Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


04.08.2021 | 14:04
Javi mi dojmove obvezatno. Tvoja domena je u pitanju, zato me zanimaju.
Inače, Šebaljev video je super.
Zapanjen sam kako malo ljudi kuži koji je to auto.
04.08.2021 | 14:41
Kloba kaže:
Javi mi dojmove obvezatno. Tvoja domena je u pitanju, zato me zanimaju.

Pa ne znam što ću novoga saznati o Johnu DeLoreanu a da već ne znam, ali ću pogledati kad nabavim i stignem.
Inače, kako ti voliš gledati kaj ima kod susjeda preko granice, jednog DeLoreana u svojoj garaži ima Lepa Brena (ili je imala ako ga nije prodala)

Kloba kaže:

Inače, Šebaljev video je super.
Zapanjen sam kako malo ljudi kuži koji je to auto.

A ti sad kao da si sa kruške pao ... pa kako napraviti novinarski prilog ako ti 95% ispitanika da pozitivni odgovor na tvoje pitanje,... pa moraš u montaži videa/priloga prebrati odgovore i napraviš onda neki prihvatljivi omjer pozitivnih i negativnih odgovora da bi bilo gledljivo i da bi mogao naglasiti temu priloga.
04.08.2021 | 19:09
OK. Stoji...
06.08.2021 | 09:35
Djuro genijalac kaže:
Piech je to odlučio promijeniti i odvažio se na razvoj pogona na sve kotače koji je poznat kao quattro. Audi je ušao u reli i, iako nije osvojio naslov, promijenio je povijest.

Porsche je oduvijek bio u djelomičnom vlasništvu obitelji Porsche i od trenutka kad je Škoda postala dio VAG-a krenula su nadje_avanja o kontroli cijelog koncerna. Piech je kontrolirao ovaj dio, ali ne i Porsche, pa je htio otkupiti i Porsche u nekoliko navrata. Svaki puta mu je naum propao, a u svojem n-tom pokušaju je Porsche zapravo napravio suprotno i preuzeo kontrolu nad cijelim VAG-om.

Uglavnom, izgooglaj Piech/Porsche i imaš materijala za feljton/seriju. Prepuno intrige, povrijeđenih ega, taštine itd...


Odličan ti post, ali ima par sitnih greškica.

Audi je osvojio vozački WRC naslov '83 i '84 i konstruktorski '82 i '84. Nastavnik TZK u osnovnoj mi je vozio Audi 80 B2 s velikim naljepnicama koje su to slavile

Malo su komplicirani odnosi VAG / Porsche, ali na kraju je VAG kupio Porsche AG (proizvođača), a ne obratno, iako je obratno bilo jako blizu Porsche SE (obiteljski holding) drži oko 32% dionica VAG i ima još veća glasačka prava.

Ali da je zanimljivo, bome jest. Posebno priča oko toga kako je Piech izbačen iz firme.
22.08.2021 | 15:45
Zbog COVID-a je pomaknuta kultna utrka i majka svih utrka 24 sata LeMansa. Umjesto u sredinu lipnja (obično vikend najbliže solsticiju) je održana ovaj. To je donijelo tri sata dulju noć i malo magle ujutro, ali bio je i prvi nastup za novu klasu hypercar koja je zamijenila LMP1.
Toyota dobila Toyotu (1-2) ispred Alpinea i Glickenhousea. To je bilo očekivano. No, prava drama je bila u LMP2 gdje je bolid koji je vodio preko 21 sata stao doslovno u zadnjih 4 minute (da ne velim zadnji krug).

twitter.com/24hoursoflemans/status/1429443711520411652?s=20

U GTE Pro i GTE Am klasama Ferrari odnio pobjede.

BTW, ACO (organizator utrke 24 sata LeMansa, Automobile Club de l'Ouest) radi na novom pravilniku koji bi podržao na stup bolida pogonjenih vodikom koji bi se ravnopravno borili za pobjedu. Sve ide u smjeru vodikovih ćelija.
22.08.2021 | 17:50
Nije vezano za aute, ali kaj se tiče vodika, koliko pratim zadnjih par godina, avio industrija ulaže puno u razvoj aviona pogonjenih vodikom, odnosno elektromotorima koji će struju dobivati iz vodika.
Kaj se tiče aviona pogonjenih elektromotorom, baš sam nekidan gledao TV prilog o susjedima, odnosno slovenskoj tvrtki Pipistrel koji proizvode el. avione (ultra lake doduše, ali su ipak avioni) i vlasnik je također govorio da dosta ulažu tehnologiju gorivih ćelija. Inače, njihov model Pipistrel Velis Electro je prošle godine srušio nekoliko rekorda (mislim sedam).
Proizvođačima aviona je el. pogon inače interesantan već duže vrijeme zbog mogućnosti potpuno novog dizajna tijela letjelice te korištenja puno malih el. motora sa manjim elisama pomoću kojih se može dosta skratiti put uzleta (skoro pa vertikalni uzlet) pa se time u budućnosti smanjuje potreba za zemaljskom infrastrukturom aerodroma kakve danas poznajemo.
03.09.2021 | 07:36
Ako netko nema što pametnije za raditi sutra, može potegnuti do VG na sat dva.
www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/supera...sim-cestama-15099423

PS. Tekst sa linka je inače kao i obično obrađen u duhu novog hrvatskog novinarstva
03.09.2021 | 20:17
Zna li se kada su sutra u Opatiji? Dosta ljudi me pitalo, možda je netko naletio na informaciju?
04.09.2021 | 07:36
dpasaric kaže:
Zna li se kada su sutra u Opatiji? Dosta ljudi me pitalo, možda je netko naletio na informaciju?


Službenu informaciju nemam, ali neslužbeni info je da bi na prostor opatijske luke trebali doći oko 13,00 sati.
08.09.2021 | 12:02
Imao sam priliku, kojih sat do dva, isprobati Jaguar I-Pace 400 AWD. Dakle, potpuno električno vozilo. Moram priznat da je auto fantastičan, jako me oduševio. Napravili smo jednu stanku na Elen 50kW punionici na Ininoj benzinskoj. Za 50-tak minuta, koliko je trajala ćakula, nafilao se sa 25 na 80% što je bilo dovoljno za dodatnih 170km. Autonomija mu je oko 350km što u globalu nije loše kad se uzme u obzir snaga od 400KS i velika masa.
Auto ima fantastična ubrzanja, odlično drži cestu, ne osjeti se težina, ma mrak.. Gotovo potpuno tih u vožnji. Jedino se kod žeščih ubrzanja čuje onaj zvuk(space šatlovski ) za koji baš nisam bio siguran jel stvaran ili umjetan. Meni se čak i dopao.
Cijena.....uf, bolje ni ne spominjati! Al svakako za preporuku kao obiteljski auto sa nekim naznakama sportskog karaktera.

59EBF447-8524-49F1-9B1C-7C549E57D76E.jpeg



728F1713-58A9-4318-9B5D-17FF13013F8F.jpeg



461243D6-FD8F-4A27-907A-5B8C3200F8F6.jpeg
08.09.2021 | 22:43
Vidio sam ga uživo u kvartu, bijeli, zaista moram priznati da ima odličan dizajn, jedan je od ljepših SUV-a. Druga je stvar što ne volim SUV kao kategoriju. Jaguar je od početka stoljeća krenuo nekim čudnim putem, ali valjda je to bilo potrebno da se preživi. Vlasnici se žale da je poseban problem srozavanje kvalitete, nije dramatično, ali realno plaća se premium cijena, a dobije se Ford s fancy znakom.

No, kako se na električnom autu malo što može pokvariti, možda to više i nije ozbiljan problem. Ostao bih rezerviran po pitanju "sporta" s autom takve težine, ljudi koji vole sportsku vožnju nisu impresionirani s 400 ks na ravnici, njih zanima ponašanje u zavojima, a sa SUV-om od skoro 2,2 tone to sumnjam da može biti na razini klasičnog sportskog auta od 1.200 do 1.400 kg.
09.09.2021 | 07:07
Pa ono malo što sam ga provozao nije baš bilo ultra sportski, niti se tu može očekivati neka visoka sportska razina, elektronika se tu dosta miješa, ali obzirom na masu mislio sam da ću se njihat kao u brodu.....no nije. Ima snagu, drži zavoje....ima bar osnovne preduvjete da ga se može bar malo nazvati sportskim , pa čak ga i prvo slovo kategorije svrstava u “nešto sportsko”. U svakom slučaju malo sam prenaglio sa sportski pa ću prepraviti na naznake sportskog karaktera
E sad pojam SUVa kod ovog auta mi je malo nategnut. Više nije nego što je.
09.09.2021 | 09:22
dpasaric kaže:
Vlasnici se žale da je poseban problem srozavanje kvalitete, nije dramatično, ali realno plaća se premium cijena, a dobije se Ford s fancy znakom.


To je bilo prije 15 god. za vrijeme Fordove ere, ali pošto ih je Ford prodao prije 13-14 god. teško da je to sada slučaj.
09.09.2021 | 10:07

Ja sam tu pogledao detalje o autu. Meni je stvarno dobar. Ovaj otvor iznad prednjeg grilla za usis zraka koji izlazi van na kraju uzdignutog dijela haube uopće ne skužiš dok ti netko ne kaže.
Ko mali spojler sprijeda.
Auto stvarno dobro izgleda.
Ovog lika svi hvale, pa reko da pogledam njegov review.
09.09.2021 | 10:22
Što će električnom autu taj usis zraka? Termička disipacija je unutar 5% nazivne snage (za razliku od 50% kod benzinskih i dizelskih motora), a zrak za izgaranje mu uopće nije potreban.
09.09.2021 | 10:36
Za brzinu, aerodinamiku - to je prednji spojler.
Za hlađenje baterije je manji (uži) grill ispod prednjeg grilla.
Ne shvaćam zašto komentirati nešto ako se ni ne pogleda video.
Isto kao i sa ICT temom.
Nitko to Otvoreno pogledao nije.
EDIT:
Pogledaj sliku auta.
Pa pogledaj prednji grill.
Sada baci oko skroz na vrh tog prednjeg grilla i primjeti povišeni dio haube kako ima dio prema šajbi koji je niži.
Znači zrak ne ulazi u auto, nego struji kroz haubu.
Kužiš?
A za hlađenje je jedan mali i uski grill ispod ovog velikog, a to je valjda za bateriju.
Tip sve objašnjava.
09.09.2021 | 10:44
@Smayoo, znam da si zaposlen čovjek i da mrziš gledati te video klipove.
Ali ako hoćeš ovo razumjeti, da ne bi ispalo kuršlus u komunikaciji kao s @kupusom - lijepo te molim da baciš pogled na dvije minute videa baš od neke druge minute. Kada vidiš da se tip kamerom približava prednjem velikom grillu - stani i počni gledati.
Napisati ću ti vrijeme kada da počneš gledati u sekundu.
Evo, ako te zanima - čovjek se time bavi od 1:30 minuta.
Tip sam kaže da ovaj grill u odnosu na standardna vozila gdje isti hlade motor ne radi apsolutno ništa. Ali onda diže kameru na taj mali dio kroz koji zrak ulazi i struji haubom te izlazi prije šajbe ispod tog dignutog dijela iste.
Zašto je to tako - ne znam.
Po onome što do sada znam o ovoj temi - neka aerodinamika valjda, pojma nemam.
EDIT:
Taj manji, uži grill - čisto da ti dočaram ako ni ovaj puta nećeš gledati video barem to malo - se nalazi ispod mjesta za tablice s prednje strane.
Znači toliko je mali i toliko je uzak naspram ovog velikog naprijed koji je tu (valjda, ne znam) proforme.
A prednji gril (obrati pažnju na slici videa) postaje nakošen za usis zraka točno kod Jaguar loga.
Tu više nije ravan kao odozdola prema logu, nego počinje ići ukoso prema unutrašnjosti haube da zrak lakše ulazi u taj prednji spojler koji se nalazi na haubi.
Mislim, sve se vidi na slici od videa ako se malo bolje zagledaš.
Ne izmišljam ništa.
09.09.2021 | 11:40
smayoo kaže:
Što će električnom autu taj usis zraka? Termička disipacija je unutar 5% nazivne snage (za razliku od 50% kod benzinskih i dizelskih motora), a zrak za izgaranje mu uopće nije potreban.

Aerodinamika?
Možda da ipak pogledaš video kao što je Kloba predložio
09.09.2021 | 12:02
@JOHN - ali auto je stvarno macan samo takav.
Doduše ovaj u videu obrađuje UK verziju, no to je samo razlika u sjedalu i položaju volana.
Stvarno super auto izgleda.
Nego pisao si da je cijena otprilike "boli glava" (nisi se baš tako izrazio, ali u tom smislu je bilo napisano ako sam dobro shvatio).
Koliko košta taj model kojeg si ti vozio?
09.09.2021 | 12:10
600.000,00kn
09.09.2021 | 12:20
Ujbmti...
Ali da imam.
Dao bih.
09.09.2021 | 12:27
Na drugoj slici kod fara vidim crvenu točku, tvoj post - @JOHN.
Pa te pitam jer mi je sada palo na pamet - ima li to čudo ono autonomno parkiranje, vožnju - ili nema?
Mislim, osobno vjerujem da taj model to može imati kao dodatnu opremu - e sada da li ovaj koji si vozio ima nemam pojma.
I znaš li šta je ta crvena točka u faru?
09.09.2021 | 18:09
JOHN kaže:
smayoo kaže:
Što će električnom autu taj usis zraka? Termička disipacija je unutar 5% nazivne snage (za razliku od 50% kod benzinskih i dizelskih motora), a zrak za izgaranje mu uopće nije potreban.

Aerodinamika?
Možda da ipak pogledaš video kao što je Kloba predložio


Ako može precizniji timestamp na kojem konkretno o tome priča? Fkt mi je život prekratak da ga trošim na beskonačna brbljanja o stvarima koje me ne zanimaju. Da to negdje piše, kao tekst, u pola minute bi u tom tekstu našao što me zanima i onda to pročitao. Ali ovako...
09.09.2021 | 18:33
Pa jesam li ti boldao 1:30 minuta i tako gledaš skroz minutu do dvije?
Ako to nije precizno onda ne znam što jest?
Ako ti je 15 minuta puno, onda se nadajmo da u tih prvih par minuta čovjek obrađuje komplet gornji i donji grill, pokazuje kako je gornji for show jer se uopće se ne radi o rešetkama nego je napravljen da tako izgleda (između je plastika, lim - tako nešto - nije šuplje; to mi je poanta), dok je manji smješten ispod prednjih tablica i on je taj koji hladi baterije i ostale električne spojeve.
09.09.2021 | 19:00
Sorry, nisam primjetio tvoje postove. Svejedno ne kužim kako može biti više aerodinamično da zrak struji kroz neki procijep ispod haube, umjesto da struji preko haube i dalje preko krova. Ono - čisto fizikalno. Bernoullijeva jednadžba i Stokesova formula.

Da simplificiram skroz - da ta aerodinamika ima smisla, svi bi avioni imali takva krila, zar ne? A nema nijedan.
09.09.2021 | 19:04
E za to - kako i sam znaš - nisam adresa od koje možeš očekivati suvisli odgovor.
Ja sam samo primjetio to sa uzdignućem na haubi, tip je relativno brzo u videu počeo pričati o tome i to je to.
A sada, ulaziti u detalje takvog dizajna - ne bi se štel mešat.
Pak bum ispal bedast.
09.09.2021 | 19:30
smayoo kaže:
Da simplificiram skroz - da ta aerodinamika ima smisla, svi bi avioni imali takva krila, zar ne? A nema nijedan.


Doduse krila su projektirana da stvaraju uzgon sto kod automobila nije najpozeljnija karakteristika.
09.09.2021 | 19:57
smayoo kaže:
JOHN kaže:
smayoo kaže:
Što će električnom autu taj usis zraka? Termička disipacija je unutar 5% nazivne snage (za razliku od 50% kod benzinskih i dizelskih motora), a zrak za izgaranje mu uopće nije potreban.

Aerodinamika?
Možda da ipak pogledaš video kao što je Kloba predložio


Ako može precizniji timestamp na kojem konkretno o tome priča? Fkt mi je život prekratak da ga trošim na beskonačna brbljanja o stvarima koje me ne zanimaju. Da to negdje piše, kao tekst, u pola minute bi u tom tekstu našao što me zanima i onda to pročitao. Ali ovako...

Pa više vremena izgubiš na nepotrebna piskaranja oko toga kako ti se ne gledaju beskorisna testiranja.
09.09.2021 | 20:00
Kloba kaže:
Na drugoj slici kod fara vidim crvenu točku, tvoj post - @JOHN.
Pa te pitam jer mi je sada palo na pamet - ima li to čudo ono autonomno parkiranje, vožnju - ili nema?
Mislim, osobno vjerujem da taj model to može imati kao dodatnu opremu - e sada da li ovaj koji si vozio ima nemam pojma.
I znaš li šta je ta crvena točka u faru?

Ima autonomnu vožnju neke niže kategorije. Stvar funkcionira ok na autoputu, ali u gradu nikako. Dakle neće te otpeljat recimo od Kustošije do Prečkog. Ali recimo Zagreba do Karlovca bude. Na autoputu i otvorenim cestama uredno prati zavoje. Nisam baš te stvari puno testirao, više sam se bazirao na neš drugo.
Očito sam kod brisanja registarskih oznaka slučajno taknuo far crvenom bojom.
Evo slike još jednom

805EC224-0C63-498D-998F-ED1FE8788FE8.jpeg
09.09.2021 | 20:05
Riba kaže:
Doduse krila su projektirana da stvaraju uzgon sto kod automobila nije najpozeljnija karakteristika.


A jbg sad... OK, zanemari tu paralelu.

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 14 sati, 42 minuta
  • Kloba: Evo ga, kao tehnološke kompanije manipuliraju medijima: [link]
  • Kloba: Ovaj tip je jako dobar. Ima dosta vide i za Marquesom, čak jedan gdje pričaju kako ih kompanije mole da ne objavljuju loše stvari o proizvodima ako naprave to i to, pa će dobiti 100 primjeraka nećega za podjeliti itd... Možda ga nađem pa pukem i taj link
  • Kloba: Neću otvarati temu oko ovoga iako bi bila zanimljiva, pravi razlog zašto proizvođači više ne daju punjače uz mobitele: [link]
  • overtherainbow: Na Gravisu je cijena iPda mini base model oko 4000 kuna. Znaci da bi u nas moglo bit i skuplje
  • smayoo: RIP :(
  • Daddo: [link]
  • Daddo: Umro je Sir Clive Sinclair :(
  • Kloba: Radio nam je jedan čovjek procjenu kuće još prije par godina, i predao nam nalaz u uvezanim papirima - sa skicama, svime. Tu se nalazi točna kvadratura, ovo smo iz glave bubnuli. Ali naći ću i pogledati
  • rusty: @invictus - ja sam na komercijalnoj verziji Protona
  • smayoo: Kako ne? To je totalna bedara. Sad će upasti u krivi statistički razred! :D
  • JOHN: A ako si fulao, mislim da i nije neka bedara.
  • JOHN: Računa se podna površina, uključujući balkoni, lođe, terase na višim etažama i sl. bez koeficijenata
  • Kloba: Samo za informaciju: Kuća jest nešto veća; ima podrum i tavan - ali se računa samo prostor za život koliko sam shvatio
  • Kloba: Ma nebitno. Bitno da imam taj kod, da sam to odradio i ćao đaci
  • Kloba: Samo onaj kod na kraju sam si slikao, ali kada sam kliknuo "pošalji kod na mail adresu" napisao mi je da mi je neispravna adresa. A upisao sam gmail adresu namjerno da ne bi s drugima imao problem
  • Kloba: Hvala Smayoo; zvao sam pa su mi isto rekli, imam eToken PBZ-a pa sam tako ušao u sustav eGrađani i popisao sebe i staru. Kuća mi ima 72m2. Sestra ima veći stan jbt. :D
  • smayoo: Ne trebaš, dosta ti je token od banke (ili m-token u aplikaciji za pametni telefon)
  • Kloba: Pa me zanima da li za popis stanovništva trebam eOI ili ne?
  • Kloba: Isprika na ovom ispod, htio sam napisati da imam mogućnost aktiviranja elektroničke osobne ali nemam smart card reader, pa to nikada nisam napravio
  • Kloba: Da
  • Kloba: Ja ne kužim da i treba smart card reader za to ili ne
  • Kloba: Ljudi, jer se itko popisao od vas doma?
  • lucija: Iznenadena sam sto nisu rekli nista za slusalice. Cekam Pr 2
  • Soffoklo: iOS 15, iPadOS 15 i watchOS 8 izlaze u ponedjeljak 20.9.
  • zvone: Isti dan kad i iphone?
  • zvone: Ne sjecam se da su spomenuli datum izlaska novog iosa?
  • Soffoklo: Za one koje interesira zašto su 'leakeri' toliko fulali u vezi  watcha. U biti i nisu, jer je to najvjerojatnije dizajn za 2022. - [link]
  • Kloba: Zanimljivo :)
  • Riba: Koristim Sony Xperiu XZ2 Compact, od tableta iskljucivo table tamne cokolade. :)
  • Kloba: Riba, pa koji mobitel koristiš? I tablet, ako ga koristiš?
  • Kloba: m@xym - hvala na info!
  • Riba: Nemam ni iPhone, ni iPad, ni iMac.
  • Vanjuška: Meni je Watch promijenio život na bolje, smanjio korištenje mobitela i općenito sam prezadovoljan...
  • m@xym: kloba, safirno staklo se može i ogrebati i otkrhnuti, pogotovo kada se radi o staklu na nečemu što je izloženo svakodnevnim udarcima, kao što je ručni sat (imam sat, ne Apple Watch, sa safirnim staklom pa znam).
  • Kloba: @Riba, nemaš iPone? Ni iPad?
  • Riba: Ja sam i dalje potpuno ravnodusan prema svim tim i* uredjajima.
  • Kloba: Ali kako je ekran 50% veći u odnosu na  watch 3, i 20 % veći u odnosu na  watch 6 - to je mene zadivilo... Da ne pričam kako uoće (dugo nisam pratio keynote, sigurno sam ih propustio jedno četiri, pet) sada više ne koristi Gorilla Glass, već safirno staklo na ekranu. Pa to ne možeš ogrebati nikako
  • Kloba: Pa sve to zaokružiti sedmom generacijom  watca
  • Kloba: A o iphoneu 13 Pro da ne pričam... :)
  • Kloba: Ja bi taj iPad isto. Ima A15 bionički čip. [link]
  • Beli: bas tak :)
  • drlovric: Koliko samo pogresnih leakova ove godine. Watch su skroz profulali. Svi su mislili da ide kockasti, kao iPad.
  • Daddo: А15 bionic. I dalje mi nije jasno zašto forsiraju pencil 1. generacije kod običnog ipada
  • drlovric: I bas mi je zao sto nismo dobili Always on display na iPhone. Mislio sam da je to gotova stvar. Ali barem eto ProMotion :)
  • drlovric: Dobar Mini ali imam iPad Pro tako da mi je glupo imati oba. I meni se svidja bas.Super gadget u malom pakiranju. Nez samo jel 14 ili 15 chip u njemu. Promaklo mi je.
  • Daddo: iPad mini je definitivno impresivan sad kako je narastao ekran i dobio podršku za pencil 2nd gen
  • kupus: ah čuj, navodno s novim ajfonom s kul ml mogućnostima prevodiš Odiseju s starogrčkog na srpski u trenu :)
  • Djuro genijalac: @ kupus: pa nije nikad Štulić bil na Apple eventima....
  • Lihto: Zasad ništa worthy upgradea tko je uzeo prošlu ili preprošlu generaciju..
  • Daddo: Koja je fora s ML mogućnostima u mobitelu?

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 0.91 Seconds

Provided by iJoomla SEO