iMac 27 2009 - bijeli ekran
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

iMac 27 2009 - bijeli ekran


23.06.2015 | 17:16
Dakle stari iMac 27" 2009 instaliran Yosemite. Upalim komp pojavi se logo i progress bar koji se napuni do trecine pa onda dodje bijeli ekran i to je to. Kursor od misa se vidi i moze se micat i to je to.
Kaj bi to otprilike moglo biti?

Biljezim se.
23.06.2015 | 17:45
Drži cmd+v dok se komp pali pa će se vidjeti ispis aktivnosti prilikom boota. Kad stane, uslikaj ekran (tako da se može pročitati) pa postaj.
24.06.2015 | 21:51
Sad vidim da mi jučer nije prošla slika preko iPhonea. Evo drugi pokušaj.
Valjda će nekaj koristiti.

U međuvremenu sam ušao u Safe mode i to valjda normalno radi za Safe mode, ali čim ga resetiram, opet se krene podizat, čuje se zvuk, pokaže loko i progress bar, krene se punit i onda sve nestane, pojavi se bijeli ekran i to je to.

Nakon toga sam napravio boot USB stick, formatirao hard i napravio čisti instal, ali je on zapeo kod odabira zemlje. Onda opet u Safe mode, završio instalaciju, ali tu smo se vratili na početak. Opet stane s bijelim ekranom.

Na netu nemrem naći baš takav problem. Bio sam uvjeren da nije crkla grafička ili hard jer valjda se onda nebi ni Safe mode dizao, ali sada više ništa ne znam
Prilozi:
24.06.2015 | 22:39
Možeš li napraviti novi install na externi hard ili USB, pa pokrenuti sa toga?
25.06.2015 | 06:14
Da, upravo sam to isto pomislio. Da provjeriš ispravnost diska. Inače, clean install je bio nepotreban i beskoristan, kao što si na skup način naučio. Da si pitao, rekli bi ti - Mac nije windows. Problemi se ne rješavaju reinstalacijom...
25.06.2015 | 18:37
Obzirom na brzinu i jednostavnost reinstalacije nije bilo nikakvih problema, a kako trenutno nije bilo nikakvih drugih prijedloga sam probao i taj korak. Jer naime šogor je natrpao svakakvih čudesa gore pa sam mislio da se nije navuklo nekaj.
25.06.2015 | 18:38
mario.zg kaže:
Možeš li napraviti novi install na externi hard ili USB, pa pokrenuti sa toga?


Probat ću naći neki veći disk pa probati i to.
Hvala
27.06.2015 | 08:54
ico00 kaže:
mario.zg kaže:
Možeš li napraviti novi install na externi hard ili USB, pa pokrenuti sa toga?


Probat ću naći neki veći disk pa probati i to.
Hvala


Ništa ni od toga. Isti scenarij.
27.06.2015 | 09:51
OK. Znači onaj ispis u verbose modu ti je uvijek takav isti i zapne uvijek na tom istom mjestu? Kad stane, pustio si ga barem 2-3 minute prije nego si uslikao, da budeš siguran da je baš to mjesto gdje zaglavi?
27.06.2015 | 10:16
Postoji li način da podigne os bez drivera za grafičku, a da nije safe mode?
01.07.2015 | 06:50
smayoo kaže:
OK. Znači onaj ispis u verbose modu ti je uvijek takav isti i zapne uvijek na tom istom mjestu? Kad stane, pustio si ga barem 2-3 minute prije nego si uslikao, da budeš siguran da je baš to mjesto gdje zaglavi?


na žalost ista situacija svaki put i tak stoji kolko hoćeš
01.07.2015 | 06:55
U međuvremenu sam probao pokrenuti i instalaciju starog OS-a sa DVD-a koji su došli s njim i pojavi se wallpaper ali svi izbornici koji su na njemu su zmuljani.
Po Win PC iskustvu bi rekao da je grafička prdnula na rosu jer sam također dobio informaciju da je prvi put pobijelio nakon kaj su klinke gledale Youtube do iznemoglosti. Možda se pregrijala grafička. U svakom slučaju se dodatno grijao pri gledanju Youtubea.
01.07.2015 | 06:56
Onda je za pretpostaviti da imaš hardverski problem. Kad bootaš u safe mode, dižu se samo najnužniji driveri, i to limitirani. Kad se neki od uređaja (verbose pokazuje da je stao na AirPortu) pokuša angažirati normalno, onda pukne. Što kaže AHT?
04.07.2015 | 16:02
smayoo kaže:
Onda je za pretpostaviti da imaš hardverski problem. Kad bootaš u safe mode, dižu se samo najnužniji driveri, i to limitirani. Kad se neki od uređaja (verbose pokazuje da je stao na AirPortu) pokuša angažirati normalno, onda pukne. Što kaže AHT?


AHT kaže sve OK. I onaj brži i kraći test
04.07.2015 | 16:08
Problem je vjerojatno svejedno hardverski, ali u onom dijelu kojeg AHT ne testira (grafulja i sl.)
04.07.2015 | 16:27
Da..bojim se da je grafička al ne znam kaj sad napraviti. Na Ebayu vidim da je kupovina polovne pa zamjena u vlastitoj režiji dosta skupa igra, dakle u ovlaštenom servisu još skuplja. OWC ne nudi grafičke ako se ne varam, a nema ih ni na Amazonu.
04.07.2015 | 17:49
Jedini problem je što nagađamo pa se može pokazati da zamjena grafičke ne rješava problem. Ostatak priče - da li ćeš sam ili ćeš nositi nekom serviseru, da li ćeš polovnu ili novu - to ti je samo pitanje koliko novca možeš za to odvojiti.

Ovdje smo u više navrata spominjali RAM servis kao dobru opciju za servis. Nije skupo kao ovlašteni, a do sada nije bilo negativnih kritika.
04.07.2015 | 17:53
A da..možda platiti 200 kn dijagnostiku u ovlaštenom pa vidjeti kako dalje. Ako je 400$ samo grafička to je podosta skupa varijanta za ulaganje u komp iz 2009. Komp sam poklonio sestri pa sumnjam da joj se ulaže u nekaj staro. Vjerojatno će im se više isplatit novi Win PC kupit ako će trošit tolko love. Bumo vidjeli. U svakom slučaju hvala na pomoći.
30.07.2015 | 23:56
Kupnja polovne grafičke kartice i nije baš neko sretno riješenje. Posebno ako je riječ o modelima koji imaju veću stopu zakazivanja od uobičajne. Velika je vjerovatnost da će ta kartica zakazati, samo je pitanje vremena. Problem je taj što kupnjom polovne kartice obično nema jamstva.
Nova kartica je možda najbolje riješenje ali cijena je obično visoka.
Treća opcija je popravak grafičke kartice odnosno zamjena grafičkog čipa novim. Riješenje je poudzano dobije se jamstvo ovisno od servisa do servisa. Od 3mj pa do 12mj na popravak.
Primjer jednog takvog popravka upravo na Apple iMac računalu se može vidjeti u priloženom linku.
Nekakve ostale opcije poput reball-a ili reflowa izbjegavajte jer nisu dugoročno pouzdane.
Dakle bez obzira na koji se servis odlučite, ako se ide u popravak kartice inzistirajte na zamjeni grafičkog čipa.(naravno ako je on problem)
31.07.2015 | 06:37
Evo samo da zaokružim i ovu temu. Dakle nakon svakog softverskog pokušaja popravka navedenog problema pa i hardverskog, tipa instalacija OS-a na externi hard da se vidi da li je otišao interni hard disk ili pak vađenje i provjera RAM-a i ocjene da je popravak u servisu neisplativ kao i kupovina nove grafičke na ebayu ostao je samo još jedan pokušaj. A to je Apple Pie kako sam ga prozvao odnosno pečenje grafičke u pećnici. Nakon što se grafička izvadila i ispekla u pećnici prethodno zagrijanoj na 180 stupnjeva 10 minuta kompjuter opet radi. Ne samo da radi nego su nestale i one vertikalne crte koje su se prije pojavile.
Nadam se da će ovo kućno rješenje potrajati barem neko vrijeme.
31.07.2015 | 06:53
Imao sam jednog dell-a, latitude d620 čiju ploču sam pekao jednom mjesečno (ne znam što mi je to trebalo), cca 3 puta... a onda se to smanjilo na 10 dana i tako dalje
31.07.2015 | 08:10
havdic kaže:
Imao sam jednog dell-a, latitude d620 čiju ploču sam pekao jednom mjesečno (ne znam što mi je to trebalo), cca 3 puta... a onda se to smanjilo na 10 dana i tako dalje


Da...i ja se bojim takvog scenarija. Al eto, to je prokletstvo starog Maca. Djelova skoro da i nema za neke samostalne zamjene, a ako ima su preskupi dok je servis neisplativ.
31.07.2015 | 08:33
ITelektronika kaže:
Kupnja polovne grafičke kartice i nije baš neko sretno riješenje. (...) Treća opcija je popravak grafičke kartice odnosno zamjena grafičkog čipa novim.


Sjećam se da se jednom ranije pisalo o ovom.
Samo skrećem pažnju, ako netko nije pažljivo gledao, ovo sam serviser promovira svoju uslugu, to nije preporuka nekog korisnika.

Načelno nemam s tim problema, samo mi je važno da netko tko bi eventualno otišao u IT Elektroniku napraviti navedeni zahvat pa eventualno ostao nezadovoljan, ne dođe poslije na Jabučnjak s drvljem i kamenjem...
31.07.2015 | 11:51
Smayo, svojevremeno smo imali malu raspravu preko PM gdje si tvrdoglavo tvrdio da je u stvari reball kvalitetno riješenje vjerovatno kao tvoja reakcija upliva servisa kojeg ne preferiraš. Riječ je bila o prijenosniku iz članka "bijeli dim". Znamo kako je završila ta priča.
Uluga zamjene čipa nije "moja" usluga nego najkvalitetnije riješenje i jedino trajno riješenje. Samo da, eto ja to govorim kao serviser s vjerovatno najviše iskustva u takvim popravcima na ovim područjima.
Reball ili reflow su metode koje u stvari ne otklanjaju uzrok problema nego ga odgađaju.

Nešto nakon toga je bila riječ o zamjenkim punjačima za Apple računala, napravio sam s toga direktnu usporedbu zamjenskog punjača s origialnim i napisao članak o tome, čisto me strah objaviti tu na forumu jer bi moglo ispasti da prodajem original punjače pa imam kakvu korist, uzgred i tu si bio u krivu pa bi te još dodatno isprovociralo:)
Morati ćeš uzeti u obzir da su ti članci pisani kao i gore upis u interesu krajnjeg korisnika. Naglašavam još jednom zamjena čipa novim nije moja usluga nego najkvalitetnija usluga koju korisnik može zatražiti u većini servisa. Ja sam preporučio metodu popravka ne servis.

@ico00
Reflow ili reball pa tako i pećnica, na Apple računalima u stvari ima veću trajnost u odnosu na većinu drugih prijenosnika ili računala zato jer je hlađenje nešto bolje riješeno. Zato i je dell nešto kraće radio. Svaki put će biti sve kraće zato jer pećnica,reflow ili reball ne otklanjaju primarni uzrok kvara.....ne mijenjaju dotrajali čip.
31.07.2015 | 14:20
Lijepo molim, pročitaj pažljivo i s razumijevanjem. Nisam te nigdje napao, ni prije, ni sada, tvoja je reakcija posve neprimjerena.
Ovdje sam samo želio skrenuti pažnju da ti sam savjetuješ (kao i prije) servisni zahvat kojeg inače radiš (i dao si link na svoj vlastiti site, zar ne?), tj. da je to oblik promocije tvog servisa.

I naglasio sam da ne smatram da je to na ikoji način loše!!

Samo sam htio skrenuti pažnju svima koji čitaju, da to što si napisao NIJE PREPORUKA ZADOVOLJNOG KORISNIKA, poučen iskustvima od ranije. Svakakvih privatnih poruka znam dobiti, od ozlojeđenih korisnika. "Na vašim ste stranicama preporučili ovu trgovinu, a mene su prevarili, sad ću vas tužiti policiji." I slično. A čovjek je pročitao neki forumski post.

Eto, samo to.

A u "bijeli dim" diskusiji nisam tvrdio da je reball kvalitetno rješenje, nego da je za malo novca dosta produljio životni vijek pokvarenog stroja. Stroj se na kraju ponovno pokvario. Zar ti tvrdiš da se strojevi koje ti popraviš zamjenom čipa nikad više do kraja svemira neće pokvariti? Sve je to samo pitanje omjera troška i dobivenog produljenja životnog vijeka.

vjerovatno kao tvoja reakcija upliva servisa kojeg ne preferiraš


Ovo je s tvoje strane sasvim osobna insinuacija i uvreda. Očekujem ispriku.

Nešto nakon toga je bila riječ o zamjenkim punjačima za Apple računala, napravio sam s toga direktnu usporedbu zamjenskog punjača s origialnim i napisao članak o tome, čisto me strah objaviti tu na forumu jer bi moglo ispasti da prodajem original punjače pa imam kakvu korist, uzgred i tu si bio u krivu pa bi te još dodatno isprovociralo:)


"Uzgred i tu si bio u krivu" ne znači baš ništa. Otvori lijepo temu, napiši sve što si na tu temu ustanovio (a da nije prepisano iz sponzoriranog inozemnog članka), ukaži gdje sam ja to bio u krivu pa možemo argumentirano raspravljati. Ovakvo zamagljeno pljuckanje je djetinjasto.
31.07.2015 | 14:50
smayoo kaže:
Lijepo molim, pročitaj pažljivo i s razumijevanjem. Nisam te nigdje napao, ni prije, ni sada, tvoja je reakcija posve neprimjerena.
Ovdje sam samo želio skrenuti pažnju da ti sam savjetuješ (kao i prije) servisni zahvat kojeg inače radiš (i dao si link na svoj vlastiti site, zar ne?), tj. da je to oblik promocije tvog servisa.

I naglasio sam da ne smatram da je to na ikoji način loše!!

Samo sam htio skrenuti pažnju svima koji čitaju, da to što si napisao NIJE PREPORUKA ZADOVOLJNOG KORISNIKA, poučen iskustvima od ranije. Svakakvih privatnih poruka znam dobiti, od ozlojeđenih korisnika. "Na vašim ste stranicama preporučili ovu trgovinu, a mene su prevarili, sad ću vas tužiti policiji." I slično. A čovjek je pročitao neki forumski post.


Ako recimo za servis kojeg ti preporučiš na ovom forumu klijent nije zadovoljan onda ima pravo na žalbu koja će biti uvažena s strane foruma?
Vidi...istrgnuo si rećenicu iz konteksta i informaciju si prikazao kao upitnu. Zamjena chipa nije eksluzivno moja usluga nego savjet neovisno o servisu kojeg stranka odabere. Kao što u upisu i stoji.

smayoo kaže:
A u "bijeli dim" diskusiji nisam tvrdio da je reball kvalitetno rješenje, nego da je za malo novca dosta produljio životni vijek pokvarenog stroja. Stroj se na kraju ponovno pokvario. Zar ti tvrdiš da se strojevi koje ti popraviš zamjenom čipa nikad više do kraja svemira neće pokvariti? Sve je to samo pitanje omjera troška i dobivenog produljenja životnog vijeka.

Ma ne, samo tvrdim da jedina metoda koja otklanja uzrok problema je zamjena čipa. Reball kao i reflow to ne čini. Dotrajali čip treba zamjeniti. Dajem ti za pravo jer se ne mogu pozvati na prepisku preko PM.
Ono što je bitno je da stranka upoznata s rizicima i trajnosti određenih metoda prije odluke.
Tu se reball prestavljao kao pouzdano i dugotrajno riješenje. On to nije. Ako se ne varam pokušao si me ubjediti da je ali nisi provjerio. Uređaj iz članka je zakazao nakon 1g i nekoliko mjeseci. Ne želim time reći da je neisplativo nego dati informaciju pa neka stranka/forumaš slobodno odluči ali upoznat s svim nedostatcima i prednostima pojedinih metoda.

Ovo je s tvoje strane sasvim osobna insinuacija i uvreda. Očekujem ispriku.

Slažem se, takav si utisak ostavio . Uvaži moje isprike ako sam te time uvrijedio. Nije bila namjera.


"Uzgred i tu si bio u krivu" ne znači baš ništa. Otvori lijepo temu, napiši sve što si na tu temu ustanovio (a da nije prepisano iz sponzoriranog inozemnog članka), ukaži gdje sam ja to bio u krivu pa možemo argumentirano raspravljati. Ovakvo zamagljeno pljuckanje je djetinjasto.

Hoću, i tu si u pravu.
Prebaciti ću većeras rezultate testova pa ćemo si malo raspravljati.
31.07.2015 | 17:28
ITelektronika kaže:
Ako recimo za servis kojeg ti preporučiš na ovom forumu klijent nije zadovoljan onda ima pravo na žalbu koja će biti uvažena s strane foruma?


Čuj, ovdje se već (i to ne jednom!) događalo da se ljudi registriraju samo da bi postali jedan jedini post pljuvačine po serviseru koji ovamo niti ne zalazi, niti ga je itko ovdje preporučio. Nikakvih dokaza, iz priče je vidljivo da postoje propusti u najmanju ruku s obje strane, ali eto - dođu, hračnu na nekog i više se nikad niti ne ulogiraju na forum.

Više puta sam izrazio svoje osobno mišljenje da mi se ne sviđa da netko koristi jabučnjak za prepucavanje sa serviserom i blaćenje, ali nismo takve postove brisali (jer, ako se i ne slažem s time osobno, s tim u vezi nije donesen nikakav konkretan stav uredništva).

Dakle, kratak odgovor na tvoje pitanje je - da.

smayoo kaže:
Tu se reball prestavljao kao pouzdano i dugotrajno riješenje. On to nije. Ako se ne varam pokušao si me ubjediti da je ali nisi provjerio. Uređaj iz članka je zakazao nakon 1g i nekoliko mjeseci.


Ribin laptop je bio crkao nakon cca 4 godine. Nakon reballinga je radio još godinu i pol pa crkao opet. To je cca 40% produljenje životnog vijeka.

(Kad smo se bili dopisivali na tu temu, nisam bio znao da je crkao opet, no to i nije bitno za diskusiju i ne znam zašto to opet izvlačiš.)

Knjigovodstveno se informatička oprema amortizira u 2 godine. Dakle, za informatičku opremu su dvije godine ono što je 20 godina za zgrade. Dakle, to JEST dugotrajno. Ako je servisni zahvat produžio životni vijek stroja za 3/4 zakonskog roka amortizacije, to JEST dugotrajno rješenje.

Prije nego krenemo u diskusiju o tome je li to pouzdano rješenje, moramo definirati što znači "pouzdano" u kontekstu ove teme.

Ne želim time reći da je neisplativo nego dati informaciju pa neka stranka/forumaš slobodno odluči ali upoznat s svim nedostatcima i prednostima pojedinih metoda.


S tim se svakako slažem.

Uvaži moje isprike ako sam te time uvrijedio. Nije bila namjera.


Uvažavam, hvala.

Prebaciti ću većeras rezultate testova pa ćemo si malo raspravljati.


Dapače, rado.
31.07.2015 | 19:11
Knjigovodstveno se informatička oprema amortizira u 2 godine. Dakle, za informatičku opremu su dvije godine ono što je 20 godina za zgrade. Dakle, to JEST dugotrajno. Ako je servisni zahvat produžio životni vijek stroja za 3/4 zakonskog roka amortizacije, to JEST dugotrajno rješenje.
Prije nego krenemo u diskusiju o tome je li to pouzdano rješenje, moramo definirati što znači "pouzdano" u kontekstu ove teme.

To je s te perspektive točno ali ne i s perspektive prosječnog korisnika. Bar je to moje mišljenje. Poslužiti ću se tvojom analogijom.Za Lidl je zgrada nakon 20g isplaćena i oni će je srušiti inapraviti novu. Za prosječnog građanina jednostavno isto ne vrijedi za njegovu kuću.
Konkretan slučaj ide meni na ruku. 8600m GT čipovi su s tvorničkom greškom. Njihov radni vijek je uveliko skraćen radi propusta Nvidije. S toga zamjena čipa je riješenje kojem se u prosjeku očekuje dulji radni vijek nego orginalnog čipa jer se isti mijenja novijom revizijom.
Kada kažem pouzdano riješenje podrazumijevam otklanjanje kvara te očekivan radni vijek komponente upravo onoliko koliko je radio do tada ili više. Dakle ako crkne HDD kada ga zamjeniš.....
I ponavljam, za mene je bitno da prosječan korisnik ima informaciju o metodama popravka. Odluka je na posljetku uvijek njihova. Neki ljudi žele kvalitetan popravak, neki jeftin.
31.07.2015 | 23:00
Slažem se da je uvijek dobro da čovjek ima cjelovitu informaciju prije donošenja odluke.
Koliko bi onda koštala zakva zamjena čipa na ovom iMacu?
31.07.2015 | 23:26
smayoo kaže:
Slažem se da je uvijek dobro da čovjek ima cjelovitu informaciju prije donošenja odluke.
Koliko bi onda koštala zakva zamjena čipa na ovom iMacu?

Na tom je nešto povoljnije, koliko pratim cijene kreću se od 900kn do 1500kn. Reball se kreće od 500 do 1000kn. Koliko ja pratim, i cijene su naravno cca.
Cijene polovnih kartica su od 200-500usd, dok cijenu novih neznam.
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 8 sati, 3 minuta
  • mbp2009: Doslovno sam ju ja otvorio hahaha
  • smayoo: @mbp2009, imaš točno tu temu u forumu od prije par mjeseci
  • smayoo: Natrijeve baterije postoje u tzv. REDOX izvedbi već 30 godina, prvenstveno za stacionarne sustave, ali nisu bile pogodne za mobilne jer su bitno manje gustoće pohrane od litijevih, a i veće mase, jer su tekućinske. Velika im je prednost to što su ekološki neutralne, jednostavne za proizvesti i požarno nerizične.
  • m@xym: @Zdravac, OD otkrića nečega u laboratoriju do dolaska na tržište (ako se to upće dogodi) prođe između 5 i 10 godina
  • drlovric: O da. Jako veliko dan. Ljudi nisu svjesni bitnosti ali vrijeme ce polazati.
  • Zdravac: @drlovric, jesu, baš je lijepo danas pratiti HRT4 i live prijenos! :)
  • Zdravac: jel senzacionalizam ili ima nešto u ovoj tehnologiji da bi uskoro moglo i u praksu?
  • Zdravac: [link]
  • drlovric: Stigli Rafali ❤️????
  • mbp2009: Ekipa, treba mi preporuka za neki usb-c dongle za M1. Potreban je ulaz za SD karticu, HDMI ili DP (TB2), barem 2 Usb-a i ako je moguće jedan usb-c
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.16 Seconds

Provided by iJoomla SEO