Uskršnji pozdrav iz Toscane
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Uskršnji pozdrav iz Toscane


25.04.2019 | 09:30
Tino, to je samo zato što je teren kod nas previše jeftin. Da je kvadrat površine terena dovoljno skup, ti, niti itko drugi, kao investitori, ne bi gradili stambenjak s parkinzima oko zgrade, nego bi napravili podzemnu garažu ispod zgrade, zar ne? Kao u Njemačkoj ili Italiji. A kupci stanova bi sve to lijepo platili.
25.04.2019 | 11:04
I sa podzemnim u njemačkoj imaju taman toliko da svaki stan ima 1 parkirno, ako želiš više plati i odobrit će ti.
Kod nas te uvjetuju sa 2 sve jedno koliko ljudi u stanu ima mjesta za stanovanje. Kod nas se sve regulira i to po meni u krivom smjeru.
25.04.2019 | 12:07
Dva parkirna mjesta u prosjeku po stambenoj jedinici je meni ok. Jer u nekim stanovima ima obitelji sa i po tri, i četiri auta. A gdje su još gosti?
26.04.2019 | 15:08
Takvi koji imaju toliko auta, red je da i plate dodatna parkirna mjesta.
U Zagrebu ljudi placaju 2 parkirna mjesta iako imaju samo jedan auto i znaju da ce ostati na tome. Pogotovo su atraktivna mjesta ispod zgrade (iako nisu garaze).
26.04.2019 | 16:48
zabac kaže:
Takvi koji imaju toliko auta, red je da i plate dodatna parkirna mjesta.
U Zagrebu ljudi placaju 2 parkirna mjesta iako imaju samo jedan auto i znaju da ce ostati na tome. Pogotovo su atraktivna mjesta ispod zgrade (iako nisu garaze).


Bravo Žabac, konačno je neko shvatio poentu. Zašto treba imati toliko Auta, u najviše slučajeva samo stoje. Palac gore.
26.04.2019 | 17:14
zabac kaže:
Takvi koji imaju toliko auta, red je da i plate dodatna parkirna mjesta.
U Zagrebu ljudi placaju 2 parkirna mjesta iako imaju samo jedan auto i znaju da ce ostati na tome. Pogotovo su atraktivna mjesta ispod zgrade (iako nisu garaze).


Takvi koji imaju toliko auta, taj svoj 'luksuz' plaćaju kroz davanja državi svake godine u vidu: troškova za registraciju, godišnjeg poreza na vozila, davanja iz cijene goriva...

Bit svega je da će uređena država nastojati spriječiti probleme sa parkiranjem na način da ne dozvoli izgradnju stambene zgrade sa 20 stanova i 10 parkirnih mjesta, ili gradnju privatne kuće od 500 m^2 sa samo jednim parkirnim mjestom, ili otvaranje restorana kapaciteta od 100 ljudi, koji ima samo 5 parkirnih mjesta.

Kod nas, naravno, država o tome uopće ne vodi računa, a i kad povede računa o tome, onda odabere model koji je sve samo ne pravičan.

Recimo, u Dubrovniku već dugi niz godina vrijedi pravilo da investitor (zgrade ili kuće) mora osigurati određeni broj parkirnih mjesta na svojoj parceli, a ako to nije u mogućnosti (što nije rijetkost jer se gradi i na najmanjoj mogućoj površini) onda je dužan uplatiti određeni iznos u gradsku kasu (mislim da je 100.000 Kn po 'nedostajećem parkirnom mjestu' u 1. zoni). Uzaludnost te odluke ogleda se u činjenici da se ti novci ne koriste namjenski za izgradnju dodatnih parkirnih mjesta, nego tko zna kako i za što.
A pored toga, nekim velikim investitorima je 'oprošteno' plaćanje te naknade, a neki drugi su uplatili samo dio toga novca.
26.04.2019 | 17:43
Dubrovnik je prica za sebe.
Prvo bi obilaznicu trebalo napraviti.
Na Srdu veliko parkiraliste i iskoristiti zicaru.

Garaza je valjda jedna od najskupljih u EU (mada sam vidio u centru Rima garazu sa cijenom od 25€/sat).
26.04.2019 | 19:13
Obilaznica već postoji (cesta Komolac - Šumet - Brgat - Dubac), ali od nje nema velike koristi kada se stvore velike gužve na pravcu Dubrovnik - Cavtat.

Ideja sa parkingom na Srđu bila bi promašaj jer je kapacitet žičare smiješan, a cijena poprilično visoka.

Cijena sata parkiranja u javnoj garaži je 40 kn po satu. Kod nje je veći problem u tome što je relativno daleko od Grada (stare gradske jezgre) i što je povratak kontinuirana uzbrdica.
Osim toga, garaža izvan sezone bilježi samo gubitke, a u nju je ulupana dosta velika količina novca, ali investitoru to očito nije problem, jer je prema ugovoru Grad dužan nadoknaditi eventualne gubitke.

Puno bolja lokacija bi bila 'na tenisu' tj. na mjestu jednog od sadašnjih parkinga, ali problem su bili imovinsko pravni odnosi i slijedom toga, visoka cijena otkupa zemljišta.

Dubrovnik je prometna katastrofa, kontinuirano se grade nove zgrade, a o parkirnom prostoru i prometnicama nitko ne vodi računa. Svako zaustavljanje prometa u trajanju od 15 minuta u bilo kojem dijelu grada, kao posljedicu proizvede zakrečenje prometa koje potraje 2-3 sata.
26.04.2019 | 19:54
zabac kaže:

U Zagrebu ljudi placaju 2 parkirna mjesta iako imaju samo jedan auto i znaju da ce ostati na tome. Pogotovo su atraktivna mjesta ispod zgrade (iako nisu garaze).


A onda ZG parking lijepo postavi znakove i krene naplaćivati - sve. Dam se kladiti, da se u starijem dijelu grada trećina mjesta nalazi na katastarskim česticama na kojima su zgrade (pa su slijedom toga i vlasništvo stanara koji su suvlasnici zgrada) i da ih ZG parking uopće nema pravo naplaćivati.
Da ne spominjem ovu lopinu koja pred svake izbore spusti cijenu parkinga, pa ju poslije opet udvostruči. BTW, u Monaku je dolje kod luke cijena parkinga 1 euro/h, a može se plaćati po 15 min.
U Zagrebu kod nijedne tržnice u gradu nema opcije plaćanja 1/4 sata što je sasvim dovoljno da na placu kupiš kaj ti treba i ideš dalje. Bolje je isto mjesto prodati barem 3 puta u satu i to je posve normalno.....
26.04.2019 | 20:45
Za centar nisi u pravu. Kolika je zgrada i dvoriste, tolika je i parcela. Nista isvan.
26.04.2019 | 22:30
zabac kaže:
Takvi koji imaju toliko auta, red je da i plate dodatna parkirna mjesta.


Pa naravno, neka plate! Pa to uopće nije sporno. Ali kako da plate ako tih mjesta - nema?
27.04.2019 | 05:48
Onda nemaju srece. U Centru ZG-a nema puno auta od stanara, vec je vecina onih koji dolaze u Centar od nekud.
Nisu stanari problem, ali oni imaju problem zbog drugih.
Turizam je porasao u ZG sto donosi dvije stvari, veliku guzvu i visoku cijenu.
27.04.2019 | 11:33
Žabac, ti stanuješ u centru Zagreba jer si sam tako odabrao. Da to ne želiš, stan koji imaš u centru mogao si odavno prodati i kupiti si četiri jednako velika bilo gdje u Hrvatskoj (osim Istre) ili dva negdje u zagrebačkim rezidencijalnim četvrtima.
Međutim (mladi) ljudi koji kupuju stan, kupuju ga tamo gdje si ga mogu priuštiti. To nije centar Zagreba, nego neki periferni kvartovi s jeftinim novogradnjama. U Zagrebu je to, na primjer, Jarušćica. To je ionako zbrda-zdola kvart, a na što bi tek sličio da investitore nitko nije natjerao da naprave i urede taj minimum parkirnih mjesta, bolje je i ne misliti.
E, a onda, tko misli da je Jarušćica božesačuvaj, neka dođe u Rijeku, odnosno na Viškovo pa proba zamisliti kako bi itko dolazio do svog doma da silom zakona investitori nisu bili natjerani urediti parkinge za stanare i njihove goste.

A to što Tino kaže kako radi parkinga nema zelenila, to je problem regulative samo utoliko što se nije smjelo dozvoliti da se višestambene zgrade gradi na tako malim parcelama da osim same zgrade i parkinga nema više ni centimetra kvadratnog za nešto zeleno.
27.04.2019 | 12:09
smayoo kaže:

A to što Tino kaže kako radi parkinga nema zelenila, to je problem regulative samo utoliko što se nije smjelo dozvoliti da se višestambene zgrade gradi na tako malim parcelama da osim same zgrade i parkinga nema više ni centimetra kvadratnog za nešto zeleno.


Potpisujem.

BTW Za cijenu prodanog stana u centru Zagreba, teško bi mogao kupiti i jedan cijeli stan iste kvadrature u Dubrovniku, s obzirom da je prosječna cijena kvadrata u centru Zagreba oko 3.000 EUR, a prosječna cijena kvadrata u cijelom Dubrovniku 3.500 EUR. Dakle, mogao bi kupiti stan malo manje kvadrature, ali ne baš u centru (Stari grad, Ploče), nego na primjer u Lapadu ili Gružu.
27.04.2019 | 12:23
Hvala na ispravku. Dubrovnik je ipak specifičan. Vjerojatno ima kvartova i u nekim drugim gradovima gdje je cijena u tom rangu, ali u većini Hrvatske se stanovi prodaju već od manje od 1000 EUR po kvadratu.
28.04.2019 | 07:31
Hajdemo redom:
Cijela ta regulativa koja je sada prilagođena ili pogoduje ”Autu” kao glavno prijevozno sredstvo, sama sebe dovodi u slijepu ulicu. Zato što je u najviše slučajeva u hrvatskoj dozvoljeno graditi max 12,5 m do krovnog vijenca i 30% izgradivosti. Komunalnu infrastrukturu mora financirati komunalna samouprava i to iz komunalnog doprinosa. Ta sredstva nisu ni približno dovoljna ni za najmanje pristupe a kamo li za kvalitetnu odvodnju i ostalu pripadajuću infrastrukturu.
Da je lakše računati uzmimo gradilište od 1000 m², na to imamo pravo staviti 300 m² temeljne površine i to 4 kata (12,5 m do krovnog vijenca). To je cca 3750 m³ * 100 kn= 375.000 kn komunalnog doprinosa, s time se ne mogu raditi neki veliki skokovi u prometnicama a treba nam zadovoljiti u takvoj jednoj zgradici potrebe od cca 36 auta (po sadašnjoj politici).
Investitor će za izgradnju 36 parkirnih mjesta potrošiti naj manje 160.000 €, osim toga će morati graditi velike stanove (jer nema dovoljno prostora za toliko parkirnih mjesta) neće ih moći prodati (100.000,00 € gornja granica odobravanja kredita u RH) i u njima će ležati milijuni PDV-a godinama.
Umjesto da kažu, svaki stan od 50 m² i jednom sobom mora imati 1 parkirno mjesto, 70 m² i dvije sobe i više 2 parkirna mjesta a cijela zgrada 3-4 za goste. To bi bilo 1/3 manje nego sad. Tu lovu koju će ta silna parkirna mjesta manje koštati investitori moraju uplatiti u neki komunalni fond iz kojeg bi se "strogo vezano" financiralo javni prijevoz i zelene površine. Bilo bi na tržištu više manjih stanova. Država bi mogla iz njihove prodaje odmah imati na raspolaganju PDV iz kojega bi isto lakše podupirala javni prijevoz. Javni prijevoznici bi lakše disali, a ne ko sad da su svi na rubu bankrota, zapošljavali bi ljude. U centrima gradova bi trebalo manje prostora za auta koja i onako samo stoje i bilo bi dovoljno za ljude koji u centru žive. Time bi se centri gradova vratili opet u atraktivnu zonu za život, trgovine ne bi morale svoj promet gubiti na velike trgovačke centre na periferiji, koji im btw. svojim parkirnim mjestima nisu lojalna konkurencija jer u centru grada se mora plaćati parkiranje a u trgovačkim centrima ne.
Kao što sad i naj naj g...... može vidjeti kriva prometna politika može društvo odvući u nekom skroz smjeru i posljedice su vidljive tek nakon dugo godina i tada niko ni da posumnja da je za toj razvoj bilo uzrok regulacija parkirnih mjesta.
28.04.2019 | 09:17
Gledaj, slažem se s tim da auta treba biti manje na ulicama. Ali ne može se taj krug početi odmotavati na tome da ljudi nemaju gdje aute parkirati jer u sadašnjoj situaciji ljudima auti trebaju. To što im ne omogućiš uredan parking, neće smanjiti njihovu potrebu za autima. Nije kod nas situacija kao u npr. Parizu ili Amsterdamu (ili u nekom gradu u Njemačkoj), gdje postoji iznimno dobro organiziran i funkcionalan javni prijevoz koji je za 90% relacija najmanje dvostruko brža opcija od vožnje autom kroz prezakrčen grad, a ljudi se voze autima jer se ne žele miješati sa svojom služinčadi koja se vozi tim javnim prijevozom. Kod nas je auto *NEOPHODAN* jer je javni prijevoz nedovoljno dobar. Još bih rekao - u Zagrebu je granično nedovoljno dobar (valja ti jedino ako si u zoni tramvaja i ne moraš presijedati, jer si u tom slučaju neznatno brži nego autom), a drugdje je uglavnom užasan. Da ne pričam o gradovima koje ne poznajem toliko, u Rijeci i okolici je svakako užasan. Evo, na primjer, zašto ti ideš u grad autom, a ne busom? Ja zasigurno znam zašto ja i moja supruga trebamo svatko svoj auto, a i sin bi trebao svoj da živi s nama. Kćer mi još nema 15 godina i već me pita kad bi ona smjela voziti neki skuter ili kvadricikl...

Dakle, da ljudima onemogućiš parkiranje, auti bi bili parkirani na cesti, koja je ionako preuska (barem tu, kod nas). To bi tek bio kaos. A koliko bi vremena moralo proći da se javni prijevoz unaprijedi...? Malo je reći - godine.

Dakle - ne. Krug mora početi od dobrog, pouzdanog i funkcionalnog javnog prijevoza. Onda redom sve ostalo.
28.04.2019 | 09:41
Za početak, trebalo bi STROGO provoditi globiranje po žutim trakama. One su po vokaciji namijenjene sredstvima javnog prijevoza. U Zagrebu su to busevi, tramvaji i taxiji. Ali, ujutro, kad je najveća gužva, murja to en nadzire, jer bi izbila buna pa se na to sistemski žmiri (otprilike kao s čuvenim ZDS koji je protuustavan, ali u određenim prilikama nije? ).
Pa kad bi svi koji sjede u autima skužili nakon dva mjeseca da im treba od Podsuseda do Črnomerca dvije i pol vure vožnje, a bus to prođe za 20 minuta jer ima čisti koridor, onda bi netko možda počeo razmišljati.
Drugi dio problema je da HŽ i ZET više nisu umreženi s pokazima (nekad su bili pa je ZET-ov pokaz vrijedil na vlakovima do Zaprešića, Sesveta, ako se ne varam. Dakle, ako sjedneš na vlak, plati tu kartu i onda poslije još jednom ZET.
Treći i najapsurdniji dio problema koji do kraja ogoljuje nedostatak bilo kakve smislene politike o čemu tino govori je to da kad bi ekipa i htjela koristiti vlak od Podsuseda/Sesveta (koje su sa svojim zakrčenjem tek posebna priča) do grada, što je najbrže rješenje bez ikakve sumnje, nemaju gdje parkirati auto u tom istom Podsusedu. Ono malo mjesta je tako zakrčeno da to nije nikakvo rješenje (miljama daleko od P&R (park and ride) rješenja koja se uspješno koriste vani) i vratili smo se na početak da većina ljudi doista nema neku razumnu alternativu, nego da se vozi autom ili eventualno Uberom/Taxijem.
To je postao toliko veliki problem da se sad ekipa masovno vozi obilaznicom što je samo po sebi pohvalno, ali ona je preoterećena. Sad se tek planira uvođenje treće trake, umjesto da se planira izgradnja ČETVRTE, a TREĆA koristi već godinama. Za početak, trebalo bi izbaciti zaustavnu i pretvoriti je u voznu traku, dodati ulegnuća svakih 300-400 metara da se omogući funkcija zaustavljanja u slučaju nužde), ograničiti brzinu na 100 km/h od Sesveta do Jankomira i povećala bi se protočnost za 50 posto. Onda bi na vidjelo došla uska grla u vidu nedoovljnog broja izlaska koji su SVI DO JEDNOG u jednoj traci, a ne dvije itd itd...
Dovoljno je da se dogodi samo jedan sudar na obilaznici i da se sve zakrči do te mjere da svi stoje, koliko je sve preopterećeno, posebno kad su blagdani ili ljetna sezona pa sav tranzit prolazi tuda također do Lučkog da bi dalje krenuo prema moru.
Ali ne, mi radimo zig-zag uspinjaču bez da imamo bovce za to i rotor za pola miljarde bofora da bi gužvu pomaknuli na idući semafor kod Avenue Malla jer se onom-koji-brine-samo-za-neke-koji-su-mu-rod igra(lo) s bagerom...
28.04.2019 | 09:52
@ Smayoo
Znam ja to dobro. Ali tu na periferiji (gdje se traži ta nebuloza od parkinga) ima dovoljno mjesta za parkiranje svuda okolo naokolo. Problem su centri. Tu gdje se sada uporno svi tiskamo našim autima i zauzimamo ljudima koji tamo žive mjesto a i zagađujemo im zrak. Isto toliko koliko je nama s periferije potrebno auto i imamo pravo na njega toliko je i ljudima u centru grada potreban čist zrak i mjesto za njihovo Auto. Ti ljudi imaju samo pravo na 1/2 parkirnog mjesta i to im mi zauzimamo s našim autima. Gdje je pravda? Oni plaćaju mjesečne karte ali moraju tražiti parkiralište! Daj malo, svejedno s koje strane se taj konj samari, mora se početi samariti. To što meni i tebi više paše da svako od ukućana ima svoj auto, uskraćuje drugom to isto pravo.
28.04.2019 | 10:00
tino1 kaže:
Znam ja to dobro. Ali tu na periferiji (gdje se traži ta nebuloza od parkinga) ima dovoljno mjesta za parkiranje svuda okolo naokolo.


Nema. U Podsusedu je ta željeznička stanica stisnuta između Aleje Bologne s jedne strane, stare Samoborske s druge i Save s treće. Tu stane uz ova naguravanja koja su protivna bilo kakvom zakonu (da se dogodi požar, vatrogasci nebi mogli proći) cca 150 auta. To je kap u moru i nije bi izbliza P&R rješenje. Okolo su privatne kuće, ne možeš ljudima ulaziti u dvorište da bi tam ostavil auto...
Sesvete ista stvar, još i gora. One su zakrčene same po sebi cijeli dan.
28.04.2019 | 10:14
A i ovo što Đuro kaže, treba se malo razmišljati glavom i sprovoditi pozitivne zakone. Traka za javni prijevoz mora biti tako opasno kažnjavana da niko ni ne pomisli na nju. Osim toga trebaju dodatne trake za bicikla i dobra i sigurna spremišta u centru. Cijeli javni promet uvezati samo jednom kartom i već bi bilo puno bolje. Periferiju povezati s malim mobilnim jedinicama i povećati im taktove. Pa i sami sugrađani bi mogli malo boljim Managementom poboljšati stanje, npr. sva djeca idu u isto vrijeme u školu, što se ne bi taxi mame mogle dogovoriti da se susjedova djeca povedu i da samo jedan SUV zakrči prostor pred školama za iskrcaj prinčeva i princeza. Pa i moglo bi se djeci slobodno dozvoliti da i malo pješke hodaju do škole kao i mi prije, to bi dodatno bila i jedna dobra socijalna komponenta.
Ustanove bi se mogle prebaciti u periferiju grada i centralizirati tako da ako nešto moram riješiti imam zgradu u kojoj je sve i koja ima ogroman parking, samo to bi rasteretilo centre a svima olakšalo posao. A ne jedino što nam je palo na pamet je svi moraju imati 4 parkinga i gotovo sve dok se ne popravi javni prijevoz!
28.04.2019 | 10:21
Djuro genijalac kaže:
tino1 kaže:
Znam ja to dobro. Ali tu na periferiji (gdje se traži ta nebuloza od parkinga) ima dovoljno mjesta za parkiranje svuda okolo naokolo.


Nema. U Podsusedu je ta željeznička stanica stisnuta između Aleje Bologne s jedne strane, stare Samoborske s druge i Save s treće. Tu stane uz ova naguravanja koja su protivna bilo kakvom zakonu (da se dogodi požar, vatrogasci nebi mogli proći) cca 150 auta. To je kap u moru i nije bi izbliza P&R rješenje. Okolo su privatne kuće, ne možeš ljudima ulaziti u dvorište da bi tam ostavil auto...
Sesvete ista stvar, još i gora. One su zakrčene same po sebi cijeli dan.


Ja sam više mislio na stambeni dio. Ali i to što kažeš, treba se na nekoj livadi napraviti parking i tu livadu povezati na javnu mrežu. A ne punim u smjeru kaosa i zakrčenja po devizi boli me k...c za sutra danas moram s mojim Q7 u grad i to po mogućnosti da me svako vidi.
28.04.2019 | 11:00
tino1 kaže:
@ Smayoo
Znam ja to dobro. Ali tu na periferiji (gdje se traži ta nebuloza od parkinga) ima dovoljno mjesta za parkiranje svuda okolo naokolo.


Ma nije točno! Gdje ima mjesta za parking na Rešetarima? Gdje ima na Viškovu? Na Drenovi? U jbn Dražicama nema mjesta za parking, čovječe! Na Viškovu, da nisu investitori "pod moraš" uz stambenjake napravili to malo parkinga, ne bi više autobusi mogli voziti jer bi sve auti bili isparkirani po cesti. O starijim gradskim naseljima u kojima su "urbanisti" predviđali po 1 ili 0,5 parkinga po stanu (po tablicama iz 1964.), kao npr. na Rastočinama, Škurinju, G.Vežici, da i ne govorim...

Problem su centri. Tu gdje se sada uporno svi tiskamo našim autima i zauzimamo ljudima koji tamo žive mjesto a i zagađujemo im zrak. Isto toliko koliko je nama s periferije potrebno auto i imamo pravo na njega toliko je i ljudima u centru grada potreban čist zrak i mjesto za njihovo Auto.


Ponavljam, tko god živi u centru, živi tamo zato što je tako odabrao sam, svjestan svih nedostataka života u centru. Kad god želi, može svoj stan u centru prodati i kupiti dva u rezidencijalnim četvrtima.

Ti ljudi imaju samo pravo na 1/2 parkirnog mjesta i to im mi zauzimamo s našim autima. Gdje je pravda? Oni plaćaju mjesečne karte ali moraju tražiti parkiralište! Daj malo, svejedno s koje strane se taj konj samari, mora se početi samariti.


Nije i ne može biti svejedno, jer je vremenski tok događaja bitan. Najprije se riješi javni prijevoz, onda se uvode destimulativne mjere za korištenje automobila.

Imam prijateljicu s faksa, živi u Parizu već 15 godina. Oni uopće nemaju auto jer bi ih skuplje koštao parking za auto od najma stana. Ali im auto uopće ne fali jer imaju super javni prijevoz. To štima. Kad moj grad bude imao potpuno funkcionalan i dobro organiziran javni prijevoz, čak i da bude skup, ja ću ga prvi koristiti dobrovoljno, bez obzira na cijenu i količinu parkinga.

To što meni i tebi više paše da svako od ukućana ima svoj auto, uskraćuje drugom to isto pravo.


Ma hajde. Kome ga uskraćuje?
28.04.2019 | 11:51
A jebi ga Smayoo, na Rešetarima imaš parkig gdje god ti se digne. Ali ti jedno pa jedno.
28.04.2019 | 12:00
Ma gdje "gdje god ti se digne"??
Kumovi žive na Rešetarima, tučnjave izbijaju oko parkinga. Na ravnom potezu od skretanja prema Martinkovcu (kad ideš od Kastva) pa do raskrižja gdje se treba nastaviti cesta za Srdoče je već 30 godina permanentno jedna vozna traka nepostojeća jer su u njoj vječno parkirani auti. Ulicu koja ide s gornje strane s tih zgrada su pretvorili u jednosmjernu da bi drugu voznu traku i službeno proglasili parkingom...
Aha, na to si mislio? Možeš parkirati auto na cesti, neće ga pauk odnijeti, a policija lijepi kazne samo jednom-dvaput godišnje pa je to OK?
28.04.2019 | 13:55
Jeli to misliš na Štivar? Bar tu nikoga ne smetaju.
28.04.2019 | 14:21
Prvenstveno mislim na Miserkino, i na onaj cijeli kupus nizbrdo , a onda i na Štivar
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 6 sati, 49 minuta
  • Tomek: Ima li netko iskustva sa Renewed iphonima sa Amazona? Uzeo bih si jedan SE pa me zanimaju iskustva
  • Soffoklo: Meni slike da pregledati, a ostalo moram downloadati, jbg :-)
  • dpasaric: Evo vam igra za ljeto! :)
  • smayoo: Je. I ništa se ne da pogledati jer je ispucana kvota i pregleda, i downloada... :)
  • Soffoklo: Netko je skupio i stavio na jedno mjesto sav Apple promo od 1970. do danas. :-) [link]
  • zabac: Je, ako ne kalibriraš, onda ti se postotoak bez veze pokazuje.
  • smayoo: Ne radi se o samoj bateriji, nego o algoritmu koji prikazuje koliko je preostalo naboja u bateriji (kalibracija).
  • Yonkis: Žabac, zar nije to dokazano da to ne važi za nove baterije?
  • zabac: @Yonkis, ako se isprazni do 0% i kada se napuni do 100%, tada se posloži % da ispravno prikazuje jer je baterija smanjenog kapaciteta.
  • Daddo: Common misconception? :)
  • Yonkis: [link] Zašto se još uvijek savjetuje zadnji postupak (isprazniti bateriju do 0%)?
  • stefanjos: ja sam koristo prijasnju verziju. ok je slika, ali nije to to
  • mario.zg: Koristi li tko uz OS X monitor Dell U2718Q?
  • Mate22: Pusti to imate film o titi na hrt-u gledajte tog zločinca u ovom izvrsnom dokumentarnom filmiću.
  • drlovric: al nema veze ako krsi pravila, povlacim ponudu....isprike
  • drlovric: covjek ionako dolazi, ne treba meni nista od toga
  • drlovric: kakav crni sverc smayoo.... cinim ljudima uslugu ako neko hoce kupiti mac po US cijenama
  • smayoo: @drlovric, već sam te upozorio više puta da ne koristiš vikalicu za svoje švercerske transakcije
  • VanjusOS: @drlovric - koliko košta
  • drlovric: Jel planirao neko od kolega Jabucara kupovati MBP iz USA? Velike su sanse da mi kolega vojnikza 2 tjedna slijece u ZG, pa mogao bi vam nesto uvezati :)
  • cariblanco: Bitno je da budem sutra u 20.05h, počinje nova serija
  • zabac: cariblanco: je si pred TV-om s HRT1?
  • stefanjos: najlakse i najbezbolnije ti je kupovat itunes gift kartice na ebazu iz drzave koje zelis imati account
  • VanjusOS: napravio sam strani ACC, ali mi traži i stranu bankovnu karticu
  • stefanjos: ja na AUS accountu isto oko 10 godina. doduse imam aus bankovnu karticu, ali sve mi radi.
  • drlovric: Vanja ja sam na US account vise od 10 godina valjda. Gdje si zapeo?
  • VanjusOS: tj. da netko kaže kako je najlakše napraviti strani apple id
  • VanjusOS: htio sam vidjeti vaša iskustva..
  • VanjusOS: da li netko koristi apple tv app na mobu
  • cariblanco: @Daddo, život ima materijalnu i duhovnu stranu....isto kao hardware i software ;)
  • cariblanco: Istina drlovrić,isti klinac kao i Dinamo...ako nema 3-4 Bosanca, oni su za *urac :)
  • Daddo: a od toga što je HR osvojila u nogometu ja imam što? I otkud ti ideja da ja imam išta protiv bosanskih Hrvata? :)
  • drlovric: @Daddo: Sta imas ti protiv bosanskih Hrvata. Da nas nema, nikad nista HR u nogometu osvojila ne bi :D
  • drlovric: Tito pobio 500K Hrvata. Moguce, ne bi znao. Ali znam da ih je vise HDZ raselio u posljednjih 5 godina.
  • cariblanco: evo nove teme pod razno...to je danas i tema u dnevniku
  • cariblanco: Kaj je već gotovo ? Đabe kupio kokice...bude ih dr. Lovrić platio :)
  • Daddo: Žabac ne pretjeruj i nemoj (sve/neke) Bosance brojat ko Hrvate. :D
  • zabac: Napravili bi cestw da Jozef nije pobio preko 500.000 Hrvata.
  • Daddo: Ovako nam komunisti grade mostove a Turci autoceste, za lovu koju ionako nemamo. :)
  • Daddo: Da su nas oslobađali Ameri a ne partizani imali bi AC do Budve u 3 trake a Y bi bio u punom profilu.
  • Daddo: @drlovric, ako čovjeka zanima daj mu moj kontakt, dotični je s mojom prabakom bio bratić. :)
  • Bertone: A kako kad je u petak prvu epizodu o Titu navodno gledalo 800 000, a za slijedeće očekuju i veću gledanost :)
  • drlovric: Ma poslao mi Amer jedan, kaze nisam znao da ste imali takvog bad ass :) Ja ta vremena ne pamtim, ali mi se ovo cini kvaliutetno odradjena biografija.
  • stefanjos: Ajmo probat na godinu dana ne izustit imena totalitarnih rezima i njihovih voda. Koliko bi izdrzali :D
  • Riba: Joj Lovricu...
  • drlovric: [link]
  • drlovric: Kako vam se cini ovaj prikaz? :) Objektivno ili ne?
  • ihorvat: zna li tko gdje bi mogao brzo nabaviti ipd flex kabel za mb 12" 2015 A1534?
  • Bertone: LOST ima maloprodaju u svojoj podružnici Trilit informatika (mislim da je Glamočka ulica neki broj, uglavnom isto na Trešnjevci).
  • gladhr2: [link] Ajmo znalci :)))

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Borostef, MacSlavko, MatejaPeh, Riba, rusty, Anonimci (308)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Novo u Appleu

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 0.83 Seconds

Provided by iJoomla SEO