Powerbook G4 17", smrzavanje, jad i bijeda...
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Powerbook G4 17", smrzavanje, jad i bijeda...


06.10.2004 | 00:42
Hm... prosli cetvrtak sam postao sretni vlasnik novog Powerbooka. Nije dugo trebalo da pocnu problemi, naravno.

Pri bjesomucnom programiranju u Xcode-u ili pokusaju igranja Halo-a, nakon nekog vremena stroj jednostavno stane. Ekran i dalje prikazuje sto je vec zadnje bilo na njemu, medjutim ne trza ni na koje naredbe, te jedino gasenje pomaze. Ukoliko sam u pozadini slusao neku muziku, kratki sample (cca desetina sekunde) se beskonacno ponavlja. Nakon sto ga ugasim, potrebno je pricekati neko vrijeme da se komp ohladi (postane izrazito vruc sa doljnje strane), a ako ga odma pokusam upaliti, to rezultira beepom i nicim drugim.

Odvrtio sam hardware test koji nije otkrio nikakve probleme.

Laptop je kupljen u Filex-u, te sam strasno nezadovoljan nacinom na koji tretiraju svoje kupce. Na moj e-mail sa pitanjem sto uciniti, dobio sam odgovor da se vjerojatno radi o mojoj pogresci jer nisam htio platiti "instalaciju softvera" - sto vjerojatno znaci onaj zavrsni korak instalacije OSXa u koji se racunalo boota pri prvom pokretanju: onaj dio kad izabirem korisnicko ime, sifru i biram vrstu spajanja na Internet. Urnebesno.

Sutra me ceka dugi, dugi razgovor sa supportom i bojim se jako malo srece i veselja.

A bio sam tako sretan sa ovim laptopom.
06.10.2004 | 01:33
Javi im se ponovno -- neka te sluze kao pristojnu musteriju koja je upravo spiskala malo bogatstvo i njima stavila lovu u djep.

To o cemu pricas zvuci kao nekakav ... stajaznam .. hardwerski problem. Pregrijavanje navjerojatnije. Mozda je hladnjak na procu problematican?

Koliko memorije imas? Ako imas samo 512 MB sto dodje s laptopom, i uprezes racunalo do krajnjih granica, odmah ti velim -- nije dostatno! Ugradi jos memorije.

Vrati racunalo smjesta u Filex, budi prostojan i trazi od njih isto -- instalacija softvera o kojoj pricas je napravljena za malu djecu, nju mora izvrsiti korisnik i sve sto cinis jest klikati do kraja. Distributer NIJE duzan ugraditi je, jer dolazi s uputama i jamstvenim listom koje se nalaze u zatvorenoj kutiji, ispod naljepnice koja kaze da ces nakon otvaranja iste prihvatiti sve sto u licencnom ugovoru pise.

Jos jedna sitnica -- jel ti racunalo doslo lijepo zamotano u kutiji ili si ga uzeo s police? Primjetio sam jednu JAKO RUZNU navadu kod prodavaca Appleove opreme, a to je da lazu (i varaju) kad je rijec o nadogradnji memorije. Tvoj PowerBook dolazi s 512 MB u jednom komadu i kad ga otvoris odozdo, trebao bi vidjeti drugi prazni slot.

Kad sam u ducanu pitao koliko bi me kostala nadogradnja na 1 GB, tip mi je odgovorio da bi trebalo najprije izvaditi ta dva 256 MB modula (?!) i zamijeniti ih sa dva od 512 MB, pa je onda puknuo neku cijenu od koje sam ga samo pogledao i rekao: "Zasto to cinis svojim nesretnim kupcima?"

Mozda se zabunio glede modula i koje racunalo dolazi s cime ugradjenim (iako sumnjam, jer se hvalio kako je prodao desetke Powerbookova samo proteklog tjedna), ali se nije mogao zabuniti glede cijene: jer ako ti racunalo dolazi s pola giga koj si platio, tebi treba samo dodatnih pola giga i samo njih placas, a ne cijeli novi gigabajt po distributerskim, ajmemeni!, cijenama.

Drugim rijecima, problemi o kojima pricas svud su prisutni, samo je kolorit drukciji, kako bi rekao Mak.

Pazi s njima -- u mom iskustvu, vecina prodavaca su jako prepredeni. Samo ti zele uvaliti stroj i ti se poslije s njim kuvaj kako znas. Jer zamjena bilo cega njima je nocna mora -- oni najcesce ne zele previse raditi, a zeljeli bi ubirati marzu.

JEDINI odlicni prodavaci su Apple VAR-ovi (Value Added Reseller) koji ce dati sve od sebe da ti pruze vrhunsko zadovoljstvo za pare, i vise od toga. Imao sam srecu raditi s jednim takvim i moja iskustva su jako pozitivna. No takvih u Hr nema, cini mi se.

U svakom slucaju, hitro natrag u Filex. Budi strpljiv, pristojan, ponesi stolicu sa sobom, kuhalo za caj i 3 kile keksa, i ne mici se dok ne rijese problem. Pokazi sto nije u redu i cekaj -- neka ti dadu drugo racunalo ili neka poprave to sto imas.

Racunalo je pod jamstvom, Apple te sada stiti! Ako budu stvarali probleme, reci da ces kontaktirati Appleov stozer u Francuskoj i njima pojasniti problem. Slicno sam i ja svojedobno napravio kad su me u Hr zezali glede novog problematicnog Samsungovog monitora -- nisu htjeli nista napraviti, otezali su do nemila, no kad sam poslao email u europski Samsungov stozer, i rekao tko mi pravi probleme, dobio sam novi monitor u roku dok kazes "pixel".

Use the Force, Luc!
  • aco
  • Korisnik
  • 7
06.10.2004 | 10:09
Problem koji imaš može biti i dublje prirode, stoga inzistiraj na riješavanju problema. S druge strane ako si dobio garanciju, stroj teoretski možeš servisirati kod bilo kojeg Apple prodavača.
Jedno vrijeme PowerBook-ovi su stvarno dolazili sa punim slotovima (prve generacije Titaniuma imale su kombinaciju 512 od 2 x 256) i jedino riješenje je bilo isprazniti neki od slotova.
06.10.2004 | 10:33
Nah, samo jedan slot je pun. Nisam se jos upustio u rastavljanje stroja sa doljnje strane, ali Apple Hardware Test ima jako dobar prikaz oba memorijska slota i sto je u njima (1x512MB, drugi je prazan).

Nisam siguran naravno, ovo mi je prvi Mac, ali ako je ista suditi iz mojeg Unix iskustva, ne bih rekao da ima manjak memorije. Siguran sam da bi sa vise memorije racunalo radilo bolje, ali opet... koje nebi?
06.10.2004 | 17:06
Evo, powerbook je danas zavrsio u Macservisu u Svetoj Nedjelji uz komentar gospodina koji radi u servisu da se vjerojatno radi o problemu sa memorijom, te da nije prvi put da vidi/cuje tako nesto.

Kad sam vec bio tamo, gospodja Vedrana Petranovic mi je odrzala prezentaciju iPoda i iPoda Mini od dobrih sat vremena. Naigrao sam se sa njima i bas sam bio sretan. Prije sam se pitao trebam li iPod, a sada mi jedino nije jasno KOJI iPod cu kupiti. Nakon prilicno nepristojnog tretmana u Filexu, ovo sto sam dozivio u PowerCom sistemima mi je definitivno uljepsalo dan.
06.10.2004 | 17:18
Mac OS X nije Unix -- to je Disneyland Unix Njem treba 4 puta vise memorije za rad s grafikom od obicnog Unixa ili Windowsa.
Napravi test -- stavi 1GB i isprobaj kako radi. Jer vrag mi sapce da je tvoj problem djelomicno i u nedostatku memorije. Testirao sam AluBooka samo s pola giga RAMa i dvaput sam ga zblesio (nedostatak memorije) -- jedino mi je reset preostajao. Nakon toga sam uvidio koliko malo moze vuci s tim cime dodje.
Pregrijavanje takodjer moze nastati zbog toga sto mu disk sluzi kao virtualna memorija -- ako ga naprezes do kraja, pregrijat se AluBook moze opako, pa se iskljuci da se sklopovlje ne osteti. Sigurnosna mjera.
Za normalan rad pod OS X Pantherom, 1GB je MINIMUM. Zbilja. Pa sto god drugi govorili o tome. 2GB su lijepa stvar i primjetit ces koliko je OS X tada divan. Za to sto radis na njem, 2 GB su optimalna, ali i 1 GB ce posluziti za prvu ruku. Spiskao si lijepe pare za laptop -- ta u cemu je onda problem ubaciti mrvu dodatne memorije?

PS. Glede toga, drzim da je 256 MB memorije koje standardno dolze s najnovijom iMacovima, eMacovima pa cak i s nekim PowerMacovima, CISTI BEZOBRAZLUK. To nije dosta ni za ukljucit OS X (Panthera) u struju. Sramota ziva.
  • MAK
  • Korisnik
  • 13
06.10.2004 | 19:17
Laptop je kupljen u Filex-u, te sam strasno nezadovoljan nacinom na koji tretiraju svoje kupce
Imamo tu jednoga člana koji bi IZNUTRA mogao komentirai praksu tvrtke, a kada bi se javio možda bi ti i pomogao...
06.10.2004 | 22:44
Nisam (namjerno) u zadnjih par godina imao čak niti tlf. kontakata s Filexom ali samo gledao povremeno njihove stranice da vidim jesu li se štagot upristojnili... Nisu! Cijene koje oni imaju su divljačke pa me ni ne čudi da je tretman, prema (po njihovom) naivicma koji od njih nešto i kupe, jadan.
06.10.2004 | 23:17
Sto se tice disneyland Unixa, nebi se u potpunosti slozio. XNU kernel koji pogoni OS X je prekrasno dizajnirana stvar. Kolega koji zivi i radi u Americi ima PB 17" sa 512Mb memorije (a bavi se slicnim poslom kao i ja), te nema nikakve probleme. Opcenito sugestija da se stroj srusi zbog manjka memorije nije nesto sto mi se cini logicno. Naravno, kazem da ne poznajem OSX dovoljno da bi mogao biti 100% siguran, ali i meni vrag sapuce u uho "treba ti sluzbeni serviiiiis, treba ti sluzbeni servvvvvvissssssss."

A da ce u laptop prije ili kasnije (vjerojatno prije drugih stvari, ali poslje iPoda) sjesti jos 512MB memorije: nema sumnje da hoce.
07.10.2004 | 03:01
Kad programiras, ne bi vjerovao koliko ti resursa nekad treba. Izgubi malo vremena i vidi sto se preporuca na Apple Developers web sajtu. Developeri, pa i pod Unixom, uvijek se hrabre da koriste sto bolje nabildan stroj, narocito ako uprezes XCode. No definitivno popravi stroj -- nije samo nedostatak RAMa u pitanju i .. dobrodosao u zajednicu AluBook korisnika! To je najvaznije
07.10.2004 | 11:44
Evo, upravo sam razgovarao sa ekipom u Macservisu, te je utvrdjeno da postoji ostecenje na maticnoj ploci. Gospodin sa kojim sam razgovarao je spomenuo mogucnost da se racunalo proglasi dead-on-arrival te da dobijem zamjenu, jer je alternativa cekanje do tri tjedna za rezervne dijelove.
07.10.2004 | 20:51
Osobno sam bio prisutan prilikom prodaje Apple PowerBooka 17". Racunalo je predato kupcu neotvoreno, original zapakirano, bez otvaranja ili nase instalacije. Cijene racunala, kao sto je svima poznato, odredjuje uvoznik, prodavaci mogu dati samo odredjen popust npr.na kolicinu,za skole ili sl. Cijene su racunala stoga kod svih prodavaca manje vise podjednake. Nakon 3-4 dana kupac je mailom opisao svoje probleme (zamrzavanje u radu, resetiranje). Dobio je odmah odgovor mailom kako bi se iskljucila softverska greska, a pitanje kupca i isti odgovor je Filex odmah proslijedio nositelju garancije, firmi PowerCom radi ubrzane procedure. Niti jedan prodavac Apple Macintosh racunala u Hrvatskoj odlukom distributera i na temelju potpisanog ugovora s distributerom nije ovlasten za servisiranje prijenosnih racunala u garantnom roku, vec to vrsi jedino i iskljucivo firma Mac Servis d.o.o. iz Svete Nedjelje. To je nekim sudionicima ove diskusije jako dobro poznato. Ponekad se desi da racunalo dodje neispravno ili se pokvari u garantnom roku. Nikako ne mislim da su prodavaci ti koji na to mogu utjecati. Mislim da sam osobno najvecom mogucom brzinom reagirao, uputio kupca na jedini garantni servis i obavjestio distributera, potvrdio da se radi o kupcu firme Filex, kako bi u sto kracem roku sredio garantni kvar ili na neki drugi nacin izasao u susret kupcu. Od prve obavjesti o kvaru, preko naseg odgovora kupcu i obavjesti distributera pa do odgovora garantnog servisa i distributera kupcu s uputama prosla su najvise dva sata. Zao mi je da se to desilo, nismo utjecali na kvar. Na samu proceduru niti ne mozemo utjecati niti je ubrzati.
07.10.2004 | 22:24
a ZAto si ti danas ostal duže...
08.10.2004 | 08:28
Ma pogledaj Ante gornje priloge osoba koje kao i ti i ja znaju kakva je procedura s kvarom u garantnom roku na prijenosnom racunalu u Hrvatskoj. Umjesto da pomognu i smire kupca, ili daju koji konkretan savjet, neki su isli na podvaljivanje. Mozda ce tako reagirati i kad tvoj kupac dobije neispravno racunalo. Jedino je Zvonimir iz Australije pokusao stvarno pomoci. Ma jasno je da je kvar peh, koji se desava. Sad bi ja trebao ovdje poput Miroslava Ambrus-Kisa optuzivati PowerCom, MDS, ili Apple da su mi isporucili neispravno racunalo i doveli me (i osobno i firmu) u neugodnu situaciju. Iz samo njemu znanih razloga. U zivotu nije kod nas u FILEX-u nista kupio. Ali mi je prije petnaestak godina pomogao kao mladom korisniku. Nisam se stoga na njegove objede, kojih je do sada vec bilo, nikad obazirao. Dobro cu mu uvijek pamtiti. Petnaest godina. On je to mozda i zaboravio. I ne sjeca se. Ni lika, ni mjesta, ni dogadjaja. Ja se sjecam. Ili je tada, jednostavno bio mladji, drugaciji, s manje nakupljene zivotne gorcine? Zivot je dug, ljudi se mijenjaju. Zalim za onim Miroslavom Ambrus-Kisem, kojeg sam svojevremeno upoznao.

Sjetiti se da su to i ranije cinili? Isporucivali mi neispravno. Nije PowerCom kriv ako je racunalo u zatvorenoj kutiji doslo neispravno. Zato garancija i postoji. Ili napisati da su skupi? Kao da PowerCom utjece na sve elemente cijena. Kupac Ivan Stojic nije nista kriv. Njegove reakcije su tipicne za kupca kome je isporuceno nesto neispravno. Meni je jako zao zbog ovog nesporazuma. Kako to u buducnosti sprijeciti? Bez otvaranja originalne ambalaze i prethodnog testiranja? Nikako. Pa ni nakon testiranja. FILEX je dobar servis, radimo godinama. Imamo najvece skladiste rezervnih dijelova u Hrvatskoj. Otkupili smo kompletno skladiste ACS-a. Pa mozemo neke slucajeve rjesavati brze od drugih. Ulazemo u ljude. Ucimo ih godinama. Dobar dio nasih servisera radi danas i kod drugih dilera. Ante i ti si radio kod nas. I Aco je radio. Aco je i ovdje razumno reagirao, hvala mu. Mogla je biti memorija. PowerBookove servisiramo van garantnog roka. Jer u garantnom to nitko od dilera ne smije. Neki idi u garantnom roku cak i u Nizozemsku. Jer nitko u ovom dijelu Evrope neke modele ne smije u garantnom roku otvarati. Da, i jucer sam morao ostati dulje na poslu. Jer su moji djelatnici svi otisli ranije s posla, zbog nastupajuceg praznika. Za mene praznici bas i ne vrijede. Tako je kad si vlasnik firme. Stoga drugi put molim pomognite kolegi u nevolji. Bez nepotrebnih ujeda sa strane.
08.10.2004 | 12:42
Nenade, mislim da se ne radi o ujedima sa strane. Vi dobro znate da sam ja programer i znate cime se bavim i koliko iskustva imam. Cinjenica da imam 23 godine uopce ne dolazi u ovu jednadzbu. Nakon sto sam u Vasoj firmi ostavio pozamasnu kolicinu novca, nacin na koji ste se vi postavili prema problemu uopce ne pokazuje da ste spremni suradjivati sa svojim kupcima.

Ajmo biti realni: mogli ste reci "dodjite kod nas, pogledat cemo za vas taj vraziji sleep mode, pogledat cemo jeste li zaista instalirali sve patcheve za OS i slicno, pa cemo ako to ne upali uputiti vas i racunalo u Macservis."
08.10.2004 | 20:46
..Ajmo biti realni: mogli ste reci ..
..Ma pogledaj Ante gornje priloge osoba ..
..koji bi IZNUTRA mogao komentirai praksu tvrtke ..

Ljudi bi se nekada zacudili koliko slicno razmisljaju te imaju iste interese, samo kad bi skinuli prekrivac relativizma kojeg, sto ludim zivotnim tempom, nedostatkom zivaca te drugim bezbrojnim nevoljama, danomice i nocimice navlacimo na sebe.
  • MAK
  • Korisnik
  • 13
09.10.2004 | 19:21
Sad bi ja trebao ovdje poput Miroslava Ambrus-Kisa optuzivati PowerCom..
Ja sam ovdje nekoga optuzivao?
Hmmm, ne bi se reklo ni da sam cak izravno prozvao imenom, osobnim ili firme... Ali, dobro.
Samo sam upozorio da tu, na Jabucnjaku, jednostavnije nego igdje drugdje mozemo cuti i drugu stranu, s ovom ili onom formulacijom. Tko brine o svom poslu (ili obrazu), brine i bez da ga prozovu, makar njezno kao ja.

No, dobro, stavljam ovo u rubrukriku "distorzija stvarnosti", jer bih se jednako prisjetio - tj. da upravo ovdje ima ljudi koji mogu izravno odgovoriti - kad bi bio u pitanju npr. MacAbakus ili MacCom... na primjer. "Ujedaju... sa strane"? Ili mislis da sam JA trebao odgovoriti umjesto tebe ono sto ti bolje znas od mene i u tvom je interesu?
Nije li to tek korisna obavijest cobjeku koji je javno istupio?
Uostalom, cemu sluzi javno istupanje?

Steta sto se ne igras nimalo laksim rijecima od onih koje se razmjenjuju po Usenetu.
  • Danijel
  • Posjetitelj
10.10.2004 | 12:52
Evo mojeg iskustva... bitno boljeg...
Prije cca 2 tjedna mi je na PowerBooku 12 prestao raditi video out. To sam prijavio, odnio računalo prodavaču (Angolo). Ekipa je bila maksimalno ljubazna te su nastojali smirujuće djelovati na mene ludog i pesimističnog. Uredno sam se pripremio da ću biti bez računala koji mjesec, ali NE! Računalo je bilo gotovo unutar tjedan dana od predaje na servis (da je bilo par sati dulje bilo bi tjedan dana što je bilo van svih mogućih očekivanja i sl. Ukratko, svaka čast Angolu i Mac Servisu na brzini, agilnosti te apaurinskom djelovanju na mene.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 6 sati, 46 minuta
  • smayoo: Pa zar još to nisi riješio?
  • smayoo: :D
  • mbp2009: Doslovno sam ju ja otvorio hahaha
  • smayoo: @mbp2009, imaš točno tu temu u forumu od prije par mjeseci
  • smayoo: Natrijeve baterije postoje u tzv. REDOX izvedbi već 30 godina, prvenstveno za stacionarne sustave, ali nisu bile pogodne za mobilne jer su bitno manje gustoće pohrane od litijevih, a i veće mase, jer su tekućinske. Velika im je prednost to što su ekološki neutralne, jednostavne za proizvesti i požarno nerizične.
  • m@xym: @Zdravac, OD otkrića nečega u laboratoriju do dolaska na tržište (ako se to upće dogodi) prođe između 5 i 10 godina
  • drlovric: O da. Jako veliko dan. Ljudi nisu svjesni bitnosti ali vrijeme ce polazati.
  • Zdravac: @drlovric, jesu, baš je lijepo danas pratiti HRT4 i live prijenos! :)
  • Zdravac: jel senzacionalizam ili ima nešto u ovoj tehnologiji da bi uskoro moglo i u praksu?
  • Zdravac: [link]
  • drlovric: Stigli Rafali ❤️????
  • mbp2009: Ekipa, treba mi preporuka za neki usb-c dongle za M1. Potreban je ulaz za SD karticu, HDMI ili DP (TB2), barem 2 Usb-a i ako je moguće jedan usb-c
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

accom, Bertone, dpasaric, IgorD, Maxxy, Riba, Anonimci (616)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.15 Seconds

Provided by iJoomla SEO