Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


26.06.2021 | 21:21
Bertone kaže:
Kome je zanimljiv rally dok imamo Tita i partizane


Fali nam smajli sa cifom na ustima....
26.06.2021 | 21:24
Ma, vidim WRC pa pomislim isti event, druga lokacija. Kao F1.
Sele svijetom.
No površina je različita to je očito i meni. Vjerojatno zahtjeva preinake svega i svačega. Od guma, višeg ovjesa do prozračnijeg kombinezona vozača...
Gruvam napamet.
26.06.2021 | 21:25
Djuro genijalac kaže:
Fali nam smajli sa cifom na ustima....

Dobra...
26.06.2021 | 22:28
Djuro genijalac kaže:

Fali nam smajli sa cifom na ustima....

Fali nama puno smajlova, najviše i najčešće mi flai facepalam
04.07.2021 | 08:56
www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/vozaci...-iznenaditi-15085413

Ne znam kako ovo komentirati
04.07.2021 | 10:08
Totalno nebitno i svojstveno prvom pravilu novinarstva, o čemu Kloba zna vjerojatno sve. Osnovni postulat novinarstva kaže da novinar idiot uvijek proizvede idiotski uradak ili nađe još većeg idiota za sugovornika. Prepisivanje nekog istraživanja iz SAD koje je potpuno irelevantno za nas jer se recimo u SAD Renault R.S nije prodavao / ne prodaje pa se iz ovakvog istraživanja izbacuju nevjerojatno brzi i sposobni auti čiji bi vozači bili itekako u opasnosti od prekoračenja brzine. S druge strane, Dodge RAM za nas postoji samo kao slika....
Da je autor uložio minimum truda ili ima iole osjećaja za realnost, potrudio bi se napraviti istraživanje na istu temu kod nas pa bi onda mogao drviti o tome koliko hoće ovako je ovo, za mene barem, u rangu vijesti o prodajnim rezultatima Citroëna u Boliviji.
04.07.2021 | 10:15
Potpuna istina. Koliko je Djuro u pravu zorno pokazuje fakat da sam ja svojevremeno radio za Auto Moto rubriku Večernjeg lista.
Istina, samo kolumne humorističnog tipa zvane "Moj prvi auto" u kojima sam trebao nalaziti ljude tipa Željko Pervan, koji je veliki zaljubljenik u automobile - ali zamisli da je taj razgovor vodio Djuro?
Ja sam se mogao samo smijati, ali kada bi on rekao bilo što imalo stručnije, poput imena svog prvog auta koji se zvao Citroën Ami 8, ja sam to mogao samo zamišljati jer ni tada, a ni sada nisam imao pojma o kojem modelu priča.
Sjećam se da je rekao da je "motor fućkao u vožnji, zbog čega je fućkao i on pa su zaista postali prijatelji"...
Kripl ja, a on (Pervan) se spustio na nivo kripla.
To drugačije opisati ne možeš.
EDIT:
Ima dobra doku serija na YouTubeu o srpskom slučaju uništavanja novinarske struke. Mediji: hronika propadanja.
Zgodno za pogledati da vidiš kako se taj medijski monstrum može zloupotrijebiti u svačije svrhe, tko god ga hrani.
04.07.2021 | 10:28
Novinarstvo je dotaknulo dno skupa s novimarima.
04.07.2021 | 11:36
To je samo još jedan u nizu besmislenih članaka koje proizvodi današnje "copy-paste" novinarstvo.

Inače, to je jedan od rijetkih članaka koje sam pričitao (prije Moonlike-ovog komentara), znajući unaprijed o čemu se radi, ali rekoh, hajde baš da vidimo kakvu su sad glupost napisali. I stvarno, čista glupost, tj. besmislica.

U zadnje vrijeme sam primjetio još jednu bedastoću vezanu za članke na internet portalima općenito, a to su kilometarski naslovi, u kojima su napisane skoro 2/3 sadržaja članka. Ono, pročitaš naslov i već znaš skoro sve što piše unutra, osim par detalja. I sad bi te kao ti detalji i toliko informacija trebalo "natjerati" da klikneš i pročitaš cijeli članak?!

How, yes, no...

Valjda su i oni skontali da im više ne pale senzacionalistički naslovi kakve su prije koristili, pa misle da bi ovo moglo nešto promjeniti.

Ne znam kako stoje stvari sa tiskanim novinama (već odavno ih ne kupujem), ali prije 15-ak godina, kada sam jedno kraće vrijeme radio kao grafički urednik lokalnih novina, pravilo za naslove je bilo da moraju biti kratki, i u svega par riječi potaknuti čitaoca da pročita članak. Često u samom naslovu čak nije ni bilo nešto iz sadržaja članka, nego neki izraz, uzrečica ili parola, koje su na neki način vezane sa sadržajem teksta, ili akterima koji se u teksu spominju.

Na današnjim portalima, površina koju zauzima tekst naslova skoro je iste površine kao slika koja prati članak.
04.07.2021 | 12:05
Odustajem!

Prije nego sam postao clanak, razmisljao sam si da li ga postaviti u forum "Automobili (i sve oko toga)" ili pod "Evo i malo humora". Ocito sam donio pogresnu odluku
04.07.2021 | 14:23
A da humoru dodamo malo fizike:



youtu.be/yCsgoLc_fzI

04.07.2021 | 20:30
Ovaj članak nije za smijati se, nego za plakati na što je spalo naše novinarstvo.

Ovo me podsjeća na članke tipa "Pogledajte kako se promjenila zvjezda popularne serije iz 80-ih", a onda kad otvoriš članak, shvatiš da se radi o "popularnoj seriji iz 80-ih" koja se nikad nije emitirala u Hrvatskoj (tj. tadašnjoj Jugoslaviji), a ta glumica je toliko "popualarna" da nisam znao ni kako izgleda onda, niti me zanima kako izgleda sada, ali bitno je da se popunilo mjesto na stranici.

Što me opet vodi na besmislenost "template-a" za web-stranice koje koriste neki naši načitaniji portali, u kojima se jedan te isti članak ponavlja nekoliko puta na stranici (kao, ono, ako nam je promakao prvi, drugi i treći put, daju nam priliku da ga pročitamo četvrti ili peti ili n-ti put, bez skrolanja nazad do vrha stranice).

Reklamne agregatore tipa MIDAS ili kako se već zovu, sa čudotvornim lijekovima, mastima, tekućinama, procedurama i ostalim stvarima koje debelo podpadaju pod lažno oglašavanje i očitu prevaru kupca, ne bih ni komentirao.
06.07.2021 | 09:37
Zar nitko od naših auto stručnjaka i auto zaljubljenika ovo s Bugattiem i Rimcem ne komentira?
Nije dovoljno velika vijest ili?
Službeno predstavljanje vjerujem da znate (koga zanima) da imate na YouTubeu - bila su tri auta na Lovrijencu: Rimac Nevera, Bugatti Chiron i Porsche (koji model posljedneg proizvođača - ne znam).
Po stranim auto portalima (koliko stručnim nemam pojma) prvi Bugatti koji će nova tvrtka pretvoriti u "model E" upravo je Bugatti Chiron.
Mene zanima što mislite o vlasničkoj strukturi?
Činjenici da je Rimac na čelu te nove tvrtke i da će joj sjedište biti to novo u Sv. Nedjelji koje će se sada izgraditi - 99%?
Ovo je video od Šebalja na ovu temu, ako ikoga interesira:

I zaista, koliko sada ne volimo Rimca i mislimo li još uvijek da je veliki prodavač magle?
Ako da, onda ne znam koga to Porsche i Bugatti zapošljavaju da im napravi vetting prije ovakvog joint venturea...
06.07.2021 | 09:45
Kad vidim naslov videa koji si postavio, odmah izgubim volju ga pokrenuti... "Rimac preuzeo Bugatti"... cuj to! Ko da ga je kupio. VW je dugogodisnji vlasnik Bugattija (tamo od 1998.),takoder ima suvlasnistvo u Rimcu (preko Porche-a, kojem je takoder VW vlasnik), pa su restrukturiranjem odlucili osnovato novu tvrtku "Bugatti Rimac", kojoj ce Mate Rimac biti na celu.
06.07.2021 | 09:52
Šebalj: "ponosan sam ne samo kao Hrvat, nego na činjenicu da je Mate posramio svakog ambicioznog Hrvata."

Pa tko sam ja da mu kontriram?
06.07.2021 | 09:54
Video sam postavio radi Šebalja, ne radi naslova.
Gledao sam original video i znam vlasničku strukturu.
Ovo su ipak 24 sata - u principu žute novine.
Nisam kriv za to.
Osim toga, i HRT Dnevnik je izašao s potpuno istim naslovom - toliko o novinarstvu...
EDIT:
Sve je to u redu Moonlike, a sada zamisli sebe da sjediš sa morskim psima auto businessa iz tih kompanija i uspiješ ispregovarati da ti ostane većinski udio u suvlasništvu u Rimac automobilima, koji se sada zovu Rimac Group.
18 mjeseci se pregovaralo, i jedva ih je uspio nagovoriti da sjedište tvrtke bude u HR.
Sorry, nije mala stvar - kakav god naslov moderni novinarčići stavljali.
06.07.2021 | 10:02
I čemu moramo svemu nalaziti manu i postavljati stvari kao da bi ih mi napravili bolje?
Čemu to: čuj to, kao da ih je kupio?
Mate ima 37 posto kompanije - ako se ne varam jer to je već za ozbiljne business analize što nisam napravio i nisam kapacitet napraviti - najveći dio u toj grupi (nekadašnjim Rimac automobilima).
A što to znači u svijetu auto businessa ti dočarava Šebalj - kao da smo pobijedili Francusku u bilo kojem sportu na ovome svijetu...
Sorry, ali ako ćemo ga i nakon ovoga pljuvati - ne znam sa kime nešto nije u redu.
Mislim da bi mi danas pljuvali i Dražena Petrovića za "nešto" da nije poginuo.
Očito smo takav narod.
06.07.2021 | 10:05
Ne kontriram ja nikome, da me krivo ne shvatis. Samo mi je takav bombastican naslov smijesan, jer nema veze sa onime sto se zaista dogodilo. Svaka cast Rimcu i njegovim poslovnim potezima. Dokazao je da se moze ako se hoce, i covijek ne staje, vec konstantno ide dalje. Mati Rimcu ja kapu skidam do poda i vjerojatno ce sada svim svojim kriticarima zacepiti usta (mada i u to sumnjam, jer uvijek ce biti onog jala naseg dobro poznatog i uvijek prisutnog ). Veliki je to zalogaj, i zelim mu svaku srecu i uspijeh u daljnjem poslovanju.
06.07.2021 | 10:08
Super.
Drago mi je da smo "na istoj strani".
Dodao sam gore nešto, ne misli da se tiče tebe - nego nas kao nacije.
Jednostavno imam takav utisak da volimo gaziti svakoga tko se imalo izdigne iznad prosjeka.
06.07.2021 | 10:13
Ja sam, by the way, mislio da jučer helikoper na Lovrijenac prebacuje jedan ili dva automobila - obje Nevere - i da će on predstaviti treći automobil.
Ovo nisam ni sanjao.
Toliko je ovo veliko za maloga mene.
Zato jedva čekam znalce (čije mišljenje cijenim, da se razumijemo) da se uključe i kažu što oni misle.
Do tada nemam drugih nego Šebalja koji ima deal sa 24 sata, pa sam ga tamo i našao.
Jbg.
Nije najbolji izbor novina, a šta ću ja...
On mi je OK.
Zna više od mene 100 %, to mi je dovoljno.
EDIT:
Studirao sam sa bijelo obučenom curom koja je Rimca najavila na početku videa "What's next?"
Tonka "nešto", trenirala rukomet ko cura a nakon faksa radila na RTL-u intervjue s poznatim glumcima tipa Brad Pitt i to.
Zato su je i uzeli, zna engleski samo tako.
Ogromna žena. Baš, ali baš full visoka žena.
Ja sa svojih 1,84 cm sam se kraj nje osjećao k'o mali Palčić.
06.07.2021 | 10:20
Zadnja od mene, pa stvarno prepuštam struci.
Komentar od nekog tipa na ovaj video 24 sata na što su mu se i oni nasmijali:
"Mate je u 10 godina iz garaze preuzeo Bugatti a nasa vlast je od Bugatti drzave uspijela nazad u garazu. Bravo Mate"
06.07.2021 | 15:10
Ja bi radije, prije nekog velikog oduševljenja, pregledao krvnu sliku i projekcije Bugattia. Upravljačka struktura Rimac Grupe nije samo Mate Rimac. Možda ima velik udio, ali u drugim udjelima leži keš. Nadam se samo da im Bugatti neće biti uteg oko vrata
06.07.2021 | 15:27
Odgovorio sam ti u Vikakalici. Nisi pogledao video. Sve objašnjeno...
06.07.2021 | 19:31
Kloba, evo da ti velim nekaj. Otkako Bugatti postoji u ovoj reinkarnaciji VW-a, niti jednu godinu nije bio ni blizu mršave nule, nekmoli profitabilnosti. Da upotrijebim jugoanalogiju: to je automobilski Obrovac. U projekt Veyron je utučeno između 7 i 8 količina novaca koja su VW-u bila potrebna da od nule razvije ondašnji polo.
Idemo još jednom: za novac koji je spaljen na projektu Veyron, VW je mogao razviti 7 do 8 (izvori se razlikuju) posve novih modela. Proizvedeno je 450 automobila. Sad uzmi u obzir novce koji su utučeni i jedan bi morao koštati između 25 i 30 milijuna nečega (eura, funti, bofora, litara, bilo čega) da se dođe na prag neke nule.
Bijah tamo negdje 2003. na jednom eventu Toyote na Vairanu (it.wikipedia.org/wiki/Autodromo_di_Vairano) koji je zapravo test staza Quattroroutea i nalazi se u okolici Milana. MI smo se vozikali po ovom dijelu staze gdje su zavoji, a na onom ravnom pravcu duljine 2 km je bio jedan Veyron. S njim bi krenuli (ubrzavanje) pa kočili. Bremze su se dimile, a nakon trećeg pokušaja se izdimilo iz motora i auto je ostao stajati. Pitali smo inženjere što rade, ali nisu odgovarali dok ja jednog nisam pitao na njemačkom Wie gehts? On se okrenuo i rezignirano procijedio: Scheisse....! Tad je projekt već trajao preko tri godine, a tek je 2005. auto bio konačno gotov.
Ovo govorim iz jednog jedinog razloga: bi li ti nekom prepustio nešto što je dobro i donosi dobit? Moja jedina nada je da Rimac nije udio u kompaniji (pro)dao za vlasništvo u gubitašu.
Jer stvari sad stoje ovako: Rimac ima 55% u gubitašu, a Porsche ima 24% kod Rimca (koji je, da se ne zaboravi) zasad isto gubitaš tj. troši više nego prihodi.
Porsche je u svojoj objavi rekao da je Bugatti lani ostvario operativnu dobit, ali tu su svjesno zanemarili preneseni gubitak od prije. Tako da sam ja oko cijele priče jako oprezan.
I za kraj ću ti samo reći jedno: nije Ferrari kupio Fiat, nego je Fiat kupio Ferrari iako su Ferrarijevi auti 10x skuplji od Fiatovih. Hoću reći da činjenica da su bolji gusti groši, nego rijetki cekini. Može Bugatti koštati 2,3 milijuna eura, Nevera 1,3 ili koliko, ali na kraju dana treba sve platiti i otplatiti i zaraditi nekog vraga.
Vjerujem da Rimac računa da će svoj auto pod Bugattijevom značkom prodavati za duplo više novca, ali pitanje je ima li puno ljudi na svijetu koji su voljni toliko platiti električni auto. Druga je stvar koliko dugo može opstati Bugattijeva prodajno-servisna mreža na globalnoj razini bez zaleđa VW koncerna koji sad sigurno otvara šampanjac jer se riješio gubitaša par excellence.
06.07.2021 | 20:04
Znači, tebi je bliže mišljenje da se Rimac - da skratimo - zajebao i nasjeo na šprehu?
OK. Znaš više od mene, no samo da napišem ovo, nemoj zamjeriti.
Ti Šebalja nisi ni trebao odgledati, to sve znaš ziher i sve te podatke imaš u malom prstu, ali meni je recimo bila zanimljiva informacija da ni Concept_One ni Nevere ne bi bilo da se čipovi, baterije i sustavi koji su se proizvodili i proizvode samo za njih, omogućili da se ti automobili uopće naprave. Do danas 30 sustava iz tih automobila prodaje se ostalim auto kućama, prezentacija pokazala što si vjerujem vidio.
Inače ne bi bilo financijski isplativo ali nikako (ako ni ovako nije) - a kamoli okupiti 40 nacija inženjera i stvoriti tvrtku od 1000 ljudi da bi se došlo do jedne Nevere.
Onda to za baterije, da Rimac proizvodi najgušće autobaterije na tržištu koje imaju i neki sustav (ima svoju englesku skraćenicu) da troši energiju baš u smjerovima u kojima ju je najoptimalnije potrošiti u datom trenutku - pa ne izmišljam te stvari već citiram tipa koji se razumije u automobile.
Vjerujem ništa manje od tebe.
A što se gubitka ili dobitka tiče, Rimac (koliko sam ja shvatio) nije tu ni uložio niti će dobivati išta osim imena Bugatti i onog što uspije prodati ako i uspije što prodati, da dobije još veći prestiž.
Bugatti tvornica ostaje gdje je sa svojim vlasništvom - u današnjoj Francuskoj, Rimac tvornica ostaje gdje je - u Hrvatskoj: samo će sagraditi taj novi R&D centar iz kojeg će Rimac raditi što za Bugatti, što za ostale ulagače (VW, njihov Porsche, Hyundai i četvrte neovisne kupce i svima će se prodavati nešto za što drugi ne bi smjeli znati, bez obzira na suvlasništvo).
Znači ovo je zajednički pothvat, odnosno ulaganje u budući kompaniju koja bi trebala dati ono što Rimac već ima Bugattiu (E hypercar know how) a Švabe ulažu pare.
Kako Rimac tu može izgubiti, ako nije niti uložio ništa keša?
Misliš da oni misle tražiti pare od klinca od 30 i kusur godina ako sve to propadne?
Ja ne mislim, niti mislim da će propasti.
Mislim da ni jedni ni drugi ni treći nisu toliko blesavi da to dopuste.
A da je tržište maleno, jer se proizvodi hiper skup automobil u malim serijama - to smo znali od starta.
Sada barem ima ime Ettore Buggati kraj svoga, ime koje nešto znači.
Ali OK, možda bi zaista trebali razmišljati ovako:
slobodnadalmacija.hr/vijesti/hrvatska/ri...si-genijalac-1110764
Ovo pišu njemački mediji, prema Jutarnjem listu:
www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/njemacki-...ema-zagrebu-15086045
Da zaključim - ja da kontriram tebi Djuro u ovoj temi, ne pada mi na pamet.
Samo ti hoću reć da se zaista nadam da se konačno u poslovnom smislu mičemo s mrtve točke.
I to je to.
A Rimac je već začepio puno ney sayersa, pa nemam razloga sumnjati da će mu i ovo poći za rukom.
Sjećaš li se da nismo vjerovali da će napraviti Concept_Two?
Pa kada ga je napravio, da je jedno koncept a drugo pravi automobil?
Pa je napravio Neveru - da je jedno jedan automobil, a drugo serijska proizvodnja?
Pa je napravio dvije, onda smo malo začepili svi skupa na tu temu.
Sada opet predviđamo najgore.
Kao da želimo da se to desi.
Ja ti kažem, ovo nema veze s tobom ni s ikime odavde - pročitaj te postove koje je objavila Slobodna - garantiram ti da je Dražen živ - mi bi mu našli nešto da ga mrzimo.
Tipa - "Srbin je. Pas mu mater."
EDIT:
Eto, svoje sam mišljenje napisao i ja se zaista nadam da će se ostvariti.
Ako se ostvari, to su radna mjesta za naše potomke u Hrvatskoj, kako se tome ne radovati?
Ako griješim, biti će mi žao - jer ovakve prilike se dešavaju jako rijetko.
Kao kada je Vjeran Piršić sjebao spajanje Janafa i ruskog naftovoda Druzhba pod izlikom ekologije.
A bio je plaćen od Austrijanaca i današnjih dioničara LNG terminala da to radi.
Zanimljivo, LNG terminal mu ne smeta - a oboje se nalazi odnosno trebalo nalaziti na istom mjestu - Krku.
I za kraj, pa EU je propisala do 2034.(ako se ne varam) svi automobili moraju biti električni. A već smo pisali da se ovakvi automobili rade za kolekcionare. Rimcu nije primarna zarada automobil to je reako sto puta, nego dijelovi koje će raditi za druge auto kuće. Automobil mu je samo pokazni primjer što on može napraviti.
No, OK Djuro - živi bili pa vidjeli.
Ja kao totalni laik navijam za njega.
Jer je domaći, jer se spojio s mrcinom od tvrtke ma u kakvoj financijskoj situaciji bila - i nadam se da će to prebroditi.
A dalje, ostaje nam za vidjeti...
06.07.2021 | 21:03
Nisam pročitao, ali sam uspio naći tekst iz Financial Timesa o ovom joint ventureu.
Inače se sadržaj plaća ali izbaci samo naslov, pa sam na ga pasteao na Google i nekako došao do kompletnog teksta.
Možda tu piše financijska strana priče, ako bi netko to trebao obraditi tako to su oni.
Poslovni dnevnik se uvijek ugledavao na njihov stil.
Link:
www.ft.com/content/56be5f08-fe6e-481f-ba6d-71ef49d2cfc4
Ponavljam, ne znam što piše.
Sada ću odgledati polufinale, pa onda proći to.
A od mene sada zaista dosta.
Dao sam svoje mišljenje, debatirati neću jer nisam u ovome doma i to je to.
Samo sam mislio da je ovo koristan link.
EDIT:
Neda na linku.
Imate rješenje, kopirati naslov na Google tražilicu, ispred naslova ukucati FT i kliknuti na prvi link koji će vam dati cijeli tekst.
Ja ga tu neću kopirati da ne kompromitiram stranicu.
Zgodna info: "ovo znači da će Porsche imati 58.2 % vlasništva u cjelokupnoj tvrtki..."
Djuro, pročitaj to pliz - cijeli tekst - zanima me tvoje mišljenje.
Neću ti kontrirati (niti sam mislio ako si prijašnje odgovore tako shvatio) - štoviše neću napisati ništa.
Ali me zaista zanima što imaš za reći.
06.07.2021 | 22:14
Kloba kaže:

Kako Rimac tu može izgubiti, ako nije niti uložio ništa keša?

Treba plaćati račune koji su kod Bugattija veći od prihoda i akumuliranog gubitka. Sasvim sigurno VW nije darivatelj koji mu je dao brand da ga vodi, a oni će nastaviti plaćati račune (ne zaboravi da u VW-u 20% vlasničkog udjela ima i Njemačka preko svoje pokrajine Donje Saske). Toliki hlebinci nisu.

Recimo da hoćeš kupiti kuću. I susjed prodaje svoju. Jer je opterećena kreditima i banka sjedi na njoj i traži svoje što je već potrošeno. I susjed ti veli: dajem ti kuću besplatno, a ti meni daj sobu u kojoj ću živjeti. I on se riješio svoje brige, ima gdje živjeti, a ti si ušao u kuću za koju svaki mjesec moraš davati neku sumu novca koju zapravo ni nemaš, ali ti se dopala ideja da živiš na kućnom broju 12 u duplo većoj kući koju svi u gradu znaju kao lijepu. Mogao bi dio rentati, ali to ti ne pokriva trošak tog kredita koji visi na njoj, a nemaš novaca da to dotjeraš na nulu, i nemaš novaca da to na duge staze financiraš. Bi li se upustio u to?

Dopuštam da, jasno,ne znam cijelu pozadinu svega, ali ovo je sukus. I ponavljam pitanje na koje nisi odgovorio: da ti imaš nešto što je uspješno, poznato, prestižno i donosi novac, bi li se ti toga odrekao?
Ford je u svojem vlasništvu imao Jaguar, Land Rover, Aston Martin i Volvo. Kad je to počelo škripati, sve je (pro)dao. BMW je istu stvar napravio s Roverom. Jednostavno ga je ugasio, podijelio otpremnine, uzeo Mini koji je donosio dobit i gotovo.

Dovoljno sam star i ružan da sam svjestan nekih životnih ograničenja i da znam da preskakanje stepenica kratkoročno pali, ako si mlad i u formi. Ako nisi, onda je samo pitanje kad ćeš krivo doskočiti i slomiti nešto ili se otkotrljati niže nego si bio...
Uostalom, imaš tu puno ekipe koji vode svoje poslove pa ti mogu reći što znači skupiti novac za plaće i kad se sve poplaća koliko ostane i što je održivi razvoj.

Rimcu želim svu sreću, ali neću se oduševljavati njegovim poslovnim potezima koji nad sobom zauvijek imaju stigmu ukradene prvobitne akumulacije kapitala i ni na koji način se osjećati bolje, jer je u Hrvatskoj napravio Neveru ili došao do 55% udjela u Bugattiju. Na to sam imao jednako utjecaja/zasluga kao i na današnju dnevnu temperaturu od 31C.

Živi bili pa vidjeli kako će se to odigrati dugoročno.
06.07.2021 | 22:26
Kako reče dobri stari Keynes (J.M. Keynes), na dugi rok smo svi mrtvi, bitnije je šta če se dogoditi kratkoročno i srednjeročno.
06.07.2021 | 22:31
Ok, Djuro - dočarao si mi situaciju poprilično zorno.
Da je čak i ja mogu shvatiti.
Trebalo mi je, ali shvaćam.
By the way, usporedba s temperaturom me odvalila od smijeha.
06.07.2021 | 22:41
Pa, usporedba sa temperaturom baš i ne stoji, naime, uredu je biti oduševljen sa nečim na što nisi imao ama baš nikakvog utjecaja, ali nije uredu biti ponosan na nešto takvo.

Npr. ona parala "Proud to be Croat" (ili bilo koja druga nacija) je potpuno besmislena, jer pripadnikom nacije postaješ uglavnom rođenjem, a to je nešto na što baš i nemaš nekog utjecaja.
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 4 sati, 30 minuta
  • drlovric: Prvi i zadnji put sam HR reprezentaciju gledao na Poljudu protiv Brazila. Davno je to bilo.
  • Kloba: I zaključno da se i ja priljučim - samo da se nešto novo i zanimljivo događa! :D
  • Kloba: Ma što se atmosfere tiče, nema do Poljuda. Još samo da nisu u svađi s HNS-om, svaka reprezentacija tamo se smrzne kada dođe. Samo šta ćeš kada kafići u koju zalaze Torcidaši otvoreno stavljaju znakove "ne poslužujemo osobe koje su došle gledati reprezentaciju". U tom stilu. Ne vole HNS nikako.
  • Kloba: Evo link [link]
  • Kloba: drlovric, pa spomenuo sam to ako ti je promaklo. Točnije, zacrtali su si da za 112. rođendan Hajduka (11. 02. 2023.) dosegnu probjku od 112 tisuća članova. A kako su ranije stigli sa 60 preko sto, nije bilo nerealno to očekivati. A po podacima za 2022., ako ne griješim, Real je imao 120 tisuća članova
  • drlovric: Ma nema veze, samo nek se nesto desava :D
  • cariblanco: Badava će trčati bili i plavi, kad će bijeli biti prvi ;)
  • drlovric: Poljud bi bio pun da je i duplo veci. Ne postoji na daleko losiji klub sa lojalnijim navijacima :)
  • drlovric: @Kloba: Hajduk ima 100 K clanova. Neki dan su pustili ulaznice u prodaju. Otvorio sam na 3 racunala, 7 browsera, logirao se u svaki (kao clan) da uspijem ugrabiit ulaznicu. I nisam uspio. Srecom je brat raido istu stvar u Njemackoj, pa nam je kupio on. Za 2h rasprodat stadion, serrver padao......lista cekanja po sat i po da udjes u sucelje da bi kupio kartu. I to sve ako si clan. Ostali nisu mogli
  • Kloba: Aha, hvala ti na informaciji!
  • Borisone: Ako imaš i LAN i WIFi aktivan na Mac-u, prioritet ti je po defaultu da promet ide prvo po LAN-u.
  • Borisone: To ti je propusnost WiFi-a usko grlo.
  • Kloba: Što se brzine neta tiče, kada laptop spojim LAN-om na ruter, iako mi je u postavkama i dalje Wi-Fi mreža kao opcija spajanja - brzina je 950 Mbps. Kada iskopčam LAN kabel, doslovno deset sekundi nakon ovog rezultata - brzina padne na 200 do 300 Mbps-a. Nije nam jasno! :D
  • Kloba: A Hajduk je ipak najtrofejniji i najstariji hrvatski klub. Bio bi red da se i oni vrate na staze stare slave. Zanimljivost mi je da imaju registriranih navijača više od 110 tisuća, u rangu Real Madrida. Respect, u svakom slučaju. :)
  • Kloba: Štose nogometa tiče, nisam pratio HNL osim u tekstovima pa ne znam tko je više zaslužio ove godine. Rijeka ili Hajduk. Ako je Rijeka dala više, neka bude Rijeka. Zarad one krađe kada ih je Gračan trenirao, ako se dobro sjećam.
  • Kloba: Star možda godinu dana, refurbished kupljen od A1.
  • Kloba: Mobitel je iPhone SE 2022.
  • Kloba: Ljudi, imam pitanje u vezi brzine interneta. Kako sada imam gigabit download u teoriji, u praksi mi je to na laptopu oko 940 Mbps. No na mobu, koji je spojen na isti Wi-Fi (5G) ne pokazuje više od 450 Mpbs download. Ima li neki razlog tomu?
  • cariblanco: I ja kao Dinavovac, bi Volvo da Rijeka osvoji naslov, jer je to zaslužila
  • drlovric: Dinamo j ezapoceo kao drzavni projekt, da se podigne nacionalna svijest u novonastaloj drzavi. Kasnije je prepusten kriminalnoj skupini na upravljanje, koja je radi osobnih interesa obesmislila cijelu ligu. Srecom ta vremena su iza nas. Mislim da je ove godine Rijeka najvise zasluzila da bude prvak, jer igraju najbolji nogomet.
  • Kloba: Iskreno, radi dobrobiti hrvatskog klupskog nogometa, htio bih da ili Hajduk ili Rijeka ili Osijek osvoje ovu sezonu. Da se stvori nova velika četvorka u ovoj maloj zemlji.
  • Kloba: Pa valjda ćeš ove godine slaviti. Dugo niste bili ovako blizu. ;)
  • drlovric: Za Hajduk. Zato sam ovako mlad i pogubio zivce :D
  • cariblanco: za koga navijaš...naše ;)
  • drlovric: Za vikend sam u Splitu. Ostajem par dana. Ako neko od Jabucara dolszi gledati najveci nogometni derbi u Hrvata, tu sam za pice, kavu, rucak…
  • smayoo: Nažalost, je... :(
  • Djuro genijalac: [link]
  • Djuro genijalac: Kaj je umrla Slađana Milošević?
  • smayoo: RIP Slađana Milošević :(
  • Yonkis: [link] iPhone prodan na aukciji za 130.000 dolara
  • Yonkis: macOS Sonoma 14.4.1: fixes USB hubs connected to external displays may not be recognized; Apps that include Java may quit unexpectedly
  • Soffoklo: Fora. Creating a Macintosh-inspired Mac Studio iPad dock. [link]
  • abajo: Kloba: [link]
  • Kloba: Ekipa, može li me neko upititi n stranicu da si skinem macOS Catalina kako bih nanovo reinstalirao komjuter? Taj OS mi je najnovji koji ovaj moj Retina iz 2013. može "progutati". Kako se svi razumijete u ove stvari više od mene, bio bih zahvalan!
  • cariblanco: Na kraju sam skužio koliko je sati, po svitanju...ono fakat čudno ?
  • cariblanco: Istina je da Paragvaj mjenja vrijeme koji je blizu, ali ja imam Argentinski sim :D
  • cariblanco: Sad na mobu s našim sim_om je 7.25 a na mobu s Argentinskim sim_om je 8.25 ! S tim da Argentina nema promjenu verbena ?
  • cariblanco: Jurors imam dilemma, koliko je sati ? koliko mi je poznato mi nismo premjenili vrijeme, mjenjamo ga sljedeći vikend
  • Zdravac: MKBHD pratim i ja, ok je lik, realno recenzira, ne sipa hvalospjeve
  • Kloba: Ma bez daljnjeg. Čovjek si je osigurao egzistenciju, pa i vrlo luksuzan stil života već sada. Ima video u kojem pokazuje svoj studio, linkao sam ga tu svojevremeno. Ma preludo. A tek onaj Mr. Beast? Taj živi u studiu. Opsjednut YT-om.
  • drlovric: Zaradio j eon puno vise na otm videu. Pogledaj samo broj pregleda :)
  • Kloba: NIsam ni ja znao. A šta ćeš, cijena napretka. Za šta je dao 40 somova, sliku CD-a i iTunesa... :)
  • Yonkis: Kloba, što nisi odmah rekao kako je završio unboxing i aktiviranje iPhonea :)
  • Kloba: MKBHD kupio originalni, nikada otvoreni first gen iPhone na aukciji u Chicagu za 32 tisuće dolara. Sa dostavom, porezima, i dodacima na sve ispalo ga je 40 tisuća. Video je tu: [link]
  • Yonkis: [link] - Justice Department sues Apple, alleging it illegally monopolized the smartphone market
  • Kloba: I ja brže na net, nađem video naslova 7 Ways To Fix PS5 Error Code CE-117773-6 :) I prvi "way2 mi pomogne, skužim da je do njih
  • Kloba: Uglavnom, kada sam htio skinuti save sa clouda PS Plua za Horizon 2, javi mi grešku Error Code CE-117773-6
  • Kloba: EON Premium sam uzeo, ne vjerujem koje sve kanale imam. Ruske, Ukrajinske, pa klasika CNN, BBC, Sky, ovo ono. Ali i puno iz regije
  • Kloba: Ma sve radi što se telemacha i EONA tiče. SONY nije radio, imao je problem kod njih. Sad je sve OK
  • drlovric: Kloba: I ja sam to dobio nedavno. Telemach Fiber Duo Premium nesto.... Kod mene sve radi odlicno.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

cariblanco, IgorD, Riba, Anonimci (449)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.45 Seconds

Provided by iJoomla SEO