Apple proizvodi prodani u EU imaju min 2 god. gar!
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Apple proizvodi prodani u EU imaju min 2 god. gar!


10.12.2019 | 21:54
Pozdrav svima,

so s obzirom na to da neki nisu upoznati novim pravilima EU, napisat ću ovdje kratki osvrt.

Dakle prodajem svoj rabljeni iPhone, naveo sam u oglasu kako je još godinu dana u garanciji. Pitanje glasi jesam li nadoplatio godinu dana garancije npr. Apple care? Odgovor je ne! Otkud onda garancija? Dakle...

Direktiva EU, koja vrijedi i u Hrvatskoj, poduprta Hrvatskim zakonima za zaštitu potrošača, kaže da svi proizvodi kupljeni u EU moraju imati minimalno 2 godine garancije!

To se odnosi i na sve Apple proizvode. Dakle Apple proizvod u Americi ima samo godinu dana garancije, dok u EU 2 godine!

Isto tako vaše je pravo ako iz nekog razloga niste zadovoljni proizvodom, da isti možete vratite u roku 14 dana bez pitanja i tražiti povrat uplačenog novca, ali pod uvjetom da proizvod nije otvoren i nalazi se u originalnoj ambalaži! To vrijedi i za online kupovinu određene ne kvarljive robe.
10.12.2019 | 21:57
Isto tako vaše pravo je da proizvod ako niste iz nekog razloga niste zadovoljni, vratite u roku 14 dana bez pitanja, ako je proizvod u originalnoj ambalaži i ne otvoren!


Jedino ako si ga kupio online

Što se 2 godine jamstva tiče, u EU je za to jamstvo odgovoran trgovac, a ne proizvođač. Dakle, ako je istekla prva godina jamstva, u slučaju problema ne možeš samo odnijeti uređaj u Apple servis i zahtijevati popravak u jamstvu, nego to moraš rješavati preko trgovca gdje je iPhone kupljen.
10.12.2019 | 22:01
Online proizvod imaš pravo vratit također u roku 14 dana. Barem sam ja imao na kupljene RayBan naočale.

U HR svi operatori koji nude iPhone, sve garancije šalju uvozniku koji ima mrežu ovlaštenih servisa. Dakle HT ili A1 uputi svoje kupce najčešće u iStyle servis. Servis onda po IMEI serijskom broju provjerava je li uređaj prodan na našem (EU) tržištu. Ako se uređaj ne može upaliti, treba donijeti fizički dokaz kupovine; original kutiju na kojoj piše IMEI, garantni list ili račun za provjeru.
10.12.2019 | 22:22
Admin, primijetio sam sad da sam u naslovu teme pogriješio, htio sam napisati min 2 god. kao minimalno. Nemam opciju popraviti to pa ako nije problem da se popravi, da bude lakše za pronaći. Hvala!
11.12.2019 | 00:48
Ima tu dobrih stvari koje si rekao, ali i nekoliko stvari oko kojih se ne slažem u potpunosti. Garancija - davatelj druge godine garancije nije Apple već trgovina kako je rečeno iznad, kako to oni riješe, to je stvar trgovine. E sad, odi u t-mobile i pozovi se na to i odbit će te. Možda je nekome prošlo, ali većinu ljudi su odbijali. Velik broj korisnika je upravo iz te “baze” pretplatničkih telefona. Uređaj kada kupiš u iStyle, Store, HGSpot itd. ukoliko je kupljen na fizičku osobu će ti priznati dvije godine garancije. Ako je u pitanju račun na pravnu osobu, dolazi do komplikacija. Ako se ne varam, takvima ne odobre drugu godinu. Vrijeme povrata robe nije 14 dana, već je definirano od strane trgovca ali sigurno mora postojati minimalni broj dana za povrat. Preko web još lakše jer si kupovao “na slijepo”. Isto tako garancija od 2 godine vrijedi na stavke čija vrijednost prelazi 100€(?). Mislim da sam tako negdje pročitao, tako da ne bi bilo zabune jer Apple prodaje i kablove i slušalice i maskice ispod tog ranga od 100€.
11.12.2019 | 13:56
Nemaju se što praviti grbavi kako je kupljen, kupljen je na EU tržištu, zakon je jasan. I nalaže dvije godine garancije za proizvod. Mislim da u ovom slučaju Apple daje u EU drugu godinu po zakonu, ne trgovac. Ako recimo prestane raditi konektor za punjenje ili ekran. I stvarno nije krivica korisnika. U dvije godine moraju priznat da doneseš u iStyle ili Apple Store. A kako je kupljen stvarno nema veze, svi su danas otključani, a po IMEI broju se vidi ako je kupljen u EU.

Na kraju kupio si uređaj od 1000€ i očekuješ profesionalnu uslugu. Koliko sam čuo Apple Store i iStyle, mijenja za novi kad je u slučaju očit kvar koji nije izazvao korisnik. Ako razbiješ ekran, to ne pokriva garancija, samo ako si uzeo Apple Care+ naravno.

Ako trgovac nije upoznat sa zakonom, treba ga upozoriti i biti uporan. Ne dopusti im da ti uskrate potrošačka prava i da te se riješe. Dosta ljudi je imalo recimo problem sa MBP15" ali malo upornosti i dobili su novi.
11.12.2019 | 14:42
"zakon je jasan"

Na koji točno zakon se pozivaš, s obzirom da je ova tematika pokrivena sa više zakona?

"mislim da"

Kako bi rekli zagorci: "misliti je drek znati", dakle, ili znaš, ili ne znaš, mišljenje je nebitno.
11.12.2019 | 15:34
Ču li zakon je jasan, koji je zakon ikad bio jasan!?
11.12.2019 | 15:44
Dvije godine garancije kod nas uredno prolaze. Posljednji primjer sam imao imao u 8. mjesecu kad sam nosio iPhone star 21 mjesec na servis. Uredno su mi ga u A1 htjeli primiti ali mi je ženska savjetovala da ga nosim direktno u ovlašteni (u ovom slučaju Agramservis) kako bi izbjegao čekanje da ga oni pošalju kod njih.
11.12.2019 | 17:26
Problem me duzina cekanja na popravak jer zakon ne predvidja max. broj dana.
Dvije godine je po direktivi EU, barem tako mislim.
11.12.2019 | 19:14
Direktiva EU, da, ali ona nema izvršnu smagu u zemljama članicama, nego su na temelju direktive konkretno u HR donesene izmjene i dopune zakona o zaštiti potrošača.
11.12.2019 | 19:36
Tako je, mislim da je ugrađena u zakon pa je postala i obavezna.
Problem je što ljudi mješaju proizvođačku garanciju i garanciju koju nameće zakon. Niti jedan proizvođač ili trgovac ne može biti iznad toga.
Trgovci, kakvi jesu (pohlepni), spuštaju cijene kako bi što više tog prodali i nadaju se da ne bude reklamacija, a kad se dese onda agresivno napadaju na kupca i uvjeravaju ga kako nemaju pravo i guraju mu pod nos garanciju proizvođača.
11.12.2019 | 23:46
Zakon koji glasi 2 god garancije, do 6 mj. bez pitanja zamjena, poslije ako je očito kvar ne uzrokovan krivnjom kupca mora se ponuditi novi uređaj. Linkao sam zakone u početnom tekstu. Apple ne servisira iPhone od X modela već daje nove, jer jednom kad otvoriš gubi vodootpornost.
12.12.2019 | 00:17
To nije zakon nego EU direktiva.

Kod nas je taj dio reguliran sa najmanje dva zakona, Zakonom o zaštiti potrošača, i Zakonom o obveznim odnosima.
Zakon o zaštiti potrošača odnosi se samo na fizičke, ali ne i na pravne osobe (tako da nije isto da li je uređaj kupila fizička osoba ili firma).

Također brkaš dva različita pojma, pravno jamstvo (2 godine) i komercijalno jamstvo (obično 1 godinu, ali može biti i više, npr. do 5 godina za kućanske uređaje), ovo drugo obično daje proizvođač, a za ovo prvo odgovoran je isključivo prodavač.

Prema tome, Apple i dalje u Hrvatskoj (i ostatku EU) kao proizvođač daje komercijalno jamstvo u trajanju 1 godine, a prodavač mobitela daje pravno jamstvo tj. dužan je osigurati besplatan popravak ili zamjenu uređaja u 2. godini nakon kupnje (i Apple s time nema nikakve veze).
12.12.2019 | 01:39
Josip R. kaže:
Zakon koji glasi 2 god garancije, do 6 mj. bez pitanja zamjena, poslije ako je očito kvar ne uzrokovan krivnjom kupca mora se ponuditi novi uređaj. Linkao sam zakone u početnom tekstu. Apple ne servisira iPhone od X modela već daje nove, jer jednom kad otvoriš gubi vodootpornost.


Želiš rec da ne mijenjaju bateriju ili zaslon već dobiješ novi mobitel? Potpuno netočno! Otvaranjem ju gubiš, ali se uređaj i zatvori nazad sa silikonskom trakicom i pod uređajem tvz preša (ako pričamo o službenim servisima) stoga nećeš dobiti npr novi mobitel ukoliko imaš problema s baterijom. Osim ako nije samo baterija neispravna nego postoje i neki errorlogovi na telefonu koji upućuju na veći spektar kvara.
15.12.2019 | 23:45
Hvala na pojašnjenjima jer i mene ova tema dira.

Evo meni je npr na iPhone SE kupljenom u prosincu 2017. ili siječnju 2018. (iskreno se ne sjećam, račun mi nije pri ruci) baterija išla u prdec.

Odem u Apple store u Parizu i ne priznaju mi te 2 godine već traže 55€ za zamjenu baterije.

Dakle, ta druga godina će se očito morat "konzumirat" u Splitu u dućanu u kojem je uređaj i kupljen.
16.12.2019 | 00:49
john_st kaže:
Hvala na pojašnjenjima jer i mene ova tema dira.

Evo meni je npr na iPhone SE kupljenom u prosincu 2017. ili siječnju 2018. (iskreno se ne sjećam, račun mi nije pri ruci) baterija išla u prdec.

Odem u Apple store u Parizu i ne priznaju mi te 2 godine već traže 55€ za zamjenu baterije.

Dakle, ta druga godina će se očito morat "konzumirat" u Splitu u dućanu u kojem je uređaj i kupljen.


Prvo, jesi siguran da si bio u Apple Storeu ili nekom ovlastenom servise, €55 mi bas ne stima jer to nije cijena originalne baterije

Drugo, kao sto je gore vec receno EU direktiva nalaze, a Hrv zakon je prilagodjen tome, zasto bi francuza (u Francuskoj) bilo brige za hrvatski zakon. Zakon o zastiti potrosaca (consumer law) je specifican za svaku zemlju. EU od svojih clanica trazi samo da im consumer law bude minimum 2 god.(moze biti i vise ako drzava tako zeli, npr. u UK i Irskoj je 6 god), ali to ne znaci da ti to pravo mozes traziti bilo gdje u EU.

I trece, baterija je potrosna i neces nigdje dobiti bateriju pod garanciji (niti manufacturer’s warranty, a kamoli consumer law) ako je baterija potrosena.
Baterija je consumed ako ima preko 500 ciklusa i kapacitet joj je pao ispod 80% originalnog kapaciteta.
16.12.2019 | 09:03
1. godina je proizvođačko jamstvo, a 2. je trgovačko.
Apple daje 1 godinu, a za mobilne uređaje je i međunarodno.
2. godina je trgovačko jamstvo i ostvarivo je kod trgovca koji je prodao uređaj.
Kad trgovac snosi teret jamstva, tada to ugradi u cijenu proizvoda.

Baterija mora biti ispravna uz režim kako je proizvođač propisao. Ako ode nakon 10 punjenja, tada ima grešku i trebala bi biti zamijenjena ili ako proizvođač uoči grešku na seriji pa mijenja sve baterije.
16.12.2019 | 17:17
Dakle samo guglanjem piše da Apple u EU daje 2 god. garancije, i da su platili masnu odštetu kad odmah nisu ispoštovali novu direktivu i lokalne zakone još tam 2012. Dakle ne daje drugu godinu jamstva trgovac, nego već sam Apple. Što ima smisla jer trgovac neće raditi na svoju štetu.

@ihorvat iPhone modeli X, Xs a vjerujem i 11 koji iza ima staklo, ako pukne, Apple daje novi mobitel bez pitanja ako imate Apple Care+ osiguranje, jer popravak je ne isplativ, naravno jamstvo to ne pokriva. Ekipa koja je pokušala promijeniti staklo i nakon lijepljenja novog stakla kaže da mobitel nije više 100% vodootporan i da ga ne bi uronili u vodu, zato Apple radi zamjenu.

Ali ako na iPhone prestane raditi ekran, jedna od tipki, prestane se puniti ili naglo gubi kapacitet baterije, i to nije uzrokovano od strane korisnika, onda to spada pod jamstvo! Na korisniku je da potražuje svoja prava. I u samom Apple Store često se prave grbavi dok sam Apple ne prizna opoziv. Sve ovisi na kakvog djelatnika naletite, treba tražit poslovođu. Na koncu se opamete i nakon godinu dana obično priznaju greške jer se i više manifestiraju ako postoje.
16.12.2019 | 18:32
@Josip R., nisi u pravu. Kad bi Apple davao garanciju 2 godine, onda bi bilo gdje to pravo i ostvario. Ovako drugu godinu trebaš otići do trgovca.
Ne idu trgovci na svoju štetu. Pogledaj cijene i razlike EU - USA. Realno, za transport je EU bliži Kini od USA.

Vidiš, sam si rekoa da se prave grbavi jer ide njima na štetu, a kad Apple pokriva, nije ih briga. Ako zakažu, Austrija nije daleko.
17.12.2019 | 00:10
Pa dobro Josipe jesi ti uopce procita ovaj dokument sto si linkao gore.
To sto si linkao je samo dokument koji objasnjava sto sve oni podrazumijevaju pod pojmom Apple Two Years Limited Warranty.

Molim te lijepo da mi pokazes gdje u tom dokumentu pise koji to uredjaj pokriva i u kojoj zemlji.

Ovaj dokument je tu prisutan jer Apple doista nudi Apple Two Years Limited Warranty sa svojim proizvodima, ali samo U TURSKOJ (nisam siguran ali mislim da je mozda i u nekoj od skandinavskih zemalja), ali to definitivno nije slucaj u vecini EU zemalja.

Jednostavno izaberi bilo koji proizvod (online ili u ducanu) u bilo kojoj zemlji EU i procitaj da li pise 1-Year ili 2-Years Limited Warranty.

I btw. buduci sam radio priko 2 godine u Appleu i jos 2 godine u AASP-u dobro sam upoznat u internu i legalnu proceduru.
Apple pokriva tu drugu godinu garancije, jer ne zele svaliti troskove na svoje partnere u distribucijskim kanalima, ali to i dalje ne znaci da su to duzni raditi i da je trgovac lisen ikakve obveze.
Procedura je:
1. Obrati se trgovcu a oni dalje to trebaju rijesavati (neki trgovci ce te uputiti Appleu, sto je isto OK, ali u pravilu bi to oni trebali rijesavati posebnim kanalom koji imaju omogucen sa strane Applea, ukoliko su ovlasteni reselleri naravno)
2. Ukoliko kupac ide direkt Appleu ili AASP-u (ili ga je trgovac poslao) mora obavezno imati kopiju racuna te ce biti upitan da ispuni i potpise jedan obrazac vezano uz consumer law claim). Racun i obrazac ce zatim ici na verifikaciju (provjerava se da li je stvarno taj SN isporucen tom selleru), tako da ako si ti kupio telefon kod Muje koji koji je taman otvorio ducan sa mobitelima u sklopu burekdjinice, vjerojatno ces dobiti odgovor: Zao nam je, obratite se prodajnom mjestu

I kao vazna napomena, consumer law clam moze biti samo u zemlji gdje je uredaj kupljen
17.12.2019 | 00:20
Ja imam dojam da vi ne znate Josipa. On i inače tako lupa ko Maksim po diviziji, na bilo koju danu temu, i poziva se na dokumente koji ponekad i ne postoje, a kamoli da ih je pročitao.
17.12.2019 | 12:18
Ne pišemo mi ovo zbog Josipa, nego zbog forumaša koji bi mogli povjerovati njegovim neutemeljenim tvrdnjama.
17.12.2019 | 12:31
Pa covjek je naumio prodat iPhone uz premisu da ima 2 godine garanciju, svakako jedan dobar argument zasto bi cijena mogla biti veca.
17.12.2019 | 17:17
DIREKTIVA 1999/44/EZ EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA

Zakon o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18)

Članak 1.
Ovim se Zakonom u pravni poredak Republike Hrvatske prenose sljedeće direktive Europske unije:
– Direktiva Vijeća od 25. srpnja 1985. o približavanju zakona i drugih propisa država članica u vezi s odgovornošću za neispravne proizvode (85/374/EEZ) (SL L 210, 7. 8. 1985.),
– Direktiva Vijeća od 18. prosinca 1986. o usklađivanju prava država članica u vezi samozaposlenih trgovačkih zastupnika (86/653/EEZ) (SL L 382, 31. 12. 1986.),
– Direktiva 1999/34/EZ Europskog parlamenta i Vijeća od 10. svibnja 1999. o izmjeni Direktive Vijeća 85/374/EEZ o usklađivanju zakona i drugih propisa država članica u vezi s odgovornošću za neispravne proizvode (SL L 141, 4. 6. 1999.),
– Direktiva 1999/44/EZ Europskog parlamenta i Vijeća od 25. svibnja 1999. o određenim aspektima prodaje robe široke potrošnje i o jamstvima za takvu robu (SL L 171, 7. 7. 1999.),
– Direktiva 2009/138/EZ Europskog parlamenta i Vijeća od 25. studenoga 2009. o osnivanju i obavljanju djelatnosti osiguranja i reosiguranja (Solventnost II) (preinačeno) (Tekst značajan za EGP) (SL L 335, 17. 12. 2009.).
17.12.2019 | 19:30
jura22 kaže:

Ne idu trgovci na svoju štetu. Pogledaj cijene i razlike EU - USA. Realno, za transport je EU bliži Kini od USA.



To je zato jer u Americi nema PDVa.

@josip - kad vec linkas, mogao si ovaj clanak na hrvatskom, sve lijepo objasnjeno

www.apple.com/legal/warranty/products/em...rranty-croatian.html
17.12.2019 | 22:06
jura22 kaže:
DIREKTIVA 1999/44/EZ EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA

Zakon o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18)

Članak 1.
Ovim se Zakonom u pravni poredak Republike Hrvatske prenose sljedeće direktive Europske unije:
– Direktiva Vijeća od 25. srpnja 1985. o približavanju zakona i drugih propisa država članica u vezi s odgovornošću za neispravne proizvode (85/374/EEZ) (SL L 210, 7. 8. 1985.),
– Direktiva Vijeća od 18. prosinca 1986. o usklađivanju prava država članica u vezi samozaposlenih trgovačkih zastupnika (86/653/EEZ) (SL L 382, 31. 12. 1986.),
– Direktiva 1999/34/EZ Europskog parlamenta i Vijeća od 10. svibnja 1999. o izmjeni Direktive Vijeća 85/374/EEZ o usklađivanju zakona i drugih propisa država članica u vezi s odgovornošću za neispravne proizvode (SL L 141, 4. 6. 1999.),
– Direktiva 1999/44/EZ Europskog parlamenta i Vijeća od 25. svibnja 1999. o određenim aspektima prodaje robe široke potrošnje i o jamstvima za takvu robu (SL L 171, 7. 7. 1999.),
– Direktiva 2009/138/EZ Europskog parlamenta i Vijeća od 25. studenoga 2009. o osnivanju i obavljanju djelatnosti osiguranja i reosiguranja (Solventnost II) (preinačeno) (Tekst značajan za EGP) (SL L 335, 17. 12. 2009.).



To smo znali i prije. Koja ti je poanta?
18.12.2019 | 02:02
Tu je dosta toga nejasno jer ako se navodni zakon zaista provodi u praksi, onda će vremenom svi manji trgovci jednostavno prestati prodavati proizvode građanima, fizičkim osobama, već samo tvrtkama gdje nema te obaveze da oni o svom riziku plaćaju jamstvo za uređaj u drugoj godini - jer Apple ne pokriva takvo jamstvo u istoj toj EU po tim zakonima.

Zamislite sasvim trivijalnu situaciju gdje lokalni mali trgovac proda neki skuplji iPad, na njemu zaradi 150-200 kn u najboljem slučaju, a onda se u toj drugoj godini garancije on pokvari (ok, nije se nikada dogodilo s iPadom, ali teoretski) i isti taj mali trgovac bi trebao platiti popravak od 3-4 tisuća kuna iz svog džepa? To je besmisleno, proizvođač mora jamčiti za proizvod, a ne krajnji mali trgovac. Vjerojatno bi stvar prije završila na sudu ili bi se trgovac tako opekao samo jednom i prestao prodavati Apple i drugu robu fizičkim licima dok ima jamstvo proizvođača od samo jedne godine.

Srećom, Apple je u Hrvatskoj toliko skup da ga fizička lica niti ne kupuju ovdje, već samo oni koji opremu mogu uvesti u inventar i odbiti PDV.
18.12.2019 | 08:35
Nema poante - nisam znao da je već bilo.

Nije niti zamišljeno da mali trgovci direktno uvoze, već ide preko uvoznika. Tada je uvoznik odgovoran za proizvod.
Doduše, nered koji vlada na RH tržištu pogodan je za "male trgovce" i njihov lov u mutnom.
Ako funkcionira u EU zašto ne bi i u RH.
18.12.2019 | 17:15
Evo što sam ja našao na ovu temu:

www.bug.hr/forum/topic/iphone/iphone-6-t...-jamstvo/245877.aspx
www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da - članak 43
klinika.pravo.unizg.hr/content/zastita-p...h-nedostataka-stvari

tldr:

jamstvo je 1 godina, ali prodavatelj daje 24 mjeseca za moguce materijalne nedostatke

Nesto interesantno:

pravila koja reguliraju garanciju ne isključuju primjenu pravila o odgovornosti prodavatelja za nedostatak stvari pa kupac može iskoristiti zakonska prava koja mu pripadaju bilo po jednoj ili po drugoj osnovi ( npr. ako je jamstveni rok kraći od zakonskog, kupac može protekom jamstvenog roka zahtijevati svoja prava do isteka zakonskog pridržavajući se subjektivnog roka od dva mjeseca).
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1
  • 2

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 2 sati, 16 minuta
  • mbp2009: Doslovno sam ju ja otvorio hahaha
  • smayoo: @mbp2009, imaš točno tu temu u forumu od prije par mjeseci
  • smayoo: Natrijeve baterije postoje u tzv. REDOX izvedbi već 30 godina, prvenstveno za stacionarne sustave, ali nisu bile pogodne za mobilne jer su bitno manje gustoće pohrane od litijevih, a i veće mase, jer su tekućinske. Velika im je prednost to što su ekološki neutralne, jednostavne za proizvesti i požarno nerizične.
  • m@xym: @Zdravac, OD otkrića nečega u laboratoriju do dolaska na tržište (ako se to upće dogodi) prođe između 5 i 10 godina
  • drlovric: O da. Jako veliko dan. Ljudi nisu svjesni bitnosti ali vrijeme ce polazati.
  • Zdravac: @drlovric, jesu, baš je lijepo danas pratiti HRT4 i live prijenos! :)
  • Zdravac: jel senzacionalizam ili ima nešto u ovoj tehnologiji da bi uskoro moglo i u praksu?
  • Zdravac: [link]
  • drlovric: Stigli Rafali ❤️????
  • mbp2009: Ekipa, treba mi preporuka za neki usb-c dongle za M1. Potreban je ulaz za SD karticu, HDMI ili DP (TB2), barem 2 Usb-a i ako je moguće jedan usb-c
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...
  • ZeljkoB: Honda NC750X, ali sve manje vremena imam za voznje.....
  • Riba: Imam ja BMW 650CS, mozda ga reaktiviram nakon 10 godina stajanja u garazi. A imam i Vespu iz 1959, ta malo duze stoji. :)
  • Zdravac: Evo, ja ću prvi: YAMAHA XJ900 S Diversion, classic iz 1998., ide ko švicarski sat, čista mehanika, pouzdano do bola! :)
  • Zdravac: Jel imamo ovdje kolega ili kolegica, da voze motor? Ako da, koji?
  • zoranowsky: @air, u biti isti je pricnip, samo si sam sebi target :)
  • Air: Polako, polaku, kuda žurba, daj mi prvo link na to kako pročitati vlastite misli :)
  • smayoo: Za one koji ne znaju čitati misli - [link] :D
  • Borisone: Za one koji ne znaju čitati misli, koja je konfiguracija?
  • VanjusOS: pozdrav, treba li netko Mac mini M2, nekorišteno?
  • kupus: Ima takvih naravno. Iz mog skromnog iskustva takvi su u manjini.
  • smayoo: većina online trgovaca odbija slati na poste restante pa čak i na poštanski pretinac
  • kupus: zasto na osobnu adresu*
  • kupus: Zasto na adresu? Naruci na adresu postanskog ureda, tamo ce te cekat
  • drlovric: Imamo li koga iz Zupanje na forumu da bih mogao naruciti paket na njegovu adresu? :)
  • ecvis17: ok, tnx
  • smayoo: Piši u forum
  • ecvis17: pozdrav svima, imam stari MBP koji maksimalno moze voziti BigSur ... malo nisam vise u toku, gdje se danas mogu pronaci Combo installeri? Tnx
  • cariblanco: Čekao je da Hajduk osvoji prvenstvo i na kraju je odustao ;)
  • Yonkis: Od sada ćemo mjeriti vrijeme pre-JM and post-JM time
  • JOHN: Ako je vjerovao, neka mu dragi Bog pomogne i uzme sebi. Ako nije, opet nema veze……sve u svemu mislim da je živio dobar život!
  • smayoo: Ljudi... ode nam Joža Manolić... Nije šala.

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.39 Seconds

Provided by iJoomla SEO