Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


03.05.2019 | 19:13
serafin kaže:
Tino moguce da je kamufliran od lani, a to sto je auto izasao ne znaci da oni sad odmah moraju skinuti kamuflazu. Dosta god sam radio thermal dev. i cooling za autoindustriju. Jedan od teskih trenutaka mi je bio kad su 2 prototipa Porsche 911 na kojima sam radio isla pod presu. Takva steta ni dan danas to ne mogu prezaliti.


Za mene je to bilo prvi put da tako maskirano auto vidim u živo. Interesantno je kako samo mustra po autu ne da da se vidi oblik. Prije su ga obljepljivali plastikom i kartonom.
03.05.2019 | 22:27
Ma naravno i zapravo je veoma tesko skuziti o kojem se autu radi.
16.05.2019 | 21:38
Ne mogu si ljudi pomoći i jbg, moraju skinuti barem malo... po meni ovo više ni nije za kaznenu prijavu nego za psihijatriju

Mobile.de

Slikazaslona2019-05-16u20.29.09.png


Slikazaslona2019-05-16u20.29.30.png



Njuškalo

Slikazaslona2019-05-16u20.28.49.png
16.05.2019 | 21:58
Problem je ako je i "Njemac" vec skinul kojih 10 000
16.05.2019 | 22:34
Da. Za Njemačku je već i 25000 za 2 godine star auto gotovo pa nemoguće malo.
16.05.2019 | 22:52
Pa mozda ovoj babi blizu crkva bila. One sve voze dizele sa 300K+ na satu
16.05.2019 | 23:38
16.05.2019 | 23:40
A Hrvati se uhvatili dizelasa s "malo" km iz Njemacke.
06.07.2019 | 16:32
Da se pohvalim malo, Toyota Corolla Verso 2.0D4D 2006. koju je supruga vozila je zaslužila častan otpust (btw. prodajemo je, ima cca 215.000 km, ako se dobro sjećam ) pa smo uzeli na leasing novi Subaru XV 1.6 lineartronic s (dosta bogatim) osnovnim paketom opreme + krovni nosači i UZV senzori za rikverc.
Prvi dojmovi su jako dobri...

EDIT

Evo neka slika s weba...

xv19_gallery_zoom_esterni_01.jpg



Elem, za stil vožnje kakav imamo i supruga, i ja, taj tip automatskog prijenosa paše, što se kaže, ko budali šamar.
Inače one starinske automatike ne mogu smisliti nikako, a naročito ove nove izvedbe sa 7, 8 i ne znam koliko brzina. To mi je stvarno živi shit.

Međutim ovaj CVT prijenos, s pogonom na 4 kotača, to mi tako "rođeno" paše da potpuno zaboravim da je automatik. Osjećam se isto kao da sam mijenjam brzine, samo što ne moram prtljati po kvačilu i mjenjaču kad sam u stani-kreni prometu. Mraq!

Iznenađujuće dobro prolazi kroz zavoje, uredno s brzinom nešto većom nego što bih se inače odvažio (a da naginjanje ne postane neugodno i neudobno), ali jako čvrsto, stabilno i udobno. Mali je sjajan.

Eye Sight tehnologija je iznimno dobro ispeglana. Tempomat automatski usporava na podešenoj udaljenosti od vozila ispred, također automatski usporava u jačim zavojima (a opet prolazi većim brzinama nego bih ja sam), kad stanem, ako skuži crveni semafor, gasi motor odmah (bez čekanja) i automatski ga pali kad se upali zeleno (ako sam ostavio prijenos u D ili L).

Još nisam probao kako se ponaša po makadamu, ljudi koji su probali kažu da je sjajan. Bit će prilike uskoro...
  • Dijete
  • Posjetitelj
06.07.2019 | 17:01
Cestitke i dobrodosao u Subaru klub


Kakva mu je rucna?

gumb ili stick?

moj legacy je na 250 000 i vozi ko novi, al pije 9-11... jedva cekam Subaru EV... il to il neki od Teslica, il ne imat auto pa samo rentat po potrebi... vidjet cemo kad Jagoda ode u vjecna lovista..

Al da, Subaru AWD, automatic, zavoji, a i makadam <3 <3 <3
06.07.2019 | 17:08
smayoo kaže:
...
Iznenađujuće dobro prolazi kroz zavoje, uredno s brzinom nešto većom nego što bih se inače odvažio (a da naginjanje ne postane neugodno i neudobno), ali jako čvrsto, stabilno i udobno. Mali je sjajan....


Čuj njega a što si očekivao od Subaruovog "Symmetrical All Wheel Drive" pogona

Šalu na stranu, tko nije probao nemreš mu opisati kako dobro Subaru leži (nisam doduše nikad vozio XV, ali jesam razne modele Impreze i Legacia) i čestitam na odabiru budućeg prometala.
06.07.2019 | 18:22
Čestitke Smayoo!

Taj Subaru je i meni zapeo za oko, neka vas dobro služi!
06.07.2019 | 19:06
Imao sam prilike probati XV, istina kratko, ali čini mi se kao odličan ili možda i najbolji odabir u toj klasi. Taj je imao ručni mjenjač i neki motor od oko 150 ks, lijepo ide!

Subaru mi je jedna od dražih marki koju izuzetno poštujem radi rally povijesti i legendarnih Impreza modela. Navodno su i iznadprosječno kvalitetni. Stariji top modeli su delikatni i skupi za održavanje kada prođu 15 godina, ali kako se radi o autima od 300 ks, to i nije nešto čudno, i Integralke su bile show za održavanje, pa se ne čudim za Imprezu. Jedan od "mojih" alfista je uzeo Imprezu, boxer, 280 ks, pa sam čuo sve up's and down's iz prve ruke.

Ovaj XV je neka druga priča, meni se čini kao normalan auto za obitelj koja voli izlete u prirodu. Ono što sam odmah primjetio jest da je Subaru složio korektan SUV, a istovremeno pazio na kilažu, s tek nešto više od 1,4 tone to je sigurno vrlo agilno vozilo. Obično SUV-ovi u toj klasi rijetko imaju manje od 1,6 tone.

U kontekstu hrvatskog društva, a ja sam takav da gledam i taj društveni kontekst - jer odabir auta uvijek šalje i neku poruku (npr. kada kupiš Audi Q7, a živiš u urbanoj sredini, šalješ poruku da si napuhan tehnološki neobrazovan bahat i sebičan kompleksaš), a Subaru je cool jer nije "zemljačka" marka. To nije auto kojeg će odabrati korumpirani lokalni moćnik, Subaru su strojevi koje kupuju naši pomorci ili FER-ovci, evo Smayoo je treći FER-ovac kojeg znam.

Thumbs up! Sretno!
06.07.2019 | 20:12
@smayoo,

Čestitke na 'prinovi'.

I meni je taj model bio u užem izboru kod kupovine novog auta, ali je na kraju, blizina servisa, i dosta bogatija oprema, presudila u korist Peugeot-a 3008 1.2 Puretech Active.

Za sada sam prezadovoljan sa svime (do sada vozio Škodu Octaviu 1.9 SLX 90 Ks), osim sa potrošnjom, ali takvo nešto sam i očekivao s obzirom da sam i sa dizelašem trošio 9.5 l/100 Km po gradu (vozim uglavnom izuzetno kratke ture).
06.07.2019 | 21:19
Bravo Smayoo!

Čekaj da ti JZelko skuži da imaš subaru

Svaka čast. Iako, za te si novce mogel kupiti i nekog golfa....
06.07.2019 | 22:52
Dugo mu je trebalo, a ja već 13 godina nagovaram. Dobrodošao u klub !Think, fil, drajv !
06.07.2019 | 22:56
Hvala svima

Djuro genijalac kaže:
Svaka čast. Iako, za te si novce mogel kupiti i nekog golfa....



Neka se uvrijedi tko hoće, ali ja ne nalazim riječi prijezira za "das Auto" kao marku, a osobito za Golf kao model.

m@xym kaže:
I meni je taj model bio u užem izboru kod kupovine novog auta, ali je na kraju, blizina servisa, i dosta bogatija oprema, presudila u korist Peugeot-a 3008 1.2 Puretech Active.


Teško mi je zamisliti što bi to sve morao imati taj Peugeot pa da bude dosta bogatije od ovog što XV ima u osnovnoj verziji. U skupljoj verziji (srednja oprema) je stražnja kamera i s tim povezane funkcije (zakoči i upozori kad ideš u rikverc pa netko naiđe, imaš na displayu sliku za ići u rikverc, upozorenje kad ti je netko u mrtvom kutu), veći touch-screen i na njemu navigacija, dvozonska klima, krovni nosači, USB port za putnike straga, aluminijske pedale i kožni volan. A u najskupljoj su još 18" felge (umjesto 17") i svjetla koja se pale za volanom. Sve ostalo je u osnovnoj verziji, uključivo i taj stvarno odličan EyeSight sustav.
06.07.2019 | 23:02
Dijete kaže:
Cestitke i dobrodosao u Subaru klub


Kakva mu je rucna?

gumb ili stick?

moj legacy je na 250 000 i vozi ko novi, al pije 9-11... jedva cekam Subaru EV... il to il neki od Teslica, il ne imat auto pa samo rentat po potrebi... vidjet cemo kad Jagoda ode u vjecna lovista..

Al da, Subaru AWD, automatic, zavoji, a i makadam <3 <3 <3


Ručna je na gumb. Koji je izveden kao pločica koja se poteže prema gore. Intuitivno.
06.07.2019 | 23:14
dpasaric kaže:
Ovaj XV je neka druga priča, meni se čini kao normalan auto za obitelj koja voli izlete u prirodu. Ono što sam odmah primjetio jest da je Subaru složio korektan SUV, a istovremeno pazio na kilažu, s tek nešto više od 1,4 tone to je sigurno vrlo agilno vozilo. Obično SUV-ovi u toj klasi rijetko imaju manje od 1,6 tone.


Bio sam skeptičan kad sam dolazio na probnu vožnju, računao sam da je tih 1600 kubika granično jedva dovoljno za toliki auto, ali iznenadio sam se kako je živ. Vjerojatno kombinirana zasluga boxer motora i nešto manje kilaže. CVT, kažu puno znači u smislu momenta, ali na snazi - ne baš. Naravno, ne pričamo ni o kakvim sportskim performansama, ali to nas nije niti zanimalo.

U kontekstu hrvatskog društva, a ja sam takav da gledam i taj društveni kontekst - jer odabir auta uvijek šalje i neku poruku (npr. kada kupiš Audi Q7, a živiš u urbanoj sredini, šalješ poruku da si napuhan tehnološki neobrazovan bahat i sebičan kompleksaš), a Subaru je cool jer nije "zemljačka" marka. To nije auto kojeg će odabrati korumpirani lokalni moćnik, Subaru su strojevi koje kupuju naši pomorci ili FER-ovci, evo Smayoo je treći FER-ovac kojeg znam.


Jbg, sad si me uhvatio. Ja ne znam nijednog FERovca koji vozi Subaru. Znam jednog strojara i dva građevinara. I mog šogora, mehaničara.

Thumbs up! Sretno!


Hvala!
07.07.2019 | 11:36
Čestitam dragi Smayoo, morat ćeš mi dat đir da probam.

Palac gore!
07.07.2019 | 12:20
Aber naturlich! Čim se uspijemo trefit za neku marendu.
07.07.2019 | 14:53
smayoo kaže:


m@xym kaže:
I meni je taj model bio u užem izboru kod kupovine novog auta, ali je na kraju, blizina servisa, i dosta bogatija oprema, presudila u korist Peugeot-a 3008 1.2 Puretech Active.


Teško mi je zamisliti što bi to sve morao imati taj Peugeot pa da bude dosta bogatije od ovog što XV ima u osnovnoj verziji. U skupljoj verziji (srednja oprema) je stražnja kamera i s tim povezane funkcije (zakoči i upozori kad ideš u rikverc pa netko naiđe, imaš na displayu sliku za ići u rikverc, upozorenje kad ti je netko u mrtvom kutu), veći touch-screen i na njemu navigacija, dvozonska klima, krovni nosači, USB port za putnike straga, aluminijske pedale i kožni volan. A u najskupljoj su još 18" felge (umjesto 17") i svjetla koja se pale za volanom. Sve ostalo je u osnovnoj verziji, uključivo i taj stvarno odličan EyeSight sustav.


Meni je najbitnija stavka bila činjenica da za Peugeot imam osiguran servis u Dubrovniku, a za Subaru-a mi je najbliži servis u Splitu.


A što se opreme tiče,

Peugeot 3008 1.2 Putectech Active u osnovnoj verziji ima slijedeću opremu (nisam naveo sve, nego najbitnije stavke):

Osnovna oprema:
električna parkirna kočnica + pomoć kod kretanja na usponu
električni podizači stakala i električno podesiva i grijana vanjska ogledala
tempomat i limitator brzine
prepoznavanje prometnih znakova ograničenja brzine
sustav upozorenja nenamjernog izlaska iz trake
i-cockpit 12.5" digitalna instrument tabla
stražnji parking senzori
automatska dvoranska klima
multifunkcijski 8" displej na centralnoj konzoli
radio prijemnik sa USB, Bluetooth i mp3
Paket vidljivost (automatsko uključivanje dnevnih svjetala i brisača, unutrašnji foto-osjetljivi retrovizor, 'follow me home' funkcija)

Tako opremljen automobil do registracije (osnovna cijena + PDV + PPMV) izađe: 180.431,00 Kn

Dodatna oprema koju sam ja odabrao prema svom guštu je:

električno preklopiva ogledala
otključavanja i pokretanje bez ključa
Visiopark 1 (stražnja parking kamera 180 + senzori za parkiranje sprijeda + MirrorScreen - za Apple Car)
Paket sigurnost (rano upozorenje na nadolazeći sudar i automatsko kočenje)
metalik boja
rezervni kotač malih dimenzija

Cijena dodatne opreme je bila : 17.800 Kn

I sve to skupa me izašlo: 187.305 Kn (jer sam dobio dodatni popust na cijenu).

E sad, kolika je razlika ove opreme i Subaru XV-a, ne znam točno, ali ti znaš što od opreme imaš pa možeš usporediti.

Naravno, najveća razlika je u tome da ja imam ručni šestostupanjski mjenjač, a ti automatski CVT, ali meni automatski mjenjač nije bio prioritet, a toj odluci je doprinijela i činjenica da bi me odabir automatskog 8-stupanjskog mjenjača izašlo skuplje od kompletne dodatne opreme koju sam odabrao.
I da, nemam ni krovne nosače, čija nadoplata bi me došla još 1.600 Kn (sa PDV-om), ne trebaju mi, iako vizualno poljepšavaju izgleda automobila.

P.S. Zaboravih najvažnije, Subaru je AWD a Peugeot nije, ali to mi nije niti igralo bitnu ulogu, jer mi pogon na sve točkove nije zatrebao ama baš nikad, u mojoj tridesetogodišnjoj vozačkoj karijeri.
07.07.2019 | 14:57
Pa za ta pare se već dobije polovna Giulija!!!
  • Dijete
  • Posjetitelj
07.07.2019 | 15:01
dpasaric kaže:
Pa za ta pare se već dobije polovna Giulija!!!


Prioriteti
07.07.2019 | 18:35
Dijete kaže:
dpasaric kaže:
Pa za ta pare se već dobije polovna Giulija!!!


Prioriteti


Pa poznanik uzeo Giuliju staru par godina, uvoz iz Njemačke, za 24k €, to ja vodim kao "nov auto", a to je potpuno druga klasa vozila. Opet, vjerujem da i to u Dubrovniku ne bi imao tko održavati.
07.07.2019 | 19:14
m@xym kaže:
Meni je najbitnija stavka bila činjenica da za Peugeot imam osiguran servis u Dubrovniku, a za Subaru-a mi je najbliži servis u Splitu.


Slažem se, to je svakako najveći minus za tebe.

A što se opreme tiče,
i-cockpit 12.5" digitalna instrument tabla
multifunkcijski 8" displej na centralnoj konzoli

Dodatna oprema koju sam ja odabrao prema svom guštu je:

električno preklopiva ogledala
otključavanja i pokretanje bez ključa
Visiopark 1 (stražnja parking kamera 180 + senzori za parkiranje sprijeda + MirrorScreen - za Apple Car)
rezervni kotač malih dimenzija


Evo, to što sam ostavio u citatu nije dio opreme Subaru XV modela kojeg smo kupili. Instrument tabla je "obična" (klasične kazaljke, samo elektronički kontrolirane i mali digitalni display između njih), a multifunkcijski display je 5,7" ili tako nešto.

Naravno, najveća razlika je u tome da ja imam ručni šestostupanjski mjenjač, a ti automatski CVT, ali meni automatski mjenjač nije bio prioritet, a toj odluci je doprinijela i činjenica da bi me odabir automatskog 8-stupanjskog mjenjača izašlo skuplje od kompletne dodatne opreme koju sam odabrao.


I sam motor, naravno. 1200 umjesto 1600.
Prije kupovine smo probavali svašta, pa i francuske aute (nekad davno sam Citroën i Peugeot izuzetno cijenio, onda sam se strašno razočarao prije jedno 15-20 godina, ali htio sam vidjeti je li se dogodila neka pozitivna promjena u međuvremenu). Uglavnom probao sam bio i jedan Peugeot (fkt se više ne sjećam koji, ali u toj istoj "compact SUV" klasi), i jedan Citroën (C5 Aircross) s takvim automatikom (klasični automatik s 8 brzina) i to je baš strašno, grozno iskustvo. Katastrofa. Doslovce kao da transmisija ne pripada tom autu, nego ju je netko unutra na silu ugurao.

Tako da mislim da si dobro učinio što nisi odabrao tu izvedbu.

P.S. Zaboravih najvažnije, Subaru je AWD a Peugeot nije, ali to mi nije niti igralo bitnu ulogu, jer mi pogon na sve točkove nije zatrebao ama baš nikad, u mojoj tridesetogodišnjoj vozačkoj karijeri.


"Zatrebao" nije ni meni. Ali osjećaj stabilnosti na cesti je izvrstan. Teško je to ovako objasniti. Trebao bi probati voziti auto s takvim pogonom. Naročito po cesti kao što je Jadranska magistrala, iako je i na autocesti na momente (u jačim zavojima, u petljama i na izlazima) stvarno wow.
07.07.2019 | 20:42
@smayoo

Hvala na pojašnjenju.
Koliko te sve to, skupa sa dodatnom opremom, koštalo do registracije, ako nije tajna?

U vrijeme kad sam se zainteresirao za XV (prije cca. 2 godine), oprema mu je bila dosta siromašnija, a nije bio uključen ni automatski mjenjač.

Meni automatski mjenjač nije bio prioritet, ali naravno, ne bih se bunio da ga dobijem u osnovnoj opremi, mada uz njega idu i dosta veći troškovi održavanja, troškove u slučaju kvara, da ni ne spominjem.

Automatska kočnica mi je super 'sjela', iako mi nije bila nikakav prioritet (štoviše, malo sa zazirao od nje, jer u slučaju praznog akumulatora, a to mi se događalo do sada barem 7-8 puta, automobil je nepokretan i nepokretljiv do zamjene akumulatora ili spajanja vanjskog uređaja za pokretanje automobila), jer radi super. Npr. kod zaustavljanja na semaforu: pritisnem kočnicu i spojku, aktiviram kočnicu preko tipke, izbacim mjenjač iz brzine i otpustim kočnicu i spojku; za ponovno kretanje potrebno je samo pritisnuti spojku, ubaciti u brzinu, i polako stisnuti gas i krećeš naprijed, i na ravnom i na uzbrdici.

Za ovo o stabilnijoj vožnji na otvorenoj cesti sa AWD pogonom sam znao i prije, i naravno to bi bio veliku plus u slučaju da sam odabrao XV-a. Iako, u principu, vozim 'penzionerski' tj. 'ziheraški', bez ulijetanja u zavoje i pretjecanja (osim onih najsporijih, ali i to na dionicama gdje je pretjecanje dozvoljeno i sigurno), pa mi ta dodatna stabilnost nije presudna (i ovako 'bolja polovica' stalno traži da usporim).

BTW i sa ovakvim načinom vožnje sam, dionicu od 100 Km, prošao 10-15 minuta kraće nego što sam to radio sa Škodom Octavia-om. Vjerojatno Peugeot 3008 drži zavoje bolje od Octavia-e iako je podignut, a i motor je znatno startniji od iskusnog dizelaša (mada nisam vozio preko 120 Km/h, i nisam prelazio 4000 okretaja, s obzirom da je motor nov i da se još razrađuje).
07.07.2019 | 21:33
m@xym kaže:
@smayoo

Hvala na pojašnjenju.
Koliko te sve to, skupa sa dodatnom opremom, koštalo do registracije, ako nije tajna?


197.000 Kn

U vrijeme kad sam se zainteresirao za XV (prije cca. 2 godine), oprema mu je bila dosta siromašnija, a nije bio uključen ni automatski mjenjač.


Aktualna generacija se uopće ne nudi u izvedbi s ručnim. S obzirom na to da CVT prijenos zapravo povećava prosječnu efikasnost, to je, rekao bih, dobra politika.

Meni automatski mjenjač nije bio prioritet, ali naravno, ne bih se bunio da ga dobijem u osnovnoj opremi, mada uz njega idu i dosta veći troškovi održavanja, troškove u slučaju kvara, da ni ne spominjem.


CVT navodno nema te probleme, to se odnosi na klasične automatike. Ali ima tu ljudi koju su puno stručniji u tome, tako da i ja čekam komentare.
07.07.2019 | 22:29
Automatici (klasični, sa planetarnim ozubljenjem) su pouzdaniji od bilo čega, AKO (ključna riječ) se mijenja ulje u njima svakih 60.000 km. Ironično, ZF koji je jedan od najvećih proizvođača takvih mjenjača (recimo, BMW kupuje automatike od ZF-a (Zahnrad Fabrik)) kaže promijenite ulje u mjenjaču svakih 60.000 km i NIKAD neće biti nikakvih problema. BMW proda auto s TIM mjenjačem i onda kaže da je mjenjač wartungsfrei (bez održavanja) i da zamjena ulja nije potrebna. I onda, na nekih 180 tisuća km - problem.
Ti su mjenjači komplicirane naprave i servisi ih NE POPRAVLJAJU, nego mijenjaju. A to su cifre od 50.000 kn na više i onda imaš tu percepciju da se automatici kvare i da su skupi. (BTW, ako netko treba, servis Novosel u Oroslavju je vrlo stručan za automatike i popravlja SVE, ponekad i za par stotina kuna)
CVT ima lanac i dvije konusne remenice koje se odmiču-primiču i tako se mijenja polumjer uklještenja lanca i prijenosni omjer. Stvar je konstrukcijski izuzetno jednostavna, a kakva je izvedba, javit ćeš nam. Audi je imao taj mjenjač u ponudi (komercijalni naziv multitronic) i nije se baš iskazao. Ali, to izvedba by VAG (izradio LUK) pa to treba uzeti u obzir s rezervom.
Princip rada: en.wikipedia.org/wiki/Multitronic
Problemi: www.audiworld.com/how-tos/a/audi-a4-b8-m...-cvt-problems-421233
08.07.2019 | 01:48
Znam neke ljude koji su prešli preko 200, odnosno preko 300 tisuća km sa subaruima starim nekih 8-9 godina, sa CVT prijenosom, 0 problema. To, naravno, statistički ne znači ništa. Nedavno je bilo problema na Subaru autima s CVT prijenosom i jačim motorom. Koliko čitam po netu, Subaru je produžio jamstvo za to i preuzeo sve troškove.
Vidjet ćemo kako će se ovaj ponašati. Za lanac deklariraju da se ne mijenja preventivno, nekakvo ulje valjda ima, i valjda ne prodaju maglu u vezi toga. Kako god bilo, jamstvo je tri godine ili 150.000 km. U našem slučaju, to će biti tu negdje cca. Pa dotle ćemo vidjeti kako se ponaša.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 5 sati, 14 minuta
  • mbp2009: Doslovno sam ju ja otvorio hahaha
  • smayoo: @mbp2009, imaš točno tu temu u forumu od prije par mjeseci
  • smayoo: Natrijeve baterije postoje u tzv. REDOX izvedbi već 30 godina, prvenstveno za stacionarne sustave, ali nisu bile pogodne za mobilne jer su bitno manje gustoće pohrane od litijevih, a i veće mase, jer su tekućinske. Velika im je prednost to što su ekološki neutralne, jednostavne za proizvesti i požarno nerizične.
  • m@xym: @Zdravac, OD otkrića nečega u laboratoriju do dolaska na tržište (ako se to upće dogodi) prođe između 5 i 10 godina
  • drlovric: O da. Jako veliko dan. Ljudi nisu svjesni bitnosti ali vrijeme ce polazati.
  • Zdravac: @drlovric, jesu, baš je lijepo danas pratiti HRT4 i live prijenos! :)
  • Zdravac: jel senzacionalizam ili ima nešto u ovoj tehnologiji da bi uskoro moglo i u praksu?
  • Zdravac: [link]
  • drlovric: Stigli Rafali ❤️????
  • mbp2009: Ekipa, treba mi preporuka za neki usb-c dongle za M1. Potreban je ulaz za SD karticu, HDMI ili DP (TB2), barem 2 Usb-a i ako je moguće jedan usb-c
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Air, m@xym, Maxxy, MoschuS, Riba, tino1, Yonkis, Anonimci (512)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.34 Seconds

Provided by iJoomla SEO