Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


09.01.2019 | 20:34
A jbg, pa treba netko platiti struju koju potroše po noći i nove pločice na podu
12.01.2019 | 15:04
Dragi BMW

Umjesto što pratiš trendove i kao rezultat toga praviš ovakve nakarade od auta:

x8-ii.jpg


... okreni se prema svojoj bogatoj povijesti i počni ponovno praviti aute. Ako ne znaš kako i što, baci oko ovdje jer doista nije teško:



www.everytimer.de/
12.01.2019 | 18:55
Bertone kaže:
energyman kaže:

Nisam bio toliko avanturistički raspoložen da palim tempomat, mislim da se ni ne može paliti iznad 180. Možda je ovaj to maknuo, morma provjeriti. Javim


Kaj ga ne bi mogao paliti prek 180 km/h, pa imaš obični blesavi on/off tempomat... možeš ga upaliti i na 30 km/h iako proizvođač kaže da se treba paliti tek na 60 km/h.


Imao si pravo, radi i iznad 2xx km/h.
13.01.2019 | 08:17
Bertone kaže:
Dragi BMW

Umjesto što pratiš trendove i kao rezultat toga praviš ovakve nakarade od auta:

x8-ii.jpg


... okreni se prema svojoj bogatoj povijesti i počni ponovno praviti aute. Ako ne znaš kako i što, baci oko ovdje jer doista nije teško:



www.everytimer.de/


Čekaj, ona nakarada je stvarna?!?!?! Dobil sam tu sliku, mislil da se neko zajebava u fotošopu... Strašno, ovo je, bojim se, gore i od Bangleove sedmice (ili smo se samo naviknuli na to sranje s vremenom).

Ima pravo moj kompa kad ustrajno tvrdi: svi su lijepi i dobri auti već davno napravljeni, sad se samo štancaju precijenjena sranja
13.01.2019 | 09:47
Djuro genijalac kaže:

Čekaj, ona nakarada je stvarna?!?!?! Dobil sam tu sliku, mislil da se neko zajebava u fotošopu... Strašno, ovo je, bojim se, gore i od Bangleove sedmice (ili smo se samo naviknuli na to sranje s vremenom).

Ima pravo moj kompa kad ustrajno tvrdi: svi su lijepi i dobri auti već davno napravljeni, sad se samo štancaju precijenjena sranja


Na žalost je (evo video od J.R. koji je član foruma i koji ga je vidio IRL):

13.01.2019 | 11:27
Da im se nije opet vratio Chris Bangle, jer on je taj koji ima ovakav kockasti poremećaj. Strašno.
13.01.2019 | 11:34
Imam samo jedno objašnjenje za ovo: BMW računa da će ove modele prodavati samo u Kini (Dalekoj Aziji, općenito), SAD i slabovidnim postojećim vlasnicima BMW-a u ostatku svijeta.

Jednostavno, nemam riječi. A sprdali smo se sa Ssangyong Rhodiusom, svojedobno....
13.01.2019 | 11:44
Djuro genijalac kaže:
Imam samo jedno objašnjenje za ovo: BMW računa da će ove modele prodavati samo u Kini (Dalekoj Aziji, općenito), SAD i slabovidnim postojećim vlasnicima BMW-a u ostatku svijeta.

Jednostavno, nemam riječi. A sprdali smo se sa Ssangyong Rhodiusom, svojedobno....


Ali i oni imaju istančan ukus. Ovo nisu trebali ni skrivati u Erlkönig fazi, niko im ga ne bi slikao, mogli su ga slobodno s otvorenim BMW amblemom testirati, niko im ne bi vjerovao da je to BMW.
13.01.2019 | 12:09
Uf, jedva čekam pojašnjavanja Auto, motor und sporta i Auto Bilda kako je pitanju dizajnerski iskorak i kako je to, zapravo, auto koji redefinira klasu, podiže standarde i slična sranja.. Bild bi još i mogao napisati da je auto ružan, kako je svojedobno napisao za Bangleovu sedmicu, ali AMS neće sigurno ni riječ reći protiv....
13.01.2019 | 12:36
Ako mislite da je ovaj X7 strašan, pričekajte jer dolazi i X8 (coupe verzija X7)

www.carwow.co.uk/bmw/news/3901/bmw-x8-price-specs-release-date

EDIT:
Ok, sad kad sam svima pokvario nedjelju prijepodne, možemo se svi odmoriti i doći k sebi sa jednim klasikom (G350 Professional)... nema dodirnih zaslona, nema digitalne instrument table, nema retrovizora na struju, prozori se otvaraju kurblom ali zato unutrašnjost možeš oprati miniwashom

13.01.2019 | 13:32
Nemojte me sad popljuvati ako sam lupio neku glupost, meni rekoše da je Mercedes G klase zapravo samo brand, a vozila su zapravo Steyr Puch, austrijska. Ili?
13.01.2019 | 14:10
Wiki kaže i Alžir i Grčka .
13.01.2019 | 15:19
smayoo kaže:
Nemojte me sad popljuvati ako sam lupio neku glupost, meni rekoše da je Mercedes G klase zapravo samo brand, a vozila su zapravo Steyr Puch, austrijska. Ili?


Istina.
13.01.2019 | 15:27
Djuro genijalac kaže:
Uf, jedva čekam pojašnjavanja Auto, motor und sporta i Auto Bilda kako je pitanju dizajnerski iskorak i kako je to, zapravo, auto koji redefinira klasu, podiže standarde i slična sranja.. Bild bi još i mogao napisati da je auto ružan, kako je svojedobno napisao za Bangleovu sedmicu, ali AMS neće sigurno ni riječ reći protiv....


AMS bi da je neko drugi napravio ovakav gaf pisao o tome, ali ne jedan od njihovih glavnih izvora financiranja. Sigurno će se raspisati o voznim sposobnostima i sigurnosnom opremom koje je krcat. A motor od >3l vuče ko lud svejedno koliko ima za vuć, zato će to izgledati u tim segmentima dobro. Ali brate ružan je ko pas. I tu nema dvojbe. Ja ga neću iz inata kupiti.
13.01.2019 | 15:31
Ova dva kanala u blatobranima mu idu da vrata?
13.01.2019 | 19:41
smayoo kaže:
Nemojte me sad popljuvati ako sam lupio neku glupost, meni rekoše da je Mercedes G klase zapravo samo brand, a vozila su zapravo Steyr Puch, austrijska. Ili?


Da, od početka se slažu u Puchu, ali je zamišljen i projektiran u Mercedesu u suradnji sa Steyerom koji su bili logični partner zbog iskustva sa 4x4 pogonom pa su onda kod njih odlučili i krenuti sa proizvodnjom.
Od svih proizvedenih, manji dio pod značkom mercedesa (od kojih onda dio ide u AMG na doradu i ti se prodaju pod Mercedes G AMG brandom... par komada godišnje ide i u Brabus, ali on nije službeni tunner Mercedesa kao AMG) i veći dio pod značkom Pucha koji ide za vojsku, policiju, šumare... i tu i tamo kojeg privatnog kupca).

jzelko kaže:
Wiki kaže i Alžir i Grčka .


Za Grčku ne znam, ali ovaj Alžirski dio od 2015. godine slaže model BA6 koji je vojna verzija Pucha i mislim da ga i ne možeš kupiti kao privatni kupac.

****

Nevezano sad za G, @Djuro, budete li imali uskoro na testu novog Suzuki Jimnya?
PS. Nemoj mi sad napisati da ste već odradili test jer sam se htio ogrebati za jednu probnu vožnju preko nasipa
13.01.2019 | 20:03
Bertone kaže:

Nevezano sad za G, @Djuro, budete li imali uskoro na testu novog Suzuki Jimnya?
PS. Nemoj mi sad napisati da ste već odradili test jer sam se htio ogrebati za jednu probnu vožnju preko nasipa


Ako tražiš manjeg kompaktnijeg terenca, što nije ovo bolje?
Edice-HardCross-lk-pedevm-myslivce-400x267.jpg
13.01.2019 | 20:47
smayoo kaže:
Nemojte me sad popljuvati ako sam lupio neku glupost, meni rekoše da je Mercedes G klase zapravo samo brand, a vozila su zapravo Steyr Puch, austrijska. Ili?


Majstore, sve znaš. G klasa (kao Gelände - terenski) se oduvijek proizvodio u pogonima Steyera te je dugo vremena u ponudi bio i kao Mercedes, ali i kao Puch. Prije cca 10-ak plus godina je Daimler kupio te pogone i od onda se proizvodi samo G klasa kao takva.
Kockasti je oblik namjeran, jer su limarski popravci lakši na ravnim plohama, a tu je i moć šprance u vidu Land Rovera (kasnije dozvanog Defender) koji je isto tako kockastog oblika...

Ali da, Austrija ima iznimno jaku auto industriju. U Grazu su se oduvijek proizvodili razni auti (sve do BMW-a X3 i Peugeota RCZ), a Magna je već dugo iznimno jaki igrač na polju 4x4 pogona sa svojim on demand uključivim rješenjima za stražnju osovinu.
Osim toga, na Visokoj theničkoj školi u Grazu se oduvijek modeliraju komore izgaranja za gotovo sve njemačke proizvođače, a tu je i izmišljena TDI tehnika izravnog ubrizgavanja goriva kod dizelskih motora koju je Audi onda prvo počel gurati u VAG koncernu.
13.01.2019 | 20:52
Bertone kaže:

Nevezano sad za G, @Djuro, budete li imali uskoro na testu novog Suzuki Jimnya?
PS. Nemoj mi sad napisati da ste već odradili test jer sam se htio ogrebati za jednu probnu vožnju preko nasipa


Stari, ja ti se s tim jako slabo bavim ovijeh dana, jer jednostavno nemam vremena, a ni volje raditi pro bono. Ali, generalni od Suzukija je moj iznimno dobar prijatelj pa ti mogu organzirati vožnju kad tebi i njemu bude pasalo.

Inače ti je nasip jako opasan. 'Kolege' iz AK su zamislili da se na nasip uspinje pod kutem od 45 stupnjeva (u odnosu na nagib) brzinom od 50-ak km/h sa land cruiserom V8. Fizika ih je, uz 378.000 kuna štete vratila u realnost nakon jednog vrlo solidnog kroviranja.

A G-klasa s posve civilnim gumama, ali sa sve tri blokade diferencijala ide na nasip okomito bez ikakvih problema po pola metra visokoj travi. Samo sve popališ i daš gas i gore si u sekundi....
13.01.2019 | 20:55
Čekaj, zar nije izravno ubrizgavanje diesel goriva talijanska inovacija?
13.01.2019 | 21:10
Je, Rinaldo Rinolfi iz Fiata je zaslužan za prvi serijski DI diesel motor. Ali, Audi (tj. Sveučilište u Grazu) su riješili problem iznimno bučnog rada pilot ubrizgavanjem. Injektor je imao dvije opruge, jednu manjeg hoda mekše karakteristike koja je otvarala injektor pri nižem tlaku, a druga, tvrđe karakteristike i većeg hoda (u seriji s ovom prvom) se otvarala pri radnom tlaku. I onda je to Audi omasovio. Croma je sama po sebi neuspješan model, a DI inačica je na razini statističke pogreške.
S druge strane, Audi 100 2.5 TDI sa 120 KS je odmah jurio skoro ko golf GTI i trošio malo te je ostvario veliki uspjeh. Jasno, tu dodaj i sposobnost Audija da to ispromovira do neba - Vorsprung durch Technik.....
13.01.2019 | 21:12
smayoo kaže:
Čekaj, zar nije izravno ubrizgavanje diesel goriva talijanska inovacija?


Prvi Copmmon- Rail je prvi put uspješno proban u DDR (istočna Njemačka) 1985 u modificiranom W50 Kamionu. Fiat je bio nakon Sauera MH 4 1945 koji je imao već tada Aluminijski block. Fiat je sve to pustio kao prvi u seriju 1987 Croma TD i.d..
14.01.2019 | 00:04
tino1 kaže:

Ako tražiš manjeg kompaktnijeg terenca, što nije ovo bolje?


Ma ne tražim terenca, pogotovo ne veličine Jumnya, njega bi samo isprobao kako ide ... ali kad već pitaš tražim neki obiteljski auto sa pogonom na sve kotače do nekih 200k kn no izbor baš i nije neki, zapravo svodi se na Imprezu (koju nemreš kupiti sa normalnim mjenjačem, samo CVT) i dva Suzukija, Vitaru i S-Crossa tako da sam sve bliže S-Crossu (iako mi politika paketa opreme domaćeg distributera baš nije jasna )


Djuro genijalac kaže:

Stari, ja ti se s tim jako slabo bavim ovijeh dana, jer jednostavno nemam vremena, a ni volje raditi pro bono. Ali, generalni od Suzukija je moj iznimno dobar prijatelj pa ti mogu organzirati vožnju kad tebi i njemu bude pasalo.


Super, koliko znam novi Jimny još nije službeno došao u HR, ali kad dođe bum te se sjetio


Djuro genijalac kaže:

Inače ti je nasip jako opasan. 'Kolege' iz AK su zamislili da se na nasip uspinje pod kutem od 45 stupnjeva (u odnosu na nagib) brzinom od 50-ak km/h sa land cruiserom V8. Fizika ih je, uz 378.000 kuna štete vratila u realnost nakon jednog vrlo solidnog kroviranja.


Znam, jednom sam zamalo krovirao Defendera 110 no srećom je završilo dobro (i nisam napunio gaće, ali skoro ).

Inače, prešao sam do sad nasip sa Puchom 290TD , Defenderima 90 i 110, Ladom Nivom i Suzukiem Sj410 (Samurai) tako da znam koliko je grdi (i opasan) Savski nasip... ali zato se i voziš tu i tamo preko njega jer da je lako i sigurno ne bi bilo zanimljivo

Ovo za Toyotu LC nisam znao, sjećam se samo onog SsangYong Mussa nakon skoka preko hupsera.


Djuro genijalac kaže:

A G-klasa s posve civilnim gumama, ali sa sve tri blokade diferencijala ide na nasip okomito bez ikakvih problema po pola metra visokoj travi. Samo sve popališ i daš gas i gore si u sekundi....


Nisam to imao prilike probati, ali Puch 290TD ide bez blokada i sa standardnim polu-terenskim gumama.
  • Daddo
  • Posjetitelj
14.01.2019 | 05:23
Bertone kaže:

Ma ne tražim terenca, pogotovo ne veličine Jumnya, njega bi samo isprobao kako ide ... ali kad već pitaš tražim neki obiteljski auto sa pogonom na sve kotače do nekih 200k kn no izbor baš i nije neki, zapravo svodi se na Imprezu (koju nemreš kupiti sa normalnim mjenjačem, samo CVT) i dva Suzukija, Vitaru i S-Crossa tako da sam sve bliže S-Crossu (iako mi politika paketa opreme domaćeg distributera baš nije jasna )


Bili smo na ljeto u sličnoj situaciji, uvjet nije bio pogon na sva 4, nego automatik... i izbor se sveo upravo na dva Suzukija (nakraju su oba otpala i kupljena je polovna B klasa, jer ni S-Crossa ni Vitare nije bilo dobavljive u nekom razumnom roku i nije se znalo i kad dođe koliko će koštati).

Od onog što sam vidio i imao prilike usporediti (sada već staru) Vitaru i S-Cross, to dvoje ne može u istu rečenicu, Vitara je puno "ozbiljniji" automobil i izvana i iznutra po mom mišljenju.
14.01.2019 | 07:00
Bertone kaže:


Djuro genijalac kaže:

Inače ti je nasip jako opasan. 'Kolege' iz AK su zamislili da se na nasip uspinje pod kutem od 45 stupnjeva (u odnosu na nagib) brzinom od 50-ak km/h sa land cruiserom V8. Fizika ih je, uz 378.000 kuna štete vratila u realnost nakon jednog vrlo solidnog kroviranja.


To mi se jedanput desilo s Toyotom LC J 40 (4,2 l Benzinom) 1984, okrenuo sam ga na krov, ali ne na nasipu u Zagrebu nego u nekoj vukojebini između Shirroro Dahm-a I Minne u Nigeriji. Krv mi se zaledila od straha, neki servisni putić u bushu po kojemu svakih 14 dana neko prođe i to ako. Svaka civilizacija je bila nekih 5-6 sati pješke po jebeno namočenom bush-putu udaljena.
Trebalo mi je puna 3 sata da ga opet postavim na točkove. Sve je bilo u upotrebi (vinda, daske, gredice, sajle..) sreća pa mi akumulator nije bio za šarafljen u držaču nego se pri okretanju okrenuo tako da su kontakti bili prema gore ili bolje rečeno na bok, i nije iscurio.
Kad sam ga postavio na točkove sjeo za volan i dao kontakt i sve kontrolne su zasvijetlile bilo je kao rođendan. Ali isto tako je sreća što ga nisam odmah zaverglao jer da jesam vjerojatno sad ne bi bio ovdje. U Nigeriji je u 18:00 mrak a ja sam negdje u 17:30 bio na toj točki da je Auto konačno bilo na točkovima. Sad sam po mrklom mraku morao skinuti sve svjećice i proverglati ga na prazno da mu ispušem sve sagorene komore od ulja koje se slilo u njih pri ona 3 sata ležanja na krovu- boku. To sve samo s jednom lampom na šestaku. Ali kad sam ih opet našarafio i proverglao uz malo bijelog dima je odmah pro prdio. Do Mine mi je trebalo još 2 sata s nekih 5-10 km na sat, jer strah je vrag.
14.01.2019 | 17:56
Bertone kaže:

Ovo za Toyotu LC nisam znao, sjećam se samo onog SsangYong Mussa nakon skoka preko hupsera.


Ovo se zataškalo, ali sve se sazna, prije ili kasnije. Bilo je toga, uništene ovjese, gume, felge i lamele ne brojim

Bertone kaže:

Djuro genijalac kaže:

A G-klasa s posve civilnim gumama, ali sa sve tri blokade diferencijala ide na nasip okomito bez ikakvih problema po pola metra visokoj travi. Samo sve popališ i daš gas i gore si u sekundi....

Nisam to imao prilike probati, ali Puch 290TD ide bez blokada i sa standardnim polu-terenskim gumama.


Sigurno. Ovo je bil mercedes G 300TD automatik sa svim điđama, aluminijskim felgama i cestovnim gumama. Nije ga spriječilo
14.01.2019 | 18:01
tino1 kaže:
s nekih 5-10 km na sat, jer strah je vrag.


Imam jako puno iskustva u terenskoj vožnji i svima koji pitaju i hoće poslušati uvijek naglašavam da se po terenu ide polako, ako treba i stane, izađe iz auta i pogleda što je ispred. Zamisli da si negdje na sjevernom Velebitu i da slomiš ovjes na nekoj kamenčini, jer si neoprezno pojurio. I kaj sad? Pješke 5 sati do prve civilizacije, pa onda izvlačenje auta itd...
Na terenu (off road, NE MAKADAM) se ide polako i pažljivo, to nije nikakva sramota. Osim ako nemaš prateću ekipu s dva mehaničara i setom ovjesa, pogona i guma....
14.01.2019 | 18:30
Djuro genijalac kaže:
tino1 kaže:
s nekih 5-10 km na sat, jer strah je vrag.


Imam jako puno iskustva u terenskoj vožnji i svima koji pitaju i hoće poslušati uvijek naglašavam da se po terenu ide polako, ako treba i stane, izađe iz auta i pogleda što je ispred. Zamisli da si negdje na sjevernom Velebitu i da slomiš ovjes na nekoj kamenčini, jer si neoprezno pojurio. I kaj sad? Pješke 5 sati do prve civilizacije, pa onda izvlačenje auta itd...
Na terenu (off road, NE MAKADAM) se ide polako i pažljivo, to nije nikakva sramota. Osim ako nemaš prateću ekipu s dva mehaničara i setom ovjesa, pogona i guma....


Ni tada ne možeš biti siguran, ako jako blatnjavo i namočeno uzmeš 5 cm krivo i auto krene kliziti samo ti čudo može pomoći. Zato je zlatno pravilo gledaj- provjeri-. odluči i onda vozi.
Kod ovih starijih terenaca se diferencijal špera na osovini i nipošto nisi smio volanom upravljati > 5 cm jer bi sve popucalo, tako da bi dečki koji su mislili "meni se ništa ne može desiti, ja imam šperu" ostajali na pisti slomljenih diferencijala. A kad bi ga dobro natrpao blatom trebalo bio ti i do 30 minuta da mu okreneš kolo za šperanje.
14.01.2019 | 18:57
Evo jedne prigodne od danas.
Tko pogodi gdje je ovo, dobiva palac.

28DA4DBD-5B4A-4669-85E6-D9B5FC568824.jpeg
14.01.2019 | 19:04
Crkva Sv. Jeronima, Hum
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 10 sati, 54 minuta
  • cariblanco: Kakav dobar finale tenisa, inače navijam za Noleta, ali on je svoje dao...danas se "griješnik" nije dao u Alcatraz ;9
  • Junuz: Nije baš tako, za par sati su mi naplatili oko 1euro na pozadinsko slanje sms ova u ameriku sa ciljem aktiviranja face time.Iphone koristim od 6 naovamo
  • drpongrac23: @Junuz - pa aktiviraj Facetime i iMessage, ništa te ne košta.
  • Junuz: A naravno nisam siguran kako
  • Junuz: trebao bih pomoć oko pozadinskog slanja sms ova u usa na iphonu.16e model sa novom pretplatom i esim karticom.Trošak raste svako malo a od telekom operatora sam dobio odgovor:U slučaju ako koristite iPhone, Vaš uređaj u pozadini šalje SMS prema svom uslužnom servisu u SAD-u s ciljem aktivacije usluge Facetime i iMessage. Molimo deaktivirajte u postavkama mobilnog uređaja navedene usluge k
  • ping: naravno nije bitno koji smartphone dok god je iphone :)
  • ping: @drlovric koliko se sjećam nije radila ako se spajaš na wifi ali ako koristiš iphone sa hr linijom onda je radilo.
  • drlovric: Koristi li netko MaxTV aplikaciju van HR?
  • Ender: verovatno je to, jer je on sa ekranom od 12", mada je bilo i MB Air-ova 11" pa su imali 2 standarnda USB porta. dobro mozda je on bio malo veci od tog MacBook-a jer je imao onaj siri screen bezel.
  • smayoo: Imao je samo jedan port jer je cijela matična ploča bila toliko malena da nije bilo mjesta za dva. To je bitna ušteda (veličina matične ploče), a ne broj portova
  • Ender: verovatno ce cena biti povoljna uz kompromis da se ukine neke stvari koje postoje kod MB Air-a. recimo MacBook model iz 2015-2016 je cak imao samo jedan USB-C port. neka usteda od par $, al dovoljno da se ustedi taman za bonus nekog menadzera.
  • Ender: Slazem se, masa korisnika nema neke prevelike zahteve, niti koristi zahtevne programe, ali sam sistem postaje s vremenom gladan resursa, i to bude cesto ogranicavajuci faktor. Ali u upravi drage nam firme sede neki ljudi koji vrlo precizno odmere svaki korak, tako da s druge strane mislim da ima smisla, koliko god meni logika govori drukcije.
  • Bertone: Sve ovisi koliko €/$ će tražiti,... masa ljudi još koristi Intel MBA/MBP i ne daje im se 1k€ za osnovni MBA, a potrebe im nisu veće od tu i tamo kojeg dopisa, e-maila ili pogledati kakav video.
  • Ender: malo je bzvz imati MacBook sa procesorom od iPhone-a, a imas iPad sa M1 procesorom. ne vidim segment trzista za taj MacBook.
  • Ender: izgleda ce tako i ovog puta biti. ti MacBook-ovi su imali core-M seriju procesora (M, M3, M5 i M7), a poslednja serija je imala core-i procesore 2017. god.
  • smayoo: Imali su već i prije takav neki proizvod. Onaj "zlatni" macbook 12", zar ne. Pa se nije baš "primio".
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgledno je da izlazi low-end MacBook, tj. povratak stare MacBook serije, oviga puta sa iPhone čipom unutra. Ako se ostvari, biti će zanimljivo
  • drpongrac23: @cariblanco - slažem se, no zbog zdravstvenih razloga se bisam usudio ići. Produkcija na svjetskom nivou.
  • cariblanco: Koncert na hipodromu, je neponovljiv po mnogim stvarima...dok sam živ neće ga nitko prestići po mnogim detaljima....ma što god mislili o Marku
  • smayoo: RIP Renato Baretić :(
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!
  • smayoo: Sretan ti rođendan! :)
  • drpongrac23: Danas sam ušao u 5-u DEKADU ŽIVOTA!!! Živjeli svi!!!
  • hal9000: [link]

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Ender, Maxxy, temeljnik, tino1, Zoki, Anonimci (307)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.96 Seconds

Provided by iJoomla SEO