Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


09.01.2019 | 20:34
A jbg, pa treba netko platiti struju koju potroše po noći i nove pločice na podu
12.01.2019 | 15:04
Dragi BMW

Umjesto što pratiš trendove i kao rezultat toga praviš ovakve nakarade od auta:

x8-ii.jpg


... okreni se prema svojoj bogatoj povijesti i počni ponovno praviti aute. Ako ne znaš kako i što, baci oko ovdje jer doista nije teško:



www.everytimer.de/
12.01.2019 | 18:55
Bertone kaže:
energyman kaže:

Nisam bio toliko avanturistički raspoložen da palim tempomat, mislim da se ni ne može paliti iznad 180. Možda je ovaj to maknuo, morma provjeriti. Javim


Kaj ga ne bi mogao paliti prek 180 km/h, pa imaš obični blesavi on/off tempomat... možeš ga upaliti i na 30 km/h iako proizvođač kaže da se treba paliti tek na 60 km/h.


Imao si pravo, radi i iznad 2xx km/h.
13.01.2019 | 08:17
Bertone kaže:
Dragi BMW

Umjesto što pratiš trendove i kao rezultat toga praviš ovakve nakarade od auta:

x8-ii.jpg


... okreni se prema svojoj bogatoj povijesti i počni ponovno praviti aute. Ako ne znaš kako i što, baci oko ovdje jer doista nije teško:



www.everytimer.de/


Čekaj, ona nakarada je stvarna?!?!?! Dobil sam tu sliku, mislil da se neko zajebava u fotošopu... Strašno, ovo je, bojim se, gore i od Bangleove sedmice (ili smo se samo naviknuli na to sranje s vremenom).

Ima pravo moj kompa kad ustrajno tvrdi: svi su lijepi i dobri auti već davno napravljeni, sad se samo štancaju precijenjena sranja
13.01.2019 | 09:47
Djuro genijalac kaže:

Čekaj, ona nakarada je stvarna?!?!?! Dobil sam tu sliku, mislil da se neko zajebava u fotošopu... Strašno, ovo je, bojim se, gore i od Bangleove sedmice (ili smo se samo naviknuli na to sranje s vremenom).

Ima pravo moj kompa kad ustrajno tvrdi: svi su lijepi i dobri auti već davno napravljeni, sad se samo štancaju precijenjena sranja


Na žalost je (evo video od J.R. koji je član foruma i koji ga je vidio IRL):

13.01.2019 | 11:27
Da im se nije opet vratio Chris Bangle, jer on je taj koji ima ovakav kockasti poremećaj. Strašno.
13.01.2019 | 11:34
Imam samo jedno objašnjenje za ovo: BMW računa da će ove modele prodavati samo u Kini (Dalekoj Aziji, općenito), SAD i slabovidnim postojećim vlasnicima BMW-a u ostatku svijeta.

Jednostavno, nemam riječi. A sprdali smo se sa Ssangyong Rhodiusom, svojedobno....
13.01.2019 | 11:44
Djuro genijalac kaže:
Imam samo jedno objašnjenje za ovo: BMW računa da će ove modele prodavati samo u Kini (Dalekoj Aziji, općenito), SAD i slabovidnim postojećim vlasnicima BMW-a u ostatku svijeta.

Jednostavno, nemam riječi. A sprdali smo se sa Ssangyong Rhodiusom, svojedobno....


Ali i oni imaju istančan ukus. Ovo nisu trebali ni skrivati u Erlkönig fazi, niko im ga ne bi slikao, mogli su ga slobodno s otvorenim BMW amblemom testirati, niko im ne bi vjerovao da je to BMW.
13.01.2019 | 12:09
Uf, jedva čekam pojašnjavanja Auto, motor und sporta i Auto Bilda kako je pitanju dizajnerski iskorak i kako je to, zapravo, auto koji redefinira klasu, podiže standarde i slična sranja.. Bild bi još i mogao napisati da je auto ružan, kako je svojedobno napisao za Bangleovu sedmicu, ali AMS neće sigurno ni riječ reći protiv....
13.01.2019 | 12:36
Ako mislite da je ovaj X7 strašan, pričekajte jer dolazi i X8 (coupe verzija X7)

www.carwow.co.uk/bmw/news/3901/bmw-x8-price-specs-release-date

EDIT:
Ok, sad kad sam svima pokvario nedjelju prijepodne, možemo se svi odmoriti i doći k sebi sa jednim klasikom (G350 Professional)... nema dodirnih zaslona, nema digitalne instrument table, nema retrovizora na struju, prozori se otvaraju kurblom ali zato unutrašnjost možeš oprati miniwashom

13.01.2019 | 13:32
Nemojte me sad popljuvati ako sam lupio neku glupost, meni rekoše da je Mercedes G klase zapravo samo brand, a vozila su zapravo Steyr Puch, austrijska. Ili?
13.01.2019 | 14:10
Wiki kaže i Alžir i Grčka .
13.01.2019 | 15:19
smayoo kaže:
Nemojte me sad popljuvati ako sam lupio neku glupost, meni rekoše da je Mercedes G klase zapravo samo brand, a vozila su zapravo Steyr Puch, austrijska. Ili?


Istina.
13.01.2019 | 15:27
Djuro genijalac kaže:
Uf, jedva čekam pojašnjavanja Auto, motor und sporta i Auto Bilda kako je pitanju dizajnerski iskorak i kako je to, zapravo, auto koji redefinira klasu, podiže standarde i slična sranja.. Bild bi još i mogao napisati da je auto ružan, kako je svojedobno napisao za Bangleovu sedmicu, ali AMS neće sigurno ni riječ reći protiv....


AMS bi da je neko drugi napravio ovakav gaf pisao o tome, ali ne jedan od njihovih glavnih izvora financiranja. Sigurno će se raspisati o voznim sposobnostima i sigurnosnom opremom koje je krcat. A motor od >3l vuče ko lud svejedno koliko ima za vuć, zato će to izgledati u tim segmentima dobro. Ali brate ružan je ko pas. I tu nema dvojbe. Ja ga neću iz inata kupiti.
13.01.2019 | 15:31
Ova dva kanala u blatobranima mu idu da vrata?
13.01.2019 | 19:41
smayoo kaže:
Nemojte me sad popljuvati ako sam lupio neku glupost, meni rekoše da je Mercedes G klase zapravo samo brand, a vozila su zapravo Steyr Puch, austrijska. Ili?


Da, od početka se slažu u Puchu, ali je zamišljen i projektiran u Mercedesu u suradnji sa Steyerom koji su bili logični partner zbog iskustva sa 4x4 pogonom pa su onda kod njih odlučili i krenuti sa proizvodnjom.
Od svih proizvedenih, manji dio pod značkom mercedesa (od kojih onda dio ide u AMG na doradu i ti se prodaju pod Mercedes G AMG brandom... par komada godišnje ide i u Brabus, ali on nije službeni tunner Mercedesa kao AMG) i veći dio pod značkom Pucha koji ide za vojsku, policiju, šumare... i tu i tamo kojeg privatnog kupca).

jzelko kaže:
Wiki kaže i Alžir i Grčka .


Za Grčku ne znam, ali ovaj Alžirski dio od 2015. godine slaže model BA6 koji je vojna verzija Pucha i mislim da ga i ne možeš kupiti kao privatni kupac.

****

Nevezano sad za G, @Djuro, budete li imali uskoro na testu novog Suzuki Jimnya?
PS. Nemoj mi sad napisati da ste već odradili test jer sam se htio ogrebati za jednu probnu vožnju preko nasipa
13.01.2019 | 20:03
Bertone kaže:

Nevezano sad za G, @Djuro, budete li imali uskoro na testu novog Suzuki Jimnya?
PS. Nemoj mi sad napisati da ste već odradili test jer sam se htio ogrebati za jednu probnu vožnju preko nasipa


Ako tražiš manjeg kompaktnijeg terenca, što nije ovo bolje?
Edice-HardCross-lk-pedevm-myslivce-400x267.jpg
13.01.2019 | 20:47
smayoo kaže:
Nemojte me sad popljuvati ako sam lupio neku glupost, meni rekoše da je Mercedes G klase zapravo samo brand, a vozila su zapravo Steyr Puch, austrijska. Ili?


Majstore, sve znaš. G klasa (kao Gelände - terenski) se oduvijek proizvodio u pogonima Steyera te je dugo vremena u ponudi bio i kao Mercedes, ali i kao Puch. Prije cca 10-ak plus godina je Daimler kupio te pogone i od onda se proizvodi samo G klasa kao takva.
Kockasti je oblik namjeran, jer su limarski popravci lakši na ravnim plohama, a tu je i moć šprance u vidu Land Rovera (kasnije dozvanog Defender) koji je isto tako kockastog oblika...

Ali da, Austrija ima iznimno jaku auto industriju. U Grazu su se oduvijek proizvodili razni auti (sve do BMW-a X3 i Peugeota RCZ), a Magna je već dugo iznimno jaki igrač na polju 4x4 pogona sa svojim on demand uključivim rješenjima za stražnju osovinu.
Osim toga, na Visokoj theničkoj školi u Grazu se oduvijek modeliraju komore izgaranja za gotovo sve njemačke proizvođače, a tu je i izmišljena TDI tehnika izravnog ubrizgavanja goriva kod dizelskih motora koju je Audi onda prvo počel gurati u VAG koncernu.
13.01.2019 | 20:52
Bertone kaže:

Nevezano sad za G, @Djuro, budete li imali uskoro na testu novog Suzuki Jimnya?
PS. Nemoj mi sad napisati da ste već odradili test jer sam se htio ogrebati za jednu probnu vožnju preko nasipa


Stari, ja ti se s tim jako slabo bavim ovijeh dana, jer jednostavno nemam vremena, a ni volje raditi pro bono. Ali, generalni od Suzukija je moj iznimno dobar prijatelj pa ti mogu organzirati vožnju kad tebi i njemu bude pasalo.

Inače ti je nasip jako opasan. 'Kolege' iz AK su zamislili da se na nasip uspinje pod kutem od 45 stupnjeva (u odnosu na nagib) brzinom od 50-ak km/h sa land cruiserom V8. Fizika ih je, uz 378.000 kuna štete vratila u realnost nakon jednog vrlo solidnog kroviranja.

A G-klasa s posve civilnim gumama, ali sa sve tri blokade diferencijala ide na nasip okomito bez ikakvih problema po pola metra visokoj travi. Samo sve popališ i daš gas i gore si u sekundi....
13.01.2019 | 20:55
Čekaj, zar nije izravno ubrizgavanje diesel goriva talijanska inovacija?
13.01.2019 | 21:10
Je, Rinaldo Rinolfi iz Fiata je zaslužan za prvi serijski DI diesel motor. Ali, Audi (tj. Sveučilište u Grazu) su riješili problem iznimno bučnog rada pilot ubrizgavanjem. Injektor je imao dvije opruge, jednu manjeg hoda mekše karakteristike koja je otvarala injektor pri nižem tlaku, a druga, tvrđe karakteristike i većeg hoda (u seriji s ovom prvom) se otvarala pri radnom tlaku. I onda je to Audi omasovio. Croma je sama po sebi neuspješan model, a DI inačica je na razini statističke pogreške.
S druge strane, Audi 100 2.5 TDI sa 120 KS je odmah jurio skoro ko golf GTI i trošio malo te je ostvario veliki uspjeh. Jasno, tu dodaj i sposobnost Audija da to ispromovira do neba - Vorsprung durch Technik.....
13.01.2019 | 21:12
smayoo kaže:
Čekaj, zar nije izravno ubrizgavanje diesel goriva talijanska inovacija?


Prvi Copmmon- Rail je prvi put uspješno proban u DDR (istočna Njemačka) 1985 u modificiranom W50 Kamionu. Fiat je bio nakon Sauera MH 4 1945 koji je imao već tada Aluminijski block. Fiat je sve to pustio kao prvi u seriju 1987 Croma TD i.d..
14.01.2019 | 00:04
tino1 kaže:

Ako tražiš manjeg kompaktnijeg terenca, što nije ovo bolje?


Ma ne tražim terenca, pogotovo ne veličine Jumnya, njega bi samo isprobao kako ide ... ali kad već pitaš tražim neki obiteljski auto sa pogonom na sve kotače do nekih 200k kn no izbor baš i nije neki, zapravo svodi se na Imprezu (koju nemreš kupiti sa normalnim mjenjačem, samo CVT) i dva Suzukija, Vitaru i S-Crossa tako da sam sve bliže S-Crossu (iako mi politika paketa opreme domaćeg distributera baš nije jasna )


Djuro genijalac kaže:

Stari, ja ti se s tim jako slabo bavim ovijeh dana, jer jednostavno nemam vremena, a ni volje raditi pro bono. Ali, generalni od Suzukija je moj iznimno dobar prijatelj pa ti mogu organzirati vožnju kad tebi i njemu bude pasalo.


Super, koliko znam novi Jimny još nije službeno došao u HR, ali kad dođe bum te se sjetio


Djuro genijalac kaže:

Inače ti je nasip jako opasan. 'Kolege' iz AK su zamislili da se na nasip uspinje pod kutem od 45 stupnjeva (u odnosu na nagib) brzinom od 50-ak km/h sa land cruiserom V8. Fizika ih je, uz 378.000 kuna štete vratila u realnost nakon jednog vrlo solidnog kroviranja.


Znam, jednom sam zamalo krovirao Defendera 110 no srećom je završilo dobro (i nisam napunio gaće, ali skoro ).

Inače, prešao sam do sad nasip sa Puchom 290TD , Defenderima 90 i 110, Ladom Nivom i Suzukiem Sj410 (Samurai) tako da znam koliko je grdi (i opasan) Savski nasip... ali zato se i voziš tu i tamo preko njega jer da je lako i sigurno ne bi bilo zanimljivo

Ovo za Toyotu LC nisam znao, sjećam se samo onog SsangYong Mussa nakon skoka preko hupsera.


Djuro genijalac kaže:

A G-klasa s posve civilnim gumama, ali sa sve tri blokade diferencijala ide na nasip okomito bez ikakvih problema po pola metra visokoj travi. Samo sve popališ i daš gas i gore si u sekundi....


Nisam to imao prilike probati, ali Puch 290TD ide bez blokada i sa standardnim polu-terenskim gumama.
14.01.2019 | 05:23
Bertone kaže:

Ma ne tražim terenca, pogotovo ne veličine Jumnya, njega bi samo isprobao kako ide ... ali kad već pitaš tražim neki obiteljski auto sa pogonom na sve kotače do nekih 200k kn no izbor baš i nije neki, zapravo svodi se na Imprezu (koju nemreš kupiti sa normalnim mjenjačem, samo CVT) i dva Suzukija, Vitaru i S-Crossa tako da sam sve bliže S-Crossu (iako mi politika paketa opreme domaćeg distributera baš nije jasna )


Bili smo na ljeto u sličnoj situaciji, uvjet nije bio pogon na sva 4, nego automatik... i izbor se sveo upravo na dva Suzukija (nakraju su oba otpala i kupljena je polovna B klasa, jer ni S-Crossa ni Vitare nije bilo dobavljive u nekom razumnom roku i nije se znalo i kad dođe koliko će koštati).

Od onog što sam vidio i imao prilike usporediti (sada već staru) Vitaru i S-Cross, to dvoje ne može u istu rečenicu, Vitara je puno "ozbiljniji" automobil i izvana i iznutra po mom mišljenju.
14.01.2019 | 07:00
Bertone kaže:


Djuro genijalac kaže:

Inače ti je nasip jako opasan. 'Kolege' iz AK su zamislili da se na nasip uspinje pod kutem od 45 stupnjeva (u odnosu na nagib) brzinom od 50-ak km/h sa land cruiserom V8. Fizika ih je, uz 378.000 kuna štete vratila u realnost nakon jednog vrlo solidnog kroviranja.


To mi se jedanput desilo s Toyotom LC J 40 (4,2 l Benzinom) 1984, okrenuo sam ga na krov, ali ne na nasipu u Zagrebu nego u nekoj vukojebini između Shirroro Dahm-a I Minne u Nigeriji. Krv mi se zaledila od straha, neki servisni putić u bushu po kojemu svakih 14 dana neko prođe i to ako. Svaka civilizacija je bila nekih 5-6 sati pješke po jebeno namočenom bush-putu udaljena.
Trebalo mi je puna 3 sata da ga opet postavim na točkove. Sve je bilo u upotrebi (vinda, daske, gredice, sajle..) sreća pa mi akumulator nije bio za šarafljen u držaču nego se pri okretanju okrenuo tako da su kontakti bili prema gore ili bolje rečeno na bok, i nije iscurio.
Kad sam ga postavio na točkove sjeo za volan i dao kontakt i sve kontrolne su zasvijetlile bilo je kao rođendan. Ali isto tako je sreća što ga nisam odmah zaverglao jer da jesam vjerojatno sad ne bi bio ovdje. U Nigeriji je u 18:00 mrak a ja sam negdje u 17:30 bio na toj točki da je Auto konačno bilo na točkovima. Sad sam po mrklom mraku morao skinuti sve svjećice i proverglati ga na prazno da mu ispušem sve sagorene komore od ulja koje se slilo u njih pri ona 3 sata ležanja na krovu- boku. To sve samo s jednom lampom na šestaku. Ali kad sam ih opet našarafio i proverglao uz malo bijelog dima je odmah pro prdio. Do Mine mi je trebalo još 2 sata s nekih 5-10 km na sat, jer strah je vrag.
14.01.2019 | 17:56
Bertone kaže:

Ovo za Toyotu LC nisam znao, sjećam se samo onog SsangYong Mussa nakon skoka preko hupsera.


Ovo se zataškalo, ali sve se sazna, prije ili kasnije. Bilo je toga, uništene ovjese, gume, felge i lamele ne brojim

Bertone kaže:

Djuro genijalac kaže:

A G-klasa s posve civilnim gumama, ali sa sve tri blokade diferencijala ide na nasip okomito bez ikakvih problema po pola metra visokoj travi. Samo sve popališ i daš gas i gore si u sekundi....

Nisam to imao prilike probati, ali Puch 290TD ide bez blokada i sa standardnim polu-terenskim gumama.


Sigurno. Ovo je bil mercedes G 300TD automatik sa svim điđama, aluminijskim felgama i cestovnim gumama. Nije ga spriječilo
14.01.2019 | 18:01
tino1 kaže:
s nekih 5-10 km na sat, jer strah je vrag.


Imam jako puno iskustva u terenskoj vožnji i svima koji pitaju i hoće poslušati uvijek naglašavam da se po terenu ide polako, ako treba i stane, izađe iz auta i pogleda što je ispred. Zamisli da si negdje na sjevernom Velebitu i da slomiš ovjes na nekoj kamenčini, jer si neoprezno pojurio. I kaj sad? Pješke 5 sati do prve civilizacije, pa onda izvlačenje auta itd...
Na terenu (off road, NE MAKADAM) se ide polako i pažljivo, to nije nikakva sramota. Osim ako nemaš prateću ekipu s dva mehaničara i setom ovjesa, pogona i guma....
14.01.2019 | 18:30
Djuro genijalac kaže:
tino1 kaže:
s nekih 5-10 km na sat, jer strah je vrag.


Imam jako puno iskustva u terenskoj vožnji i svima koji pitaju i hoće poslušati uvijek naglašavam da se po terenu ide polako, ako treba i stane, izađe iz auta i pogleda što je ispred. Zamisli da si negdje na sjevernom Velebitu i da slomiš ovjes na nekoj kamenčini, jer si neoprezno pojurio. I kaj sad? Pješke 5 sati do prve civilizacije, pa onda izvlačenje auta itd...
Na terenu (off road, NE MAKADAM) se ide polako i pažljivo, to nije nikakva sramota. Osim ako nemaš prateću ekipu s dva mehaničara i setom ovjesa, pogona i guma....


Ni tada ne možeš biti siguran, ako jako blatnjavo i namočeno uzmeš 5 cm krivo i auto krene kliziti samo ti čudo može pomoći. Zato je zlatno pravilo gledaj- provjeri-. odluči i onda vozi.
Kod ovih starijih terenaca se diferencijal špera na osovini i nipošto nisi smio volanom upravljati > 5 cm jer bi sve popucalo, tako da bi dečki koji su mislili "meni se ništa ne može desiti, ja imam šperu" ostajali na pisti slomljenih diferencijala. A kad bi ga dobro natrpao blatom trebalo bio ti i do 30 minuta da mu okreneš kolo za šperanje.
14.01.2019 | 18:57
Evo jedne prigodne od danas.
Tko pogodi gdje je ovo, dobiva palac.

28DA4DBD-5B4A-4669-85E6-D9B5FC568824.jpeg
14.01.2019 | 19:04
Crkva Sv. Jeronima, Hum

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 14 sati, 46 minuta
  • smayoo: Nije to bezveze tema. Ljudi često imaju tu istu dilemu, a ovako će tvoje pitanje i odgovor na njega iscuriti u nepovrat za koji dan
  • ivan.ocd: Super, nisam to znao...hvala ti :) ma nije mi se dalo otvarati bezveze temu pa sam ovako htio vidjeti.
  • smayoo: Ako želiš nastaviti dalje, molim te otvori temu u forumu.
  • smayoo: U principu ti svaka tipkovnica i miš rade s Macom. Ono što je na PC tipkovnici windows tipka, to je command na Macu, a u podešenjima možeš remapirati CTRL na CMD i obratno (tako da imaš command na obje strane tipkovnice). Probaj, možda ti bude OK
  • ivan.ocd: :D a ionako si trebam nabaviti tu tipkovnicu i miš pa sam mislio da ima netko kome bi odgovarlo :)
  • smayoo: Ti to ozbiljno? :D
  • ivan.ocd: Ekipa, kupio sam si nedavno macbook pro :) ostalo mi je sad viška Microsoft Modern Keyboard (sa TouchID-om) i Microsoft Modern Mouse. Treba li kome ili ima nekton da bi se mijenjao za Magic Keyboard i Magic Mouse?
  • cariblanco: Čini mi se @smayoo da će ovo ići mimo oglasnika, znači direktna pogodba. Može i meni pm i to prvom ( mada ga neću kupiti ) , pa lupim neki rabat kupcima ;)
  • tino1: @dodoonn - pošalji i meni (koliko je para?)
  • invictus: @dodoonn - pošalji mi u privatnoj poruki svoj broj mobitela i mail na koji ti se mogu javiti, zanima me Macbook. :)
  • smayoo: piši u oglasnik
  • dodoonn: Ako neko hoce MBP 13 2015, 110 ciklusa imam na prodaju i hitno mi je jer imam nesto drugo u vidu :D laptop je bez tockice
  • Daddo: Nah. Nikad to nije bila ozbiljna priča. Premalo smo mi tržište (i generalno preglupo) za veće brzine.
  • cariblanco: Otišlo za avione :D
  • Daddo: Išla je priča da će HEP i država u optiku se bacit, ali to je samo priča :)
  • rusty: ovo vodi 3TCable. 56Mil€ iz EU su povukli za ovo
  • rusty: karta porkivenosti i dostupnosti će biti uskoro spremna
  • rusty: Radovi kreću iz Buzeta i ičića paralelno i kreću se dalje po Istarskoj odnosno po Primorskoj županiji. Kod mene bi trebali biti cca iza ljeta kako kažu (vjerojatno jesen)
  • rusty: a onda ide operater po mojem izboru koji mi može isporučiti optiku
  • rusty: Ja čekam ovo... [link]
  • JOHN: Očito samo oni znaju razraditi projekt za apliciranje
  • JOHN: Izvođač ne znači nužno da je i vlasnik. Al interesantno je da, ako je istina, da je baš Dojč telekom povukao sredstva iz fondova
  • robee: ja evo vise od godinu dana uzivam u vip optici 500/100 :)
  • robee: eh..moglo se/moze se svasta ali....
  • smayoo: Začuđen? Ma ne valjda...? :)
  • Kloba: Inače, lova je iz EU, ali izvođač radova nije država već spomenuti HT - i opet će infrastruktura biti u njihovom vlasništvu. Pa mi smo stvarno idioti na političkoj razini. To je moglo biti u vlasništvu gradova.
  • Kloba: Jučer mi došao tip iz HT-a da potpišemo želimo li ugradnju optike na proljeće. Naravno, samo do kuće, a onda kada se odlučimo za kojeg bi operatera, oni će od kutiije unutar kuće do rutera. Sve kao besplatno i trebalo bi biti gotovo u svim većim gradovima do 2020. Parica se napušta nakon nekog vremena, a do tada će raditi istovremeno...
  • cariblanco: Večer ekipa, molio bi pomoć u temi o miniju
  • stefanjos: saint :P budem kad dodem doma, mislim ono, reuploadat video s originalnih 24k vieowa jao
  • saint: Salim se naravno,prijavi istog momenta
  • saint: Sta te briga svakako nije cemu :D
  • stefanjos: da, koji klinac o.O
  • energyman: @stefanjos jel to netko tebi maznuo video? [link]
  • m@xym: e brate, ovo da nisam svojim očima vidio, ne bi vjerovao da se dogodilo....
  • gladhr2: Bas sam se nasmijao porukama sad haha
  • cariblanco: Trebalo bi ga kazniti, pa da mora više postati...ak ga ohladiš niš od postova ;)
  • saint: s obzirom da se ubio od postova na forumi trebalo bi ga malo ohladiti
  • rusty: Ovaj Siky neki opasan igrač a? Da te malo na klupu stavimo i ohladimo?
  • eterna luchar: tenks ;)
  • eterna luchar: Ako netko želi nabaciti savjet na Hardver sam pokrenio thread
  • Siky97: tj.ni ne bit
  • Siky97: Ne boli ni bit svakom loncu poklopac...
  • saint: Takvim stavom bas ces dobiti odgovor. A da probas biti malo pristojniji,ne boli vjeruj.
  • Siky97: nemoj serkat
  • smayoo: Ne može. Piši u forum. B)
  • Siky97: Poz! Preporuke za SSDod 1TB?na moju žalost uzeo sam model od 128Gb PRC...i plis ako može bez upućivanja u već postojeće teme,ako imate savjet dajte i tjt.
  • smayoo: E... aj piši u forum... :)
  • energyman: Mislim da me niste shvatili, meni sve radi, eventi su mi dodani u kalendar, ali NE ŽELIM slati response natrag mailom onom ko me pozvao :D
  • Moonlike: U tom slucaju ne znam :-) Valjda kako je smayoo objasnio
  • Moonlike: Osim naravno ako ti netko posalje sa recimo Office 365 invitation na tvoj Google recimo account to nece raditi

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Borostef, Riba, robee, rusty, stefanjos, zvone6, Anonimci (418)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Novo u Appleu

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.85 Seconds

Provided by iJoomla SEO