Izložba automobila na struju i plug-in hibrida
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Izložba automobila na struju i plug-in hibrida


30.04.2017 | 19:17
Kad mi netko kaže da je francuz dobar auto, odma mi je muka. Francuz, može biti samo lijep i udoban, a po pouzdanosti su tačke par koraka ispred. A za Clio 2 od 82KS mogu reči da lijepo ide i samo to. A turbina, a pumpa goriva.
Nebi nikom preporučio ni kao službeni.

U srednjoj ka višoj klasi ja svakako radije uzmem rabljeni auto (star dvije-tri godine i ne preko cca 100000km), recimo redizajn gdje se riješavaju dječje bolesti, nego novi. Na novom katastrofalno gubiš na cijeni. Jednom sam kupio novi auto i više nikada.
Ja sam radije za to da švabo vozi dvije-tri godine, uredno srrvisira, pa ga ja preuzmem.
Tako sam nedavno uzeo u Neu-Ulmu C200 CDI, tri godine star, jamstvo godinu dana. Auto samo takav, a novi je bio 360 000kn. Te novce nebi nikada dao za auto. Radije kupim stan i fićeka.
30.04.2017 | 19:53
Što fali Nissanu? Nisam bogat kao neki da mogu kupiti auto od 100.000€. Nisam dovoljno spretan da si kupim 10 godina stari auto i onda po lopovskim servisima hoda i molim Boga kako je meštar dobro poservisiao jer me ovako i onako oženio.
Netko mora i novi auto kupiti.
30.04.2017 | 20:04
zabac kaže:
Što fali Nissanu? Nisam bogat kao neki da mogu kupiti auto od 100.000€. Nisam dovoljno spretan da si kupim 10 godina stari auto i onda po lopovskim servisima hoda i molim Boga kako je meštar dobro poservisiao jer me ovako i onako oženio.
Netko mora i novi auto kupiti.


A šta fali Nissanu starom dvije-tri godine, u pol cijene ili 40% cijene? Uredno održavan, neogreban, neudaran itd.
30.04.2017 | 20:29
nvarga kaže:
Ovo za navedene potrosnje, sad mi je jasnije. Ja vozim po autocesti 160-170, od tuda visi prosjeci potrosnje.


ovaj forum ne promovira ukradene sadrzaje, torrente a isto tako mislim da ni brzine koje nisu dozvoljen na hr cestama. ja sam pisao o legalno voznji i potrosnji kad se drzimo legalnosti. krajnje brzine tih vozila smo svi isprobavali u njemackoj na onim rijetkim dijelovima autoceste di nema ogranicenja, zar ne?

@JOHN taj 82ks 1.5dci je i imao prvi probleme sa turbinom i svim, ali ne i u mojoj bivsoj firmi. Brzo su dolazili i odlazili. To je prednost novog auta kojeg mozes brzo zamjeniti.

Zabac. Nissanu ne fali nista. Samo znas da smo mi na balkanu i da ovdje igraju marke auta uz opravdavanje da su kvaliteta nasprem drugih. Prije cu ja dobiti na lutriji nego sto ce balkanci redovito servisirati sve ove silne passate, golfove, audije, bmw-e, mercedese i ostale. Za mene nema loseg novog auta.

nego i taj famozni mercedes ugrađuje 1.6 dci motor od renaulta u svoje modele pa cak i u c klasu. prije jedno tri tjedna mi se poznanik pohvalio kako je kupio mecku novu iz salona za 270 000kn. kad ono 1.6dci 110 ks motor. hahahah probajte se samo sjetiti koje je sve aute od ostalih marki mogao dobiti za te novce i to nove iz salona.
30.04.2017 | 20:57
Ja pričam o pouzdanosti što se ne odnosi specifično samo na motor.
Uostalom to je preinačeni očito po nekim kriterijima "provjereno" dobar štedljivi motor od renaulta, kojeg će uglavnom kupovat taksijaneri ili baja koji kupuje E klasu u kojoj se ispod haube okreće poddimenzionirani motor. Isti motor ako se ne varam posuđuje i Toyota. Možda nekim čudom nešto i valja, no vjerujem da su ga ova dva spomenuta proizvođača temeljito preradila, inače im se ne piše dobro, bar Toyoti koja drži do ugleda.
A ni Mercedes, BMW, Audi itd. nisu kao što su nekoč bili. Kao i sve ostalo, hrana, tehnika itd..
01.05.2017 | 00:10
zabac kaže:
Čudna mi je logika ta da kupujem stari aut i onda ulažem u njega. Nakod 10-ak godina nakon zamora materijala, koliko je pouzdan taj auto? Nism automehaničar i vozim u ovlažteni servis. O popravci auta ne znam baš puno. Ne budem kupio Daciu, ali Nissana budem i to novoga.


Nissan je jedini auto koji me ostavio na cesti. Novi, pod jamstvom. Ne ostavio na cesti, nego eksplodirao, doslovno, negdje u 3pm u Italiji. Super osjećaj. Zatvorili autocestu zbog mene. Toliko o japanskim autima od mene. Od njih poštujem Hondu i Toyotu, oni još drže do kvalitete.
01.05.2017 | 00:59
@Hammer

Kažeš da je benzinac na plin "najisplativiji izbor kojim pomiriš visoke performanse sa niskim troškovima eksploatacije", ali ne vidim zašto bih to radio, ako mi je do performansi (znači nekakav coupe), onda sigurno u njega neću stavljati plin niti mi je bitno koliko troši ako se radi o autu za gušt. To su auti koji rade male kilometraže i potrošnja je nebitna. Ako mi je do štedljivosti, onda svakako biram dizel koji je s potrošnjom od 5 do 6.5 litara više nego štedljiv, a na većini cesta i više nego dovoljno brz (175 ks je sporo u malo kojoj kombinaciji).

DPF, EGR, swirlovi i slične gluposti je ono što će svaki normalni informirani vozač prvo ukloniti s auta. Sve sam maknuo u prvih 10 dana nakon kupnje.

Na sva tri dizela do sada nisam nikada mijenjao injektore, a vidio si kilometraže. Evidenciju i najmanjeg troška vodim, pa imam točan pregled servisiranja i troškova. Imao sam drugih troškova (remenica, ležaj kompresora klime, termostat, cijev turba...), ali ništa neobično za te kilometraže od preko 200.000 km.

Predrasude iz romantičnih filmova? Vozio sam svježe zadnji Golf hibrid. Da, super za po gradu i autocesti vozikati se na struju, ali skroz je glupo i sterilno s takvim autom voziti se kroz Gorski kotar npr. Žao mi je, ali to nije to, ali niti blizu... a i osjeti se da je auto težak, pa ima 1.600 kg, a to je samo Golf! Odvoziš li Grobnik ili neku drugu stazu barem jednom godišnje? To bi isto na plin?

I ne radi nekonzistentne mikseve filozofija u ovoj raspravi - u jednom trenu pričaš o autima starim preko 10 godina, a onda kada ti ne odgovara neka činjenica samo pređeš na Teslu od sto tisuća eura ili na slične aute od pola i više milijuna kuna koji imaju F1 mjenjače. No, da te razočaram, meni sva ta uber-elektronika i moderna automatika i nije nešto, pravi gušt je lagan auto s klasičnim mjenjačem, auto bez serva, V6 s karburatorima, špera, freeflow auspuh, glasne kočnice...

Inače, na ovo s Passatom sam se nasmijao, ali ok, nebitno, shvatit će oni koji me poznaju! Uglavnom, sada je potpuno jasno zašto se razilazimo u auto-filzofiji, imamo fundamentalno različit automobilski svjetonazor. Sve je zapravo na svom mjestu i kako treba biti, trebao si samo odmah reći da si vozač Passata.
01.05.2017 | 07:23
Ok. Kad bi i kupio polovni auto, kako sam siguran da je sve u redu s njime? Ja nemam servisera kojem mogu vjerovati.
Imam 8 g. stari auto i ici kupovati nesto staro 4 godine i opet za 4 prodavati. Nema sanse.
01.05.2017 | 08:59
zabac kaže:
Ok. Kad bi i kupio polovni auto, kako sam siguran da je sve u redu s njime? Ja nemam servisera kojem mogu vjerovati.
Imam 8 g. stari auto i ici kupovati nesto staro 4 godine i opet za 4 prodavati. Nema sanse.

Kupiš ga u ovlaštenom salonu(Toyota,Nissan, Bmw itd.), recimo u njemačkoj i gledaš onaj koji ima jamstvo bar godinu dana. Auto koji je star dvije tri godine i ima do nekih 80000km i nije baš star auto. Ima neke matematike šta god pričao. Ajd malo su ove nove trošarine digle cijenu ali nije ni to takva drama.
U konačnici novi auto je novi auto, ali se dosta novaca gubi na njemu.
01.05.2017 | 10:00
cariblanco kaže:
Da razjasnimo neke stvari za generator, nije baš vezano uz temu, ali onako usput da i drugi nešto saznaju. Iz tvog pitanja mi se nameće tvrdnja, da ako se generator sporo okreće da proizvodi malo energije, pa ako želimo povećat energiju povećamo broj okretaja na generatoru, tako sam to bar ja shvatio. Krivo, generator se uvjek vrti brojem okretaja za koji je projektiran i to se neda mjenjati. Mjenja se samo i povećava uzbuda, ako želimo više struje. Znači, povećamo protok vode kroz turbinu i automatski moramo povećati uzbudu tog generatora, da bi bio jači "teret" za generator i dobijemo više štroma.


Cariblanco, ti sad s neba pa u rebra...
To što ti opisuješ je SINKRONI generator iz neke elektrane (naravno, jer radiš u Končaru i posao ti je da puštaš u rad sinkrone generatore po hidroelektranama ).
Ali zašto misliš da bi se u nekom autu koristio sinkroni motor-generator? Kako bi to funkcioniralo? Još bi ti trebao mehanički varijator za regulaciju brzine vozila.
U autima na elektro ili hibridni pogon koriste se ili istosmjerni motori (gdje direktno vrijedi - što se brže vrti, to mu je veći armaturni napon, a onda i snaga) kao u električnim viličarima ili golf-autićima, ili pak ismjenični trofazni asinkroni motori koji se onda pogone preko frekvencijskog pretvarača čime se osigurava regulacija brzine (i snage).
01.05.2017 | 10:17
Hammer kaže:
smayoo kaže:
Ali ne slažem se (nikako!) da je diesel nešto "vrlo" nečist u odnosu na benzinski motor. Upravo suprotno. Benzinski motori, svim katalizatorima usprkos, emitiraju reda veličine 10x više (po normalnom kubnom metru dimnog plina) dušičnih oksida koji su kancerogeni i zapravo najopasniji za ljude. Dieselski motori emitiraju jedino više čađe (krutih čestica) radi čega su ti DPF, a ona je jedino vidljivija i zapravo nije osobito štetna.


Daj to malo potkrijepi dokazima, uključi i količine čestica i troškove održavanja - kod benzinca nepostojećih dijelova... jer nije sve baš tako kao prikazuješ da utješiš sebe, imao sam svakakvih auta, i čistih benzinaca i dobrih diesela (BMW, Mazda, Mercedes, VW...) i cca 5 plinaša do sada (u rasponu od 1800 do 4300 ccm), pa eto mislim da jesam onaj koji o tome sudi na temelju objektivnih iskustava...


Misliš - da potkrijepim takvim istim dokazima koje i ti koristiš u diskusiji (ovoj i drugima)?
Na primjer, ovako:

"Ajde ne lupetaj kad nemaš pojma o temi. Vidi se da si skupio znanje iz dva petparačka automagazina."

Evo. Je li dobar dokaz?

Mjerenjem koncentracije štetnih tvari u dimnom plinu, njihovom štetnošću i regulacijom izgaranja bavim se profesionalno. Iskustvo mi se temelji na puno PUNO više od nekoliko auta ovog ili onog proizvođača. Razlog zašto se diesele protjeruje je ponajprije politika. Dieselski motor emitira puno više krutih čestica (čađe i prašine) koja se VIDI i SMRDI pa onda ne moraš ništa ni o čemu znati da shvatiš da je to neka vrsta zagađenja. Plinski (LPG) motor, isto kao i benzinski, s druge strane, ako je dobro podešen, niti nema vidljivog ispuha na temperaturama većim od -10ºC, a smrad je prouzročen eventualno nesagorenim HC spojevima (možda ni to) pa se DOIMA kao puno čišći i ekološkiji. A to je zato što dušični oksidi koje LPG i benzinski motori proizvode u ogromnim količinama (jedan Fiat Punto, uz cijelo čudo katalizatora u auspuhi, po prijeđenom kilometru 2-3x više od Scania šlepera) - NE SMRDE i NE VIDE SE. A svejedno izazivaju rak pluća. Ali njega je jednostavno zalijepiti na cigarete pa ih opet ne boli glava.

Što se CO2 tiče, to je tek potpuni političarsko-marketinški bullshit. CO2 je prirodni plin kojeg sva živa bića proizvode disanjem. Priča o efektu staklenika i CO2 footprintu među znanstvenicima izaziva ozbiljne prijepore već najmanje 10 godina, samo što EU ekonomiji pogoduje da se forsira neka regulativa na tu temu jer im to omogućava da se zaštite od konkurencije s istoka.

Erupcija Eyjafjallajökull vulkana na Islandu 2010. godine proizvela je CO2 koliko nisu svi motori s unutarnjim izgaranjem ZAJEDNO, KUMULATIVNO, otkad se proizvode. Po teoriji staklenika, to je trebalo izazvati porast prosječne godišnje temperature na planeti od 6ºC, otapanje pustih milijardi kubika leda na polovima i potapanje maltene svih pomorskih luka na svijetu.

(Za svaki slučaj sam bacio oko, eno ga, Rotterdam je još na mjestu, radi veselo. A i Rijeka isto. )
01.05.2017 | 10:34
zabac kaže:
Ok. Kad bi i kupio polovni auto, kako sam siguran da je sve u redu s njime? Ja nemam servisera kojem mogu vjerovati.
Imam 8 g. stari auto i ici kupovati nesto staro 4 godine i opet za 4 prodavati. Nema sanse.


Naravno, najzahvalnija verzija je imati mehaničara prijatelja, ali to nema svatko, pa je onda i plaćeni nezavisni dobra opcija, platiš 200-300 kn da se auto pregleda u ovlaštenom ili drugom servisu koji je na dobrom glasu i to je to. Nakon toga ne bi trebalo biti većih iznenađenja.

Super su i službeni dileri koji prodaju auto svoje marke s jamstvom, oni ga pristojno srede za prodaju i ne bi trebalo biti problema ako ima urednu dokumentaciju. Za sitan novac se i na tehničkom može dobiti ispis pregleda i km svakoga auta kupljenog kod nas, to je isto korisno.

Važna stvar, bez koje nikada ne treba kupovati bilo kakav polovan auto, jest spojiti ga na računalo i vidjeti stvarne kilometre i ima li prikrivenih kvarova. Loša vijest je da su auti koji nama dolaze iz uvoza, u čak 75% slučajeva imaju lažirane kilometraže. Ne govorim napamet, čista statistika jer s frendom često idemo očitavati aute za prijatelje na forumu, a drugi prijatelj mi je bio šef jednog velikog servisa, pa su im dovozili aute uvezene iz Njemačke. Ukratko, kupovina polovnog je rizik, ali ako znaš što radiš, može biti i premija! Ako ustanoviš stvarne km, kod auta starog 4-5 godina rizik je minimalan.
01.05.2017 | 11:57
Hammer, tvoj zadnji post je obrisan. Toleriramo da se netko u komunikaciji odnosi grubo, ali otvorene uvrede (k tome još ničim izazvane) to je ipak previše. Dakle, ako ne znaš drugačije, nego na svaku rečenicu s kojom se ne slažeš proizvati sugovornike kretenima i sl. bolje onda da se ne upuštaš u diskusije ovdje.
12.05.2017 | 08:10
Evo jedan 360 video eventa i izložbe.



Pa jedan iz psećije perspektive.

12.05.2017 | 11:17
smayoo kaže:
Hammer, tvoj zadnji post je obrisan. Toleriramo da se netko u komunikaciji odnosi grubo, ali otvorene uvrede (k tome još ničim izazvane) to je ipak previše. Dakle, ako ne znaš drugačije, nego na svaku rečenicu s kojom se ne slažeš proizvati sugovornike kretenima i sl. bolje onda da se ne upuštaš u diskusije ovdje.


Obrisao si ti njih malo više, tvoj postupak je sramotan i bijedan, a etiketiranje bez pokrića je proziran pokušaj pravdanja svojih diktatorskih postupaka. Ubio si temu u kojoj više nitko poslije skoro puna dva tjedna nema volje napisati ni slova jer se boje da ne povrijede velikog Smail-agu. To je očito interes foruma.
12.05.2017 | 23:26
Nisam vidio sporne poruke, ali Smayoo je ozbiljan moderator koji je godinama volontiranja ovdje stekao povjerenje ne samo uredništva već i većine korisnika, tj. svakako onih koji poštuju pravila ponašanja Jabučnjaka, a svi ste vi na njih pristali na početku.

Ne vjerujem da bi veteran poput njega tako reagirao da zaista nije prekršeno neko pravilo. Takvi incidenti su se na Jabučnjaku uvijek brzo čistili bez mnogo filozofije i bez obzira o kome se radilo. Za razliku od vrle nam države, gdje jedna pravila važe za bogate, a druga za siromašne, barem mi ovdje, u našem malom zelenom kutku, možemo držati red i razinu pristojne komunikacije u kojoj važe ista pravila za sve korisnike. Na Jabučnjaku se zna raspravljati vrlo oštro, može se "peckati" i britko kritizirati drugu stranu, ali zna se gdje je granica.

I ništa od toga nije neki "big deal". Sasvim je normalno da netko temperamentniji izgubi osjećaj za mjeru u vrućoj raspravi, ali isto tako je onda sasvim u redu da moderator zaustavi širenje požara i neprimjerenu komunikaciju. Svatko može kasnije, kada se glava malo ohladi, nastaviti argumentiranu komunikaciju i neće radi toga biti diskriminiran.

Isto tako, u preko 14 godina ovdje, imali smo svega par slučajeva isključenja ili brisanja članova. Bilo ih je i par koji su sami tražili da ih se pobriše, što smo učinili nakon što smo se uvjerili da se ne radi o zlonamjernom pokušaju da se drugome deaktivira account. Korisnike koje smo mi brisali su bili samo oni koji su se lažno predstavili ili oni koji su koristili Jabučnjak za sumnjive transakcije putem oglasnika ili foruma.
13.05.2017 | 07:49
Sve 5, moj admine, no riječ je o tome da nije bilo vrijeđanja NIKOGA, barem ne od forumaša, nego generalne populacije, no to je rezultat shvaćanja uobičajen ovdje u Hrvatskoj, generalno kao i što kažeš kakva je situacije glede kulture u državi, a kakva na forumu - sve su generalne ocjene. Osobno mislim da je riječ o egotripu Smaye, jer sams vojim posztom rušio njegovo mišljenje, ali nema veze - bitno da je ostatak ekipe shvatio da tu mjesta za drugačije mišljenje nema i nitko više nije napisao ni slova. Što se tiče ostalog rada na forumu - priznajem, jer znam što to je (i sam administriram još dva foruma), i znam koliko je to brige, truda i posla, a osobito nekakve "obaveze" da budeš stalno prisutan, jer stvari mogu jako brzo krenuto nizbrdo u rok "mam sad"...

No sad, što je - tu je, idemo dalje... vjerojatno u nekoj drugoj temi, ovdje je ostao gorak okus u ustima, poslužio sam kao generalni primjer...
13.05.2017 | 10:02
Hammer, ajde dosta više. Ti si taj koji ne ostavlja mjesta za drugačije mišljenje i pri tom se (redovito, ne samo u ovoj temi) služiš "argumentima" tipa "ne pričaj o tome, vidi se da nemaš pojma, drži se ovog ili onog", "kreten je tko tako misli" i sl.). Nisam obrisao tvoj post u kojem pobijaš moje mišljenje. Taj je, dapače, ostao. Upravo zato da nitko ne može pomisliti da je tvoje cendranje opravdano.
Nota bene, ja sam ti dao za svoj stav jasnu tehničku argumentaciju, na to nisi ništa odgovorio. Ništa, baš ništa. S druge strane, ti na svoje tvrdnje nemaš nikakve utemeljene argumentacije - samo svoje vlastite stavove. Ali uzimaš si za pravo da druge sugovornike koji nastupaju s iste takve pozicije nazivaš kretenima i sl.
Poradi malo na sebi, molim te. Potraži i profesionalnu pomoć ako treba. Pa nije to sramota.
13.05.2017 | 10:19
Ljudi daj ohladite malo. Nabrijali ste se previše.
  • Stranica:
  • 1
  • 2
  • 3

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 1 minute
  • Daddo: cariblanco... ukratko - može. udugačko može ali ovisi o sadržaju (formatu, kvaliteti istog) i o uređaju...
  • cariblanco: Da li se može sadržaj s laptopa strimati na smart-tv preko wi-fi mreže?
  • zabac: Priuceni lijecnik je vrac, a priuceni pravnik je drveni advokat.
  • smayoo: A ako ne znaš do sad koje sam ja struke i kojie sve poslove radim ili sam ih radio, onda to znači da se uporno već godinama svađaš sa mnom, a nikad nijedan moj post nisi s pažnjom pročitao. Ali, sad kad znam koje si ti struke, više me to ne čudi...
  • smayoo: Hammer, odgovorio sam ti. Za to što kćeri želiš, upišij je na kriminalistiku! :)
  • Dijete: I pri tom fakat ne mislim nista lose..
  • Dijete: Hit mjeseca mi je U Can't Touch This... cim otvorim Jabucnjak, krene mrdoguz...
  • Riba: A slazem se da djecu treba uciti da misle svojom glavom ali to se ne uci u skoli nego u obitelji, dakle jasno je gdje je problem.
  • Riba: Kurikulum nije metodika nego upravo sadržaj.
  • Hammer: nisi "moderan", i taj Bolonjski proces kada je uveden uvelike je umanjio kvalitetu znanja, jedina prednost je nekakva standardizacija, pa kada bilo gdje veliš da znaš strani jezik npr. B2 razine, poslodavac zna što može očekivati...
  • Hammer: To je trend odavno vani, nekakve šatro subspecijalizacije podspecijalizacija, pa dobiješ liječnika koji zna sve o zanokticama, ali nema pojma kako skinuti temperaturu... karikirano, ali je tako. OBrazovanje treba ići SADRŽAJEM uz svjetski napredak znanja, no ne treba mijenjati metodike (kurikulum), a upravo to žele da mogu uvaljivati kojekakve ideologije i pederluke unutra, jer inače nisi "
  • Hammer: Smatram da su naše škole i fakuzlteti odlični i da ne trebamo nekakve "nove kurikulume", jer isti idu za debilizacijom obrazovanja, za stvaranjem fah-idiota i ljudi bez širine u znanju, a time su podložni gaženju i ucjenama...
  • Hammer: Koliko kod nas ljudi čubi po kojekakvim ustanovama, uredima, pa i na najvišim razinama vlasti sa dokazano, ili jopš nedokazano, lažnim diplomama, uvjerenjima itd?? Svojedobno je i jedan klinac sa lažnom diplomom liječnika operirao (OPERIRAO!!) ljude po Vinogradskoj bolnici...
  • Hammer: Pa ima ih posvuda.
  • zabac: Zato vani ima priucenih lijecnika, pravnika, inzenjera...
  • Hammer: Kaj tebi nije jasno?
  • Dijete: Ja fakat ne vjerujem....
  • Hammer: A sada pričekajmo da nas Smayoo počasti sa svojim inženjerskim smjerom, meni nije svejedno, želim da i moja djeca idu u školu koju kada završe - znat će sve, ne samo u struci, nego na cijelom svijetu... naš Emil ima VSS, on je inženjer, sad još samo da nas počasti kojeg smjera i da prizna da ne radi u struci...
  • Hammer: obrtnici i ini nisu nikakvi VSS-ovi u 95% slučajeva... za stvoriti radno mjesto u prvom redu trebaju muda, kliker i vjera u to što radiš, sa našim školama si puno prije budeš tražio posao nego ga stvarao...
  • Hammer: Žabac, vani se cijeni RAD, a ne tvoj papir. Papir se cijeni kod nas jer smo mi iskompleksiran narod, gdje je pola stanovništva maltene nepismeno, svojedobno je popis stanovništva pokazao da cca 46% ljudi nema više od osnovne škole - ako ima i to... zar je takav pokazatelj ičega pametnog?? A ako gledamo profil obrazovanja, više srednjeobrazovanih stvara radna mjesta od VSS-a, ortnici i ini n
  • Hammer: Kohn, svaka čast, sve si točno, lijepo i vrhunski objasnio, pitanje je sada da li će to shvatiti određeni sveznadari kojima se to kosi sa liječenjem kompleksa i robovanju određenim predrasudama, kojima su ih valjda šopali od malih nogu...
  • Hammer: Smayoo, pitao sam te nešto...
  • JOHN: I paziti da se nekog ne omaložava na direktan način(glupan, debil i sl.) ili indirektan način(razno razne metode)
  • JOHN: Za mene je čovjek jedanko vrijedan bio KV radnik ili visokoobrazovana osoba i ne vidim razloga zašto te dvije osobe nebi raspravljale o nekoj temi koje se ne tiču područja u kojem ne spadaju oboje. To bi bilo kao da građevinar kažem konobaru da nema on šta samnom raspravljat o zdravstvu, politici itd. jer on nije istog stupnja obrazovanja kao ja
  • JOHN: A u obrazovanju obaveznom/neobaveznom svakako sam mišljenja da više treba voditi brige oko razvijanja komunikacijskih vještina
  • zabac: Visokoobrazovani ne rade konkretan posao?
  • zabac: Gluposti. Vani se cijeni i to jako obrazovanje. Kod nas dok god kila mozga vrijedi 10€ nam bude tako. Visokoobrazovani stvaraju radna mjesta kako bi onaj KV mogao raditi.
  • JOHN: Naravno, kod nekog konkretnog posla/zadatka neki preduvjeti se ipak moraju steći
  • JOHN: Za moje pojmove, u zdravoj okolini/društvu, čovjeka se ne cijeni po stupnju obrazovanja
  • JOHN: Zato je KV radnik zdravom logikom otišao tamo gdje će ga cijeniti, a visokoobrazovani uglavnom ostaju da ih se tlači ( podplaćenost, kašnjenje plaća, mobing itd). Toliko o tome dali je u stvari bitno koji si stupanj obrazovanja završio, a da u životu doneseš pametne odluke
  • smayoo: @JOHN: A zašto bi dobar KV radnik tratio život ovdje, trpio da se svi problemi traljavih organizatora posla i neodlučnih investitora lomi preko njega za trećinu plaće i 40 prekovremenih sati tjedno?
  • smayoo: @Hammer - pa pošalji je na kriminalistiku, ako to želiš, naravno! :D
  • cariblanco: Ja sam prestao čitat forum, stalno visim na vikalici...evo primjera kako se ljepo može upotrijebiti domaća riječ, a ne sb :)
  • Hammer: Smayoo, a čega si ti inženjer?? Pa da vidimo na koji faks da preusmjerim kćeri da i one budu tako namoguće pametne i stručne baš za sve, već i samim time što bi diplomirale tamo? Znam da si studirao u ZG, samo gdje...??
  • gladhr2: Zadnjih par dana sam prestao citati vikalicu... hahah
  • JOHN: A nigdje ni traga više dobrog KV radnika. Svi se prekvalificirali za IT. :-)
  • JOHN: Jbt led, svi prštimo od znanja. :-)
  • zabac: Ja sam završio ETF ili FER, nemam pojna, onaj u Unskoj 3. Pa što, nije me sram.
  • Dijete: ponestalo mi kokica.. idem ispec drugu turu.. :B
  • smayoo: Aaaaa, ti si, znači, kriminalist po struci? OK, sad je sve jasno... To je to, što se mene tiče. Sorry, da sam znao, ne bi te toliko podbadao... :)
  • Hammer: Osobito je taj promašaj u stavu vidljiv u politici, gdje ja ne vidim koristi od ikojeg faklulteta top-političara, osim ako na njemu nisu učlili kako na sopljačkati, izdati, prodati, oplindrati i zatrti. Jedino iskreno je u tome činjenica da ne traže, baš zato, nikakve stručnosti da bi bio premijer ili predsjednik.
  • Hammer: u, jer nemaš argumenata. Da imaš argumente, navodio bi njih, a ne se pozivao na fakultet, kojim očito želih "strašiti" neuke i iskompleksirane ljude da ti vjeruju jer si školovaniji od njih.
  • Hammer: Smayoo, ako je itko ovdje dokaz onoga što sam napisao, to si ti, koji očito smatraš da si najpametniji jer imaš faks (pa što, imam ga i ja pa ga ni ne spominjem, faks kriminalistike mi ne pomaže da budem dobar u Apple računalima, a ne pomaže ni za 99% drugih diploma i bilo čega drugoga... tako da spomen faksa samo znači da si iskompleksiran i da tim spomenom želim nametnuti da si u prav
  • Hammer: ah pametan, stručan, dobar, sposban za sve i svašta i na sve zna odgovor i ima rješenje, što je naivni zajeb u startu.
  • Hammer: U Hrvatskoj slobodno računaš i an to da ni doktorati nisu dokaz aposlutno ničega, imamo najviše doktora ekonomije po glavi stanovnika i kruha smo gladni... od Tuđmana naovamo ako nisi doktor, nisi fora, oko njega su bili samo doktori koji su ovu zemlju oplindrali, unazadili, opljačkali i prodali. No glup narod, iskompleksiran, pretpostavlja da ako netko ima neki faks ili doktorat, taj je odm
  • Hammer: Žabac, u pravu si, no stara izreka veli da je završeni fakultet dokaz samo uportnosti, nikakvog znanja. Sa druge strane, to znanje je relativno skučeno i usmjereno na određeno područje, pa ne znam koja je korist ako si ti i dr.sci. npr. veterine - je li to znak ili dokaz da si pametan, informatički pismen, straučan u npr. povijesti, tehnici, strojarstvu, Apple računalima, kriminalistici (k
  • smayoo: Daj makar samo jednom neku svoju tvrdnju potkrijepi nekim konkretnim dokazom ili izvorom. Nečim više od "ti si glup", "ti nemaš pojma", "taj tko to kaže je kreten" i sl. Ajde pls. Ajde makar jednom. Samo jednom. Molim te. :)
  • smayoo: Hammer, OK, ali svejedno - daj reci koji si to sve struke izučio! Faks ili ne, nema čak ni veze da li je formalna naobrazba. Daj reci koje si knjige ili kakve god druge izvore proučavao.
  • zabac: :)
  • Gotan: @zabac hahahah :*

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Koja Apple novost vas najviše veseli?

Registriraj se za sudjelovanje.
Page Speed 1.29 Seconds

Provided by iJoomla SEO