Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


22.09.2021 | 17:57
O kvaliteti auto je jako teško govoriti, jer kako Sabahudinowsky kaže, sve je relativno. Nekad se možeš začuditi koja je plastika u kvalitetnim autima a koje su tehničko sranje napucana auta.
Da sam na tvom mjestu pazi samo da je švapsko auto. Ford je pravo dobar, Smajoo je imao ili ima Forda, jako dobro i udobno auto. Mi smo s njegovim napravili turu kroz Bosnu i mogu ti reći da sam se ugodno iznenadio, autić je fino preo kao mali mačak. A kilometraža se nije ni osjetila, izašao sam skroz u komadu nakon nekoliko stotina km.
22.09.2021 | 20:36
Hvala na pohvali. Taj auto još uvijek vozim, ima 11 godina i 407.000 km, jednostavno zato što nemam nikako računice da ga prodajem i mijenjam trenutno. Nije da se ne kvari i da nema servisa, ali sve je to očekivano i sukladno kilometrima. Moram zahvaliti @Djuri za preporuku.

Ali moram dodati da to nije - Ford - nego Galaxy. Hoću reći - udobnost je rezultat veličine auta, a ne nužno - branda. Što opet ne znači da je svaki monovolumen te veličine jednako udoban. Npr. VW Sharan je živo govno u tom smislu. Kao da se voziš autobusom Firme Krstić
22.09.2021 | 20:53
drlovric kaže:
@Maxim:

Ja gledam dizel automatik sa sto boljim paketom opreme. Razliciti su nam koncepti voznje. Auto mi se bas svidja.

Vagam izmedju P3008 i Tiguana.

Nekih 6-7 godina smo vozili u obitelji P308 (model 2010, 1.6hdi, 110ks), presao 230000 i na tom autu se pokvario akumulator I mali hladnjak od klime pa je curio freon. Taj hladnjak je realno JEDINI kvar na tom autu, ostalo je redovito odrzavanje.

Tako da ove price da fracunski auti ne valjaju, jer mi je neko tako rekao, kod mene ne drze vodu. Ja pricam iz svog iskustva, a ne rekla kazala.

Trenutacno vozim Opel Insignia (2015.g) i osjetno je manje pouzdan auto od Peugeot 308. Ne znam vise sta nisam na njoj mijenjao. Ostao mi jos samo krov i sjedista


Pretpostavljam da izbor marke auta koje razmatraš - ograničavaš time koji su ti servisi dostupni, a da su prihvatljivi u smislu kvalitete? Jer, ako ti to nije kriterij, ne vidim koji bi drugi bio kriterij po kojem su ti iz izbora izbačeni orijentalni auti (japanski prvenstveno, pa onda korejski, pri čemu Nissan NIJE japanski auto ni po čemu osim po imenu).

Inače, svi Nijemci koje ja poznajem o Opelu pričaju viceve iste kao mi o Jugićima i ostalim Grunf-šklopocijama iz Kragujevca.

Što se tiče zadovoljstvom francuskim autom, znam samo još jednog čovjeka s takvim stavom. Kuma, čovjek je i strojarske struke i vrlo kompetentan konstrukter, radi u razvoju KTM-a u Austriji, i kune se u Renault, ono... do posljednjeg daha. Još nekoliko ljudi znam koji se zubima i noktima drže za Peugeot ili za Citroen (kako tko), ali već godinama gunđaju da "nije to više to" i "ne znam što im se događa" ili sami sebe uvjere da su zadovoljni (slično kao m@xym, kome je OK da mu se infotainment svako toliko zaglupavi i da ga resetira time da stane, parkira, izađe, zaključa i ode na kavu dok se auto zbroji ). I onda barem 30-40 ljudi znam kojima ide pjena na usta kad im spomeneš francuski auto.

Ja sam nekad *IZNIMNO* cijenio francuze - 80-ih i 90-ih. Iako su i tada imali neke svoje tradicionalne probleme, ali u usporedbi s tim što su tada bili drugi auti na nama dostupnom tržištu, i dalje su bili u vrhu. Peugeot 205, 405, 406. Citroën GS, XM, AX, BX, CX (legendarnu "žabu" da i ne spominjem!). Renault 4. Alo. Ej! Kakav je to fkn nepoderiv i nenadjebiv autić! Spomenik bi mu digao! Čudo. Renault 5, 18, 20, 25. Eeee... Ali to je bilo davno. Koliko su se od tada srozali, to je stvarno tužno.
22.09.2021 | 21:01
zoranowsky kaže:
Danas me od francuza zanima samo sir i vino


Ja nisam baš toliko isključiv. Dodao bih svakako još i Chartreuse (zeleni radije nego žuti), konjak, slastice, pa onda glazbu, filmove, arhitekturu i (zadnje, ali ne najmanje vrijedno) - žene.
22.09.2021 | 21:34
smayoo kaže:
ili sami sebe uvjere da su zadovoljni (slično kao m@xym, kome je OK da mu se infotainment svako toliko zaglupavi i da ga resetira time da stane, parkira, izađe, zaključa i ode na kavu dok se auto zbroji


Ne kažem da mi je to OK, svakako se takvo nešto ne bi trebalo događati na novom automobil u cjenovnom rangu od 200 K Kn, ali to se ne događa tako često, možda 2 puta u 3-4 mjeseca, da bi me toliko nerviralo. Vozim uglavnom kratke gradske ture, tako da ne moram zaustavljati auto, izlaziti, čekati... kad se to dogodi, nego se strpim se tih par minuta (dok završim vožnju), i kada idući put sjednem u auto, sve radi normalno.

Osim toga, uređaj bi trebao biti zamijenjen idući tjedan.

Inače, sam infotainment nije francuski nego njemački proizvod (BOSCH).
22.09.2021 | 22:52
Poluproizvod kao i sve ostale elektroničke đinđe
22.09.2021 | 23:08
A koliko dugo se natežeš s njima oko te zamjene?

Ja sam nedavno, nakon dvije godine dodijavanja mailom, dobio od Japanaca E-mail da mi se zahvaljuju na primljenim primjedbama te da me obavještavaju da će me Subaru servis uskoro pozvati na update infotainment softvera, vezano za primjedbe koje sam im dao:

- glasnoća TA (servisne obavijesti) ne ostaje zapamćena između dva parkiranja

- kad krene TA, ako je pokušam pojačati ili stišati s komande volana, ona se isključi (kao da sam pritisnuo "cancel" na zaslonu - ovo mi je baš iritantno

- Apple Car Play se ne aktivira u 100% slučajeva kad priključim iPhone (cca svaki 20. put neće, pa treba ištekati i ponovno uštekati telefon) - nisam ni siguran je li do telefona ili do auta, ali oni kažu da su i to popravili pa eto, vidjet ćemo...

- izborni kotačić (selection wheel) se u CarPlayu ne ponaša po Apple specki (npr. u telefonskom imeniku, pri biranju kontakta iz imenika)

Prvu godinu sam potrošio uzalud se dopisujući s papcima iz Hrvatske i Italije koji su uložili silnu energiju da me uvjere kako je to "feature, a ne bug". Onda sam napisao mail u Subaru u Japan i dobio, kao prvi odgovor, u roku od par sati - ispriku i zahvalu na komentarima. Razmijenili smo desetak mailova kroz cca 2 mjeseca, javljali su mi se razni ljudi za svaki od navedenih problema, s raznim pitanjima ("jeste li probali ovo ili ono", "ako to napravimo tako, posljedica je da će ovo biti tako i tako, jeste li toga svjesni?"...), osim za bug s pojačavanjem servisne obavijesti s volana gdje su me jednostavno obavijestili da zahvaljuju na prijavi buga, koji se kod mene slučajno očitovao zbog neusklađenosti s verzijom firmwarea nečeg drugog.

Elem, to je razina problema koju sam spreman toliko dugo tolerirati na novom autu, i to zato što sam uvidio da su počeli rješavati problem.

Da mi se nešto na novom autu blokira, pali, gasi nasumično, pa bio to i samo punjač za mobitel, ako ne bi bilo riješeno za dva mjeseca, dalje bi razgovarali s mojom odvjetnicom.
22.09.2021 | 23:30
Najgore je to da si, kada kupiš novi auto, osuđen na popravljanje i natezanje s ovlaštenim servisom.
Ne možeš vratiti auto koji ima značajne mane ili nepopravljive probleme.

Meni su u Citroenu rekli da im ostavim auto na tjedan dana da provjere bug sa CarPlay-om. A dešavao se jednom u nekoliko tjedana tebi sličan problem.
Ili kad ti isporuče novi auto a fale neke opcije pa se vade da je bila u opremi X prije dva mjeseca, ali u novoj isporuci nije.
22.09.2021 | 23:57
@smayoo,

Prve godine sam imao svega par čudnih situacija (simptomi nisu uvijek bili isti) pa nisam dizao buku oko toga.
Zatim sam bio na servisu dva puta (prije prvog godišnjeg servisa), da bi me nakon dvije posjete servisu, rekli da će mi zamijeniti tablet dio (samo ekran, ne i sam "radio") jer, zbog ne znam čega, Peugeot je odlučio zamijeniti tablete na svim modelima iz te serije.

Par mjeseci nakon zamjene tableta, problemi su se nastavili, pa sam opet pošao na servis, opet dva puta, prvi put su nešto pokušali riješiti, da bi na kraju drugi put rekli da moraju zamijeniti "radio".

U principu, nisam se morao natezati, uvijek su bili susretljivi, jedio je isporuka tableta potrajala dosta duže nego je trebalo, a i "radio" sam čekao gotovo mjesec dana.

Meni Car play radi normalno (doduše, koristim ga samo na dužim turama, dakle jako rijetko, iako sad razmišljam da za koji mjesec ostavim iPhone 8 plus trajno spojen u autu, a uzmem sebi 11-icu ili 12-icu), jedino me nervira to što, kad slušam muziku sa mobitela (preko Bluetooth-a) pa ugasim auto, udaljim se, i vratim se, uređaj se automatski prebaci na radio, umjesto da pričeka par sekundi da se BT opet spoji.

I klima ima bug, kada koristim opciju maksimalnog hlađenja (jak zgodno ljeti kad uđeš u užareni auto), ako je zaboravim isključiti prije gašenja auta (radi se o "tipci" na ekranu), jer radim kratke ture, nakon paljena auta, klima nije niti u tom modu, niti u standardnom modu, nego je puhanje na max, temperatura na standardnoj, i neke postavke klime se vrate na defaultne.

Zato umjesto te zgodne opcije, ljeti pojačam puhanje na max, a temperatura je ionako uvijek na 18.
23.09.2021 | 00:56
m@xym kaže:
@smayoo,

Prve godine sam imao svega par čudnih situacija (simptomi nisu uvijek bili isti) pa nisam dizao buku oko toga.
Zatim sam bio na servisu dva puta (prije prvog godišnjeg servisa), da bi me nakon dvije posjete servisu, rekli da će mi zamijeniti tablet dio (samo ekran, ne i sam "radio") jer, zbog ne znam čega, Peugeot je odlučio zamijeniti tablete na svim modelima iz te serije.

Par mjeseci nakon zamjene tableta, problemi su se nastavili, pa sam opet pošao na servis, opet dva puta, prvi put su nešto pokušali riješiti, da bi na kraju drugi put rekli da moraju zamijeniti "radio".

U principu, nisam se morao natezati, uvijek su bili susretljivi, jedio je isporuka tableta potrajala dosta duže nego je trebalo, a i "radio" sam čekao gotovo mjesec dana.

Meni Car play radi normalno (doduše, koristim ga samo na dužim turama, dakle jako rijetko, iako sad razmišljam da za koji mjesec ostavim iPhone 8 plus trajno spojen u autu, a uzmem sebi 11-icu ili 12-icu), jedino me nervira to što, kad slušam muziku sa mobitela (preko Bluetooth-a) pa ugasim auto, udaljim se, i vratim se, uređaj se automatski prebaci na radio, umjesto da pričeka par sekundi da se BT opet spoji.

I klima ima bug, kada koristim opciju maksimalnog hlađenja (jak zgodno ljeti kad uđeš u užareni auto), ako je zaboravim isključiti prije gašenja auta (radi se o "tipci" na ekranu), jer radim kratke ture, nakon paljena auta, klima nije niti u tom modu, niti u standardnom modu, nego je puhanje na max, temperatura na standardnoj, i neke postavke klime se vrate na defaultne.

Zato umjesto te zgodne opcije, ljeti pojačam puhanje na max, a temperatura je ionako uvijek na 18.




imao sam priliku vozat i pogledat par auta sa tim "velikim" ekranima...

Od sestre novu A klasu, Panameru... Q7, Q8, Audi 6 i tako dalje... to je katastrofa sve je puno otisaka prstiju i prljavo... a sad kad jos pricas o bugovima ne mijenja mi se auto sa manualnim tipkama nikako...

no puno je jeftinije i lakse grunut veliki display nego smisljat i dizajnirat kojekakve tipke i kako da se to sve uklopi na ploci.
23.09.2021 | 15:11
Ja kupujem auto na osnovu fotografije. Lijepo? Moze.

Opel Insigniu sam jedino kupio zato sto mi je auto lijepo dizajniran. Sve mi se svidjelo na njoj. Nisam pogrijesio, vozim je i danas, ali eto vec je godine gaze.

Sad mi je lijep Peugeot 3008. Nikakve druge kriterije nemam, ni za ni protiv.

Ne citam forume, ne istrazujem, ne pitam majstore sta je lose pa ganjam seriju is 3 kvartala prosle godine jer ima 2mm deblji lim na natezacu nekog vraga, koji bi mogao puci nakon 150000.

S autima ko i sa zenama, treba imati srece. Ne mozes ti nauciti sta odabrati, to mozes samo potrefiti
23.09.2021 | 16:36
23.09.2021 | 17:11
drlovric kaže:
Ja kupujem auto na osnovu fotografije. Lijepo? Moze.

Opel Insigniu sam jedino kupio zato sto mi je auto lijepo dizajniran. Sve mi se svidjelo na njoj. Nisam pogrijesio, vozim je i danas, ali eto vec je godine gaze.

Sad mi je lijep Peugeot 3008. Nikakve druge kriterije nemam, ni za ni protiv.

Ne citam forume, ne istrazujem, ne pitam majstore sta je lose pa ganjam seriju is 3 kvartala prosle godine jer ima 2mm deblji lim na natezacu nekog vraga, koji bi mogao puci nakon 150000.

S autima ko i sa zenama, treba imati srece. Ne mozes ti nauciti sta odabrati, to mozes samo potrefiti

Ti fakat imaš materijala za film.
Imaš Opela i Pežu, a nikakvih problema. Pa to je fenomen i to samo takav. OK da si rekao samo Pežo, ali sad još i Opel. Ti si 100% Unbreakable.
Još samo fali da nikad nisi imao plavi ekran na windowsima
23.09.2021 | 17:47
JOHN kaže:
Imaš Opela i Pežu, a nikakvih problema. Pa to je fenomen i to samo takav. OK da si rekao samo Pežo, ali sad još i Opel. Ti si 100% Unbreakable.


Kruži priča da je 10 godina vozio Alfu Romeo i da nije imao nikakvih problema s njom
23.09.2021 | 17:57
Gjuroo kaže:
Kruži priča da je 10 godina vozio Alfu Romeo i da nije imao nikakvih problema s njom


Ako ćemo gledati statisitku, Alfa Romeo je No. 3 po pouzdanosti prema zadnjim podacima (odnosi se na model Giulia), iza njega su i BMW i Mazda, pa čak i Mercedes (koji je debelo razvikan, a danas zapravo pun problema). Prijatelj mi radi u Mercedesu, tako imam info iz prve ruke. A ova lista ima zapravo izuzetno dobre rezultate za prvih pet modela.



Tako da te balkanske germanofilske fore gdje se sprda Alfa su obično tek liječenje kompleksa nekoga tko Alfu nikada nije vozio.
23.09.2021 | 18:15
Jel ima netko da je kupio novu Alfu? Čisto da se ne sprdate samo iz drlovrica.
23.09.2021 | 18:16
dpasaric kaže:
Tako da te balkanske germanofilske fore gdje se sprda Alfa su obično tek liječenje kompleksa nekoga tko Alfu nikada nije vozio.


Eto ga na... Nakon ovoga više nikad u životu neću ispričati vic jer će mi u glavi biti "da to nije baš tako kak se priča..."

Davore, arhetip je arhetip, šala je šala. Vozači BMW-a su seljačine, Mujo i Haso su glupi, bračani i Škoti su škrti, Alfe su... Alfe.
Nadam se da mi sad nećeš izvaditi statistiku kako je prosječni vozač BMW-a akademski obrazovan i civilizan građanin i kako su bračani prošle godine uplatili XYZ kuna u dobrotvorne svrhe
23.09.2021 | 18:18
Daddo kaže:
Jel ima netko da je kupio novu Alfu? Čisto da se ne sprdate samo iz drlovrica.


Nema ti "novih" Alfi. Alfa je stara čim je kupiš
23.09.2021 | 18:51
Bertone kaže:
JOHN kaže:
... tamo negdje oko 1800okr.

Ako je dizel (a svi znamo da je ) nešto malo ispod 1800 rpm ti se pali turbina pa baci oko na onaj plastični poklopac motora jer on zna raditi vibracije koje se u obliku cvrčka čuju u unutrašnjosti, uglavnom pogledaj:
- poklopac je obično iz dva dijela, veći plastični je od meke mat plastike i jedan ukrasni za logom marke od sjajne tvrde plastike i na njemu ti vole puknuti kopče pa onda vibrira taman na 1800-1900 rpm
- isti taj poklopac (veliki) se učvršćuje s donje strane preko tri gumene prigušnice pa se one znaju razlohati ili puknuti i onda poklopac ponovno vibrira tik na granici paljenja turbine

Lagao sam kad sam rekao da ću sutradan isprobat. Probao danas i nije do poklopca. Meni se nekako čini kao da je ipak iz kabine. Čitao sam negdje da zna biti i do zračnog jastuka za noge.
23.09.2021 | 18:54
Daddo kaže:
Jel ima netko da je kupio novu Alfu? Čisto da se ne sprdate samo iz drlovrica.

Nemam novaca na bacanje.
23.09.2021 | 20:46
Insignia na drugom mjestu po pouzdanosti

Sta sad luzeri?

Sterilni volvo ne bi kupio nikad. Nije ta dizajnerska skola za mene.
23.09.2021 | 20:52
Auto je auto,svako se kvari,neko vise neko manje. Licno iskusto je da ako se ne odrzava onda ima i vise problema. Vozio sam auta koja su presla preko milion kilometara a i ona sa dvije hiljade. Sa fiat ducato sam presao za godinu dana oko 250 000 i imao samo jedan kvar dok sam sa vw crafter presao 20 000 i zveknuo motor. Privatno kupujem auto koje mi odgovara sa udobnoscu,sigurnoscu i naravno da poznajem dobrog majstora. Istina to je bilo dok sam zivio u BiH (ovaj dio za majstora) sad u DE mi je svejedno svi su skupi
Moram samo prokomentarisati velike "ekrane" u novijim autima,vozio sam RS6 2021 godiste i ne da je brutalno dobro vec otkida.Ja sam u svoju Kugu(2015) ugradio android 9"inch i display je uvijek cist mozda zato sto ne jedem burek dok vozim.

PS.pozdrav svima dugo me nije bilo
23.09.2021 | 20:56
drlovric kaže:
Insignia na drugom mjestu po pouzdanosti

Sta sad luzeri?

Sterilni volvo ne bi kupio nikad. Nije ta dizajnerska skola za mene.


Opel je šitara, to ne bi preporučio ni neprijatelju.
Jedini Opel za koji ja znam da je nešto valjao i koji nas, kao studoše, nije nikada razočarao je bio Ascona 1.6i. Svi moji prijatelji koji su poslije nadobudno kupovali Opele(Vectre B i C, Astre) je bilo ništa drugo nego agonija. Ja sam se sva sreća bazirao na Audi paa kasnije na Toyotu, Mercedes, Škodu. Prijatelji se stvarno nisu usrećili s Opelom. Baš peh
23.09.2021 | 21:00
saint kaže:
Auto je auto,svako se kvari,neko vise neko manje. Licno iskusto je da ako se ne odrzava onda ima i vise problema. Vozio sam auta koja su presla preko milion kilometara a i ona sa dvije hiljade. Sa fiat ducato sam presao za godinu dana oko 250 000 i imao samo jedan kvar dok sam sa vw crafter presao 20 000 i zveknuo motor. Privatno kupujem auto koje mi odgovara sa udobnoscu,sigurnoscu i naravno da poznajem dobrog majstora. Istina to je bilo dok sam zivio u BiH (ovaj dio za majstora) sad u DE mi je svejedno svi su skupi
Moram samo prokomentarisati velike "ekrane" u novijim autima,vozio sam RS6 2021 godiste i ne da je brutalno dobro vec otkida.Ja sam u svoju Kugu(2015) ugradio android 9"inch i display je uvijek cist mozda zato sto ne jedem burek dok vozim.

PS.pozdrav svima dugo me nije bilo


i ja sam ugradio veci ekran u BMWa i sad sam narucio veci ekran za Subaru, no to je multimedia, a ne da tu moram nastimavat temperaturu, ili smijer puhanja ventilatora te otvor za zrak i ne znam ni ja sta.

a ovo danas vise nisu veliki ekrani ovo je citav greben u ekranu .... ili gdje su ekrani razvucen ida zauzmu citavu instrument plocu... sve ok, no ja zelim prekodac il tipku za klimu ne da lupam za svaki vrag po ekranu... ili ga mijenjam, jer je on na totalnom drugom izboru
23.09.2021 | 21:19
stari ima par Francuskih teretnih vozila i normalnoh vozila u firmi..

mjesecni servisi odrzavanja su mu veci nego za Audi Q7. recimo Francuz vrijedi 10 000 kn ,servis je 11 000

Imao sam Clio 2... davno. pokvarial se brava morao sam u Renaultu uzet citavu bravu sa kabelima i dva kljuca 500€ bez ugradnje.... u Seatu je recimo bilo moguce uzet samo kabele koji su se pokvarili (prikljucak na bravu) za 200 kn.

jos dva ti kvara gdje je cijena bila recimo u rangu odrzavanja BMWa 5.


Sad supruga voza BMWa 318d... servis na 167000km sa amortizerima i kocnicama 24000 kn (bilo je tu jos i kocnica i amortizera, novi akumulatori i dr). nije bio kvar vec servis. onda sam jos za dodatno 3000 kn radio kocnice ali prednje i zadnje amortizere... ukratkno ono sto nisam radio kad sam radio veliki servis.

u meduvremenu sam imao kvar (curilo je ulje mijenjaca) 750 € popravak direkt u BMWu

dosad kupio 2 puta zimske i 2 puta ljetne gume... redovni servisi. znaci u 6 godina vlasnistva je auto izasao 6000€ u servisima i odrzavanju.

doduse imam sve zapisao kad i sta sam radio, pa mogu sve detaljno prezentirat.

sa Subaru sam dosad morao kupit ljetne gume i zimske kompletne tockove te sam platio servis na 60 000km 450 € jer je ulje vec bilo zamjenjeno inace bi bilo jos 200€ na tu cijenu.

naknadno sam u HR odradio filter zraka i svjecice 200 €.

nema toga gusta koji ne kosta.

DA se vrati man BMW, sad imam prvi kvar na motoru... trosi ulje... bit ce popravak oko 2000€... karike i lezajevi radilice te bog zna sta jos od sitnica. prvi pravi kvar. 192 000 km.
23.09.2021 | 21:49
Nisam siguran jesam li dobro shvatio ti si u DE,malo me buni jer se prebacujes sa valaute na valutu.A tako i zvuci i sa cijenama.
Za moje auto zamjenja ulja + ulje i filter 80 eura,filter zraka i kabine po 10 eura i ja zmjenim za 5 minuta.
23.09.2021 | 21:49
Robert_84 ma to je nemoguće, pa trojka visoko kotira po pouzdanosti. Tvoj auto se ne kvari i reci majstoru da laže.
23.09.2021 | 21:51
saint kaže:
Nisam siguran jesam li dobro shvatio ti si u DE,malo me buni jer se prebacujes sa valaute na valutu.A tako i zvuci i sa cijenama.
bitno je da je tečaj dobar. Ako tu ne pazi onda je shebo
23.09.2021 | 21:53
23.09.2021 | 22:46
Saint? Pa di si ti, jeo te patak!? Nema te, čovječe, ni u grahu, ni u crnoj kavi...

Vikalica™

Zadnja poruka: pred -1 godine, 12 mjeseci
  • JOHN: RIP
  • JOHN: Osoba, odnosno glumac čiji ću glas, a i lice, pamtiti dok sam živ
  • smayoo: RIP :(
  • Kloba: On mi simpa bio.
  • m@xym: Umro Žarko Potočnjak.
  • Piko: Samo magsafe kutijica .... sve ostalo je isto ... naravno pro model ... no ionako i originalna kutijica podržava wireless punjenje
  • Mislav2222: Na pro model mislim
  • Mislav2222: Mislim da je magsafe kutijica za punjenje i jos neke sitnice
  • Riba: Piko: [link]
  • Piko: kakav update ? ... link ?
  • Mislav2222: I airpods pro su dobile mali update :)
  • kupus: preporuka alata za testiranje diskova? 10.11 ako je bitno
  • zvone: Nadam se da kosilica neće imati notch da ne bude trava neravnomjerno pokošena. ????
  • JOHN: naravno sa M2 Pro/Max čipekima
  • JOHN: .....kao nešto inovativno....nešto napredno što se može pogoniti iz sobe samo jednim klikom i tako to
  • JOHN: Možda se sprema kosilica za idući event!?
  • zvone: Ne znam zasto nisu pokosili travu , barem za keynote. Da nije to u stilu njihove nove ekoloske osvijestenosti?
  • Riba: Hahaha
  • Piko: Netko zaboravio napomenuti i novi gadget [link]
  • Vanjuška: Imaš TouchID, to je ok. Zamisli FaceID koji kad god pogledaš ekran kupi nešto bez da si mu rekao :D
  • dpasaric: Evo kratka vijest, pa se može komentirai ispod da se ne gubimo po Vikalici :)
  • drlovric: Idem u USA jako skoro i donijet cu si jednog. Nez jos 14 ili 16. Taman ce recenzije biti prije nego podjem... Zao mi je i TouchBara....
  • zoranowsky: SDXC reader su vratili :)
  • drlovric: Uvale mi notch i ne stave FaceID unutra. Ili sam nesto previdio :/
  • Borisone: Još nitko nije komentirao ... notch
  • BigMac: Neka ožive Aperture, ostalo me ne zanima :)
  • Borisone: Čekaj malo, di je Big Sur update?
  • Borisone: 2.350 Eur u Italiji. Mislim da će kod nas biti oko 19.999 Kn.
  • Djuro genijalac: @ Borisone: 22 kile kn, cca, dodaj-oduzmi 500 kn
  • Daddo: Znam da mi to nikad neće trebat, ali sama pomisao da je netko to napravio i da u takvo kućište stanu te performanse je - uffff.
  • Daddo: Dakle gledajući ovaj keynote osjećaj je bio isti ko kad sam prvi put ko klinac stavio ruke na Sinclairovog Spectruma. Magično.
  • dpasaric: Jeste li skužili da je uvodni video namjerno složen u garaži kao stara Jobsova? :)
  • Borisone: Baš me zanima cijena za ulazni 14" model u Hr.
  • dpasaric: E da je sada vidjeti Mac mini s M1 Max. To bi moglo biti nešto strašno upotrebljivo i moćno za ne previše novca!
  • dpasaric: "What have we done!" - Apple je danas pomaknuo granice prijenosnika; novi MacBook Pro je znanstvena fantastika, Intel i9 se čini kao neka retro skalamerija za naš muzej!
  • JOHN: Mislim da bum si piknuo 14
  • kupus: ni voditeljica nije losa
  • Djuro genijalac: Macbook pro izgleda _ebeno, morma priznati
  • Riba: Ili pastu za zube, lazni lab je tu. :)
  • Riba: A ovaj lik sto prica o M1 Pro kao da reklamira detergent. :)
  • kupus: evo ga
  • Riba: Sto Tim radi do koljena u toj šikari??
  • Daddo: Ova glazba pred događaj… skoro ko Aj Bi šumica. :D
  • drlovric: 1 Za Aperture. Bila bi im idealna prva PRO aplikacija za iPad M1, al nisam optimistican uopce. Niko tu aplikaciju vise ni ne spominje.
  • zoranowsky: @Borisone i mene bi to jako veselilo, totalno su me raspixxxxi s ubijanjem Aperture-a
  • Borisone: Znam da nije hardver, ali mene bi još najviše veselilo da vrate Aperture u život. Prokletinja od Adobe LR i PS se svakih par dana update-a i poždere usput hrpu GB.
  • stefanjos: ja se nadam dobrom proizvodu danas. moja retina 2013 i dalje gura ali moram kad tad kupit nesto novo :P
  • JOHN: baci pogled na Evo i malo humora....
  • JOHN: da li si se sinoć poistovjetio sa onim meme od Bertonea? :-)
  • dpasaric: Danas bi mogao biti dobar keynote! :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.24 Seconds

Provided by iJoomla SEO