Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


24.06.2018 | 07:49
Kako tu i tamo malo pričamo o autima, utrkama i sl., da za svaku stvar ne otvaram(-o) novu temu, evo nove pa možete u nju staviti kaj hoćete (a da je vezano uz aute naravno... aj' mogu i motori u temu ) jer pretraživanjem foruma (starih tema) nisam našao ništa gdje bih mogao staviti krš sa jučerašnje utrke WTCR-a.

Uglavnom, ovaj vikend se u Portugalu voze utrke WTCR-a i jučer su se malo momčadski kolege zaigrali nakon čega je uslijedilo ovo:



*****

Zadnji put sam nešto slično vidio prošle godine na utrci GT serije (veselje počinje negdje oko 1:50)

24.06.2018 | 08:01
U prvom videu stvarno moras biti vol i onako se gurati jedan na drugoga. Time ne dokazuju nista osim beskonacne ljudske gluposti. Nista nisu postigli.
Ja u principu ne pratim trke jer su ovi novi vozaci agesivci a ferplay uopce ne postoji.
U stvari ferplay sve manje postoji u sportu jer novac je jedini motiv.
24.06.2018 | 09:58
Zlobno ću primjetiti da oni debili-timski-kolege koji su uništili cijelu utrku svojim međusobnim guranjem (nije li prvo pravilo da se to nikada ne radi unutar tima?) - voze Golfove.
24.06.2018 | 10:13
Inače, ja sam se u subotu uhvatio velike stvari koji nikada prije nisam radio sam - velikog servisa, zamjena distribucije, zatezača, vodene pumpe i svega usputnog. Male servise znam odraditi sam, ali veliki je potpuno druga priča. Dogovorio sam s mojim mehaničarom (i frendom) da pokušam veći dio posla odraditi sam, naravno u njegovoj radionici i uz njegov nadzor. O da vidite kakvo je to iskustvo!

Mislim da bi mehaničarske radionice trebale nuditi takvu mogućnost svojim klijentima (naravno po x2 većoj cijeni) da sami odrade servis uz njihov nadzor i pri tome nauče toliko finesa koje nisu očigledne. Na GTV je sve to još neka posebna priča jer se radi o kompliciranom motoru s 4 bregaste, a što je još važnije, sve je vrlo nedostupno jer je Busso toliko velik za GTV šasiju da "ne stane ni igla".

Alfa Romeo preporučuje vađenje cijelog motora za taj posao, ali prije svega zato jer je na rubu mogućeg izvaditi pumpu vode dok je motor unutra. Kako je Kristijan ( www.autokiki.hr ) stara iskusnjara i već je to radio na ovom autu, idemo putem da motor ostane unutra, samo se mrvu spusti kada se izmakne donji desni nosač motora. Ako se ne žuri, to je posao od puna dva dana da se lijepo uredno odradi, a i više ako netko ima OKP kao ja, pa ide još polirati usise, plenum itd...

Uglavnom, na početku motorni prostor izgleda ovako:



A kada rastaviš sve potrebno da možeš pristupti potrebnom ovako:




Čekamo sada još neke dijelove, pa nastavak slijedi prvi radni dan...

Poželite mi sreće, trebat će mi!
24.06.2018 | 10:32
Evo nešto za tebe i nadam se da imaš dobre zvučnike jer je zvuk motora od 4 do 5,5 k rpm fantastičan (u cijeloj priči je ovaj S4 nebitan)



Što se tiče vađenja motora mislim da je tako danas više-manje na svim autima kod velikog servisa i budi sretan ako za promjenu žarulje ne moraš rastaviti prednji kraj auta.
24.06.2018 | 10:51
Haha, vidio sam ovo, tip je skoro nabrao 300 km/h na autobahnu. Moja ide do 248 km/h, ali generalno ne volim voziti iznad 160, ja sam više "brdo" tip. A kako ide nova Giulia QV najbolje se vidi po rekordu na Nürburgringu. Auto je mehanički i performansama vrhunski, ali nažalost dizajnom to nije pravi Alfa Romeo, namjerno je germanizirana da se podiđe kupcima BMW-a i Audija i zato mi se ne sviđa, ne bi bila moj izbor da imam para.
24.06.2018 | 14:44
A čuj, za brdo ti je dosta i 60-70 km/h... ili su tvoja brda ravnija
24.06.2018 | 16:29
Ima ovdje odličnih tip-B cesta za od 60 do 150 km/h i to mi je najdraže. Cijela dionica Rijeka - Karlovac po Gorskom kotaru mi je odlična, onda par cesta u zaleđu Rijeke prema Sloveniji, ima dio prema Studeni koji je fantastičan iako kratak, pa cesta s podnožja Učke do Matulja na kojoj su se i inače vozile utrke... Dobar je i dio uz istarsku obalu do Labina.
24.06.2018 | 17:45
Za te ti ceste samo fali pravi auto koji nije u nosu težak ko prase
24.06.2018 | 18:23
dpasaric kaže:
Ima ovdje odličnih tip-B cesta za od 60 do 150 km/h i to mi je najdraže. Cijela dionica Rijeka - Karlovac po Gorskom kotaru mi je odlična, onda par cesta u zaleđu Rijeke prema Sloveniji, ima dio prema Studeni koji je fantastičan iako kratak, pa cesta s podnožja Učke do Matulja na kojoj su se i inače vozile utrke... Dobar je i dio uz istarsku obalu do Labina.

Kod Delnica sam do unazad 10g nekoliko puta pobirao kazne. Koliko god se trudio, uvijek su me uspjeli nekak nanišanit. Kazne su u pravilu bile okidač da mi cura(danas žena) brani zajedničku vožnju starom cestom. Uglavnom nisu nikad bile krive kazne, nego zavojite ceste koje žena ne podnosi.
24.06.2018 | 19:21
Baš sam htio napisati da je stara cesta dušu dala za popiti kaznu (valjda tamo premjeste 50% kamera za vrijeme sezone)

Ne znam kakve su ceste iznad Rijeke, ali Istarske lokalne ceste ne volim jer su često pune nekakve crvene prašine, a i biciklisti u vrijeme sezone nisu baš pri zdravoj pameti

Inače, ako volite zavoje i nije vam žao auta, ovo je po meni najljepša cesta u Hrvatskoj:



... prošao sam je dva puta prije desetak godina no nisam jurio jer je voziti njom tako lijepo da svako malo staneš i uživaš u pogledu, prirodi i čudu od gradnje
24.06.2018 | 20:01
Ma na staroj cesti Rijeka - Karlovac sada nema žive duše, a policiju sam sreo jednom. Vjerojatno ih nema jer nema niti prometa, pa ne bi ništa niti ulovili, isplativije im je biti negdje gdje ima gužve. Zna se dogoditi da se vraćam iz Zagreba i da na toj dionici sveukupno nabrojim 4-5 vozila i to uglavnom lokalci. To je postala fantastična cesta za uživanje u vožnji, a najveća realna opasnost su životinje. Jednom sam nabrojao preko 10 srna koje su mi izletjele...

@Djuro genijalac - je, teška je naprijed, baš dobrano teška, ali vjeruj mi da ne ide u understeer niti kada voziš kao huligan. Nakon špere imam samo oversteer iskustva i to mi je novo i prilično neugodno za auto s prednjim pogonom, srećom gas i korekcija volanom to čupa van ako imaš prostora, ali nisam na to navikao kod ovog auta. Moram staviti unibole na 4 mjesta iza gdje mi je sada powerflex, previše mi je stvrdnuto dupe, trebao sam pustiti Alfin mekan setup, njihovi inženjeri su znali što rade.
24.06.2018 | 20:11
Ako budeš išao tijekom srpnja javi kakav je promet pa se možda odlučim za staru jer 23. moram potegnuti do Pule.
24.06.2018 | 20:45
Naprotiv, nije neobično da ima radara na toj cesti. Zdihovo, npr. Stoje kod autobusne stanice i pišu kazne za one koji voze 78 jer je ograničenje 60. U Delnicama također, ali dobro - to nikog ne bi trebalo iznenaditi.
Bertone, koja je to cesta? Ona preko južnog Velebita, od Obrovca do negdje tamo kod Sv. Roka?
24.06.2018 | 22:09
smayoo kaže:

Bertone, koja je to cesta? Ona preko južnog Velebita, od Obrovca do negdje tamo kod Sv. Roka?


Da, ideš od Obrovca pa kad prijeđeš most preko Zrmanje ideš do stare tvornice glinice i skreneš prema selu Modrić (to sam zapamtio po Luki Modriću ) nakon kojeg uskoro prestaje asfalt i dalje ideš makadamom prema Malom Alanu, poslije kojeg prelaziš na Ličku stranu i počinješ spuštanje prema staroj cesti ili A1 (ovisi gdje i kako skreneš).

Ja sam prvi put prošao od Ličke strane prema moru i to slučajno jer nas je policija preusmjerila radi neke teške prometne nesreće pa sam se izgubio i neki me čovjek kojeg sam nakon dva sata vožnje sreo među kamenjem uputio na nju (nemam pojma gdje sam ga sreo jer sa obje strane ceste kilometrima prije i kilometrima kasnije nije bilo ničega osim kamenja), odnosno da se po njoj mogu spustiti do Obrovca.

Drugi put (slijedeće godine) sam bio nešto u Zadru i onda sam namjerno u povratku išao na tu cestu i ljepši mi je put sa te strane jer se stvarno nauživaš i odmoriš dok voziš, a onda poslije na A1 i doma.

Ovo da je cesta još uvijek makadamska uzmi sa rezervom jer je prošlo sigurno 10 godina od kad sam zadnji put prošao (iskreno se nadam da su je ostavili kakva je bila jer je sve drugo devastacija nečeg prelijepog), ali imam zadnjih 2-3 godine (djeca su napokon malo narasla) želju da se vratim i par dana vozim Velebitskim cestama jer ta Majstorska nije jedina.
25.06.2018 | 04:05
dpasaric kaže:
Moram staviti unibole na 4 mjesta iza gdje mi je sada powerflex, previše mi je stvrdnuto dupe, trebao sam pustiti Alfin mekan setup, njihovi inženjeri su znali što rade.


Eto, sad si naučio da suma parcijalnih optimuma nije generalni optimum
25.06.2018 | 06:14
Djuro genijalac kaže:
dpasaric kaže:
Moram staviti unibole na 4 mjesta iza gdje mi je sada powerflex, previše mi je stvrdnuto dupe, trebao sam pustiti Alfin mekan setup, njihovi inženjeri su znali što rade.


Eto, sad si naučio da suma parcijalnih optimuma nije generalni optimum


Dođe to sa godinama Dok si mlad što tvrđe to bolje, kad malo ostariš više voliš da ljulja nego da žulja
25.06.2018 | 07:32
Djuro genijalac kaže:
dpasaric kaže:
Moram staviti unibole na 4 mjesta iza gdje mi je sada powerflex, previše mi je stvrdnuto dupe, trebao sam pustiti Alfin mekan setup, njihovi inženjeri su znali što rade.


Eto, sad si naučio da suma parcijalnih optimuma nije generalni optimum


Ma stvar je u nizanju nadogradnji koje onda mijenjaju ravnotežu auta i onda se "usko grlo" pomiče; tijekom 16 godina što je auto kod mene imao sam raznih setupa i neki su super funkcionirali i s powerflexom iza, ali sada kada je prednji dio toliko dograđen (strut, Eibach, Koni podešavajući i špera), stražnji dio je postao slaba točka i odgovaralo bi mi da se stražnji ovjes opet tvornički ponaša s onim njegovim "passive rear steering" efektom po kojem je GTV bila poznata. Powerflex je super i "po šinama" dok imaš nos koji hoće u understeer, ali kada se to izgubi, eto slabe točke.
25.06.2018 | 10:39
Da li je netko vozio (malo duže) Golfa/Leona sa 1.4 TSI motorom od 125 KS?
Zanima me ima li taj motorić dovoljno snage/momenta za auto od cca 1300 kg?
25.06.2018 | 15:00
Vozil u golfovima petardama obje izvedbe: samo turbo sa 122 KS (isprva) i onu s kompresorom i turbom koja je isprva imala 170, a kasnije 160 KS.

Auto ide dobro. Dovoljno jako i za dinamičniju vožnju. Druga izvedba (kompresor i turbo) ide malo bolje, ali troši više od GTI-ja (dvije litre, turbo, 200 KS).

Nisam siguran kak stojimo s dugovječnošću tih motora
25.06.2018 | 16:19
Djuro genijalac kaže:
Vozil u golfovima petardama obje izvedbe: samo turbo sa 122 KS (isprva) i onu s kompresorom i turbom koja je isprva imala 170, a kasnije 160 KS.

Auto ide dobro. Dovoljno jako i za dinamičniju vožnju. Druga izvedba (kompresor i turbo) ide malo bolje, ali troši više od GTI-ja (dvije litre, turbo, 200 KS).


Hvala.


Djuro genijalac kaže:
Nisam siguran kak stojimo s dugovječnošću tih motora


A što se trajnosti tiče... pa nebu više nikdad mašine kao što je 1.9 TDI PD



25.06.2018 | 16:43
ja bi ovo.
Prilozi:
25.06.2018 | 17:21
tino1 kaže:
ja bi ovo.


Izvoli



PS. Inače odličan YT kanal sa klasičnim autima
25.06.2018 | 18:01
Juniorka, Bertoneova

A GTA, to se nemre više platit, ako ju nađeš. Mislim, sad i obične juniorke postižu sulude cifre, nekmoli GTA.

Već se i ovi gnojevi od VW bube prodaju za velike novce, a gdi neće Alfe...
25.06.2018 | 18:11
Boys with toys!
25.06.2018 | 19:14
ili ovo
Prilozi:
26.06.2018 | 11:14
zabac kaže:
Boys with toys!


Jedna moja frendica je davno ustvrdila da se djeca i muški razlikuju samo po cijeni svojih igračaka.....
26.06.2018 | 12:21
Bertone kaže:
Da li je netko vozio (malo duže) Golfa/Leona sa 1.4 TSI motorom od 125 KS?
Zanima me ima li taj motorić dovoljno snage/momenta za auto od cca 1300 kg?


Vozio sam Leona ali 1.4 turbaka. Vuče sasvim solidno, rekao bih iznenađujuće dobro za tako mali motor. Zvuk na toj FR verziji je bolestan
Kolega ima isti motor pod haubom sa 110tkm i zasad nikakvih problema, no mala je to kilometraža da bi se vidjeli neki ozbiljni problemi.
Kaj se tiče potrošnje, na nekih 700km koje sam odvozio, prosječna brzina po kompu 140, trošio je oko 8.7l/100km.
26.06.2018 | 13:05
Djuro genijalac kaže:
zabac kaže:
Boys with toys!


Jedna moja frendica je davno ustvrdila da se djeca i muški razlikuju samo po cijeni svojih igračaka.....


Mislim da ti se frendica zvala Simone de Beauvoir
26.06.2018 | 13:12
Hvala, ali i 1.4 TSI sa 125 KS je sa turbom... zapravo mislim da su svi TSI motori sa turbom osim možda ulaznih trocilindraša za male aute i starog 1.2 TSI-a kojeg polako napuštaju.

Kvaka je da moram zamijeniti auto jer mi trebaju četvora/petora vrata i trenutno sam u nedoumici između Leona FR 1.4 sa 125 KS i Škode Octavie 1.5 sa 150 KS. Srce kaže Leon , glava kaže Octavia .

Potrošnja me ne dira previše, sve do 10-11 l po gradu je ok.

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 3 sati, 23 minuta
  • cariblanco: Pozdrav smim antifama...ajmo svi u šumu, da nađemo te Ustaše i da im ebemo. majku :)
  • drpongra75: Otvori temu, teško je instantno odgovoriti na ovakav problem.
  • dodoonn: niti tockice nema nista
  • dodoonn: niti 2 sekunde
  • dodoonn: zna netko sta bi moglo bit? laptop nikad nije ispadao
  • dodoonn: ne zeli se upalit ni nista
  • dodoonn: ljudi imam problem, mbp 2018 touchbar, zatvorio sam ga, imao je upaljeno oko 8-9 tabova, oko 25% baterije, i nije nigdje padao ni nista nosio ga utorbi, nakon 2 sata vremena spojim ga na punjac odmah i idem radit kad ono ne trza nista
  • big_mac: Odjednom sve proradilo,nema vise crashanja
  • Soffoklo: The big Facebook crash of 2020 and the problem of third-party SDK creep - [link]
  • Riba: Meni radi, ali ja ne koristim iOS :)
  • energyman: Facebook confirmed there was a problem on its status page, intended for developers. "We are aware and investigating an increase in errors on the iOS SDK which is causing some apps to crash," a member of the Facebook team wrote.
  • energyman: [link]
  • smayoo: kakve veze može imati FB SDK ako nemam FB ni instaliran na mobitelu, a viber se ruši?
  • rusty: Facebook SDK problem koji se reflektira na puno aplikacija ne samo viber
  • big_mac: Jel imate problema sa viberom? Aplikacija se stalno ruši
  • Yonkis: Thnx muchas gracias hombres!
  • Finn: U Rijeci oko 200 kn, ne znam za Zg.
  • Djuro genijalac: [link]
  • Djuro genijalac: I iStyle, originalna baterija 399 kn
  • Yonkis: Quick question: koliko dođe zamjena baterije za iPhone 6s? Onako, odokativno... po mogućnosti u ZG.
  • Riba: Mozda [link]
  • TheŠimun: Jel ima neki besplatni način konvertiranja MBOX fila u PST?
  • smayoo: @cariblanco: [link]
  • cariblanco: Možda sam malo zabrijao, pa i sam neznam da je ovo "govor mržnje", molim glavonje da se očituju :)
  • cariblanco: Sretan vam dan izbora, vi u Istri ili PGŽ i nemate baš neki izbor...vama vladaju već 30 godina isti, ili sam nešto falija :)
  • dpasaric: Glasajte ako niste, nema kukanja kasnije ako ne odradite svoje građansko pravo! :)
  • jura22: HPB ima Visu i s njome ide placanje na AppStoreu i PSN-u.
  • Djuro genijalac: eto! Super, nije mi se pričinilo...
  • john_st: @djuro genijalac - potvrđujem za produljeno trajanje baterije. Do sada bih pred spavanje imao niti 10%, od updatea dobrih 30ak%
  • drpongra75: Nema, otvori debitnu karticu u banci i s njom plaćaj
  • GREED: Jel ima gdje u hr za kupiti gift card?
  • iivanu00: I da ima problem sa USB 2.0 uredajima koji prestanu radit iz cista mira
  • iivanu00: Ima li ko novi Air ili Pro 13 sa desetom generqcijom
  • Piko: Odličan prikaz ... nabaviti ću ga možda kada dođe u kategoriju "retro" mac-a
  • dpasaric: Mac Pro (7,1) prikaz je vani! :)
  • john_st: Ja imam tog starog. Baš ću testirat
  • Djuro genijalac: Updateo iPhone SE (stari) na iOS13.5.1 i baterija traje OSJETNO dulje. Cijeli dan prošao i još je na 75%. Zbilja poboljšanje i preporuka za upgrade iOS-a tko nije!
  • ihorvat: ako netko traži mb pro 15 stavio sam nešto ma oglasnik :)
  • ihorvat: Ako NETKO
  • jura22: Jedini koji bude profitirao je Apple.
  • drlovric: ... profitirati ovom tehnoloskom tranzicijom :)
  • drlovric: Ja to gledam kao na auto. Svidja mi se i vozim, stvarno me ne dotice ko je proizvodjac motora ispod haube i kakve tehnoloske procese su primjenili. Ja samo zelim da vozim :) Apple chipovi su dokazani i provjereni. Pa iPad, sa svim termalnim ogranicenjima svog dizajna, ima sirove snage kao laptopi upogonjeni Intel cpu. Vrijeme ce pokazati ali moje vidjenje je da ce krajnji korisnici profitirati ovo
  • Soffoklo: A ovo znači zbogom Hackintoshu, ali najvjerojatnije i starim Mac Pro strojevima bez obzira na podršci za Intel CPU: [link]
  • Soffoklo: @songoku da macOS X tj. 10 je završio s Catalinom, Big Sur je macOS 11, ali izgleda da će nastaviti označavati macOS kao što označavaju iOS i iPad OS, pa će sljedeći macOS biti 12 itd.
  • smayoo: Mislim da je sada tržišno drugačija situacija. Tada su prelazili s HW platforme koja je postala skupa i problematična i u dobavi, i u razvoju, na općeprihvaćenu i tržišno ukorijenjenu platformu. Sada je to prijelaz s takve, još uvijek tržišno jake platforme na drugu, tržišno u porastu.
  • songoku: Vidim svi portali pisu da je Big Sur macOS 11 a ne 10.16, jel to stvarno tako ili typo? Ne vidim nogdje potvrde na applovim stranicama, oni samo navode macOS BigSur.
  • kupus: 2011 zadnji update za 10.5.
  • kupus: bit će, jednako kao i ppc nakon najave intela. jos jedan os, i onda dovidjenja mili moji. 2005 najavljen prelazak na intel, 2009 dolazi 10.6. ekskluzivno za intel procesore.
  • jura22: HAL= Hardware Abstraction Layer
  • jura22: Sami suatav ostaje isti ali se prigramira samo HAL. Zato UNIX lako ide s procesora na procesor. Ako su programi sobro napisani, eventualno ih treba ponovmo kompajlirati.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

drlovric, rusty, Anonimci (548)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Komentari

Novo u Appleu

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.17 Seconds

Provided by iJoomla SEO