Raspberry Pi 3 sa GPS - Primjena u autu
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Raspberry Pi 3 sa GPS - Primjena u autu


22.09.2018 | 18:35
Ekipa jel ima neko ko se voli igrati sa rPi?

Poznato je da se od rPI moze napraviti koristan car pc za multimediju, bluetooth, navigaciju i sl, ali mene zanima jedna drugacija malo specificna primjena.

Naime na tvornickoj navigaciji u Peugeot 308 sam imao upozorenje na sigurnosne kamere. To je legalna usluga i u vecini zemalja nije zabranjeno. Pretplatis se na www.scdb.info i kupis sve lokacije kamera koje snimaju brzinu na cesti. Salju mjesecni update, jer kamere logicno pomjere na druge lokacije. Kopiras taj file sa koordinatama na karticu, i azuran si.

Radi nekog glupog zakona u (pazi sad, Francuskoj) moja Insignia nema taj sustav za kamere. Nalazi se u izborniku sustava ali onemogucen je. I fali mi to bas

Navigaciju ne mogu zamijeniti jer pola auta kontroliram preko tog touch sustava. Integrirano je u sve.

Moja ideja je da slozim rPi 3 sa GPS modulom i ucitam istu tu bazu kamera (ili neku drugu, nebitno). Raspberry bi morao znati gdje se nalazi i trebao bi na 500-600m od lokacije vizualno/zvucno dati signal i to je u prinicipu to. Ne treba ni ekran, ni input nikakav. To bi bio set and forget system.

Da li je rPI 3 dobar za to ili se to moze elegantnije rijesiti? Postoji li takav uredjaj za kupiti?

Otvoren sam za sve prijedloge i sugestije
22.09.2018 | 19:15
Zar to nije radila kobra aparat ako se dobro sjecam
22.09.2018 | 19:54
saint kaže:
Zar to nije radila kobra aparat ako se dobro sjecam


Koliko ja znam radari su prije bili takvi da konstantno šalju zraku, a danas navodno tek kad vide auto salju zraku i mislim da taj uređaj ne može danas dobro služiti svrsi?
22.09.2018 | 20:15
A da se kontroliraš na cesti?
22.09.2018 | 21:31
Niste skuzili. Nije ovo uredjaj koji detektira kada te radar izracava, to je ilegalno i zabranjeno. Ovo samo pokazuje kamere kao jos jednu POI kategoriju na mapi. Kao kad prodjes pored benzinske crpke, imas onaj znak. Tako i kamere pokazuje dok se vozis pored njih. Cisto da znas da su tu
22.09.2018 | 21:33
zabac kaže:
A da se kontroliraš na cesti?


Postedi me molim te svojih nidje veze komentara, ako ne poznaješ materiju.

Nisam ja klinac koji divlja po cesti, nego puno vozim i osjećam se puno bolje kada znam gdje su.

Ne bi postojalo implementirano na 80% navigacija da ne postoji potreba i zelja korisnika da to imaju.
23.09.2018 | 00:27
Ma ne izvodi akrobacije, kupi jedan stari iPhone ili Android samo za u auto i na njemu stavi jednu od aplikacija koje hendlaju lokacije kamera i to je to. Mnogi to koriste. Ili investiraj u pravi antiradarski sustav, kažu mi da sada ima solidnih i da su vrlo pouzdani.

Prije toga, konzultiraj neke od auto-hakera koji se bave takvim stvarima, možda uopće nije problem uploadati drugi softver u tvoj auto, za neko drugo tržište i da ti ta opcija proradi. To bi svakako bio najbolji izbor. Moguće da to mogu učiniti i u službenom servisu, morali bi imati softvere za razna tržišta, ovisi odakle im dođe vlasnik vozila.

Ako sam ja kod kolege mogao na samom ECU-u reprogramiranjem mapa pogasiti EGR ventil, gdje onda netko ne bi mogao staviti drugu verziju navigacijskog softvera...
23.09.2018 | 06:12
drlovric kaže:
zabac kaže:
A da se kontroliraš na cesti?


Postedi me molim te svojih nidje veze komentara, ako ne poznaješ materiju.

Nisam ja klinac koji divlja po cesti, nego puno vozim i osjećam se puno bolje kada znam gdje su.

Ne bi postojalo implementirano na 80% navigacija da ne postoji potreba i zelja korisnika da to imaju.


Tak sam i ja imao u Švedskoj na volvu ugrađenu navigaciju koja mi je signalizirala kamere. Nakon nekog vremena sam zapamtio gdje su sve kamere, a furao sam se više-manje po istim rutama, pa mi nije više trebala navigacija. Najbolje od svega je, kad sam se furao s isključenom navigacijom i znao sve na pamet, ja sam i dalje dobivao zvučni signal kad dolazim u zonu kamere ?

Kad se furate s navigacijom, onda osim zvučnog signala se vidi na displeyu oznaka kamere i koja je brzina dozvoljena, a bez navigacije sam i dalje dobivao zvučni signal...sad se pitam kako je to moguće. Vjerovatno navigacija radi cijelo vrijeme, mada nije upaljena, neznam kako da to rastumačim ?

Još sam primjetio, vozeći se bez navigacije, da ako se vozim malo brže, zvučni signal sam dobivao ranije ( cca 100m prije ) nego kad sam se vozio normalno.
23.09.2018 | 07:01
A ha, iskljuceno je jer su ti htjeli napakostiti, tebi i svima ostalima.
Ako je ilegalno, ne bi trebalo biti ma forumu.
Sam navodis da je to po nekom zakonu.
Svojevremeno se nije smjelo koristiti WiFi na otvorenome u Francuskoj.
23.09.2018 | 07:20
probaj ovo: www.waze.com To je uvjek ažurirano od korisnika pa ti i mobilne pokazuje, ako ih je neko označio ako ne označih ih ti. Stacionarne pokazuje sve.

Edit: Iglegalno je za vozača- dok suvozač smije na svom Smartphoneu vrtiti šta hoće. U ostalom i to doprinosi sigurnosti u prometu jer svako ko zna da je tu fotosaschen smanji brzinu. Jedino ako su fotići postavljeni za punjenje državnog proračuna onda je pametno zabraniti takav sistem, ali nisu. Tako da stvarno ne znam koji je motiv zabrane.
23.09.2018 | 08:39
Ilegalno je posjedovati sve oblike radarskih detektora uključivo i obavijesti o kamerama.
Ovo vrijedi za Francusku i kazna je 1500€ i oduzimanje uređaja.
Kako policija tumači zakon, neka Lovrić provjeri.
Smatram kako nije korektno trašiti pomoć za ilegalne radnje ma koliko se drlovrić durio.
23.09.2018 | 09:15
Ako je ilegalno u Francuskoj, a u Hrvatskoj i u ostatku unije nije, onda - što? Koliko vidim, u Njemačkoj nije ilegalno.
support.garmin.com/de-DE/?faq=3eibWbaaVg0Fw2L8wWqnZA
Konkretno za Francusku, ne znam čemu bi takva usluga uopće služila kad tamo imaju tih kamera posijanih po cesti toliku količinu da bi ti ovaj softver ionako stalno pingao...

Osim toga, najvažnije je zapravo ovo što je Tino rekao. U Njemačkoj ti ovo ni ne treba jer te oni sami upozore gdje su kamere. Jer im je cilj usporiti promet na opasnom mjestu, a ne skupljati lovu u državni proračun prometnim kaznama.
23.09.2018 | 09:19
Kakva je to logika?
Želi znati gdje su kamere da uspori jer se vljda naplačao globa. To bi značilo da leti po cesti, a ako ne leti onda mu informacija niti ne treba.
Francuzi "cigane" i valjda je svrha naplatiti, a ne prevenirati.
23.09.2018 | 09:51
Žabac, ako voziš autocestom na dijelu gdje vrijedi opće ograničenje, kojom *TOČNO* brzinom voziš? Ispred tebe je tunel. Kad (i da li) počneš usporavati i na koju *TOČNO* brzinu usporiš?
23.09.2018 | 10:49
Od kud ja znam kojom TOCNO brzinom vozim.
Ako imamo ovdje kriterije da je ilegalno lose, sto bi sad to trebalo znaciti?
Ilegalno je lose ako je ilegalno u RH, ali ako je ilegalno negdje drugdje, onda je prihvatljivo.
23.09.2018 | 10:52
zabac kaže:
Ilegalno je posjedovati sve oblike radarskih detektora uključivo i obavijesti o kamerama.
Ovo vrijedi za Francusku i kazna je 1500€ i oduzimanje uređaja.
Kako policija tumači zakon, neka Lovrić provjeri.
Smatram kako nije korektno trašiti pomoć za ilegalne radnje ma koliko se drlovrić durio.


U HR detektor kamera NIJE ilegalan. Detektor radara JEST. Da to dvoje prvo odvojimo. Imam Mazdu koja je opremljena detektorom kamera unutar navodenja (GPS) i pri kupnji vozila sam cak dobio dokument koji to opisuje kao pripadajucu opremu u vozilu. U par navrata me policija zaustavila i upitala za detektor kamera (imaju oni i "antidetektore" odnosno ne znam kako da se izrazim ). Prezentacijom navedenog dokumenta "Hvala lijepo, sve u redu, dovidenja..."
23.09.2018 | 11:08
I to je bio francuski policajac?

Govorimo za Francusku, ne za Hrvatsku.

A da je u serijskoj opremi postolj, isto bi gurao papir policajcu pod nos?
Ja ovako timacim tvoje reagiranje.
23.09.2018 | 11:20
dlovric ima vozilo koje je ocito za francusko trziste, ali ga vjerojatno vozi u BiH i HR... tako da ne znam zasto je ovdje Francuska upitna? Covjek je kulturno pitao kako da to osposobi jer je LEGALNO, a vozilo to ima u serijskoj opremi samo je zablokirano jer je kako sam vec spomenuo, ocito vozilo namjenjeno francuskom trzistu.

Pistolj je ILEGALNO posjedovati osim ako nisi sluzbena ovlastena osoba i radis na radnom mjestu koje posjedovanje i nosenje vatrenog oruzja ukljucuje, ili ako imas dozvolu za posjedovanje ili dozvolu za posjedovanje i nosenje vatrenog oruzja kao civilna osoba. Sto znaci ako legalno posjedujes pistolj i imas ga u autu... da zabac, pokazes policajcu papir i "Hvala lijepoo, dovodenja".

Dektektor kamera u vozilu je LEGALNO imati zabac.

No kao i u svakoj raspravi, ti imas neke svoje teorije.... koje nemaju veze s nicime... tako da odustajem
23.09.2018 | 12:59
Ali si ispustio jedan mali detaljcic.
1. Nije detektor
2. U Francuskoj je uredjaj koji pokazuje lokacije kamera zabranjen

Ro sto on vozi po RH i BIH tim vise mu ne treba za Francusku.
Kako stvari stoje s Nepalom? (retorika)

Opel nije blokirao ostatak EU vec samo FR (oli je blokirao sve, to je nejasno napisano. Ja sam shvatio kako ga muci Francuska a za ostalo je OK).
  • Daddo
  • Posjetitelj
23.09.2018 | 13:36
drlovric kaže:

Moja ideja je da slozim rPi 3 sa GPS modulom i ucitam istu tu bazu kamera (ili neku drugu, nebitno). Raspberry bi morao znati gdje se nalazi i trebao bi na 500-600m od lokacije vizualno/zvucno dati signal i to je u prinicipu to. Ne treba ni ekran, ni input nikakav. To bi bio set and forget system.


Rpi (koji god) nije set and forget system. GPS modul koji je pristojan i radi dobro košta prilično novaca i traži i prilično stabilnu struju. RPi nije uređaj zamišljen da radi na 12V i struju u automobilu.

Kad riješiš gore navedeno kvalitetno, pa nađeš/napišeš/kupiš prikladan i stabilan software koji će odraditi detekciju lokacije, provjeru i obavijest - bojim se da ćeš debelo premašiti cijenu zamjene kompletnog infotaiment sustava u svom vozilu. Svakako će te izaći skuplje od nekog telefona/tableta samo za tu namjenu.
23.09.2018 | 14:16
zabac kaže:
Od kud ja znam kojom TOCNO brzinom vozim.
Ako imamo ovdje kriterije da je ilegalno lose, sto bi sad to trebalo znaciti?
Ilegalno je lose ako je ilegalno u RH, ali ako je ilegalno negdje drugdje, onda je prihvatljivo.


Naravno. Što je tu čudno?
U Singaporeu su ilegalne žvakaće gume. U Saudijskoj Arabiji je ilegalan pršut i slanina. Pa?
Što se praviš veći katolik od Pape?

Namjerno sam te pitao kojom TOČNO brzinom voziš jer pretpostavljaš da tebi upozorenje na kameru na cesti ne bi nikad trebalo jer "ti ne divljaš po cesti". Ne "divljam" ni ja (više). Ali ne pazim baš PRECIZNO da sam u SVAKOM ČASU ispod ograničenja. Krenem iz Rijeke i vozim do Zagreba 120 na tempomatu. U Hrvatskoj su sve kamere tako podešene da ne snimaju vozače koji voze tako. Nego one koji voze za uzeti vozačku. Npr. na A7 (riječkoj obilaznici) mjestimično su ograničenja 60 i 70 (ne pitaj zašto, nitko ne zna odgovor), na tim mjestima postoje kamere, ali snimaju one koji voze preko 100.

S takvim istim stilom vožnje bi u Austriji naplaćao jedno 3000 EUR kazne za stići od Villacha do Salzburga (to je put kojim se ide za München, jel...). Jer oni, ako je ograničenje 100, kamera okida na 100,1. I ne samo to. U HR zakonu o sigurnosti prometa na cestama stoji da policija ne smije mjeriti brzinu do neke udaljenosti nakon znaka ograničenja, da vozači stignu prilagoditi brzinu. U Austriji to ne piše, oni smatraju da imaš dovoljno vreemna za prilagodbu brzine do časa kad vidiš znak do časa kad si prošao kraj njega. I onda, voziš autocestom, ograničenje je 110, na portalu tunela stoji znak 90. Tik pred tunelom je kamera. Iako tehnički TU još nije ograničenje 90, njih to ne zanima. AKo na tom mjestu imaš brzinu 90,1, stiže ti kazna.

Dakle, ne moraš uopće "divljati", a može ti itekako biti potrebno da te nešto upozori na kameru.
23.09.2018 | 14:24
Pod divljanje mislim da voziš 80 tamo gdje je ograničenje 50. Austrija je jako osjetljiva po tom pitanju, Italija manje.
23.09.2018 | 17:33
No, onda se slažemo, zar ne? Moglo bi se i tebi dogoditi da te u Austriji skine kamera, za prekoračenje od 3, 5 ili 10 km/h, zar ne? Zašto onda nemati nešto da te upozori gdje su kamere?

@drlovric
Mislim da ti nešto što nije cjelovita navigacija - neće valjati. Ti možeš načelno dobiti upozorenje da si npr. 1km udaljen od neke kamere, a da to uopće nema veze s rutom kojom se krećeš. Npr. kamera može biti okrenuta u suprotni smjer, ili na nekom raskrižju i sl.
23.09.2018 | 17:49
@drlovric

mislim da je najbolja varijanta da platis nekome da ti flash-a SW na fabrickoj navigaciji i zavrsis to za manje para i vremena.Znam da se moze uraditi i da nije skupo(bar na Scenic-u),predpostavljam da moze i za peugeot.
Poslao sam ti link na PP

covjek je u tvojoj blizini
23.09.2018 | 19:54
Je, platio sam 30€ u Kitzbühel-u za 8km/h prekoračenja. NIsam poštivao ograničenje od 50km/h u naselju.
24.09.2018 | 07:14
U Njemačkoj su osjetljivi na unutar naseljenog mjesta to su tolerancije male do nikakve, npr. ulica umirenog prometovanja (15 km/h) ako voziš 17 ili 20 računa ti se prekoračenje po %-stotku i možeš bez problema izgubiti vozačku (šat je ispravnop po meni). Dok su na Autoputu i Bundesstrasse tolerantniji. Na Autoputu te i ne zaustavljaju bez veze samo ako si žešći specijalc ili ako te je uhvatio Provida (njihov presretač), pravilo je 15 km/h nije tako strašno.
24.09.2018 | 07:22
Poanta je u tome što se kod nas ograničenja često određuju bez veze i vrlo često su nepotrebno niska - spomenuo sam već primjer riječke obilaznice - pa smo navikli da ih se (a) ne provodi dosljedno i (b) da je tolerancija na visinu prekoračenja jako velika. Kad dođeš u neku normalnu zemlju, tamo su ograničenja suvislo određena i realistično postavljena pa, jasno, očekuju da ih se pridržava striktno. Kako mi na to nismo navikli, nije uopće loše imati takav "podsjetnik".
24.09.2018 | 09:52
Slažem se s tobom u podpunosti.
Moja žena se ne voli voziti brzo, pa svaki put kad vidi neko ograničenje odmah mi ga i glasno pročita, u par navrata sam odmah zakočio točno na to oganičenje i usrala se od straha. Ko nemoj sad pretjerivati.
Kroz Sloveniju u pravcu Trsta imaš dva ograničenja 90 i kad si u naseljenom mijestu 50 ili 70 i to je to, kod nas na svakom zavoju na 40, koda nismo normalni i uletjet ćemo u zavoj sa 90. To je opasnije nego ovo u Sloveniji, jer ih niko više na doživljava.
25.09.2018 | 13:09
Ajjjj u sto se pretvorio thread. Nisam ni vidio do sada. Od bezazlene ideje za mali DIY projekt

Sustina problema je da je Opel to imao jako dugo u svojim navigacijama i onda su iz nekog razloga maknuli, tj samo onemogucili.

Ovdje Britanci peticije pisu da se to vrati. Opel je inace Vauxhall u UK

www.astrakforums.co.uk/viewtopic.php?t=2915


Opel 900 (prve Insignije i Astre, mozda 2009.) to imaju, dok su mojoj redizajniranoj (2014. god) tom istom sustavu dodali oznaku Intellilink (neke napredne mogucnosti, touch pad, upravljanje govorom i sl) i tu safety kamere ne rade nazalost. Iako je vidljivo u izborniku, zasivljeno samo.

Cak i ove firme koje prodaju te baze podataka poput SCDB imaju zbrku citavu gdje radi, gdje na radi. Pa daju refund korisnicima. To je ova slika dolje...

Screenshot2018-09-25at13.57.22.png


Intellilink je odlican sustav (moj je verzija 2.0), a v2.5 je dobila podrsku za Apple Car i Android Auto (auta mladja od 2016. god). Tada bi mi radio Waze, ali nazalost moj sustav je izmedju negdje Nazalost razlika je u puno HW, ne moze se samo nadograditi SW sustav.

Sada sam na nekom polurjesenju koristeci moj android mobitel eksperminetalno, i malo radi - malo ne radi.

TomTom i Sygic daju besplatno te light verzije svojih navigacija, koje iskljucivo upozoravaju na kamere, udese, zastoje, pa mozete i sami probati. Dobar je i RadarBot.

Svjesno to rade ilegalno da bi se Zabac imao cemu cuditi u zivotu
Moderatori: Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 4 sati, 34 minuta
  • Junuz: Yonkis, riješeno.Ubio sam icloud/face time na svim uređajima.Iako se problem manifestovao na 16e.Svakako nekoristim face/imesage.Hvala
  • Yonkis: @Junuz - ti si u USA? Na čijoj si mreži? Vidiš li ti te poruke koje su poslane? Da nemaš USA Apple account? Ne znam, puno informacija nedostaje za ikakvo pojašnjenje. Ili otvori remu/post.
  • cariblanco: Kakav dobar finale tenisa, inače navijam za Noleta, ali on je svoje dao...danas se "griješnik" nije dao u Alcatraz ;9
  • Junuz: Nije baš tako, za par sati su mi naplatili oko 1euro na pozadinsko slanje sms ova u ameriku sa ciljem aktiviranja face time.Iphone koristim od 6 naovamo
  • drpongrac23: @Junuz - pa aktiviraj Facetime i iMessage, ništa te ne košta.
  • Junuz: A naravno nisam siguran kako
  • Junuz: trebao bih pomoć oko pozadinskog slanja sms ova u usa na iphonu.16e model sa novom pretplatom i esim karticom.Trošak raste svako malo a od telekom operatora sam dobio odgovor:U slučaju ako koristite iPhone, Vaš uređaj u pozadini šalje SMS prema svom uslužnom servisu u SAD-u s ciljem aktivacije usluge Facetime i iMessage. Molimo deaktivirajte u postavkama mobilnog uređaja navedene usluge k
  • ping: naravno nije bitno koji smartphone dok god je iphone :)
  • ping: @drlovric koliko se sjećam nije radila ako se spajaš na wifi ali ako koristiš iphone sa hr linijom onda je radilo.
  • drlovric: Koristi li netko MaxTV aplikaciju van HR?
  • Ender: verovatno je to, jer je on sa ekranom od 12", mada je bilo i MB Air-ova 11" pa su imali 2 standarnda USB porta. dobro mozda je on bio malo veci od tog MacBook-a jer je imao onaj siri screen bezel.
  • smayoo: Imao je samo jedan port jer je cijela matična ploča bila toliko malena da nije bilo mjesta za dva. To je bitna ušteda (veličina matične ploče), a ne broj portova
  • Ender: verovatno ce cena biti povoljna uz kompromis da se ukine neke stvari koje postoje kod MB Air-a. recimo MacBook model iz 2015-2016 je cak imao samo jedan USB-C port. neka usteda od par $, al dovoljno da se ustedi taman za bonus nekog menadzera.
  • Ender: Slazem se, masa korisnika nema neke prevelike zahteve, niti koristi zahtevne programe, ali sam sistem postaje s vremenom gladan resursa, i to bude cesto ogranicavajuci faktor. Ali u upravi drage nam firme sede neki ljudi koji vrlo precizno odmere svaki korak, tako da s druge strane mislim da ima smisla, koliko god meni logika govori drukcije.
  • Bertone: Sve ovisi koliko €/$ će tražiti,... masa ljudi još koristi Intel MBA/MBP i ne daje im se 1k€ za osnovni MBA, a potrebe im nisu veće od tu i tamo kojeg dopisa, e-maila ili pogledati kakav video.
  • Ender: malo je bzvz imati MacBook sa procesorom od iPhone-a, a imas iPad sa M1 procesorom. ne vidim segment trzista za taj MacBook.
  • Ender: izgleda ce tako i ovog puta biti. ti MacBook-ovi su imali core-M seriju procesora (M, M3, M5 i M7), a poslednja serija je imala core-i procesore 2017. god.
  • smayoo: Imali su već i prije takav neki proizvod. Onaj "zlatni" macbook 12", zar ne. Pa se nije baš "primio".
  • drpongrac23: [link]
  • drpongrac23: Izgledno je da izlazi low-end MacBook, tj. povratak stare MacBook serije, oviga puta sa iPhone čipom unutra. Ako se ostvari, biti će zanimljivo
  • drpongrac23: @cariblanco - slažem se, no zbog zdravstvenih razloga se bisam usudio ići. Produkcija na svjetskom nivou.
  • cariblanco: Koncert na hipodromu, je neponovljiv po mnogim stvarima...dok sam živ neće ga nitko prestići po mnogim detaljima....ma što god mislili o Marku
  • smayoo: RIP Renato Baretić :(
  • dpasaric: Cijene su ti iste kao u Švicarskoj, kada to prihvatiš, sve bude jednostavnije! :)
  • ping: @drlovric Geneva?
  • ping: A
  • drlovric: Jucer sam stigao a vec sam blago sokiran hrvatskim cijenama. Neke stvari vrijedjaju inteligenciju, ali valjda se brzo naviknem :)
  • smayoo: O, brate, kakav pacijent.. :)
  • dpasaric: Joj on je inače lud tip, ali ovo je skroz fora! :)
  • drlovric: Kakva bolest od videa :) [link]
  • dpasaric: Novi mega-članak na naslovnici! Nije za svakoga, ali za one koji to vole bit će poslastica! :)
  • zoranowsky: Također!
  • vicko: Pridružujem se čestitkama!
  • smayoo: Čestitam svima Dan antifašističke borbe!
  • roPeD: Pokrenuo temu u Softver forumu
  • smayoo: Piši u forum i probaj biti jasniji
  • roPeD: Lijepo molim
  • roPeD: Jel bi netko znao prebaciti onaj nas stari Mini Rijecnik da ga mozemo koristiti sa novim operativnim sustavima i M chipovima
  • roPeD: Pozdrav svima
  • drlovric: Zasto instalirate bete na aktivne uredjaje koje koristite svaki dan :/ Mozda je bolje da ti je bankarstvo prestalo raditi, nego da radi nesto sto ne znas :)
  • ZeljkoB: iOS18 dev beta kad je izasao nije polomio nista, ali 17ica je ubila ZABA app...
  • dpasaric: Meni to zvuči kao logična prva stvar koja će se polomiti.
  • ZeljkoB: Je li tko probao iOS26, a da mu ZABA app i dalje radi OK?
  • hal9000: Sretan rođendan i dobrodošao u klub!
  • drpongrac23: Hvala svima!
  • ping: Sretan rođendan
  • dpasaric: Sretan ti! :)
  • zoranowsky: Sretan ročkas!
  • Yonkis: Sretno ti rođendanovo!
  • smayoo: Sretan ti rođendan! :)

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Riba, rkoren5, Anonimci (436)

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Koji Mac koristite?

Page Speed 0.90 Seconds

Provided by iJoomla SEO