Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


23.09.2021 | 22:57
saint kaže:
Nisam siguran jesam li dobro shvatio ti si u DE,malo me buni jer se prebacujes sa valaute na valutu.A tako i zvuci i sa cijenama.
Za moje auto zamjenja ulja + ulje i filter 80 eura,filter zraka i kabine po 10 eura i ja zmjenim za 5 minuta.



idem ja u HR, i tamo sam radio neke stvari u njemackoj uglavnom mijenjam ulje.

U Slavonskom Brodu sam radi osve vece zahvate osim toga sa mijenjacem iredovnog Subaru servisa...

ako sam nesto napisao u € onda je radeno u DE ako sam nesto napisao u KN onda sam radio dolje...

uglavnom u njemackoj se auta ne popravljaju ovdje se mijenjau dijelovi... iako nekada i to je popravak. no hocu reci da ovdje nit ima znanja nit volje za nekakve vece radove o o cijenama da ne pricam.


inace se u zadnjih par godina u PITSTOP i ATU moze napravit zamjena ulja i filtera kao sto kazes jako jeftino. tako da se nemora ici u "ovlasteni servis"
a prizna se za garanciju.

ja sam dosad na BMWu jednom mijenjao ulje u servisu ostalo sam radio na crno. no kupim ulje i filtere za 100€ i onda dam covjeku 50€ na crn oda to promijeni, sada vise necu jednostavno odem u ATU i to rijesim.

tako cu i sa Subaru.

ali vece zahtjeve radim u HR ako mogu.
23.09.2021 | 23:29
Zanimljivo
24.09.2021 | 16:18
smayoo kaže:
Saint? Pa di si ti, jeo te patak!? Nema te, čovječe, ni u grahu, ni u crnoj kavi...


Druze ne znam gdje udaram,ko kad radim sranje poslove. Naletim s vremena na vrijeme na jabucnjak i pogledam da li je ekipa na okupu a da nesto pisem ili sam preumoran ili nemam vremena jbg ubi svabija.
24.09.2021 | 19:42
A jbg... samo hrabro, što da ti kažem drugo... Drži se!
24.09.2021 | 20:23
JOHN kaže:
Robert_84 ma to je nemoguće, pa trojka visoko kotira po pouzdanosti. Tvoj auto se ne kvari i reci majstoru da laže.

Aha, Habulin živi od BMW-a na kojim zvekne razvodni lanac i onda ode cijeli motor.... Ako uhvate na vrijeme, onda samo mijenjaju lanac (a to je tek veselje od zahvata, jer je lanac na strani kuplunga pa motor i mjenjač moraju van iz auta). Jesam li spomenuo da niti jedan od tih auta nema ni 200.000 km? To je, po meni, definicija smeća.
A Davora za_bavate za Alfu...
24.09.2021 | 21:03
Djuro genijalac kaže:
JOHN kaže:
Robert_84 ma to je nemoguće, pa trojka visoko kotira po pouzdanosti. Tvoj auto se ne kvari i reci majstoru da laže.

Aha, Habulin živi od BMW-a na kojim zvekne razvodni lanac i onda ode cijeli motor.... Ako uhvate na vrijeme, onda samo mijenjaju lanac (a to je tek veselje od zahvata, jer je lanac na strani kuplunga pa motor i mjenjač moraju van iz auta). Jesam li spomenuo da niti jedan od tih auta nema ni 200.000 km? To je, po meni, definicija smeća.
A Davora za_bavate za Alfu...


da jbg tako je to, na srecu meni to nista nije bio bas problem rijesit.

jedino mije krivo sto nsiam uzeo 340 ili M3.

kao sto kazem svaka budala ima svoje zadovoljstvo. imao sam srecu da sam vozao svasta i posjedovao sto privatno sto kroz firmu.

u zivotu sam se vozi jednom u fici kroz akciju zeleno srce renaulta... a u yugu i Stojadinu nisam nikad sjedio.

No cinjenica je da preformance vozila pruzaju iskustvo koje netko nemoze znat dok ih nije provozao...

A sto se tice BMWa, ima mi jos uvijek jako ljepi osjescaj voznje.


Opet bas eto pricao sa starim kazem on ima dosta Francuza u firmi, vozila odreda vrijede od 10 000 do 50 000 kn, ima i par totalno novih te neka 2-3 godine stara... ne znam vise tocno jer ima vise od 10 vozila u firmi.

racuni su mu redovno preko 10 000 kn redovnih servisa. tako da ovaj BMW ispada i ne bas tako problematican za odrzavanje. Ipak opet i on pruza iskustvo koje ne mozes znat dok ga ne probas.

trenutno mi je problem suprugu izbacit iz STIa... kaze pase joj manji auto. sad dal cu sebu uzet M3 il cekat godinu ili dvije te uzet novi STI vidit cu.

i da ja ne odam po otpadima trazeci dijelove.

A na gorivo mjesecno potrosim vjerovatno vise nego netko u citavoj godini.

a sto se tice BMWA i kvarova, meni se auto niti jednom nije pokvario i ostavio me na cesti sto se moze redovno vidit na auto putu u HR.... ne mozes kupit takav auto i ocekivat samo toci gorivo u njega... i mijenjat ulje... onda treba ici u smijeru staroga golfa 2 ili nekakve 10tak godina stare Toyote
25.09.2021 | 16:02
ovo sam kopirao sa FBa



REALITY CHECK -This is the elephant in the room with electric vehicles. Our residential infrastructure cannot bear the load. A home charging system for a Tesla requires 75 amp service. The average house is equipped with 100 amp service. On our small street (approximately 25 homes), the electrical infrastructure would be unable to carry more than three houses with a single Tesla each.
In case you were thinking of buying hybrid or an electric car...
Ever since the advent of electric cars, the REAL cost per mile of those things has never been discussed. All you ever heard was the mpg in terms of gasoline, with nary a mention of the cost of electricity to run it.
At a neighborhood BBQ I was talking to a neighbor, a BC Hydro Executive. I asked him how that renewable thing was doing. He laughed, then got serious.
If you really intend to adopt electric vehicles, he pointed out, you had to face certain realities. For example, a home charging system for a Tesla requires 75 amp service. The average house is equipped with 100 amp service. On our small street (approximately 25 homes), the electrical infrastructure would be unable to carry more than three houses with a single Tesla each. For even half the homes to have electric vehicles, the system would be wildly over-loaded.
This is the elephant in the room with electric vehicles. Our residential infrastructure cannot bear the load. So, as our genius elected officials promote this nonsense, not only are we being urged to buy these things and replace our reliable, cheap generating systems with expensive new windmills and solar cells, but we will also have to renovate our entire delivery system! This later "investment" will not be revealed until we're so far down this dead end road that it will be presented with an 'OOPS...!' and a shrug.
If you want to argue with a green person over cars that are eco-friendly, just read the following. Note: If you ARE a green person, read it anyway. It's enlightening.
Eric test drove the Chevy Volt at the invitation of General Motors and he writes, "For four days in a row, the fully charged battery lasted only 25 miles before the Volt switched to the reserve gasoline engine." Eric calculated the car got 30 mpg including the 25 miles it ran on the battery. So, the range including the 9-gallon gas tank and the 16 kWh battery is approximately 270 miles.
It will take you 4.5 hours to drive 270 miles at 60 mph. Then add 10 hours to charge the battery and you have a total trip time of 14.5 hours. In a typical road trip, your average speed (including charging time) would be 20 mph.
According to General Motors, the Volt battery holds 16 kwh of electricity. It takes a full 10 hours to charge a drained battery. The cost for the electricity to charge the Volt is never mentioned, so I looked up what I pay for electricity.
I pay approximately (it varies with the amount used and the seasons) $1.16 per kWh. 16 kwh x $1.16 per kwh = $18.56 to charge the battery. $18.56 per charge divided by 25 miles = $0.74 per mile to operate the Volt using the battery. Compare this to a similar size car with a gasoline engine that gets only 32 mpg. $3.19 per gallon divided by 32 Mpg = $0.10 per mile.
The gasoline powered car costs about $25,000 while the Volt costs $46,000 plus. So the Government wants us to pay twice as much for a car, that costs more than seven times as much to run, and takes three times longer to drive across the country.
WAKE UP NORTH AMERICA!!!!!!!....copied from John Koth


ovaj tekst nalazim jako prakticno objasnjeno kako i sta sa elektricnim autima. jedno je bit arhitekt i znat sve o gradevini a nikad ne napustit ured i zivjet u nekakvom teorijskom svijetu gdje je sve onako kako je nacrtano na papiru, tako je isto i sa inzenjerima, ljepo je to sve crtati i objasnjavat sa kojekakvim jednadzbama, al u praksi to skoro nikada nije tako kako je zamisljeno na papriru.
25.09.2021 | 16:21
(Smayoo rides again in 3, 2, 1...... )
25.09.2021 | 18:18
Roberte, drži se ti informatike. Američka elektroenergetska infrastruktura je u prosjeku na razini one koja je u EU bila ranih šezdesetih, a norme (kako oni kažu - "Code") niti na toj razini.
25.09.2021 | 18:51
To im je sve zato što Edisona nisu htjeli slušat.
25.09.2021 | 19:10
To im je zato što nikad ni u što tamo nije država uložila novac za javno dobro, nego je sve uvijek ovisilo o privatnom kapitalu. A nitko privatan nije htio ulagati u infrastrukturni projekt koji se vraća nikad ili eventualno za 50 godina. Naravno. Samo što oni ne kuže da država služi tome da financira ono što je potrebno svima, a ne isplati se nikom.
25.09.2021 | 19:39
smayoo kaže:
Roberte, drži se ti informatike. Američka elektroenergetska infrastruktura je u prosjeku na razini one koja je u EU bila ranih šezdesetih, a norme (kako oni kažu - "Code") niti na toj razini.



da jasno vrijeme ce pokazat, noako to sudim po HR elektro mrezi samo cu se nasmijat. no opet kazem ja gledam sve prakticno
25.09.2021 | 19:46
BMW ima zastupnika kojeg niti neprijatelju ne bi želio. Servis u skladu sa zastupnikom.
Ako imaš mehaničara koji zna servisirati, a da nije ovlašteni, onda nemaš problema.
26.09.2021 | 08:15
Elektro mobilnost ne vrijedi promatrati izdvojeno iz koncepta sve ukupne tendencije da svi pređemo na čišću i obnovljivu energiju. Samo s njom je to i moguće sad.
S jednom pametnom mrežom, bi se baterije e i Hybride auta mogle koristiti za pikove sunca i vjetra. Jer auto je potrebno 5% -10% vremena a ostalo stoji na parkingu, tada bi se njegov akumulator mogao koristiti kao skladište.
Akumulatori su sve bolji i bolji, ja sad imam drugi Hybride i kapacitet- domet se skoro pa udvostručio u odnosu na stariji. Za očekivati je da se novim tehnologijama to biti i bolje a i jeftinije.
26.09.2021 | 09:42
Koji sad imaš?
26.09.2021 | 09:43
Ako je "auto potrebno" 5-10% vremena a ostalo stoji na parkingu... onda je jeftinije i bolje i tih 5-10% vremena zamijeniti masovnijim prijevozom nego što je to "jedno auto", koji jednako tako može biti hibridan i/ili čist. A i tih 5-10% ako već nećemo masovan prijevoz možemo zamijenit nekim prijevozim sredstvom tipa "biciklo" na istu struju koje je ne samo jeftinije u proizvodnji nego je i daleko jednostavnije za smještaj dok stoji? Opterećenja na EES su daleko manja kad puniš "biciklo" nego kad puniš neko "auto".
26.09.2021 | 09:52
JOHN kaže:
Koji sad imaš?

A i ti ga pitaš bedastoće, pa Golfa, kaj drugo
26.09.2021 | 09:53
Pa jel moguće da se opet zahebo?!
02.10.2021 | 06:58
JOHN kaže:
Koji sad imaš?


BMW 330 e
02.10.2021 | 13:12
Uuuuu, valja li što?
Koja linija?
02.10.2021 | 15:02
JOHN kaže:
Uuuuu, valja li što?
Koja linija?


Mrak je. Bolji od VW-a. Karavan G21
  • Air
  • Korisnik
  • 18
08.10.2021 | 09:17
Tko kaže da BMW nije user friendly: link

Vjerojatno je imao sportska sjedala.
11.10.2021 | 18:14
Ekipa pozdrav. Imam jedno laičko pitanje u vezi elekticnih vozila. Mozda se vec i raspravljalo o tome , ali nisam nasao. Pa ako neko zna i da mu se objasnit bio bi mu zahvalan. Jel se elektricni auti nebi mogli punit tjekom voznje do nekog postotka ili da im se produzi autonomija pritom ne mislim na regenerativno kocenje. Nego neki generator ili nesto slicno.
11.10.2021 | 19:02
Ako misliš na range extendere, to postoji. Službeno se to zove PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle).
11.10.2021 | 19:10
Ne ne nisam na to mislio nego bas full elektricni.
11.10.2021 | 19:22
A kakav je to "full električni" auto kojeg puniš "nekim generatorom" u vožnji?
11.10.2021 | 19:43
Ovi koji nemaju hibridni pogon nego su samo na struju tj. Nemaju benzinski motor. A generator nebi pokretao benzisku motor nego inercija samog vozila ili na slicnu foru
11.10.2021 | 20:09
Čekaj... Ti to ozbiljno?
11.10.2021 | 20:32
Jesam neku glupost pitao? Nerazumim se bas u tematiku pa ako sam pitao neku glupost oprostite
11.10.2021 | 21:44
OK, sorry, mislio sam da nas zajeb...
To što si ti zamislio naziva se, kao koncept, u fizici - perpetuum mobile. Zamisao kojom su se bavili fizičari u 18. i 19. stoljeću, da konstruiraju stroj kojeg se jednom pokrene i dalje sam sebi stvara pokretačku energiju.

To je, naravno, nemoguće, zbog gubitaka koje svaki mehanički sustav ima.

Da ne ulazim preduboko u detalje, konkretno u ovom slučaju, ti si zamislio da se električni auto giba koristeći energiju iz baterija i da onda, dok se giba, pokreće neki generator (koristeći, na primjer, kinetičku energiju rotacije osovina kotača, ili tako nešto) koji puni te baterije.

Razlog zašto to ne radi je tzv. energetska bilanca. Da bi se auto gibao cestom, on koristi (da lupimo napamet) 100 jedinica snage (energije u jedinici vremena) iz baterije. Ta snaga savladava trenje i ostale mehaničke gubitke koje auto u kretanju mora savladati da bi se gibao. Ako sad stavimo na osovinu motora neki generator, on DODATNO (povrh spomenutog trenja i ostalih gubitaka) traži JOŠ snage. Na primjer, ako želiš generator koji s 50 jedinica snage puni bateriju, on će za to potrošiti npr. 55 jedinica jer ima i on neke svoje gubitke. I onda bi sve skupa bateriju opteretio sa 155 jedinica snage, da bi ju, dok se auto giba, punio s 50 jedinica snage.

155-50=105

Dakle, da pokušaš puniti bateriju na takav način kako si ti zamislio, zapravo je trošiš VIŠE nego da to ne radiš (105 je više potrošnje od 100 jedinica).

Regenerativno kočenje je, naravno, moguće, jer suvišak kinetičke energije koju auto ima (dakle, kad se auto giba brže nego što želiš, odnosno kad ide nizbrdo pa ubrzava više nego što je sigurno), umjesto da trošiš i pretvaraš u toplinsku energiju na mehaničkim kočnicama, rekuperiraš (vraćaš natrag) u baterije.

Vikalica™

Zadnja poruka: pred -1 godine, 12 mjeseci
  • smayoo: RIP :(
  • Kloba: On mi simpa bio.
  • m@xym: Umro Žarko Potočnjak.
  • Piko: Samo magsafe kutijica .... sve ostalo je isto ... naravno pro model ... no ionako i originalna kutijica podržava wireless punjenje
  • Mislav2222: Na pro model mislim
  • Mislav2222: Mislim da je magsafe kutijica za punjenje i jos neke sitnice
  • Riba: Piko: [link]
  • Piko: kakav update ? ... link ?
  • Mislav2222: I airpods pro su dobile mali update :)
  • kupus: preporuka alata za testiranje diskova? 10.11 ako je bitno
  • zvone: Nadam se da kosilica neće imati notch da ne bude trava neravnomjerno pokošena. ????
  • JOHN: naravno sa M2 Pro/Max čipekima
  • JOHN: .....kao nešto inovativno....nešto napredno što se može pogoniti iz sobe samo jednim klikom i tako to
  • JOHN: Možda se sprema kosilica za idući event!?
  • zvone: Ne znam zasto nisu pokosili travu , barem za keynote. Da nije to u stilu njihove nove ekoloske osvijestenosti?
  • Riba: Hahaha
  • Piko: Netko zaboravio napomenuti i novi gadget [link]
  • Vanjuška: Imaš TouchID, to je ok. Zamisli FaceID koji kad god pogledaš ekran kupi nešto bez da si mu rekao :D
  • dpasaric: Evo kratka vijest, pa se može komentirai ispod da se ne gubimo po Vikalici :)
  • drlovric: Idem u USA jako skoro i donijet cu si jednog. Nez jos 14 ili 16. Taman ce recenzije biti prije nego podjem... Zao mi je i TouchBara....
  • zoranowsky: SDXC reader su vratili :)
  • drlovric: Uvale mi notch i ne stave FaceID unutra. Ili sam nesto previdio :/
  • Borisone: Još nitko nije komentirao ... notch
  • BigMac: Neka ožive Aperture, ostalo me ne zanima :)
  • Borisone: Čekaj malo, di je Big Sur update?
  • Borisone: 2.350 Eur u Italiji. Mislim da će kod nas biti oko 19.999 Kn.
  • Djuro genijalac: @ Borisone: 22 kile kn, cca, dodaj-oduzmi 500 kn
  • Daddo: Znam da mi to nikad neće trebat, ali sama pomisao da je netko to napravio i da u takvo kućište stanu te performanse je - uffff.
  • Daddo: Dakle gledajući ovaj keynote osjećaj je bio isti ko kad sam prvi put ko klinac stavio ruke na Sinclairovog Spectruma. Magično.
  • dpasaric: Jeste li skužili da je uvodni video namjerno složen u garaži kao stara Jobsova? :)
  • Borisone: Baš me zanima cijena za ulazni 14" model u Hr.
  • dpasaric: E da je sada vidjeti Mac mini s M1 Max. To bi moglo biti nešto strašno upotrebljivo i moćno za ne previše novca!
  • dpasaric: "What have we done!" - Apple je danas pomaknuo granice prijenosnika; novi MacBook Pro je znanstvena fantastika, Intel i9 se čini kao neka retro skalamerija za naš muzej!
  • JOHN: Mislim da bum si piknuo 14
  • kupus: ni voditeljica nije losa
  • Djuro genijalac: Macbook pro izgleda _ebeno, morma priznati
  • Riba: Ili pastu za zube, lazni lab je tu. :)
  • Riba: A ovaj lik sto prica o M1 Pro kao da reklamira detergent. :)
  • kupus: evo ga
  • Riba: Sto Tim radi do koljena u toj šikari??
  • Daddo: Ova glazba pred događaj… skoro ko Aj Bi šumica. :D
  • drlovric: 1 Za Aperture. Bila bi im idealna prva PRO aplikacija za iPad M1, al nisam optimistican uopce. Niko tu aplikaciju vise ni ne spominje.
  • zoranowsky: @Borisone i mene bi to jako veselilo, totalno su me raspixxxxi s ubijanjem Aperture-a
  • Borisone: Znam da nije hardver, ali mene bi još najviše veselilo da vrate Aperture u život. Prokletinja od Adobe LR i PS se svakih par dana update-a i poždere usput hrpu GB.
  • stefanjos: ja se nadam dobrom proizvodu danas. moja retina 2013 i dalje gura ali moram kad tad kupit nesto novo :P
  • JOHN: baci pogled na Evo i malo humora....
  • JOHN: da li si se sinoć poistovjetio sa onim meme od Bertonea? :-)
  • dpasaric: Danas bi mogao biti dobar keynote! :)
  • smayoo: :D
  • Riba: A ono...ne radi taman kako bi trebalo. :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.03 Seconds

Provided by iJoomla SEO