Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


09.11.2019 | 01:00
Djuro genijalac kaže:

I nije to liberalna trulež donijela, nego njemački über stav da su oni vrijedniji od ostalih pa NE ŽELE raditi takve i slične poslove. Kompa redovno ide u Dojčland poslom pa mi priča da nema lijenije nacije od Nijemaca, tj. on nije vidio lijenije ljude, a poslovao je sa svima u Europi unutar radijusa od cca 1200 km zračne linije od nas.

Zbilja ne razumijem otkud ta opčinjenost Njemačkom kao mjernim etalonom za sve dobro tj. kako bi trebalo biti?!


Kada sam ovo pročitao činilo mi se nevjerojatno i kao pretjerivanje s obzirom na priče o "njemačkoj disciplini" i legendarno "što Švabo sastavi to nitko ne rastavi", a onda mi je frendica završila u Minhenu, veselila se da dolazi u "organiziranu njemačku radnu sredinu", da bi nakon par tjedana na novom poslu rekla da su "lijeni, površni i niske radne etike, mogu im svima biti tutor i šef". Očigledno se vremena mijenjaju, a njihove mlade generacije postaju vrlo razmažene...
09.11.2019 | 07:21
smayoo kaže:
slično kao kod nas na Obali, ljudi ne žele raditi fizičke poslove pa to treba raditi netko drugi, izvana.


Bez uvrede, skrenuo bih samo pažnju da je i Istra na obali, a bome bi cijela Hrvatska (i još solidan komad Europe) itekako od Istrijana mogla učiti kako se radi... Sve. Od okopavanja vinograda i berbe maslina, preko industrije i građevine, do ugostiteljstva.


Obzirom da je Istra dobar dio prošlosti provela pod raznim čizmama, što talijanskom, što austrougarskom nisu oni naučili to zato jer su pametni, nego jer su ko i Turci u Deutschland, sila ih je natjerala (ili vlast).

IMHO, kad kažeš Istrijani nekom u Istri taj će ti odma reć da misliš ili na one neTalijane oko Pazina (a to je valjda jedino mjesto gdje Thompson može sutra doć pjevat o nacionalizmu) ili na Furiozne (to su oni od Furia Radina).

Istra ima tu sreću da je geografski položena tako da je svima "blizu", zbog čega ima i zanimljivu povijest i stanovništvo koje je miješano a zapravo je u "matičnim zemljama" odbačeno, odnosno koristi se po potrebi u dnevnopolitičke svrhe. Jedino što je zaista zajedničko svima njima, bez obzira na narodnost je da tu svoju Istru vole i ne srame se pokazati je. I to treba učiti od njih.

A da je kapital koji je danas realni sektor (male poduzetnike i neke poljoprivrednike) zarađen u Istri... nije... donijeli su ga oni koji su radili u Italiji za vrijeme Jugoslavije, iste one poslove koje su Jugošvabe radile u Njemačkoj.

Jesu vrijedni - jesu. Jesu svi ili većina - nisu.

Poluseka i šogor, oboje u 30ima, ona u javnom sektoru, on kod malog privatnika zajedno cca 2300 EUR netto mjesečnih prihoda bi se sutra iz Umaga preselili u Koper ili kad idu van izađu u Koper, u šoping idu u Trst. A vole to gdje su rođeni i odrasli.

Ali jbg, bolnica u Slo, kino u Slo, šoping u Slo...

Polubrat i njegova, također u 30ima, oboje u Puli, javni sektor... primanja nemam pojma ali VSS oboje pa mogu pretpostaviti da 3000+ s obzirom na funkcije, priča je slična. Sve je vani. A oni su i dalje tu. Jer vole to.

I jedni i drugi imaju male klince (baš male)... hoće li oni i dalje biti tu? Teško. Jer nemaju zašto, kad infrastrukture nikakve nemaju. A posla doma (osim ako je u javnom sektoru, učitelji i porezne, sudovi) sve je manje.

Ono privatnika što radi "gubi" najbolje radnike jer jbg ih ne može platiti više od X novaca zbog troškova koje nameće država, a svejedno posluju vani ili (radnici) rade isti posao kao i vani, samo što će ga vani radit za recimo 30% više i putovati sat vremena duže na posao i s posla. A nitko od tih "dobrih gazda" ne vozi Das Auto na leasing niti na pušing.

Zbilja ne razumijem otkud ta opčinjenost Njemačkom kao mjernim etalonom za sve dobro tj. kako bi trebalo biti?!


Jbg, to je već generacijska stvar. Puno je hrvatskih obitelji živjelo od novca kojeg je netko zarađivao u Njemačkoj.


Na ovo samo mogu reći da je i to generacijska stvar... puno istarskih obitelji i dan danas živi od novca kojeg je netko zarađivao i zarađuje u Italiji.

E i da nisam skroz off... ovi gore "Istrijani" iz priče voze Kiu i Renaulta, jer je ipak tema o autima.

P.S. Talijani i dan danas kad dolaze u Dalmaciju, većinom kažu da idu u Jugoslaviju.
P.P.S. Ja volim Istru jer ima sve što treba imat, ona mi je HR u malom što se tiče geografije, a kad tamo dođem bilo kao turist ili kao "domaći" ne osjećam se opljačkano... odnosno vrijednost za novac je u pravilu korektna. U Dalmaciji je to više iznimka nego pravilo. A i prije sam u Istri nego u Dalmaciji, Y-onu unatoč.
09.11.2019 | 07:48
smayoo kaže:

Bez uvrede, skrenuo bih samo pažnju da je i Istra na obali, a bome bi cijela Hrvatska (i još solidan komad Europe) itekako od Istrijana mogla učiti kako se radi... Sve. Od okopavanja vinograda i berbe maslina, preko industrije i građevine, do ugostiteljstva.


Potpuno si u pravu, isprika Istrijanima, mislio sam na južniji dio
09.11.2019 | 12:02
dpasaric kaže:
Djuro genijalac kaže:

I nije to liberalna trulež donijela, nego njemački über stav da su oni vrijedniji od ostalih pa NE ŽELE raditi takve i slične poslove. Kompa redovno ide u Dojčland poslom pa mi priča da nema lijenije nacije od Nijemaca, tj. on nije vidio lijenije ljude, a poslovao je sa svima u Europi unutar radijusa od cca 1200 km zračne linije od nas.

Zbilja ne razumijem otkud ta opčinjenost Njemačkom kao mjernim etalonom za sve dobro tj. kako bi trebalo biti?!


Kada sam ovo pročitao činilo mi se nevjerojatno i kao pretjerivanje s obzirom na priče o "njemačkoj disciplini" i legendarno "što Švabo sastavi to nitko ne rastavi", a onda mi je frendica završila u Minhenu, veselila se da dolazi u "organiziranu njemačku radnu sredinu", da bi nakon par tjedana na novom poslu rekla da su "lijeni, površni i niske radne etike, mogu im svima biti tutor i šef". Očigledno se vremena mijenjaju, a njihove mlade generacije postaju vrlo razmažene...


To je tako, navikli su da imaju pa su se opustili. Mladi uzivaju dobar zivot od malena i relativno lagano dolaze do posla i novca. Isto tako Njemacka je velika i razna, postoji veliki centralizam kapitala, pa ni ne cudi da je sjever dosta drugaciji od juga. Ne mozemo se usporedjivati s njima, jer su velesila u odnosu na nas i lijeni ili ne imaju dio svjetske industrije.

Ne zaboravimo gdje smo mi? Nasi ljudi koji idu van su maksimalno motivirani da rade i zarade. Ostatak ekipice, koji sjedi kuci i po cijeli dan pije jedan makijato, ne bi se mogao okarakterizirati kao vrijedan.

Yugo je u Austriji, Svicarskoj i jednoj Njemackoj veoma cijenjen radnik - to se zna.
  • LongVillage
  • Posjetitelj
09.11.2019 | 13:10
Djuro genijalac kaže:
Zbilja previše barataš predrasudama.


Nema tu predrasuda, već dapače isključivo činjenice objašnjive sociološki i na svaki drugi način, nešto je prirodni slijed, nešto je umjestno nametnuto.

Djuro genijalac kaže:
Mercedes je javno priznao da su najveći pad kvalitete u proizvodnji imali kad su masovno otkupili staž gotovo svih turskih radnika koji su se, oboružani njemakim mirovinama, vratili u Tursku, a na njihovo mjesto su zaposleni domaći, ergo, Nijemci. Naime, Turci su bili ponosni da rade u Mercedesu i činili su to s ljubavlju i pažnjom, jer je to - Mercedes! A mlađi Nijemci su došli samo po plaću i boli ih q...ac i za Mercedes i za njegov dotadašnji ugled.


Je, ali to nije bilo zbog turske ljubavi prema Mercedesu, već stoga jer je njemačku mladu snagu trebalo vremena i truda naučiti da bude i približan starom iskusnom radniku, pri čemu je u toj jednadžbi nacionalnost nebitna. Jasno je da Turčin koji je radio 20-30 godina na montaži nečega i žmirečki vještiji i bolji od nekoga tko je u tome početnik, makar bio i NIjemac.

Djuro genijalac kaže:
I nije to liberalna trulež donijela, nego njemački über stav da su oni vrijedniji od ostalih pa NE ŽELE raditi takve i slične poslove. Kompa redovno ide u Dojčland poslom pa mi priča da nema lijenije nacije od Nijemaca, tj. on nije vidio lijenije ljude, a poslovao je sa svima u Europi unutar radijusa od cca 1200 km zračne linije od nas.


Živio sam tamo godinama, pa recimo da mi ne trebaju pričati "kompe" svoje dojmove (koji nisu točni, jer to nije osobno osjetio, već pretpostavlja na temelju pregršta trenutnih sitiuacija), već te dojmove imam iz prve ruke.

Jasno je da je liberalna trulež uzrok cjelokupnoj toj propasti kvalitete, kao i rada i inih stvari uopće, jer je liberalizam, u ime nekakve nepostojeće "jednakosti", dao se na istu stepenicu smještaju neznalice i znalci, neradnici i radnici, sve u ime jednakosti, kao i da se liberalnim tumačenjem jednakih prava uzimaju strani, needuciraniji i nestručniji radnici, čime poslodavac štedi puno love i ulaganja na desecima tisuća radnika kroz dugo vrijeme, pa je i to kumovalo nekvaliteti i uništenju nekadašnjih odnosa gdje se je jasno znalo tko, što, kako, kada, koliko, i u tome je vladala velika disciplina - koju je liberalizam uništio.

Nijemci nisu ništa lijenija nacija od bilo koga drugoga, pretpostavljam da su za nas još uvijek amaterska liga, no činjenica je i da su svi ljudi lijeni, i da je da netko veli da bi radije bio na poslu nego ne znam gdje drugdje gdje nema obaveza, taj koji bi radije bio na poslu bio proglašen nenormalnim. Oni su lijeni jer si to mogu dozvoliti, kao što smo i mi lijeni iz istog razloga, da si kruha gladan onda bi se i tvoji parametri i kriteriji debelo promijenili, no kako oni mogu još uvijek u velikoj većini solidno živjeti, mogu i prodavati lijenost. LIjeni su i Švicarci, i Norvežani, i Šveđani, i Austrijanci - svi su lijeni ako si to može dozvoliti. Problem nastaje kada si to ne mogu dozvoliti, a ne mogu jer je radna etika, odgoj, disciplina i zajkonske odredbe takove da si to ne možeš osobno dozvoliti, a da nema teških posljedica.

Sam si rejkao i zašto su lijeni - jer imaju ihzbor da ne rade teške poslove... ne brini, Švicarci ne mijenjaju tramvajske tračnice po Zurichu, Talijani ne miješaju beton za svoje autostrade, Nijemci ne skupljaju papiriće po parkovima i ne peru pod u Mercedesovoj menzi. Svi oni imaju školski i svaki drugi standard kojim si mogu priuštiti da rade bolje plaćene i manje naporne poslove, i to nije lijenost, već čista zdrava pamet na temeljima zdrave države. Ima se, može se.

Djuro genijalac kaže:
Da ti ispričam kaj vele dečki iz servisa da je Škoda NEMJERLJIVO kvalitetnije napravljen auto od VW-a (vele da to rade češki inženjeri, a VW rade njemački šloseri)?


Dobro, ja to pričam odavno, pa mi se redovito smiju, iako je odavno istina da su Česi veliki inženjeri (nekada se na iole kvalitetnije školovanje i išlo studirati u Prag, a nikada ne u Berlin!), i Škode su na usporednim testovima sa partnerskim Passatom, npr., redovito brže, lakše, bolje ubrzanje uz manju potrošnju... zato jer Česi sami rade i izračunavaju svoje getribe, ne uzimaju sa polica koncerna. A na policama je ono što im je netko napravio za najnižu cijenu na međunarodnom tehnološkom natječaju.

Djuro genijalac kaže:
Nema tu nikakve liberlne truleži, nego, bez uvrede ikome, slično kao kod nas na Obali, ljudi ne žele raditi fizičke poslove pa to treba raditi netko drugi, izvana.


Ista stvar opisana gore.

Djuro genijalac kaže:
Zbilja ne razumijem otkud ta opčinjenost Njemačkom kao mjernim etalonom za sve dobro tj. kako bi trebalo biti?!


To je iz vremena dok je njemačkom industrijom vladala disciplina koja nije trpjela liberalne gluposti, kada se je radilo, a ne filozofiralo. I tada je sve njemačko i bilo mjerilo kvalitete, koju na žalost - da se vratim ispravnom početnoj tvrdnji koju i Nijemci sami priznaju - liberalna trulež uništila, kao što uništava i bilo gdje u svijetu. Multi-kulti nigdje nije dala rezultata, a u gospodarstvo je to poguban princip. Na žalost, velikoserijski automobili se moraju ravnati prema principima jeftinijeg, inače nisu konkurentni, htio to gazda ili ne. Golf ili C-klasa nisu Bentley ili Rolls da imaju svoju publiku bez obzira na sve.
11.11.2019 | 19:31
Davore,

Alfa odlazi na kvasinu. U budućnosti će imati samo četiri modela: Giulliju, Stelvio, mali i srednji SUV. Pa ti sad meni reci gdje se izgubilo Cuore Sportivo?
Da ne velim da su od siječnja do kraja rujna prodali, pazi sad, duboki uzdah, 67427 komada. Ne u Italiji, nego na cijelom svijetu....
To im je sadašnji plan, prema FCA CEO Mike Manleyu. A pazi sad kaj ti velim; gledaj VELIKI povratak sedana za 5-8 godina (kad krene ciklus novih modela) zbog ovog ograničenja emisije CO2 na 95 g/km kaj gura EU... Sad samo marketing mora ljudima objasniti da je to super i da su SUV-ovi demode....
Manji, lakši i aerodinamičniji auti se budu vratili na velika vrata
11.11.2019 | 23:26
Možda Mike slavi "Martinje" pa ne treba izjave uzimati za ozbiljno

Nego, komentari na novu Octaviu? Prva stvar koja mi je upala u oko je da limuzinski model nema više zadnjeg brisača što je po meni fail ... ok, možda će se moći naručiti kao dodatna oprema u nekom od paketa



12.11.2019 | 09:44
Meni nebitno, ja ionako gledam samo karavane, a njima brisač nikad ne fali.
12.11.2019 | 11:14
Bertone kaže:
Prva stvar koja mi je upala u oko je da limuzinski model nema više zadnjeg brisača što je po meni fail


Pa šta su ikada imale? Vozio sam neki dan mk1 i sve iza poluzamagljeno, gledam kako upaliti zadnji brisač i onda skužim da ga nema, samo odleđivanje
12.11.2019 | 14:08
Imala je i Mk1 (možda neke osnovne verzije nisu imale) ali kako sam vozio sve generacije Octavie do danas iz prve ruke znam da su ove koje sam vozio imale zadnji brisač. Meni je retardirano što na limuzine mnogi ne stavljaju zadnji brisač

Mk1 pikčr:
Skoda-Octavia-Mk1.jpg
12.11.2019 | 14:41
Mislim da je kod auta sa 4vrata problematično kako uštimat brisač i poklopac gepeka. Siguran sam da bi poklopac udarao u brisač ili bi se trebalo ograničit kod otvaranja što opet stvara problem kod otvora za utovar. Ili eventulano napraviti izrez na poklopcu. Mislim da im je svima bilo vjerojatno jednostavnije izbacit brisač kod 4V varijante, nego nešto kemijat, a da nejde nauštrb troška i dizajna. Ista stvar je bila i kod Avensisa 4V varijante, a mislim da iste trendove prate i ostali proizvođači.
5V varijante sam poprilično siguran da gotovo svi imaju, kako škoda, tako toyota i ostali. Niste samo skužili da gledate aute sa različitim brojem vrata.
12.11.2019 | 18:38
Kaj god, brisač se može staviti na zadnje staklo i ide kroz rupu u staklu pa ne smeta nimalo poklopcu prtljažnika i ne znam kod kojeg bi auta to bilo komplicirano za napraviti. Proizvođači se vode logikom da produženi zadnji kraj limuzine sprečava bacanje zmazane vode sa kolnika na zadnje staklo (što je točno) ali zaboravljaju da to ne sprečava kišu ili snijeg koji pada sa neba.

Za primjer otvoreni prtljažnik nove Mazde 3 sedan i kaj bi tu smetalo brisaču osim trećeg stop svjetla (kojeg mogu premjestiti ili razlomiti)?

Mazda-3_Sedan-2019-1600-94.jpg


... i drugi primjer kako su to napravili Japanci koji misle na funkcionalnost, a ne ljepotu (OK, sad malo pretjerujem jer mi je Impreza 22B najljepši ikad napravljeni auto )

1998-Subaru-Impreza-22B-STI-V5-1080.jpg
12.11.2019 | 19:26
Nisam mjerkao po drugim auta, ali na Avensisu mi je bilo jako malo mjesto. Činjenica je ta da je to očito trošak, a ovo kaj si našao taj subaru je valjda 1 od 100.
Zamisli samo kod mazde da je uključen brisač dok je poklopac gore, poderao bi se poklopac, poderao bi se brisač, a u najgoroj opciji polomio. A i pitanje je kako bi preživljavao motor brisača kod zapinjanja.
12.11.2019 | 21:08
Evo pamfetluka o kokpitu novog golfa....

'The new Golf will shortly come to market with a revolutionary cockpit that is clearer, neater, completely digitalised, and connected online, and that will make operating this bestseller more intuitive than ever.

The Digital Cockpit, which comes as standard, includes the instrument cluster, an infotainment system, and a multifunction steering wheel. Together, these form the first functional level, in which virtually all of the displays and controls are digital. Touch sliders enable quick and intuitive access to temperature and volume controls, while a touch island under the infotainment system also provides direct access to additional air conditioning functions, the assistance systems, and – depending on the equipment included – driving modes and parking assistants. In a second touch island, the light and vision functions have also been repositioned and brought together: the light, along with the windscreen and rear window heating, is now operated using a digital panel arranged higher up on the dashboard to the left of the instruments, even further improving the brand’s characteristic straightforward drive experience.

A high-end cockpit: the optional Innovision Cockpit is now also available in the Golf

It’s possible to enhance the digital driver’s workplace even further; in combination with the 10-inch Discover Pro top navigation system, the Innovision Cockpit offers an even larger range of functions. On request, a windscreen head-up display will be added to create the ideal cockpit, with information such as speed, navigation information, etc. being projected into the driver’s field of vision.

This advanced functionality is also evident in the centre console, which is now clearer than ever – particularly with the inclusion of the shift-by-wire gear knob for the automatic dual clutch gearbox (DSG), which is significantly smaller than previously. The theme continues to flow across the new roof console, where operation has also been digitalised. Tilting and sliding panoramic sunroof example (optional): just swipe your finger back or forward over a slider, to open and close the transparent roof. It doesn’t get any simpler or more logical than this.

Intuitive operation in the Golf01 can also be supported by new, natural voice control on request. The system is simply activated by saying “Hello Volkswagen” or pressing the voice button on the steering wheel. The Golf reacts to intuitive voice commands such as “Take me home” (navigation) or “I’m cold” (automatic air conditioner). The new, digital microphones, mean that not only is voice recognition and voice quality (for phone calls) perfect, but they can also locate the person who is speaking (driver or front passenger) and respond accordingly, for example by identifying which interior zone’s temperature needs adjusting.

Digitalisation opens up the opportunity for each driver to adapt the Golf exactly to their own taste. The customised settings can be saved in the vehicle and in the cloud, so they are still available even with a change of driver or vehicle. These settings include (depending on the equipment included) the Digital Cockpit and Innovision Cockpit displays, the seat position, settings for exterior mirrors and air conditioning system, the practically stepless control of the ambient lighting (up to 30 colours) and the Coming Home and Leaving Home functions.

Connectivity via the cloud is enabled by an online connectivity unit (OCU) with an integrated eSIM, to which all infotainment systems in the Golf are coupled as standard. The OCU is also the interface with the ever-growing range of online-based functions and services from We Connect (with no time-related use restrictions as standard) and We Connect Plus (time-limited use is free of charge in Europe). In addition, the optional We Connect Fleet service has been developed for companies, for digital fleet management.'

Nemam riječi osim da istaknem bulšit o intuitivnim touch komandama. To MORA biti moguće opsluživati samo na dodir, a ako je to touch screenu, nije moguće. Ali, ovo je sranje jeftinije od 10 mehaničkih prekidača...
12.11.2019 | 21:33
Nije mi se dalo čitati detaljno i s punom pažnjom jer je, kako kažeš, pisano bullshit jezikom "marketinških stručnjaka", ali, koliko vidim, navode upravljanje glasom. Dakle, dodirne komande nisu jedine (možda ni primarne).
12.11.2019 | 22:11
JOHN kaže:
Nisam mjerkao po drugim auta, ali na Avensisu mi je bilo jako malo mjesto. Činjenica je ta da je to očito trošak, a ovo kaj si našao taj subaru je valjda 1 od 100.
Zamisli samo kod mazde da je uključen brisač dok je poklopac gore, poderao bi se poklopac, poderao bi se brisač, a u najgoroj opciji polomio. A i pitanje je kako bi preživljavao motor brisača kod zapinjanja.


Pa poklopac prtljažnika se u podignutom/otvorenom položaju nikad ne naslanja na zadnje staklo (a i ne dođe do njega bliže od par centimetara) tako da nema šanse da smeta za otvaranje prtljažnika ako je osovina brisača (motora) u staklu... što se tiče zamišljanja da bi brisač mogao u radu zapinjati za otvoreni poklopac prtljažnika to se lako i jeftino riješi tipkalom ili softverom koje kaže brisaču da ne smije raditi dok je prtljažnik otvoren
13.11.2019 | 08:02
smayoo kaže:
Nije mi se dalo čitati detaljno i s punom pažnjom jer je, kako kažeš, pisano bullshit jezikom "marketinških stručnjaka", ali, koliko vidim, navode upravljanje glasom. Dakle, dodirne komande nisu jedine (možda ni primarne).


Apsolutno si u pravu. ALI, onda ti dođe u salon netko i postavi logično pitanje: prima li on glasovne zapovjedi na hrvatskom? I onda krene rasprava o svjetskim jezicima i kako je nas 4 milijuna goljavaca koji nemaju novaca, a imaju zajeban jezik sa sedam padeža pa se nikom ne isplati za nas razvijati takve stvari... I onda, za cca 75 posto kupaca vozilo ostane samo na dodirnim komandama....
13.11.2019 | 09:08
Bertone kaže:
JOHN kaže:
Nisam mjerkao po drugim auta, ali na Avensisu mi je bilo jako malo mjesto. Činjenica je ta da je to očito trošak, a ovo kaj si našao taj subaru je valjda 1 od 100.
Zamisli samo kod mazde da je uključen brisač dok je poklopac gore, poderao bi se poklopac, poderao bi se brisač, a u najgoroj opciji polomio. A i pitanje je kako bi preživljavao motor brisača kod zapinjanja.


Pa poklopac prtljažnika se u podignutom/otvorenom položaju nikad ne naslanja na zadnje staklo (a i ne dođe do njega bliže od par centimetara) tako da nema šanse da smeta za otvaranje prtljažnika ako je osovina brisača (motora) u staklu... što se tiče zamišljanja da bi brisač mogao u radu zapinjati za otvoreni poklopac prtljažnika to se lako i jeftino riješi tipkalom ili softverom koje kaže brisaču da ne smije raditi dok je prtljažnik otvoren


Naravno da se može sve riješit, samo je pitanje koliko to košta i koliko pati dizajn/praktičnost. Možemo mi filozofirat koliko želimo, ali činjenica je ta da gotovo sva vozila sa 5V imaju brisač, a sa 4V ne(osim one impreze ). I baš nisam čuo nigdje da postoji opcija biranja brisača bilo za 4V ili 5V varijantu, pogotovo da je ovisno o razini opreme. Brisač je po meni isključivo vezan za broj vrata vozila! Ako nije tako, onda sam bio u zabludi preko 20 godina.

Poklopac dolazi jako blizu stakla, dovoljno da uslijed jakog vjetra ili agresivnijeg otvaranja ne udari u staklo. Probaj na nečijem autu. Moglo bi se bez problema zveknut brisač da ga ima.
13.11.2019 | 10:03
Djuro genijalac kaže:
Davore,

Alfa odlazi na kvasinu. U budućnosti će imati samo četiri modela: Giulliju, Stelvio, mali i srednji SUV. Pa ti sad meni reci gdje se izgubilo Cuore Sportivo?
Da ne velim da su od siječnja do kraja rujna prodali, pazi sad, duboki uzdah, 67427 komada. Ne u Italiji, nego na cijelom svijetu....
To im je sadašnji plan, prema FCA CEO Mike Manleyu. A pazi sad kaj ti velim; gledaj VELIKI povratak sedana za 5-8 godina (kad krene ciklus novih modela) zbog ovog ograničenja emisije CO2 na 95 g/km kaj gura EU... Sad samo marketing mora ljudima objasniti da je to super i da su SUV-ovi demode....
Manji, lakši i aerodinamičniji auti se budu vratili na velika vrata


A vidio sam što kaže novi šef grupacije. Tužno je to, ali i razumljivo da ih gaze tako. Gdje su ona vremena kada se jedna 156 naštancala u preko 700.000 komada. No, to je i zato jer nemaju takav auto sada...
17.11.2019 | 18:21
Evo, jučer bio u kinu i pogledao Ford vs. Ferrari. Film je ok za svakog ljubitelja, ali imam par ozbiljnih zamjerki. Koliko god mi se sviđa motivacija da se Ken Miles otrgne zaboravu i da se ljudima objasni tko je on bio i da je GT40 defacto njegovo djelo (u razvojnom smislu) nikako mi se ne dopada što je on prikazan kao asocijalni fanatik koji samo gleda kako da se posvadi s bilo kime, a i nadimak Bulldog, koliko je meni poznato, nikad nije imao.
Drugi prigovor ide na generički zvuk kojim je ispunjen film. Bilo koji video na youtubeu može otkriti kako je doista zvučao GT40, a kako zvuči Colombov V12 sa 6 dvostrukih rasplinjača. Niti jedno, ni drugo u filmu nismo čuli. Na žalost.
S druge strane, ako se film promatra kao oda taštini vrlo visokih dužnosnika internacionalnih korporacija, onda tu nemam zamjerki.
Za kraj, kad se radi o filmu koji ima ovako specifičnu tematiku koja sa sobom nužno povlači i neke stručne izraze, bio bi red da se kod prevođenja i titlovanja netko konzultirao s ljudima koji imaju dva pojma o autu i njegovim dijelovima pa bi prijevod imao smisla, a ne ovako da izgleda na trenutke kao google translate...
17.11.2019 | 21:59
Eto. Dakle, ne idem.
22.11.2019 | 17:41
OMG



Elon Musk se definitivno priprema otići na Mars
22.11.2019 | 20:32
Bertone kaže:
OMG
Elon Musk se definitivno priprema otići na Mars


Mislim da je on i pao s Marsa
23.11.2019 | 09:02
Ja sam oduševljen!

76778224_1756288821176954_3804430461124476928_n.jpg
23.11.2019 | 11:59
Iako mi veliki terenci (SUV-ovi) ne izazivaju ugodu u oku (npr. BMW x7), ovo kaj je napravio Mercedes mi je lijepo (Lastane, jesam li ja normalan?)

23.11.2019 | 12:02
Bertone kaže:
Iako mi veliki terenci (SUV-ovi) ne izazivaju ugodu u oku (npr. BMW x7), ovo kaj je napravio Mercedes mi je lijepo (Lastane, jesam li ja normalan?)


Nisi
23.11.2019 | 12:09
dario15 kaže:
Ja sam oduševljen!

76778224_1756288821176954_3804430461124476928_n.jpg


twitter.com/wbuxtonofficial/status/1197950313371721728
23.11.2019 | 14:24
Primjećujem da se ljudi na sličan način sprdaju s tim dizjanom, kao što obično to rade i kad Apple napravi nešto radikalno novo. Meni osobno je izgled vozila na dalekom 7. ili 8. mjestu na listi prioriteta, ali, iskreno, ako snobovski preseratori kupuju Hummere za vožnju po gradu i u dućan, ne vidim kako neće kupovati i ovo.
24.11.2019 | 19:58
Nemam niš za dodati na temu Muska i dizajna ovog, hm?, automobila...

Pa da podijelim svoj vikend s mnoštvom.

Dakle, poseban krug pakla za ekipu koja udari nečiji auto i onda samo pobjegne. U petak sam našel ovo na parkingu..

prva.jpeg


U subotu sam se primil posla da to popravim...

drugaa.jpeg


Nakon šmirglanja i kitanja

tri.jpeg


Prva ruka crvenog laka (srećom, imam boju namiješanu i u limenci kao sprej). Lakiranje u vešeraju, jer je prehladno i maglovito, lak se ne bi sušil vani....

4copy.jpeg


Nakon 3 sloja boje i 3 sloja bezbojnog laka i kad se sve posušilo, vrijeme za šmirglanje. 1000, s puno vode....

2copy.jpeg


Pa 2500 i onda i polir pasta

3copy.jpeg



416.44.07.jpeg


I nakon toga izgled.... Ufarbavanje je dobro uspjelo (nisam sve lakiral, nego samo oštećeno područje)

1copy.jpeg


Također sam sredil i farove. Njih sam dal polakirati (nakon poliranja) profiju. Farovi su napravljeni od meke plastike koja je otporna na udarce (kamenčići), ali nije otporna na UV zrake. Zato se lakiraju bezbojnim lakom koji štiti od UV zraka. Kad se poliraju, skine se taj sloj i onda odmah opet požute. Tu nisam htio ništa riskirati i to je polakirao profi s pečenjem u komori.

1.jpeg


I konačno auto izgleda ovako...

3.jpeg



4.jpeg
24.11.2019 | 20:24
A oni što ključem gule aute iz samo njima znanih razloga?

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 6 sati, 15 minuta
  • smayoo: mini dvi? To je neka stara krama u pitanju? Ili si ipak mislio na mini DP?
  • kupus: kupujem mini dvi na dvi adapter, aka netko ima da ne narucujem s alija
  • Dijete: ja sebi isto drzim fige :)
  • dpasaric: Ako mi prvi sami ne kupimo od nekog EU projetka! ;)
  • smayoo: Kad ga netko kupi preko Davora. :)
  • zvone: Kad mozemo ocekivati MacPro review?
  • ihorvat: U potrazi sam za ispravnom matičnom mb pro 13 2008-2011
  • Riba: Sređeno!
  • Riba: Isprika svima, forum će neko vrijeme biti van funkcije, radim na tome. :(
  • Riba: Morat ću ga iskuljučiti dok neke stvari ne popeglam.
  • Riba: Kod si ga prije skužio...
  • Riba: Test! :)
  • rusty: dakle https stigao... fino fino
  • Yonkis: @smayoo - done.
  • smayoo: Yonkis, ajde piši u forum...
  • energyman: set as new
  • Yonkis: A da ga resetiram totalno i Set up as new ili da povučem back-up iz iClouda?
  • Yonkis: @smayoo - Report nije enablean. (Ako misliš na Screen time).
  • smayoo: Vjerojatno ti se otkačila antena od 3G/4G pa ima bitno lošiji signal nego je normalno i onda puno diže snagu transpondera
  • Smet: meni je ispao iz ruke i pao na pod i od tog momenta je počeo agresivno trošit bateriju,a zdravlje mi javlja 86%
  • smayoo: Nešto je bateriju potrošilo. Idi u settings pa vidi u reportu što je trošilo bateriju u tom razdoblju
  • Yonkis: Nema nikakve aktivnosti u tom razdoblju. Istina da ima aplikacija u pozadini (u multitasku), ali je Background App Refresh na OFF (ionako je na OFF). Manje više je sve bilo turned off.
  • smayoo: Ne baš. Jesi provjerio koje su aplikacije trošile bateriju?
  • Yonkis: 8 plus model (ne prihvaća znak “plusa”)
  • Yonkis: Jel očekivano da 25 mjeseci star 8 sa zdravljem baterije na 88%, od 21:00 - 06:30 u LowPowerModeu i Airplane modu, padne baterija sa 100% na 86%?
  • smayoo: To je jedno od 20 pitanja na koja nikad od njih nisam dobio odgovor. :)
  • erseticmatej: ekipa, jel epošta servis besplatan, mislim jasno je da imaju naknade za usluge unutar servis, a jel postoji kakva mjesecna naknada cisto za servis? :)
  • kupus: :D
  • kupus: to je on za sebe pitao, dosta mu je cekat hrvatsku tipkovnicu u Austriji
  • Kruno: Stize ono sto smo predugo cekali! !;)
  • Yonkis: “ Otvorio je pitanje na koje odgovor čekaju brojni Hrvati” - kaće bit Epl Mjuzik bit dostupan u Hrvata i zašto Ajfoni tako puno koštaju.
  • Gjuroo: Aha... vidim da je već objavljeno.
  • Gjuroo: Sam se vi smijte. Plenki je već u pregovorima: [link]
  • Yonkis: Mislim da bi za 01.04.2020 mogla niknut vijest da Apple otvara predstavništvo / Store na otoku Jabuka. Ili u Zagrebu na Jabukovcu.
  • Bertone: Jep, Apple u Varaždinu kao F1 u Bistri :D [link]
  • Zdravac: :woohoo:
  • Zdravac: Ali ne u ZG, nego u Varaždinu!
  • Zdravac: Samo se vi rugajte, za par mjeseci Apple otvara retail store u HR, kažem vam!
  • Zdravac: :)
  • Zdravac: B)
  • Bertone: @Zdravac, bum te tužio za duševne boli iz razloga što si linkao ove isprdke od HR novinarstva :)
  • smayoo: Jes, baš si je našao sugovornika na temu znanstenih istraživanja... :D
  • Zdravac: Appleov šef Tim Cook tražio susret s Plenkovićem u Davosu Pročitajte više na: [link] - 24sata.hr
  • Zdravac: Andrej i Tim u Davosu!
  • Zdravac: ?? :)
  • Zdravac: [link]
  • dpasaric: To ti je jako jeftino i dobra baza za dogradnje.
  • Zdravac: Stavio sam u oglasnik Mac mini late 2012, ako je netko zainteresiran možda...
  • drlovric: Apple Mac Pro 4,1 A1289 Xeon E5520 6GB 1TB MID 2010
  • drlovric: Koja je realna vrijednost Mac Pro 4.1? Jedan se prodajue u mom gradu za 250e. To mi se ne cini puno ko se zeli zezati s tim i nadogradjivati stroj...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Novo u Appleu

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.04 Seconds

Provided by iJoomla SEO