Nestaju novci sa računa
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Nestaju novci sa računa


22.11.2023 | 16:37
Pozdrav svima za početak

Imam jedan stvarno zanimljiv problem, nestaje mi novac sa računa..

Da krenem, u pitanju je iPhone XR, HT mreža - nisam na pretplati, nego na bonovima, iOS 15 na njemu(za sada neću da ga dižem na iOS 17, jer sve radi besprijekorno, jel' osim nestajanja novca sa računa), to sam primjetio prije 2 mjeseca, taj mobitel koristim samo za provjeru maila i pozive i poruke, nemam na njemu prijavljen uopće Apple ID, svakih par dana mi sa računa nestane 16 centa(znači ni manje ni više, nego baš 16 centi), mobilni podaci ugašeni, Wi-Fi ugašen, sve što bi moglo trošiti novac sam poisključivao, i opet isto. Vratio sam ga na tvorničke postavke i ponovno setupirao i opet isto, radio reset mreže, i opet isto. Karticu u mobitelu sam mijenjao prije 1 godinu, ali do prije 2 mjeseca je sve bilo u redu(ili ja nisam to baš pratio?), tko će ga više znati.. uglavnom sada kradu đubrad iz HT-a.. nije im dosta, nego bi još i još i još.. sramota, ali na to sam već navikao da je tako kod nas u HR.

Jel ima kakve pomoći za to? Jel tko imao takvu situaciju? Šta da još probam napraviti?
22.11.2023 | 16:47
To je pitanje za korisničku službu HT-a.
22.11.2023 | 16:59
To mi je zadnja opcija - sa njima se natezati, ali ako nema druge, morat ću.
22.11.2023 | 18:19
Pa provjeri najprije kakve su cijene svega u tvom tarifnom modelu. Što odgovara tom iznosu od 16 centi? Minuta razgovora? SMS? Dva SMSa? 1MB podataka?...
22.11.2023 | 18:57
@smayoo - provjerio sam to i ništa se ne podudara.

Sad vidim u postavka mi je uključeno: "automatska uporaba mobilnih podataka, kad je Wi-Fi signal slab", meni je uvijek Wi-Fi signal pun, tako da nemam pojma jel bi to imalo kakve veze?

I ta opcija mi je posivljena, jel se ona onda može isključiti, ako je tako? Da samo kliknem na nju, pa više neće biti posivljena i to isključim?

Mislim prije je sve bilo OK, tako da čisto sumnjam da je do te opcije..
22.11.2023 | 19:28
Hja... onda ni ja ne vidim jednostavnijeg načina od toga da ti korisnička služba tvog operatera objasni što to točno naplaćuju.
22.11.2023 | 19:30
Borisone kaže:
To je pitanje za korisničku službu HT-a.

smayoo kaže:
Hja... onda ni ja ne vidim jednostavnijeg načina od toga da ti korisnička služba tvog operatera objasni što to točno naplaćuju.


Nema mu koristi zvati korisničku službu HT-a jer će dobiti odgovor da je naplaćena njima nepoznata xy usluga korištenja SMS-a (a navodno zbog nekog zakona nemaju mogućnost uvida kada je i kakva komunikacija ostvarena u toj SMS komunikaciji osim da je to bila komunikacija s naplatom).

Ja godišnje na jedan od brojeva kojeg koristim dobijem 2-3 ovakva dodatna računa koji nemaju veze sa pameću i svaki put je objašnjenje isto (ok, ja sam na pretplati pa mi zato dolazi poseban račun, da nisam vjerojatno bi mi se samo skinulo tih 0,18€, a ja to ne bih ni primijetio).

Slikazaslona2023-11-22u19.17.39.png
22.11.2023 | 19:37
Čekaj, ne kužim... Ako tražiš, moraju ti dati kompletan popis poziva, poruka i internetskog prometa za prethodni obračunski period. WTF?
22.11.2023 | 19:45
Evo, ovako izgleda to u mom bonbon accountu (imamo prepaid SIM kojeg koristimo u mobilnom hotspotu kad idemo nekamo gdje je A1 mreža loša). Kad god je bilo prometa, za taj mjesec imamo "eispis" dokument u kojem su popisani *SVI* odlazni pozivi, SMSovi i internetski prometi u tom mjesecu.

Screenshot2023-11-22at19.40.08.png
22.11.2023 | 19:53
smayoo kaže:
Čekaj, ne kužim... Ako tražiš, moraju ti dati kompletan popis poziva, poruka i internetskog prometa za prethodni obračunski period. WTF?

Dobiješ ti ispis, ali na tom mjestu gdje je ostvarena komunikacija SMS-om ti piše neki "kod" broja a ne broj s kojim je došlo do razmjene podataka (naplate usluge), a oni kažu da nemaju uvid tko je vlasnik tog "koda",... ak nađem takav ispis koji su mi poslali prije godinu-dvije kad sam ga tražio, poslikam ga i stavim ovdje pa će možda netko biti pametniji od mene.
22.11.2023 | 20:09
Nazvao lopove u HT-u, kaže žena, ma nešto vam troši mobilne podatke, mi ništa drugo ne vidimo, nikakvu drugu potrošnju.

Eto, toliko od lopova.
22.11.2023 | 20:16
imar kaže:
@smayoo - provjerio sam to i ništa se ne podudara.

Sad vidim u postavka mi je uključeno: "automatska uporaba mobilnih podataka, kad je Wi-Fi signal slab", meni je uvijek Wi-Fi signal pun, tako da nemam pojma jel bi to imalo kakve veze?

I ta opcija mi je posivljena, jel se ona onda može isključiti, ako je tako? Da samo kliknem na nju, pa više neće biti posivljena i to isključim?

Mislim prije je sve bilo OK, tako da čisto sumnjam da je do te opcije..


Predmet: Povrat sredstava za nerealiziranu uslugu


Kopiraj i pošalji s povratvicom ili mailom.


Poštovani

Želim vas obavijestiti da sam temeljem neispunjavanja dogovorenih uvjeta odlučio tražiti povrat sredstava za uslugu koja nije realizirana. Kao što smo se dogovorili, molim vas da provjerite moje podatke u nastavku i odgovorite na moj zahtjev u roku od 30 dana.

Ime i Prezime ili Naziv tvrtke:
Broj telefona
Datum:

Kako bih bio siguran da će moj zahtjev biti pravilno procesuiran, molim vas da provjerite sve informacije i obavijestite me o sljedećim koracima. Ukoliko postoji bilo kakva regulatorna agencija koja nadgleda vaš rad, navedite njihove kontakte kako bih mogao poduzeti daljnje korake u slučaju neodgovora ili neadekvatnog odgovora.

Spreman sam surađivati kako bismo riješili ovu situaciju na obostrano zadovoljstvo, no naglašavam da ukoliko se ne primi odgovor u zadanim rokovima, bit ću prisiljen poduzeti dodatne korake radi zaštite svojih interesa.

S poštovanjem,
22.11.2023 | 21:41
Nama prije par godina kada smo bili u Turskoj, sve smo pogasili osim razgovora i dosao je racun za internet promet. Bio je mali ali je bio. Isto kao sto i router komunicira s providerom mada nista nije spojeno na njega.

Izgleda da se mimo znanja korisnika salju podaci i trosi se internet iako je sve “ugaseno”.
Moderatori: jupi, Bertone
  • Stranica:
  • 1

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 7 sati, 17 minuta
  • drlovric: Pa da, uzeo sam ga cim je izasao. Ne znam sta bih ti rekao za bateriju. Nemam nekih problema, pojma nemam ni na koliko je health. Provjerim pa javim.
  • Yonkis: drlovric: a kakva ti je baterija na njemu, ako pretpostavimo da si ga kupio kad je bio "objavljen"?
  • drlovric: Ja imam iPad Pro (2nd gen). Niti najmanji razlog nemam za upgrade. Oni ubacuju najjace cipove, dok je najveci problem iPada u biti software :)
  • MAK: iPad Air plus Pencil Pro
  • smayoo: Svim Splićanima čestitam dan Sv. Duje! :)
  • cariblanco: kako nogomet može biti okrutan, zaslužili ste najmanje bod
  • cariblanco: Riječani, jeste li spremni za derbi, danas bi trebao biti praznik nogometa na Rujevici
  • smayoo: Možda je to popis po abecedi. ;)
  • cariblanco: Danas čitam VL i koja je najsigurnija zemlja u slučaju holokausta...1 Antartika 2 Argentina ;)
  • Yonkis: Evo, prodajem i neke slušalice, one za u uho. iPhone i sluške, 200€. I nije to sve, one more thing...
  • Mislav2222: ima i 2K 27inca dell monitor, u top stanju na prodaju :D
  • Yonkis: prodao bih iPhone 8 Plus, mijenjao mu bateriju prije cca godinu dana, moram provjeriti, pa ako ima zainteresiranih da ne pišem oglasnik.. Zapravo pišem anyway, valjda tamo netko lurka :)
  • mbp2009: Smayoo riješio sam, nego sad nije za mene, nego nekog drugog
  • accom: O muziki nemam pojma, surfanje je o.k., gaming - isto nemam pojma. :)
  • Krehacro: Dj-ing...Netflix,surfanje i neki gaming :)
  • accom: @Krehacro: meni ne uspjeva koliko bih željeo. Ali je iPad super alat, i sve više mi je neophodan (ajde, navika). Najviše ovisi o tome, što želiš radit.
  • lucija: Dosta ih je uspjesno preslo na iPad.
  • lucija: Nisam no ima na YouTubeu dosta recenzija ljudi koji jesu.
  • Krehacro: Planiram preci sa MacBook air na iPad da koristim kao svoj primarni uredjaj...jel netko to još pokušao i kako mu ide :)?
  • smayoo: Pa zar još to nisi riješio?
  • smayoo: :D
  • mbp2009: Doslovno sam ju ja otvorio hahaha
  • smayoo: @mbp2009, imaš točno tu temu u forumu od prije par mjeseci
  • smayoo: Natrijeve baterije postoje u tzv. REDOX izvedbi već 30 godina, prvenstveno za stacionarne sustave, ali nisu bile pogodne za mobilne jer su bitno manje gustoće pohrane od litijevih, a i veće mase, jer su tekućinske. Velika im je prednost to što su ekološki neutralne, jednostavne za proizvesti i požarno nerizične.
  • m@xym: @Zdravac, OD otkrića nečega u laboratoriju do dolaska na tržište (ako se to upće dogodi) prođe između 5 i 10 godina
  • drlovric: O da. Jako veliko dan. Ljudi nisu svjesni bitnosti ali vrijeme ce polazati.
  • Zdravac: @drlovric, jesu, baš je lijepo danas pratiti HRT4 i live prijenos! :)
  • Zdravac: jel senzacionalizam ili ima nešto u ovoj tehnologiji da bi uskoro moglo i u praksu?
  • Zdravac: [link]
  • drlovric: Stigli Rafali ❤️????
  • mbp2009: Ekipa, treba mi preporuka za neki usb-c dongle za M1. Potreban je ulaz za SD karticu, HDMI ili DP (TB2), barem 2 Usb-a i ako je moguće jedan usb-c
  • smayoo: Funkcionalna zamjena je push notifikacija koja preko 5G ide po generičkom protokolu, samo aplikacija na mobitelu mora to podržavati
  • smayoo: Upozorili su me ljudi koji rade u toj branši, radi nekih telemetrijskih rješenja gdje nadzorni sustav SMSom šalje obavijesti korisniku
  • ZeljkoB: smayoo, odakle ti ova informacija za SMS?
  • smayoo: SMS poruke su phase-out. Znači, neki ih operateri više ne nude, niti omogućavaju njihovo slanje. Određen je neki krajnji rok, nakon kojeg više nijedan operater u EU nije dužan osigurati propagiranje SMS poruka. Probaj ručno promijeniti operatera (pretpostavljam da si u roamingu)
  • Matija klc: Ekipa, pomoc. Nalazim se u Rumunjskoj. Primam poruke normalno, no ne mogu poslati poruku. Pricam o obicnoj. Sve drugo radi najnormalnije. Sta napraviti?
  • MoschuS: Ma svugdje ali sve neka mala mjesta ili sela po Hr ili Slo
  • JOHN: Jesu to oni iz Imotski?
  • MoschuS: Ako netko kupuje rabljeno racunalo pripazite se prevaranata na Njuskalu i Bolhi. Otkrio sam ih par, slicni oglasi i kada ih kontaktirate salju iste/slicne racune i serijske brojeve kao potvrdu i onda odjednom obrisu oglas, naprave novi account i pokusavaju dalje uloviti nekoga.
  • Zdravac: :) Na kraju će ispasti da nas ima dosta koji vozimo motore!
  • rkrosl: prodao triumpha, kupio triumpha
  • JOHN: Honda CB650R
  • FiFi: Skoro sam ga jednom zamijenio za Bandita 1200 , ali sam ipak odustao.
  • Zdravac: ...ili Suzuki Bandit :)
  • Zdravac: E, taj motor je nekad bio moj san, da nije uletila yamaha, sigurno bih toga sad vozio :)
  • FiFi: Honda CB900F2 Hornet, 2002. Evo radim servis i nadam se registraciji prvi put nakon tri godine stajanje (djeca ti promijene raspored vožnje)
  • Riba: Problem je sto "sezona" u Irskoj trtaje tjedan dana. :-D Moram vidjeti ima li kakav nacin da ga registriram u Hr.
  • Zdravac: @ZeljkoB Odličan motor, takvi motori su baš po mom guštu! Lijep i ugodan za voziti.
  • Zdravac: @Riba Pa što čekaš, daj, zamjeni ulje, filtere i svječice, napuni bateriju, i lagano pranje. To će biti dovoljno, siguran sam! :)
  • Zdravac: Ajd, super, nisam jedini! Sad ide sezona, i gušt! Polako plan za moto trip na more...

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Prisutni jabučari

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Oglasi

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 1.09 Seconds

Provided by iJoomla SEO