Automobili (i sve oko toga...)
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Automobili (i sve oko toga...)


26.06.2018 | 15:25
smayoo kaže:

Mislim da ti se frendica zvala Simone de Beauvoir


Znam da sam negdje (znam i otprilike gdje) već pročitao ovo sa igračkama... jedna minuta pretrage i evo: www.jabucnjak.hr/clanci/hardver/novi-macbook-pro-dojmovi.html
26.06.2018 | 15:36
Jesi prije već vozio Seata?
Ja sam imao istu dilemu što i kako. Zapeo sam za Octaviu ali mi vrag nije dao mira jer su mi se oduvijek sviđali Seati a i prije sam vozio Ibizu.
Na kraju zdravim razumom i srcem odabrao Leona i mislim da nisma pogriješio. Više-manje je to sve isto, iste motore sam gledao, isti mjenjač. no opet, kod Leona mi se puno puno više sviđaju profilirana sjedana i volan koje je baš "sportski" lijepo leži u ruci dok kod Golfa i Octavie nisam dobio taj utisak. Čak mi je i frendica koja vozi sedmicu rekla da joj se viđe sviđaju te sitnice u Leonu.

Jesi nabacio probnu vožnju u oba modela?
26.06.2018 | 15:55
Pa sad privatno vozim Seat Ibizu 6L (tako da znam kako je podešen ovjes i kako se ponaša u vožnji, ok, ovjes je još malo dorađen Cuprinim djelovima), Octavie zadnjih par generacija imamo u firmi i osjećaj vožnje (na volanu i ležanju auta) je neusporediv... zato sam i napisao da srce vuče k Leonu samo me malo brine što bih sa tim 1.4 TSI motorom imao manje KS i momenta nego do sada u Ibizi (125KS/200Nm vs 130KS/310Nm)

Što se tiče probne vožnje u auto-salonu konkretne modele nisam vozio jer svi i dalje za probne aute guraju dizele
26.06.2018 | 16:07
Ah, 6L
Ako imaš koju slikicu šibni na PM.

Ne znam kaj bi ti reko, meni je filing bio čisto ok sa tim motorom na FR izvedbi Leona.
Vidi ako DasWelt ima na lageru neki sa takvom motorizacijom ili možda imaju u Seatu neke godišnjake.

Na kraju ti ostaje i opcija remapa, jesi razmišljao o tome ako ti ne bude dosta?

EDIT: stvarno nema nigdje 1.4. Gledao sam i das welt i njuskalo, ima samo jedan FR sa 110kW i to automatik.
26.06.2018 | 17:15
Oktavia, nemaš se šta misliti. Ja imam sad 1,4 FSI 150 ks, super motoriziran auto. A i manje troši.
27.06.2018 | 12:01
Ti 1.4 tsi motori navodno su žedni a oni stariji su imali i nekakvih problema oko lanca i koješta drugo. Neznam kakvi su ovi zadnjih generacija.
Da se mene pita, izabrao bi auto (usporedivog omjera snage i težine) čiji proizvođač nudi više jamstva.
Ja uvijek pitam prodavača, koliko garantiraš za taj poluproizvod.

Ja sam recimo nedavno vozio novu Octaviju 1.6 tdi 115 KS, baš sam bio ugodno iznenađen do 4 brzine. Nije to isti motor, al možda da razmisliš i o tom motoru.
27.06.2018 | 20:28
Ne bih ponovno dizela, jednom sam popustio ženi dva puta neću
27.06.2018 | 21:50
Ah te žene.
28.06.2018 | 04:59
Ljudi, oprostite - nisam pročitao niti ovu temu pošteno, a kamoli što ste sve pisali u posljednjih mjesec, dva - vjerujem da ste svi pročitali da je 10% Rimac automobila kupio Porsche? Pa valjda to prestaje biti nivo "igranja" sada? Samo pitam stručnije od sebe, nikako provokacija - da me se ne bi krivo shvatilo.
28.06.2018 | 06:09
U osnovi,Rimac tadi aute za bogatase.
Interes velikih je nove tehnologije, nova znanja, patemti.
Porsche se sigurno nije isao zaduziti za tih 10%. Ne bi me cudilo da je i Apple dao koju kunu.
28.06.2018 | 07:34
Porsche uskoro kreće sa serijskom proizvodnjom Mission E modela tako da im e-vozila nisu novo područje... na kraju tko kaže da već godinama ne surađuju sa Rimcem, a kupnjom 10% vlasništva u tvrtki imaju i bolju kontrolu nad tehnologijama koje se razvijaju i koje će možda i njima trebati ili koje je Rimac već razvio za njih.

S druge strane Rimac je obećao napraviti 150 komada C2 po ne baš malim novcima i kako nema proizvodne kapacitete i iskustvo u izgradnji vozila ulaskom Porschea u vlasničku strukturu može samo profitirati (više čak na iskustvu nego što mu trebaju novci) jer nije Porsche auto koji samo ide brzo nego i koji dobro leži u zavojima i naglim promjenama smjera, a to je ono što kod C1 baš i nije bilo sjajno (barem iz javno dostupnih informacija).
29.06.2018 | 03:11
Istina Bertone. Pa automobil u kojem su se nakon vjenčanja odvezli princ Harry Winsdor i Meghan Markle iz Frogmore Housea je tvornički modernizirani vintage Jaguar nazvan Snazzy E-Type; vrijedan 350 tisuća funti (iliti 2 920 078 kn) - u kojemu postoji nekoliko dijelova Rimac automobila.
I Rimac se pohvalio time na Twitteru kada je vidio u kojemu se automobilu odvoze.
Neloša reklama, šta jest jest.
JaguarSnazzyEType.jpg

Lijep auto, nema šta...
29.06.2018 | 18:53
Timo Bernhard danas za volanom Porschea 919 hybrid evo (auto koji nije u skladu s pravilima WEC-a, nego je nasviran do kraja) srušio 34 godine stari rekord Nürburgringa koji je držao pokojni Stefan Bellof u Porschea 956 grupe C (6:11). Novi rekord je 5:19, totalno nevrijeme, postavljen ujutro kad je staza najbrža (zrak najgušći i najbogatiji kisikom što pomaže motoru da razvija veću snagu).



Edit: dio pred kraj kruga i onaj prije Karusella (Fuchrorhe) ledi krv u žilama: maksimalna brzina po grbavoj stazi trun ispod 370 km/h!
29.06.2018 | 20:10
Neš' vjerovati ali prekjučer sam provjeravao da li je 919 HE srušio rekord (jer je od početka lipnja intenzivno na stazi) i jedino što sam našao su mjerenja po raznim sektorima Nordschleifea i matematički izračuni su bili da mora ići oko "5:30".

Tnx na infu, a sad odoh sa guštom odgledati video koji si priložio
29.06.2018 | 20:44
Usput, ide ovaj tjedan Nijemcima (osim u nogometu, tu su ispušili ) pa je Volkswagen električnim autom pomeo Pikes Peak.
Romain Dumas je vozeći VW I.D.R srušio rekord sa: 7:57.148



EDIT: Pogledao video 919 HE i izgleda da su malo smanjili krajnju brzinu.
Na zadnjem pravcu prije cilja jer je Timo sredinom lipnja ulazio puno većom brzinom u prvi desni nakon pravca, a i na zadnjem desnom zavoju (onom od skoro 90) je obavezno gazio (i zamalo izletio) preko lijeve pasice. Jutros je oba desna odradio dobro, ali po slici sa manjim brzinom.
29.06.2018 | 22:25
Taj 919HE ide kao one igračke formulice na plastičnoj stazi! Bolesno! No, da je ružan, ružan je. Mene toliko ne zabavljaju razni prototipovi i trkača čudesa koliko rezultati normalnih serijskih automobila - jer to je na kraju krajeva ono što je običnim smrtnicima dostupno.

Najbrža limuzina je Alfa, a i najbrži SUV isto - iako ih mrzim kao kategoriju, gnjusni su mi svi od reda, bahati, napuhani, niti su džip niti su limuzina, potpuno besmislena kategorija vozila.
30.06.2018 | 07:04
Hehe, o ukusima ne valja raspravljati. BTW nikad me Alfa nije privlačila i radje imam japanca, koji su svi dobri, ali preferiram Subaru. BMW 2002 sam za dlaku skoro kupio negdje 70ih godina, a poslije sam se opredijelio za pogon na sve kotače. Naravno u skladu s mogućnostima.
30.06.2018 | 07:15
Bertone kaže:

EDIT: Pogledao video 919 HE i izgleda da su malo smanjili krajnju brzinu.
Na zadnjem pravcu prije cilja jer je Timo sredinom lipnja ulazio puno većom brzinom u prvi desni nakon pravca, a i na zadnjem desnom zavoju (onom od skoro 90) je obavezno gazio (i zamalo izletio) preko lijeve pasice. Jutros je oba desna odradio dobro, ali po slici sa manjim brzinom.


Auto je za ovaj pokušaj opremljen pokretnim zadnjim spojlerom po uzoru na DRS iz F1. Očito su malo skratili getribu, jer vidiš da na špici sad (367-368) motor ulazi u blokadu. Ali izlasci iz zavoja su strahota. Pogledaj izlaz iz Karusela koji odradi sa strane s 90-ak km/h i onda u dvije sekunde juri već skoro 3 glave....
30.06.2018 | 10:38
Mene više od brzine, aerodinamike, ubrzanja... ma svega... fasciniraju kočnice
30.06.2018 | 18:21
Zašto kočnice? Ne znam koliko se koriste elektromotorne kočnice. One stvarno koče.
30.06.2018 | 20:08
Pa svako ima svoje veselje
Netko voli osjećaj potiska na leđima kad auto ubrza od 0-100 za 4-5 sekundi, ja volim kad mogu od 100-0 stati za recimo ispod 32 metara.
Osim toga, ako si se ikad bavio poboljšavanjem tvorničkih postavki auta (ono što ljudi općenito zovu tunning, onda je jedini ispravni način ili redoslijed poboljšanja:
gume > kočnice > ovjes > motor
... iako većina (pogotovo danas kad se snaga dobije reprogramiranjem ECU jedinice) krene od povećanja snage motora i tu najčešće i stane i dobiju auto koji možda ubrza koju sekundu bolje (pogotovo među ubrzanja), ide koji kilometar brže, a koči kako je kočio i prije.

Na kraju pogledaj kako i kada P919 koči i koliko koči. On je brzinu (uz aerodinamiku i jak hibridni motor) dobio upravo time što je duže mogao voziti brže jer mu treba manje vremena i mjesta da uspori do brzine kojim može proći zavoj.
30.06.2018 | 20:47
Sviđa mi se kako Bertone razmišlja, to je upravo i moja filozofija kod automobila; moje dogradnje su išli tom logikom: kako sam u startu imao solidne kočnice, onda sam išao prvo na sportske opruge i dio ovjesa koji mi je bio kritičan (zadnji kraj premekan), onda kočnice prednje (14"), onda drugi dio ovjesa (strut naprijed i powerflex iza), onda kočnice zadnje (13"), a onda još prednji ovjes sredio do kraja s podešavajućim amortizerima i kao šećer na kraju špera. I zapravo motor nisam niti pipnuo, nema potrebe. Snaga bez kontrole ne znači ništa. Što se guma tiče, tu nisam radio kompromise nikada, nisam išao u razmetanja, ali taman koliko treba da gume nisu usko grlo: Yokohama, par Toyo generacija i sada Nexen.
30.06.2018 | 21:22
Pa gume su (uz ispravnost ovjesa) najbitniji dio auta.
Jednom sam sa frendovima nešto ćaskao oko guma i ubrzo je rasprava otišla toliko daleko da smo unutar tjedan dana našli dvije Škode Oktavije 1.6 TDI sa osnovnom dimenzijom guma 205/55r16 i sa njima otišli na Priobalnu (to je jedna fina prazna skoro full ravna cesta na zapadnom dijelu Zagreba koja ide uz Savu) i mjerili razliku kočenja različitih guma.
Uglavnom Octavia koja je imala Dunlop SPS Maxx RT gume se od 100 do 0 zaustavljala za nekih 34-35 metara što je za tvornički auto ok. Ono što je zabrinjavajuće je bilo što druga koja je imala Michelin Energy Saver gume (koje su usput i među skupljima u toj dimenziji) ni jednom nije stala ispod 40 metara
30.06.2018 | 22:01
Oh, pa to znaju i lejmeri - da su sve gume s "eco" oznakom manje-više smrtonosne! Kvaka je što se smanjena potrošnja goriva koju takve "eco" gume ostvaruju dobiva uglavnom manjim trenjem, što je super za kruzing po autocesti, ali jednako tako ubojito kod kočenja. Jedan metar u kočenju može značiti život ili smrt, a kamo li par metara.
30.06.2018 | 23:27
Pa kako sam napisao, jedan dio društva (3-4 čovjeka) su tvrdila suprotno i da bi im se dokazalo da su u krivu smo napravili test... iako je i mene iznenadilo da je rezultat najčešće bio otprilike jedna i pol dužina Oktavije što je stvarno puno (očekivao sam 3-4 metra maksimalno).
01.07.2018 | 06:36
dpasaric kaže:
Oh, pa to znaju i lejmeri - da su sve gume s "eco" oznakom manje-više smrtonosne!


Tu je svjetski prvak continetal drekokontakt. Ta je guma dobra samo za krijes
28.08.2018 | 12:28
Ajde malo mozgalice za znalce da se zabavljaju sa nečim dok čekam termin kod majstora

Na G6 su mi počele tresti gume kad se vozim iznad 130 i to se očituje u trešnji koja je pulsirajuća. Dakle ne trese kontinuirano nego trese jako pa se smanji pa opet jako pa se smanji i tako svakih sekundu i pol recimo. Mislio sam da je do balansa, otišao u Vulkal, čovjek veli stara guma (a fakat je, DOT 2012) i guma se izobličila pa je vjerojanto do toga. Ok to mi ima smisla i druge godine ionako planiram uzeti nove ljetne gume.

Nadalje, kad kočim iznad 100+ drma se sve ko blesavo. Tj blesavoća ovisi koliko jako stisnem papučicu kočnice. Ionako su mi pločice dosta izlizane pa bi zamijenio sve diskove i pločice.

Moram napomenuti da sam bio mijenjao i nosač motora jer je bio napuknuo. I pritom su mi u servisu rekli da moram raditi geometriju jer se promijenila kad su to sve mijenjali.
Postoji li neka koincidencija sa recimo lošom geometrijom i iskrivljavanjem diskova koji bi utjecali na to tresenje prilikom kočenja.

Koji bi bio pametan redoslijed rešavanja problema?

Morao bi srediti:
-geometriju
-kočnice
-gume druge godine

Dal radit kočnice neovisno od špura ili prvo špur pa onda možda prestane nešto i drmati, pa nakon toga kočnice ili koja kombinacija?
28.08.2018 | 13:04
U Vulkalu ne znaju napraviti geometriju i balans pa prvo to provjeri kod još nekoga... ako si u Zg probaj sa Pneumatikom na Samoborskoj (kod crkve).
28.08.2018 | 13:06
Ma ici cu u AutoLab za to ili kod Kolopera. Prijasnji balans nije raden u Vulkalu.
28.08.2018 | 13:10
Koliko je auto napravio km i kad su zadnji put mijenjani selen blokovi (ako uopće jesu) i u kakvom su stanju ležajevi kotača?
Moderatori: Bertone

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 14 sati, 3 minuta
  • smayoo: @mbp2009, imaš točno tu temu u forumu od prije par mjeseci
  • smayoo: Natrijeve baterije postoje u tzv. REDOX izvedbi već 30 godina, prvenstveno za stacionarne sustave, ali nisu bile pogodne za mobilne jer su bitno manje gustoće pohrane od litijevih, a i veće mase, jer su tekućinske. Velika im je prednost to što su ekološki neutralne, jednostavne za proizvesti i požarno nerizične.
  • m@xym: @Zdravac, OD otkrića nečega u laboratoriju do dolaska na tržište (ako se to upće dogodi) prođe između 5 i 10 godina
  • drlovric: O da. Jako veliko dan. Ljudi nisu svjesni bitnosti ali vrijeme ce polazati.
  • Zdravac: @drlovric, jesu, baš je lijepo danas pratiti HRT4 i live prijenos! :)
  • Zdravac: jel senzacionalizam ili ima nešto u ovoj tehnologiji da bi uskoro moglo i u praksu?
  • Zdravac: [link]
  • drlovric: Stigli Rafali ❤️????
  • mbp2009: Ekipa, treba mi preporuka za neki usb-c dongle za M1. Potreban je ulaz za SD karticu, HDMI ili DP (TB2), barem 2 Usb-a i ako je moguće jedan usb-c
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.
  • accom: ne nadjem...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

jura22, Riba, zoranowsky, Anonimci (525)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.31 Seconds

Provided by iJoomla SEO