Malo o biciklima
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Malo o biciklima


13.06.2018 | 10:06
smayoo kaže:
I da, slažem se sa Žapcem. Biciklisti u gradskom prometu su uz taksiste i skuteraše najveći divljaci


u Amsterdamu je to lijepo i jednostavno riješeno, ako se biciklista smije voziti kolnikom (to samo tamo gdje nema biciklističke staze) onda je asvalt/podloga crvene bolje i svi se tuda smiju voziti najviše 30 km/h a biciklisti imaju prednost.
U gradiću Bohmte nema nikakvih znakova, semafora itd. niko nema prednost i sve funkcionira bez greške. Princip je kad niko baš ne zna ko je u prednosti onda svi malo više paze, i to malo više je dovoljno da se ne dešavaju nikakva sranja. Nema zastoja i lupanja.
Doduše povećao se broj bagatelnih udesa, ali samo zbog toga što je grad instalirao stup rasvjete gdje ga prije nije bilo, i na tom mjestu je učestalije došlo do lupanja u njega pri vožnji u rikverc, nakon što je grad taj stup izmjestio taj broj je drastično pao.
A vi balkanci laktovima i šakama. Šta ne uzmete pušku i roknete svakog ko vam smeta.
13.06.2018 | 10:07
smayoo kaže:
I onda - što? Voziš po pločniku, gaziš djecu i psuješ pješake?
Kako ti može za vožnju nogostupom biti opravdanje to što te auti tjeraju s kolnika (kamo pripadaš)?
Biciklist koji vozi nogostupom od mene dobije lakat u zube. Naročito ako sam s djetetom.


to bi bas volio dozivjeti...
ti jedan tako uvazen i pametan clan foruma si okarakterizirao sve bicikliste kao divljake... vrlo napredno, bravo!
Predlazes da se na biciklu na kojem vozim dijete ili kad se klinac vozi iza mene vozim po cesti? Vjerujem da si i ti svoje klince kad su imali 10 godina tjerao da se voze po cesti na biciklima...
13.06.2018 | 11:17
Ako nemaš uvjete voziti se biciklom na siguran način, onda NE VOZI BICIKL, a ne da ugrožavaš sigurnost pješaka. Točka. Tu gdje živim nema sigurnih uvjeta za voziti bicikl pa moja djeca voze bicikl po šumi iza kuće, a po cesti - ne voze, još manje po nogostupu. A ti lijepo poštuj tuđu djecu koja idu pješice pa, ako nemaš biciklističku stazu, onda bicikl nogostupom - guraj.
SVAKI biciklist koji se po gradu (k tome i gužvi) vozi nogostupom JE DIVLJAK.
Nije mi se jednom dogodilo da izađem iz kućne veže (ili netko ispred mene), a kreten naleti na mene jer je taman uhvatio brzinu (kao -prazan je pločnik) i još psuje što "ne pazim".
13.06.2018 | 14:06
Nedavna iskustva od dva poznanika.
Jednog poznanika su u dva navrata biciklisti pobrali na parkiralištu ispred zgrade. On je oba puta bio u autu Znači biciklista se zabio u auto jer je vozio valjda preko 20km/h. Slušalice u ušima i kroz parking između auta kao suicide.
Drugom je biciklista na nogostupu umalo pobrao dijete dok su ulazili u auto. Biciklista se još usudio ulazit u raspravu pa je na kraju dobio jednu odgojnu a i bicikl je letio par metara dalje. Zasluženo.
Dali su svi biciklisti divljaci, mislim da nisu. Al da ih je dobar dio svjesno/nesvjesno divlje, je!
I ja sam povremeni biciklista, no za razliku od većine ipak se normalno ponašam u prometu. Pogotovo kad je gužva.
13.06.2018 | 16:17
Deželićeva, Zagreb, 9 od 10 biciklista se vozi po trotoaru (brojao).
I da, većina gradski biklista JESU divljaci.
Imam frendove koji uopće na voze bicikl po gradu, već ih stave na aute i odu na biciklističke rute van grada. To je onaj sloj ljudi koji je zaljubljen u biciklizam.
Hrvati su se zadnji puta tako veselili kad je Tito otišel!
13.06.2018 | 16:58
Uvjek se vozim po kolniku, bilo po gradskim ili prigradskim cestama ( ne po super prometnim poput bolonje ili avenija, niti idem u centar )i držim se svojih pola metra uz rub ceste. Nisam nikad doživo neku neugodnu situaciju, da mi netko trubi ili maše, a niti sam ja koga ugrozio u prometu. Kako znam da sam u prometu, normalno je da mi je pažnja fokusirana na promet, čak i pojačana pošto znam da sam najslabija karika, pa na pojedinim križanjima treba biti dosta fokusiran i predviđat moguće situacije onog tko te ne želi pustiti a imaš prednost. Moja su iskustva uglavnom pozitivna, niti se ja žalim na vozače, a niti oni na mene. Morate znati da ste u prometu, vozili se 15 ili 30 kn/h i paziti, to je sva mudrost. Ako mi ide u susret autobus ili kamion, a cesta nije baš preširoka, tad se maknem na sam rub ceste, da onaj iza mene može nesmetano proći. Ima mjesta za sve u prometu, samo treba malo prometne kulture i odgovornosti, niš drugo
13.06.2018 | 18:40
S tim se slažem svakako. A prometna kultura nije "bojim se voziti po kolniku pa sam si uzeo pravo voziti nogostupom tako da se pješaci radije boje mene, nego ja auta"
13.06.2018 | 19:03
Smayoo i Zabac... ja godisnje na biciklu napravim oko 5000 km... koliko vi napravite... zvucite mi kao da imate puno km u nogama. Vozim bicikl zadnjih 20 godina svakodnevno, sto na posao, sto za rekreaciju. Svakodnevno me na cesti automobili obilaze na 10 cm udaljenosti, a trebali bi na 1.5 metar. Jeste li ikad dozivjeli da auto 50 cm od vas projuri s 80 ili 100 km/h ili kad po Dezelicevoj misli da moze proci izmedu vas i auta u susjednoj traci. Zvucite kao da ste nekoliko puta dnevno u takvim situacijama. Ili ste vi mozda u autima

Kad se vozim o tratoaru vozim se s dijetetom iz mene, nikom ne zvonim i vozim se malo brze od pjesaka... Mislim da je 1000 puta bolje izabrati voznju po nogostupu s djetetom na biciklu nego da sjednem u auto i odvozim ta 2 ili 3 km autom. Ako se vi zelite vozit s djcom po cesti, samo izvolite.
13.06.2018 | 20:32
Kakve veze ima da li vozim ili ne vozim bicikl?
Ja hodam i to po nogostupu koji JE namjenjen pješacima, NE biciklima.

Što kaže zakon:
Vozači bicikla dužni su se kretati biciklističkom stazom ili biciklističkom trakom, a ako one ne postoje, što bliže desnom rubu kolnika.

Vozač motocikla ili mopeda i osobe koje se prevoze na tim vozilima moraju, za vrijeme vožnje na cesti, na glavi nositi propisanu i uredno pričvršćenu zaštitnu kacigu. Zaštitnu kacigu za vrijeme vožnje na cesti, na glavi moraju nositi i vozači bicikla mlađi od 16 godina.

Biciklom na cesti smije upravljati osoba koja je navršila 14 godina.
Djeca s navršenih devet godina koja su u školama osposobljena za upravljanje biciklom i za to im je izdana potvrda, smiju samostalno upravljati biciklom na cesti, a druga djeca s navršenih devet godina samo u pratnji osobe koja je navršila 16 godina.


Bicikl nema što tražiti na nogostupu u niti jednoj varijanti osim valjda onih trokolica ja kikiće.

Ako je tebi opasno voziti po kolniku, mani se bicikla i pješaći.
Hrvati su se zadnji puta tako veselili kad je Tito otišel!
13.06.2018 | 21:00
zabac kaže:
Kakve veze ima da li vozim ili ne vozim bicikl?
Ja hodam i to po nogostupu koji JE namjenjen pješacima, NE biciklima.

Što kaže zakon:
Vozači bicikla dužni su se kretati biciklističkom stazom ili biciklističkom trakom, a ako one ne postoje, što bliže desnom rubu kolnika.

Vozač motocikla ili mopeda i osobe koje se prevoze na tim vozilima moraju, za vrijeme vožnje na cesti, na glavi nositi propisanu i uredno pričvršćenu zaštitnu kacigu. Zaštitnu kacigu za vrijeme vožnje na cesti, na glavi moraju nositi i vozači bicikla mlađi od 16 godina.

Biciklom na cesti smije upravljati osoba koja je navršila 14 godina.
Djeca s navršenih devet godina koja su u školama osposobljena za upravljanje biciklom i za to im je izdana potvrda, smiju samostalno upravljati biciklom na cesti, a druga djeca s navršenih devet godina samo u pratnji osobe koja je navršila 16 godina.


Bicikl nema što tražiti na nogostupu u niti jednoj varijanti osim valjda onih trokolica ja kikiće.

Ako je tebi opasno voziti po kolniku, mani se bicikla i pješaći.



Zabac... iz ovog kopiranja zakona jedino mogu zakljuciti da ili nemas klince ili mrzis bicikl...

Kako god bilo, zakon je na vasoj strani, a zna se da zakone pisu strucnjaci. Ako pise u zakonu da dijete s narsenih 9 godina smije na cestu, onda mi nema druge. Sutra ih furam na cestu... da ne bi prekrsio zakon.
13.06.2018 | 22:31
Kako je ovo tema o biciklima neću sad o drugim kategorijama vozača i vozila, ali kod biciklista u ZG (barem 70% onih koje svakodnevno sretnem u prometu) mi je samo jedna stvar fascinantna, a to je da su svi (tih 70%) potencijalni donatori organa, a ako njima to odgovara tko sam ja da im to branim ili ih osuđujem.
14.06.2018 | 04:28
@Tito, ako ti vidiš u meni mrzitelja bicikala onda nisi ništa drugačiji od "antifašista" koji vide po cesti Ustaše.
Baš naprotiv, TI mrziš pješake jer im uzurpiraš nogostup koji NIJE za bicikliste.
Hrvati su se zadnji puta tako veselili kad je Tito otišel!
14.06.2018 | 05:08
Ja mislim da se svi možemo složiti oko jedne kostatacije, naime da je biciklo prometno sredstvo koje nema svoj prostor u prometu. Za kolnik je sporo a za nogostup brzo. To nije greška biciklista niti auta. To je greška prometnog sistema koje je svoje prioritete stavilo na auto. Iako je auto najgori način kretanja u urbanim sredinama, u više od 80% svih auta sjedi po jedan čovjek! Za transport tog jednog čovjeka zauzima maksimalno mjesta i zagađuje maksimalno moguće okolinu. Osim toga je potrebno hrpu prostora za skladištenje tog prometala u fazi mirovanja ili ti ga čekanja da tog jednog čovjeka opet uz maksimalnu potrošnju mjesta i resursa prenese ma neku drugu točku.
Po meni je biciklo puno ekonomičnije prometalo nego sagorjevalica. Osim što troši minimalno prostora u prometu i skladištenju u fazi mirovanja, ne troši ni 10% resursa u odnosu na auto. Osim toga rasterećuje i zdrastveni sustav.
Btw. biciklo je bilo tu prije sagorjevalica i potisnuto je iz prometa! To znači ako neko treba razgulit onda su to auta.
Jedino šta nas može spasiti od totalnog kolapsa urbane mobilnosti su javni kolektivni prevoz i biciklo za individualni prevoz. Kombinacija ta dva sistema je idealna.
Do tad se biciklistima treba nametnuti pravila i strogo ih se kažnjavati za svako sranje koje naprave.
14.06.2018 | 06:29
Kako bicikl nema prostor? MORA se voziti po kolniku!
Nemogu vjerovati kako smo 25 godina u kapitalizmu a još onaj socijalizam nije izašao iz ljudi.
Ja ću koristiti transport koji JA hoću i to sam spreman platiti, a ne kako se nekome sprdne.
U demokraciji smo i prava pješaka na nogostupu nikakvi "liberali" meni ne budu otimali (dosta su se nakrali duša u prošlosti).
Hrvati su se zadnji puta tako veselili kad je Tito otišel!
14.06.2018 | 07:19
zabac kaže:
Kako bicikl nema prostor? MORA se voziti po kolniku!
Nemogu vjerovati kako smo 25 godina u kapitalizmu a još onaj socijalizam nije izašao iz ljudi.
Ja ću koristiti transport koji JA hoću i to sam spreman platiti, a ne kako se nekome sprdne.
U demokraciji smo i prava pješaka na nogostupu nikakvi "liberali" meni ne budu otimali (dosta su se nakrali duša u prošlosti).


Žabac, kandidiraj se za predsjednika! Ja sam za tebe! Živio Žabac! Tako je, dosta toga komunističko - liberalno - kapitalističko - nacionalističkog sranja i podmetanja! Živjela revolucija! Svakom sloboda kako mu se digne kurac! Dosta je toga! Zašto smo se borili? Hrvatska hrvatima, a ne biciklistima (btw. pederi smrdljivi). Svaki hrvat ima pravo na osobni tenk i ko mu smeta samo gazi. To su svakako samo stoka komunističko- liberalno- kapitalistiška- nacionalistička.
Molim te žabac da me staviš za nekog funkcionera. Biti ću uz tebe do zadnje kapi krvi. Ti si naš veliki i božanstveni vođa!

ŽIVIO ŽABAC. SLOBODNA VOŽNJA ZA SLOBODNOG ŽABCA!
14.06.2018 | 08:06
tino1 kaže:
Ja mislim da se svi možemo složiti oko jedne kostatacije, naime da je biciklo prometno sredstvo koje nema svoj prostor u prometu. Za kolnik je sporo a za nogostup brzo. To nije greška biciklista niti auta. To je greška prometnog sistema koje je svoje prioritete stavilo na auto. Iako je auto najgori način kretanja u urbanim sredinama, u više od 80% svih auta sjedi po jedan čovjek! Za transport tog jednog čovjeka zauzima maksimalno mjesta i zagađuje maksimalno moguće okolinu. Osim toga je potrebno hrpu prostora za skladištenje tog prometala u fazi mirovanja ili ti ga čekanja da tog jednog čovjeka opet uz maksimalnu potrošnju mjesta i resursa prenese ma neku drugu točku.
Po meni je biciklo puno ekonomičnije prometalo nego sagorjevalica. Osim što troši minimalno prostora u prometu i skladištenju u fazi mirovanja, ne troši ni 10% resursa u odnosu na auto. Osim toga rasterećuje i zdrastveni sustav.
Btw. biciklo je bilo tu prije sagorjevalica i potisnuto je iz prometa! To znači ako neko treba razgulit onda su to auta.
Jedino šta nas može spasiti od totalnog kolapsa urbane mobilnosti su javni kolektivni prevoz i biciklo za individualni prevoz. Kombinacija ta dva sistema je idealna.
Do tad se biciklistima treba nametnuti pravila i strogo ih se kažnjavati za svako sranje koje naprave.


Sve potpisujem... jedino mislim da bicikl ne trosi ni 0.1% resursa koje trosi auto.
14.06.2018 | 08:06
Meni je nakaradno pročitati biciklo, jednako kao što mi je nakaradno i ovo auto.

Zakon, ma kakav bio, se poštovati mora. Nećeš? Ok, košta te nečeg, pa nemoj. Sve dok te ne košta i nemaš nikakvih posljedica zbog nepoštovanja - svejedno je kakav je.

Ako zakon ne valja, postoje mehanizmi koji omogućavaju promjenu zakona.
14.06.2018 | 09:00
A tko spominje AUTO!!!!
Ja sam većinu vremena pješak! Koliko ja kao pješak koristim resursa koje troši auto? 0,001%
Kao pješak želim micanje bicikala s trotoara.
Postoje staze za bicikle. Nema ih mnogo ali ih ima. Organizirane su po smjerovima ali ih se biciklisti ne drže. Vožnju "bez ruku" ne želim niti spominjati kako ni pričanje na mobitel.

PS. Onaj lakat od @smayoo-e mi se sviđa!
Hrvati su se zadnji puta tako veselili kad je Tito otišel!
14.06.2018 | 09:13
zabac kaže:
A tko spominje AUTO!!!!
Ja sam većinu vremena pješak! Koliko ja kao pješak koristim resursa koje troši auto? 0,001%
Kao pješak želim micanje bicikala s trotoara.
Postoje staze za bicikle. Nema ih mnogo ali ih ima. Organizirane su po smjerovima ali ih se biciklisti ne drže. Vožnju "bez ruku" ne želim niti spominjati kako ni pričanje na mobitel.

PS. Onaj lakat od @smayoo-e mi se sviđa!


Tako je veliki vođa! Ništa auto! Idemo svi sad pješke! A dok se veliki vođa kreće trotoarima mora Smayoo laktovima uredovati ispred njega!
Stvarno dosta je tih seronja po trotoarima!

Smayoo Lakat! Revolucija!
ŽIVIO ŽABAC!
14.06.2018 | 09:17
Nogostup, hebo vas trotoar.

Osobno mi ne smetaju kulturni biciklisti na nogostupu. Ali mrzim one na kolniku samo zato jer me strah zbog njih. Kad dođe do svinjarije, meni u autu sigurno neće biti ništa, al mi ne treba netko na savjesti. Uvijek sam u grču kad prolazim pored njih.
14.06.2018 | 09:37
Velika briga za bicikliste, pješake ko šljivi.
Hrvati su se zadnji puta tako veselili kad je Tito otišel!
14.06.2018 | 19:45
Tito kaže:
Kad se vozim o tratoaru vozim se s dijetetom iz mene, nikom ne zvonim i vozim se malo brze od pjesaka... Mislim da je 1000 puta bolje izabrati voznju po nogostupu s djetetom na biciklu nego da sjednem u auto i odvozim ta 2 ili 3 km autom. Ako se vi zelite vozit s djcom po cesti, samo izvolite.


Ne želim, naravno, a ne želim ni da se biciklisti (sa ili bez djece) voze nogostupom dok ja onuda šetam sa svojom djecom. Ako te strah voziti kolnikom, onda bicikl guraj (a ne vozi) nogostupom. To ponavljam već treći put. Ili si totalno glup, ili se namjerno praviš glup. Ti odaberi.
14.06.2018 | 20:00
tino1 kaže:
Ja mislim da se svi možemo složiti oko jedne kostatacije, naime da je biciklo prometno sredstvo koje nema svoj prostor u prometu.
(...)
Po meni je biciklo puno ekonomičnije prometalo nego sagorjevalica. Osim što troši minimalno prostora u prometu i skladištenju u fazi mirovanja, ne troši ni 10% resursa u odnosu na auto. Osim toga rasterećuje i zdrastveni sustav.


Sa svim tim se slažem. Daj mi funkcionalan i efikasan javni prijevoz i prvi se odričem auta. U gradovima gdje javni prijevoz zaista funkcionira ni ne pada mi na pamet voziti se autom. Sporije je, skuplje, frustrira. I u Zagrebu sam sklon parkirati na jednom mjestu pa koristiti tramvaj kad imam više obaveza, a sve u širem centru grada. Kad se ne vozim tramvajem, pješačim. Zato što radije pješačim, a i zato što u Zagrebu nema "rent-a-bike" usluge kao što je ima u mnogim europskim gradovima. Da je ima, koristio bih i bicikl u dijelovima grada gdje ima biciklističkih staza. U centru ne bih jer ih nema. Zato što, naravno, nije ugodno voziti bicikl kolnikom jer je previše neobazrivih vozača automobila. ALI NE BIH VOZIO NOGOSTUPOM. NIKAD.

E, sad... Voziš li ti bicikl nogostupom, Tino? Ako da, koje je tvoje šuplje opravdanje? Ako ne, molim te objasni što si napao na Žapca i mene? Ja čvrsto stojim kod toga da, kad hodam nogostupom, naročito ako je sa mnom moje dijete, ako mi biciklist zazvoni iza leđa, dobit će lakat u zube. A ti se rugaj koliko hoćeš.
14.06.2018 | 20:17
Ne vozim nikad nogostupom.
Ali tako radikalno laktovima i uvijek neki liberalno- komunistički zavjernici koji pokušavaju uskratiti slobodu hrvata? A možeš misliti logike, da je sloboda ponašati se kako hoćeš i da ti zajednica nema pravo nametati liberalno kapitalistička pravila!
I ja hodam i moji susreti sa bezobraznim biciklistima se svode na marginalnu pojavu. Svakako ništa više nego sa bezobraznim autistima.
Zašto se osjećaš napadnutim? Ja ozbiljno mislim da bi Žabac trebao biti predsjednik (u momentalnoj situaciji bi bio bolji od mnogih koji to i jesu). A ti si i sam naglasio tvoj talenat laktarenja. Samo svakog pokušavam staviti u pefektnu funkciju na kojoj može najviše dati zajednici, i iskreno se nadam da ima neka funkcija za mene.
14.06.2018 | 21:21
Ne @tino1, to su obrasci ponašanja. Ljudi misle ako imamo državu da mora vladati anarhija?
Opravdavanje kršenja zakona s jedne strane daje za pravo kritizirati druge koji krše zakon.
Da pojednostavnim: "Ja sam krkan i vozim po nogostupu, a u zatvor bi stavio lopove."
Vi koji vozite po nogostupu niste ništa moralniji od političara koji kradu (svako u svom segmentu što može).

Lakat je ovdje sredstvo jer polupismeni jedino silu razumiju.
Hrvati su se zadnji puta tako veselili kad je Tito otišel!
15.06.2018 | 06:45
smayoo kaže:
tino1 kaže:
Ja mislim da se svi možemo složiti oko jedne kostatacije, naime da je biciklo prometno sredstvo koje nema svoj prostor u prometu.
(...)
Po meni je biciklo puno ekonomičnije prometalo nego sagorjevalica. Osim što troši minimalno prostora u prometu i skladištenju u fazi mirovanja, ne troši ni 10% resursa u odnosu na auto. Osim toga rasterećuje i zdrastveni sustav.


Sa svim tim se slažem. Daj mi funkcionalan i efikasan javni prijevoz i prvi se odričem auta.


Do sada je javni prijevoz takav kakav je i služi, ne optimalno ali nije da se ne može nikako s njim služiti. Možda bi sa većim prometom došlo do ulaganja u taj segment?
Ali i to bi mogao biti izazov? Npr. stranicu na kojoj bi se prijavile sve vožnje koje su "rutinske", kao ja idem svako jutro na posao u grad u jedno te isto vrijeme, a ti ideš u to isto vrijeme u taj isti grad, prijaviš se i mi od tada putujemo zajedno i dijelimo gorivo i troškove. Ili još bolje mametine voze svoje razmaženke u školu u 7:45 i to svako jutro, preko te applikacije se skontaju i od tada nema pred svakom školom ogroman defile limuzina, nego danas jedna mametina sutra druga mametina i cesta ispred škola je slobodna i prohodna.


Btw. ja sam u moje doba išao 3 km u i iz škole preko prometne petrolejske ulice uzbrdo skoro do (one kafane u kojoj smo neki dan marendali) i niko me nikad nije vozio u školu. Koji je razlog da se djeca sad moraju vozit u škole?
15.06.2018 | 07:17
Imam namjeru kupiti električni romobil. Kad zapržim po nogostupu, bit će svega.
15.06.2018 | 07:30
Zaključak je da će @zabac biti predsjednik, a @smajoo ministar unutarnjih poslova... no tko će biti ministar zdravlja? Nemre @zabac obje funkcije

@Tito, voziš krivo. Kad si sa djetetom u prometu on vozi ispred tebe, a ne iza tako da ga vidiš i možeš mu davati upute da se drži desnog ruba kolnika, da uspori ili što već, a u krajnjoj nuždi i štitiš ga svojim biciklom i tijelom ako vidiš/osjetiš da ti sa leđa dolazi auto ili neko drugo vozilo koje bi ga moglo ugroziti.
15.06.2018 | 07:44
Evo bit ću ja ministar zdravstva. Sve vas pošaljem u ludaru.
15.06.2018 | 08:44
Smayoo... ja sam jednostavno glup. Pa ce mi to biti opravdanje da vozim nogostupom. I zelio bi te sresti na nagostupu. Koliko si biciklista odvalio laktom ovaj tjedan?
Bertone... je se ne vozim s klincima po cesti, vozim nogostupom. Ne zelim da mi put u muzicku ili na neku rekreaciju s klincima bude borba za zivot.
Vozim se polagano po nogostupu, nikad nikom ne zvonim, zahvalim se kad me propuste i postujem pjesake jer znam da sam na njihovom teritoriju... a frustrirane pojednice stvarno rijetko susrecem.

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 2 sati
  • smayoo: Piši u forum
  • ntramont: Zašto više ne mogu "podijeliti" neku stranicu putem maila ili putem poruka. Mogu dijeliti Twittom, FB, Linkedinom, spremiti na bilješke i podsjetnik. Nestao mail i Messeges
  • Daddo: pa baš MSI i Sapphire? :D
  • dpasaric: Apple objavio da će novi macOS Mojave podržavati stare Mac Pro towere ako imaju modernu grafičku karticu! :) [link]
  • energyman: @some1uknow ja tako radim otkad sam uzeo osmicu i nema problema :)
  • ipetri68: Ima li netko u Rijeci (ili okolici) za posuditi konverter HDMI na RCA (crveno-bijelo-zuto) na jedan dan? Placam pivo i cevape :)
  • m@xym: Yonkis Muchas gracias
  • Yonkis: m@xym - [link]
  • some1uknow: Znaci, mogu komotno uzeti samsungov fast charger na kojeg prikljucim svoj lightning kabl i sve bi trebalo biti sigurno i brzo?
  • m@xym: energyman, a radi li mu brzo punjenje od Samsung punjača i na Oneplus-u? Jer čini mi se da Onelus koristi DASH punjač koji je onako, malo specifičan
  • m@xym: energyman, ahhh zooo, znači, ciglica radi, treba sam usb to lightning kabel
  • energyman: Dakle radi se samo o ciglici koja ima opciju brzog punjenja.
  • energyman: Ne znam, ja sam koristio od frenda njegov brzi punjač od samsunga koji ima USB izlaz od frenda koji ima od OnePlusa isto usb izlaz. Spojio svoj normalni kabel koji koristim i inače (usb->lightning) i to je to.
  • m@xym: Nekako bi mi bilo čudno da Samsung isporučuje svoje punajče sa lightning priključkom.
  • m@xym: energyman, Pa zar ne treba i USB-C to lightning i za Samsungov punjač?
  • energyman: Zašto bi mu trebao, jedino ako ne misli kupovati punjač od meka i onda kombinirati sa time. Sasvim zadovoljavajuće rezultate postižu ovi samsung QuickCharge punjači i ostali sa tom tehnologijom.
  • Yonkis: some1uknow - treba ti i Appleov USB-C to Lightning kabel, to znaš?
  • some1uknow: Pozdrav, zanima me gdje mogu kupiti fast punjac za iphone x?
  • zabac: Čestitke i od mene.
  • stefanjos: Takodjer :)
  • Gjuroo: U svakom slučaju, čestitke svima!
  • Gjuroo: Moram priznati da mene tu i tamo još uvijek uhvati neki nemir :)
  • smayoo: Čestitam svima Dan domovinske zahvalnosti i 23 godine Mira! :)
  • zabac: Sorry, nisam vidio da je komp u pitanju.
  • zabac: Kod iPhone-a je tako. Treba mu duze vrijeme za lokaciji.
  • smayoo: piši u forum
  • robee: Zna li netko zasto Night shift radi samo ako je upaljen wifi? Ako ostavim samo zicni net ne registrira lokaciju i ne ukljuci ga. Isto tako ni Maps ne vidi lokaciju bez wifi. Mini je u pitanju...
  • limac: Hvala!
  • Daddo: limac: [link]
  • limac: Pomoć, trebam 2x 4gb za iMac retina 5k, 2017, i5cpu 3,4, gdje i koju memoriju kupiti, trenutno imam 8 gb??
  • Borisone: Zašto bi to kupio polovno? Nije higijenski.
  • erseticmatej: pozz ekipa..jel ima netko za prodati airpods??
  • Yonkis: TeDePter - da imaš neki bug, glitch ili nešto slično, stvarno bi bio pehista. Drago mi je da ti radi, a nemoj se bojati ni upgradea na iOS12 jer do sada svi imaju samo hvale, doduše neće biti nešto revolucionarno što se tiče featurea ali zato će biti najbolje ispeglan/ispoliran iOS u zadnje vrijeme, kao, biti će silky smooth i nadajmo se sa najmanje bugova
  • TeDePeter: Azurirano! Radi perfektno
  • Borisone: Update na skoro svaku "jaču" verziju iOS-a uspori iPhone i poveća mu potrošnju baterije na nekoliko dana. Mislim da ima veze s ponovnim indeksiranjem svega i svačega.
  • TeDePeter: Došao je s iOS-om 10.2 kada sam ga kupio, a videi na yt-u su pokazivali da ga je usporilo dosta
  • Yonkis: TeDePeter - pa barem za 12 svi govore da je odličan iOS, da starije modele iPada i iPhonea ubrza, ne vidim razloge tvoje bojazni. A zašto si updateao na 10.2 tj zašto si tu "stao"?
  • drazenp1706: Meni na 11.4.1 radi sve savršeno i brzo.
  • TeDePeter: Sad sam na 10.2, a na 12 ni ne mislim ici kad bude dostupna
  • Yonkis: A na kojem si sada iOSu (verziji)?
  • Yonkis: SE će bez problema izdržati 11.4.1 update, ali ako ti to nije bitno i možeš trpiti onaj crveni reminder na Settings, onda se strpi još par mjeseci.
  • TeDePeter: Pozdrav u dilemi sam, azurirati iPh SE na iOS 11 (prije nego sto izade 12-tica), da ili ne?
  • saint: poslao sam ti PP
  • dpasaric: @Saint, ima jedan u Oglasniku koji prodaje frendica, baci oko je li ti zanimljiv.
  • saint: Potreban iPhone 6 ili 6s,meni jako bitnoj osobi tako da ako neko od jabucara prodaje po razumljivoj cijeni neka se javi.Mogu kupiti i preko oglasa ali bi radije od nekoga koga poznajem bar preko tastature. :D
  • stefanjos: imas mail
  • dpasaric: Imat ću jedan dobar Mac Pro tower 5,1 na prodaju krajem tjedna, ako netko cilja na takav stroj neka me cimne na mail! :)
  • smayoo: Ode... :( Srećom, njegov glas ostaje zauvijek! :) [link]
  • Kloba: Otišao u legendu... Umro je Oliver Dragojević
  • Bertone: nemre bolje mobitelom [link]

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

alojz, ipetri68, Jedro, kvaju, m@xym, Riba, robee, rusty, tino1, Anonimci (525)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.52 Seconds

Provided by iJoomla SEO