Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


24.06.2018 | 09:49
Kako tu i tamo malo pričamo o autima, utrkama i sl., da za svaku stvar ne otvaram(-o) novu temu, evo nove pa možete u nju staviti kaj hoćete (a da je vezano uz aute naravno... aj' mogu i motori u temu ) jer pretraživanjem foruma (starih tema) nisam našao ništa gdje bih mogao staviti krš sa jučerašnje utrke WTCR-a.

Uglavnom, ovaj vikend se u Portugalu voze utrke WTCR-a i jučer su se malo momčadski kolege zaigrali nakon čega je uslijedilo ovo:



*****

Zadnji put sam nešto slično vidio prošle godine na utrci GT serije (veselje počinje negdje oko 1:50)

24.06.2018 | 10:01
U prvom videu stvarno moras biti vol i onako se gurati jedan na drugoga. Time ne dokazuju nista osim beskonacne ljudske gluposti. Nista nisu postigli.
Ja u principu ne pratim trke jer su ovi novi vozaci agesivci a ferplay uopce ne postoji.
U stvari ferplay sve manje postoji u sportu jer novac je jedini motiv.
24.06.2018 | 11:58
Zlobno ću primjetiti da oni debili-timski-kolege koji su uništili cijelu utrku svojim međusobnim guranjem (nije li prvo pravilo da se to nikada ne radi unutar tima?) - voze Golfove.
24.06.2018 | 12:13
Inače, ja sam se u subotu uhvatio velike stvari koji nikada prije nisam radio sam - velikog servisa, zamjena distribucije, zatezača, vodene pumpe i svega usputnog. Male servise znam odraditi sam, ali veliki je potpuno druga priča. Dogovorio sam s mojim mehaničarom (i frendom) da pokušam veći dio posla odraditi sam, naravno u njegovoj radionici i uz njegov nadzor. O da vidite kakvo je to iskustvo!

Mislim da bi mehaničarske radionice trebale nuditi takvu mogućnost svojim klijentima (naravno po x2 većoj cijeni) da sami odrade servis uz njihov nadzor i pri tome nauče toliko finesa koje nisu očigledne. Na GTV je sve to još neka posebna priča jer se radi o kompliciranom motoru s 4 bregaste, a što je još važnije, sve je vrlo nedostupno jer je Busso toliko velik za GTV šasiju da "ne stane ni igla".

Alfa Romeo preporučuje vađenje cijelog motora za taj posao, ali prije svega zato jer je na rubu mogućeg izvaditi pumpu vode dok je motor unutra. Kako je Kristijan ( www.autokiki.hr ) stara iskusnjara i već je to radio na ovom autu, idemo putem da motor ostane unutra, samo se mrvu spusti kada se izmakne donji desni nosač motora. Ako se ne žuri, to je posao od puna dva dana da se lijepo uredno odradi, a i više ako netko ima OKP kao ja, pa ide još polirati usise, plenum itd...

Uglavnom, na početku motorni prostor izgleda ovako:



A kada rastaviš sve potrebno da možeš pristupti potrebnom ovako:




Čekamo sada još neke dijelove, pa nastavak slijedi prvi radni dan...

Poželite mi sreće, trebat će mi!
24.06.2018 | 12:32
Evo nešto za tebe i nadam se da imaš dobre zvučnike jer je zvuk motora od 4 do 5,5 k rpm fantastičan (u cijeloj priči je ovaj S4 nebitan)



Što se tiče vađenja motora mislim da je tako danas više-manje na svim autima kod velikog servisa i budi sretan ako za promjenu žarulje ne moraš rastaviti prednji kraj auta.
24.06.2018 | 12:51
Haha, vidio sam ovo, tip je skoro nabrao 300 km/h na autobahnu. Moja ide do 248 km/h, ali generalno ne volim voziti iznad 160, ja sam više "brdo" tip. A kako ide nova Giulia QV najbolje se vidi po rekordu na Nürburgringu. Auto je mehanički i performansama vrhunski, ali nažalost dizajnom to nije pravi Alfa Romeo, namjerno je germanizirana da se podiđe kupcima BMW-a i Audija i zato mi se ne sviđa, ne bi bila moj izbor da imam para.
24.06.2018 | 16:44
A čuj, za brdo ti je dosta i 60-70 km/h... ili su tvoja brda ravnija
24.06.2018 | 18:29
Ima ovdje odličnih tip-B cesta za od 60 do 150 km/h i to mi je najdraže. Cijela dionica Rijeka - Karlovac po Gorskom kotaru mi je odlična, onda par cesta u zaleđu Rijeke prema Sloveniji, ima dio prema Studeni koji je fantastičan iako kratak, pa cesta s podnožja Učke do Matulja na kojoj su se i inače vozile utrke... Dobar je i dio uz istarsku obalu do Labina.
24.06.2018 | 19:45
Za te ti ceste samo fali pravi auto koji nije u nosu težak ko prase
24.06.2018 | 20:23
dpasaric kaže:
Ima ovdje odličnih tip-B cesta za od 60 do 150 km/h i to mi je najdraže. Cijela dionica Rijeka - Karlovac po Gorskom kotaru mi je odlična, onda par cesta u zaleđu Rijeke prema Sloveniji, ima dio prema Studeni koji je fantastičan iako kratak, pa cesta s podnožja Učke do Matulja na kojoj su se i inače vozile utrke... Dobar je i dio uz istarsku obalu do Labina.

Kod Delnica sam do unazad 10g nekoliko puta pobirao kazne. Koliko god se trudio, uvijek su me uspjeli nekak nanišanit. Kazne su u pravilu bile okidač da mi cura(danas žena) brani zajedničku vožnju starom cestom. Uglavnom nisu nikad bile krive kazne, nego zavojite ceste koje žena ne podnosi.
24.06.2018 | 21:21
Baš sam htio napisati da je stara cesta dušu dala za popiti kaznu (valjda tamo premjeste 50% kamera za vrijeme sezone)

Ne znam kakve su ceste iznad Rijeke, ali Istarske lokalne ceste ne volim jer su često pune nekakve crvene prašine, a i biciklisti u vrijeme sezone nisu baš pri zdravoj pameti

Inače, ako volite zavoje i nije vam žao auta, ovo je po meni najljepša cesta u Hrvatskoj:



... prošao sam je dva puta prije desetak godina no nisam jurio jer je voziti njom tako lijepo da svako malo staneš i uživaš u pogledu, prirodi i čudu od gradnje
24.06.2018 | 22:01
Ma na staroj cesti Rijeka - Karlovac sada nema žive duše, a policiju sam sreo jednom. Vjerojatno ih nema jer nema niti prometa, pa ne bi ništa niti ulovili, isplativije im je biti negdje gdje ima gužve. Zna se dogoditi da se vraćam iz Zagreba i da na toj dionici sveukupno nabrojim 4-5 vozila i to uglavnom lokalci. To je postala fantastična cesta za uživanje u vožnji, a najveća realna opasnost su životinje. Jednom sam nabrojao preko 10 srna koje su mi izletjele...

@Djuro genijalac - je, teška je naprijed, baš dobrano teška, ali vjeruj mi da ne ide u understeer niti kada voziš kao huligan. Nakon špere imam samo oversteer iskustva i to mi je novo i prilično neugodno za auto s prednjim pogonom, srećom gas i korekcija volanom to čupa van ako imaš prostora, ali nisam na to navikao kod ovog auta. Moram staviti unibole na 4 mjesta iza gdje mi je sada powerflex, previše mi je stvrdnuto dupe, trebao sam pustiti Alfin mekan setup, njihovi inženjeri su znali što rade.
24.06.2018 | 22:11
Ako budeš išao tijekom srpnja javi kakav je promet pa se možda odlučim za staru jer 23. moram potegnuti do Pule.
24.06.2018 | 22:45
Naprotiv, nije neobično da ima radara na toj cesti. Zdihovo, npr. Stoje kod autobusne stanice i pišu kazne za one koji voze 78 jer je ograničenje 60. U Delnicama također, ali dobro - to nikog ne bi trebalo iznenaditi.
Bertone, koja je to cesta? Ona preko južnog Velebita, od Obrovca do negdje tamo kod Sv. Roka?
25.06.2018 | 00:09
smayoo kaže:

Bertone, koja je to cesta? Ona preko južnog Velebita, od Obrovca do negdje tamo kod Sv. Roka?


Da, ideš od Obrovca pa kad prijeđeš most preko Zrmanje ideš do stare tvornice glinice i skreneš prema selu Modrić (to sam zapamtio po Luki Modriću ) nakon kojeg uskoro prestaje asfalt i dalje ideš makadamom prema Malom Alanu, poslije kojeg prelaziš na Ličku stranu i počinješ spuštanje prema staroj cesti ili A1 (ovisi gdje i kako skreneš).

Ja sam prvi put prošao od Ličke strane prema moru i to slučajno jer nas je policija preusmjerila radi neke teške prometne nesreće pa sam se izgubio i neki me čovjek kojeg sam nakon dva sata vožnje sreo među kamenjem uputio na nju (nemam pojma gdje sam ga sreo jer sa obje strane ceste kilometrima prije i kilometrima kasnije nije bilo ničega osim kamenja), odnosno da se po njoj mogu spustiti do Obrovca.

Drugi put (slijedeće godine) sam bio nešto u Zadru i onda sam namjerno u povratku išao na tu cestu i ljepši mi je put sa te strane jer se stvarno nauživaš i odmoriš dok voziš, a onda poslije na A1 i doma.

Ovo da je cesta još uvijek makadamska uzmi sa rezervom jer je prošlo sigurno 10 godina od kad sam zadnji put prošao (iskreno se nadam da su je ostavili kakva je bila jer je sve drugo devastacija nečeg prelijepog), ali imam zadnjih 2-3 godine (djeca su napokon malo narasla) želju da se vratim i par dana vozim Velebitskim cestama jer ta Majstorska nije jedina.
25.06.2018 | 06:05
dpasaric kaže:
Moram staviti unibole na 4 mjesta iza gdje mi je sada powerflex, previše mi je stvrdnuto dupe, trebao sam pustiti Alfin mekan setup, njihovi inženjeri su znali što rade.


Eto, sad si naučio da suma parcijalnih optimuma nije generalni optimum
25.06.2018 | 08:14
Djuro genijalac kaže:
dpasaric kaže:
Moram staviti unibole na 4 mjesta iza gdje mi je sada powerflex, previše mi je stvrdnuto dupe, trebao sam pustiti Alfin mekan setup, njihovi inženjeri su znali što rade.


Eto, sad si naučio da suma parcijalnih optimuma nije generalni optimum


Dođe to sa godinama Dok si mlad što tvrđe to bolje, kad malo ostariš više voliš da ljulja nego da žulja
25.06.2018 | 09:32
Djuro genijalac kaže:
dpasaric kaže:
Moram staviti unibole na 4 mjesta iza gdje mi je sada powerflex, previše mi je stvrdnuto dupe, trebao sam pustiti Alfin mekan setup, njihovi inženjeri su znali što rade.


Eto, sad si naučio da suma parcijalnih optimuma nije generalni optimum


Ma stvar je u nizanju nadogradnji koje onda mijenjaju ravnotežu auta i onda se "usko grlo" pomiče; tijekom 16 godina što je auto kod mene imao sam raznih setupa i neki su super funkcionirali i s powerflexom iza, ali sada kada je prednji dio toliko dograđen (strut, Eibach, Koni podešavajući i špera), stražnji dio je postao slaba točka i odgovaralo bi mi da se stražnji ovjes opet tvornički ponaša s onim njegovim "passive rear steering" efektom po kojem je GTV bila poznata. Powerflex je super i "po šinama" dok imaš nos koji hoće u understeer, ali kada se to izgubi, eto slabe točke.
25.06.2018 | 12:39
Da li je netko vozio (malo duže) Golfa/Leona sa 1.4 TSI motorom od 125 KS?
Zanima me ima li taj motorić dovoljno snage/momenta za auto od cca 1300 kg?
25.06.2018 | 17:00
Vozil u golfovima petardama obje izvedbe: samo turbo sa 122 KS (isprva) i onu s kompresorom i turbom koja je isprva imala 170, a kasnije 160 KS.

Auto ide dobro. Dovoljno jako i za dinamičniju vožnju. Druga izvedba (kompresor i turbo) ide malo bolje, ali troši više od GTI-ja (dvije litre, turbo, 200 KS).

Nisam siguran kak stojimo s dugovječnošću tih motora
25.06.2018 | 18:19
Djuro genijalac kaže:
Vozil u golfovima petardama obje izvedbe: samo turbo sa 122 KS (isprva) i onu s kompresorom i turbom koja je isprva imala 170, a kasnije 160 KS.

Auto ide dobro. Dovoljno jako i za dinamičniju vožnju. Druga izvedba (kompresor i turbo) ide malo bolje, ali troši više od GTI-ja (dvije litre, turbo, 200 KS).


Hvala.


Djuro genijalac kaže:
Nisam siguran kak stojimo s dugovječnošću tih motora


A što se trajnosti tiče... pa nebu više nikdad mašine kao što je 1.9 TDI PD



25.06.2018 | 18:43
ja bi ovo.
Prilozi:
25.06.2018 | 19:21
tino1 kaže:
ja bi ovo.


Izvoli



PS. Inače odličan YT kanal sa klasičnim autima
25.06.2018 | 20:01
Juniorka, Bertoneova

A GTA, to se nemre više platit, ako ju nađeš. Mislim, sad i obične juniorke postižu sulude cifre, nekmoli GTA.

Već se i ovi gnojevi od VW bube prodaju za velike novce, a gdi neće Alfe...
25.06.2018 | 20:11
Boys with toys!
25.06.2018 | 21:14
ili ovo
Prilozi:
26.06.2018 | 13:14
zabac kaže:
Boys with toys!


Jedna moja frendica je davno ustvrdila da se djeca i muški razlikuju samo po cijeni svojih igračaka.....
26.06.2018 | 14:21
Bertone kaže:
Da li je netko vozio (malo duže) Golfa/Leona sa 1.4 TSI motorom od 125 KS?
Zanima me ima li taj motorić dovoljno snage/momenta za auto od cca 1300 kg?


Vozio sam Leona ali 1.4 turbaka. Vuče sasvim solidno, rekao bih iznenađujuće dobro za tako mali motor. Zvuk na toj FR verziji je bolestan
Kolega ima isti motor pod haubom sa 110tkm i zasad nikakvih problema, no mala je to kilometraža da bi se vidjeli neki ozbiljni problemi.
Kaj se tiče potrošnje, na nekih 700km koje sam odvozio, prosječna brzina po kompu 140, trošio je oko 8.7l/100km.
26.06.2018 | 15:05
Djuro genijalac kaže:
zabac kaže:
Boys with toys!


Jedna moja frendica je davno ustvrdila da se djeca i muški razlikuju samo po cijeni svojih igračaka.....


Mislim da ti se frendica zvala Simone de Beauvoir
26.06.2018 | 15:12
Hvala, ali i 1.4 TSI sa 125 KS je sa turbom... zapravo mislim da su svi TSI motori sa turbom osim možda ulaznih trocilindraša za male aute i starog 1.2 TSI-a kojeg polako napuštaju.

Kvaka je da moram zamijeniti auto jer mi trebaju četvora/petora vrata i trenutno sam u nedoumici između Leona FR 1.4 sa 125 KS i Škode Octavie 1.5 sa 150 KS. Srce kaže Leon , glava kaže Octavia .

Potrošnja me ne dira previše, sve do 10-11 l po gradu je ok.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 33 minuta
  • smayoo: @mbp2009, imaš točno tu temu u forumu od prije par mjeseci
  • smayoo: Natrijeve baterije postoje u tzv. REDOX izvedbi već 30 godina, prvenstveno za stacionarne sustave, ali nisu bile pogodne za mobilne jer su bitno manje gustoće pohrane od litijevih, a i veće mase, jer su tekućinske. Velika im je prednost to što su ekološki neutralne, jednostavne za proizvesti i požarno nerizične.
  • m@xym: @Zdravac, OD otkrića nečega u laboratoriju do dolaska na tržište (ako se to upće dogodi) prođe između 5 i 10 godina
  • drlovric: O da. Jako veliko dan. Ljudi nisu svjesni bitnosti ali vrijeme ce polazati.
  • Zdravac: @drlovric, jesu, baš je lijepo danas pratiti HRT4 i live prijenos! :)
  • Zdravac: jel senzacionalizam ili ima nešto u ovoj tehnologiji da bi uskoro moglo i u praksu?
  • Zdravac: [link]
  • drlovric: Stigli Rafali ❤️????
  • mbp2009: Ekipa, treba mi preporuka za neki usb-c dongle za M1. Potreban je ulaz za SD karticu, HDMI ili DP (TB2), barem 2 Usb-a i ako je moguće jedan usb-c
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.
  • accom: ne nadjem...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.39 Seconds

Provided by iJoomla SEO