Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


08.07.2019 | 07:58
Automatski mjenjaci su najvece zlo automobilske industrije.

Sto se CVTa tice, uz Audi, i Nissan je imao zesci fail:

www.nissanproblems.com/cvt/

Nadam se da ce Subaru biti iznimka, ali osobno nikakve vrste sutomatskih mjenjaca vise ni stapom ne bih dirao. Valjda je samo DAF to znao napraviti kako spada.
08.07.2019 | 09:36
Hahaha, variomatic s kožnim remenom! Imao naš kolega iz razreda tri DAF-a!

Niti ja ne bih nikada uzeo automatski, pa to mi uzme sav užitak vožnje!
08.07.2019 | 09:44
Ja jos i potrpim voznju, ali ne kada mi izbije pare iz dzepa za servis ili me ostavi na cesti nepokretnog.
08.07.2019 | 13:08
Probao automatski i u startu odustao. Nema gušta kao što Davor reče. Brat mi imao Opela i rekao nikad više. inače za van ceste se ne preporučuju. Klasika je najbolja kao i evergrini !
08.07.2019 | 14:04
Vec 15 godina iskljucivo automatski mjenjac ( treci automobil za redom ) i nema veceg gusta od automatike . Klasika .....NIKAD vise. Van ceste nisam primjetio nikakve nedostatke . Tako da bi ova rasprava mogla krenuti u pravcu PC vs Apple


youtu.be/OlLNnK7LZJk
08.07.2019 | 16:16
Ja samo znam da sa rucnim mjenjacem nisam imao nikada nikakvih problema, a sa svim automatskim sa kojima sam imao cast imati posla imao sam najmanje jedan problem.

Sve je to divno i krasno dok ne krepa.
08.07.2019 | 17:24
Ja imam DSG sve je u najboljem redu, jedino nekad kad sam na velikoj uzbrdici treba milisekunda da kvačilo uhvati, ali to se kompenzira s automatskom ručnom i skoro se ne osjeti. Prezadovoljan!
09.07.2019 | 13:47
Riba kaže:
Ja samo znam da sa rucnim mjenjacem nisam imao nikada nikakvih problema, a sa svim automatskim sa kojima sam imao cast imati posla imao sam najmanje jedan problem.

Sve je to divno i krasno dok ne krepa.


Pa zar nije tako sa svime?

Ja vozim automatik, i nikada problema ako redovito mijenjaš ulje i ispireš getribu svakih 60.000 km, trošak svega je cca 1500 kuna ruke i dijelovi (Molydon).

Sin ima manual mjenjač, pa odlazi lamela, pa malo ovo, pa ono - set korpe i kvačila je cca 5000 kuna plus posao... i sin dobro vozi, ne dere kuplung, i to je Audi A6, ne neko sranje, pa ipak... i zbroji na 240.000 km troškove, automatik je isplativiji....
09.07.2019 | 13:51
jzelko kaže:
Probao automatski i u startu odustao. Nema gušta kao što Davor reče. Brat mi imao Opela i rekao nikad više. inače za van ceste se ne preporučuju. Klasika je najbolja kao i evergrini !


Stvar navike, automatik je mjenjač koji nije namijenjen impotentnim motorima, po meni sve ispod 150 konja nije za automatik, no iznad toga je gušt samo tako, osobito za gradsku vožnju, tako da je automatika namijenjena određenom mrvicu drugačijem stilu vožnje, no nerijetko u novijim generacijama i štedljivijoj vožnji od manualca. Otvorena cesta automatik kao moj sa 220 konja, pa tempomat - ma kakav manual?? Za iskorištavanje manualca do kraja treba poznavati stvari koje 99% vozača ne zna, iako misle svi da "znaju voziti" (raspoloživi moment tog trena u odnosu brzina-broj okretaja), dok kod automatike to vrhunski odrađuje sama getriba...
10.07.2019 | 06:28
LongVillage kaže:
Riba kaže:
Ja samo znam da sa rucnim mjenjacem nisam imao nikada nikakvih problema, a sa svim automatskim sa kojima sam imao cast imati posla imao sam najmanje jedan problem.

Sve je to divno i krasno dok ne krepa.


Pa zar nije tako sa svime?


Pa u ovom konkretnom slucaju bas i nije. Ne pamtim kada je nekome otisao klasicni mjenjac, a ako i je jos su rjedji slucajevi da je kvar takve prirode da si potpuno nepokretan - sto najcesce je slucaj sa automatskim mjenjacem.

Do sada sam se zamalo opekao na Nissanov CVT ali sam na vrijeme saznao da im svi redovno odlaze na oko 100.000 km, jedina opcija je zamjena mjenjaca (koji ce opet otici na 100.000 km), zatim "no maintenance" ZF u BMWu koji je vec spomenut, a kojeg sam dao na kompletan rebuild u ZF koji je dao godinu dana garancije nakog toga, mjenjac je izdahnuo nakon dvije. Inace zamijeniti ulje nije trivijalno jer BMW i ZF kazu da "ne treba".

Idemo dalje, na Audiju je krepala elektronika, pa naucis da je uobicajeno da im istrule zice u mjenjacu u vlaznim krajevima a u ovim toplijim im ocigledno temperature bas ne odgovaraju.

Dalje, hladnjak ulja koji je samo jos jedan element sklon problemima kojeg klasicni mjenjac nema.

LongVillage kaže:
Stvar navike, automatik je mjenjač koji nije namijenjen impotentnim motorima, po meni sve ispod 150 konja nije za automatik, no iznad toga je gušt samo tako, osobito za gradsku vožnju, tako da je automatika namijenjena određenom mrvicu drugačijem stilu vožnje, no nerijetko u novijim generacijama i štedljivijoj vožnji od manualca. Otvorena cesta automatik kao moj sa 220 konja, pa tempomat - ma kakav manual?? Za iskorištavanje manualca do kraja treba poznavati stvari koje 99% vozača ne zna, iako misle svi da "znaju voziti" (raspoloživi moment tog trena u odnosu brzina-broj okretaja), dok kod automatike to vrhunski odrađuje sama getriba...


Po gradu nastojim ne voziti automobil, a sto se autoceste tice, ne razumijem koja je razlika izmedju rucnog mjenjaca u sestoj brzini na tempomatu i automatskog?

Da se razunmijemo, automatski mjenjac ima nesporne prednosti u odnosu na rucni, pogotovo u gradskoj voznji, ali meni to jednostavno nije vrijedno cijene, rizika i zajebancije.
10.07.2019 | 09:53
Riba kaže:
Pa u ovom konkretnom slucaju bas i nije. Ne pamtim kada je nekome otisao klasicni mjenjac, a ako i je jos su rjedji slucajevi da je kvar takve prirode da si potpuno nepokretan - sto najcesce je slucaj sa automatskim mjenjacem.


Što znači "otići"??

Pa lamela sa svojim setovima odlazi redovito, servisiranje iste je skuplje nego redovito održavanje automatskog mjenjača. Do sada sam izvozio cca pet automatika od vlastitih auta i nikada problema sa mjenjačem.

Sa automatikom si jako rijetko baš nepokretan, ubaciš u N i može se šlepati i sve ostalo kao i kod klaske...
10.07.2019 | 09:59
Automatski mjenjač je meni dobrodošao otprilike kao ona Microsoftova spajalica-asistent!

Ono, NE, ne želim da ti mijenjaš za mene niti znaš i osjećaš što želim i kako mislim proći idući zavoj!

A o pouzdanosti da ne pričam. OK, naravno da nisu niti svi mjenjači isti, npr. moja stara Alfa 33 je imala gotovo tvorničke probleme sa sinkronom druge koji bi se brzo izlizao, ali to alfiste nije posebno smetalo, naučiš lijepo voziti s međugasom i nema beda. Da je to neki auto danas, već bi javio 10 errora na komandoj ploči, otišao u safe mode i pilao da se ode na prvi servis. Ja sam je vozio tako godinama i takvu je i prodao, nitko nije taj sinkron niti popravljao, to je bio "dio karaktera". I meni je to bilo super!

Novije Alfe, generacija 90-tih, pa idućih desetak godina su imale odlične mjenjače na svim motorima, nikada problema s njima. Kasnije su 159 imale problem jer su naivni Talijani napustili svoj kvalitetan mjenjač i uzeli njemačko smeće koje je razvio Opel, tzv. "M32" model, koji jednostavno nije dorastao za 400 Nm okretnog. Takvi mjenjači su znali odlaziti, najčešće ležajevi. Opet, na Alfi je to popravak od 400-500 € i ciao, a popravak nekog automatika sigurno nije u toj klasi cijene.
10.07.2019 | 10:27
LongVillage kaže:
Riba kaže:
Pa u ovom konkretnom slucaju bas i nije. Ne pamtim kada je nekome otisao klasicni mjenjac, a ako i je jos su rjedji slucajevi da je kvar takve prirode da si potpuno nepokretan - sto najcesce je slucaj sa automatskim mjenjacem.


Što znači "otići"??

Pa lamela sa svojim setovima odlazi redovito, servisiranje iste je skuplje nego redovito održavanje automatskog mjenjača. Do sada sam izvozio cca pet automatika od vlastitih auta i nikada problema sa mjenjačem.

Sa automatikom si jako rijetko baš nepokretan, ubaciš u N i može se šlepati i sve ostalo kao i kod klaske...


Sve ok, ti nemas problema, ja ih imam pa ih se klonim. I sa potrosenom lamelom se mozes kretati, slepanje ne stavljam u istu kategoriju.
10.07.2019 | 12:58
Ja sam ciljano trazio automatik, uvijek kupujem rabljene aute stare 2-3 god vozim do 6-7 pa prodam i sve tako.

Ali nisam mogao naci automatik sa opremom i stanjem auta koje sam zelio, tako da sam opet uzeo manualni mjenjac. I zao mi je radi toga. Svaki dan mi je zao.

Slijedece moje auto ce biti automatik 100% Mozda ovu Insigniju brzo i prodam bas radi mjenjaca, a odlican auto...
10.07.2019 | 15:52
I tako će sve to biti nebitno kada se prošire električni automobili.
10.07.2019 | 16:11
Tu se slažem. Inače, MENI je na "das Autu" baš OTIŠAO ručni mjenjač (ne lamela, ni potisni ležaj), nego se baš podrobiše zupčanici (ne pitaj zašto ni kako, nikad mi nisu znali/htjeli objasniti) tako da je auto ostao potpuno nepokretan, na cesti.
10.07.2019 | 16:24
Riba kaže:
I tako će sve to biti nebitno kada se prošire električni automobili.


Doći će mjenjači i u e-vozila, evo članak (doduše na njemačkom) koji govori koliko se podiže učinkovitost potrošnje, smanjuje buka i povećava krajnja brzina na primjeru ZF-og mjenjača kojeg razvijaju za e-vozila.
10.07.2019 | 16:38
Ne znam bas da je elektricni auto praktican bilo kome tko zivi u stambenoj zgradi. Sta trebam pruziti kabel sa 7 kata

Kupio bi neki hybrid, al to mora biti novo a nove. aute ne vozim. Tako da ce pricekati taj scenarij
10.07.2019 | 17:03
smayoo kaže:
Tu se slažem. Inače, MENI je na "das Autu" baš OTIŠAO ručni mjenjač (ne lamela, ni potisni ležaj), nego se baš podrobiše zupčanici (ne pitaj zašto ni kako, nikad mi nisu znali/htjeli objasniti) tako da je auto ostao potpuno nepokretan, na cesti.


Meni se nekako čini da nije problem u mjenjačima nego u Das autima, jer su meni na njima otišli automatski mjenjači.
10.07.2019 | 17:35
12.07.2019 | 09:18
dpasaric kaže:
Automatski mjenjač je meni dobrodošao otprilike kao ona Microsoftova spajalica-asistent!


Ručni mjenjač je meni ko clean instalacija DOS 3.11 na novom MBP 15” sa touchbarom.

Znači Davore, ništa od quadrofoglie? ????

Edit: to su trebali biti smajlići a ne upitnici

42C425DF-2FFE-4FA0-A7F4-48C950993F7C.jpeg
12.07.2019 | 09:39
Ma meni Giulija nikada nije sjela dizajnom, umjesto da su napravili originalnu Alfu, oni su se dodvorili germanofilskom tržištu kojem je auto dobar ako izgleda kao BMW ili Audi. Za prave alfiste to je katastrofa i sramota! To je očigledno bio ogroman pritisak marketinškog odjela na dizajnere. Jedino je njuška auta podnošljiva, a bočno izgleda kao BMW, a od iza baca na Audi. To je sada stvar poremećenog identiteta, ne mogu se lako zamisliti voziti Alfu koja izgleda kao BWM. Trebali su ostati na tragu odličnog i prepoznatljivog 159 dizajna.

Pogledaj samo kvake na toj Alfi! Sramotno za jedan Alfa Romeo! Kvake izgledaju kao vulgaris Audiju! Kvake su uvijek bile dio "nakita" kod Alfe, ono po čemu se može prepoznati cijeli auto, a oni što naprave? Stave dosadne bezlične kvake kao na Audiju! Ne mogu im to oprostiti.

Izuzev problema s neoriginalnim dizajnom taj auto je mehanički zaista odličan (vozio sam srednji model) i ponaša se kao vojni lovac, a mjenjač je sekvencijalan i mislim da će malo tko koristiti bilo kakvu automatiku.
14.07.2019 | 08:01
dpasaric kaže:
Ma meni Giulija nikada nije sjela dizajnom, umjesto da su napravili originalnu Alfu, oni su se dodvorili germanofilskom tržištu kojem je auto dobar ako izgleda kao BMW ili Audi.


Da originalna Alfa vrijedi, oni to ne bi trebali raditi, već bi se obrnuto njemački dizajneri povodili za tom Alfom. Alfa ne može živjeti od vas nekolicine malo "pomaknuta" ukusa kada su auti u pitanju.
14.07.2019 | 09:50
A ti smatraš da vrijedi samo nešto što je masovno prihvaćeno?
14.07.2019 | 10:45
@smayoo,

Sa ekonomskog stajališta, ono što je masovno prihvaćeno (ili prihvaćeno u znatno većem broju od nekog drugog dizajna) vrijedi više, jer će donijeti veću zaradu od prodaje.
14.07.2019 | 11:12
Nismo pričali o tome što vrijedi više, nego što vrijedi.
Ali, naravno, tržišna cijena nije jedino mjerilo vrijednosti.
14.07.2019 | 12:11
LongVillage kaže:
dpasaric kaže:
Ma meni Giulija nikada nije sjela dizajnom, umjesto da su napravili originalnu Alfu, oni su se dodvorili germanofilskom tržištu kojem je auto dobar ako izgleda kao BMW ili Audi.


Da originalna Alfa vrijedi, oni to ne bi trebali raditi, već bi se obrnuto njemački dizajneri povodili za tom Alfom. Alfa ne može živjeti od vas nekolicine malo "pomaknuta" ukusa kada su auti u pitanju.


Ma ne, ta logika ne stoji, možeš je odmah primjeniti na Macintosh: "da vrijedi, ne bi nikada Apple morao dodati Boot Camp na Macove". Alfa je marka u niši, a to što je periodično imala teška razdoblja je uglavnom bilo razlog koji nije imao veze sa samim autima, nego s Fiat grupom koja je imala svoje probleme, s rasprostranjenošću i kvalitetom servisne mreže koja u mnogim državama nije bila top. Isto tako, oni su se gurali na najšire tržište, a imali ponudu koja je većim dijelom bila za entuzijaste i gdje su već marke poput BMW-a imale stalnu bazu kupaca, pogotovo tzv. "kupci flota" za korporacije.

Npr. Alfa 159 je bila sjajna poslovna limuzina, ali nikada nije zagrizla veći dio tržišta, dobrim dijelom možda baš zato jer nije dovoljno bezlična, dosadna i generic, kao većina Audija i BMW-a u toj klasi cijene iz tog doba. Alfa je to na kraju skužila, pa su krenuli s elitnijim autima tipa Giulija QV, Stelvio QV, 8C, 4C, a kod Gulije su onda baš pucali na taj eksperiment s dodvoravanjem germanofilskim kupcima, što ja mislim da je promašaj. To je kao kada se hrvatski lijevi političar pokuša svidjeti i desnima, to jednostavno ne ide, na kraju izgubiš i jedne i druge. Guilija je srećom inženjerski savršen auto koji je pokupio sve nagrade i priznanja, potukla je BMW na vlastitoj teritoriji, postavila novu ljestvicu na Nürburgringu, a po kvaliteti i pozudanosti je dobrano ispred modernih njemačkih vozila po svim ispitivanjima koja sam vidio. Još je i po zadovoljstvu kupaca No. 1 marka. Dakle, očigledno vrijedi, samo to je auto za užu publiku.

Ponovnim ulaskom Alfa Romea u F1 pokazuju da još više dižu standard vozila koja će nuditi u budućnosti, idu na manje serije, ali skupljih vozila, no ipak ne idu toliko visoko da sveopće ulete u Maserati zonu, mada je npr. Alfa 8C bila baš takav izlet. Nju su morali brzinom ograničiti jer je zapravo brža od nekih ulaznih Ferrarija, a to je "big no-no i pišanje po Papi" - kako je rekao Clarkson.
14.07.2019 | 18:36
NSFW
14.07.2019 | 19:13
Bertone kaže:


Ahahaha, TO JE TO! Inače, imamo u susjedstvu Kreativnog odjela i PEEK&POKE-a autoservis Domenigini, oba mehaničara voze Alfe! I uvijek je neka zezancija kod njih na to. Meni je super fora što stariji, Nino Vaccaro, vuče korijene iz Palerma gdje su njegovi imali jednu od najuglednijih automehaničarskih "officina" na jugu Italije. A odlični su, baš lijepo rade, ali naravno da i tamo ima psovanja, ali ide to na sve marke podjednako. Neki dan su bili ludi jer su na nekom ful novom Peugeotu morali skidati razvodnu kutiju samo da bi se zamijenio filter klime.
14.07.2019 | 19:29
NSFW part two ili što Krešimir misli o BMW-u



... ipak, s Talijanima je veselije

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 sat, 18 minuta
  • Riba: S njima je sve u redu, nisu normalni oni koji to plate :)
  • Zdravac: pa jebo ih jesu oni normalni??!!??!!
  • Zdravac: E, ovo je moj posljednji pozdrav apple uređajima
  • Zdravac: 12.332,00 kn
  • Zdravac: Mobitel Apple iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green
  • Moonlike: Znam da je pretplata. Pise. :-) Hvala
  • zabac: Lema više LR s trajnom licencom osim ako ne kupiš preko neta ako je koja ostala.
  • zabac: Puna je verzija ali to je s godišnjom pretplatom od skoro 1000kn. Piše ti.
  • Moonlike: Jel zna netko da li je ovaj Lightroom na AppStore full verzija ili "osiromasena"?
  • zabac: Ja u iCloudu ne drzim nista. Sve sto poslikam je kratkog vijeka trajanja. Ili ode odmah ili prebacim na kmp.
  • Borostef: Ja isto imam sve fotke i video zapise u iCloudu i otkad je to tako zadovaljava me i iPhone od 64 GB pohrane, prije mi to nikako ne bi bilo dovoljno
  • zabac: Ja imam 27,9/32GB, taman je sve gore.
  • zabac: Tih 12GB slika i videa da prebaciš na iCloud Drive, imao bi zauzeto 28GB, slike bi bile na sigurnome. Ne mora biti iCloud, recimo MEGA daje 65GB slobodnog prostora, OneDrive 5GB, DropBox 3,75GB (ili već koliko se uhvati), Drive 15GB.
  • m@xym: Dakle, da sam uze model od 32 GB, morao bih voditi računa o potrošnji memorije, iako nisam neki heavy duty korisnik po pitanju fotografija ili recimo muzike
  • m@xym: Godinu dana koristim iphone 8 sa 256 GB, i imam zauzeto 40 Gb (od toga 12 Gb slika i videa, i 10-ak GB program (od toga 6 GB vrlo rijetko koristim)
  • zabac: Stvar navike. Nekome je dovoljno 32GB, a nekome ni 2TB ne bi bilo dovoljna. Zelio bi vidjeti lica ljdi kad im nestane 256GB slika koje su namjeravali "sutra" prebaciti na komp.
  • drlovric: Ja gledam PRO kupiti u USA. Razlika imzedju 64 i 256GB modela je 150$. Model od 64 sluzi jedino da te natjeera da kupis skuplji :D
  • JOHN: Navali narode!:-)
  • marvin: Vidim da je i HG Spot objavio cijene, razlika za obični iPhone 11 64GB i 128GB je 300kn. Smiješno. Logično da će se onda uzeti ovaj od 128GB. :)
  • marvin: Već ih vidim pun oglasnik.. :D
  • zabac: 799€ u Austriji.
  • energyman: 5420 na istu tarifu
  • marvin: A za obični iPhone 11, ne Pro. Koja je cijena u T-comu?
  • energyman: 7820kn u tcom uz tarifu L od 200kn
  • marvin: Iste cijene kao i kada je izašao XS, XS Max, i XR. Možda čak i mrvicu jeftinije za ove nove modele.
  • rusty: Istyle HR iphone pro 64gb - 9659 kn
  • rusty: [link]=(462)
  • rusty: u SLO je Pro (64GB) 1209 eura
  • energyman: Isto vrijedi i za MediaMarkt
  • energyman: Pro Max 1249 EUR
  • energyman: U Saturnu u Austriji iPhone 11 pro 64gb 1149 EUR
  • dpasaric: Konačno sam dovršio osvrt i stavio slike, ispričavam se na kašnjenju! :)
  • marvin: Vjerovatno će od tada biti dostupan i u HT-u i A1..
  • energyman: Na istyle stranici pise da je dostupan od 20.9.
  • marvin: Jel zna netko kada počinje prodaja novih iPhone-ova u Hrvatskoj? Nisam taj podatak nigdje pronašao.
  • Djipi: ignoriraj smiley, pojavio se umjesto zatvorene zagrade
  • Djipi: @LongVillage: Word automatski generira Alt Text slikama ubačenim u dokument (u njemu uredno piše "Description automatically generated";) - što je ujedno i odgovor Johnu koja je namjena toga
  • LongVillage: John, na koju foru si to skužio i na koju foru to Word PREPOZNAJE SADRŽAJ SLIKE??
  • stefanjos: Ja sam series 4 sa 3 remena od toga jedan milanese) platio 2600. Ali po tome se nemoj ravnat jer sam kao i kod mac proa dobro proso
  • energyman: da
  • Kloba: Prodaješ?
  • energyman: Kolika bi bila cijena Apple Watcha serija 2 od 42mm sa 3 dodatna remena?
  • Laki: Pozdrav, ima li neko ko bi mi pomogao da pokrenem program SilverFast 8 za moj skener Microtek ScanMakwer i 800 plus. Kupio sam program, ali mi ne radi. Trebam cvezu preko AnyDesk ilo TeamViewer?
  • smayoo: Neće. Jer nije problem u ničijoj istini, nego o temeljnoj kulturi i pristojnosti. Ne psuj, ne pljuj, ne vrijeđaj i ne etiketiraj i neće ti ništa biti obrisano
  • LongVillage: Ameri kopiraju jer nemaju više vlastiti razvoj. Liberalna "inteligencija" je sve uništila. A to se liberalima ovdje ne sviđa. Istina nije poželjna, sad će poznati lik i to obrisati.
  • JOHN: Prije nekog vremena sam primjetio da word prepoznaje sadržaj slike. Koja je svrha prepoznavanja, odnosno kako bi korisnik to iskoristilo?
  • Kloba: Baš gledam Keynote, što se iPhonea 11 tiče, pa kameru su iskopirali od Huaweia. Sada Ameri kopiraju Kineze. Ha, ha!
  • drlovric: Usporedjujem na stranici sa mojim XS. Pro je i deblji i tezi. I mema 3D Touch, sad je to neki haptic touch.
  • drlovric: Cista pohlepa im nije dala da modeli startaju sa 128GB. Slike i video nikad veci a njima 64GB kao dovoljno :)
  • dpasaric: Pogledao Keynote. Vrijedni su kao mravi; machine learning on CPU, istovremeno snimanje sa sve 4 kamere, neural engine procesiranje slike u stvarnom vremenu... Bolestan hardver. Nemamo leteće automobile, ali imamo druga čudesa koja su bila potpuni SF samo deset godina unatrag.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Novo u Appleu

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 0.90 Seconds

Provided by iJoomla SEO