Izdavanje e-računa na Macu
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Izdavanje e-računa na Macu


06.08.2019 | 09:04
Daddo kaže:

Davore, shvaćam u potpunosti tvoju frustraciju, no ništa nije uvjetovano FINA-om. Imaš više od jednog servisa (čini mi se 5 ili 6, iskopat ću link kasnije pa ti ga ostaviti tu) preko kojeg možeš dostavljati eRačune Naručiteljima koji su obveznici javne nabave.
(


Kako trenutno stvari stoje ova gornja konstatacija nije točna. Sa stopostotnom sigurnošću mogu tvrditi kako KBC Split, Rijeka, KB Dubrava primaju isključivo e-račun preko FINA-e i ne samo kada je u pitanju javna nabava velike ili male vrijednosti, već i za izvršene usluge servisa koje idu preko narudžbenice. Kako smo u 7. mjesecu isključivo radili isporuku potrošnog materijala i servise u navedenim ustanovama jer nije bilo isporuka po natječajima, dobili smo poziv kako prihvaćaju samo e-račun od FINA-e.

zabac kaže:
Najlakse je pljuvati po tudjem poslu. Uvijek ima problema. Naravno, korisnici su nepogrijesivi?


Naravno, uvijek ima problema i kod krajnjeg korisnika. Ipak, ovaj puta bih rekao kako je veća krivnja na strani državne uprave i resornih ministarstava koji nas, barem u našem slučaju, nisu na vrijeme izvijestili tko smije, od koga i kakve račune primati. Čisto sumnjam da je neki klinički bolnički centar donio samostalnu odluku.
06.08.2019 | 09:20
ping kaže:
Daddo kaže:

Davore, shvaćam u potpunosti tvoju frustraciju, no ništa nije uvjetovano FINA-om. Imaš više od jednog servisa (čini mi se 5 ili 6, iskopat ću link kasnije pa ti ga ostaviti tu) preko kojeg možeš dostavljati eRačune Naručiteljima koji su obveznici javne nabave.
(


Kako trenutno stvari stoje ova gornja konstatacija nije točna. Sa stopostotnom sigurnošću mogu tvrditi kako KBC Split, Rijeka, KB Dubrava primaju isključivo e-račun preko FINA-e i ne samo kada je u pitanju javna nabava velike ili male vrijednosti, već i za izvršene usluge servisa koje idu preko narudžbenice. Kako smo u 7. mjesecu isključivo radili isporuku potrošnog materijala i servise u navedenim ustanovama jer nije bilo isporuka po natječajima, dobili smo poziv kako prihvaćaju samo e-račun od FINA-e.


Podebljano i podcrtano su dvije različite stvari. Svi obveznici javne nabave za primanje eRačuna koriste usluge FINA-e. Ti kao izdavatelj možeš odabrati bilo koji servis za slanje eRačuna. Ono što je problem i što buni, ne samo tebe nego i druge isporučitelje je da servisi međusobno ne koriste istu XML shemu i zato pobrojane ustanove "prihvaćaju samo eRačun od FINA-e". jer je manje zafrkancije "natjerati" isporučitelja da promijeni providera nego uskladiti sve providere sa jednim XML-om (koji se neprestano dorađuje kako se pojavljuju problemi sa ERP-ovima).
06.08.2019 | 10:05
Naravno da je bitno, Žabac. Razumijem da tebi nije bitno. Tebi se fućka odakle dolazi novac za režijske i operativne troškove, a kamoli za tvoju plaću. On je svaki mjesec tu. A u firmama koje financiraju cijeli taj sustav taj se novac mora svaki mjesec i zaraditi, i naplatiti.

Mi smo slali račune i prije 1.7. Imali smo jedan problem. I jedan poslije 1.7. Ovaj što smo imali poslije, nismo ni mogli imati prije jer nismo tom naručitelju prije imali za što slati račun.

Da radim nešto za zdravstvo i da mi ne žele primiti e-račun jer im nije po volji, ja bi predao cijelu stvar na ovrhu, pa da vidimo.
06.08.2019 | 13:34
Daddo kaže:

Podebljano i podcrtano su dvije različite stvari. Svi obveznici javne nabave za primanje eRačuna koriste usluge FINA-e. Ti kao izdavatelj možeš odabrati bilo koji servis za slanje eRačuna. Ono što je problem i što buni, ne samo tebe nego i druge isporučitelje je da servisi međusobno ne koriste istu XML shemu i zato pobrojane ustanove "prihvaćaju samo eRačun od FINA-e". jer je manje zafrkancije "natjerati" isporučitelja da promijeni providera nego uskladiti sve providere sa jednim XML-om (koji se neprestano dorađuje kako se pojavljuju problemi sa ERP-ovima).


Napisao si kako se provideri trebaju uskladiti sa XML-om. To bi onda trebao biti standard koji vrijedi za sve jednako. Kako za isporučitelje tako i za primatelje računa.

Smayoo je napisao kako bi predao cijelu stvar na ovrhu. Nažalost, u zadnjih godinu dana ova moja država me je nekoliko puta čvrgnula, koksala, nabila vritanjak i pokazala gdje mi je mjesto. Nemamo mi snage zato.
06.08.2019 | 19:04
Pa mogli ste vi svojim dobavljačima postaviti raniji rok, tko vam je to branio? Mogli ste im reći - mi nakon npr. 1.2. ili 1.3. više ne primamo papirnate račune.

Ja sam tek shvatio (toliko o javnom informiranju) negdje 15.4. da je taj zakon na snazi.
  • Air
  • Korisnik
  • 11
09.08.2019 | 07:49
Pratim ovu temu jer imam potrebu izdavanja e-računa, ali niš' ne kužim.
Nadao sam se da ću danas kada dobijem USB stick od FINA-e uspjeti posložiti mozaik. Ali uzalud.

Jutros sam dobio sam USB stick od FINA-e, pretpostavljam da je na njemu potrebni Certifikat (nju smo odabrali jer bolnicama moramo izdati račun. Od nje smo dobili Certifikat na "kriptografskom uređaju" - pretpostavljam da je to taj USB stick).

Radi se od desetak računa godišnje.

Nemamo PC računalo.

Kada sam ubacio USB stick komp ga ne vidi (10.13.6).
Prethodno sam dobio link za skidanje "Gemalto" aplikacija za PC, što meni ništa ne vrijedi.
Jutros sam bio u FINA ne bili od njih dobio upute za izdavanje e-računa preko OSX-a ali od njih nikakve pomoći.

Vidim samo da sam u nekoj "mračnoj" ulici.

Ima li netko uputu za izlazak iz mraka?

Hvala!
09.08.2019 | 09:55
To što vam kupac prima e-račune samo preko Fina servisa ne uvjetuje vas da ga koristite. Odkažite Fina-i i idite preko Moj E-račun web aplikacije. Imali su problema ali (za) sada sve funkcionira.
09.08.2019 | 10:01
zabac kaže:
Koliko znam, prolongirano je za 6 mjeseci.


Otkud ti informacija? Gledam službene izvore i ne nalazim ništa (neku odluku Vlade, uredbu, nešto slično...).
09.08.2019 | 12:09
Aha, to... Ja sam mislio da kažeš da je SADA netko odgodio za 6 mjeseci dalje.

Ja sam zaključio (istražujući malo i "povezujući točkice") da su knjigovođe i knjigovodstveni servisi bili o svemu informirani još prošle godine i svima su nuđeni seminari na temu novog načina izdavanja i primanja računa još u 2018, pa opet u siječnju i veljači 2019.

Ja sam o cijeloj stvari doznao iz reklamnog letka Hrvatske Pošte (koja također nudi tu uslugu) u travnju. Na pitanja koja sam imao, moj knjigovodstveni servis je davao evazivne odgovore. Kad sam se informirao sâm i smislio što ćemo dalje, moj KS je izrazi stav otprilike "fućka nam se, mi ćemo po starom, to se nas ne tiče". Što je razlog što ću im otkazati ugovor kad nađem neki drugi, koji nema takav odnos.

Osobno smatram da bi bilo normalno da je tok informacija išao u suprotnom smjeru (da je moj KS meni dao informaciju o promjeni, i to barem 3-6 mjeseci ranije), da ne kažem da su mogli to ponuditi kao uslugu, da sve ide preko njih (za dodatnu cijenu) i ja bih to prihvatio.

Volio bih čuti od drugih poduzetnika ovdje - kakav je odnos njihovih knjigovođa prema ovome i kakvu su podršku u tom smislu dobili?
09.08.2019 | 13:47
Mi smo od našeg bili obavješteni početkom godine, poslali su nam negdje u 5. mjesecu i neki seminar koji nismo pogledali do kraja jer je previše dug i zbunjujući.

Ono što meni nije jasno kod našeg knjigovodstvenog servisa je to da ne žele nikako drugačije unositi podatke nego ručno. Imamo više mogućnosti exporta podataka iz ERP-a ali oni ne žele nego pješke.
09.08.2019 | 17:34
vicko kaže:
Mi smo od našeg bili obavješteni početkom godine, poslali su nam negdje u 5. mjesecu i neki seminar koji nismo pogledali do kraja jer je previše dug i zbunjujući.

Ono što meni nije jasno kod našeg knjigovodstvenog servisa je to da ne žele nikako drugačije unositi podatke nego ručno. Imamo više mogućnosti exporta podataka iz ERP-a ali oni ne žele nego pješke.


Ovo unošenje ručno je meni jasno. Jednostavno, obzirom da svaki Naručitelj traži "različite" stvari u XML-u ne možeš iz ERP-a izvući format koji bez "ručne" intervencije može do Naručitelja a da ga isti prihvati "automatski" odnosno da ti kao Isporučitelj ne čekaš lovu i ne moraš za istu uslugu slati 3-4 računa dok ne pogodiš ispravan (podesiš svoj ERP za tog Naručitelja, pa ti se promijeni Naručitelj koji traži nešto drugo pa ti opet isto za drugog...).

Ako daš svom KS samo podatke, onda oni biraju servis i imaju šprance za eračun prema Naručiteljima raznim i samo tvoje podatke ubace u šprancu.
09.08.2019 | 17:50
Mi tih nekoliko e-računa mjesečno napravimo preko web aplikacije Kreiraj E-račun od tvrtke Moj E-račun. Naš KS unosi (knjiži) sve račune (oko 200 mjesečno) ručno a mogli bi dobiti jedan file (eventualno dva) mjesečno i sve riješiti u par klikova.
28.08.2019 | 12:36
Problemi nastaju kod gradova koji imaju vise ureda jer se svi vode pod istim OIB-om.
Treba od njih dobiti nekakve udentifikatore jer eracun onda cuci negdje i ne dolazi tamo kamo treba.
U Gradu Zagrebu je takvih 8 ureda za sada.
28.08.2019 | 18:55
To je problem vaše pogrešne organizacije. 1 OIB = 1 likvidatura računa. Točka.
28.08.2019 | 19:10
Ne nije, kome dolazi eracun? Ne moze u centralni sustav generalno je rarazvrstavanje komplicirano.
Treba tocno napiknuri ured kome dolazi eracun.
Nije trivijalno jer se sjlapa ugovo/narudzbenica na Grad Zagreb.
28.08.2019 | 19:27
Jedan OIB, jedan pravni subjekt, jedna likvidatura računa. Točka.
Što ste vi nešto posebno od svih drugih?
Bilo koja od velikih banaka ima stotine poslovnica pa se svejedno svi računi šalju na istu adresu. Bilo koja druga velika firma isto tako.
Ako vam je komplicirano "napiknuti ured" (ma zamisli... ), odredite nomenklaturni sustav i uputite svoje poslovne suradnike što je nužno navesti na računu za pravilno razvrstavanje. Na primjer, može se koristiti PNB uplatitelja. Možete uvesti označavanje narudžbenica i ugovora tako da se iz broja naruždbenice/ugovora vidi kojem uredu pripada.
Ima tamo dovoljno zaposlenih, neka rade svi svoj posao, kao što ti radiš svoj, umjesto da prebacuju svoj posao na dobavljače.
29.08.2019 | 12:44
Točno, ali obrada računa je distribuirana po Uredima.
"Napikavanje" rati softver, a ne čovjek. Ako krivo ode, onda to treba ručno čistiti, a kako je enorman broj računa, to traje.

Postoji ID Poslovne jedinice i Šifra poslovne jedinice. To se upiše u formu za eRačun.


slika_2019-08-29.jpg


Sve glasi na Grad Zagreb, unutarnje ustrojstvo se ne vidi prema van. Zato i je problem i rješiv je.
29.08.2019 | 13:36
U kojem je softveru ta forma koju si screenshotao?
29.08.2019 | 14:08
smayoo kaže:
U kojem je softveru ta forma koju si screenshotao?


Uputa od Fine.


Prilog/zi uputa.pdf nije/su pronađen/i

29.08.2019 | 14:14
Mislim da ne možeš priložiti PDF. Samo ZIP i JPG.
Odnosi li se ta uputa od FINA-e na ono što treba odraditi netko kod javnog naručitelja kad unosi podatke vezano za vlastitu organizaciju, ili je to uputa kako se ispunjava e-račun od strane dobavljača?
Pitam zato jer tih polja i podataka nema za unijeti kad kreiram E-račun.
29.08.2019 | 15:12
Nisam isao u dubinu. T u je link na PDF.
Te identifikatore saljemo dobavljacima.
Da li oni onda odabiru ili trebaju kreirati, ne znam.

www.fina.hr/documents/52450/166170/Koris...ac-2300-feb77cefc071
29.08.2019 | 15:36
smayoo kaže:
Mislim da ne možeš priložiti PDF. Samo ZIP i JPG.
Odnosi li se ta uputa od FINA-e na ono što treba odraditi netko kod javnog naručitelja kad unosi podatke vezano za vlastitu organizaciju, ili je to uputa kako se ispunjava e-račun od strane dobavljača?
Pitam zato jer tih polja i podataka nema za unijeti kad kreiram E-račun.


Shemu definira Naručitelj i to onda unosi u sustav. Dobavljači kod kreiranja računa navode podatke iz sheme po uputi Naručitelja.

Naravno da Naručitelji nisu imali te podatke prije 01.07.2019. niti je FINA imala XML koji je to imao podržano, niti se ITKO tome na vrijeme prilagodio (jer nitko nije znao što i kako), pa je (za)sad svima kaos. I svi još to doživljavaju kao WIP... zato i postoji mogućnost dodavanja popratnih dokumenata gdje se priloži i "sken papirnatog računa" gdje stoji recimo mjesto isporuke (koje inače nije obavezan element eRačuna).
29.08.2019 | 15:40
Žabac, dakle, to je uputa za tvoje kolegice i kolege koji te podatke trebaju unijeti u Fina-in sustav. Ne može to unositi vaš dobavljač.
29.08.2019 | 17:47
Je, a ti kad odabireš kod kreiranja eRačuna, što odabereš jer postoji više indikatora?

Vjerojatno niti ne unosi, ali odabire iz ponude.
Evo ti OIB Grada Zagreba 61817894937 i probaj izdati račun na Gradski ured za obrazovanje.

Puno gradova i opčina ima riznicu koja je jednostavnija za plačanje, mi je nemamo.

Inaće ne bi upozoriji da pošaljemo gobavljačima naputak.
To ovako izgleda:


image001.jpg
29.08.2019 | 18:38
screenshot2.jpg



Da, dobije se lista za izabrati, zato što je netko iz Grada to sve upisao u sustav. Ispričavam se, ja sam te shvatio da očekujete da izdavatelj računa to ručno upisuje.

Međutim, i dalje smatram da je neprimjereno da nemate to riješeno kako spada. Puno je poslovnih subjekata kudikamo većih od vas koji imaju centralnu likvidaturu.
29.08.2019 | 19:15
Centralna likvidatura postoji u Uredu za financije.
Ovo je samo radi kontrole racuna.
Kada dijde situacija, prvo je mi skontroliramo nakon naszora i dajemo dalje opet nekome u Uredu koji onda radi naloge po financijskim pozicijama kojih ima more u financijskom planu. Ja se s time ne oprercujem od kuda se bude platilo.
Mene jos jedino zanima, na to nemam odgovor, da li se moze ljepiti i kakav privitak?
Recimo Excel dokument koji je prilog situaciji, dnevnik, gradj. knjiga, obracunski nacrti, otpremnice.
Centralni sustav je Grad razvio i preko njega hendlamo s dokumentima, ali u njega treba od nekud dojti.

Mozda sam krivo napisao, nisam pcekivao da itko upisuje od ponuditela, vec da odabire kakosi pokazao.

Zbunjujuce je jer je investitor uvijek u glavi Grad Zagreb.
Cak su i papirnati racuni lutali jer su dolazili na Trg Stjepana Radica 1, ne nama u Ilicu.
29.08.2019 | 20:16
Postoji mogućnost dodavanja privitka uz račun. Nisam pokušao priheftati ništa osim PDFa i ne znam koliko velik privitak može najviše biti (to što sam probao imalo je manje od 1MB)
29.08.2019 | 22:06
To je dobra vijest. Sada nam (doduše rijetko) dolaze e-računi ali privitak ide papirnato.
Mora se sve još uhodati, ali se nadam kako bude za koji mjesec sva sjelo i kako se budemo lagano oslobodili silnih papira.
Natjećaji već jedno vrijeme idu digitalno ali je prokletsvo da svako malo nešto moramo printati.
Najveći je problem loša informatička pismenost.

Još jedno pitanje, privitak može biti samo jedan ili ih se može više staviti?
29.08.2019 | 22:13
Moram najprije cijeli račun kreirati i inicirati slanje prije nego dobijem opciju dodavanja privitaka pa ne mogu to sad provjeriti, ali za koji dan ću slati još računa pa onda provjerim. Ovako napamet, rekao bih da samo jedan, ali možda može biti ZIP
29.08.2019 | 22:27
Nije ništa hitno.
Ja to ne mogu provjeriti jer nama dolazi e-račun kroz sustav Centrix2 (Omega software) tako da nemam opće doticaj s rješenima Fine (naši dobivaju to prko Fine).
  • Stranica:
  • 1
  • 2
  • 3

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 6 sati, 17 minuta
  • Riba: ihorvat, keychron je odlican bang for the buck, jedina zamjerka je sto nije programabilna ali mozda ti to nije bitno. Objavit cu uskoro pa se strpi! :)
  • Riba: Lijepo se zabavite! :)
  • jzelko: Nešyo mi tipkovnica brljavi. Neće upisat "purgera".
  • jzelko: Pozdrav od bivšeg porgerqa, sad bodula !
  • stefanjos: Prvi za stolom u Publicu,malo uranio, neka pocne prvo bozicno jabucnjak “partijanje”.
  • ihorvat: Hvala na preporuci, trenutno mi je ta interesantna i od keychron K2 sa cherry brown. Rado ću pročitat članak kad bude up :)
  • Riba: Taman spremam jedan tekst vezan uz tu temu.
  • Riba: ihorvat, Tactile Pro od matiasa: [link]
  • ihorvat: Imate preporuku neke mehaničke tipk za Mac?
  • drlovric: Imamo li ovdje gejmera koji igraju DCS mozda? :)
  • jura22: Nemaju veze Windowsi s mailom. Mora raditi. Informatičari znaju kako podesiti mail klijent. Exchang sam potegne podatke.
  • m@xym: erseticmatej, Ako koristiš Outlook365 (bussines account) instaliraj Outlook aplikaciju s store-a, unesi svoje podatke (email i password) i to je to.
  • Bertone: A koga da pita u A1 kad svaki razgovor korisnika i SZK završi da nemaju podršku za korisnike koji ne koriste Windowse :D
  • gladhr2: Moj prijatelj ima firmu koja za Tcom radi svu infrastrukturu uključujući optiku, i znam da je baš radio Rijeku bio pred neko vrijeme..
  • energyman: I usput organiziraš da mi provuku koaksijalac iz ulice do.
  • smayoo: Kako da mi to znamo? :) To pitaš valjda nekog tamo svog informatičara u A1...
  • erseticmatej: hej ekipice, počeo sam raditi u administraciji a1, pa me zanima kako postaviti sluzbeni mail preko mail aplikacije na iphoneu, jel odaberem microsoft exchange ili outlook ako mi je domena a1.hr
  • drlovric: Ponesto za svakoga :)
  • Josip R.: Da informacija ne bi ostala visjet u zraku, napisao sam temu na forumu.
  • Josip R.: Evo samo FYI danas zvao Apple Store u Beču, i ne može se naručit HR tipkovnica. Izgleda da je jedina zemlja gdje se može naručit HR tipkovnica Mađarska, odnosno Apple Store u Budumpešti.
  • Riba: Dakle da, u glavi je!
  • Riba: Pospi stare kože i prhuti po njoj pa će biti kao stara! :)
  • drlovric: Morao sam ici u servis mijenjati tipkovnicu na MBP 2018. Stavili su novu, kao da je malo drugacija na dodir i tisa. Ili je samo u mojoj glavi to :)
  • tino1: davore! ideš li na Iparty zagreb edition?
  • stefanjos: odgovoreno
  • marvin: @stefanjos - imaš poruku, pa pogledaj. :)
  • tino1: davore! ideš li na Iparty agreb edition?
  • smayoo: Evo, ja bi ti odgovorio, ali... ne vidim nigdje na forumu tvoj post... ;)
  • marvin: Baš nitko da ne zna? Nije nitko slao i primao Overseasom?
  • marvin: Znam kada primam paket poštom HP-expressom, prvo plati, pa onda gledaj, zato sam od njih odustao. :D
  • marvin: Treba mi stići iPad sa Overseasom, da li ja mogu prije nego što platim, otvoriti kutiju i pogledati da li ima kakvih oštećenja?
  • JOHN: Pa ako do sada nisi shvatio......strpi se do godine.:-)
  • Josip R.: I tako vani Black Friday popusti na novi iP11Pro i MBP16, kod nas na staru robu, klasika. :(
  • Josip R.: U Sloveniji nema Apple Store, nego lihvarski iStyle...
  • Zdravac: @energyman - Pa da. Nije bitno da li netko može ili nemože platiti, nego to jednostavno vrijeđa inteligenciju. Slučajno naletio...
  • jura22: Kakva ti je situacija u Sloveniji? Imaju isti raspored kao i mi iako imaju jedno slovo manje.
  • Josip R.: Idem u Beč za dva mjeseca pa sam tamo hito naručit. Moram ih nazvat da provjerim ako može. Ako ne potegnut do Budimpešte. Našim lihvarima nedam maržu. Za razliku rađe malo otputujem. haha
  • Josip R.: Sad sam našao, samo u Budimpešti ima Apple Store sa opcijom HR znakova. Skroz čudno da nema u Beču pa ni Minhenu.
  • jura22: Napiši im mail. Mislim da ti ide kao CTO računala. Treba se čekati, a ne znam da li treba i platiti, jer što će njima komp s našim znakovima (kome ga budu prodali).
  • Josip R.: Cijena novog računala je daleko jeftinija jer je porez manji pa tamo gledam. :)
  • Josip R.: Pozdrav ekipa! Blic pitanjce. Da li se vani može u Apple Store naručiti MacBook sa HR tipkovnicom? Nema je na popisu recimo u Beču gledam? Hvala.
  • energyman: Misliš zbog cijene?
  • Zdravac: Eee, stvarno nemam rječi. Ovo baš prelazi granicu gdje se čovjek treba zapitati živimo li doista u psihopatskom svijetu: [link]
  • gladhr2: drlovric javi se preko poruke za info o bookingu :)
  • Miro Spiro: da li je matrica apple cineme 27" i apple thunderbolt monitora kompatibilna jedna sa drugom?
  • energyman: javi se što te zanima
  • drlovric: Ekipa imamo li nekoga da renta nekretnine putem Booking.com. Trebam par info, pa ako moze na msg. Hvala puno :)
  • smayoo: Pixie, piši u forum
  • stefanjos: Ljudi Zagreba, iParty se vraca u Zagreb. Odite u forum teme iParty 2019 i prijavite svoj dolazak!
  • Pixie: ne mogu se cak ni odlogirati s iClouda na MBP, stalno javlja da upisem sifru za Apple ID

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Novo u Appleu

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 0.82 Seconds

Provided by iJoomla SEO