Malo o biciklima
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Malo o biciklima


17.06.2018 | 10:12
Dobar dio koji ima ZG tablice nije iz Zagreba.
U Zagrebu ima najmanje Purgera.
Savu tesko da budu ikad maknuli, a to nije u moci gradonacelnika.
Kakve su to majmunske teze da problem prometa Zagreba znaju bolje oni koji ne zive u njemu?
Problem prometa, sto se mene tice, su nasilnici na biciklu koji vize nogostuom.

Recimo Split, on ima fenomenalno rjesen promet. Kad idem prema Peljescu projde po autoputu pokraj njega i siguran sam kako nema guzve. Posto ne zivim u Splitu ja najbolje znam njegove probleme.
17.06.2018 | 10:40
Zagreb je naš najprometniji grad i zagrepčani su, po meni, najbolji vozači. Ipak moramo biti objektivni. Količina prometa, križanja, čvorova itd. jednostavno zahtjevaju brze reakcije, preglednost, koncentraciju. Zagrepčane uvijeti na terenu tjeraju da budu bolji vozači. To što netko trubi, a i ja se ponekad nađem među njima, je uglavnom zato što se majmun nađe za volanom koji je u svemu samo ne u prometu. Ponekad mi je žao što nekad nemam jaču trubu jer neke treba izbit sa sjedala.
17.06.2018 | 10:47
Kak me fino nabrijavate da se veselim Zegebeju i Rijeci... i jos cu morat po krivoj strani vozit...
17.06.2018 | 10:53
JOHN kaže:
Zagreb je naš najprometniji grad i zagrepčani su, po meni, najbolji vozači. Ipak moramo biti objektivni. Količina prometa, križanja, čvorova itd. jednostavno zahtjevaju brze reakcije, preglednost, koncentraciju. Zagrepčane uvijeti na terenu tjeraju da budu bolji vozači. To što netko trubi, a i ja se ponekad nađem među njima, je uglavnom zato što se majmun nađe za volanom koji je u svemu samo ne u prometu. Ponekad mi je žao što nekad nemam jaču trubu jer neke treba izbit sa sjedala.


Profilna neuroza. Znao msam.
17.06.2018 | 11:55
Da ne ulazimo sad u demografske analize za koje nitko ovdje nema argumenata, vezano na Tinovu izjavu:
tino1 kaže:
Moje iskustvo je kad bi u nekom ZG autu napravio istu grešku ko u RI autu niko nije ni zatrubio. To ukazuje na prisutnost Profilne neuroze kao jedne kolektivne bolesti. Isto tako se odnosi na znanje ulica u ZG ako ih ne znaš gledaju u tebe ko u vanzemaljca, ko biva vidi seljačine kako je nepismen ne zna ni ulice u ZG. Ali ni ovo nije generalno ima i u Zagrebu dobrih i susretljivih vozača.

To je upravo i moje iskustvo. Čak se ne mora raditi o grešci nego o agresivnijoj vožnji (iskoristiš malo veći razmak u susjednoj traci pa se ubaciš i možda prođeš kroz zadnju sekundu zelenog na semaforu pa te ovaj iza, koji je ostavio veći razmak - mrzi, i sl.). Ako imaš ZG registraciju, nitko ne trubi, niti psuje i dovikuje. Ako imaš neku drugu - truba i "mater blitvarsku" dobiješ barem jednom u danu kad sam u Zagrebu.
Isto tako je i u Rijeci. Vozio sam, naime, nekoliko mjeseci tokom 2011. godine, rent-a-car zagrebačke registracije pa su mi se Riječani tako izdašno naj**ali majke purgerske da sve nisam mogao vjerovati. To je bilo najmanje duplo od uobičajene dnevne porcije majke ustaške koju dobijem kad se vozim po Beogradu...
Tako da bi možda tu profilnu neurozu trebalo uvesti u karton obaveznih cijepljenja. Za one koji se, je l', ne boje autizma.
17.06.2018 | 11:59
JOHN kaže:
Zagreb je naš najprometniji grad i zagrepčani su, po meni, najbolji vozači.


Neću reći da se uopće ne slažem, ali moram istaknuti da Zagrepčani u prosjeku ne znaju kretati na semaforu. Najmanje 20% manje auta prođe na zeleno jednako dugog trajanja, nego u Rijeci (o Italiji da i ne govorim). Ljudi ne gledaju u semafor, nego se sjete krenuti tek kad se vozilo ispred njih pokrenulo i odmaknulo.
17.06.2018 | 12:29
To ova balavurdija koja drka po telefonu umjesto da prati semafor ili neki fosili.

Desna strana je ispravna za voznju a ne lijeva, pa to svatko zna.
17.06.2018 | 12:49
17.06.2018 | 12:53
zabac kaže:


Desna strana je ispravna za voznju a ne lijeva, pa to svatko zna.


Tak sam i ja mislio dok nisam probao drugacije...
17.06.2018 | 15:10
zabac kaže:

Savu tesko da budu ikad maknuli, a to nije u moci gradonacelnika.


Žabac, nisi me skužil. Ja govorim o regulaciji toka. Sava je od 365 dana godišnje recimo 320 dana u svojem koritu. Prostor od korita do nasipa pokriva vršne protoke vode koji se dogode dva-tri put godišnje. Imaš onaj regulacioni odvod u Lonjsko polje. I da njega zavineš da dođe do Sesveta i spojiš natrag u korito imaš taj odušak (überlauf) koji ti posluži ako od Podsuseda dolazi vode više nego stane u korito. I onda ti sva ona zemlja koja je između korita i nasipa postaje iskoristiva za smještaj svega kaj sam rekel. A rijeka ti postane atrakcija na kojoj se može živjet, a ne potencijalna opasnost.

Nevjerojatno je kak Zagreb bježi od Save. Bratislava od Dunava napravila novi centar i elitni kvart, Pariz je na Seini, Frankfurt na Majni. München je od Isara napravil park gdje se ljudi ljeti provode, sunčaju, kupaju, kampiraju....
17.06.2018 | 18:16
Djuro genijalac kaže:
zabac kaže:

Savu tesko da budu ikad maknuli, a to nije u moci gradonacelnika.


Žabac, nisi me skužil. Ja govorim o regulaciji toka. Sava je od 365 dana godišnje recimo 320 dana u svojem koritu. Prostor od korita do nasipa pokriva vršne protoke vode koji se dogode dva-tri put godišnje. Imaš onaj regulacioni odvod u Lonjsko polje. I da njega zavineš da dođe do Sesveta i spojiš natrag u korito imaš taj odušak (überlauf) koji ti posluži ako od Podsuseda dolazi vode više nego stane u korito. I onda ti sva ona zemlja koja je između korita i nasipa postaje iskoristiva za smještaj svega kaj sam rekel. A rijeka ti postane atrakcija na kojoj se može živjet, a ne potencijalna opasnost.

Nevjerojatno je kak Zagreb bježi od Save. Bratislava od Dunava napravila novi centar i elitni kvart, Pariz je na Seini, Frankfurt na Majni. München je od Isara napravil park gdje se ljudi ljeti provode, sunčaju, kupaju, kampiraju....


Nema veze kaj te žabac nije skužio, bitno je da te kuži gradonačelnik...ako mi ne vjeruješ, pogledaj ispod savskog i jadranskog mosta da su počeli radovi
17.06.2018 | 18:30
Mislim da je to zato kaj su na Jadranskom mostu nastale rupe pa to treba popravit...
17.06.2018 | 19:52
Mislis od korita do nasipa? To je vodno dobro i ne smije se graditi. Drzava za to izdaje dozvolu a ne lokalna samouprav i uprava. Nist od tvoje ideje.
17.06.2018 | 21:09
Kad je prije dosta godina bilo otvorenje Jankomirskog mosta (onog sjevernog kaj sad ide prema Samoboru i Bregani) imao sam nesreću biti na otvorenju pa sam morao slušati 2-3 lika koji su htjeli na račun grada nabaviti parobrod kao turističku atrakciju. Srećom gradonačelnik voli stare aute pa ih je otpilio, ali da voli čamce tko zna kako bi Sava danas izgledala.

Zagrebu nedostaje još jedan most preko Save i to negdje kao produžetak Petrovaradinske čime bi se rasteretio Remetinečki rotor i sve njemu prilazne ceste.

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 3 sati, 32 minuta
  • stefanjos: isti "problem" imam, ali to koliko je original nisam 100% siguran. vise sam uvjeren da je jako dobra kopija originala, ili su izvuceni iz kineskih modela pa preprodaju po ebayu
  • energyman: Ajde mi reci jel i na tvojem orginalu isto postoji problem da kad spremiš stanicu ime ne ostaje u onoj kućici nego je samo frekvencija. Tek kad odabereš, onda RDS normalno prikazuje ime? To me jako živcira, kako nisu mogli implementirati RT i AF.
  • stefanjos: Yonkis. Ugradjen je radio iz pola 2017. Nikome nije zabranjeno ugraditi ai. Ovo je radio od vw koji podrzava carplay a ima odmah u sebi bluetooth. Energyman da rcd330b.
  • energyman: Samo jako
  • Daddo: nego veliš, treba ubiti?
  • energyman: Been der dan det
  • energyman: Ništa :)
  • Yonkis: A što bi dobio da ih lijepo, civilizirano i pristojno zamoliš?
  • energyman: Ubiti ne bi dobio takvu ponudu da ne nazovem svaki put customer retention centar i ehbem mamu, pa mi velikodušno ponude popuste
  • Yonkis: Ha, za firmu..
  • energyman: Stigla ponuda iz Vipa za firmu. Tarifa L (180kn/mj - 40gb, 5k minuta i poruka) -> iPhone Xs 64Gb - cijena uređaja: 4299kn (ili 180kn/mj) -> iPhone Xs max 64Gb - cijena uređaja: 4799kn (ili 200kn/mj)
  • energyman: @stefanjos jel RCD330 plus ili neki drugi ?
  • Yonkis: Stefanjos, stvarno? Polo iz 2013 to ima? Wow, nisam znao.. Fantastično.. jel to puna oprema? Btw, jel netko zna kako se tumače one Screen On/Off u Battery? I jel netko složio sebi nekakav Shortcuts :)
  • stefanjos: Yonkis. Polo 2013. Ali sam ugradio novi radio koji podrzava car ply. I meni su prozori na palentu (od iza) :D
  • Yonkis: Društvo, jel mi može netko objasniti u Settings/Battery ono Screen on/off, ne razumijem te brojke?
  • energyman: Evo i cijene iPhonea u HR. iPhone Xs 64Gb 10135kn, Xs max 11083kn
  • Josip R.: Ok pronašao sam na dnu je sad u slikama. [link]
  • Josip R.: Sad se vidi u settings ali ne mogu pristuoit folderu kao prije da označim što da obriše za uvijek.
  • Josip R.: Pozz ekipa, pitanjce, u slikama više ne vidim "recently delited"?
  • Yonkis: @Stella, probaj preko iTunesa. Jesi to probala?
  • Yonkis: Koje vi to aute vozite da imate CarPlay? Moj nema ni elektronsko podizanje bočnih stakala :)
  • stefanjos: ne jos, dolazi update. sad cu i ja do auta isprobat google maps u autu :D
  • energyman: @borisone jel radi i Waze? Ako je tako kupujem odmah novi auto radio i selim na dvanajsticu.
  • Stella: Jesam. I dalje isto :/
  • Borisone: Napokon Google Maps na Apple CarPlay-u!
  • zkap: Postavke - Općenito - iPhone memorija i obriši iOS12 pa se vrati na update i skini ga ponovno.
  • Stella: S iPhonea. Kad idem na verifying update onda to izbaci, nebi mi dao da je memorija puna
  • Yonkis: Stella, radiš li update OTA (na samom iPhoneu) ili preko iTunesa? Jer i frendici na 6ici javlja neki error ali mi nije dala detalje, pa pitam.
  • CortoMaltese: Stella... provjeri storage, ako je full onda moras maknuti nešto
  • CortoMaltese: iphone 6plus...
  • CortoMaltese: kako stari stoje trenutno baterija se bolje drži, iphone 6 , baterija je na 80% maxCap
  • Stella: Meni javlja error kad ocu updateati :/
  • mario.zg: i ima li kakve razlike u trajanju baterije na ios12?
  • Daddo: hoćeš od UX, stabilnosti, autonomije ili kvalitete kamere, u svemu je znatno lošija od 5 godina starog "telefona"
  • Daddo: službena Nokia sa novim Oreom košta MPC jednako kao i SE i po specifikacijama bi morala pojesti isti, a drek je da ne može bit veći. :(
  • rusty: slažem se, samo kažem... i dalje.. to više nije telefon kako god da okreneš a pogotovo po cijeni
  • Daddo: rusty, većina su idioti i poluidioti. No to nije čudo preveliko. Yonkis, "dumb" phone sa monokromatskim ekranom je bila nokia 6210 i 6310. Uređaj sa 6" ekranom NIJE telefon.
  • Yonkis: Daddo, uvijek možeš kupiti onaj dumb phone, sa gumbićima i malim monokromatskim ekranom (makar je i to već teško naći) pa ti telefoniraj :) a doma se spoji na internet pa surfaj itd.. you catch my drift?
  • rusty: slažem se, ali 2007. telefon kao telefon je prestao postojati, tako da osim što u svom imenu ima riječ phone... to je vjerojatno za većinu danas sve osim telefona
  • Daddo: meni žao što su ubili dimenzije SE-a, jer primarna namjena telefona je - telefoniranje. :D
  • rusty: kome treba novi iphone kada ti i stari radi kao nov!. Živio iOS12 :D
  • Yonkis: @Stella, maheri nego što. Pa zato je Apple vrijedan bilijun $
  • Stella: Kakvi su to maheri
  • Moonlike: Za vlasnike X nema niti jedan adut da idu na XS osim ako hoce veci ekran pa odu na Max. Za vlasnike starijih modela (8 i dolje) ima smisla da idu na XS jer je u istom cjenovnom razredu ko i X. Da su ostavili X i sputili mu cijenu prodaja CS bi bila jako upitna. Vrlo pametan potez
  • zkap: Stella, X je izbačen iz lineupa da Apple izbjegne situaciju u kojoj će službeno smanjiti vrijednost iPhonea X tako da ne predstavlja konkurenciju Xs. Trgovine će i dalje imati X u ponudi jer ti mobiteli neće nestati, moraju prodati zalihe tako da vjerujem da će pasti cijena kada se službeno objavi cjenik za Xs.
  • Yonkis: se Apple malo pogubio sa modelima/veličinama a "budget" model nikada nije bio skuplji. A ne znam koliko će kod nas koštati sljedeći modeli iPhonea, najskuplji valjda preko 15.000 kn.
  • Yonkis: X je bio test produkt za ove nove, a reklamirali ga da je one of a kind zbog 10 godina iPhonea. iStvarno je one of a kind jer je odmah ukinut. Nisam ga htio kupiti jer mislim da je stvarno bio test model za ove nove a da su 8 i 8 bili pravi modeli i nasljednici 7 serije. A i da izmuzu još više novaca zbog "obljetnice" i postave novi rang mobitela, "premium" tj X a sada Xs Max.. Ne znam, po meni
  • Moonlike: @ Stella.... discontinued. Nema vise
  • Stella: Zašto nema iPhonea X u AppStore-u?? :o
  • Josip R.: iP7 nisam primjetio neko ubrzanje, samo par novosti, niš posebno za sad koliko sam skužio. Ali nisam toliko u toku kao nekad. Još nisam probao na 6s od majke. Možda se na njemu osjeti malo ubrzanje. Na netu vidim samo pozitivne reakcije.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 2.38 Seconds

Provided by iJoomla SEO