18.08.2023 | 23:26
vicko kaže:
# Gen - Vidim da si imao isti problem i prošle godine sa MBA iz 2019 i vjerujem istim printerom. Jesi tamo uspio riješiti?
Meni to zvoni kao da ti je negdje u postavkama uključena opcija uštede tonera ili "economy" ispis.
Da, radi se o istom uređaju ali da budem iskren nisam siguran što smo sve podešavali i isprobavali. Serviser iz Canona 2 h na lokaciji i nije uspio urediti LAN mrežu (kabel) da sva tri uređaja rade kako želim ali za trud 4+.
Danas mi se javili iz Canona da provjere dali sam uspio to postaviti ali nažalost došao sam do točke da prodam sva 4 uređaja i pređem. na drugu marku ali su rekli da će me nazvati njihov "glavni" informatičar ali poučen iskustvom bio sam skeptičan.
Nakon poziva gospodina Dragana primjetio sam da bez obzira na sve te zadatke, probleme, zahtjeve... što god sam mu nabrojao... bio je optimističan da će sigurno sve napraviti i nakon pola sata online (TViewer i AnyDesk jer je simultano radio na dva računala) podrške i uz moju asistenciju na uređajima vratio mi se optimizam te smo za cca sat vremena imali sve što sam trebao tako da mogu reći da moje iskustvo sa Canon-om je sa -2 došlo na 3+ (ima prostora za skaliranje
I da, kako sam pored ovakvih problema ovih dana veoma bio zauzet nisam uspio svima odgovoriti ali ovim putem zahvaljujem svima na pomoći pa čak i kolegi jabučaru koji mi je predložio da kupim novi uređaj.
Pozdrav!