Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


23.01.2021 | 11:17
Djuro genijalac kaže:
Ovo je, koliko je meni poznato, odobren itinerer. Još uvijek sam skeptik oko održavanja cijelog relija iako bi iznimno volio da se on dogodi, ali nadajmo se


Nemaš brige, održati će se
Termin je savršen, kraj travnja, proljeće je, početak turističke sezone (dva tjedna iza Uskrsa), korona pod nadzorom (i ako nije bu bila), lokacije zapravo savršene (i za ekipe i za gledatelje) jer je sve dovoljno blizu Zagreba (zračna luka, hoteli, autoceste), a opet dovoljno daleko i relativno slabo nastanjeno da se mogu zatvarati lokalne ceste,... još ako će biti sreće možda padne i zadnji snijeg
28.01.2021 | 16:28
Ovo će biti ludara!

youtu.be/aenAf-PZ90E
  • Dijete
  • Posjetitelj
29.01.2021 | 23:26
JOHN kaže:
Ovo će biti ludara!

youtu.be/aenAf-PZ90E


Sto tocno?
Novi model Tesle, nove boje i kombinacije, novi volan?

Meni je ludara koncept da se neko snima dok bira auto i narucu Novi level unboxing videa.

No salu na stranu, veselim se vidjet taj auto uzivo.
29.01.2021 | 23:39
Nemam strpljenja slušati 10 minuta laprdanja. O čemu se zapravo radi?
30.01.2021 | 09:52
smayoo kaže:
Nemam strpljenja slušati 10 minuta laprdanja. O čemu se zapravo radi?


Radi se o tome da imaš masu od 2+ tone koju možeš od 0-100 km/h ubrzati za 2 sekunde (ne znamo koliko mu treba da stane do 0 km/h jer to nije bitno), osjećaj podloge je kao i do sada nikakav, u zavoju leži kao i svaka masa od 2+ tone u kombinaciji sa G-silom i gumama koje ne prate omjer mase/snage,... jednom riječju nice

EDIT:
E da, još jedna bitna stvar za svakog vozača i vožnju su 23 AMD Navi GPU-a i 8 GB DDR6 RAM-a
30.01.2021 | 10:20
30.01.2021 | 12:22
Bertone ma čak i nije tolika bedara oko toga, mene više muči što umjesto “volana” nisu stavili kontroler od plejke.
Mislim da je to danas must have.
30.01.2021 | 18:57
Razočaran sam skroz. Bezveze. Što mu trebaju prozori, kad imamo VR naočale?!
31.01.2021 | 16:09
Ako tak stvari postaviš, onda ti ne treba ni auto. Imaš VR...
06.03.2021 | 19:34
Evo, da prekinem masiranje s Miletom, ponosno objavljujem da sam danas obišao donji lijevi dio karte i brzince od petka i subote... WRC Croatia dolazi...!

Par slikica
IMG_3651.jpg


IMG_3655.jpg


IMG_3661.jpg


IMG_3662.jpg


IMG_3663.jpg


Bit će lomljenja auti, bit će drame, bit će odustajanja... Ovo je izuzetno zahtjevno kaj smo obišli danas i traži puno sivog između ušiju...
06.03.2021 | 20:04
A jel može možda žuto pomoći ako sivog zafali?
06.03.2021 | 20:21
Za žuto ne znam, ali vjerujem da ih bude koji budu probali s bijelim.....
06.03.2021 | 21:18
Sad, kad sam sredil svoga, cima me da se prijavim.
06.03.2021 | 21:18
Bit će ovo uzbudljivo!
09.03.2021 | 23:47
11.03.2021 | 10:43
Volim voziti Rally na plejki, čak je i gledanje istog zanimljivo i uzbudljivo, u odnosu na klasičnu Formulu ili onaj ubitačno dosadni NASCAR.
Ali nisam u tome, pa... kaj mislite o ovome?

arstechnica.com/cars/2021/03/car-groups-...-eus-hydrogen-drive/
  • Dijete
  • Posjetitelj
11.03.2021 | 10:58
Uvijek me reli rajcal... i uzivo i na telki i na kompu... i da sam v domaji, isel bi gledat...

A da mi je neko reko da cu sa istim uzivanjem gledat jedrenje, stero bih ga gdje mu je mjesto... i onda bih mu se duboko ispricavao...

Jer... oprostite na offtopicu.. ja sam trenutno bas navucen na ovo...

www.americascup.com/

I kak mi je pod nosom, isao sam gledat uzivo i sa obale, i sa broda... nakon sto sam vidio uzivo, prijenos na telki mi je jos bolji...

Idem se sad posipat pepelom, i skuzajte jos jednom na off topicu... (sutra je opet trka...)...
11.03.2021 | 11:00
Vanjuška kaže:
Volim voziti Rally na plejki, čak je i gledanje istog zanimljivo i uzbudljivo, u odnosu na klasičnu Formulu ili onaj ubitačno dosadni NASCAR.
Ali nisam u tome, pa... kaj mislite o ovome?

arstechnica.com/cars/2021/03/car-groups-...-eus-hydrogen-drive/


Kada bismo imali fuzione reaktore da jeftinom strujom izdvajamo vodik to bi moglo biti dobro rješenje. Uvijek sam radije za kemijsku energiju zbog brzine tankanja, radijusa kretanja, manje težine i činjenice da ne ovisi o vanjskoj temperaturi kao baterije. Također, jasno je da mnogi neće moći voziti elektromobil niti za xy godina jer gradska infrastruktura za njihovo punjenje ne postoji. Ajde ti puni elektromobil na mom Turniću gdje je 8 velikih nebodera!

Opet, možda se vremenom izume neke super-lude baterije, jer elektromotor je toliko jeftiniji i lakši za održavanje od bilo kojeg motora s unutarnjim izgaranjem. Osobno me to sve ne zanima previše jer je izgledno da ću biti na dizelu i benzinu još dugo godina.
11.03.2021 | 12:28
Dijete kaže:
Uvijek me reli rajcal... i uzivo i na telki i na kompu... i da sam v domaji, isel bi gledat...

A da mi je neko reko da cu sa istim uzivanjem gledat jedrenje, stero bih ga gdje mu je mjesto... i onda bih mu se duboko ispricavao...

Jer... oprostite na offtopicu.. ja sam trenutno bas navucen na ovo...

www.americascup.com/

I kak mi je pod nosom, isao sam gledat uzivo i sa obale, i sa broda... nakon sto sam vidio uzivo, prijenos na telki mi je jos bolji...

Idem se sad posipat pepelom, i skuzajte jos jednom na off topicu... (sutra je opet trka...)...


Americascup je zakon. Još od onda kad su Australci prvi maznuli kantu Amerima s onim brodom koji je imal kobilicu u obliku okrenutog slova T....
11.03.2021 | 12:29
dpasaric kaže:
Vanjuška kaže:
Volim voziti Rally na plejki, čak je i gledanje istog zanimljivo i uzbudljivo, u odnosu na klasičnu Formulu ili onaj ubitačno dosadni NASCAR.
Ali nisam u tome, pa... kaj mislite o ovome?

arstechnica.com/cars/2021/03/car-groups-...-eus-hydrogen-drive/


Kada bismo imali fuzione reaktore da jeftinom strujom izdvajamo vodik to bi moglo biti dobro rješenje. Uvijek sam radije za kemijsku energiju zbog brzine tankanja, radijusa kretanja, manje težine i činjenice da ne ovisi o vanjskoj temperaturi kao baterije. Također, jasno je da mnogi neće moći voziti elektromobil niti za xy godina jer gradska infrastruktura za njihovo punjenje ne postoji. Ajde ti puni elektromobil na mom Turniću gdje je 8 velikih nebodera!

Opet, možda se vremenom izume neke super-lude baterije, jer elektromotor je toliko jeftiniji i lakši za održavanje od bilo kojeg motora s unutarnjim izgaranjem. Osobno me to sve ne zanima previše jer je izgledno da ću biti na dizelu i benzinu još dugo godina.


Uzimam kokice i čekam Emila da se javi na ove objede
11.03.2021 | 19:56

Nema što, čovjek je u pravu, teško da ćemo u našem životu doživjeti da jedan socrealistički rezidencijalni kvart kao što je taj gdje živi Davor, ili npr. Travno (Mamutica & co) u Zagrebu dobiju infrastrukturu za masovno pay-per-kWh punjenje elektromobila na parkiralištu. Kad smo kod toga, u Rijeci nećemo doživjeti niti da se u tim kvartovima ikad riješi problem parkiranja kao takvog, na stranu punjenje.
Ali mene to ne brine. Ja sam ionako trula buržoazija, živim u obiteljskoj kući i napravim sam sebi priključak za punjenje kakav hoću, snage koje hoću i plaćam kWh po cijeni kućne potrošnje.

O vodiku smo već pričali. Ja sam i dalje stava da je tu najveći problem - sigurnost punjenja. Jako se teško brtvi i prokleto je eksplozivan (dvadeseterostruko je opasniji od LNG ili LPG kao automobilskog goriva). Što se proizvodnje vodika tiče, mislim da nije ona energetski problematična. Samo Francuska ima preko 40 nuklearnih elektrana koje moraju proizvoditi i noću, kad je opterećenje malo pa se kWh prodaje po ispod 2 eurocenta. Suvišak (kad se javi) iz vjetroelektrana iz sjevernog mora ili onaj iz solarki s juga Italije je još jeftiniji. Dakle, za elektrolitičko postrojenje za proizvodnju vodika (na primjer) koje se može automatizirano pokrenuti onda kad ima jeftine energije na mreži i zaustaviti onda kad nema, nije neki problem napraviti, ako se riješi problem sigurnosti masovne distribucije.

Ali možda griješim. Možda zaista već sad postoji supersigurno rješenje za punjenje auta vodikom, takvo koje se može prepustiti na rukovanje prosječnom zaposleniku na benzinskoj pumpi, a da ne postoji značajna bojazan od par desetaka termonuklearnih eksplozija godišnje
11.03.2021 | 20:44
youtu.be/vus_HLnTwz8

Nema problema, Elon Musk bude riješio problem. Ipak baba zna od kud je.
11.03.2021 | 22:41
smayoo kaže:

Samo Francuska ima preko 40 nuklearnih elektrana koje moraju proizvoditi i noću, kad je opterećenje malo pa se kWh prodaje po ispod 2 eurocenta. Suvišak (kad se javi) iz vjetroelektrana iz sjevernog mora ili onaj iz solarki s juga Italije je još jeftiniji.


Možeš mi ovo elaborirati, molim te? Kako je rečenica sročena, dobio sam dojam da se sve odnosi na noćnu proizvodnju struje kad je potrošnja bitno manja, pa mi nije jasno kako solarne elektrane s juga Italije proizvode struju ako je sunce zašlo? Ili sam krivo shvatio?
12.03.2021 | 03:48
Krivo si shvatio, naravno.
Nuklearke noću (kad se smanjuje opterećenje) ne mogu smanjiti teret ispod minimalnog pa proizvode suvišak energije koji se plasira po jako niskim cijenama (pa ga onda troše svi oni kojima je svejedno kad će im raditi to što radi, pa tako mogu i proizvođači vodika, kao i reverzibilne hidroelektrane, kompresori za proizvodnju tehničkih plinova i tako dalje...).
Vjetroelektrane i solarke proizvode onda kad imaju energent (vjetar, odnosno sunce), a ne onda kad energija treba (kao hidroelektrane ili plinske termoelektrane). Pa se onda dogodi da proizvode u trenutku kad njihova energija nije potrebna, nego je suvišak, koji se onda opet plasira po još nižim cijenama (od noćne energije iz nuklearki) i opet ga troše oni isti...
14.03.2021 | 15:28
Prije par stranica ove teme sam napisao da sam mislio da nikad neću napisati da Toyota danas može napraviti zanimljiv auto,... mislio sam na Yaris GR.
Ako nije jasno zašto i dalje slinim na Yarisa GR potrošite 10 minuta na video na kraju posta

Pojašnjenje za one:
- koji su ekološki osviješteni
- kojima je auto pomagalo od točke A do točke B
- kojima je bitno da auto troši što manje
- koji bi bili najsretniji da nemaju auto
- koji su vozački položili od sedmog puta (i to samo zato kaj se komisija smilovala)
- koji ... ma bute se već našli

BMW M2 Competition:
3000 ccm
411 KS
1650 kg

Toyota Yaris GR
1600 ccm
261 KS
1280 kg

14.03.2021 | 18:26
Bertone kaže:
Prije par stranica ove teme sam napisao da sam mislio da nikad neću napisati da Toyota danas može napraviti zanimljiv auto,... mislio sam na Yaris GR.
Ako nije jasno zašto i dalje slinim na Yarisa GR potrošite 10 minuta na video na kraju posta

Pojašnjenje za one:
- koji su ekološki osviješteni
- kojima je auto pomagalo od točke A do točke B
- kojima je bitno da auto troši što manje
- koji bi bili najsretniji da nemaju auto
- koji su vozački položili od sedmog puta (i to samo zato kaj se komisija smilovala)
- koji ... ma bute se već našli

BMW M2 Competition:
3000 ccm
411 KS
1650 kg

Toyota Yaris GR
1600 ccm
261 KS
1280 kg



Jaro GR je vrlo, vrlo ozbiljan auto. Da imam love, kupil bi ga. I to je jedan od 2-3 auta koji se trenutno proizvode za koje to mogu reći...
14.03.2021 | 19:46
Nisam shvatio u čemu je poanta. Voze jedan za drugim 9 i pol minuta. Nisam doduše imao strpljenja gledati sve. Jesam li propustio nešto na sredini?
14.03.2021 | 20:05
Pa ak te ne zanima, onda nemreš ni shvatit! Love neki najbolji krug a i usput odmjeravaju performanse
Pusti još jednom play i probaj se uživit. Ako ne uspije, onda pusti još jednom, pa again and again.
Ak ne uspije, jbg
14.03.2021 | 20:12
BMW M2 Competition je tam negdje 2019. novi koštao oko 650 000 kn, novi Yaris GR danas košta oko 320 000 kn.
BMW ima šest cilindara, Yaris tri, BMW na ravnom pravcu ostavlja Yarisa iza sebe zbog veće snage i okretnog momenta no Yaris ga stiže na gotovo svakom zavoju.

Prevedeno, BMW M2 Competition je samo jedan u nizu odličnih vozačkih auta iz BMWa (ok, možda je to i zadnji pravi vozački BMW jer dioničari BMWa zbog ekologije polagano ubijaju tvrtku), no Toyota koja inače prednjači u izradi nezanimljivih ekoloških hibrida je sa Yaris GRom napravila ne samo jedan od vozačkih auta nego i možda buduću legendu.

Iskreno, da mi ponudiš BMW M2 Competition i Yaris GR za put starom cestom od Zagreba do Rijeke i natrag, bez razmišljanja bi odabrao Yarisa

EDIT:
Zaboravio sam, Yaris ima pravu ručnu kočnicu, a ne nekakvu koju pališ tipkom ... i dodatno za tu ručnu kočnicu, Yaris je valjda jedini serijski auto sa pogonom na sve kotače koji kad mu potegneš ručnu automatski odvoji prijenos na zadnje kotače (sad bi tu trebao ići smajl "slinim" ali ga nema u ponudi).
14.03.2021 | 21:06
Aha. Ajdobro...
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 dana, 4 sati
  • Air: Taj pc laptop je imao cijenu cca 800 eura što nije malo
  • Air: Mislio sam da su se malo pomakli u tom smjeru, ali jok
  • Air: trackpad je... hm...
  • Bertone: Rekao sam ti da je kvaliteta izrade loša, ali sam CPU je brži od CPU-a iz MBP 2014/2015,... stavi na njega LinuxMint pa ćeš vidjeti da nije spor ;)
  • Air: Moj MBP 2014 je ferari / Bentley za usporedbu...
  • Air: Moj utisaK da sam ga platio 100-150 eura plakao bi što nisam dao još 150 za MBP 2014 - 2016 godište.
  • Air: Samo da javim, na kraju sam dobio laptop od frenda. Nije htio čuti za nikakve pare. Skro smo se posvađali ali eto pametniji popušta ;)
  • hal9000: Steve Jobs, vrati se! Sve ti je oprošteno! [link]
  • hal9000: Kakva pizdarija: [link]
  • drpongrac23: Meni onaj sa uzorkom krzna leoparda
  • hal9000: @Bertone: Da, jedan od najdražih Wallpapera ikad.
  • Bertone: 5k [link] i 6k [link]
  • Bertone: ... kojeg rado koristim
  • Bertone: Na stranu sad brzina i ispeglenost OS-a ali mom oku je najljepši i najugodniji bio Mac OS X 10.4 Tiger, a nativni Aqua wallpaper mi je i dan danas jedan od nesmetajućih wallpapera.
  • Air: RIP otišao je i HALID...
  • drlovric: Ja nekako vjerujem da ovo nije bilo jos uvijek ni planirano, vec su to sfusali na brzinu da izadje prije vremena. Cisto da malo zamaskiraju AI blazamu. Da se pise o necemu drugome. NIkakvu konkretnu vrijednost korisnici nisu dobili ovom promjenom.
  • CoffeePod: @drlovric Malo je reć da su se za*ebali. Prezentacija na WWDC je izgledalja lijepo, ali to su bili cherry pickani trenutci, i sve je bilo uvećano. Liquid Glass ne funkcionira dobro na našim malim ekranima.
  • CoffeePod: @hal9000 Probao ga na M2 Airu od djevojke, jer se njoj svidio dizajn sučelja. Ukratko, laptop je vidno usporio sa animacijama, performanse su zagušene. Stvarno je istina da treba pričekati tek idući release kada se ovako velike promjene naprave. Što se mene tiče, svi xOS26 su i dalje Beta.
  • hal9000: @Yonkis: :D :D :D
  • drlovric: .1 bete vec doziraju transparentnost. Skontali su da su na puno mjesta pretjerali, pa se to sada mijenja sa frosty staklom :)
  • Yonkis: hal9000: pretvorio sam se u uho
  • hal9000: Novi dizajn novog MacOS-a je TRAGEDIJA!
  • CoffeePod: Samo se sjetim njegove izjave "We don't ship junk!"
  • CoffeePod: Mene iskreno zanima reakcija Jobs na Tahoe26 i novi iOS26. Znam da je samo volio "lickable" user interface ali ovo izgleda toliko cartoony i bloated da se izgubio premium look.
  • hal9000: Ako ne revolucionaran (a siguran sam da bi ih bilo), što god da je, bilo bi bez kompromisa i jednostavno radilo bez je*emti.
  • VanjusOS: sve nas zanima što bi bilo da je još poživio... da li bismo imali još koji revolucionarni proizvod? ja sam uvjeren da bismo imali i više od jednog..
  • hal9000: @VanjusOS: Ah, kad se sjetim Jobs-a i kako je dobro vodio Apple, dođe mi da sada zaplačem. Kako u zezanciji znam reći: "Steve Jobs, vrati se! Sve ti je oprošteno!"
  • VanjusOS: jučer bila godišnjica Jobsove smrti - zar nitko nije se sjetio toga?
  • dpasaric: Vidim da vam treba više ljubavi, pa nešto s puno pozitive... :)
  • dpasaric: Novi članak na naslovnici! :)
  • drlovric: Ako imamo nekog vlasnika pausalnog obrta, molim da mi se javi. Hvala.
  • Bertone: Sad sam zbunjen, toliko da sam išao googlati da li se što promijenilo oko pojma "tašt", ali kako nije, ne razumijem pitanje ili zašto si došao do takvog zaključka :/
  • drpongrac23: @Bertone- Zašto si pun taštine?!?!
  • Tito: Baš gleado prošli tjedan u Kinoteci
  • Yonkis: [link] ako niste gledali u kinu (Art Kinu) onda morate pogledati na HRT2, večeras, rekao bih da je must-see za sve koji su iz Rijeke
  • Bertone: I tako se od pitanja da li djetetu (za koje ne znamo koliko ima godina) isplati uzeti laptop, došli smo do čiji je ve*i :D
  • jura22: Naveo primjer. Postoje i editori za jednanzbe na macOS-u.
  • smayoo: Pages koristi standardni LaTeX za jednadžbe, kao i LibreOffice (LO ima još i neki legacy sistem od OpenOfficea), a MS Office koristi svoj neki vrlo nepraktičan sistem, oduvijek. Tko piše puno jednadžbi u svojim tekstovima, nauči se LaTeXu jako brzo i puno je brži i efikasniji nego s MSO, na bilo kojoj platformi.
  • jura22: Za unijeti jednandžbu u Pages treba naučiti prohgramirati.
  • jura22: MSO na macOS-u ne radi kao na WIN. Recimo Mail Merge je neupotrebljiv ako ima iole više slogova. Kao tekst procesor je OK, ali je i Pages isto OK.
  • drlovric: Ako bas hoces Air, instaliraj Parallels i opet vrti nativnu verziju Win Office paketa. Radi to dobro.
  • drlovric: Autori MS Office za Win i Mac nisu nikada otisli niti na team building, a kamoli radili skupa. Ta dva proizvoda nemaju zive veze jedan s drugim :)
  • Bertone: Kako to? Pa rekao si da MacOS bolje koristi hardverske resurse :P
  • drpongrac23: @Bertone - evo vidiš, baš suprotno. MS Office na PC-u radi daleko brže i uglađenije nego na Mac-u. Baš si fulao od prve :)
  • Yonkis: jer jabučnjak nije optimiziran ;/
  • ping: Zašto na iPadu ne mogu skrolat u vikalici?
  • Bertone: Imaš pravo, M$ Office na PC-u i W11 piše što korisnik stisne na tipkovnici, dok na MBP i MacOS-u isti taj office radi na misli korisnika :D
  • drpongrac23: Mješate RAM i takt CPU na PC-u i na Mac-u. Dva potpuno različita OS-a koji iskoristavaju resurse na potpuno drugačiji način. Mac je Mac, a PCje PC.
  • Bertone: ??
  • drpongrac23: Mješate RAM 8

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

m@xym, Riba, skunic, zoranowsky, Anonimci (306)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Komentari

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 1.56 Seconds

Provided by iJoomla SEO