Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


03.06.2021 | 13:12
Kako je uspio? Odradio je pravovremeni PR jer mu 30.06. istiće rok za homologaciju, a novce za to je već dobio.
Sad svi (plaćeni) mediji i oni influ nešto YouTuberi o tome pišu i govore, opet se rade usporedbe kako na ubrzanju opere bilo koji auto sa klasičnim pogonom jer ljudi ne razumiju da će auto sa 2000 KS uvijek na ubrzanju dobiti auto od 1000 KS,... da postoji (normalni) auto sa benzinskim motorom od 2000 KS, baš i ne vjerujem da bi električar od 2000 KS dobio na 402 metra,... možda bi prvih 100-150 metara
03.06.2021 | 13:16
Do sada je Rimac jedino uspjesno prodavao maglu.
03.06.2021 | 13:17
Ne znam kako stoje vozila na mlazni pogon?
402 m se voxi po ravnom, Bloodhound SSC sigurno bi pobjedio.
03.06.2021 | 13:27
Koji si ti padobranac
... pa govorimo o homologiranim autima koji se mogu kretati u normalnom prometu,... jedini auto sa mlaznim pogonom koji se vozi po gradu je onaj od Batmana
03.06.2021 | 14:17
Na street racing-u sufjeluju homologirani auti?
Ti si spomenuo 402m.
03.06.2021 | 14:22
Da postoji benzinski auto od 2000 KS, i dalje bi ga električni dobio, jednostavno zato što benzinski tu deklariranu snagu ima samo na jednom, točno određenom broju okretaja, dakle nije moguće kontinuirano održati tu snagu, a da ne pričamo o tome da krivulja snage i momenta nisu podudarne, tj. kad je snaga maksimalna, moment je već opao i obratno.
03.06.2021 | 14:24
Gdje si ti pročitao sa sam napisao: "street race"??

Ja sam se referirao na Rimčeve prezentacije superiornosti njegovog auta na 402 metra spram automobila sa konvencionalnim motorima (koji se usput i serijski proizvode i možeš ih vidjeti na cesti).
03.06.2021 | 14:59
smayoo kaže:
a da ne pričamo o tome da krivulja snage i momenta nisu podudarne, tj. kad je snaga maksimalna, moment je već opao i obratno.


Smayoo, P = M x Omega (snaga jednaka umnošku okretnog momenta i kutne brizne vrtnje)....

EM ima u pravilu idealnu vučnu karakteristiku (kao i parni stroj) gdje maksimalni okretni moment razvija odmah i on onda opada s brojem okretaja te na taj način ima karakteristiku konstantne snage. Motor s unutrašnjim izgaranjem ima u pravilu karakteristiku (približno) stalnog okretnog momenta pa snaga raste s brojem okretaja.... (samo da naglasim da ovo vrijedi, manje više, za puno opterećenje ili naški gas do daske...)

Znam da to znaš, samo si se nespretno izrazio...

A što se tiče ostatka posta, pitanje je kilaže. Kako sad stvari stoje, moguće je realizirati 1000 KS u autu do 1200 kg (imaš luđake po netu koji toliko izvlače iz četverocilindričnih motora). Nevera je dlaku ispod 2000 kg i to je bitan detalj. Da, u pravu si što se tiče vučne karakteristike, ali razlika u masi je zasad dosta velika.

Drugi dio priče o kojem ne znamo ništa, a pouzdano znam(o) da je bio problem prije kod Rimca je hlađenje baterija i invertera. Vjerujem da je to riješeno, ako nikako drugačije, softverski uskratom snage. Kad imaš 2000 KS, ako ti softver uzme i 50% ostalo ti je još uvijek jako puno da to nitko ne primjeti
03.06.2021 | 15:18
Koje utrke sa voze na 402m.
Mozda drag race? Postoje pravila?
A Ferrari na mlazni pogon? Kako bi on prosao?
03.06.2021 | 15:30
Mlaznom motoru treba još više vremena da proizvede potisak, nego motoru s unutrašnjim izgaranjem da razvije punu snagu. U gotovo svakoj utrci kojoj su sudjelovali lovački avioni i sportski auti do brzine od cca 200-250 km/h (ovisno o snazi) dobiva sportski auto. Prvi koji je to napravio bio je porsche 911 carrera RS 1973. koji je dobio F4 phatnom bez ikakvog problema...
03.06.2021 | 15:40
Pregovaram za neku nekretninu u Splitu, pa sam gledao malo i cijene Tesla auta u HR. To kusta brutalno. Pojma nisam imao da su tako skupi.

Nesto sam se bio nafurao da budem kao ekoloski osvijesten, ohladila me cijena u sekundi Mislim da cu ostati lojalan dizelu jos neko vrijeme.

Imamo li vlasnika full elektricnog auta na forumu?

Kakva su prakticna iskustva?
03.06.2021 | 17:19
@jura22
Koji je tvoj stvarni problem?

@smayoo
Na prvom videu imaš (koliko je meni poznato, možda ima i još nešto brže danas) najbrži EV dragster, dok na drugom imaš dragster pogonjen klasikom,... nisam stavio video da bi sad uspoređivali koji je bolji nego da pokažem besmislenost usporedbi C1/C2 u ubrzanju spram klasičnih automobila.



03.06.2021 | 18:18
Bertone kaže:
Kako je uspio? Odradio je pravovremeni PR jer mu 30.06. istiće rok za homologaciju, a novce za to je već dobio.
Sad svi (plaćeni) mediji i oni influ nešto YouTuberi o tome pišu i govore, opet se rade usporedbe kako na ubrzanju opere bilo koji auto sa klasičnim pogonom jer ljudi ne razumiju da će auto sa 2000 KS uvijek na ubrzanju dobiti auto od 1000 KS,... da postoji (normalni) auto sa benzinskim motorom od 2000 KS, baš i ne vjerujem da bi električar od 2000 KS dobio na 402 metra,... možda bi prvih 100-150 metara


Ok, pa neka naprave benzinski s dva soma. Znaš li ti da motor s unutrašnjim izgaranjem ima iskoristivost samo 33%, dok se kod motora na elekrtički pogon ta iskoristivost penje skoro do 98% energije !!! O kočenju elektro vozila ne želim govoriti, jer on s 300 na sat skoro može zakočiti na mjestu, samo je druga stvar što bi se dogodilo s vozilom i putnicima u njemu da se to provede.
03.06.2021 | 18:39
A jel' ti znaš da svi Subarui imaju 4x4 pogon osim Subaru Justya

PS. A i taj Justy je prvo bio re-brendirani Suzuki Cultus (kod nas poznatiji kao Swift), pa potom re-brendirani Suzuki Ignis, da bi karijeru okončao 2010. godine kao re-brandirani Daihatsu Charade.
03.06.2021 | 19:11
E ovo stvarno nisam znao,ty za novi info
03.06.2021 | 19:38
Btw, ovi top fuel dragsteri imaju preko 5000 KS... Tek da znate, kak stvari stoje
03.06.2021 | 20:32
Već je netko napravio ozbiljno prekoračenje brzine kod Dubrovnika s tom Rimac Neverom. I objavio video.
www.vecernji.hr/auti/video-iza-volana-ne...ktor-prodaje-1497760
03.06.2021 | 20:46
To je već stara vijesti, vrti se po lokalnim portalima cijeli dan.

Nepromišljen potez zaposlenika Rimac automobila, (mislim na vožnju, a pogotovo na snimanje iste) koji ima je dao negativnu promociju, a naši vrli novinari, komentatori i "prometni stručnjaci" pohrlili uhvatiti 5 sekundi slave.

Sve u svemu, glupo i skroz nepotrebno.
03.06.2021 | 21:03
Rekao bih da ti uopće ne kužiš kakav proizvod i kome ga oni prodaju. Ja mislim da to uopće nije nepromišljen, nego planiran i dogovoren potez.
03.06.2021 | 21:52
Pa i nije im baš neki potez, na toj dionci (nekoliko kilometara ravnice sa par blagih zavoja) i lokalni mangupi voze preko 200 Km/h sa puno lošijim pilama od Nevere.
03.06.2021 | 22:01
*ebo ih novi Firefox 89

87 je radio super, sa 88 su popravili sve kaj nije trebalo popravljati, a sad sa 89 su ga us*ali do kraja
03.06.2021 | 22:36
A što ne valja?
03.06.2021 | 22:37
Naša lokalna ekipa je s Alpinom nabrala 310 km/h na dionici do Rupe! Tako gledano je Rimčev incident sitnica!
03.06.2021 | 22:44
m@xym kaže:
Pa i nije im baš neki potez, na toj dionci (nekoliko kilometara ravnice sa par blagih zavoja) i lokalni mangupi voze preko 200 Km/h sa puno lošijim pilama od Nevere.


I opet krivo. Kome oni taj auto prodaju, taj nema pojma, niti ga je briga za lokalne mangupe i za to što vi dolje iz Dubrovnika znate što se na toj lokalnoj cesti događa.
03.06.2021 | 23:35
Naravno da kupci Nevere nemaju pojma o lokalnim mangupima, ali to i nije bila poanta moga odogovora, nego činjenica da bilo koji serijski automobil sa par stotina konja može voziti brzinom od 230 Km/h na ravnoj dionici dužine par kilometara.

Drugim riječima, ako je ovo bila demonstracija onoga što Nevera može, onda se baš i nisu nešto iskazali.
03.06.2021 | 23:41
OK, u pravu si.
03.06.2021 | 23:52
Ipak se ne bih složio sa Vama cijenjeni kolega.

Moje skormno znanje ni na koji način se ne može mjeriti sa Vašim, i uvjeren sam da će nakong ovoga vrhunskog marketinškog spina Rimacu porasti prodaja za barem 1500%.
03.06.2021 | 23:58
Osnovno pravilo marketinga: glavno da se o proizvodu govori. Pa makar i dobro
04.06.2021 | 00:13
smayoo kaže:
A što ne valja?




04.06.2021 | 08:51
Meni Firefox radi najnormalnije. No, ja nisam neki teški user, što jest jest.
Samo zaključno o Rimcu. Drago mi je da se takvo što proizvodi u Hrvatskoj. Samo to.
www.vecernji.hr/auti/80-ljudi-iz-cijelog...isno-kazniti-1497800
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 7 minuta
  • Mislav2222: ima i 2K 27inca dell monitor, u top stanju na prodaju :D
  • Yonkis: prodao bih iPhone 8 Plus, mijenjao mu bateriju prije cca godinu dana, moram provjeriti, pa ako ima zainteresiranih da ne pišem oglasnik.. Zapravo pišem anyway, valjda tamo netko lurka :)
  • mbp2009: Smayoo riješio sam, nego sad nije za mene, nego nekog drugog
  • accom: O muziki nemam pojma, surfanje je o.k., gaming - isto nemam pojma. :)
  • Krehacro: Dj-ing...Netflix,surfanje i neki gaming :)
  • accom: @Krehacro: meni ne uspjeva koliko bih željeo. Ali je iPad super alat, i sve više mi je neophodan (ajde, navika). Najviše ovisi o tome, što želiš radit.
  • lucija: Dosta ih je uspjesno preslo na iPad.
  • lucija: Nisam no ima na YouTubeu dosta recenzija ljudi koji jesu.
  • Krehacro: Planiram preci sa MacBook air na iPad da koristim kao svoj primarni uredjaj...jel netko to još pokušao i kako mu ide :)?
  • smayoo: Pa zar još to nisi riješio?
  • smayoo: :D
  • mbp2009: Doslovno sam ju ja otvorio hahaha
  • smayoo: @mbp2009, imaš točno tu temu u forumu od prije par mjeseci
  • smayoo: Natrijeve baterije postoje u tzv. REDOX izvedbi već 30 godina, prvenstveno za stacionarne sustave, ali nisu bile pogodne za mobilne jer su bitno manje gustoće pohrane od litijevih, a i veće mase, jer su tekućinske. Velika im je prednost to što su ekološki neutralne, jednostavne za proizvesti i požarno nerizične.
  • m@xym: @Zdravac, OD otkrića nečega u laboratoriju do dolaska na tržište (ako se to upće dogodi) prođe između 5 i 10 godina
  • drlovric: O da. Jako veliko dan. Ljudi nisu svjesni bitnosti ali vrijeme ce polazati.
  • Zdravac: @drlovric, jesu, baš je lijepo danas pratiti HRT4 i live prijenos! :)
  • Zdravac: jel senzacionalizam ili ima nešto u ovoj tehnologiji da bi uskoro moglo i u praksu?
  • Zdravac: [link]
  • drlovric: Stigli Rafali ❤️????
  • mbp2009: Ekipa, treba mi preporuka za neki usb-c dongle za M1. Potreban je ulaz za SD karticu, HDMI ili DP (TB2), barem 2 Usb-a i ako je moguće jedan usb-c
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.43 Seconds

Provided by iJoomla SEO