MacBook Pro 2018 problemi
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

MacBook Pro 2018 problemi


04.09.2019 | 10:35
A da, to je tako jer smo banana-država i podtržište podtržišta i zato se ne ulaže u edukaciju osoblja na toj razini da mogu raditi dijagnostiku ovakvih problema, a istovremeno nemaju ovlasti za išta drugo. U nekom Apple Storeu iza kojeg stoji sam Apple bi Apple Genius bio educiran da to odradi kako treba. Najmanje su krivi ti naši ljudi koji rade u trgovini.

Ako si u Hrvatskoj, imaš nas na Jabučnjaku, što isto nije tako loše.
04.09.2019 | 10:52
dpasaric kaže:
Jer ako si dobio novu matičnu, to je to, kladim se da novi Mac ne bi ništa pomogao, to znači da se radi o nekoj nekompatibilnosti na hardverzoj razini i tu treba ganjati Dell zašto nije naveo da ti monitori nisu kompatibilni s tom i tom serijom MacBooka.


Ovo me podsjetilo na jednu raspravu s proizvođačem indukcijske ploče. Imam đezvu promjera 8-10 cm godinama, kupim indukcijsku ploču koja nije kompatibilna s đezvom. Nije problem u sastavu kovine đezve nego u promjeru. Ploča prima đezve samo od promjera 12 cm(mislim da se to više klasificira kao lonac). Kaže mi proizvođač indukcijske ploče da kupimo jednu od 12 cm, a ja sam im rekao da ću kupit od njih samo neka mi kažu gdje da je kupim. Naravno da oni ne rade đezve pa to nije njihov problem. Postavlja se pitanje tko je napravio aljkav posao, proizvođač indukcijske ploče koji nije prilagodio tehnologiju standardnim(uobičajenim) dimenzijama posuđa ili đezva što nije ili je nema većeg promjera, odnosno Apple koji je izbacio dva modela računala u istoj godini od kojih jedan ne podržava monitore.
Po meni tu nije do Della, osim ako nije neki kvar u monitoru ili kontaktima koji se baš reflektiraju na novom računalu(što bi isto moglo niti rubno).
Činjenica da je dato puno novaca, za nešto što očito nije ispravno. Neznaju napravit dijagnostiku, razvlače ga ko mulca. To se tako ne radi!
04.09.2019 | 11:12
Slažem se da se to tako ne radi, ali za neke stvari zaista može čovjek sam sebi olakšati rješenje. Prvo što bih ja napravio je probao te konkretne monitore na istom takvom stroju, to sve govori.

Ako to nikako nije moguće iz ne znam kojeg razloga, onda možemo dalje raspravljati o forsiranju penjanja na planinu najtežom stazom, čemu to? Ako se na MacBooku koriste 2 x 4K monitora, ali na kraju ne u retina rezoluciji jer je sitno, nego u običnoj, čemu sve to? Zašto onda ne uzeti dva normalna monitora i još zaraditi na prodaji ovih 4K? Zašto forsirati jednu jedinu kombinaciju koja pravi problem? Nije li poanta imat sustav koji ti lijepo radi i služi te, nego istjerivati mak-na-konac neke specifikacije s papira koje je netko rekao da moraju raditi, a u praksi očigledno ne rade uvijek u svim kombinacijama? A zapravo i nisu bitne jer korisnik ne želi raditi na dva monitora u native 4K rezoluciji...
04.09.2019 | 11:46
Pa to je zadnja opcija, ako ništa drugo prodat ću ove monitore (Dell U2718Q 4K) i kupiti 2 x 2560x1440 ili jedan 32" 5K.
Samo po meni nije do monitora jer komp throttla na normalnoj radnoj temeraturi (60-70C) i kad nisu spojeni.

Kad sam kupovao uzeo sam 4K jer mi je bilo preporučno ko kombinacija koja je najćešće prodavana i većina ljudi se odlučivala baš za to.

Istina je da se to tak ne radi i da je customer service nikakav ali na to sam već naučen jer smo nikakvo tržište i sve njih boli ona stvar za nas. Zato me i iznenadio jako ugodan razgovor sa supportom jučer bez obzira na ishod. Očekivao sam odjeb po kratkom postupku ali žena je stvarno pokazala interes i želju da se nešto napravi. Ovlašetni servis niti ima zamjenski komp da ti daju dok je tvoj na servisu, niti imaju na čemu testirati, niti mogu spojiti išta itd. Da ne velim da nakon zadnje zamjene ploče nisu vratili podatke makar im je tako pisalo na nalogu pa sam eto vratio komp natrag koji opet sjedi tamo skoro tjedan dana da oni presele podatke. Jer komplikacija je da oni za svaku stvar moraju tražiti odobrenje od Applea i ta migracija podataka se zbog T2 čipa radi preko nekakvih Apple servera itd.

I da završimo - jel ima neko u ZG pola sata slobodnog vremena da dođe do mene s MB 15" da probamo spojiti na sporne monitore i vidimo kaj se događa? Plaćam pivo
04.09.2019 | 11:55
dpasaric kaže:
To što je Kupus pitao uopće nije šaljivo, to bi bila vrijedna informacija.

Ti neš' nikad dobiti mjesečnu nagradu
04.09.2019 | 12:21
Meni u cijeloj prići ne štima ovo, ako je novo instalirani sustav na računalu i ništa se ne pokreće od programa, u takvom stanju da dolazi do pregrijavanja iako nisu spojeni monitori.
Na onoj jedno slici je kernal_task bio 700% što nije normalno.
04.09.2019 | 12:42
ales_1717 kaže:

I da završimo - jel ima neko u ZG pola sata slobodnog vremena da dođe do mene s MB 15" da probamo spojiti na sporne monitore i vidimo kaj se događa? Plaćam pivo

Rado ali ja sam se svog riješio još u travnju!
04.09.2019 | 13:09
zabac kaže:
Meni u cijeloj prići ne štima ovo, ako je novo instalirani sustav na računalu i ništa se ne pokreće od programa, u takvom stanju da dolazi do pregrijavanja iako nisu spojeni monitori.
Na onoj jedno slici je kernal_task bio 700% što nije normalno.


Ne dolazi do pregrijavanje nego samo do throttlanja. Temperatura je uvijek u rangu 60-70 stupnjeva.
04.09.2019 | 13:13
Može glupo pitanje?
Siguran si da su ti dva puta zamijenili MBO ili to znaš zato što su ti to rekli u servisu?
04.09.2019 | 14:06
Naravno da jesu, tu nemogu muljati jer svaki kvar i radni nalog moraju prijaviti u Apple.
Svaka ploča i pokvareni dio se šalje natrag u Apple, ništa ne ostaje u ZG.
I žena iz supporta koja me zvala je vidjela sve kad se spojila u taj neki njihov sistem.
04.09.2019 | 14:28
Ja sam prodao rMBP 2012 i kupio model 2018. S ovom pameti ne bi.

Opcenito za moj workflow nisam dobio nista, osim problema sa tipkovnicom

Sreca jedino pa sam ga kupio u USA po normalnoj cijeni. Kada sam prodao svoj stari, ispadne da sam nadoplatio mozda 1300-1400 eura.

Jednostavno nije mi to to. Pojma nemam zasto.
04.09.2019 | 15:02
60-70 stupnjeva u mirovanju ili u punom opterećenju?
Za mirovanje mi je nekako previše, a za puno opterećenj premalo.

KOji je uzrok bio da je kernal-task gutao 700%?
04.09.2019 | 16:21
ales_1717 kaže:
Naravno da jesu, tu nemogu muljati jer svaki kvar i radni nalog moraju prijaviti u Apple.
Svaka ploča i pokvareni dio se šalje natrag u Apple, ništa ne ostaje u ZG.
I žena iz supporta koja me zvala je vidjela sve kad se spojila u taj neki njihov sistem.


Kako ne bi mogli muljati, naruče novu MBO za tvoj MBP koji je pod garancijom i ugrade je u tko zna koji MBP koji nije pod garancijom ili i je pod garancijom ali je kvar nastao nepažnjom korisnika. Papirnato/digitalno radni nalog provedu na tvoj MBP i sve štima jer Appleu pošalju pokvarenu MBO ali koja nije iz tvog MBP.
Pa zar netko na ovom forumu nije prije godinu ili dvije napisao da je imao evidentiran popravak svog iMac-a za koji nije znao (taj fantomski popravak je bio pokriven garancijom).
06.09.2019 | 09:11
Ova priča polako ide kraju - odobren je novi komp, danas ću znati sve detalje
06.09.2019 | 09:16
Želim ti da ti to stvarno bude rješenje problema, ali budi pripreman na situaciju da ispadne kako i dalje imaš isti problem.
06.09.2019 | 11:29
Rješeno sve, dat će mi novi model za 2019.
Sve u svemu jako dobro, brzo i profesionalno odrađeno bez suvišnih komplikacija, propitivanja, birokratskih zavrzlama itd.
S tim da ovo ide dirket preko Applea iz Irske, oni će preuzeti moj komp (šalju DHL) i poslati direktno meni novi komp. Sve o njihovom trošku.

Lokalni distributer (iStyle) je izbačen iz svega, rekla mi je žena da ne želi imati posla s njima i da joj je lakše da odradimo sve direktno.
06.09.2019 | 11:31
Kada dođe novo računalo, zanima me kako će raditi s istom postavom monitora.
27.09.2019 | 18:26
Stigel novi MacBook još u utorak, 2.3 GHz i9 / 16 / 512 / Radeon 560X model za 2019. godinu.

Sve radi savršeno s istom postavom, nema throttlanja niti problema kojih sam imao s prošlim MacBookom. Napravit ću sad jedan dan Powerfractal test pa postam score.
Ima i ovu novu tipkovnicu, razlika je minimalna ali se osjeti. Makar je meni i prošla verzija bila super. Tipkal sam po svim mogućim Apple tipkovnicama unatrag 15 godina i meni su ove butterfly daleko najbolje. Jbg svaki bedak ima svoje veselje

Sve se malo odužilo jer jbg u Hrvatskoj nema "pravog" DHL-a, pa sam komp morao slati frendu u Beč (ili bilo koju zemlju EU osim Hrvatske hahahaha) da ga oni od tamo preuzmu. Kod nas je DHL preko lokalnog zastupnika i žena iz Irske nije mogla napraviti zahtjev za preuzimanje u Hrvatskoj ( No dobro, nakon preuzimanja u Beču u roku 2 dana je na njegovu adresu stigel novi. Osim tog hiccupa s DHL-om sve ostalo je prošlo super, zvala me žena iz supporta svaki dan da provjeri status, obavijesti me o svemu i tak. Tak da za službeni Apple Support imam samo pohvale.

Eto na kraju ipak sretni završetak
27.09.2019 | 18:38
Lijepo za znati da je ova prica dobila sretan epilog.

Uzivaj u svom novom racunalu
27.09.2019 | 20:33
Super! Uživaj!
27.09.2019 | 22:15
Mene i dalje zanima kako bi se ponašao drugi 2018 model s tim monitorima.
28.09.2019 | 08:22
dpasaric kaže:
Mene i dalje zanima kako bi se ponašao drugi 2018 model s tim monitorima.


Ah, alfista opet nije joy division......

Drago mi je da si riješil problem, ali me uvijek iznova ojadi ovo naše petljanje i opaske tipa: ne želimo imati posla s lokalnim zastupnikom.... A koji ste ga q...c onda ovlastili da bude zastupnik?!?!?!?
28.09.2019 | 09:49
@Djuro genijalac, prije je neznanje u pitanju. Problem je jer u RH zaštita kupaca loše stoji u praksi.
@dpasaric, meni se čini kao je to splet nestretnih okolnosti, da su bili drugo monitori, možda se to uopće ne bi događali.
28.09.2019 | 10:51
Ja se slažem s Djurom. Ako Apple uvažava ovakve pritužbe i rješava ih mimo lokalnog distributera o kojem ja osobno nisam čuo nijednu pohvalu ni od koga (dakle, ljudi su ili nezadovoljni, ili neutralni), a ne čini ništa da taj distributer popravi kvalitetu svoje usluge (jer njegov posao nije samo prodaja i logistika), niti ga mijenja... wtf??
28.09.2019 | 11:39
zabac kaže:
@Djuro genijalac, prije je neznanje u pitanju. Problem je jer u RH zaštita kupaca loše stoji u praksi.


Žabac, radim u firmi koja zastupa kod nas veliku megakorporaciju. Ono, globalnu i svi znaju za nju. Kad se pojavi neki problem, mi ga lokalno rješavamo. Dečki idu na školovanja. Ako iscrpimo sve svoje mogućnosti, onda imamo podršku iz europske centrale (svaki tjedan videokonferencije gdje se na razini cijele EU iznose problemi koji lokalno nisu riješeni).
No, dogode se i tzv. ghost problemi. Sve se probalo, više niti centrala ne zna što poduzeti, onda se ide u zamjenu proizvoda, ali to odrađujemo mi lokalno. Centrala na kraju godine pošalje pinku kao nadoknadu troškova, ali ništa se ne radi paralelno kao u ovom slučaju.
Ovak ovo ostavlja dojam poluuređenog prekupca koji dila robu, ali kad ju je prodal nema nikakvog znanja, volje, ni sposobnosti da daje neku postprodajnu podršku koja bi bila na razini ugleda branda i proizvoda.
Dakle, naše lokalne kemije u vidu zakonodavstva i njegovog provođenja ni na koji način ne bi smjele utjecati na uslugu koju su platio kupovinom nekog Apple proizvoda.
Sama činjenica da ova gđa iz Irske nije htjela ništa odrađivati preko lokalnog zastupnika govori da su oni itekako svjesni svih njegovih nedostataka pa mi je enigma oko njegovog zadržavanja tim veća
29.09.2019 | 08:27
Nije isto da li si zastupnik ili imas fransizu.
Recimo IKEA, ljudi imaju problema s ostvarivanjem prava kad se ne isporuci placeno preko njihovog organiziranja dostave. Naime, prijevoznik sostavi nesto i to je na otpremnici, ali to nije sve sto si kupio. Tada dolazi do problema u ostvarivanju prava.

Ovdje ima ljudi koji prodaju Apple proizvode ali se rijetko oglase s nekim savjetima.
30.09.2019 | 19:54
Satrali bi ga!
30.09.2019 | 21:01
To je sve zato jer smo globalno gledano banana država s nikakvim tržištem. iStyle su mađari koji drže cijelu regiju i boli ih ona stvar za sve, meni iskreno nije jasno kakav je to poslovni model po kojem oni odbijaju zamjeniti komp, dok je Apple support nakon 2 telefonska poziva odobrio novi komp? I iz sve komunikacije su izbacili iStyle? To je ono ko neželjeno dijete haha

Ne vjerujem da neki Isztvan tamo to plaća iz svojeg džepa, on će sigurno dobit komp od Applea po nekoj servisnoj liniji ili bi to barem tako trebalo biti. Službeni odgovor je da oni ne daju novi komp i točka, mogu zamjeniti sve od ploče do, baterije, kućišta, tipkovnice, ekrana itd. ali ne daju novi komp. I možeš se postavit na trepavice.

Treba se jedino naoružati strpljenjem nema druge. EU nam tu nije ništa donjela jer je većina stvari i dalje pod ingerencijom lokalnih šerifa i bog te pitaj kakvih poslovnih dogovora koji su valjda potpisani prije sto godina
01.10.2019 | 17:38
Nije to zbog toga, već smo si sami krivi da nas gule. Treba ovako javno govoriti, dizati tužbe po sudovima.
Zar misliš da se u Njemačkoj nebi razni "iStyle-i" ponašali kao i kod nas da im to država dozvoljava?
Kapitalizam je okrutan.

Eto, neki dan HP izgubio 4,50 kn za male pakete. Nije nešto, ali ipak se kreće.

Nisam siguran da li se u Austriji može naručiti Mac s našom tipkovnicom?
01.10.2019 | 21:07
U Austriji, barem online preko Apple stora, se ne moze naruciti hrvatski layout. Moze turski, arapski, madjarski, engleski, talijanski, ruski, spanjolski i naravno njemacki.

Vikalica™

Zadnja poruka: pred 7 sati, 25 minuta
  • Zdravac: Ja ogledao prvu epizodu See, i naravno, sve moraju zajebati sa glupim vulgarnim i neobjašnjivo nepotrebnim scenama gdje ubiju svu čar pustolovne akcije. Stvarno ponekad ne razumijem tu potrebu režisera da idu baš za extremima.
  • stefanjos: for all man kind i moring show su meni odlicni. nemam predispoziciju za free, ali razmisljam si uzet pretplatu, ali malo mi je toga za cijenu koju mi se nudi s obzirom da sam zadovoljan i netflixom
  • drlovric: Dobio sam evo 12 mj ATV pretplatu uz novi iPhone 11. Jel ima nesto vrijedno za pogledati tamo? Neka preporuka? :)
  • dpasaric: Evo imate osvrt, pa javite dojmove u komentarima!
  • energyman: Ovo je predivno, konačno i base specka vrijedi nešto. Ide moj 2017 MBP na prodaju uskoro :D
  • stefanjos: znam za us$, trazim davorovu preracunutu cijenu s marzama :D
  • drlovric: $2800
  • stefanjos: koliko je base_ napokon nesto sto bi mogao uzeti kad mi crkne early 2013 retina 13 >(
  • drlovric: Bice eto najverojatnije moj MBP 2018 na prodaju uskoro, ako nekoga bude zanimalo :)
  • drlovric: Meni se ovaj laptop svidja. Vjerojatno cu ga kupiti 16/32GB sa 1TB SSD. Al ne mogu da vjerujem da u 2020. godini jos uvijek imaju 720p front cameru. Facetime stvarnno izgleda jadno :)
  • Soffoklo: @dpasacric to je sa 8TB SSD-om i 64GB RAM-a? Dobro je što je početni model iste cijene kao i 15,4" uz novije zvučnike, bolju tipkovnicu, itd
  • Soffoklo: S obzirom da su Japanci gazde Vibera još je i dobar po pitanju kiča, ali svakako je bolji od Facebookovog špijunskog sranja pod imenom WhatsApp
  • dpasaric: MacBook Pro 16" :) Preračunao sam koliko će kod nas stajati top model: nešto manje od 57.000 kn :)
  • JOHN: Trebale bi postoajti dvije verzije. Jedna osnova za razgovore, video poziv, poruke, a druga verzija sa svim ostalim govancima(stickeri i sl.)
  • JOHN: Viber je kič, a u tom smjeru lagano ide i whatsapp
  • JOHN: A za 15 su rekli zbogom!
  • drlovric: Meni je Viber super, koristim ga godinama i radi ko grom.
  • Matija klc: Uzas koliko je taj Viber po mojem misljenju iza Whatsappa. Opca katastrofa. A moram ga koristiti radi pojedinih kolega sa posla.
  • drlovric: Stigao nam novi MBP :) Nije cak nesto nenormalno ni skup :)
  • JOHN: Krasno
  • energyman: Ne potpisuje se više iOS12
  • JOHN: nisam dugo radio povratak na stari softver, jel ga moguće napravit a da se ne pregazi cijeli sadržaj?
  • JOHN: Ne koristim viber jer mi je kićavi šit. Definitivno ova zadnja verzija ios 13 ima problema. Daleko fluidniji mi je bio na ios 12. Za vikend ću ga vratit na 12, ako se još bude potpisivao, A i moram vidjeti što će mi falit od zadnjeg backup-a. iPhone xs također
  • Pixie: Ej ekipa, sto od Apple ekosistema ne stima u Hrvatskoj? Jel Apple Pay podrzan? Apple card? Gledam sto od stvari koje sam aktivirao u Americi mogu koristit kad se vratim doma..
  • smayoo: Ja viberu ne dozvoljavam pristup kontaktima
  • Matija klc: Ljudi moji kako meni steka Viber. Kada hocu novi kontakt pronaci ucitava 10 sekundi kontakte iz imenika. Ne znam dali vama tako? Ios13,iphone xs.
  • yawn pong: Meni je Weather u iOS13 krenio resetirati lokacije. Svako jutro se probudim sa Sant Clarom i New Yorkom iz nekog razloga
  • JOHN: Hrpa nesposobnih mulaca, to su fakin osnovne stvari.
  • JOHN: IOS13 je još jedan od nizu šitova koji ispadaju iz Apple. Zblesira mi se imenik, kad dolaze notfikacije tekst izlazi izvan okvira notifikacije pa je na bijeloj podlozi gotovo nečitljiv, editiranje je teksta je toliko nezgrapno da je tanka linija između select i edit. Kud ne napravi backup isti dan prije samog updejta. Šlamperaj, samo takav
  • ecvis17: u svakom slucaju serverska spika na desktopu ... nije za svakoga naravno ali zanimljivo
  • ecvis17: i da i ne ... fedora je kao neki base ... iako ne kuzim ni ja kako onda govore da je bare-metal hypervizor ...
  • smayoo: Nisam čitao pažljivo. Sorry. Ali - onda to nije OS, nego samo hypervizor
  • ecvis17: @smayoo kako mislis? zar to nije ovisno o tome sto imas u virtualkama ...
  • Pixie: Hvala puno
  • Riba: 64
  • Riba: Da, About This Mac -> System Report -> Software -> Applications, sortiraj po stupcu 32bit/54 bit
  • Pixie: Postoji li mogucnost da provjerim na MBP koje su mi aplikacije 32bitne? Odnosno, sto ce mi prestati raditi kad instaliram Catalinu?
  • smayoo: Sve su napisali, osim što nigdje ne piše koji aplikacijski softver se može koristiti. Genijalci... :)
  • ecvis17: OS posvecen sigurnosti [link]
  • Moonlike: Photo Mechanic
  • smayoo: Photos
  • VanjusOS: koji program koristite za slike, mislim u privatne svrhe, za ažuriranje albuma, sortiranje, pregledavanje..?
  • Zdravac: @MBPruleZ ne treba ti USA, ali ne možeš ni sa nekom iz druge zemlje. Trebaš odabrati po plaćanje "none", a kasnije imaš bonova za kupiti, koje si "radeem" na svoj USA acc. To tak funkcionira bez beda
  • drlovric: [link]
  • drlovric: Ovo mi se ne cini skupo. Ako nekome treba :)
  • MBPruleZ: IP-om uđem unutra vidim sadržaj. kreirao i appleID sa USA podacima ;) ali dio s naplatom ne prolazi jer očito moram imati USA bank card ili nešto takvo... netko ima ideju šta i kako?
  • MBPruleZ: Možda već pisano, postoji način za aktivirati free trial za ATV kod nas. Skinuo app na FireStick4K, VPN-om sa USA
  • lastavica: Probaj s VPNom, sta vi da ti je IP u USA, ali ja sam probao HR HBO nekako gledati pomocu VPNa van, i izgleda da HBO dosta pazi na to za razliku od netflixa te je 90% servera blokirano i ne moze se pristupiti stranici, ali moguce da je s HBO US druga priča. Ništa ne škodi da probaš, ako nemaš vpn, mislim da svaki ima neku trial verziju pa probaj :)
  • energyman: Kako skinuti HBO GO app sa US stora ali da radi kod nas?
  • TuxFan: [link]

Za vikanje moraš biti prijavljen.

Prijava

Novo na Jabučnjaku

Teme

Poruke

Komentari

Novo u Appleu

Anketa

Kupujete li profesionalni Mac?

Čekam novi modularni Mac Pro - 48.5%
Novac nije problem, kupujem iMac Pro - 0.7%
Kupujem Valjak, baš je lijep i tih! - 0%
Kupujem polovni Mac Pro tower - 11.8%
Nadogradit ću postojeći Mac Pro tower - 2.9%
Običan iMac 27" mi je dovoljan za posao - 5.9%
Skromnih sam potreba, Mac mini je zakon! - 7.4%
Radim na terenu, mora biti MacBook Pro - 3.7%
Ne diram ništa, stari Mac služi me odlično - 10.3%
Kupujem PC kantu i prelazim na Windowse! - 8.8%

Ukupno glasova: 136
Anketa je završena dana: 08 Svi 2018 - 12:17
Page Speed 0.82 Seconds

Provided by iJoomla SEO