Macbook air iz SAD-a
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Macbook air iz SAD-a


10.05.2015 | 10:09
Bok ljudi, za par tjedana putujem u SAD, tocnije na Floridu i zanima me Macbook air. Koliko sam vidio, cijene su puuuno nize i isplati se kupiti laptop. Citao sam i dosta foruma u kojima su objasnjavali kupovinu, al dosta su stari postovi.. Stvar je u carini i prijenosu, mogu li samo raspakirati laptop, staviti ga u torbu i vratiti se u Hrvatsku? Odnosno da ga ne prijavljujem, ne placam carinu i ostalo... Mozete i dati prijedlog, kako sam student, vecinom mi treba za predavanja, prezentacije i slicno, a inace i uredujem slike, isplati li se uzimati jaci model ako vec imam iMac?
10.05.2015 | 10:21
Koliko sam ja vidio prije cca pola godine kad sam kupio Minija odande, cijene više nisu tako "PUUUNO" niže. Zapravo, cijene kao takve su niže samo nekoliko postotaka, razlika je samo u porezu.
Kolega mi je bio kupio u Apple Storeu u Alabami stari model Minija dan-dva nakon što su objavili nove modele. Prodali su mu entry model starog Minija po cijeni entry modela novog Minija, pa je to ispalo 20% jeftinije, ali inače, da su mu prodali po redovnoj cijeni, cijena bi, s plaćenim Alabama retail tax, ispala nešto sitno veća nego cijena bez PDV kod nas.

Dakle, "isplati se" kupiti Mac u Americi jedino ako ga misliš švercati na povratku, odnosno prijaviti kao osobnu prtljagu. Međutim, carinici nisu više tako neuki kao nekad pa znaju na licu mjesta na internetu po serijskom broju provjeriti datum kupovine. Nekom prođe, nekom ne. Čuo sam obje priče podjednako često u zadnjih godinu dana. Pa ti vidi...
10.05.2015 | 10:36
Bas sam jucer dosao iz USD. Na carini na Plesu nitko me nista nije pitao za prtljagu. Carina na Plesu nije bas zainteresirana za letove iz EU. Kada sam god letio iz EU, nikad me nisu zaustavili. Ali ako sam letio iz Sarajeva ili Podgorice, redovito zaustave.
10.05.2015 | 11:05