MBP Retina vs iMac 21.5: 2.7 GHz
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

MBP Retina vs iMac 21.5: 2.7 GHz

06.09.2014 | 19:52
Odlučio sam povećati budžet i sada se dvoumim između ova dva, imate koji savjet ili prijedlog??
06.09.2014 | 20:07
Tko, što, koga, čega, zašto i kada?
06.09.2014 | 20:16
Čekaj da izađe iMac retina
06.09.2014 | 20:49
Moram priznati da mi Retina bas lijepo stane u ruksak. iMac, nekako, kao da za to nije napravljen.
06.09.2014 | 22:40
Ma bio sam na poslu pa se nisam dobro izrazio u guzvi...
Znam da su najbitnija oboljezja prenosivost MBP Retine al imam laptop( star vec 5godina) i nisam bas dolazio u potrebu da ga premjestam, vjecito je na stolu a i imam iPad Minija ali posto sam student i ako slucajno dodem u situaciju da trebam prijenosno racunalo za neki ozboljni rad na faxu ( u cijem slucaju mi Mini nebi bio dovoljan) uzeo bi Retinu ali vecinom bi i ona stajala na stolu pa neznam da li bi se isplatilo uzet iMaca ( vise radnog prostora na zaslonu)
06.09.2014 | 22:53
Ipak moras sam odluciti novi laptop ili novo stolno racunalo. Meni se ipak cini da bi ti vise odgovarao MBP i plus eventualno neki eksterni monitor. I da, skoro zaboravih pitati zasto ti je vazna bas retina na MBP kad je i onako nema na iMacu?
07.09.2014 | 02:46
To su dva svijeta razlicita...

Ja sam tip MBP + Externi monitor jer dobijas najvecu mogucu fleksibilnost.

Posto danas jednostavno ne zelim imati nista bez retina screen, moj glas ide za rMBP + Monitor + eventualno neki dobar docking station (ja imam i NAS u toj prici), tako da imas racunalo i za doma i za vani.

Ne znam kako drugi ljudi, ali ja se jednostavno ne mogu zamisliti da nemam laptop. Mozda jedino da radim u opcini od 08-16h
07.09.2014 | 06:29
Nije mi vazna retina al vec kad kupujem stroj...
Evo taman bas iman HDTV na kojeg bi mogao spojit MBP, mislim da bi trebao malo pogledat uzivo pa odlucit..
07.09.2014 | 07:33
Jesi radio nekada na Retina ekranu?
07.09.2014 | 08:00
Ne, nazalost
07.09.2014 | 08:57