taksisti i bikeri
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

taksisti i bikeri


31.07.2017 | 10:33
Nemam sad pri ruci bilješke s postdiplomskog pa da prenosim točnu definiciju, ali između oligopola (tržišta s relativno premalom konkurencijom s obzirom na potražnju) i nelojalne konkurencije (tzv anarholiberalizma) postoji pojas, recimo, "zdrave" konkurencije. U zdravoj konkurenciji postoji tržišno natjecanje, borba ili igra, kako već tko to zove, ali sve se strane pri tom drže poslovne etike i, naravno, zakona i normi poslovanja. Ako Uber ne poštuje zakon, znači da ne posluje pod istim uvjetima, dakle nelojalno konkurira.
Kao netko tko prodaje svoje usluge grafičke pripreme ili dizajna, a pri tom koristi ukradeni Adobe paket pa, nemajući taj trošak na teretu, može biti x% jeftiniji od nekog tko pokušava poslovati zakonito.
31.07.2017 | 10:38
A dobro, pa ovaj ih je Šveđanin baš provocirao. Ja sam mislio da je mirno jeo i nadrljao samo jer je bio preblizu. Ako ti ne jedu, pa nije ok da im se trlja to pred nosom i praktički ih se podhebava. Ali, ok - imamo svako svoje stajalište o tome. Znam Sarajlija koji sami ne mogu vjerovati koliko im se đamija u gradu sagradilo...
31.07.2017 | 10:39
Koje točno zakone Uber krši? Pitam ozbiljno jer nigdje nisam naišao na točan odgovor.
Krši li zakone ili je samo pronašao rupu u zakonu?
31.07.2017 | 10:42
Dobro pitanje. Ni ja ne znam to a baš me zanima...
P.S. Ali obzirom da smo mi mlada demokracija, a oni tvrtka koja pokriva već sada dosta zemalja - mislim da su našli neku rupu u zakonu... Ne možemo mi imati iste sustave kao demokratske zemlje koje su takve po 200 i više godina... Zemlja se razvija postupno, to je valjda logično?
Da smo do sada mogli bolje, sigurno da jesmo - a s druge strane - mogli smo i gore...
31.07.2017 | 10:57
Ne možeš kao vozač - amater pružati profesionalne usluge cestovnog prijevoza putnika. Taksisti su podložni nizu obaveza od liječničkog pregleda nadalje, koje vozači ubera ne poštuju.
31.07.2017 | 11:14
smayoo kaže:
Ne možeš kao vozač - amater pružati profesionalne usluge cestovnog prijevoza putnika. Taksisti su podložni nizu obaveza od liječničkog pregleda nadalje, koje vozači ubera ne poštuju.


Problem je u tome sto su im te ibveze nametnute bezpotrebno.
Amater od profica autovozacs se razlikuje po tome sto ne naplacuje usluge.
Ti mene odvezes do Rijeke i ne naplatis - amater si, a ako naplatis - profesionalac si. Tko je tu lud.
Pricali se kako Uber vozaci krse zakon jer voze kao privatne osobe, a to nesmiju. Dosta je njih otvorili j.d.o.o.
Uber je u Europi dozvoljen i kod nad bi trebao biti.
Taksisti bi trebali izboriti ukidanje sranja i nameta ali onda ne bi bilo love za mazanje vrata masnoj gusci. Otpali bi paraziti koji zive od taksista.
Cameo vozaci su prolazili istu torturu kao i Uberovi.
Kazem, taksisti su mafijaska organizacija.
31.07.2017 | 11:21
Cekaj, znaci cijela ova frka se digla zbog toga sto ovi iz Ubera nisu duzni proci lijecnicki pregled i slicne stvari koje ovi "profesionalci" moraju proci? Pa onda im stavi u zakon da imaju lijecnicki i sve ostalo kao i nasi i gotovo, ne kuzim cemu zabraniti takvu super stvar kao Uber koja funkcionira u cijelom svijetu, samo zato da se zastiti odredeni krug ljudi...

Po tome onda treba zabraniti u onaj "bla-bla car" ili kako se vec zove kada podijelis troskove prijevoza sa tebi totalno nepoznatim ljudima?
31.07.2017 | 11:24
Po tome znači da su našli rupu u zakonu. Ako je tako, nije nezakonito.
31.07.2017 | 11:29
smayoo kaže:
Ne možeš kao vozač - amater pružati profesionalne usluge cestovnog prijevoza putnika. Taksisti su podložni nizu obaveza od liječničkog pregleda nadalje, koje vozači ubera ne poštuju.


Pa zašto onda ovi "službeni" taksisti ne voze i za Uber?! Ionako svaki ima i obrt otvoren. Ako im njihovo vlastito udruženje to brani, neka sazovu skupštinu i promjene statut.

Što se tiče bikera, iako sam i ja zaljublen u motore od djetinjstva, stvarno ne razumijem za što se sada "bore".
  • Hammer
  • Posjetitelj
31.07.2017 | 11:40
zabac kaže:
Problem je u tome sto su im te obveze nametnute bezpotrebno.


Tako je, taksisti - ovi koji prosvjeduju - su vrsta u izumiranju, i to prvenstveno zbog nepovoljnog položaja u kojem se nalaze (razumijem ih i nije ima lako, u govnima su jer ih već desetljećima sustav ograničava i tlači na točno jedan modus rada, sada ima nebrojeno modusa kojima je u startu i u praksi neusporedivo lakše).

Jedan "klasičan" taksijaner ima obrt, udrugu, ima brdo obaveza, mora voditi računovodstvo, izdavati račune, plaćati milijun parafiskalnih gluposti, sam sebi zdravstveno i mirovinsko, mora sam sebi kupiti auto za obrt i obavljanje djelatnosti i sam ga servisirati, održavati, tankati - to je uglavnom brdo obaveza koje netko iz Cammea, Ubera - mislim na taksi-vozače - ne treba...
31.07.2017 | 14:13
Pa i Uberovi vozači imaju obrte? I plaća se karticom. Ne kužim razliku.
31.07.2017 | 15:33
Pa napisao ti je Hammer gore - to je istina sve - radio sam s njima priču još u Večernjaku...
Udruženje im se zove Radio taxi Zagreb i sjedište im je u Travnom u Mamutici (onda bilo - možda su preselili) - prvo njima plaćaju članarinu godišnje ili mjesečno, ne znam - da bi uopće mogli imati onu taxi žutu tablu na krovu automobila i smatrati se legalnim taksistima. Onda - istina - dobe neke sitne subvencije za kupnju novog vozila, ali to vozilo prema novijim zakonima mora biti full opremljeno, moderno, biti točno određene zapremine gepeka, bla, truć - ukratko skupo totalno...
Ima dosta tih stvari propisanih šta i kako. Nisam ih napisao ni četvrtinu valjda.
Onda od svake vožnje dio ne cijelog iznosa, nego njihove zarade - mora ići udruženju, dio državi, i onda još sve ovo što je Hammer gore iznio, da ga ne ponavljam. I stvarno ljudi imaju i knjigovođe jer sami to ne bi ni mogli ni znali valjda sve popisati kako spada i predati gdje šta ide... (Ovi drugi iz Cammea ne bi ziher, iz Ubera ni slučajno )
Uglavnom, žešća jebada zbog čega su oni tada tvrdili da jeftiniji nikako ne mogu biti. Pričam ti o nekoj 2004./2005. godini.
Onda je došao Cammeo, čiji vozači pola toga više nisu morali raditi tako, jer nisu ta Udruga i drugačije je dogovoreno s Ministarstvom prometa, dok je u Radio taxi Zagreb (mislim, nisam siguran) u "dio s torte" uključen i Grad... Pa je došao i Zubak sa Oryx grupom i otvorio Oryx taxi. Ne znam šta je s njim danas.
I kako bi svatko novi dolazio bilo bi mu lakše - a ovi su ostajali u banani.
To ti je to ukratko.
  • Hammer
  • Posjetitelj
31.07.2017 | 16:32
Tako je, vozači Cammea su samo vozači, rade za plaću i nemaju nikakvih drugih briga oko poslovanja, ne voze svoje aute, ne tankaju svojim novcem, ne plaćaju članarine, mirovinsko, socijalno - sve to radi firma za koju rade i koja ima svoje službe za to (Kadrovsku, pravnu itd itd). Uber može biti bilo tko, nemam pojma da oni imaju ikakvu tvrtku ili obrt, bitno je da vozilo zadovoljava neke uvjete starosti, veličine, snage... od frendice muž uzeo rabljeni C5 da može voziti za Uber, inače je vozač u Hitnoj pomoći, ovo mu je nusprihod u slobodno vrijeme...

Ovaj sukob je sukob klasičnih taksijanera nekadašnjeg tipa koji su morali, kako Kloba veli, zadovoljavati mali milijun uvjeta, imati položene ispite za taksistu, kupovati licencu koja je znala biti i do 10.000 eura, biti član Udruge, voditi obrt, plaćati si sva sredstva i troškove od svoje zarađene love (to i je zašto su oni tako skupi i nekonkurentni) itd itd itd... ovi danas rade samo kao vozači za firmu koja vodi sve ostalo, jasno je da jedan Cammeo ima jednu firmu-obrt za 100 vozača (u biti kolikogod da ih ima!), dok su ovi klasičari imali svaki svoje, spojeno sa svim troškovima puta koliko ih ima... usrana država i Grad su izdašno kenjkali o statistikama otvorenih i postojećih obrta, ne govoreći da je samo 3500 taksista Grada Zagreba = 3500 obrtnica koje rade, dok Cammeo za moguće isti broj vozača bude imao samo jednu - sa isto toliko manjim troškovima... itd itd itd...
31.07.2017 | 17:54
Aj da se Hammer i ja u nečemu slažemo
Ali stoji. Stvarno stoji. Sjebalo ih totalka. Žao ti ljudi. Meni je od frenda stari taksist u Radio taksi Zagreb, cijeli ga život znam. Da nema auto mehaničarsku radionu ne bi mogao normalno živjeti. A sjedi na stajalištu Črnomerec danima i noćima, kada god odem u onaj Super Konzum Črnomerec, vidim ga kako je tamo kraj okretišta tramvaja di su taxi stajališta sparkan i čeka...
Nije njima lako, zaista nije.
A Uber ih je valjda ubio u pojam skroz, zato je i vjerojatno ovima iz Ministarstva i došlo da ih malo nagaze (Uber, mislim).
Ali najbitnije su baš te obrtnice, dok su klasični taksisti svi firme za sebe, ovi moderniji imaju ljude iznad njih koji im se za to brinu. Dva različita svijeta zapravo...
Kao što Hammer veli, stari protiv novog.
Nije teško zaključiti koji će pobijediti.
31.07.2017 | 19:24
Moramo se odlucito koliko zelimo kapitalizma a koliko socijalne note.
Zasto bi nesposobnost jednih bila kazna drugima dok bi to putnici (treci) trebali platiti.
Uber je uletio u jako nezgodno vrijeme. Taman su nekako prezivjeli konkurenciju kad Uber dolazi i kuca gotovo zadnji cavao u taxi lijes.
Umjesto da se taksisti dignu i svi redom istupe is tog udruzenja i pocnu za Uber voziti.
U velikoj su prednosti, rade sto su i do sada radili. Rade duze vrijeme svaki dan, imaju vise voznji, ako su ljubazni, dobe i dobre ocjene. Problem je jer ne kogu onda imati TAXI na krovu. OK, ako placaju clanarinu, mogu i to. Ispalo bi da dio voze za Uber, a dio za zvoj obrt. Ocito bi i ovce i novce. To ne ide.
31.07.2017 | 20:21
Ne znam kako u drugim gradovima, mislim da u Rijeci vozači Cammea nisu više zaposlenici, nego isto svaki ima svoj obrt ili firmu, i sklopljen ugovor o "franšizi" s Cammeom. Nisam siguran čiji je auto, ali ovo sa zaposlenjem je navodno promijenio sam Cammeo da bi izbjegao globe što je tjerao vozače na nezakonite prekovremene. Ovako je svaki vozač "poduzetnik" ili "obrtnik" za sebe pa je jedino on kriv ako vozi previše sati tjedno. A voze svi jer su im prihodi zapravo izrabljivački niski.
Načelno se slažem sa svime što je Žabac napisao. Ljudi koji su navikli nešto raditi "slonovskim stazama" uvijek se bune, ljute i protestiraju kad se nešto promijeni, a oni se nisu tome prilagodili. Ali ne slažem se da bilo kojem vozaču-amateru treba biti implicitno dozvoljeno da prevozi putnike. Isto kao što se npr. ne slažem da bilo kojem čovjeku koji si zna doma ispeći jaja treba biti implicitno dozvoljeno da priprema hranu općoj javnosti. Jednostavno zato što se radi o poslu s povećanim rizikom za primatelje te usluge.
Ono što se "radio-taksistima" ne sviđa je to što bi trebali raditi više kilometara za istu konačnu zaradu. Više-manje to se nikom ne sviđa - da mu netko kaže da treba raditi više za isto novaca, zar ne? Jasno, ako su okolnosti takve da je za takvu promjenu sazrelo vrijeme, otpor tome je uzaludan. Ali, ponavljam, nije dobro dati opću dozvolu bilo kome da prevozi putnike eto tako, samo zato što ima viška vremena i prikladan auto.
01.08.2017 | 07:10
Za života sam se valjda jednom ili dvaput vozio u taksiju. Ko srednjoškolac i i student sam uvijek koristio gradski promet ili sam udario cipelzug.. Kad vidim sve te krkane(nije baš da su svi) koji voze po gradu i koji prođu ajmo reč neku selekciju, ipak nebi hvala. S jednim sam čak prije par godina imao tučnjavu nasred Ilice. Imam prednost, ali lik uporno radi prekršaj i provodi svoju politiku. Bilo je par modrica, al bogme je dobio po tamburi.
Još da me vozi neki potencijalni krkan( kojemu nisu sve na broju) iz Ubera, pitam se kako se netko uopće usudi ući u takav auto. Ni ovi ZET-ovci u autobusima su bili priča za sebe. Radije se ja ipak uzdam u svoje noge, svoj auto i zdravi razum.

Pogledajte samo taksiste pred svetim duhom, pa to je sve polupijano. Provjereno. Ma užas.

Taksista je profesionalni vozač i kao takav mora proći određene provjere. Ove fore nije to taksiranje itd, bi ja odjebo bez pardona. Ili tako ili nikako ili mijenjat zakone. Al provjere tipa motoričke i psihičke moraju svi proći i tu nema dileme. A one koji cugaju, čak i ako ih se zaustavi izvan službe, a voze za osobne potrebe također bi im oduzeo licence. Alkoholu i drogi nije mjesto za volanom. Točka
01.08.2017 | 08:07
@smayoo kaze kako ne bi dozvolio bilo kome prijeviz putnika. Ne vjerujem kako taksisti prolaxe testove kao i piloti. Sklon sam vjerovati kako je postotak "ludih" kod taksista veci nego kod vozaca Ubera.
Kako god bilo, treba svesti u zakonski okvir sve koji obavljaju tu u slugu.
Ne bi bilo dobro kad bi klasicni taksisti nestali. Mozda ih je previse ili premalo.
Neznam da li miraju vise kilometara napraviti uberovci za iste novce ili ne, ali davanja su im manja.
  • Hammer
  • Posjetitelj
01.08.2017 | 13:52
zabac kaže:
Zasto bi nesposobnost jednih bila kazna drugima dok bi to putnici (treci) trebali platiti.


Mislim da nije riječ o nesposobnosti, već o zakonskoj kugli oko noge koja ih je stjerala u duboku rupu iz koje je jako teško izaći, unatoč nelošim idejama.
01.08.2017 | 14:08
Al' ovo je baš samo jedan od mali milijun primjera kako smo zaista mlada demokracija i učimo u hodu. A valjda će naša djeca i unuci živjeti bolje... To se nadam od neovisnosti, da će jednog dana svima biti bolje.
  • Hammer
  • Posjetitelj
01.08.2017 | 14:57
Mislim da je najveće obilježje naše "mlade demo(n)kracije" glupost, jer pametni ne izmišljaju toplu vodu.
01.08.2017 | 15:36
A čuj, ima i u tome nešto svakako, sada tražiti razloge zašto nismo bolji - ima puno strana i daleko stručnijih ljudi od mene za takve procjene, ja samo kažem onako - generalno - kako se meni čini.
Jednom mi je jedan mladi doktor rekao da je naš (hrvatski) glavni problem što "svi" kradu (ne mislim doslovno) - nego hvataju krivine.
Ali ima nas i koji zaista krademo u doslovnom smislu.
On je uzeo za primjer baš bolnicu (Vinogradsku) - veli od čistačica (koje si znaju uzeti za doma sredstva za čišćenje i WC papir), preko kuharica (koje uzmu namirnice za jelo), sestara (koje uzmu neke lijekove) - do doktora - o kojima smo već pričali što uzimaju.
To smo, po njemu, naučeni kao narod - za razliku od Slovenaca, da uzmem njih za primjer jer su nam susjedi i daleko su dalje dogurali, mada ni oni nisu zadovoljni sa stanjem svoje zemlje.
I u tome ima nešto, nikada ne biti zadovoljan trenutnim stanjem, te uvijek težiti boljem, zar ne?
01.08.2017 | 16:02
Hammer kaže:
zabac kaže:
Zasto bi nesposobnost jednih bila kazna drugima dok bi to putnici (treci) trebali platiti.


Mislim da nije riječ o nesposobnosti, već o zakonskoj kugli oko noge koja ih je stjerala u duboku rupu iz koje je jako teško izaći, unatoč nelošim idejama.


Mislio na nesposobnost rjesavanja uzroka problema. Nesposobni izboriti se za bolji polozaj, vec se prepustaju postojecem stanju.
Nije Uber uzrok, nego posljedica. Da je taksi sluzba organizirana onda im Uber nebi bio prijetnja.
01.08.2017 | 19:17
Ja dosta često koristim taxi. Zbog putovanja najčešće do zračne luke i u povratku od luke do doma. Moja je sreća da imam "svoju " taksisticu, susjedu s kajzerice. Par puta me je vozila dok sam nazivao taxi službu, a sad imam njen broj i samo je zvrcnem. Znam da ona ima nekakav obrt i da još taksista radi za nju, ili im je ona šef, jer kad ona nemože doći onda pozove nekog od svojih taksista. Mislim da je bila u večernjaku ili nekim drugim novinama, bila je neka reportaža o njoj. Zove se Mirjana Hudenjak, ako sam točno zapamtio prezime.
Uglavnom su moja iskustva pozitivna, bilo s njom ili s nekolicinom onih drugih koje je pozivala da me voze. Svi su ok ljudi i uvjek dođu na vrijeme. Obično kad sam u Frankfurtu ili nekoj drugoj destinaciji od koje imam zadnji let za doma, nazovem je i netko me čeka na plesu, na mjestima gdje se dogovorimo, jer oni službeno nesmiju voziti od zračne luke, nego samo do nje, ali kako su Gorički taksisti dosta skuplji, onda se i vratim sa susjedom.
01.08.2017 | 19:30
Puno ljudi u Zagrebu ima tu foru, ako često koriste taksi, pouzdaju se u jednog taksistu zbog ok iskustva i onda izmjene brojeve i oboje su na nekom dobitku.
Putnik zna da je vozač od povjerenja i ok, a vozač ima koliko-toliko zagarantiranu tjednu ili mjesečnu zaradu.
To je po meni ok.
Mada mislim da po statutu - koji Radio taksi Zagreb ima - nije dopušteno jer jedni drugima unutar tog udruženja stvaraju nelojalnu konkurenciju. Ali ljudi moraju preživjeti nekako i snalaze se...
To je prešutno ok, mada kao nije - tako nekako.
01.08.2017 | 21:22
To je jedina stvar koja meni vrlo ozbiljno smeta kod tih "klasičnih" taksista (u bilo kojem ex-yu gradu gdje sam koristio taxi). Dođeš na stalište i ne možeš izabrati kojim se autom želiš voziti, nego moraš uzeti onaj prvi na redu. A kad se sjetim kakvih smrdljivih, prljavih, šugavih i zapljuvanih štala od auta je znalo biti kojima su taksirali...
01.08.2017 | 22:28
A to s autima da su štale u Zagrebu nije više istina. Brane im i njihovi propisi i zakoni. Ako je, onda nije legalni taksist. Ali toga maknu oni sami prije nego što ga mi putnici uopće stignemo vidjeti. A ovo prvi na redu je jednostavno onaj koji se prvi pojavio od trenutno parkiranih i najdulje čeka, onaj iza njega je slijedeći itd. Takozvana dogovorena konkurencija, jel?
By the way, potukli se jutros taksisti u Dubrovniku "do koske", bilo je slomnjenih nogu - a ovaj su puta klasične napali Uberovci. Odmazda valjda - ako su klasični napali prvi, ne znam. Uglavnom, to je bilo u ranim jutarnjim satima na njihovom aerodromu mislim, i bila je baš makljaža kako mediji prenose. I policija i hitna su morali reagirati.
Brdo prijava i bolničkih kreveta je ispisano i popunjeno...
01.08.2017 | 22:37
A jbg, tako je to. Sad će se Hammer opet bijesno raspisati, ali što bi drugo bilo tko mogao očekivati kad vidi da nema reakcije od policije, nego da vrijedi zakon divljeg zapada...
02.08.2017 | 04:33
Sumnjam da bi, ali nakon ovog tvog posta, vjerojatnost proporcionalno raste
Postaje mi drago da sam mu se ja polagano ali sigurno maknuo s nišana.
Ti Smayoo, kao da u tome - a ne znam za drugu riječ - lagano i uživaš
Nego, jučer sam slušao TBF - prvi album, i naletim na onu prastaru "3-logija jada" stvar kada trojica kao repaju - jedan je junkie, drugi diler, treći policajac. Stvarno su me riječi podsjetile na našeg čovjeka o kojem pričamo.
Nikakva uvreda (niti blizu) - Hammer - poslušaj stvar ako mi ne vjeruješ...
Ali stavovi su vam zaista opisani turbo slično. I njegovi u pjesmi, i tvoji u dosadašnjim postovima.
Kao da je stihove za tu zadnju strofu pisao baš - policajac
Ono, zna da nema vajde, ali on je pošten i svoju borbu nastavlja, bori se sa dilerima "ka prljavi Harry" - iako je i sam svjestan da "glavne face izvuć' će se - uvjetno"...
Ali najviše me zapravo podsjetio stih di sam sebe uspoređuje sa Sledge Hammerom.
E hebiga, kako mi ne bi pao na pamet!
Evo, da čovjek ne traži bez veze kako ga zaista nisam uvrijedio:
čibušić
Mada znam da - ako mu je loš dan - reš pečen sam i ja danas ziher...
A, nadajmo se da će me shvatiti onako kako planiram.
Ali da je vjerojatnost odgovora gotovo sto postotna, to sam osigurao.
Kako bi Homer Simpson uzdahnuo kad sam sebe sjebe - "duh!"
02.08.2017 | 09:07
Dok se ne pobiju, ne bude mira. Dubrovacki taksisti su posebno bezobrazni i bahati. Sad su dobili po glavi od svojih sugradjana.
Neke procjene su bile o 200.000€ godisnje prihoda od jednog taksija u DU.
Kolike su vase place i koliko ste uspita vise polozili od jekog sugavog taksijanetskog.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 6 sati, 17 minuta
  • mbp2009: Doslovno sam ju ja otvorio hahaha
  • smayoo: @mbp2009, imaš točno tu temu u forumu od prije par mjeseci
  • smayoo: Natrijeve baterije postoje u tzv. REDOX izvedbi već 30 godina, prvenstveno za stacionarne sustave, ali nisu bile pogodne za mobilne jer su bitno manje gustoće pohrane od litijevih, a i veće mase, jer su tekućinske. Velika im je prednost to što su ekološki neutralne, jednostavne za proizvesti i požarno nerizične.
  • m@xym: @Zdravac, OD otkrića nečega u laboratoriju do dolaska na tržište (ako se to upće dogodi) prođe između 5 i 10 godina
  • drlovric: O da. Jako veliko dan. Ljudi nisu svjesni bitnosti ali vrijeme ce polazati.
  • Zdravac: @drlovric, jesu, baš je lijepo danas pratiti HRT4 i live prijenos! :)
  • Zdravac: jel senzacionalizam ili ima nešto u ovoj tehnologiji da bi uskoro moglo i u praksu?
  • Zdravac: [link]
  • drlovric: Stigli Rafali ❤️????
  • mbp2009: Ekipa, treba mi preporuka za neki usb-c dongle za M1. Potreban je ulaz za SD karticu, HDMI ili DP (TB2), barem 2 Usb-a i ako je moguće jedan usb-c
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.54 Seconds

Provided by iJoomla SEO