Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


08.07.2019 | 09:58
Automatski mjenjaci su najvece zlo automobilske industrije.

Sto se CVTa tice, uz Audi, i Nissan je imao zesci fail:

www.nissanproblems.com/cvt/

Nadam se da ce Subaru biti iznimka, ali osobno nikakve vrste sutomatskih mjenjaca vise ni stapom ne bih dirao. Valjda je samo DAF to znao napraviti kako spada.
08.07.2019 | 11:36
Hahaha, variomatic s kožnim remenom! Imao naš kolega iz razreda tri DAF-a!

Niti ja ne bih nikada uzeo automatski, pa to mi uzme sav užitak vožnje!
08.07.2019 | 11:44
Ja jos i potrpim voznju, ali ne kada mi izbije pare iz dzepa za servis ili me ostavi na cesti nepokretnog.
08.07.2019 | 15:08
Probao automatski i u startu odustao. Nema gušta kao što Davor reče. Brat mi imao Opela i rekao nikad više. inače za van ceste se ne preporučuju. Klasika je najbolja kao i evergrini !
08.07.2019 | 16:04
Vec 15 godina iskljucivo automatski mjenjac ( treci automobil za redom ) i nema veceg gusta od automatike . Klasika .....NIKAD vise. Van ceste nisam primjetio nikakve nedostatke . Tako da bi ova rasprava mogla krenuti u pravcu PC vs Apple


youtu.be/OlLNnK7LZJk
08.07.2019 | 18:16
Ja samo znam da sa rucnim mjenjacem nisam imao nikada nikakvih problema, a sa svim automatskim sa kojima sam imao cast imati posla imao sam najmanje jedan problem.

Sve je to divno i krasno dok ne krepa.
08.07.2019 | 19:24
Ja imam DSG sve je u najboljem redu, jedino nekad kad sam na velikoj uzbrdici treba milisekunda da kvačilo uhvati, ali to se kompenzira s automatskom ručnom i skoro se ne osjeti. Prezadovoljan!
  • LongVillage
  • Posjetitelj
09.07.2019 | 15:47
Riba kaže:
Ja samo znam da sa rucnim mjenjacem nisam imao nikada nikakvih problema, a sa svim automatskim sa kojima sam imao cast imati posla imao sam najmanje jedan problem.

Sve je to divno i krasno dok ne krepa.


Pa zar nije tako sa svime?

Ja vozim automatik, i nikada problema ako redovito mijenjaš ulje i ispireš getribu svakih 60.000 km, trošak svega je cca 1500 kuna ruke i dijelovi (Molydon).

Sin ima manual mjenjač, pa odlazi lamela, pa malo ovo, pa ono - set korpe i kvačila je cca 5000 kuna plus posao... i sin dobro vozi, ne dere kuplung, i to je Audi A6, ne neko sranje, pa ipak... i zbroji na 240.000 km troškove, automatik je isplativiji....
  • LongVillage
  • Posjetitelj
09.07.2019 | 15:51
jzelko kaže:
Probao automatski i u startu odustao. Nema gušta kao što Davor reče. Brat mi imao Opela i rekao nikad više. inače za van ceste se ne preporučuju. Klasika je najbolja kao i evergrini !


Stvar navike, automatik je mjenjač koji nije namijenjen impotentnim motorima, po meni sve ispod 150 konja nije za automatik, no iznad toga je gušt samo tako, osobito za gradsku vožnju, tako da je automatika namijenjena određenom mrvicu drugačijem stilu vožnje, no nerijetko u novijim generacijama i štedljivijoj vožnji od manualca. Otvorena cesta automatik kao moj sa 220 konja, pa tempomat - ma kakav manual?? Za iskorištavanje manualca do kraja treba poznavati stvari koje 99% vozača ne zna, iako misle svi da "znaju voziti" (raspoloživi moment tog trena u odnosu brzina-broj okretaja), dok kod automatike to vrhunski odrađuje sama getriba...
10.07.2019 | 08:28
LongVillage kaže:
Riba kaže:
Ja samo znam da sa rucnim mjenjacem nisam imao nikada nikakvih problema, a sa svim automatskim sa kojima sam imao cast imati posla imao sam najmanje jedan problem.

Sve je to divno i krasno dok ne krepa.


Pa zar nije tako sa svime?


Pa u ovom konkretnom slucaju bas i nije. Ne pamtim kada je nekome otisao klasicni mjenjac, a ako i je jos su rjedji slucajevi da je kvar takve prirode da si potpuno nepokretan - sto najcesce je slucaj sa automatskim mjenjacem.

Do sada sam se zamalo opekao na Nissanov CVT ali sam na vrijeme saznao da im svi redovno odlaze na oko 100.000 km, jedina opcija je zamjena mjenjaca (koji ce opet otici na 100.000 km), zatim "no maintenance" ZF u BMWu koji je vec spomenut, a kojeg sam dao na kompletan rebuild u ZF koji je dao godinu dana garancije nakog toga, mjenjac je izdahnuo nakon dvije. Inace zamijeniti ulje nije trivijalno jer BMW i ZF kazu da "ne treba".

Idemo dalje, na Audiju je krepala elektronika, pa naucis da je uobicajeno da im istrule zice u mjenjacu u vlaznim krajevima a u ovim toplijim im ocigledno temperature bas ne odgovaraju.

Dalje, hladnjak ulja koji je samo jos jedan element sklon problemima kojeg klasicni mjenjac nema.

LongVillage kaže:
Stvar navike, automatik je mjenjač koji nije namijenjen impotentnim motorima, po meni sve ispod 150 konja nije za automatik, no iznad toga je gušt samo tako, osobito za gradsku vožnju, tako da je automatika namijenjena određenom mrvicu drugačijem stilu vožnje, no nerijetko u novijim generacijama i štedljivijoj vožnji od manualca. Otvorena cesta automatik kao moj sa 220 konja, pa tempomat - ma kakav manual?? Za iskorištavanje manualca do kraja treba poznavati stvari koje 99% vozača ne zna, iako misle svi da "znaju voziti" (raspoloživi moment tog trena u odnosu brzina-broj okretaja), dok kod automatike to vrhunski odrađuje sama getriba...


Po gradu nastojim ne voziti automobil, a sto se autoceste tice, ne razumijem koja je razlika izmedju rucnog mjenjaca u sestoj brzini na tempomatu i automatskog?

Da se razunmijemo, automatski mjenjac ima nesporne prednosti u odnosu na rucni, pogotovo u gradskoj voznji, ali meni to jednostavno nije vrijedno cijene, rizika i zajebancije.
  • LongVillage
  • Posjetitelj
10.07.2019 | 11:53
Riba kaže:
Pa u ovom konkretnom slucaju bas i nije. Ne pamtim kada je nekome otisao klasicni mjenjac, a ako i je jos su rjedji slucajevi da je kvar takve prirode da si potpuno nepokretan - sto najcesce je slucaj sa automatskim mjenjacem.


Što znači "otići"??

Pa lamela sa svojim setovima odlazi redovito, servisiranje iste je skuplje nego redovito održavanje automatskog mjenjača. Do sada sam izvozio cca pet automatika od vlastitih auta i nikada problema sa mjenjačem.

Sa automatikom si jako rijetko baš nepokretan, ubaciš u N i može se šlepati i sve ostalo kao i kod klaske...
10.07.2019 | 11:59
Automatski mjenjač je meni dobrodošao otprilike kao ona Microsoftova spajalica-asistent!

Ono, NE, ne želim da ti mijenjaš za mene niti znaš i osjećaš što želim i kako mislim proći idući zavoj!

A o pouzdanosti da ne pričam. OK, naravno da nisu niti svi mjenjači isti, npr. moja stara Alfa 33 je imala gotovo tvorničke probleme sa sinkronom druge koji bi se brzo izlizao, ali to alfiste nije posebno smetalo, naučiš lijepo voziti s međugasom i nema beda. Da je to neki auto danas, već bi javio 10 errora na komandoj ploči, otišao u safe mode i pilao da se ode na prvi servis. Ja sam je vozio tako godinama i takvu je i prodao, nitko nije taj sinkron niti popravljao, to je bio "dio karaktera". I meni je to bilo super!

Novije Alfe, generacija 90-tih, pa idućih desetak godina su imale odlične mjenjače na svim motorima, nikada problema s njima. Kasnije su 159 imale problem jer su naivni Talijani napustili svoj kvalitetan mjenjač i uzeli njemačko smeće koje je razvio Opel, tzv. "M32" model, koji jednostavno nije dorastao za 400 Nm okretnog. Takvi mjenjači su znali odlaziti, najčešće ležajevi. Opet, na Alfi je to popravak od 400-500 € i ciao, a popravak nekog automatika sigurno nije u toj klasi cijene.
10.07.2019 | 12:27
LongVillage kaže:
Riba kaže:
Pa u ovom konkretnom slucaju bas i nije. Ne pamtim kada je nekome otisao klasicni mjenjac, a ako i je jos su rjedji slucajevi da je kvar takve prirode da si potpuno nepokretan - sto najcesce je slucaj sa automatskim mjenjacem.


Što znači "otići"??

Pa lamela sa svojim setovima odlazi redovito, servisiranje iste je skuplje nego redovito održavanje automatskog mjenjača. Do sada sam izvozio cca pet automatika od vlastitih auta i nikada problema sa mjenjačem.

Sa automatikom si jako rijetko baš nepokretan, ubaciš u N i može se šlepati i sve ostalo kao i kod klaske...


Sve ok, ti nemas problema, ja ih imam pa ih se klonim. I sa potrosenom lamelom se mozes kretati, slepanje ne stavljam u istu kategoriju.
10.07.2019 | 14:58
Ja sam ciljano trazio automatik, uvijek kupujem rabljene aute stare 2-3 god vozim do 6-7 pa prodam i sve tako.

Ali nisam mogao naci automatik sa opremom i stanjem auta koje sam zelio, tako da sam opet uzeo manualni mjenjac. I zao mi je radi toga. Svaki dan mi je zao.

Slijedece moje auto ce biti automatik 100% Mozda ovu Insigniju brzo i prodam bas radi mjenjaca, a odlican auto...
10.07.2019 | 17:52
I tako će sve to biti nebitno kada se prošire električni automobili.
10.07.2019 | 18:11
Tu se slažem. Inače, MENI je na "das Autu" baš OTIŠAO ručni mjenjač (ne lamela, ni potisni ležaj), nego se baš podrobiše zupčanici (ne pitaj zašto ni kako, nikad mi nisu znali/htjeli objasniti) tako da je auto ostao potpuno nepokretan, na cesti.
10.07.2019 | 18:24
Riba kaže:
I tako će sve to biti nebitno kada se prošire električni automobili.


Doći će mjenjači i u e-vozila, evo članak (doduše na njemačkom) koji govori koliko se podiže učinkovitost potrošnje, smanjuje buka i povećava krajnja brzina na primjeru ZF-og mjenjača kojeg razvijaju za e-vozila.
10.07.2019 | 18:38
Ne znam bas da je elektricni auto praktican bilo kome tko zivi u stambenoj zgradi. Sta trebam pruziti kabel sa 7 kata

Kupio bi neki hybrid, al to mora biti novo a nove. aute ne vozim. Tako da ce pricekati taj scenarij
10.07.2019 | 19:03
smayoo kaže:
Tu se slažem. Inače, MENI je na "das Autu" baš OTIŠAO ručni mjenjač (ne lamela, ni potisni ležaj), nego se baš podrobiše zupčanici (ne pitaj zašto ni kako, nikad mi nisu znali/htjeli objasniti) tako da je auto ostao potpuno nepokretan, na cesti.


Meni se nekako čini da nije problem u mjenjačima nego u Das autima, jer su meni na njima otišli automatski mjenjači.
10.07.2019 | 19:35
12.07.2019 | 11:18
dpasaric kaže:
Automatski mjenjač je meni dobrodošao otprilike kao ona Microsoftova spajalica-asistent!


Ručni mjenjač je meni ko clean instalacija DOS 3.11 na novom MBP 15” sa touchbarom.

Znači Davore, ništa od quadrofoglie? ????

Edit: to su trebali biti smajlići a ne upitnici

42C425DF-2FFE-4FA0-A7F4-48C950993F7C.jpeg
12.07.2019 | 11:39
Ma meni Giulija nikada nije sjela dizajnom, umjesto da su napravili originalnu Alfu, oni su se dodvorili germanofilskom tržištu kojem je auto dobar ako izgleda kao BMW ili Audi. Za prave alfiste to je katastrofa i sramota! To je očigledno bio ogroman pritisak marketinškog odjela na dizajnere. Jedino je njuška auta podnošljiva, a bočno izgleda kao BMW, a od iza baca na Audi. To je sada stvar poremećenog identiteta, ne mogu se lako zamisliti voziti Alfu koja izgleda kao BWM. Trebali su ostati na tragu odličnog i prepoznatljivog 159 dizajna.

Pogledaj samo kvake na toj Alfi! Sramotno za jedan Alfa Romeo! Kvake izgledaju kao vulgaris Audiju! Kvake su uvijek bile dio "nakita" kod Alfe, ono po čemu se može prepoznati cijeli auto, a oni što naprave? Stave dosadne bezlične kvake kao na Audiju! Ne mogu im to oprostiti.

Izuzev problema s neoriginalnim dizajnom taj auto je mehanički zaista odličan (vozio sam srednji model) i ponaša se kao vojni lovac, a mjenjač je sekvencijalan i mislim da će malo tko koristiti bilo kakvu automatiku.
  • LongVillage
  • Posjetitelj
14.07.2019 | 10:01
dpasaric kaže:
Ma meni Giulija nikada nije sjela dizajnom, umjesto da su napravili originalnu Alfu, oni su se dodvorili germanofilskom tržištu kojem je auto dobar ako izgleda kao BMW ili Audi.


Da originalna Alfa vrijedi, oni to ne bi trebali raditi, već bi se obrnuto njemački dizajneri povodili za tom Alfom. Alfa ne može živjeti od vas nekolicine malo "pomaknuta" ukusa kada su auti u pitanju.
14.07.2019 | 11:50
A ti smatraš da vrijedi samo nešto što je masovno prihvaćeno?
14.07.2019 | 12:45
@smayoo,

Sa ekonomskog stajališta, ono što je masovno prihvaćeno (ili prihvaćeno u znatno većem broju od nekog drugog dizajna) vrijedi više, jer će donijeti veću zaradu od prodaje.
14.07.2019 | 13:12
Nismo pričali o tome što vrijedi više, nego što vrijedi.
Ali, naravno, tržišna cijena nije jedino mjerilo vrijednosti.
14.07.2019 | 14:11
LongVillage kaže:
dpasaric kaže:
Ma meni Giulija nikada nije sjela dizajnom, umjesto da su napravili originalnu Alfu, oni su se dodvorili germanofilskom tržištu kojem je auto dobar ako izgleda kao BMW ili Audi.


Da originalna Alfa vrijedi, oni to ne bi trebali raditi, već bi se obrnuto njemački dizajneri povodili za tom Alfom. Alfa ne može živjeti od vas nekolicine malo "pomaknuta" ukusa kada su auti u pitanju.


Ma ne, ta logika ne stoji, možeš je odmah primjeniti na Macintosh: "da vrijedi, ne bi nikada Apple morao dodati Boot Camp na Macove". Alfa je marka u niši, a to što je periodično imala teška razdoblja je uglavnom bilo razlog koji nije imao veze sa samim autima, nego s Fiat grupom koja je imala svoje probleme, s rasprostranjenošću i kvalitetom servisne mreže koja u mnogim državama nije bila top. Isto tako, oni su se gurali na najšire tržište, a imali ponudu koja je većim dijelom bila za entuzijaste i gdje su već marke poput BMW-a imale stalnu bazu kupaca, pogotovo tzv. "kupci flota" za korporacije.

Npr. Alfa 159 je bila sjajna poslovna limuzina, ali nikada nije zagrizla veći dio tržišta, dobrim dijelom možda baš zato jer nije dovoljno bezlična, dosadna i generic, kao većina Audija i BMW-a u toj klasi cijene iz tog doba. Alfa je to na kraju skužila, pa su krenuli s elitnijim autima tipa Giulija QV, Stelvio QV, 8C, 4C, a kod Gulije su onda baš pucali na taj eksperiment s dodvoravanjem germanofilskim kupcima, što ja mislim da je promašaj. To je kao kada se hrvatski lijevi političar pokuša svidjeti i desnima, to jednostavno ne ide, na kraju izgubiš i jedne i druge. Guilija je srećom inženjerski savršen auto koji je pokupio sve nagrade i priznanja, potukla je BMW na vlastitoj teritoriji, postavila novu ljestvicu na Nürburgringu, a po kvaliteti i pozudanosti je dobrano ispred modernih njemačkih vozila po svim ispitivanjima koja sam vidio. Još je i po zadovoljstvu kupaca No. 1 marka. Dakle, očigledno vrijedi, samo to je auto za užu publiku.

Ponovnim ulaskom Alfa Romea u F1 pokazuju da još više dižu standard vozila koja će nuditi u budućnosti, idu na manje serije, ali skupljih vozila, no ipak ne idu toliko visoko da sveopće ulete u Maserati zonu, mada je npr. Alfa 8C bila baš takav izlet. Nju su morali brzinom ograničiti jer je zapravo brža od nekih ulaznih Ferrarija, a to je "big no-no i pišanje po Papi" - kako je rekao Clarkson.
14.07.2019 | 20:36
NSFW
14.07.2019 | 21:13
Bertone kaže:


Ahahaha, TO JE TO! Inače, imamo u susjedstvu Kreativnog odjela i PEEK&POKE-a autoservis Domenigini, oba mehaničara voze Alfe! I uvijek je neka zezancija kod njih na to. Meni je super fora što stariji, Nino Vaccaro, vuče korijene iz Palerma gdje su njegovi imali jednu od najuglednijih automehaničarskih "officina" na jugu Italije. A odlični su, baš lijepo rade, ali naravno da i tamo ima psovanja, ali ide to na sve marke podjednako. Neki dan su bili ludi jer su na nekom ful novom Peugeotu morali skidati razvodnu kutiju samo da bi se zamijenio filter klime.
14.07.2019 | 21:29
NSFW part two ili što Krešimir misli o BMW-u



... ipak, s Talijanima je veselije

Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 17 sati, 52 minuta
  • mbp2009: Doslovno sam ju ja otvorio hahaha
  • smayoo: @mbp2009, imaš točno tu temu u forumu od prije par mjeseci
  • smayoo: Natrijeve baterije postoje u tzv. REDOX izvedbi već 30 godina, prvenstveno za stacionarne sustave, ali nisu bile pogodne za mobilne jer su bitno manje gustoće pohrane od litijevih, a i veće mase, jer su tekućinske. Velika im je prednost to što su ekološki neutralne, jednostavne za proizvesti i požarno nerizične.
  • m@xym: @Zdravac, OD otkrića nečega u laboratoriju do dolaska na tržište (ako se to upće dogodi) prođe između 5 i 10 godina
  • drlovric: O da. Jako veliko dan. Ljudi nisu svjesni bitnosti ali vrijeme ce polazati.
  • Zdravac: @drlovric, jesu, baš je lijepo danas pratiti HRT4 i live prijenos! :)
  • Zdravac: jel senzacionalizam ili ima nešto u ovoj tehnologiji da bi uskoro moglo i u praksu?
  • Zdravac: [link]
  • drlovric: Stigli Rafali ❤️????
  • mbp2009: Ekipa, treba mi preporuka za neki usb-c dongle za M1. Potreban je ulaz za SD karticu, HDMI ili DP (TB2), barem 2 Usb-a i ako je moguće jedan usb-c
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Maxxy, Riba, Anonimci (737)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.46 Seconds

Provided by iJoomla SEO