Izložba automobila na struju i plug-in hibrida
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Izložba automobila na struju i plug-in hibrida


30.04.2017 | 19:17
Kad mi netko kaže da je francuz dobar auto, odma mi je muka. Francuz, može biti samo lijep i udoban, a po pouzdanosti su tačke par koraka ispred. A za Clio 2 od 82KS mogu reči da lijepo ide i samo to. A turbina, a pumpa goriva.
Nebi nikom preporučio ni kao službeni.

U srednjoj ka višoj klasi ja svakako radije uzmem rabljeni auto (star dvije-tri godine i ne preko cca 100000km), recimo redizajn gdje se riješavaju dječje bolesti, nego novi. Na novom katastrofalno gubiš na cijeni. Jednom sam kupio novi auto i više nikada.
Ja sam radije za to da švabo vozi dvije-tri godine, uredno srrvisira, pa ga ja preuzmem.
Tako sam nedavno uzeo u Neu-Ulmu C200 CDI, tri godine star, jamstvo godinu dana. Auto samo takav, a novi je bio 360 000kn. Te novce nebi nikada dao za auto. Radije kupim stan i fićeka.
30.04.2017 | 19:53
Što fali Nissanu? Nisam bogat kao neki da mogu kupiti auto od 100.000€. Nisam dovoljno spretan da si kupim 10 godina stari auto i onda po lopovskim servisima hoda i molim Boga kako je meštar dobro poservisiao jer me ovako i onako oženio.
Netko mora i novi auto kupiti.
Smrt komunizmu, fašizmu i antifašizmu.
30.04.2017 | 20:04
zabac kaže:
Što fali Nissanu? Nisam bogat kao neki da mogu kupiti auto od 100.000€. Nisam dovoljno spretan da si kupim 10 godina stari auto i onda po lopovskim servisima hoda i molim Boga kako je meštar dobro poservisiao jer me ovako i onako oženio.
Netko mora i novi auto kupiti.


A šta fali Nissanu starom dvije-tri godine, u pol cijene ili 40% cijene? Uredno održavan, neogreban, neudaran itd.
30.04.2017 | 20:29
nvarga kaže:
Ovo za navedene potrosnje, sad mi je jasnije. Ja vozim po autocesti 160-170, od tuda visi prosjeci potrosnje.


ovaj forum ne promovira ukradene sadrzaje, torrente a isto tako mislim da ni brzine koje nisu dozvoljen na hr cestama. ja sam pisao o legalno voznji i potrosnji kad se drzimo legalnosti. krajnje brzine tih vozila smo svi isprobavali u njemackoj na onim rijetkim dijelovima autoceste di nema ogranicenja, zar ne?

@JOHN taj 82ks 1.5dci je i imao prvi probleme sa turbinom i svim, ali ne i u mojoj bivsoj firmi. Brzo su dolazili i odlazili. To je prednost novog auta kojeg mozes brzo zamjeniti.

Zabac. Nissanu ne fali nista. Samo znas da smo mi na balkanu i da ovdje igraju marke auta uz opravdavanje da su kvaliteta nasprem drugih. Prije cu ja dobiti na lutriji nego sto ce balkanci redovito servisirati sve ove silne passate, golfove, audije, bmw-e, mercedese i ostale. Za mene nema loseg novog auta.

nego i taj famozni mercedes ugrađuje 1.6 dci motor od renaulta u svoje modele pa cak i u c klasu. prije jedno tri tjedna mi se poznanik pohvalio kako je kupio mecku novu iz salona za 270 000kn. kad ono 1.6dci 110 ks motor. hahahah probajte se samo sjetiti koje je sve aute od ostalih marki mogao dobiti za te novce i to nove iz salona.
30.04.2017 | 20:57
Ja pričam o pouzdanosti što se ne odnosi specifično samo na motor.
Uostalom to je preinačeni očito po nekim kriterijima "provjereno" dobar štedljivi motor od renaulta, kojeg će uglavnom kupovat taksijaneri ili baja koji kupuje E klasu u kojoj se ispod haube okreće poddimenzionirani motor. Isti motor ako se ne varam posuđuje i Toyota. Možda nekim čudom nešto i valja, no vjerujem da su ga ova dva spomenuta proizvođača temeljito preradila, inače im se ne piše dobro, bar Toyoti koja drži do ugleda.
A ni Mercedes, BMW, Audi itd. nisu kao što su nekoč bili. Kao i sve ostalo, hrana, tehnika itd..
01.05.2017 | 00:10
zabac kaže:
Čudna mi je logika ta da kupujem stari aut i onda ulažem u njega. Nakod 10-ak godina nakon zamora materijala, koliko je pouzdan taj auto? Nism automehaničar i vozim u ovlažteni servis. O popravci auta ne znam baš puno. Ne budem kupio Daciu, ali Nissana budem i to novoga.


Nissan je jedini auto koji me ostavio na cesti. Novi, pod jamstvom. Ne ostavio na cesti, nego eksplodirao, doslovno, negdje u 3pm u Italiji. Super osjećaj. Zatvorili autocestu zbog mene. Toliko o japanskim autima od mene. Od njih poštujem Hondu i Toyotu, oni još drže do kvalitete.
01.05.2017 | 00:59
@Hammer

Kažeš da je benzinac na plin "najisplativiji izbor kojim pomiriš visoke performanse sa niskim troškovima eksploatacije", ali ne vidim zašto bih to radio, ako mi je do performansi (znači nekakav coupe), onda sigurno u njega neću stavljati plin niti mi je bitno koliko troši ako se radi o autu za gušt. To su auti koji rade male kilometraže i potrošnja je nebitna. Ako mi je do štedljivosti, onda svakako biram dizel koji je s potrošnjom od 5 do 6.5 litara više nego štedljiv, a na većini cesta i više nego dovoljno brz (175 ks je sporo u malo kojoj kombinaciji).

DPF, EGR, swirlovi i slične gluposti je ono što će svaki normalni informirani vozač prvo ukloniti s auta. Sve sam maknuo u prvih 10 dana nakon kupnje.

Na sva tri dizela do sada nisam nikada mijenjao injektore, a vidio si kilometraže. Evidenciju i najmanjeg troška vodim, pa imam točan pregled servisiranja i troškova. Imao sam drugih troškova (remenica, ležaj kompresora klime, termostat, cijev turba...), ali ništa neobično za te kilometraže od preko 200.000 km.

Predrasude iz romantičnih filmova? Vozio sam svježe zadnji Golf hibrid. Da, super za po gradu i autocesti vozikati se na struju, ali skroz je glupo i sterilno s takvim autom voziti se kroz Gorski kotar npr. Žao mi je, ali to nije to, ali niti blizu... a i osjeti se da je auto težak, pa ima 1.600 kg, a to je samo Golf! Odvoziš li Grobnik ili neku drugu stazu barem jednom godišnje? To bi isto na plin?

I ne radi nekonzistentne mikseve filozofija u ovoj raspravi - u jednom trenu pričaš o autima starim preko 10 godina, a onda kada ti ne odgovara neka činjenica samo pređeš na Teslu od sto tisuća eura ili na slične aute od pola i više milijuna kuna koji imaju F1 mjenjače. No, da te razočaram, meni sva ta uber-elektronika i moderna automatika i nije nešto, pravi gušt je lagan auto s klasičnim mjenjačem, auto bez serva, V6 s karburatorima, špera, freeflow auspuh, glasne kočnice...

Inače, na ovo s Passatom sam se nasmijao, ali ok, nebitno, shvatit će oni koji me poznaju! Uglavnom, sada je potpuno jasno zašto se razilazimo u auto-filzofiji, imamo fundamentalno različit automobilski svjetonazor. Sve je zapravo na svom mjestu i kako treba biti, trebao si samo odmah reći da si vozač Passata.
01.05.2017 | 07:23
Ok. Kad bi i kupio polovni auto, kako sam siguran da je sve u redu s njime? Ja nemam servisera kojem mogu vjerovati.
Imam 8 g. stari auto i ici kupovati nesto staro 4 godine i opet za 4 prodavati. Nema sanse.
Smrt komunizmu, fašizmu i antifašizmu.
01.05.2017 | 08:59
zabac kaže:
Ok. Kad bi i kupio polovni auto, kako sam siguran da je sve u redu s njime? Ja nemam servisera kojem mogu vjerovati.
Imam 8 g. stari auto i ici kupovati nesto staro 4 godine i opet za 4 prodavati. Nema sanse.

Kupiš ga u ovlaštenom salonu(Toyota,Nissan, Bmw itd.), recimo u njemačkoj i gledaš onaj koji ima jamstvo bar godinu dana. Auto koji je star dvije tri godine i ima do nekih 80000km i nije baš star auto. Ima neke matematike šta god pričao. Ajd malo su ove nove trošarine digle cijenu ali nije ni to takva drama.
U konačnici novi auto je novi auto, ali se dosta novaca gubi na njemu.
01.05.2017 | 10:00
cariblanco kaže:
Da razjasnimo neke stvari za generator, nije baš vezano uz temu, ali onako usput da i drugi nešto saznaju. Iz tvog pitanja mi se nameće tvrdnja, da ako se generator sporo okreće da proizvodi malo energije, pa ako želimo povećat energiju povećamo broj okretaja na generatoru, tako sam to bar ja shvatio. Krivo, generator se uvjek vrti brojem okretaja za koji je projektiran i to se neda mjenjati. Mjenja se samo i povećava uzbuda, ako želimo više struje. Znači, povećamo protok vode kroz turbinu i automatski moramo povećati uzbudu tog generatora, da bi bio jači "teret" za generator i dobijemo više štroma.


Cariblanco, ti sad s neba pa u rebra...
To što ti opisuješ je SINKRONI generator iz neke elektrane (naravno, jer radiš u Končaru i posao ti je da puštaš u rad sinkrone generatore po hidroelektranama ).
Ali zašto misliš da bi se u nekom autu koristio sinkroni motor-generator? Kako bi to funkcioniralo? Još bi ti trebao mehanički varijator za regulaciju brzine vozila.
U autima na elektro ili hibridni pogon koriste se ili istosmjerni motori (gdje direktno vrijedi - što se brže vrti, to mu je veći armaturni napon, a onda i snaga) kao u električnim viličarima ili golf-autićima, ili pak ismjenični trofazni asinkroni motori koji se onda pogone preko frekvencijskog pretvarača čime se osigurava regulacija brzine (i snage).
01.05.2017 | 10:17
Hammer kaže:
smayoo kaže:
Ali ne slažem se (nikako!) da je diesel nešto "vrlo" nečist u odnosu na benzinski motor. Upravo suprotno. Benzinski motori, svim katalizatorima usprkos, emitiraju reda veličine 10x više (po normalnom kubnom metru dimnog plina) dušičnih oksida koji su kancerogeni i zapravo najopasniji za ljude. Dieselski motori emitiraju jedino više čađe (krutih čestica) radi čega su ti DPF, a ona je jedino vidljivija i zapravo nije osobito štetna.


Daj to malo potkrijepi dokazima, uključi i količine čestica i troškove održavanja - kod benzinca nepostojećih dijelova... jer nije sve baš tako kao prikazuješ da utješiš sebe, imao sam svakakvih auta, i čistih benzinaca i dobrih diesela (BMW, Mazda, Mercedes, VW...) i cca 5 plinaša do sada (u rasponu od 1800 do 4300 ccm), pa eto mislim da jesam onaj koji o tome sudi na temelju objektivnih iskustava...


Misliš - da potkrijepim takvim istim dokazima koje i ti koristiš u diskusiji (ovoj i drugima)?
Na primjer, ovako:

"Ajde ne lupetaj kad nemaš pojma o temi. Vidi se da si skupio znanje iz dva petparačka automagazina."

Evo. Je li dobar dokaz?

Mjerenjem koncentracije štetnih tvari u dimnom plinu, njihovom štetnošću i regulacijom izgaranja bavim se profesionalno. Iskustvo mi se temelji na puno PUNO više od nekoliko auta ovog ili onog proizvođača. Razlog zašto se diesele protjeruje je ponajprije politika. Dieselski motor emitira puno više krutih čestica (čađe i prašine) koja se VIDI i SMRDI pa onda ne moraš ništa ni o čemu znati da shvatiš da je to neka vrsta zagađenja. Plinski (LPG) motor, isto kao i benzinski, s druge strane, ako je dobro podešen, niti nema vidljivog ispuha na temperaturama većim od -10ºC, a smrad je prouzročen eventualno nesagorenim HC spojevima (možda ni to) pa se DOIMA kao puno čišći i ekološkiji. A to je zato što dušični oksidi koje LPG i benzinski motori proizvode u ogromnim količinama (jedan Fiat Punto, uz cijelo čudo katalizatora u auspuhi, po prijeđenom kilometru 2-3x više od Scania šlepera) - NE SMRDE i NE VIDE SE. A svejedno izazivaju rak pluća. Ali njega je jednostavno zalijepiti na cigarete pa ih opet ne boli glava.

Što se CO2 tiče, to je tek potpuni političarsko-marketinški bullshit. CO2 je prirodni plin kojeg sva živa bića proizvode disanjem. Priča o efektu staklenika i CO2 footprintu među znanstvenicima izaziva ozbiljne prijepore već najmanje 10 godina, samo što EU ekonomiji pogoduje da se forsira neka regulativa na tu temu jer im to omogućava da se zaštite od konkurencije s istoka.

Erupcija Eyjafjallajökull vulkana na Islandu 2010. godine proizvela je CO2 koliko nisu svi motori s unutarnjim izgaranjem ZAJEDNO, KUMULATIVNO, otkad se proizvode. Po teoriji staklenika, to je trebalo izazvati porast prosječne godišnje temperature na planeti od 6ºC, otapanje pustih milijardi kubika leda na polovima i potapanje maltene svih pomorskih luka na svijetu.

(Za svaki slučaj sam bacio oko, eno ga, Rotterdam je još na mjestu, radi veselo. A i Rijeka isto. )
01.05.2017 | 10:34
zabac kaže:
Ok. Kad bi i kupio polovni auto, kako sam siguran da je sve u redu s njime? Ja nemam servisera kojem mogu vjerovati.
Imam 8 g. stari auto i ici kupovati nesto staro 4 godine i opet za 4 prodavati. Nema sanse.


Naravno, najzahvalnija verzija je imati mehaničara prijatelja, ali to nema svatko, pa je onda i plaćeni nezavisni dobra opcija, platiš 200-300 kn da se auto pregleda u ovlaštenom ili drugom servisu koji je na dobrom glasu i to je to. Nakon toga ne bi trebalo biti većih iznenađenja.

Super su i službeni dileri koji prodaju auto svoje marke s jamstvom, oni ga pristojno srede za prodaju i ne bi trebalo biti problema ako ima urednu dokumentaciju. Za sitan novac se i na tehničkom može dobiti ispis pregleda i km svakoga auta kupljenog kod nas, to je isto korisno.

Važna stvar, bez koje nikada ne treba kupovati bilo kakav polovan auto, jest spojiti ga na računalo i vidjeti stvarne kilometre i ima li prikrivenih kvarova. Loša vijest je da su auti koji nama dolaze iz uvoza, u čak 75% slučajeva imaju lažirane kilometraže. Ne govorim napamet, čista statistika jer s frendom često idemo očitavati aute za prijatelje na forumu, a drugi prijatelj mi je bio šef jednog velikog servisa, pa su im dovozili aute uvezene iz Njemačke. Ukratko, kupovina polovnog je rizik, ali ako znaš što radiš, može biti i premija! Ako ustanoviš stvarne km, kod auta starog 4-5 godina rizik je minimalan.
01.05.2017 | 11:57
Hammer, tvoj zadnji post je obrisan. Toleriramo da se netko u komunikaciji odnosi grubo, ali otvorene uvrede (k tome još ničim izazvane) to je ipak previše. Dakle, ako ne znaš drugačije, nego na svaku rečenicu s kojom se ne slažeš proizvati sugovornike kretenima i sl. bolje onda da se ne upuštaš u diskusije ovdje.
12.05.2017 | 08:10
Evo jedan 360 video eventa i izložbe.



Pa jedan iz psećije perspektive.

  • Hammer
  • Posjetitelj
12.05.2017 | 11:17
smayoo kaže:
Hammer, tvoj zadnji post je obrisan. Toleriramo da se netko u komunikaciji odnosi grubo, ali otvorene uvrede (k tome još ničim izazvane) to je ipak previše. Dakle, ako ne znaš drugačije, nego na svaku rečenicu s kojom se ne slažeš proizvati sugovornike kretenima i sl. bolje onda da se ne upuštaš u diskusije ovdje.


Obrisao si ti njih malo više, tvoj postupak je sramotan i bijedan, a etiketiranje bez pokrića je proziran pokušaj pravdanja svojih diktatorskih postupaka. Ubio si temu u kojoj više nitko poslije skoro puna dva tjedna nema volje napisati ni slova jer se boje da ne povrijede velikog Smail-agu. To je očito interes foruma.
12.05.2017 | 23:26
Nisam vidio sporne poruke, ali Smayoo je ozbiljan moderator koji je godinama volontiranja ovdje stekao povjerenje ne samo uredništva već i većine korisnika, tj. svakako onih koji poštuju pravila ponašanja Jabučnjaka, a svi ste vi na njih pristali na početku.

Ne vjerujem da bi veteran poput njega tako reagirao da zaista nije prekršeno neko pravilo. Takvi incidenti su se na Jabučnjaku uvijek brzo čistili bez mnogo filozofije i bez obzira o kome se radilo. Za razliku od vrle nam države, gdje jedna pravila važe za bogate, a druga za siromašne, barem mi ovdje, u našem malom zelenom kutku, možemo držati red i razinu pristojne komunikacije u kojoj važe ista pravila za sve korisnike. Na Jabučnjaku se zna raspravljati vrlo oštro, može se "peckati" i britko kritizirati drugu stranu, ali zna se gdje je granica.

I ništa od toga nije neki "big deal". Sasvim je normalno da netko temperamentniji izgubi osjećaj za mjeru u vrućoj raspravi, ali isto tako je onda sasvim u redu da moderator zaustavi širenje požara i neprimjerenu komunikaciju. Svatko može kasnije, kada se glava malo ohladi, nastaviti argumentiranu komunikaciju i neće radi toga biti diskriminiran.

Isto tako, u preko 14 godina ovdje, imali smo svega par slučajeva isključenja ili brisanja članova. Bilo ih je i par koji su sami tražili da ih se pobriše, što smo učinili nakon što smo se uvjerili da se ne radi o zlonamjernom pokušaju da se drugome deaktivira account. Korisnike koje smo mi brisali su bili samo oni koji su se lažno predstavili ili oni koji su koristili Jabučnjak za sumnjive transakcije putem oglasnika ili foruma.
  • Hammer
  • Posjetitelj
13.05.2017 | 07:49
Sve 5, moj admine, no riječ je o tome da nije bilo vrijeđanja NIKOGA, barem ne od forumaša, nego generalne populacije, no to je rezultat shvaćanja uobičajen ovdje u Hrvatskoj, generalno kao i što kažeš kakva je situacije glede kulture u državi, a kakva na forumu - sve su generalne ocjene. Osobno mislim da je riječ o egotripu Smaye, jer sams vojim posztom rušio njegovo mišljenje, ali nema veze - bitno da je ostatak ekipe shvatio da tu mjesta za drugačije mišljenje nema i nitko više nije napisao ni slova. Što se tiče ostalog rada na forumu - priznajem, jer znam što to je (i sam administriram još dva foruma), i znam koliko je to brige, truda i posla, a osobito nekakve "obaveze" da budeš stalno prisutan, jer stvari mogu jako brzo krenuto nizbrdo u rok "mam sad"...

No sad, što je - tu je, idemo dalje... vjerojatno u nekoj drugoj temi, ovdje je ostao gorak okus u ustima, poslužio sam kao generalni primjer...
13.05.2017 | 10:02
Hammer, ajde dosta više. Ti si taj koji ne ostavlja mjesta za drugačije mišljenje i pri tom se (redovito, ne samo u ovoj temi) služiš "argumentima" tipa "ne pričaj o tome, vidi se da nemaš pojma, drži se ovog ili onog", "kreten je tko tako misli" i sl.). Nisam obrisao tvoj post u kojem pobijaš moje mišljenje. Taj je, dapače, ostao. Upravo zato da nitko ne može pomisliti da je tvoje cendranje opravdano.
Nota bene, ja sam ti dao za svoj stav jasnu tehničku argumentaciju, na to nisi ništa odgovorio. Ništa, baš ništa. S druge strane, ti na svoje tvrdnje nemaš nikakve utemeljene argumentacije - samo svoje vlastite stavove. Ali uzimaš si za pravo da druge sugovornike koji nastupaju s iste takve pozicije nazivaš kretenima i sl.
Poradi malo na sebi, molim te. Potraži i profesionalnu pomoć ako treba. Pa nije to sramota.
13.05.2017 | 10:19
Ljudi daj ohladite malo. Nabrijali ste se previše.
  • Stranica:
  • 1
  • 2
  • 3

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 35 minuta
  • JOHN: Pa nije da mi se ne sviđa nego ne volim baš mijenjat ono što valja. A još kad čujem i da cucla bateriju, odmah mi muka
  • Kloba: E onda se ti prikeljiš tome nekome bez passworda. Zato valjda ovi WiFi shortcuti na swipe up ekranima ne isključuju kompletno WiFi, nego samo konekciju, dok za kompletno gašenje WiFi-a moraš ići u postavke
  • Kloba: Samo to funkcionira tako da se spajaš na nečiji iOS uređaj koji mora biti na 11-ici, ili macOS komp koji mora biti na HighSierri
  • Kloba: Jeste skužili foru da se možeš spojiti na WiFi bez passworda?
  • Kloba: Meni je OK.
  • Kloba: Ne sviđa ti se 11-ica?
  • JOHN: ....da napravim restore iz backupa
  • JOHN: napravio sam backup ajfona koji je imao ios 10.2.1. E sad, ako kupim iphone se koji vrlo vjerojatno ima ios 9, to znači da ću prvo morat updejtat ios na iphone se. Nekako bi volio izbjeć ios 11
  • rusty: pretpostavljm da X model onda možda neće biti preko 9,5K za entry model, ali vidjet ćemo
  • JOHN: Cijene su....aj bok s pameti
  • marvin: Cijene su sasvim ok. U prodaju kreće 29.9.2017.
  • rusty: stigle cijene ip8 na tmobile... 5760 najbolja imam sve za 64GB model. Očekivao sam više moram priznat
  • cariblanco: Kaj ne radi app store...neda se otvoriti?
  • JOHN: mediamarkt
  • energyman: di uzimate to?
  • JOHN: @Soffoklo ajd baš mi je drago da se nije oteglo. Uzet ću ja ipak iPhone SE kod njih. Nego, netko će ti preuzet robu tamo kod njih ili ideš osobno? Ako ideš osobno, jesi pri kupnji na neki način odredio na kojem prodajnom mjestu želiš da bude uređaj?
  • Kloba: Soffoklo, kako i ja ciljam istu stvar - možeš li mi reći koji si model uzeo i koliko te izašao - te kako si ga uzeo?
  • Soffoklo: Evo samo obavijest za @JOHN - stigo iPad Pro nakon 23 dana čekanja od izvršene uplate.
  • robee: Kaze ejpl da ce uskoro vratitu 3D za lijevu stranu displaya u iOS11 :). Zbog toga sam se vratio na 10ku
  • energyman: Cini se da nisam jedini [link] [link]
  • big_mac: Jel to kod mene bug ili je i vama tako?
  • big_mac: u reachability mode vise se nemre spustit dole centar za obavijesti nego se svejedno mora spustat sa pocetka ekrana
  • Goldy: troši ko đavo
  • saint: Kazem ja da vuce bateriju :D
  • Goldy: Na Watch Series 1 sve radi fluidno kao i prije
  • energyman: Jel mozda netko osjetio da se na watchos4 smanjila osjetljivot ekrana? Imam zastitu preko lcda i sad je vrlo tesko gotovo nemoguce raditi preko tog komada plastike. Prije updatea je sve bilo fluidno i radilo kako treba.
  • Goldy: Treba ispitati, ja sam nakon update-a na iOS 11 napravio iTunes backup/restore tako da pocistim temp fajlove i sl, tako da je mozda baterija otisla na indexiranje i sl. stvari, premda nekako sumnjam, jer sam nakon restore-a imao iPhone na punjacu nekih 3h i sve je izgledalo kao da je update-ano. Budemo vidjeli.
  • Kloba: Ali kako ga preko noći ostavljam na punjaču ne znam za koliko bi mi pao postotak napunjenosti. Javim sutra!
  • Kloba: Moram priznati da sada, nakon 10 miuta korištenja, bome je i meni palo sa 100 na 90%. Još mi u battery saving mode-u. Za usage mi kaže 31 min, standby 4 hrs, 14 min - 86% puna baterija. iPhone 6 star dvije godine točno.
  • Goldy: Osim toga baterija je preko novi pala sa nekih 76% na 1% .... yupiiii
  • Goldy: Da, samo nekoliko aplikacija ima ukljucenu lokaciju i sve su na While Using
  • rusty: Dakle preko control centera se vise BT ne ugasi kompletno. Samo se terminira konekcija sa uređajima ali broadcast i dalje radi. Dakle u settings se mora otići da bi se BT u potpunosti ugasio.
  • Kloba: Jesi li pogasio je trebalo pisati. :)
  • Kloba: Meni na šestici ne radi. Jesi li pogao sve aplikacije sa always on u Location services?
  • Goldy: a kad se to ugasi tko zna kako radi navigacija i ls.
  • Goldy: Motion CalibrationDistance i Wi-Fi Networking
  • Goldy: Lokacija stalno radi ako su ukljucene
  • Goldy: Ova lokacija izludjuje
  • Dijete: Ipad air 2, app switching / dock je zakon :) :) .... izgleda da stvarno dolazi multi user mode uskoro...
  • Kloba: iOS 11 čuva fotke u HEIC formatu, to se može promijeniti u postavkama. Evo link kako: [link]
  • gladhr2: Kako da se vratim na prethodni iOS ako ne budem zadovoljan? pitam prije updatea
  • gladhr2: ima aplikacija bas parking se zove za sve gradove rh super je
  • rusty: @ping - HAK aplikacija i ima parking pokriven unutar svoje aplikacije i radi odlično
  • rusty: @josip - putar, nema problema. Gotovo isto kao i na ip6, ne vidim razliku
  • Josip R.: Ima neko iPhone SE? Kako radi iOS 11? Pitam za brata.
  • Josip R.: Stavio na svoj 6S radi ok, baterija ok. Malo su ubrzali animacije i stavili glupi font. Ali ok.
  • Kloba: Eto, nadam se da sam pomogao, i da je sada jasnije sa linkovima
  • Kloba: A ovdje ih je 8, ali ne poklapaju se svi - [link]
  • Kloba: Tu ih je 25 - [link]
  • Kloba: Ali ponavljam, meni na iPhone-u 6 zaprao radi (neću reć odlično) ali jako dobro sigurno. To volim kod Applea, što optimizira svaki update za svaki podržani telefon (barem po mojem iskustvu). Zadnji telefon koji ne može skinuti iOS 11 je iPhone 5, 5C a a tablet je iPad 4. Sve iOS naprave napravljene kasnije mogu. U idućem postu ću staviti link sa nekim skrivenim featurima ovog iOS-a. (Eto B

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Kupujete li neku od Apple novosti?

Page Speed 1.36 Seconds

Provided by iJoomla SEO