Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


06.10.2020 | 14:39
smayoo kaže:
Gle, ako uzmeš u obzir da su ljudi, kako vrijeme odmiče, sve veći (viši i masivniji) kako im raste životni standard (jer se hrane sve više proteinima, osobito u djetinjstvu i mladosti), opet tu nešto ne štima.

Vozio sam se (više puta) u "žabi" (Citroën DS sedan), i to ne kao dijete, nego kao student, kad sam bio jednako visok kao sad. Vozio sam se baš puno puta u GS Pallasu. Vozio sam se nekoliko puta u XM-u. To su sve bili auti u kojima si mogao tulum napraviti, ne samo po visini. Da ne ulazim sad u nepotrebne detalje...

Prvi u kojem sam ostao iznenađen manjkom prostora je bio Xantia, ali barem je na prednjim sjedalima bilo dovoljno visoko. Isto tako i u starom (prvom?) C5.
U ovom kojeg sad kolega vozi (C5 2013.), koji je čak karavan (??!!), i on (1,87) i ja (1,91) moramo razrađivati posebnu tehniku ulaženja jer kad normalno sjedamo na prednja sjedala, udaramo glavom (cca iznad uha) u gornji dovratak. A kad sjednemo za volan, sjedalo mora biti poluležeće, da nam tjeme ne struže po "stropu". Naravno, iza nas ne može sjesti nitko veći od 10-godišnjeg djeteta. A pričamo o C5. Jbg. više mjesta ima u Fiatu Punto...


Pa zašto je tako visok čovjek uzimao auto u koji ima problema sa ulaženjem i sjedenjem?
06.10.2020 | 14:44
Čovjek je cjeloživotni fan Citroëna. Bilo mu je nezamislivo da umjesto starog C5 kupuje išta drugo osim novijeg C5. Nije uopće očekivao takav problem i bio je previše oduševljen kad je sjedao za volan prije kupnje pa nije ni primjetio da je skoro slomio vrat.
06.10.2020 | 14:45
Ono za što mu ja pijem krv na slamčicu čak i nije to što je nizak, nego to što u tako superfancy autu - nemaš gdje odložiti bočicu vode (soka, bilo čega), čak ni ako si vozač, a kamoli ostali putnici.
06.10.2020 | 18:28
Ovo je ladno moglo ići i u temu "humor", ali kad sam već tu, ide tu:



... pa ti radi uvoz Alfe u HR
06.10.2020 | 19:47
Haha, pa to je Alfa obavila nuždu po Mercedesu iz prijezira!

U biti vjerojatno polovnjak kojem meho nije stegao čep od kartera, pa ispao od drndanja. Ili vjerojatnije da su joj maznuli karter prilikom utovara jer bi se inače i prije vidjelo da curi.

Giuliette imaju odlične i pouzdane motore, nisu imale nikakve bitne tvorničke nedostatke, a pogotovo ikakve probleme s uljem. Većina ih je 1.9 JTD, a to su izuzetno trajni motori, obično rikne sve oko njih, a oni ostanu na otpadu ispravni.
06.10.2020 | 22:08
Jbg, da se radi o Audiju ili BMWu, onda ne bi ni postao tu fotku jer bi sam sebi rekao "Ma, vjerojatno su razvalili karter prilikom utovara jer bi se inače i prije vidjelo da curi..."
06.10.2020 | 22:44
Pa realno, odakle može isteći ovolika količina motornog ulja na autu koji nije u pogonu? Moj educated guess je:

1) oštetitili su karter pri utovaru, ili neposredno prije, pa kada se ohladio je pukotina procurila,
2) rađen je servis prije i neki šegrt nije stegao vijak čepa, pa se u drndanju na šleperu otvorio,
3) od vibracija na prednjem dijelu šlepera odvojila se cijev koja ide u hladnjak ulja naprijed lijevo.

Sve skupa ništa strašno, ali glavno da sam danas dobio tridesetak poruka sa svih strana o tome. Strašno je pak to što sve ljude zabavlja u njihovom nepoznavanju tehnologije i potpunoj ignoranciji s dozom balkanskog primitivizma.
06.10.2020 | 23:38
Pa to ti i kažem. Da je na kamionu bio neki Audi ili BMW, svi bi došli do istog zaključka kao i ti, ali kad je to Alfa, onda je to odmah predmet sprdnje...
06.10.2020 | 23:44
Prije dosta godina vozio sam se s kolegom, putovali smo do Dubrovnika (u vrijeme prije autoceste) pa smo imali cijeli dan za ubit ćakulom .

Cca od Otočca do Knina sam ga slušao kako veliča VW (vozili smo se u VW Polu od firme) nabraja sranja i probleme na bratovom Fiatu Tipo, a jedno 10 puta je pri tom ponovio kako mu je retrovizor ostao u ruci kad si ga je htio namjestiti. Nisam kužio što mu se toliko taj retrovizor zamjerio, meni je moj, dok sam vozio stojadina, ostajao u ruci svaki put.

Kad smo stigli do Ciste Provo, stali smo na ručak. Ja otvaram (suvozačka) vrata i - ostane mi kvaka u ruci.

Umrem od smijeha i ponovim mu njegovu rečenicu "Talijanska kvaliteta, štuko i pitura".

A on meni na to, mrtav-hladan "Jbg, ne može sve biti savršeno".

Dakle, na talijanskom autu je to "štuko i pitura", a na njemačkom "ne može sve biti savršeno".
07.10.2020 | 06:38
dpasaric kaže:
Većina ih je 1.9 JTD, a to su izuzetno trajni motori, obično rikne sve oko njih, a oni ostanu na otpadu ispravni.


Davore, cccccc!

U Giulietti je ili 1.6 ili 2.0 JTD. 1.9 JTD je davno rahmetli......

Dečki, režite me gdi sam najtanji, ali ovo je u startu oštećen auto i kao takav utovaren na šleper. Sigurno. Da nije, nema _ebene šanse da ovako ulje izleti van u jednom valu...

Ne znam, ima li ova alfa plastični karter? Ako ima, dovoljno je da zapneš pošteno i onda se dogodi ovo (prije nego krene sprdnja, VAG je prvi počeo koristiti plastične kartere).
07.10.2020 | 09:01
Djuro genijalac kaže:
dpasaric kaže:
Većina ih je 1.9 JTD, a to su izuzetno trajni motori, obično rikne sve oko njih, a oni ostanu na otpadu ispravni.


Davore, cccccc!

U Giulietti je ili 1.6 ili 2.0 JTD. 1.9 JTD je davno rahmetli......


Ma daaa, dobro, to su podverzije, mi to sve zovemo "1.9", "onaj prvi s common-railom".

Ne znam ima li plastičan karter, ovo mi je prvi glas da to netko radi. Na modelima koje ja vozim je metalan, ali ja uvijek kasnim koje desetljeće!
07.10.2020 | 12:26
Kad smo kod kartera, Golf 4 (SDI/TDI) je uredno u ostao bez kartera kod bilo kojeg neopreznijeg penjanja na rizol (i još više spuštanja u rikverc sa rizola).
07.10.2020 | 13:55
dpasaric kaže:

Ne znam ima li plastičan karter, ovo mi je prvi glas da to netko radi.


O da, to ti je sad postao industrijski standard. VAG, PSA, Ford to već koriste. Sigurno i ostali slijede...
07.10.2020 | 16:39
Treba biti pažljiv s plastičnim karterom.

Pogotovo na selu.
07.10.2020 | 19:24
Djuro genijalac kaže:
dpasaric kaže:

Ne znam ima li plastičan karter, ovo mi je prvi glas da to netko radi.


O da, to ti je sad postao industrijski standard. VAG, PSA, Ford to već koriste. Sigurno i ostali slijede...


Ma, nema veze... To su ionako zadnji motori s unutarnjim izgaranjem uopće...
09.10.2020 | 20:10
Vjerujem da je ovo mjesto da se objavi:

Press Release

Croatia and Estonia named in 2021 WRC calendar

· WRC Promoter releases 2021 FIA World Rally Championship calendar
· Croatia joins WRC fixture list for the first time
· Estonia retained after late call-up to host successful 2020 restart
· Covid-19 strategy plays major role in calendar structure

Munich, 9 October 2020 – Croatia will host a round of the FIA World Rally Championship for the first time after being named in the 2021 calendar on Friday (9 October).

Estonia is also included in the 12-round series after being called-up at short notice to host a widely-praised post-lockdown restart event in September. It was the Baltic state’s first WRC appearance.

Kenya’s iconic Safari Rally and Japan, which were both included in this year’s schedule but cancelled due to the pandemic, are also listed. Spain returns after a year’s absence.

The season features nine European events and three outside Europe. It has been strategically designed to allow for a continued Covid-19 impact on international sport by scheduling the majority of rounds from June onwards.

The calendar was approved by the FIA, world motorsport’s governing body, and WRC Promoter managing director Jona Siebel said it would appeal to both competitors and WRC fans alike.

“The inclusion of Croatia to the WRC for the first time is an exciting new challenge to our fixture list and brings huge anticipation,” he added.

“Estonia’s championship debut a few weeks ago proved a massive success, even more so given the short time available to the organisers to prepare the rally. It fully deserves to retain its slot for 2021.”

The 2021 championship in detail
The season kicks-off with the traditional season-opening Rallye Monte-Carlo in the French Alps. It will be followed by Rally Sweden, the series’ only pure winter fixture.

Croatia forms the third round and will be held on 22 - 25 April. It is the opening pure asphalt encounter and will be based in capital city Zagreb.

Portugal’s late-May fixture is the first of three hot weather gravel rounds. It is followed in June by Italy and Kenya, which completes the opening half of the championship.

The cancellation of this year’s Safari Rally Kenya, one of global motorsport’s legendary contests, means the WRC returns to Africa, the world’s second largest continent by size, for the first time since 2002.

Fast dirt road rounds in Estonia and Finland open the season’s second sector in July ahead of August’s United Kingdom date.

WRC Promoter is in discussion with the UK governing body, Motorsport UK, which is working to confirm the required government funding. An announcement is expected to be forthcoming.

Two of the final three rounds take place outside Europe. Chile and Spain precede Japan, which hosts the coveted final round in November. Japan’s inclusion, 11 years after the previous WRC fixture there, marks mainstream Asia’s first appearance since then.

WRC Promoter develops strategy to combat effects of pandemic
The continued consequences of Covid-19, which led to the loss of several WRC rounds in 2020, had a major influence on the calendar structure.

After the opening rounds in Monte-Carlo and Sweden, winter events which cannot be moved from their early year dates, the season pauses for more than two months to allow maximum time for the effects of the pandemic to ease.

No rounds outside Europe are scheduled before late June and only a third of the 12 rounds will be held across the first five months of the year.

“Covid-19 has hit international sporting events extremely hard. WRC has not been spared, leading to the unfortunate cancellation of several events throughout 2020,” said Siebel.

“So, in developing the 2021 FIA World Rally Championship calendar, we had to take pragmatic and strategic decisions on the continuing impact on global travel next year.

“We could not foresee any long-haul events being held in a safe manner for the public, or for our large group of travelling staff, suppliers, competitors and media, for the first five months of 2021.

“It’s essential our event organisers are fully committed to managing the difficult Covid-19 controls we can expect to be in place next year while delivering high-quality championship rounds. I’m confident the 12 rallies chosen for next year will not let us down,” he added.

In a further measure, rallies in Turkey, Latvia, Belgium, Greece, Italy (Monza) and Argentina will be on a reserve list of contingency events in case of Covid-19 issues, the latter as an option for non-European rounds.

The 2021 calendar is:

Round Rally
Date
1
Monte-Carlo
21 - 24 January
2
Sweden
11 - 14 February
3
Croatia
22 - 25 April*
4
Portugal
20 - 23 May
5
Italy
3 - 6 June
6
Kenya
24 - 27 June
7
Estonia
15 - 18 July*
8
Finland
29 July - 1 August
9
UK
19 - 22 August*
10
Chile
9 - 12 September
11
Spain
14 - 17 October
12
Japan
11 - 14 November

* Subject to agreement

ends

Dakle, i službeno je sad. WRC će biti u Zagrebu (Asfaltni reli, Zagreb i Zagorje) od 22.-25.04. 2021. Tko nije nikad vidio reli auto uživo u stagemodu, sad ima prigodu vidjeti kako se negira fizika!
09.10.2020 | 20:15
10.10.2020 | 01:02
Gdje će se to moći gledati? Misliš da će neki naš TV program to prenositi?
10.10.2020 | 01:53
Kakav te crni TV spopao

Rally se gleda tako da kad objave popis etapa, tjedan dana utrošiš na pripremu gledanja i kad si odabrao pogodno mjesto sa kojeg vidiš jedan ili dva zavoja za svaki brzinac, odgledaš taj brzinac i onda trčiš na slijedeći brzinac i novu odabranu lokaciju i tako tri dana
10.10.2020 | 09:03
Bertone kaže:
Kakav te crni TV spopao

Rally se gleda tako da kad objave popis etapa, tjedan dana utrošiš na pripremu gledanja i kad si odabrao pogodno mjesto sa kojeg vidiš jedan ili dva zavoja za svaki brzinac, odgledaš taj brzinac i onda trčiš na slijedeći brzinac i novu odabranu lokaciju i tako tri dana


Točno tako!

Uz malu korekciju: obično ne stigneš uhvatiti idući brzinac, jer posade idu najkraćim putem i imaju prednost prolaska (a cesta može biti i zatvorena) pa onda ideš na onaj drugi. Ako si jako sretan, u jednom danu uspiješ vidjeti uživo 4 brzinca i biti u servisu tijekom servisiranja da vidiš auto izbliza.

A ako ti se to ne čini prikladnim, imaš wrc.com pa wrc plus uslugu koja ti prenosi svaki brzinac. Možeš uplatiti samo jedan reli, a prenose sve. Tri dana si pred ekranom. Fantastičan sistem...

Ali, moraš bar jednom vidjeti I ČUTI WRC auto uživo u stagemodeu; kad prođe, zemlja se trese, zvuk motora, wastegatea, antilag sustava, pucanje iz ispuha na oduzimanju gasa, užareni diskovi....

Čudo!
10.10.2020 | 11:12
Na ovu temu, umem da kažem samo dve reči...alfa romeo
11.10.2020 | 08:09
Tagiram godisnji sljedece godine za ovo! Hvala Djuro na info...
12.10.2020 | 21:15
Frend mi je Pulićev mehaničar, pa sam imao sreće biti u šatoru kada su bili u Rijeci. Nisam baš po utrkama, zadnje sam bio u Buzetu prije dosta godina, ali ovo bi vrijedilo vidjeti i osjetiti!

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 dana, 18 sati
  • jura22: Kakve veze ima kako se ikoliko i od koliko puni baterija? Baterije na bazi litija nisu osjetljive na dopunjavanje osim ako Apple ima neku urotu i nakon xy punjenja lazno pokaze da je baterija gotova.
  • ante_p: @drlovric potpisujem :)
  • drlovric: Stvarno pazite kada cete puniit telefon, i koliko. I od koliko. Da bi eto baterija potencijalno duze trajala. I to nekome ko ce ga kupiti rabljenog od vas? :) Svaka cast, la ja za to nemam zivaca ni vremena. Ni volje.
  • big_mac: Koristim ga dosta i za gejming i cesto nadopunjamavam kad je na 80,90%,jako cesto je na punjacu
  • songoku: Pa koliko ga onda koristis ako uspijes cili jedan ciklus 'potrositi' dnevno a non-stop je na punjacu
  • big_mac: 8.10 je bilo tocno 7mj i taj dan je palo za 1%
  • songoku: @big_mac Ali to je vise od jednog cijelog ciklusa dnevno, ako kazes da je 7 mjeseci star
  • big_mac: iMazing kaze 224 ciklusa punjenja
  • JOHN: :-)
  • JOHN: big_mac svaka čast na dosljednosti, ja ne bi imao živaca pratit jel mi baterija na 50 %. Al na 20% mi nije bed jer je ionako tada vrijeme za spavanac!
  • big_mac: @ante_p iphone xs Nakon 7mj palo 1%
  • ante_p: @big_mac koji iphone imas? za koliko vremena korišenja punjenja izgubio 1% na bateriji? kod mene u 2 godien na 84% iphone x
  • big_mac: Ja sam sa novim ajfonom odlucio imati bateriju sto cesce na punjacu i nisam dopuštao da padne ispod 50%.Rezultat toga je da evo tek nakon 7mj maksimalni kapacitet je pao za 1% dok bi na prijasnjim baterijama to bilo puno puno prije.
  • drpongra: Prije sam pazio na to, ali na posljednja 2 iPhone-a me baš briga, i sve radi za 5!
  • drpongra: Puniš po potrebi i kako te volja, svaka baterija ima svoj vijek trajanja, pazili mi na cikluse punjenja ili ne.
  • Daddo: LiPo ne vole baš potpuna pražnjenja.
  • lucija: Otkad radimo od doma, zaboravim ga staviti na punjenje navecer jer nema potrebe pa si razmisljam jel mi bolje gs ;puniti svaku noc kada je jos na 30-40% baterije ili sto?
  • lucija: Ekipa sto se tice basterija na novijim mobitelima, je li ok ak se isprazmi do kraja pa ju puniti ili je bolje pretkraj ju puniti?
  • lucija: U T-Comu je 552kn mejsecno dok je ovdje 69EUR mjesecno 199 EUR odmah.
  • lucija: Da, razlika je cca 1000 kn. Tu je Pro 1120 pa nadalje. [link]
  • Matija klc: Zato je kod nas u istyle paprena cijena
  • Beli: thnx lucija. To je dobra cijena.
  • lucija: 199 EUR odmah *
  • lucija: 256 GB je 199 EUR 30 na 24 mjeseci.
  • lucija: Sve je to istina Daddo. A s cijenama Samsung modela, ne znam koliko je iPhone samo statusni model vise.
  • Beli: Hej lucija, ak mije tajna, koliko GB, gdje i cijena. Hvala unaprijed :)
  • Daddo: Jel najbolje ikad i bez greške? Ne. Ali je za moje potrebe najmanje loše. I radije i generacijski stariji apple uređaj nego aktualnu alternativu.
  • Daddo: Vrijedi toliko koliko netko sam sebi odredi. Isplati li se? Meni da. A nije da nisam probao većinu alternativa.
  • Daddo: i prije no me optuži itko za seksizam... nije to samo ženska stvar... većina protuargumenata je - ne vrijedi te novce.
  • Daddo: Icokej... žene su ionako - meni je ljepši. A iphone je još uvijek većini (nažalost) statusni simbol a ne potreba.
  • Daddo: reko bi onaj glumac - nije da nemam nego ne dam. :D Što Pro ima a da meni treba? LiDAR? Ne treba mi.
  • lucija: smijem se jer je to dosts zensko razmisljanje
  • lucija: 12ica mi malo izgleda kao igracka jeftina, pro je dosta ljepsa haha
  • Daddo: dimenzijama najradije bih mini... strah me samo kakva je autonomija aktualnih modela po pitanju baterije... pa možda nakraju završim na 12
  • big_mac: Ja se dvoumim izmedu 12 i 12 pro. Kamera mi je skoro pa nebitna a vidim sve ostalo je isto pa cu vjerojatno uzet 12
  • lucija: Hvala :D Imala sam 8icu, dosta je veci. Nadam se da ce me sluziti barem 3-4 godine :D
  • stefanjos: neka te dugo sluzi :) ja cekam mini :)
  • lucija: Kupih danas 12icu, super zgleda. Evo fotki grafitnoh, dosta je lijep: [link]
  • lucija: Ja najcesce citam Jabucnjak anonimno jer se zaboravim ulogirati. :P
  • smayoo: Anonimci nisu ulogirani, Vanjuška. Kako misliš da može biti neki decidirani kriterij po kojem bi znao da su otišli? Možeš samo odrediti neko fiksno vrijeme nakon kojeg ćeš podrazumijevati da su do tad sigurno otišli
  • smayoo: :D
  • Riba: :)
  • Djuro genijalac: Riba, MAJSTORE!!!!! :-D
  • Riba: Laziramo broj posjeta da obmanemo ogasivace.
  • Riba: Koliko para, toliko muzike!
  • Vanjuška: To je neki bug, mislim ono, 399 anonimaca odnosno neulogiranih korisnika da je odjednom sad na forumu, teško :D Nešto je Riba opet zajebao :P
  • smayoo: kao i na svakom forumu... :)
  • Robert_84: malo gledam ove brojeve... tko je prisutan. zanimljivo uvijek istih par imena i recimo od 200-40 anonimaca. A u forumu uvijek istih 10 clanova raspravlja o svemu. :)
  • smayoo: Taj kabel gura velike frekvencije. Mali su izgledi da nešto über jeftino radi pouzdano i bez gušenja
  • kupus: morat ces od kineza onda, al ces ga cekat

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Komentari

Novo u Appleu

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 0.88 Seconds

Provided by iJoomla SEO