21.10.2016 | 16:52
Sve izgleda OK. A problem primjećuješ samo s jednim primateljem ili s više njih? Ako je samo s jednim, pretpostavio bi da je problem kod njega. Ako je više primatelja u pitanju, da li svi koriste isti mail klijent (wild guess - ugrađeni mail klijent najnovijeg Windows 10 ispljuvka
)?
Ne kažem da problem nije kod tebe, ali ovo što kažeš da netko vidi isti tekst u mailu DVAPUT, to nisam još ni čuo, ni vidio.
Ono što jest čest problem ima veze s tim što korisnici ne kuže kako Mail.app zapravo funkcionira (zato što se Apple dobro potrudio da to ne bude samo po sebi jasno
).
Dakle, ako samo uklikaš novi mail, natipkaš poruku i pošalješ, tekst maila je formatiran bez da je izričito specificiran font kojeg koristiš. Na taj način se primatelju/ici omogućava da tekstove koji nisu eksplicitno formatirani čita u fontu i veličini koja njemu/njoj najbolje odgovara. Ako u mail copy-paste-aš nešto s neke web stranice, iz Worda, Excela, PDF-a ili nekog drugog formatiranog dokumenta, ili izričito selektiraš komad teksta i nešto učiniš s njim u smislu formatiranja (promijeniš boju, zaboldaš, odabereš font i/ili veličinu...) onda taj komad teksta dolazi s eksplicitnim formatom (kod primatelja će se prikazati TOČNO tim fontom i veličinom, naravno, ako primatelj ima taj font instaliran, bojom, itd.).
Dakle, ako natipkaš dio teksta "na prazno", a dio copy-paste iz nekog formatiranog izvora, onda će primatelj tekst vjerojatno vidjeti u dva različita fonta. Ali neće vidjeti ISTI tekst DVAPUT.