Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


21.04.2020 | 17:17
Bertone kaže:
OK, auto je friško opran prije slikanja (jer se s njega još cijedi voda), ali kako možeš imati tako čiste felge?
Budi drug i otkrij tajnu


Mislim da je štos samo u tome da se redovno brine o njima. Kada se dozvoli da se zapeče kočiona prašina u kutevima, onda se to kasnije vrlo teško skida. Iako imam sredstva za aktivnog čišćenje felgi, rijetko kada to koristim, samo obična špricalica za kućanske površine tipa "Ajax" ili nešto slično i neka stara krpica.
21.04.2020 | 17:20
Djuro genijalac kaže:
Jednostavno: ne vozi se


Da, čarobno je nakupila 257.323 km!
21.04.2020 | 17:37
Bertone kaže:
Sad sam malo bolje pogledao felge i našao sam četiri točkice i dvije masne mrljice ... nego, išao sam ponovno pogledati sliku i je li to na kapici ventila zmija obitelji Visconti?


Imaš zaista oko sokolovo! No, pa neću valjda imati no-name kapicu ventila!
21.04.2020 | 18:00
dpasaric kaže:

Imaš zaista oko sokolovo! No, pa neću valjda imati no-name kapicu ventila!


Palac gore za decentni optički tuning (mislim na kapice ventila)
Kaj se tiče felgi i kočnica, više sam pristalica manjih felgi (17" je za tu GT taman) i kvalitetnih kočionih obloga (Ferodo DS2500), no ako te veseli guma debljine prsta i besplatno razbijanje bubrežnih kamenaca samo naprijed
21.04.2020 | 18:06
Djuro genijalac kaže:
Oko ovih mega velikih bremzi imam podijeljeno mišljenje. Jednostavno mislim da je to overkill koji ne donosi poboljšanje. Razlog za takav stav? WRC auto u makadam specifikaciji ima 15 cola kotače i diskove od cca 280-290 mm. A na makadamu se non-stop koči, i kad juriš, kočiš da bi prebacio težinu... Auti imaju 380 KS i 1200 -1300 kg i dovoljno im je...
Ali, cijenim trud i muku oko ugradnje i ne odričem da brembo lijepo izgleda....


Dijelom se slažem, to je za većinu situacija u normalnom prometu zaista "overkill". No, ako idemo odgovoriti na pitanje koči li auto ovako bolje - naravno! Pogotovo to važi ako je u pitanju življa vožnja malo duži period, recimo stara cesta KA - RI na nizbrdo, ovakve kočnice je teško pregrijati na normalnoj prometnici. Što recimo nije baš bio slučaj s mojom starom 33-icom gdje sam prvi put saznao što je "fejding" i nije mi se svidjelo. Meni je dovoljno da me takve kočnice spase i samo jednom pa da isplate svoju cijenu.

WRC ima manje diskove jer imaju manje kotače jer im gume moraju imati "mesa", ne može se takva utrka voziti na niskoprofilnim gumama. S druge strane, ako pogledamo DTM/ITC tip utrka vidimo da svi imaju velike rotore, obično i dvokomponentne + ogromna kliješta, često i sa šest klipova. Kod GT nisam ništa posebno pretjerao, to su tvorničke kočnice s top modela, znači nešto što je i sama tvornica posložila. Jesu li oni pretjerali, možda malo i jesu, ali neka, nije mi žao.
21.04.2020 | 18:22
dpasaric kaže:
Djuro genijalac kaže:
Jednostavno: ne vozi se


Da, čarobno je nakupila 257.323 km!


Ajde, kupil si ju sa 239.123....
21.04.2020 | 18:26
Bertone kaže:
dpasaric kaže:

Imaš zaista oko sokolovo! No, pa neću valjda imati no-name kapicu ventila!


Palac gore za decentni optički tuning (mislim na kapice ventila)
Kaj se tiče felgi i kočnica, više sam pristalica manjih felgi (17" je za tu GT taman) i kvalitetnih kočionih obloga (Ferodo DS2500), no ako te veseli guma debljine prsta i besplatno razbijanje bubrežnih kamenaca samo naprijed


Bertone, imaš DS2500? A po zimi? Ja sam ih imal, po ljetu fantastične, što se više griju, bolje koče, ali po zimi, kad je bilo ispod nule, kuhana bukovina. Ozbiljno, došlo mi je da sidro vozim sa sobom, jer auto nije kočil uopće...
Na kraju sam najzadovoljniji s ATE-om. NIKAD ne cvili, uvijek vrlo dobro koči, i ne praši se baš previše. Odmah do njega je TRW koji je vrlo sličan u ponašanju. Jeftini Ferodo je za pod stol podklocnat, ako se klima i to je to. Valeo cvili ko da je kolinje....
21.04.2020 | 18:29
dpasaric kaže:
Dijelom se slažem, to je za većinu situacija u normalnom prometu zaista "overkill". No, ako idemo odgovoriti na pitanje koči li auto ovako bolje - naravno! Pogotovo to važi ako je u pitanju življa vožnja malo duži period, recimo stara cesta KA - RI na nizbrdo, ovakve kočnice je teško pregrijati na normalnoj prometnici. Što recimo nije baš bio slučaj s mojom starom 33-icom gdje sam prvi put saznao što je "fejding" i nije mi se svidjelo


Pa nemreš uspoređivat 33-cu s modernim autom. Onda ni jedan auto nije kočil... Kad se sjetim petarde turbo, to je bilo pogibeljno. Honde kad su počele dolaziti s VTEC motorima (pa i prije toga) isto tako. Spališ bremze u tri kočenja i onda bacaj sidro...
21.04.2020 | 19:37
Djuro genijalac kaže:

Bertone, imaš DS2500? A po zimi? Ja sam ih imal, po ljetu fantastične, što se više griju, bolje koče, ali po zimi, kad je bilo ispod nule, kuhana bukovina. Ozbiljno, došlo mi je da sidro vozim sa sobom, jer auto nije kočil uopće...

Nemam više, u desetom mjesecu sam mijenjao sva četiri diska, pločice i amortizere.
Kako mi je auto u banani van standarda 288/230 (standardni su 256/230) i ovlašteni (vjerovao ili ne) nije imao na lageru diskove i amortizere, u dva dana sam išao sam nabaviti dijelove i jedino što sam mogao naći, a da ne čekam danima da stigne je bilo Brembo (diskovi/pločice) i Kayaba (amortizeri).
Što se tiče Ferodo pločica istina je da malo lošije koče kad je zima i da hoće cviliti (kao da natežeš mačka za rep u veljači), ali rijetko kočim pa mi to nije smetalo
21.04.2020 | 19:37
Djuro genijalac kaže:
Pa nemreš uspoređivat 33-cu s modernim autom. Onda ni jedan auto nije kočil... Kad se sjetim petarde turbo, to je bilo pogibeljno. Honde kad su počele dolaziti s VTEC motorima (pa i prije toga) isto tako. Spališ bremze u tri kočenja i onda bacaj sidro...


Ja nemam pojma o čemu vi pričate. Moja nekadašnja stojka je super kočila Bio sam razvio Pavlovljev refleks da svaki put kad kočim moram trgati volanom desno, da je vratim u svoju traku. Ali najdraže mi je bilo kad bi mi povremeno, zbog tragova vode u kočionom ulju, propala kočnica u odsudnom trenutku pa bi kočio ručnom i očenašem.
23.04.2020 | 18:30
Porsche izbacio svoj "radio" za starije modele sa siri podrskom. respekt za ovaj potez.

www.macrumors.com/2020/04/23/carplay-radios-classic-porsches/
23.04.2020 | 19:08
kupus kaže:
Porsche izbacio svoj "radio" za starije modele sa siri podrskom. respekt za ovaj potez.


Beskorisno, što će ti radio u 911?

23.04.2020 | 19:36
Naplaćuju li godišnju pretplatu od 80 $ za tu funkcionalnost kao BMW?
08.05.2020 | 20:08
Evo jedne trezvene analize trenutnog stanja iz perspektive UK, i pokušaj gledanja u budućnost...

Harry Metcalfe nije bezveznjak i ovo je, rekao bih, odmjeren i uravnotežen prikaz

08.05.2020 | 20:50
Pratim njega i inače. Pametan, odmjeren čovjek. Sve što je rekao stoji.

Mene veseli da EU ide u te električne aute tako naglo "grlom u jagode", bit će više jeftinih klasičnih automobila za nas siromašne kojima je "10 godina staro vozilo" gotovo sasvim nov auto! Prosjek starosti mojeg voznog parka je 16,66 godina.
08.05.2020 | 21:20
Jbg, ja fkt nisam tip za te video blogove ili kako se to već zove. Nemam strpljenja slušati čovjeka kako zamuckuje i u hodu smišlja rečenice 23 minute, da bi dočekao čuti ono bitno. Jel ima to negdje napisano što je imao za reći? Onda mogu preletjeti preko truć bla dijela i koncentrirati se na bitno...
08.05.2020 | 23:42
President's brief: električni automobili nisu "zero emission" vozila, u račun treba, uz sve emisije CO2 nastale pri proizvodnji i zbrinjavanju starih baterija, uzeti i emisije nastale pri proizvodnji struje u nekoj konkretnoj regiji, pa tako emisija CO2 električnih vozila može biti u rasponu od vrlo niske, pa do čak veće od klasičnih automobila.
09.05.2020 | 11:25
Dakle, nije rekao ništa novo i ništa što se ne zna već 20 godina. A CO2 footprint veći od klasitčnih automobila sigurno ne može biti. To je glupost i laž koju uporno progurava naftni lobi već desetljećima i svi je spremno puše bez trunke razmišljanja.
Napisao sam već nekoliko puta ovdje, ne da mi se više. Ukupna (od bušotine do kilometara na cesti) efikasnost osobnih automobila na unutarnje izgaranje manja je od 5%. Ako netko elektro automobilima zbraja CO2 footprint od naftne bušotine do kilometara na cesti, i zbraja neke fiktvne energetske troškove pri oporabi baterija koja se još niti ne radi (jer nije trenutno potrebna), neka ih onda zbroji i klasičnom automobilu. Od naftne bušotine do benzina u spremniku rafinerije, već su premašili ukupno CO2 footprint elektromobila koji se puni strujom koju proizvodi klasična termoelektrana na teško loživo ulje ili kameni ugljen, a onda na to neka još dodaju transport goriva do benzinske pumpe i tek onda ono što proizvede sam motoro s unutarnjim izgaranjem u osobnom automobilu.

Ta teza je podjednako besmislena kao i kad netko tvrdi da se u srednjem vijeku živjelo zdravije jer nije bilo raka i alergija, a pri tom zaboravlja koliko je ljudi umiralo od kuge, kolere, gube, žute groznice i sl.
09.05.2020 | 12:03
Dao je konrektan primjer gdje ako se uzme najekološkiji auto s klasičnim motorom i ako se uzme elektromobil koji se "hrani" strujom u pokrajni s termocentralama na ugljen ili mazut, da klasičan auto radi manje štete. Meni to uopće ne izgleda nemoguće kada se koristi gorivo koje izdašno zagađuje. Druga je stvar što mislim da je takvih regija relativno malo i da će ih biti sve manje jer trendovi guraju čistu energiju.

Veći problem mi se čini infrastruktura strujne mreže. Ne znam baš kako bi se to punili elektromobili na jednom Turniću npr. Mnogi gradovi uopće nemaju rješenje za vlasnike takvih automobila ako žive u centru, to je sve skupa ok za one koji žive u svojoj kući, imaju garažu ili dvorište i onda kupe prikladan punjač.
09.05.2020 | 12:06
Nisam nešto previše pratio temu, ali u zadnje vrijeme sve češće vidim oprečna tumačenja oko utjecaja na okoliš. Barata li itko sa provjerenim podacima iz pouzdanih izvora? Počevši od potrebne sirovine, preko utrošene energije za proizvodnju pa sve do konačnog proizvoda, te naravno utjecaj na prijeđenih 100 000km i zbrinjavanje otpada
09.05.2020 | 12:12
dpasaric kaže:
Dao je konrektan primjer gdje ako se uzme najekološkiji auto s klasičnim motorom i ako se uzme elektromobil koji se "hrani" strujom u pokrajni s termocentralama na ugljen ili mazut, da klasičan auto radi manje štete.


I to jednostavno nije istina. Daj čitaj što pišem, nije na mađarskom.

Nije istina, zato što u toj usporedbi zanemaruje CO2 footprint cijelog procesa od vađenja nafte do gotovog benzina u spremniku rafinerije kod klasičnog auta, a kod elektro auta sve to uzima u obzir.

Kao da s jedne strane važeš krumpire rinfuzo, a s druge strane ih važeš u željeznim kantama...

Meni to uopće ne izgleda nemoguće kada se koristi gorivo koje izdašno zagađuje.


Koje to gorivo "izdašno zagađuje"? Najprljavija i najzastarjelija termoelektrana na ugljen po proizvedenoj jedinici energije zagađuje STOTINE i TISUĆE puta MANJE od najčišćeg automobila.

Veći problem mi se čini infrastruktura strujne mreže. Ne znam baš kako bi se to punili elektromobili na jednom Turniću npr. Mnogi gradovi uopće nemaju rješenje za vlasnike takvih automobila ako žive u centru, to je sve skupa ok za one koji žive u svojoj kući, imaju garažu ili dvorište i onda kupe prikladan punjač.


To je problem, da. Isto kao što je problem prije 100 godina bio što ljudi s autima nisu imali gdje natankati, jer nije bilo benzinskih pumpi. Pa još prije 30 godina si morao, na putu od Zagreba do Rijeke ili obratno, paziti koliko imaš goriva u spremniku i u koliko sati se koja pumpa zatvara, da ti se ne dogodi da nemaš gdje natankati.

Neprimjereno je uspoređivati stanje infrastrukture podrške benzinskim autima danas, s onim koju imamo za elektro aute. Uspoređuj kakva je danas podrška elektro autima, s onom kakva je 1920. bila benzinskima.
09.05.2020 | 12:16
JOHN kaže:
Nisam nešto previše pratio temu, ali u zadnje vrijeme sve češće vidim oprečna tumačenja oko utjecaja na okoliš. Barata li itko sa provjerenim podacima iz pouzdanih izvora? Počevši od potrebne sirovine, preko utrošene energije za proizvodnju pa sve do konačnog proizvoda, te naravno utjecaj na prijeđenih 100 000km i zbrinjavanje otpada


Djuro me svojedobno tražio da mu citiram izvor pa sam mu naveo knjigu "Energetika u procesnoj industriji", prof. Preleca. Čovjek je radni vijek proveo kao direktor energetike u riječkoj rafineriji. Uzmi pa prouči. Djuro mi se nije poslije javio s komentarima...

A ako uzmemo u obzir ekološki utjecaj na prijeđenih 100.000, tu smo tek debelo na strani elektromobila. Litijske baterije u Teslinom režimu korištenja drže oko 300.000 km ili više prije nego je potrebna zamjena. I to je jedino što se u tih 300.000 treba reciklirati. A prosječan auto s klasičnim motorom proizvede koliko? 4? 5? 7? litara otpadnog motornog ulja svakih 15.000 km. Dakle, do 100.000 proizvede i do 50 litara, ili tu negdje.

Tko ne zna što se događa s tim uljem, neka posjeti tzv. "sanirani" deponij crne jame Sovjak, na Viškovu. Baš je fora za vidjeti...

www.google.com/search?source=univ&tb...iw=1992&bih=1050
09.05.2020 | 12:20
Evo, molim vas, MOLIM VAS. Argumentirajte što god želite na temu elektro vs klasični auti, ali NEMOJTE proguravati te laži i gluparije kako u IKOJEM scenariju auto s motorom s unutarnjim izgaranjem može biti ekološki prihvatljiviji od električnog. Diskreditirate time vlastitu inteligenciju, zdravu pamet i dobar ukus...
09.05.2020 | 16:49
Ja se bas radujem elektricnim autima. Jedva cekam kabel sa 7. kata spustati na parking ispred zgrade

Planirao sam kupiit za pocetak neki hibridni auto, ali vidjet cemo to jos. Neprakticno je skroz kada ne zivis u privatnoj kuci.
09.05.2020 | 17:22
Dobro, dobro, ti si radio u termoelektrani, tako da se slažem da su tvoji argumenti bolji i s pozadinom i iskustvom u tom sektoru. Ne ubij glasnika! Ja sam ti dao president's brief što je čovjek u videu rekao i koje je argumente naveo kao istinite. Inače, pratim njegove objave, pa znam da je razuman čovjek, što ne znači automatski da je i ovaj put u pravu.

Slažem se i ja da su elektromobili budućnost, ali više iz razloga jeftinog održavanja, nego li išta drugo. Nisam neki ljubitelj dok se ne pojavi neki model meni po guštu, a onda možda budem malo prijemčljiviji za sve to. Valjda će se do tada posložiti i infrastrukra za punjenje takvih vozila.
09.05.2020 | 17:25
Ne znam kako je u BIH, no sada već postoji jasan i razrađen zakonski okvir koji omogućava lokalnim samoupravama, a i suvlasnicima privatnih parcela da ugovore postavljanje punionica elektromobila s nekim od ovlaštenih isporučitelja (mislim da ih je u Hrvatskoj trenutno 4). Ako postoji minimalan očekivani promet (broj elektromobila puta prosječno punjenje u kWh mjesečno), isporučitelj postavlja punionicu o svom trošku, a preuzeta energija se plaća karticom.
Ljudi koji žive u obiteljskim kućama su u prednosti jer mogu koristiti (jeftiniju) energiju s kućnog priključka, ali to ne znači da se neće razviti mreža punionica za sve ostale.
09.05.2020 | 17:35
dpasaric kaže:
Dobro, dobro, ti si radio u termoelektrani, tako da se slažem da su tvoji argumenti bolji i s pozadinom i iskustvom u tom sektoru. Ne ubij glasnika! Ja sam ti dao president's brief što je čovjek u videu rekao i koje je argumente naveo kao istinite. Inače, pratim njegove objave, pa znam da je razuman čovjek, što ne znači automatski da je i ovaj put u pravu.

Slažem se i ja da su elektromobili budućnost, ali više iz razloga jeftinog održavanja, nego li išta drugo. Nisam neki ljubitelj dok se ne pojavi neki model meni po guštu, a onda možda budem malo prijemčljiviji za sve to. Valjda će se do tada posložiti i infrastrukra za punjenje takvih vozila.


Oprosti, nisam ni usmjerio sad sve to na tebe osobno. Radi se o namještenoj i falsificiranoj tezi koja se stalno, uporno i iznova reciklira. Jedan novinar prepisuje od drugog, sa sve većim uvjerenjem kako je to istina, a na temelju nikakvih činjenica. Kako reče JOHN, gdje su izvori?
09.05.2020 | 22:37
Katastrofa, u temi o autima samo pričate o ekologiji kao da smo na forumu Grete Thunberg

Evo jedna fotka od jučer (netko će lakše prebroditi samo izolacuju u Splitu)

zabavazakarantenu.jpg
09.05.2020 | 23:15
Ide negdje na restauraciju. Takve potpuno sređene i dograđene dostižu i 150.000 €.
10.05.2020 | 00:02
Znam,... no ljepša mi je pomisao da će netko sam polako šarafiti po njoj

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 sati, 38 minuta
  • dpasaric: U komentarima zadnjeg članka sam se osvrnuo na novi iMac i koliko njegova objava utječe na odabir novog stolnog Maca u smislu cijena/dobiveno. Slobodno se priključite pitanjima ili komentarima!
  • smayoo: Čestitam svima Dan Oluje! :)
  • Tomislav32: icolada mail je tomislav32.tw@gmail.com
  • Gjuroo: to Pro?
  • dpasaric: Stigao novi iMac. Ništa revolucionarno, samo očekivane evolucijske promjene. I dalje je na Intelu. Znam da vas zanima cijena top modela - oko 68.000 kn! Smiling face with open mouth and smiling eyes Doplata za antiglare nano-staklo monitora? 500 €.
  • icolada: Tomislav32 moze broj ili mail da se cujemo?
  • smayoo: Koji je bio loša ideja od početka
  • Borisone: Napokon su ubili Fusion Drive.
  • Borisone: iMac refresh. More of the same for more money.
  • Tomislav32: imam ja
  • icolada: kupujem moze i cijeli komp ili neispravni
  • icolada: Ima netko kuciste od powermaca g5?
  • Soffoklo: Kad vidiš ovakvu vijest pitaš se imaš li original nekog uređaja u ovom slučaju iPhonea: [link]
  • FiFi: Našao sam. Pobrkao sam lončiće. Problem je bio s Win formatiranim ExFAT u OS X-u. Prilikom formatiranja nije dobro podešen GUID partition type pa ga OS X ne prepoznaje kako treba. Riješio sam ga kroz Win diskpart
  • FiFi: Ne mogu se sada sjetiti o čemu se točno radilo, ali nije išlo glatko.
  • FiFi: formatira USB flash nekim dodatnim parametrima koji ga onda ispravno podese. Kroz Disk Utility nije išlo
  • FiFi: @smayoo Tako je. Sve ja to znam, ali to nije bio slučaj. Sjećam se da postoji fix gdje se u Terminalu
  • iLeo: TNX
  • Borisone: iPad 5 [link]
  • iLeo: Koji iPad je noviji? iPad 5 ili iPad Air 2
  • smayoo: treba paziti na partition scheme. Ljudi često na Macu naprave erase, odaberu exfat, ali umjesto MBR ostave default GUID particijsku shemu i onda to na starijim windowsima ne radi
  • FiFi: ExFAT je daleko od univerzalnog. Kada na OSX formatiram flash drive Windows ga uglavnom ne prepoznaje, dok obrnuto funkcionira.
  • kupus: ako se ne varam, windows10 ima podrsku i za macos journaled/unjournaled
  • jura22: Statisticki gledano i nije. Samo neki operativni sistemi poznaju ExFAT. Malo je poznato da procesora ima visestruko vise od racunala i kao takvi imaju svoj OS.
  • cariblanco: ExFAT svaki sitem pozna, tak da je on skoro must have ;)
  • BigMac: Riba thx!
  • Riba: ExFAT
  • BigMac: Ekipa, kako formatirati usb stick, da ga windows prepozna
  • smayoo: Kad je to VNC slovio kao "vrlo" nesiguran protokol? U vrijeme dok je MS Remote Desktop mogao provaliti petogodišnji klinac sa sladoledom, VNC se mogao probiti jedino "man-in-the-middle" metodom.
  • ^SuperUnknown^: VNC mi malo smrducka s obzirom da je slovio kao vrlo nesiguran protokol. Ne znam je li se stogod promijenilo, davno sam koristio VNC :)
  • Dijete: budu budu, u ios17
  • songoku: I jos uvijek nisu sredili jedan bug koji sam im prijavio jos u beti 1
  • big_mac: Ios 14 beta 3 jako fluidno,brze ali su maknuli 3d touch na xs
  • smayoo: Možeš ako složiš port forwarding na kućnom internet routeru
  • Dijete: Mene je Teamviewer 2 puta zblokao u kriticnom trenutku kad sam trebao pristupit svom kompu doma... pod sumnjom da koristim za “posao”... koristio sam free verziju... sa Anydesk do sad nikakviih problema.... koristim ga 6 mjeseci.. nemam iskiustva sa realvnc, nisam ni znao da mozes pristupit van lokalme mreze...
  • Josip R.: Na kraju uletio ispod cijene kao rabljeni, i jako malo korišten.
  • Josip R.: Evo da se malo pohvalim konačno nabavio MacBook Pro 16 za posao. :)
  • smayoo: Nesiguran i ždere resurse
  • JOHN: A što ne štima s TeamViewer?
  • lastavica: Jel moguce u HR kupiti i koristiti apple care ? (MBP 16";)
  • rusty: ERSTE debitne kartice od danas u sutavu ApplePay
  • smayoo: I od mene preporuka za VNC
  • Dijete: [link]
  • energyman: [link]
  • ^SuperUnknown^: Ima tko preporuku iPhone-Mac remote desktop softvera? Nesto tipa TeamViewer, a da nije isti. Po mogucnosti free, bez ikakvih fensi fićura, multimonitor support je pozeljan though. Thx :)
  • nihad: jel to ta ? :D
  • nihad: netflix.com
  • drlovric: to malo radi pa prestane taman kad se nafuras na neku seriju :) Nije vrijedno zezanja....
  • erseticmatej: jel zna netko kako se zove stranica za kupovanje netflix acc-ova, bilo se prije spominjalo ali zaboravio sam...
  • Nela1234: Moje iskrene isprike

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Komentari

Novo u Appleu

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.03 Seconds

Provided by iJoomla SEO