Uskršnji pozdrav iz Toscane
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Uskršnji pozdrav iz Toscane


21.04.2019 | 15:28
Sretan Uskrs svima!
21.04.2019 | 15:33
21.04.2019 | 15:33
21.04.2019 | 15:35
21.04.2019 | 15:36
21.04.2019 | 18:40
Svako dobro i Vama. Jel to Sienna na zadnjoj fotki?
21.04.2019 | 19:23
Je. Il Campo. I na predzadnjoj (katedrala u Sieni). Prve dvije su pogled na Firencu i na drugu stranu iz palače Bardini (pokraj utvrde Belvedere). BIli smo još u Cortoni (moj osobni favorit u Toscani), ali tamo je bilo toliko lijepo da smo zaboravili slikati... . BIli smo i u Arezzu, ali navečer, pa nije bilo za fotkati...
I imamo stotine fotki predivnih ruralnih krajolika, ali to je onako... moglo bi biti i u Venetu, i u Istri...
21.04.2019 | 21:16
Toscana je baš prelijepa i sve te stare gradske jezgre, svaka je lijepa na svoj način.
21.04.2019 | 21:52
Mene tamo najviše oduševljavaju kuće po tim bregima i brežuljcima. Nema monstruoznosti kao kod nas. I kad sam bio tamo prije puno godina, pitao sam i saznao. Dakle, ako u Toscani želi napraviti kuću, onda ti na općini (ili gdje se već izdaje građevisnak dozvola) daju katalog sa 200-300 kuća različitih kvadratura, ali sve su u tradicionalnom stilu. I onda odaberš nešto od toga, postoji dopušteni postotatak modifikacija i to je to. Ti bi 4 kata? Ne može, jer se to tako nikad tamo nije radilo, pa neće ni sad. A ne da imaš recimo Kaštela s onim bogomdanim zaljevom koji je uništen onim betonjarama ili još gore ono makarsko primorje uništeno na sličan način...
21.04.2019 | 21:57
Ili recimo Pag, sve van centra grada je totalno random-zemljaštvo. Tako tužno za vidjeti.
21.04.2019 | 22:28
Točno na današnji dan prošle godine smo bili u Toscani (odsjeli u Sieni)
Uživajte i sretan Uskrs!
22.04.2019 | 19:13
Mi smo odsjeli ovdje (na tri noći, danas smo stigli u Rim):
http://www.borgotragliolivi.com/
Otvoreno ih i namjerno reklamiram jer to vrlo vrijedno zaslužuju.
22.04.2019 | 19:18
Djuro genijalac kaže:
Dakle, ako u Toscani želi napraviti kuću, onda ti na općini (ili gdje se već izdaje građevisnak dozvola) daju katalog sa 200-300 kuća različitih kvadratura, ali sve su u tradicionalnom stilu. I onda odaberš nešto od toga, postoji dopušteni postotatak modifikacija i to je to.


Ma, nije baš tako, to je malo pretjeran opis. Kad netko gradi kuću, da je projektirati arhitektu, kao i bilo gdje drugdje, ali postoje jasno definirani lokacijski uvjeti od kojih se ne odstupa ni za Svetog Oca Papu, a kamoli za nekog lokalnog stranačkog mudonju.
22.04.2019 | 19:56
Pa nije se betoniralo iz hira, vec jer se moglo.
Uvjete odredjuje opcina. Ako na Pagu tako zele, tako i imaju.
23.04.2019 | 06:18
Naravno. To nije sporno. Stvar je u tome što je šteta da itko to tako želi...
23.04.2019 | 06:23
smayoo kaže:
Mi smo odsjeli ovdje (na tri noći, danas smo stigli u Rim):
http://www.borgotragliolivi.com/
Otvoreno ih i namjerno reklamiram jer to vrlo vrijedno zaslužuju.


Kolko para?
23.04.2019 | 06:47
smayoo kaže:
Djuro genijalac kaže:
Dakle, ako u Toscani želi napraviti kuću, onda ti na općini (ili gdje se već izdaje građevisnak dozvola) daju katalog sa 200-300 kuća različitih kvadratura, ali sve su u tradicionalnom stilu. I onda odaberš nešto od toga, postoji dopušteni postotatak modifikacija i to je to.


Ma, nije baš tako, to je malo pretjeran opis. Kad netko gradi kuću, da je projektirati arhitektu, kao i bilo gdje drugdje, ali postoje jasno definirani lokacijski uvjeti od kojih se ne odstupa ni za Svetog Oca Papu, a kamoli za nekog lokalnog stranačkog mudonju.


Ne znam kako to oni rade, ali u glavnom nikome ne pada na pamet nešto sazidati što bi baš stršilo iz ostalih na tom području napravljenih kuća. To je kultura i osjećaj za urbanizam. Kod nas se uvijek viče za nekom strukom koja to tobože zna regulirati ali u praksi sve to nema nikakve veze s ničim. Sad su u modi kocke sa staklenim balkonima i svi rade iste kocke.
Betonirane, tamno sive kocke sa staklenim balkonskim ogradama. Okolo zgrade sve u asfaltu jer su nepismene seronje u prostornim planovima odredili da svaki stan mora imati 2 parkirna mjesta (namjesto da otežaju limitiranjem parkirnih mjesta kupovinu tolikih auta, svi trebaju imati auto, 4 ukućana = 4 auta, niko da se vozi javnim prijevozom ko prije ). Nijemci imaju limitirani broj parkirnih mjesta po stanu (uvijek 1) i ako hoćeš više moraš dati zahtjev i dobro ga obrazložiti u najvećem broju ti to odobre s uvjetom da moraš negdje posaditi drvo ili napraviti dječje igralište.
23.04.2019 | 08:17
tino1 kaže:
Okolo zgrade sve u asfaltu jer su nepismene seronje u prostornim planovima odredili da svaki stan mora imati 2 parkirna mjesta (namjesto da otežaju limitiranjem parkirnih mjesta kupovinu tolikih auta, svi trebaju imati auto, 4 ukućana = 4 auta, niko da se vozi javnim prijevozom ko prije ). Nijemci imaju limitirani broj parkirnih mjesta po stanu (uvijek 1) i ako hoćeš više moraš dati zahtjev i dobro ga obrazložiti u najvećem broju ti to odobre s uvjetom da moraš negdje posaditi drvo ili napraviti dječje igralište.


Limitiranjem parkirnih mjesta nećeš spriječiti ljude da kupuju više automobila, a kao posljedicu nedostatnih parkirnih mjesta dobiti ćeš parkiranje na svim mogućim mjestima i posljedično gužve u prometu.

Broj prometnih traka, i parkirnih mjesta na nekom području, se planira prema broju automobila u pometu i u mirovanju na tom području, a ne obrnuto.
23.04.2019 | 08:22
smayoo kaže:
Naravno. To nije sporno. Stvar je u tome što je šteta da itko to tako želi...


Ne bi oni ali je pohlepa jaca.
23.04.2019 | 11:43
m@xym kaže:
tino1 kaže:
Okolo zgrade sve u asfaltu jer su nepismene seronje u prostornim planovima odredili da svaki stan mora imati 2 parkirna mjesta (namjesto da otežaju limitiranjem parkirnih mjesta kupovinu tolikih auta, svi trebaju imati auto, 4 ukućana = 4 auta, niko da se vozi javnim prijevozom ko prije ). Nijemci imaju limitirani broj parkirnih mjesta po stanu (uvijek 1) i ako hoćeš više moraš dati zahtjev i dobro ga obrazložiti u najvećem broju ti to odobre s uvjetom da moraš negdje posaditi drvo ili napraviti dječje igralište.


Limitiranjem parkirnih mjesta nećeš spriječiti ljude da kupuju više automobila, a kao posljedicu nedostatnih parkirnih mjesta dobiti ćeš parkiranje na svim mogućim mjestima i posljedično gužve u prometu.

Broj prometnih traka, i parkirnih mjesta na nekom području, se planira prema broju automobila u pometu i u mirovanju na tom području, a ne obrnuto.


Tako je kratkoročno. Ali dugoročno je gužva = jednako traženje alternative, parkiranje na nepropisnom mjestu = Kazna = traženje alternative.
U Njemačkoj se to radi tako da se korištenje Auta napravi neatraktivnim tako da ljudi traže alternativu u mobilnosti. A kod nas je logika da ljudi misle da je njihovo ustavno pravo imati po 3-4 auta u familiji i da se za sve to mora naći riješenje bez gužve. To ti dokazuje da smo mi očito skroz krivo nasađeni.
23.04.2019 | 18:58
E, Tino... ajde nemoj s Njemačkom...
Kad sam ja svojim partnerima u Njemačkoj rekao kako od aerodroma (Koeln) do sajma (Essen) dolazim ICE vlakom, oni su me sprdali danima. A kad tamo ispade da je meni od Koelna do Essena vlakom trebalo sat i deset, a njima od Duesseldorfa do Essena - 4 sata.
Jer oni svi još uvijek pričaju viceve o željeznici koja kasni i "gubi vlakove" (što je bilo prije, kako mi pričaju, skoro 30 godina kad je DB bio na koljenima i pred stečajem) i svi se voze autima makar gužve na autocestama bilo toliko da na lokalnom radiju servisna obavijest počinje sa (slobodni prijevod) "zbog velikog broja prometnih zastoja, navodimo samo zastoje dulje od 2 km".

tino1 kaže:
Kolko para?


500 € za nas petoro na tri noći. Dakle prosjek ispod 35€ po glavi noćenje s doručkom. I to preko booking.com.
23.04.2019 | 19:50
smayoo kaže:
E, Tino... ajde nemoj s Njemačkom...
Kad sam ja svojim partnerima u Njemačkoj rekao kako od aerodroma (Koeln) do sajma (Essen) dolazim ICE vlakom, oni su me sprdali danima. A kad tamo ispade da je meni od Koelna do Essena vlakom trebalo sat i deset, a njima od Duesseldorfa do Essena - 4 sata.
Jer oni svi još uvijek pričaju viceve o željeznici koja kasni i "gubi vlakove" (što je bilo prije, kako mi pričaju, skoro 30 godina kad je DB bio na koljenima i pred stečajem) i svi se voze autima makar gužve na autocestama bilo toliko da na lokalnom radiju servisna obavijest počinje sa (slobodni prijevod) "zbog velikog broja prometnih zastoja, navodimo samo zastoje dulje od 2 km".

tino1 kaže:
Kolko para?


500 € za nas petoro na tri noći. Dakle prosjek ispod 35€ po glavi noćenje s doručkom. I to preko booking.com.


e jebi ga sad su skužili da se treba nešto desiti. To su sve urbanističke mjere. Pa zar je normalno da traže kod nas 2 parkinga za garsonjeru u kojoj živi samo jedan samac?
Nijemci su dozvolili da se parkira na kolniku kako bi auti morali sporije voziti.
23.04.2019 | 21:35
tino1 kaže:

Tako je kratkoročno. Ali dugoročno je gužva = jednako traženje alternative, parkiranje na nepropisnom mjestu = Kazna = traženje alternative.


Ako već radiš urbanističko planiranje, onda ga radiš dugoročno, i kontinuirano, a ne kratkoročno i 'ad hoc'.
Kod nas se na žalost ne radi ništa od toga, a ako se nešto i pokuša napraviti, onda je to ova druga varijanta.

Normalna je stvar da će, u uvjetima nepostojanja urbanističkog planiranja, doći do sve većih i sve češćih gužvi, i porasta broja nepropisnih parkiranja. Kad je par automobila nepropisno parkirano, to 'pauk' može riješiti, ali kada se pola kvarta nepropisno parkira onda je to problem grada, a ne pojedinca.

U Njemačkoj se to radi tako da se korištenje Auta napravi neatraktivnim tako da ljudi traže alternativu u mobilnosti. A kod nas je logika da ljudi misle da je njihovo ustavno pravo imati po 3-4 auta u familiji i da se za sve to mora naći riješenje bez gužve. To ti dokazuje da smo mi očito skroz krivo nasađeni.


Nisam bio u Njemačkoj, pa ne znam kako to oni rade, ali čisto sumnjam da su se odlučili na varijantu reguliranja broja automobila tako da limitiraju broj parkirnih mjesta, jer, kao što sam već rekao, ne određuje broj parking mjesta koliko će se automobila kupiti, nego broj kupljenih automobila određuje broj potrebnih parkirnih mjesta.

e jebi ga sad su skužili da se treba nešto desiti. To su sve urbanističke mjere. Pa zar je normalno da traže kod nas 2 parkinga za garsonjeru u kojoj živi samo jedan samac?


Broj parkirnih mjesta se određuje po kvadraturi stambenog prostora, a ne po broju ukućana. Možda nije najsretnije rješenje, i sigurno da u pojedinim slučajevima dolazi do apsurdnih situacija, ali postavlja se pitanje koji kriterij bi bio bolji, i ne bi dovodio do apsurdnih situacija.

Nijemci su dozvolili da se parkira na kolniku kako bi auti morali sporije voziti.


To je pravi recept za katastrofu i zastoje u prometu, pogotovo ako se radi o glavnim prometnicama.
Parking na kolniku podrazumijeva da svako uparkiravanje i (u manjoj mjeri) isparkiravanje, izaziva zastoj u prometu, što ne izgled ne djeluje tako strašno, ali u uvjetima gustog prometa, i još ako imaš veliki broj takvih parkirnih mjesta, izaziva dodatne zastoje koji onda uzrokuju prometne gužve kojih uopće ne bi bilo da je parking osiguran na način da imaš klasična parkirališta u koja se ulazi iz sporednih cesta,
24.04.2019 | 07:32
Pa kod nas niti ne postoji urbanisticko planiranje.
Sve sto je postrno isplanirano je za vrijeme Austro-Ugarske.
Recimo Dezeliceva u ZG-u. Ima 3 trake, nogostup, parkirna mjesta i drvored i sve to prije nego sto je auto izmisljen i proizveden!
Pohlepa za prostorim je velika, zato strada popratna infrastruktura.
24.04.2019 | 07:35
Ovo je tocno. U Berlinu se parkira na kolniku. Ne bas u svim ulicama, ali onima dovoljno sirokima da. To je tolika nakarada da u pocetku nisam shvacao u cemu je stos, ali ako vam za kolnik prodaju i parkirnu kartu.
24.04.2019 | 07:51
zabac kaže:
Pa kod nas niti ne postoji urbanisticko planiranje.
Sve sto je postrno isplanirano je za vrijeme Austro-Ugarske.
Recimo Dezeliceva u ZG-u. Ima 3 trake, nogostup, parkirna mjesta i drvored i sve to prije nego sto je auto izmisljen i proizveden


Ne mogu se složiti da ne postoji urbanističko planiranje nakon Austro-Ugarske. Upravo je Novi Zagreb jako dobar primjer dobrog urbanističkog planiranja. Pa Vrbani. Pa i Špansko.

Ali mogli bi se složiti da od 1990 nema više urbanističkog planiranja u Hrvatskoj. Samo glad za profitom.
24.04.2019 | 08:25
zabac kaže:
Ovo je tocno. U Berlinu se parkira na kolniku. Ne bas u svim ulicama, ali onima dovoljno sirokima da. To je tolika nakarada da u pocetku nisam shvacao u cemu je stos, ali ako vam za kolnik prodaju i parkirnu kartu.


to je posljedica toga kad se prostor planira po prometu a ne obrnuto, jednostavno nestane prostora. Prostor je konačan, a promet beskonačan.
Švabe su taj trend shvatili i otežavaju autima da postoje u gradovima. Što to teško ulazi u glave njihove autonacije je druga stvar. Ali kad svi budu trošili hrpu love za njihove nepomične aute i kad uvide da je ipak brže podzemnom željeznicom nego u zastoju, a to polako dolazi u glave, isplatit će im se ovakva strategija.
Kod nas ima još hrpa prostora, jer nas nema puno. A naši urbanisti uče iz knjiga iz SFRJ i ne prihvaćaju ništa novo. A i mi moramo uvijek dotaknuti bilo kakvo dno. Dok sve ne zakrčimo nećemo ništa mijenjati. A onda se više ne može nazad.
24.04.2019 | 08:42
Hrpa gluposti. Malezija je to rijesila (koliko mesjecanje ne vara) jednostavno, ako nemas parkiraliste ne mozes kupiti auto ili je jako skup.
Danska je nabila eko poreze do neba (tako sam cuo), zato se voze polovni auti.

Zar nije onda jednostavnije zabraniti promet, nego bacati “klipove pod kotace”.

Jos jednom, pohlepa je i to velika.
24.04.2019 | 11:51
tino1 kaže:
to je posljedica toga kad se prostor planira po prometu a ne obrnuto, jednostavno nestane prostora.

Prostor može nestati jedino u slučaju ako je prostorno planiranje rađeno za trenutno stanje, bez predviđenih promjena u budućnosti, pa je izgrađenost zgrada 100%, a javne površine svedene na minimum minimuma

Prostor je konačan, a promet beskonačan.


Konačni prostor možeš rasporediti tako da ga u cijelosti iskoristiš za trenutačne potrebe, ili na način da predvidiš dio za kasnije širenje (stambenog prostora, javnih sadržaja, prometnica ili parkirnog prostora).

Promet nije beskonačan, je ovisi o broju stanova, javnih sadržaja, turističkih kapaciteta... Taj broj, s vremenom, ima tendecncijur rasta, ali ni u kom slučaju nije beskonačan. Eventualno može biti prevelik za (ne)prdviđeni broj parkirnih mjesta i broja prometnih traka.

Švabe su taj trend shvatili i otežavaju autima da postoje u gradovima. Što to teško ulazi u glave njihove autonacije je druga stvar. Ali kad svi budu trošili hrpu love za njihove nepomične aute i kad uvide da je ipak brže podzemnom željeznicom nego u zastoju, a to polako dolazi u glave, isplatit će im se ovakva strategija.


Ili će doći do takvih gužvi da će netko od odgovornih shvatiti da je takva strategija uzrok gužvi, pa će doći do promjene strategije.
Naravno, takva strategija može i uspjeti, ako su ostali faktori dobro posloženi (kvalitetan, čest i dobro raspoređen javni promet, koji je uz to i isplativ),

Kod nas ima još hrpa prostora, jer nas nema puno.


Nije problem ni u prostoru, niti u broju ljudi, problem je u koncentraciji velikog broja ljudi na jednom mjestu i dislociranosti mjesta stanovanja i radnog mjesta, koje onda dovodi do svakodnevne migracije velikog broja ljudi sa jednog mjesta na drugo i nazad.

Prostora ima sasvim dovoljno, a ljudi baš i nema toliko puno kako nam se čini.
Svojevremeno sam gledao video na YouTube-u, u kojem su izračunali da, kada bi svi stanovnici svijeta živjeli u kućama prizemnicama, ukupna površina Zemlje koju bi zauzimali, ne bi bila veća od jedne (ne sjećam se točno koje, ali nije velika) Američke savezne države.
Nije problem u broju, nego u koncentraciji i distribuciji.

A naši urbanisti uče iz knjiga iz SFRJ i ne prihvaćaju ništa novo.


Što time želiš reći?!
Da u bivšoj državi nisu imali pojma o urbanizmu?

Samo za primjer, zadnja prometna studija u gradu u kojem živim, napravljena je iste godine kada sam ja rođen (a natukao sam punih 50). Dakle, u vrijeme SFRJ, i u vrijeme kada je broj automobila bio zanemarivo malen u odnosu na sadašnje brojke.
Od tada, pa sve do danas, nitko nije niti pokušao napraviti nešto slično, i upravo zato nam je tako kako nam je.

A i mi moramo uvijek dotaknuti bilo kakvo dno. Dok sve ne zakrčimo nećemo ništa mijenjati. A onda se više ne može nazad.

Sa ovim se slažem, s tim da bih dodao da, iako se ne može nazad, uvijek postoji opcija da se veći ili manji dio sruši, i napravi iz početka. Kod nas je i to problem, jer, za razliku od zapadno-europskih zemalja i SAD-a, kod nas je većina stanovnika ujedno i vlasnik prostora u kojem živi, pa to ide puno teže i emotivnije nego na zapadu, gdje je većina stanara u najmu.
25.04.2019 | 07:11
Prostor može nestati jedino u slučaju ako je prostorno planiranje rađeno za trenutno stanje, bez predviđenih promjena u budućnosti, pa je izgrađenost zgrada 100%, a javne površine svedene na minimum minimuma


Ako je odluka lokalne samouprave da svaki stan (pa i najmanji) ima npr. 2 parkirna mjesta, onda je to prostor koji je zauzet parkiralištima, betoniran i na kraju neupotrebljiv za bilo koju drugu upotrebu, time je nestao.

Konačni prostor možeš rasporediti tako da ga u cijelosti iskoristiš za trenutačne potrebe, ili na način da predvidiš dio za kasnije širenje (stambenog prostora, javnih sadržaja, prometnica ili parkirnog prostora).


Ali to u praksi nije ni blizu. Kod nas su se napravile dvije zgrade sa preko 40 stanova što znači preko 1600 m² betoniranog tla koje nije u upotrebi za javni sadržaj, time mrtav prostor a i štetan za okoliš.

Promet nije beskonačan, je ovisi o broju stanova, javnih sadržaja, turističkih kapaciteta... Taj broj, s vremenom, ima tendecncijur rasta, ali ni u kom slučaju nije beskonačan. Eventualno može biti prevelik za (ne)prdviđeni broj parkirnih mjesta i broja prometnih traka.


Tako je. Ali ideja je, da ako se smanji prostor za skladištenje (parkiranje) auta i prepusti sreći dali ćeš moći skladištiti (parkirati) tvoj auto i da će ti da nađeš mjesto trebati svaki dan i do 30 min uvečer (pred kućom) i 30 min ujutro (na poslu) i 30 min samoga puta kroz gužvu grada što bi po danu bilo preko 1,5 sat za sami odlazak i dolazak na posao. Onda ćeš razmišljati o tome da sjedneš na tranvaj i pročitaš novine u 20 min vožnje. I kad vidiš da si investirao hrpu love u nabavku auta koje samo stoji, pasti će ti sigurno na pamet da se treba koristiti alternativnim prevozima, i da si vikendom kad ti terba auto iznajmiš auto (od ušteđene love od nabave).
Ja sam dugo živio u München negdje u visini Sendlinger Tor a radi sam u Pasingenu, ispred posla sam imao parking koji je bio rezerviran za mene, uvjek sam koristio U Bahn i S Bahn i ako sam morao presjedati, jer je bilo brže i opuštenije.
To znači odluka mora pasti između:
1. Prilagođavanja prometa uvjetima. (Otežati njegov rast, neatraktivnošću njegovog korištenja)
2. Prilagođavanju uvjeta prometu. (graditi dodatne prometne trake i parkirna mjesta i time subvencionirati njegov rast)
Novac koji se štedi u izgradnji parkirnih mjesta bi se mogao koristiti za financiranje javnog prevoza.


Ili će doći do takvih gužvi da će netko od odgovornih shvatiti da je takva strategija uzrok gužvi, pa će doći do promjene strategije.
Naravno, takva strategija može i uspjeti, ako su ostali faktori dobro posloženi (kvalitetan, čest i dobro raspoređen javni promet, koji je uz to i isplativ),


Shvatili su oni da će doći do gužva ali do njih je došlo i prijašnjim strategijama, tako da im je samo ovo preostalo.
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 6 sati, 18 minuta
  • Tomek: Ima li netko iskustva sa Renewed iphonima sa Amazona? Uzeo bih si jedan SE pa me zanimaju iskustva
  • Soffoklo: Meni slike da pregledati, a ostalo moram downloadati, jbg :-)
  • dpasaric: Evo vam igra za ljeto! :)
  • smayoo: Je. I ništa se ne da pogledati jer je ispucana kvota i pregleda, i downloada... :)
  • Soffoklo: Netko je skupio i stavio na jedno mjesto sav Apple promo od 1970. do danas. :-) [link]
  • zabac: Je, ako ne kalibriraš, onda ti se postotoak bez veze pokazuje.
  • smayoo: Ne radi se o samoj bateriji, nego o algoritmu koji prikazuje koliko je preostalo naboja u bateriji (kalibracija).
  • Yonkis: Žabac, zar nije to dokazano da to ne važi za nove baterije?
  • zabac: @Yonkis, ako se isprazni do 0% i kada se napuni do 100%, tada se posloži % da ispravno prikazuje jer je baterija smanjenog kapaciteta.
  • Daddo: Common misconception? :)
  • Yonkis: [link] Zašto se još uvijek savjetuje zadnji postupak (isprazniti bateriju do 0%)?
  • stefanjos: ja sam koristo prijasnju verziju. ok je slika, ali nije to to
  • mario.zg: Koristi li tko uz OS X monitor Dell U2718Q?
  • Mate22: Pusti to imate film o titi na hrt-u gledajte tog zločinca u ovom izvrsnom dokumentarnom filmiću.
  • drlovric: al nema veze ako krsi pravila, povlacim ponudu....isprike
  • drlovric: covjek ionako dolazi, ne treba meni nista od toga
  • drlovric: kakav crni sverc smayoo.... cinim ljudima uslugu ako neko hoce kupiti mac po US cijenama
  • smayoo: @drlovric, već sam te upozorio više puta da ne koristiš vikalicu za svoje švercerske transakcije
  • VanjusOS: @drlovric - koliko košta
  • drlovric: Jel planirao neko od kolega Jabucara kupovati MBP iz USA? Velike su sanse da mi kolega vojnikza 2 tjedna slijece u ZG, pa mogao bi vam nesto uvezati :)
  • cariblanco: Bitno je da budem sutra u 20.05h, počinje nova serija
  • zabac: cariblanco: je si pred TV-om s HRT1?
  • stefanjos: najlakse i najbezbolnije ti je kupovat itunes gift kartice na ebazu iz drzave koje zelis imati account
  • VanjusOS: napravio sam strani ACC, ali mi traži i stranu bankovnu karticu
  • stefanjos: ja na AUS accountu isto oko 10 godina. doduse imam aus bankovnu karticu, ali sve mi radi.
  • drlovric: Vanja ja sam na US account vise od 10 godina valjda. Gdje si zapeo?
  • VanjusOS: tj. da netko kaže kako je najlakše napraviti strani apple id
  • VanjusOS: htio sam vidjeti vaša iskustva..
  • VanjusOS: da li netko koristi apple tv app na mobu
  • cariblanco: @Daddo, život ima materijalnu i duhovnu stranu....isto kao hardware i software ;)
  • cariblanco: Istina drlovrić,isti klinac kao i Dinamo...ako nema 3-4 Bosanca, oni su za *urac :)
  • Daddo: a od toga što je HR osvojila u nogometu ja imam što? I otkud ti ideja da ja imam išta protiv bosanskih Hrvata? :)
  • drlovric: @Daddo: Sta imas ti protiv bosanskih Hrvata. Da nas nema, nikad nista HR u nogometu osvojila ne bi :D
  • drlovric: Tito pobio 500K Hrvata. Moguce, ne bi znao. Ali znam da ih je vise HDZ raselio u posljednjih 5 godina.
  • cariblanco: evo nove teme pod razno...to je danas i tema u dnevniku
  • cariblanco: Kaj je već gotovo ? Đabe kupio kokice...bude ih dr. Lovrić platio :)
  • Daddo: Žabac ne pretjeruj i nemoj (sve/neke) Bosance brojat ko Hrvate. :D
  • zabac: Napravili bi cestw da Jozef nije pobio preko 500.000 Hrvata.
  • Daddo: Ovako nam komunisti grade mostove a Turci autoceste, za lovu koju ionako nemamo. :)
  • Daddo: Da su nas oslobađali Ameri a ne partizani imali bi AC do Budve u 3 trake a Y bi bio u punom profilu.
  • Daddo: @drlovric, ako čovjeka zanima daj mu moj kontakt, dotični je s mojom prabakom bio bratić. :)
  • Bertone: A kako kad je u petak prvu epizodu o Titu navodno gledalo 800 000, a za slijedeće očekuju i veću gledanost :)
  • drlovric: Ma poslao mi Amer jedan, kaze nisam znao da ste imali takvog bad ass :) Ja ta vremena ne pamtim, ali mi se ovo cini kvaliutetno odradjena biografija.
  • stefanjos: Ajmo probat na godinu dana ne izustit imena totalitarnih rezima i njihovih voda. Koliko bi izdrzali :D
  • Riba: Joj Lovricu...
  • drlovric: [link]
  • drlovric: Kako vam se cini ovaj prikaz? :) Objektivno ili ne?
  • ihorvat: zna li tko gdje bi mogao brzo nabaviti ipd flex kabel za mb 12" 2015 A1534?
  • Bertone: LOST ima maloprodaju u svojoj podružnici Trilit informatika (mislim da je Glamočka ulica neki broj, uglavnom isto na Trešnjevci).
  • gladhr2: [link] Ajmo znalci :)))

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Borostef, MacSlavko, MatejaPeh, Riba, rusty, Anonimci (380)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Novo u Appleu

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 0.81 Seconds

Provided by iJoomla SEO