Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


26.06.2021 | 21:21
Bertone kaže:
Kome je zanimljiv rally dok imamo Tita i partizane


Fali nam smajli sa cifom na ustima....
26.06.2021 | 21:24
Ma, vidim WRC pa pomislim isti event, druga lokacija. Kao F1.
Sele svijetom.
No površina je različita to je očito i meni. Vjerojatno zahtjeva preinake svega i svačega. Od guma, višeg ovjesa do prozračnijeg kombinezona vozača...
Gruvam napamet.
26.06.2021 | 21:25
Djuro genijalac kaže:
Fali nam smajli sa cifom na ustima....

Dobra...
26.06.2021 | 22:28
Djuro genijalac kaže:

Fali nam smajli sa cifom na ustima....

Fali nama puno smajlova, najviše i najčešće mi flai facepalam
04.07.2021 | 08:56
www.jutarnji.hr/autoklub/aktualno/vozaci...-iznenaditi-15085413

Ne znam kako ovo komentirati
04.07.2021 | 10:08
Totalno nebitno i svojstveno prvom pravilu novinarstva, o čemu Kloba zna vjerojatno sve. Osnovni postulat novinarstva kaže da novinar idiot uvijek proizvede idiotski uradak ili nađe još većeg idiota za sugovornika. Prepisivanje nekog istraživanja iz SAD koje je potpuno irelevantno za nas jer se recimo u SAD Renault R.S nije prodavao / ne prodaje pa se iz ovakvog istraživanja izbacuju nevjerojatno brzi i sposobni auti čiji bi vozači bili itekako u opasnosti od prekoračenja brzine. S druge strane, Dodge RAM za nas postoji samo kao slika....
Da je autor uložio minimum truda ili ima iole osjećaja za realnost, potrudio bi se napraviti istraživanje na istu temu kod nas pa bi onda mogao drviti o tome koliko hoće ovako je ovo, za mene barem, u rangu vijesti o prodajnim rezultatima Citroëna u Boliviji.
04.07.2021 | 10:15
Potpuna istina. Koliko je Djuro u pravu zorno pokazuje fakat da sam ja svojevremeno radio za Auto Moto rubriku Večernjeg lista.
Istina, samo kolumne humorističnog tipa zvane "Moj prvi auto" u kojima sam trebao nalaziti ljude tipa Željko Pervan, koji je veliki zaljubljenik u automobile - ali zamisli da je taj razgovor vodio Djuro?
Ja sam se mogao samo smijati, ali kada bi on rekao bilo što imalo stručnije, poput imena svog prvog auta koji se zvao Citroën Ami 8, ja sam to mogao samo zamišljati jer ni tada, a ni sada nisam imao pojma o kojem modelu priča.
Sjećam se da je rekao da je "motor fućkao u vožnji, zbog čega je fućkao i on pa su zaista postali prijatelji"...
Kripl ja, a on (Pervan) se spustio na nivo kripla.
To drugačije opisati ne možeš.
EDIT:
Ima dobra doku serija na YouTubeu o srpskom slučaju uništavanja novinarske struke. Mediji: hronika propadanja.
Zgodno za pogledati da vidiš kako se taj medijski monstrum može zloupotrijebiti u svačije svrhe, tko god ga hrani.
04.07.2021 | 10:28
Novinarstvo je dotaknulo dno skupa s novimarima.
04.07.2021 | 11:36
To je samo još jedan u nizu besmislenih članaka koje proizvodi današnje "copy-paste" novinarstvo.

Inače, to je jedan od rijetkih članaka koje sam pričitao (prije Moonlike-ovog komentara), znajući unaprijed o čemu se radi, ali rekoh, hajde baš da vidimo kakvu su sad glupost napisali. I stvarno, čista glupost, tj. besmislica.

U zadnje vrijeme sam primjetio još jednu bedastoću vezanu za članke na internet portalima općenito, a to su kilometarski naslovi, u kojima su napisane skoro 2/3 sadržaja članka. Ono, pročitaš naslov i već znaš skoro sve što piše unutra, osim par detalja. I sad bi te kao ti detalji i toliko informacija trebalo "natjerati" da klikneš i pročitaš cijeli članak?!

How, yes, no...

Valjda su i oni skontali da im više ne pale senzacionalistički naslovi kakve su prije koristili, pa misle da bi ovo moglo nešto promjeniti.

Ne znam kako stoje stvari sa tiskanim novinama (već odavno ih ne kupujem), ali prije 15-ak godina, kada sam jedno kraće vrijeme radio kao grafički urednik lokalnih novina, pravilo za naslove je bilo da moraju biti kratki, i u svega par riječi potaknuti čitaoca da pročita članak. Često u samom naslovu čak nije ni bilo nešto iz sadržaja članka, nego neki izraz, uzrečica ili parola, koje su na neki način vezane sa sadržajem teksta, ili akterima koji se u teksu spominju.

Na današnjim portalima, površina koju zauzima tekst naslova skoro je iste površine kao slika koja prati članak.
04.07.2021 | 12:05
Odustajem!

Prije nego sam postao clanak, razmisljao sam si da li ga postaviti u forum "Automobili (i sve oko toga)" ili pod "Evo i malo humora". Ocito sam donio pogresnu odluku
04.07.2021 | 14:23
A da humoru dodamo malo fizike:



youtu.be/yCsgoLc_fzI

04.07.2021 | 20:30
Ovaj članak nije za smijati se, nego za plakati na što je spalo naše novinarstvo.

Ovo me podsjeća na članke tipa "Pogledajte kako se promjenila zvjezda popularne serije iz 80-ih", a onda kad otvoriš članak, shvatiš da se radi o "popularnoj seriji iz 80-ih" koja se nikad nije emitirala u Hrvatskoj (tj. tadašnjoj Jugoslaviji), a ta glumica je toliko "popualarna" da nisam znao ni kako izgleda onda, niti me zanima kako izgleda sada, ali bitno je da se popunilo mjesto na stranici.

Što me opet vodi na besmislenost "template-a" za web-stranice koje koriste neki naši načitaniji portali, u kojima se jedan te isti članak ponavlja nekoliko puta na stranici (kao, ono, ako nam je promakao prvi, drugi i treći put, daju nam priliku da ga pročitamo četvrti ili peti ili n-ti put, bez skrolanja nazad do vrha stranice).

Reklamne agregatore tipa MIDAS ili kako se već zovu, sa čudotvornim lijekovima, mastima, tekućinama, procedurama i ostalim stvarima koje debelo podpadaju pod lažno oglašavanje i očitu prevaru kupca, ne bih ni komentirao.
06.07.2021 | 09:37
Zar nitko od naših auto stručnjaka i auto zaljubljenika ovo s Bugattiem i Rimcem ne komentira?
Nije dovoljno velika vijest ili?
Službeno predstavljanje vjerujem da znate (koga zanima) da imate na YouTubeu - bila su tri auta na Lovrijencu: Rimac Nevera, Bugatti Chiron i Porsche (koji model posljedneg proizvođača - ne znam).
Po stranim auto portalima (koliko stručnim nemam pojma) prvi Bugatti koji će nova tvrtka pretvoriti u "model E" upravo je Bugatti Chiron.
Mene zanima što mislite o vlasničkoj strukturi?
Činjenici da je Rimac na čelu te nove tvrtke i da će joj sjedište biti to novo u Sv. Nedjelji koje će se sada izgraditi - 99%?
Ovo je video od Šebalja na ovu temu, ako ikoga interesira:

I zaista, koliko sada ne volimo Rimca i mislimo li još uvijek da je veliki prodavač magle?
Ako da, onda ne znam koga to Porsche i Bugatti zapošljavaju da im napravi vetting prije ovakvog joint venturea...
06.07.2021 | 09:45
Kad vidim naslov videa koji si postavio, odmah izgubim volju ga pokrenuti... "Rimac preuzeo Bugatti"... cuj to! Ko da ga je kupio. VW je dugogodisnji vlasnik Bugattija (tamo od 1998.),takoder ima suvlasnistvo u Rimcu (preko Porche-a, kojem je takoder VW vlasnik), pa su restrukturiranjem odlucili osnovato novu tvrtku "Bugatti Rimac", kojoj ce Mate Rimac biti na celu.
06.07.2021 | 09:52
Šebalj: "ponosan sam ne samo kao Hrvat, nego na činjenicu da je Mate posramio svakog ambicioznog Hrvata."

Pa tko sam ja da mu kontriram?
06.07.2021 | 09:54
Video sam postavio radi Šebalja, ne radi naslova.
Gledao sam original video i znam vlasničku strukturu.
Ovo su ipak 24 sata - u principu žute novine.
Nisam kriv za to.
Osim toga, i HRT Dnevnik je izašao s potpuno istim naslovom - toliko o novinarstvu...
EDIT:
Sve je to u redu Moonlike, a sada zamisli sebe da sjediš sa morskim psima auto businessa iz tih kompanija i uspiješ ispregovarati da ti ostane većinski udio u suvlasništvu u Rimac automobilima, koji se sada zovu Rimac Group.
18 mjeseci se pregovaralo, i jedva ih je uspio nagovoriti da sjedište tvrtke bude u HR.
Sorry, nije mala stvar - kakav god naslov moderni novinarčići stavljali.
06.07.2021 | 10:02
I čemu moramo svemu nalaziti manu i postavljati stvari kao da bi ih mi napravili bolje?
Čemu to: čuj to, kao da ih je kupio?
Mate ima 37 posto kompanije - ako se ne varam jer to je već za ozbiljne business analize što nisam napravio i nisam kapacitet napraviti - najveći dio u toj grupi (nekadašnjim Rimac automobilima).
A što to znači u svijetu auto businessa ti dočarava Šebalj - kao da smo pobijedili Francusku u bilo kojem sportu na ovome svijetu...
Sorry, ali ako ćemo ga i nakon ovoga pljuvati - ne znam sa kime nešto nije u redu.
Mislim da bi mi danas pljuvali i Dražena Petrovića za "nešto" da nije poginuo.
Očito smo takav narod.
06.07.2021 | 10:05
Ne kontriram ja nikome, da me krivo ne shvatis. Samo mi je takav bombastican naslov smijesan, jer nema veze sa onime sto se zaista dogodilo. Svaka cast Rimcu i njegovim poslovnim potezima. Dokazao je da se moze ako se hoce, i covijek ne staje, vec konstantno ide dalje. Mati Rimcu ja kapu skidam do poda i vjerojatno ce sada svim svojim kriticarima zacepiti usta (mada i u to sumnjam, jer uvijek ce biti onog jala naseg dobro poznatog i uvijek prisutnog ). Veliki je to zalogaj, i zelim mu svaku srecu i uspijeh u daljnjem poslovanju.
06.07.2021 | 10:08
Super.
Drago mi je da smo "na istoj strani".
Dodao sam gore nešto, ne misli da se tiče tebe - nego nas kao nacije.
Jednostavno imam takav utisak da volimo gaziti svakoga tko se imalo izdigne iznad prosjeka.
06.07.2021 | 10:13
Ja sam, by the way, mislio da jučer helikoper na Lovrijenac prebacuje jedan ili dva automobila - obje Nevere - i da će on predstaviti treći automobil.
Ovo nisam ni sanjao.
Toliko je ovo veliko za maloga mene.
Zato jedva čekam znalce (čije mišljenje cijenim, da se razumijemo) da se uključe i kažu što oni misle.
Do tada nemam drugih nego Šebalja koji ima deal sa 24 sata, pa sam ga tamo i našao.
Jbg.
Nije najbolji izbor novina, a šta ću ja...
On mi je OK.
Zna više od mene 100 %, to mi je dovoljno.
EDIT:
Studirao sam sa bijelo obučenom curom koja je Rimca najavila na početku videa "What's next?"
Tonka "nešto", trenirala rukomet ko cura a nakon faksa radila na RTL-u intervjue s poznatim glumcima tipa Brad Pitt i to.
Zato su je i uzeli, zna engleski samo tako.
Ogromna žena. Baš, ali baš full visoka žena.
Ja sa svojih 1,84 cm sam se kraj nje osjećao k'o mali Palčić.
06.07.2021 | 10:20
Zadnja od mene, pa stvarno prepuštam struci.
Komentar od nekog tipa na ovaj video 24 sata na što su mu se i oni nasmijali:
"Mate je u 10 godina iz garaze preuzeo Bugatti a nasa vlast je od Bugatti drzave uspijela nazad u garazu. Bravo Mate"
06.07.2021 | 15:10
Ja bi radije, prije nekog velikog oduševljenja, pregledao krvnu sliku i projekcije Bugattia. Upravljačka struktura Rimac Grupe nije samo Mate Rimac. Možda ima velik udio, ali u drugim udjelima leži keš. Nadam se samo da im Bugatti neće biti uteg oko vrata
06.07.2021 | 15:27
Odgovorio sam ti u Vikakalici. Nisi pogledao video. Sve objašnjeno...
06.07.2021 | 19:31
Kloba, evo da ti velim nekaj. Otkako Bugatti postoji u ovoj reinkarnaciji VW-a, niti jednu godinu nije bio ni blizu mršave nule, nekmoli profitabilnosti. Da upotrijebim jugoanalogiju: to je automobilski Obrovac. U projekt Veyron je utučeno između 7 i 8 količina novaca koja su VW-u bila potrebna da od nule razvije ondašnji polo.
Idemo još jednom: za novac koji je spaljen na projektu Veyron, VW je mogao razviti 7 do 8 (izvori se razlikuju) posve novih modela. Proizvedeno je 450 automobila. Sad uzmi u obzir novce koji su utučeni i jedan bi morao koštati između 25 i 30 milijuna nečega (eura, funti, bofora, litara, bilo čega) da se dođe na prag neke nule.
Bijah tamo negdje 2003. na jednom eventu Toyote na Vairanu (it.wikipedia.org/wiki/Autodromo_di_Vairano) koji je zapravo test staza Quattroroutea i nalazi se u okolici Milana. MI smo se vozikali po ovom dijelu staze gdje su zavoji, a na onom ravnom pravcu duljine 2 km je bio jedan Veyron. S njim bi krenuli (ubrzavanje) pa kočili. Bremze su se dimile, a nakon trećeg pokušaja se izdimilo iz motora i auto je ostao stajati. Pitali smo inženjere što rade, ali nisu odgovarali dok ja jednog nisam pitao na njemačkom Wie gehts? On se okrenuo i rezignirano procijedio: Scheisse....! Tad je projekt već trajao preko tri godine, a tek je 2005. auto bio konačno gotov.
Ovo govorim iz jednog jedinog razloga: bi li ti nekom prepustio nešto što je dobro i donosi dobit? Moja jedina nada je da Rimac nije udio u kompaniji (pro)dao za vlasništvo u gubitašu.
Jer stvari sad stoje ovako: Rimac ima 55% u gubitašu, a Porsche ima 24% kod Rimca (koji je, da se ne zaboravi) zasad isto gubitaš tj. troši više nego prihodi.
Porsche je u svojoj objavi rekao da je Bugatti lani ostvario operativnu dobit, ali tu su svjesno zanemarili preneseni gubitak od prije. Tako da sam ja oko cijele priče jako oprezan.
I za kraj ću ti samo reći jedno: nije Ferrari kupio Fiat, nego je Fiat kupio Ferrari iako su Ferrarijevi auti 10x skuplji od Fiatovih. Hoću reći da činjenica da su bolji gusti groši, nego rijetki cekini. Može Bugatti koštati 2,3 milijuna eura, Nevera 1,3 ili koliko, ali na kraju dana treba sve platiti i otplatiti i zaraditi nekog vraga.
Vjerujem da Rimac računa da će svoj auto pod Bugattijevom značkom prodavati za duplo više novca, ali pitanje je ima li puno ljudi na svijetu koji su voljni toliko platiti električni auto. Druga je stvar koliko dugo može opstati Bugattijeva prodajno-servisna mreža na globalnoj razini bez zaleđa VW koncerna koji sad sigurno otvara šampanjac jer se riješio gubitaša par excellence.
06.07.2021 | 20:04
Znači, tebi je bliže mišljenje da se Rimac - da skratimo - zajebao i nasjeo na šprehu?
OK. Znaš više od mene, no samo da napišem ovo, nemoj zamjeriti.
Ti Šebalja nisi ni trebao odgledati, to sve znaš ziher i sve te podatke imaš u malom prstu, ali meni je recimo bila zanimljiva informacija da ni Concept_One ni Nevere ne bi bilo da se čipovi, baterije i sustavi koji su se proizvodili i proizvode samo za njih, omogućili da se ti automobili uopće naprave. Do danas 30 sustava iz tih automobila prodaje se ostalim auto kućama, prezentacija pokazala što si vjerujem vidio.
Inače ne bi bilo financijski isplativo ali nikako (ako ni ovako nije) - a kamoli okupiti 40 nacija inženjera i stvoriti tvrtku od 1000 ljudi da bi se došlo do jedne Nevere.
Onda to za baterije, da Rimac proizvodi najgušće autobaterije na tržištu koje imaju i neki sustav (ima svoju englesku skraćenicu) da troši energiju baš u smjerovima u kojima ju je najoptimalnije potrošiti u datom trenutku - pa ne izmišljam te stvari već citiram tipa koji se razumije u automobile.
Vjerujem ništa manje od tebe.
A što se gubitka ili dobitka tiče, Rimac (koliko sam ja shvatio) nije tu ni uložio niti će dobivati išta osim imena Bugatti i onog što uspije prodati ako i uspije što prodati, da dobije još veći prestiž.
Bugatti tvornica ostaje gdje je sa svojim vlasništvom - u današnjoj Francuskoj, Rimac tvornica ostaje gdje je - u Hrvatskoj: samo će sagraditi taj novi R&D centar iz kojeg će Rimac raditi što za Bugatti, što za ostale ulagače (VW, njihov Porsche, Hyundai i četvrte neovisne kupce i svima će se prodavati nešto za što drugi ne bi smjeli znati, bez obzira na suvlasništvo).
Znači ovo je zajednički pothvat, odnosno ulaganje u budući kompaniju koja bi trebala dati ono što Rimac već ima Bugattiu (E hypercar know how) a Švabe ulažu pare.
Kako Rimac tu može izgubiti, ako nije niti uložio ništa keša?
Misliš da oni misle tražiti pare od klinca od 30 i kusur godina ako sve to propadne?
Ja ne mislim, niti mislim da će propasti.
Mislim da ni jedni ni drugi ni treći nisu toliko blesavi da to dopuste.
A da je tržište maleno, jer se proizvodi hiper skup automobil u malim serijama - to smo znali od starta.
Sada barem ima ime Ettore Buggati kraj svoga, ime koje nešto znači.
Ali OK, možda bi zaista trebali razmišljati ovako:
slobodnadalmacija.hr/vijesti/hrvatska/ri...si-genijalac-1110764
Ovo pišu njemački mediji, prema Jutarnjem listu:
www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/njemacki-...ema-zagrebu-15086045
Da zaključim - ja da kontriram tebi Djuro u ovoj temi, ne pada mi na pamet.
Samo ti hoću reć da se zaista nadam da se konačno u poslovnom smislu mičemo s mrtve točke.
I to je to.
A Rimac je već začepio puno ney sayersa, pa nemam razloga sumnjati da će mu i ovo poći za rukom.
Sjećaš li se da nismo vjerovali da će napraviti Concept_Two?
Pa kada ga je napravio, da je jedno koncept a drugo pravi automobil?
Pa je napravio Neveru - da je jedno jedan automobil, a drugo serijska proizvodnja?
Pa je napravio dvije, onda smo malo začepili svi skupa na tu temu.
Sada opet predviđamo najgore.
Kao da želimo da se to desi.
Ja ti kažem, ovo nema veze s tobom ni s ikime odavde - pročitaj te postove koje je objavila Slobodna - garantiram ti da je Dražen živ - mi bi mu našli nešto da ga mrzimo.
Tipa - "Srbin je. Pas mu mater."
EDIT:
Eto, svoje sam mišljenje napisao i ja se zaista nadam da će se ostvariti.
Ako se ostvari, to su radna mjesta za naše potomke u Hrvatskoj, kako se tome ne radovati?
Ako griješim, biti će mi žao - jer ovakve prilike se dešavaju jako rijetko.
Kao kada je Vjeran Piršić sjebao spajanje Janafa i ruskog naftovoda Druzhba pod izlikom ekologije.
A bio je plaćen od Austrijanaca i današnjih dioničara LNG terminala da to radi.
Zanimljivo, LNG terminal mu ne smeta - a oboje se nalazi odnosno trebalo nalaziti na istom mjestu - Krku.
I za kraj, pa EU je propisala do 2034.(ako se ne varam) svi automobili moraju biti električni. A već smo pisali da se ovakvi automobili rade za kolekcionare. Rimcu nije primarna zarada automobil to je reako sto puta, nego dijelovi koje će raditi za druge auto kuće. Automobil mu je samo pokazni primjer što on može napraviti.
No, OK Djuro - živi bili pa vidjeli.
Ja kao totalni laik navijam za njega.
Jer je domaći, jer se spojio s mrcinom od tvrtke ma u kakvoj financijskoj situaciji bila - i nadam se da će to prebroditi.
A dalje, ostaje nam za vidjeti...
06.07.2021 | 21:03
Nisam pročitao, ali sam uspio naći tekst iz Financial Timesa o ovom joint ventureu.
Inače se sadržaj plaća ali izbaci samo naslov, pa sam na ga pasteao na Google i nekako došao do kompletnog teksta.
Možda tu piše financijska strana priče, ako bi netko to trebao obraditi tako to su oni.
Poslovni dnevnik se uvijek ugledavao na njihov stil.
Link:
www.ft.com/content/56be5f08-fe6e-481f-ba6d-71ef49d2cfc4
Ponavljam, ne znam što piše.
Sada ću odgledati polufinale, pa onda proći to.
A od mene sada zaista dosta.
Dao sam svoje mišljenje, debatirati neću jer nisam u ovome doma i to je to.
Samo sam mislio da je ovo koristan link.
EDIT:
Neda na linku.
Imate rješenje, kopirati naslov na Google tražilicu, ispred naslova ukucati FT i kliknuti na prvi link koji će vam dati cijeli tekst.
Ja ga tu neću kopirati da ne kompromitiram stranicu.
Zgodna info: "ovo znači da će Porsche imati 58.2 % vlasništva u cjelokupnoj tvrtki..."
Djuro, pročitaj to pliz - cijeli tekst - zanima me tvoje mišljenje.
Neću ti kontrirati (niti sam mislio ako si prijašnje odgovore tako shvatio) - štoviše neću napisati ništa.
Ali me zaista zanima što imaš za reći.
06.07.2021 | 22:14
Kloba kaže:

Kako Rimac tu može izgubiti, ako nije niti uložio ništa keša?

Treba plaćati račune koji su kod Bugattija veći od prihoda i akumuliranog gubitka. Sasvim sigurno VW nije darivatelj koji mu je dao brand da ga vodi, a oni će nastaviti plaćati račune (ne zaboravi da u VW-u 20% vlasničkog udjela ima i Njemačka preko svoje pokrajine Donje Saske). Toliki hlebinci nisu.

Recimo da hoćeš kupiti kuću. I susjed prodaje svoju. Jer je opterećena kreditima i banka sjedi na njoj i traži svoje što je već potrošeno. I susjed ti veli: dajem ti kuću besplatno, a ti meni daj sobu u kojoj ću živjeti. I on se riješio svoje brige, ima gdje živjeti, a ti si ušao u kuću za koju svaki mjesec moraš davati neku sumu novca koju zapravo ni nemaš, ali ti se dopala ideja da živiš na kućnom broju 12 u duplo većoj kući koju svi u gradu znaju kao lijepu. Mogao bi dio rentati, ali to ti ne pokriva trošak tog kredita koji visi na njoj, a nemaš novaca da to dotjeraš na nulu, i nemaš novaca da to na duge staze financiraš. Bi li se upustio u to?

Dopuštam da, jasno,ne znam cijelu pozadinu svega, ali ovo je sukus. I ponavljam pitanje na koje nisi odgovorio: da ti imaš nešto što je uspješno, poznato, prestižno i donosi novac, bi li se ti toga odrekao?
Ford je u svojem vlasništvu imao Jaguar, Land Rover, Aston Martin i Volvo. Kad je to počelo škripati, sve je (pro)dao. BMW je istu stvar napravio s Roverom. Jednostavno ga je ugasio, podijelio otpremnine, uzeo Mini koji je donosio dobit i gotovo.

Dovoljno sam star i ružan da sam svjestan nekih životnih ograničenja i da znam da preskakanje stepenica kratkoročno pali, ako si mlad i u formi. Ako nisi, onda je samo pitanje kad ćeš krivo doskočiti i slomiti nešto ili se otkotrljati niže nego si bio...
Uostalom, imaš tu puno ekipe koji vode svoje poslove pa ti mogu reći što znači skupiti novac za plaće i kad se sve poplaća koliko ostane i što je održivi razvoj.

Rimcu želim svu sreću, ali neću se oduševljavati njegovim poslovnim potezima koji nad sobom zauvijek imaju stigmu ukradene prvobitne akumulacije kapitala i ni na koji način se osjećati bolje, jer je u Hrvatskoj napravio Neveru ili došao do 55% udjela u Bugattiju. Na to sam imao jednako utjecaja/zasluga kao i na današnju dnevnu temperaturu od 31C.

Živi bili pa vidjeli kako će se to odigrati dugoročno.
06.07.2021 | 22:26
Kako reče dobri stari Keynes (J.M. Keynes), na dugi rok smo svi mrtvi, bitnije je šta če se dogoditi kratkoročno i srednjeročno.
06.07.2021 | 22:31
Ok, Djuro - dočarao si mi situaciju poprilično zorno.
Da je čak i ja mogu shvatiti.
Trebalo mi je, ali shvaćam.
By the way, usporedba s temperaturom me odvalila od smijeha.
06.07.2021 | 22:41
Pa, usporedba sa temperaturom baš i ne stoji, naime, uredu je biti oduševljen sa nečim na što nisi imao ama baš nikakvog utjecaja, ali nije uredu biti ponosan na nešto takvo.

Npr. ona parala "Proud to be Croat" (ili bilo koja druga nacija) je potpuno besmislena, jer pripadnikom nacije postaješ uglavnom rođenjem, a to je nešto na što baš i nemaš nekog utjecaja.

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 dan, 15 sati
  • JOHN: I onda češ se moći i digitaljno popišat! :-)
  • drlovric: Razumijem. Hvala.
  • smayoo: U smislu klasične osobne, valjana je bez aktivacije, ali elektronički identitet moraš aktivirati ako je želiš koristiti za digitalno potpisivanje dokumenata ili za pristup uslugama na E-građani
  • drlovric: Platio sam danas 500kn ovu novu osobnu. Jel se ona mora aktivirait koristeci onaj reader, ili je validna i bez toga? Nisam pratio materiju uopce. Hvala!
  • Piko: Upgradeao na monterey .... i dalje na Safariju nema embeded videa npr na [link]
  • rusty: Monterey update jučer oko 19:45, prošao bez problema. Steam client problem neki postoji, ali ostalo radi bez ikakvih problema
  • Miki9890: hmm, da li je itko imao problema sa updateom na Monterey? Nakon updatea laptop se ne pali, ne reagira uopće (macbook pro 13, 2019)
  • Dijete: da, OCR, nisam primijetio da je prije bilo.. primijetio sam da mi nalazi "objekte", ali ne i rijeci... sad kad pronalazi rijeci na, smatram to jako korisno i potencijalno friki
  • m@xym: OCR na fotografijama je iOS uveo sa zadnjom verzijom, ali ne radi na mojoj 8-ici plus, jer traži jači CPU..
  • Daddo: što će reći da ne moraš otvorit photos da bi radio OCR... možeš i upalit kameru samo ili whatsapp ili neki drugi app
  • Daddo: nalaženje riječi na fotkama je isto tako prisutno system wide...
  • Riba: A ovo sto ti kazes Google Photos ima odavno.
  • Riba: To onda nije nalazenje rijeci na fotkama (?)
  • Daddo: nego u tražilicu upišeš primjerice cat... a on ti napravi pametan search između ostalog i među tvojim fotkama na kojima se nalaze mačke
  • Daddo: Ne OCR
  • Riba: Tzv...OCR?
  • Dijete: Super mi je iOS spotlight search koji sad nalazi rijeci na fotkama… jebenica!
  • JOHN: :-) Malo te zekam, ali to je činjenica. I jedno i drugo
  • JOHN: A ja tebi ponavljam da pričamo o istom laptopu. Ulazni model nije 2500 nego je 3800USD
  • drlovric: Pa isto auto moze kostati 30000e i 60000e. Svako bira za sebe. Ja zelim reci da je ulazni model od 2500 odlican stroj koji ce zadovoljiti skoro svakoga.
  • JOHN: Nisi me shvatio. Ja pričam o jednom laptopu koji ima dvije bitno različite cijene
  • drlovric: Ajmo reci da niti 10% korisnika ne treba upgradej od 3800. ja sigurno ne.
  • JOHN: A govorimo o istom laptopu
  • JOHN: 2500 USD nije isto što i 3800USD
  • drlovric: Meni su cijene realne i ocekivane. 2500$ za 16" laptop koji radi minimum 5-6 godina i prodam ga za 500e opet, nije puno. I nikada nece biti.
  • JOHN: Ja čekam nekoga tko će uzimati preko firme
  • jura22: Cijene su već besramno visoke za nove prijenosnike.
  • catalina: Zanima li ikoga MacBook Pro 15 2018, 32GB RAM, i7 2.6GHz, 1TB SDD, 560X, za 15 000kn
  • Hacusy: [link]
  • Hacusy: Cijene iStlye-u: 14''M1 Pro base - 18,839 kn, 16''M1 Pro base - 22,979 kn
  • JOHN: RIP
  • JOHN: Osoba, odnosno glumac čiji ću glas, a i lice, pamtiti dok sam živ
  • smayoo: RIP :(
  • Kloba: On mi simpa bio.
  • m@xym: Umro Žarko Potočnjak.
  • Piko: Samo magsafe kutijica .... sve ostalo je isto ... naravno pro model ... no ionako i originalna kutijica podržava wireless punjenje
  • Mislav2222: Na pro model mislim
  • Mislav2222: Mislim da je magsafe kutijica za punjenje i jos neke sitnice
  • Riba: Piko: [link]
  • Piko: kakav update ? ... link ?
  • Mislav2222: I airpods pro su dobile mali update :)
  • kupus: preporuka alata za testiranje diskova? 10.11 ako je bitno
  • zvone: Nadam se da kosilica neće imati notch da ne bude trava neravnomjerno pokošena. ????
  • JOHN: naravno sa M2 Pro/Max čipekima
  • JOHN: .....kao nešto inovativno....nešto napredno što se može pogoniti iz sobe samo jednim klikom i tako to
  • JOHN: Možda se sprema kosilica za idući event!?
  • zvone: Ne znam zasto nisu pokosili travu , barem za keynote. Da nije to u stilu njihove nove ekoloske osvijestenosti?
  • Riba: Hahaha
  • Piko: Netko zaboravio napomenuti i novi gadget [link]
  • Vanjuška: Imaš TouchID, to je ok. Zamisli FaceID koji kad god pogledaš ekran kupi nešto bez da si mu rekao :D

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.02 Seconds

Provided by iJoomla SEO