ovaj tekst. Prvi put mi se Safari zblesirao nakon što sam stisnuo tipku objavi. Pojavio se šareni kotačić koji je sve ružniji što je sistem noviji Dakako, morao sam ugasiti komp na onu tipku na kućištu i ponovo ga pokrenuti. U međuvremenu sam i "Force Ejectao" SSD. Veli on meni da se mogu smrdati podaci ako ga ga Force Ejectam... Ma rek'o jebi se više i ti i tvoji podaci koji ionako niš ne valjaju. Sad ću barem vidjeti hoće li mi HD sa Sierrom raditi probleme. Dao Bog da neće.

Još samo da Smayoou odgovorim na pitanje... SSD je ugrađen u veljači ove godine.
Doduše, napisao sam to negdje u početku prvog posta, al vidim da se to ofrlje pročitalo
25.05.2017 | 07:25
Opcija vađenja SSD-a ne postoji?
25.05.2017 | 08:57
Gjuroo kaže:
Prošao sam dva puta osnovni AHT i jednom temeljiti. Zbroj sva tri testa je - No problem found. Jednoglasno.


To je dobro. AHT u pravilu ne uspijeva detektirati najčešće probleme sa storage uređajima. Ako kaže da je sve OK, to znači da je sve u redu sa SATA kontrolerom. Tvoj problem je vjerojatno loše uštekan SATA kablić, ili neispravan SSD.

No, imam par pitanja u vezi Sierre... Iako imam samo jednog usera s admin ovlastima, kad otvorim prozor HDa, (s folderima aplikacija, sistema, ukorisnika...) stoji mi prekrižena olovka.


Nije bilo olovke prije, ali ako si pokušao odvući neki file bilo kamo "iznad" /Users/tvojeime foldera, pitao bi te admin username i password.

Druga stvar je u vezi zelenog gumba na folderima. Prije mi je taj gumb max/minimizirao prozor, a sada je opcija za full screen. Jel se to može negdje podesiti da se vrati na max/minimiziranje?


Pričaj mi... Ako želiš da radi kao prije, kupi BetterTouchTool i u njemu to podesi. Ili se navikni da max/unmax prozora sada dobivaš dvoklikom bilo gdje na zaglavlje prozora (osim, naravno, na crveno, žuto i zeleno polje).

Treća stvar je Login ekran pri pokretanju sustava... Iako imam jednog jedinog usera s admin ovlastima, kod pokretanja sustava me traži password. Prije toga nije bilo. Kak da to uklonim?


To ti znači da si prije imao automatski login. Ne sjećam se više, ali mislim da se to jedino moglo ako nisi imao korisnički password. To ti nije nikako bilo pametno i savjetujem ti da to ni sad ne radiš.

Ako baš želiš tako, kreiraj onda dva usera. Jedan s admin ovlastima i passwordom i drugi, kojeg inače koristiš, bez passworda i BEZ admin ovlasti, na kojeg namjestiš autologin.

Još samo da Smayoou odgovorim na pitanje... SSD je ugrađen u veljači ove godine.


Moja je pretpostavka da je serviser ili loše uštekao SATA kablić u SSD (ili u matičnu ploču), ili ga je nehotice oštetio prilikom zahvata. Kad ti izvadi SSD iz Maca, treba ga probati staviti u eksterno kućište i vidjeti kako se ponaša preko USB. Ako radi normalno, dakle je on OK, onda je problem u SATA kabliću.

Doduše, napisao sam to negdje u početku prvog posta, al vidim da se to ofrlje pročitalo


Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!
25.05.2017 | 12:07
smayoo kaže:
Gjuroo kaže:
Prošao sam dva puta osnovni AHT i jednom temeljiti. Zbroj sva tri testa je - No problem found. Jednoglasno.


To je dobro. AHT u pravilu ne uspijeva detektirati najčešće probleme sa storage uređajima. Ako kaže da je sve OK, to znači da je sve u redu sa SATA kontrolerom. Tvoj problem je vjerojatno loše uštekan SATA kablić, ili neispravan SSD.

No, imam par pitanja u vezi Sierre... Iako imam samo jednog usera s admin ovlastima, kad otvorim prozor HDa, (s folderima aplikacija, sistema, ukorisnika...) stoji mi prekrižena olovka.


Nije bilo olovke prije, ali ako si pokušao odvući neki file bilo kamo "iznad" /Users/tvojeime foldera, pitao bi te admin username i password.

Druga stvar je u vezi zelenog gumba na folderima. Prije mi je taj gumb max/minimizirao prozor, a sada je opcija za full screen. Jel se to može negdje podesiti da se vrati na max/minimiziranje?


Pričaj mi... Ako želiš da radi kao prije, kupi BetterTouchTool i u njemu to podesi. Ili se navikni da max/unmax prozora sada dobivaš dvoklikom bilo gdje na zaglavlje prozora (osim, naravno, na crveno, žuto i zeleno polje).


Eto kako je jutro pametnije od večeri... Naime, zamislio sam se nad zelenim gumbićem i rekao sam sebi kako bi Apple sigurno ostavio mogućnost da se to lako riješi.
Elem, ako se dođe kursorom iznad zelenog gumba i stisne se ALT one dvije strelice se pretvore u plusić i tako se dobije stara funkcionalnost gumba.

Treća stvar je Login ekran pri pokretanju sustava... Iako imam jednog jedinog usera s admin ovlastima, kod pokretanja sustava me traži password. Prije toga nije bilo. Kak da to uklonim?

To ti znači da si prije imao automatski login. Ne sjećam se više, ali mislim da se to jedino moglo ako nisi imao korisnički password. To ti nije nikako bilo pametno i savjetujem ti da to ni sad ne radiš.

Ako baš želiš tako, kreiraj onda dva usera. Jedan s admin ovlastima i passwordom i drugi, kojeg inače koristiš, bez passworda i BEZ admin ovlasti, na kojeg namjestiš autologin.


Imao sam automatski login i imao sam password. Dakle, sve isto kao i sad, samo što nisam imao taj login screen kojeg smatram suvišnim ako je samo jedan user na kompu.
No, možda i to negdje iskopam kako da ga se riješim.

Još samo da Smayoou odgovorim na pitanje... SSD je ugrađen u veljači ove godine.

Moja je pretpostavka da je serviser ili loše uštekao SATA kablić u SSD (ili u matičnu ploču), ili ga je nehotice oštetio prilikom zahvata. Kad ti izvadi SSD iz Maca, treba ga probati staviti u eksterno kućište i vidjeti kako se ponaša preko USB. Ako radi normalno, dakle je on OK, onda je problem u SATA kabliću.

Doduše, napisao sam to negdje u početku prvog posta, al vidim da se to ofrlje pročitalo

Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa!


Kako mogu znati da je problem u SATA kablu, a da sam ne vadim SSD i ponovo ga spajam?
Naime, volio da mogu odnijeti komp serviseru koji ga je ugrađivao i da mi on rješi problem jer je kod njega i nastao. Dakako, to bi mi trebao učiniti besplatno.
Znajuć ljude, pitanje je hoće li on priznati svoju pogrešku ili će mi htjeti naplatiti servis kao novu uslugu.
Naravno da nisam dobio nikakvu garanciju na servis osim njegove riječi.
No, nazvat ću čovjeka, pa vidjeti što ima za reći po tom pitanju...
25.05.2017 | 12:12
zabac kaže:
Opcija vađenja SSD-a ne postoji?


Dakako da postoji opcija vađenja SSDa, ali ne želim to raditi na svoju ruku. Ako sam već tu uslugu platio, mislim da je u redu da mi serviser, koji je ugrađivao SSD, odradi posao do kraja i kako se spada.
Meni se ne da baviti otvaranjem iMaca jer, koliko god pažljiv bio, mogu napraviti koju proceduralnu grešku i onda sam tek u banani.
25.05.2017 | 16:33
Gjuroo kaže:
Imao sam automatski login i imao sam password. Dakle, sve isto kao i sad, samo što nisam imao taj login screen kojeg smatram suvišnim ako je samo jedan user na kompu.


Možeš to i sad. System Preferences, Users & Groups, s lijeva na dnu odaberi Login Options pa desno gore pod Automatic Login odaberi tog korisnika. Traži te da uneseš svoj password i to je to. Ali nije to pametno raditi. Bilo da account nema password, bilo da mu ga daš da ga on sam sebi unosi automatski, bitno umanjuješ sigurnost. Mac je zaista malware-proof ako imaš pod 100% kontrolom kako se i kad unosi admin pass. Ako to zanemariš, izložen si.

Dakle, kreiraj account za svaki dan, koji nije admin i ostavi admin account s passwordom koji nije nigdje definiran.

Kako mogu znati da je problem u SATA kablu, a da sam ne vadim SSD i ponovo ga spajam?


Nikako, nažalost.

Naime, volio da mogu odnijeti komp serviseru koji ga je ugrađivao i da mi on rješi problem jer je kod njega i nastao. Dakako, to bi mi trebao učiniti besplatno.
Znajuć ljude, pitanje je hoće li on priznati svoju pogrešku ili će mi htjeti naplatiti servis kao novu uslugu.
Naravno da nisam dobio nikakvu garanciju na servis osim njegove riječi.
No, nazvat ću čovjeka, pa vidjeti što ima za reći po tom pitanju...


Koji je to bio serviser? Ozbiljan serviser koji drži do sebe ne bi a priori odbacio mogućnost da je njegova greška. Ne znam da li imaš takvo očekivanje jer imaš loše iskustvo s tim konkretnim serviserom ili općenito očekuješ takav razvoj događaja jer si se razočarao u ljude...
25.05.2017 | 17:32
Dobro, račun si dobio?
25.05.2017 | 18:25
smayoo kaže:
Koji je to bio serviser? Ozbiljan serviser koji drži do sebe ne bi a priori odbacio mogućnost da je njegova greška. Ne znam da li imaš takvo očekivanje jer imaš loše iskustvo s tim konkretnim serviserom ili općenito očekuješ takav razvoj događaja jer si se razočarao u ljude...


Ma imao sam jednu čudnu reakciju od strane servisera... No, rekao sam si tada da još neću širiti nikakve negativne konentare o tom servisu, pa ću se toga do daljnjega i držati. Možda je čovjek imao loš dan. Vidjet ću kakva će im biti reakcija na ovo.

Račun, dakako, imam.
25.05.2017 | 20:10
Ipak je bilo više od riječi.
25.05.2017 | 22:00
Hm. Ajde, dobro. Javi se ti serviseru. Stvar je jednostavna - kad otvori Mac, neka stavi SSD u vanjsko kućište i proba mu pristupiti. Ako ne radi, nije on kriv, plati čovjeku i traži novi SSD od prodavača. Ako radi, neka ga ušteka natrag u Mac i neka provjeri i drugu stranu kablića, tj spoj na matičnu ploču. Ako nakon toga sve radi normalno, njegova je greška i nema ti što naplatiti. Ako opet ne radi, treba probati zamijeniti SATA kablić (koji ti je vjerojatno onaj stari, od optike?). Ako je do kablića, pretpostavljam da opet nije serviserova krivnja.
25.05.2017 | 23:56
smayoo kaže:
Hm. Ajde, dobro. Javi se ti serviseru. Stvar je jednostavna - kad otvori Mac, neka stavi SSD u vanjsko kućište i proba mu pristupiti. Ako ne radi, nije on kriv, plati čovjeku i traži novi SSD od prodavača. Ako radi, neka ga ušteka natrag u Mac i neka provjeri i drugu stranu kablića, tj spoj na matičnu ploču. Ako nakon toga sve radi normalno, njegova je greška i nema ti što naplatiti. Ako opet ne radi, treba probati zamijeniti SATA kablić (koji ti je vjerojatno onaj stari, od optike?). Ako je do kablića, pretpostavljam da opet nije serviserova krivnja.


Dakle ovako... U VELJAČI sam odnio komp u servis da mi očiste/zamijene ventilator i ugrade SSD.
SSD su mi ONI prodali. Isto tako su mi prodali i postolje za SSD, a bogme i kućište iMaca.
Dakle, sav rad i oprema je njihovih ruku djelo.

Kao što veliš "ozbiljan serviser koji drži do sebe..." bi uzeo komp, napravio sve što treba da taj komp proradi (ja ne moram ni znati što su sve morali raditi) i vratio mi komp u ispravnom i funkcionalnom stanju. I još bi mi se zahvalio na ukazanom povjerenju i poklonio mi USB od 2gb sa svojim logotipom što sam pretrpio duševne boli i materijalnu štetu jer mi komp par dana nije radio. I ja bih svima pričao kako je to super serviser i neka svi idu k njemu na servis.
No, to je priča iz idealnog svijeta u kojeg čak ni ja, ovakav naivan, više ne vjerujem.
26.05.2017 | 01:31
Čuj, tim bolje. Odnesi mu Mac, kaži - SSD ne radi, rješavaj, garancija. Ende.
05.06.2017 | 13:55
smayoo kaže:
Čuj, tim bolje. Odnesi mu Mac, kaži - SSD ne radi, rješavaj, garancija. Ende.


E, Smayoo, Smayoo... Nejde to samo tako. Možda je to tako u "ozbiljnim firmama koje drže do sebe", ali ovdje ti nitko nije kriv niti odrgovoran niti voljan pomoći.

Ne sjećam se kad me je netko tako dobro naguzio kao ovaj servis. Tak su me dobro naguzili da sam skoro promijenio sexualnu orijentaciju.
Jbt, ko da sam ih pitao da mi daju bubreg, a ne da izvade neispravan SSD i ugrade novi. Bogu fala, s njima sam gotov za sva vremena.
05.06.2017 | 17:51
Gjuroo kaže:
smayoo kaže:
Koji je to bio serviser? Ozbiljan serviser koji drži do sebe ne bi a priori odbacio mogućnost da je njegova greška. Ne znam da li imaš takvo očekivanje jer imaš loše iskustvo s tim konkretnim serviserom ili općenito očekuješ takav razvoj događaja jer si se razočarao u ljude...


Ma imao sam jednu čudnu reakciju od strane servisera... No, rekao sam si tada da još neću širiti nikakve negativne konentare o tom servisu, pa ću se toga do daljnjega i držati. Možda je čovjek imao loš dan. Vidjet ću kakva će im biti reakcija na ovo.

Račun, dakako, imam.


Sad kad si raskrstio s njima, reci koji je servis.
05.06.2017 | 18:39
boriskr kaže:
Sad kad si raskrstio s njima, reci koji je servis.


Ma neka ostane anoniman za sada. Neka ga voda nosi...
05.06.2017 | 18:45
Što se sad sve to mistificira?
Što si poduzeo po tom pitanju?
Jesi uspio riješiti problem?

Ne vjerujem kako je rađeno u ovlaštenom servisu jer to oni ne bi radili.
05.06.2017 | 20:17
zabac kaže:
Što se sad sve to mistificira?
Što si poduzeo po tom pitanju?
Jesi uspio riješiti problem?

Ne vjerujem kako je rađeno u ovlaštenom servisu jer to oni ne bi radili.


Danas sam uzeo novi SSD od njega i radije ću platiti nekom da ga ugradi nego da me ovaj još navlači. Stvar riješena
20.10.2017 | 10:11
podižem temu malo pa me zanima da li sad radi?
20.10.2017 | 11:43
Dea kaže:
podižem temu malo pa me zanima da li sad radi?


U međuvremenu je riknuo još jedan SSD tako da je sada unutra treći i nadam se zadnji. Za sad radi.
20.10.2017 | 13:27
da li si došao u servis sa namjerom da rade dijagnozu kvara ili si kao neki došao i rekao napravite mi to i to? često ljudi sami sebi postave dijagnozu kvara te uređaj ne boravi dovoljno dugo vremena u servisu kako bi se obavila kvalitetna dijagnostika kao i testiranje. svima hitno za još jučer, a to nažalost tako ne ide. ako ste vrtili test provjere ispravnosti ssd-a znate da to traje. te ako nisi rekao da je u nečemu problem, greška se nije pojavila u servisu tako da nije mogla biti niti popravljena. Naime imam iskustva sa strankama i ovo mi liči na to da se ponašaš kao VIP gost, naime kod nas je tako ako je servis dobar onda je gužva i čeka se, ali koliko ja znam nemam niti jedan da su baš sve stranke zadovoljne. u servisima postoji opcija zamjenskog računala, iako koliko znam niti u svijetu ne dobiješ zamjenski dok ti je na servisu računalo ili auto... to je jednostavno tako, čast iznimkama.
ako smijem pitati koliko dugo je računalo bilo u servisu?
20.10.2017 | 14:09
Dea kaže:
da li si došao u servis sa namjerom da rade dijagnozu kvara ili si kao neki došao i rekao napravite mi to i to? često ljudi sami sebi postave dijagnozu kvara te uređaj ne boravi dovoljno dugo vremena u servisu kako bi se obavila kvalitetna dijagnostika kao i testiranje. svima hitno za još jučer, a to nažalost tako ne ide. ako ste vrtili test provjere ispravnosti ssd-a znate da to traje. te ako nisi rekao da je u nečemu problem, greška se nije pojavila u servisu tako da nije mogla biti niti popravljena. Naime imam iskustva sa strankama i ovo mi liči na to da se ponašaš kao VIP gost, naime kod nas je tako ako je servis dobar onda je gužva i čeka se, ali koliko ja znam nemam niti jedan da su baš sve stranke zadovoljne. u servisima postoji opcija zamjenskog računala, iako koliko znam niti u svijetu ne dobiješ zamjenski dok ti je na servisu računalo ili auto... to je jednostavno tako, čast iznimkama.
ako smijem pitati koliko dugo je računalo bilo u servisu?


U servis sam došao s namjerom da mi ugrade SSD. Koji je nakon nekog vremena riknuo. Nisam sam postavljao dijagnozu već su to obavili serviser i distributer SSD-a. Dobio sam novi SSD koji je riknuo na isti način kao i prvi. Od distributera sam nakon toga dobio potvrdu da su imali jako puno reklamacija na tu seriju SSD-a. Na kraju sam ugradio SSD od drugog proizvođača koji za sad radi ko vurica. (kuc-kuc-kuc)

Svjestan sam da mogu biti samo jedan nezadovoljnik od milijun drugih koji su zadovoljni jer je meni, eto, tako pao grah. Nemam ja problema s time. Shit happens.
Našao sam si drugi servis u kojem se prema meni ponašaju točno onako kako meni odgovara i svi sretni i zadovoljni.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 dana, 6 sati
  • Junuz: Yonkis, riješeno.Ubio sam icloud/face time na svim uređajima.Iako se problem manifestovao na 16e.Svakako nekoristim face/imesage.Hvala
  • Yonkis: @Junuz - ti si u USA? Na čijoj si mreži? Vidiš li ti te poruke koje su poslane? Da nemaš USA Apple account? Ne znam, puno informacija nedostaje za ikakvo pojašnjenje. Ili otvori remu/post.
  • cariblanco: Kakav dobar finale tenisa, inače navijam za Noleta, ali on je svoje dao...danas se "griješnik" nije dao u Alcatraz ;9
  • Junuz: Nije baš tako, za par sati su mi naplatili oko 1euro na pozadinsko slanje sms ova u ameriku sa ciljem aktiviranja face time.Iphone koristim od 6 naovamo
  • drpongrac23: @Junuz - pa aktiviraj Facetime i iMessage, ništa te ne košta.
  • Junuz: A naravno nisam siguran kako
  • Junuz: trebao bih pomoć oko pozadinskog slanja sms ova u usa na iphonu.16e model sa novom pretplatom i esim karticom.Trošak raste svako malo a od telekom operatora sam dobio odgovor:U slučaju ako koristite iPhone, Vaš uređaj u pozadini šalje SMS prema svom uslužnom servisu u SAD-u s ciljem aktivacije usluge Facetime i iMessage. Molimo deaktivirajte u postavkama mobilnog uređaja navedene usluge k
  • ping: naravno nije bitno koji smartphone dok god je iphone :)
  • ping: @drlovric koliko se sjećam nije radila ako se spajaš na wifi ali ako koristiš iphone sa hr linijom onda je radilo.
  • drlovric: Koristi li netko MaxTV aplikaciju van HR?
  • Ender: verovatno je to, jer je on sa ekranom od 12", mada je bilo i MB Air-ova 11" pa su imali 2 standarnda USB porta. dobro mozda je on bio malo veci od tog MacBook-a jer je imao onaj siri screen bezel.
  • smayoo: Imao je samo jedan port jer je cijela matična ploča bila toliko malena da nije bilo mjesta za dva. To je bitna ušteda (veličina matične ploče), a ne broj portova
  • Ender: verovatno ce cena biti povoljna uz kompromis da se ukine neke stvari koje postoje kod MB Air-a. recimo MacBook model iz 2015-2016 je cak imao samo jedan USB-C port. neka usteda od par $, al dovoljno da se ustedi taman za bonus nekog menadzera.
  • Ender: Slazem se, masa korisnika nema neke prevelike zahteve, niti koristi zahtevne programe, ali sam sistem postaje s vremenom gladan resursa, i to bude cesto ogranicavajuci faktor. Ali u upravi drage nam firme sede neki ljudi koji vrlo precizno odmere svaki korak, tako da s druge strane mislim da ima smisla, koliko god meni logika govori drukcije.
  • Bertone: Sve ovisi koliko €/$ će tražiti,... masa ljudi još koristi Intel MBA/MBP i ne daje im se 1k€ za osnovni MBA, a potrebe im nisu veće od tu i tamo kojeg dopisa, e-maila ili pogledati kakav video.
  • Ender: malo je bzvz imati MacBook sa procesorom od iPhone-a, a imas iPad sa M1 procesorom. ne vidim segment trzista za taj MacBook.
  • Ender: izgleda ce tako i ovog puta biti. ti MacBook-ovi su imali core-M seriju procesora (M, M3, M5 i M7), a poslednja serija je imala core-i procesore 2017. god.
  • smayoo: Imali su već i prije takav neki proizvod. Onaj "zlatni" macbook 12", zar ne. Pa se nije baš "primio".
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgledno je da izlazi low-end MacBook, tj. povratak stare MacBook serije, oviga puta sa iPhone čipom unutra. Ako se ostvari, biti će zanimljivo
  • drpongrac23: @cariblanco - slažem se, no zbog zdravstvenih razloga se bisam usudio ići. Produkcija na svjetskom nivou.
  • cariblanco: Koncert na hipodromu, je neponovljiv po mnogim stvarima...dok sam živ neće ga nitko prestići po mnogim detaljima....ma što god mislili o Marku
  • smayoo: RIP Renato Baretić :(
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!
  • smayoo: Sretan ti rođendan! :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Ender, jmirakul, Riba, rkoren5, Anonimci (431)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.91 Seconds

Provided by iJoomla SEO