Pozdrav svima i: Please HELP!!!!
(1 korsinik/a gleda/ju temu) (1) Gost

Pozdrav svima i: Please HELP!!!!


21.04.2014 | 20:28
Bok svima,
za početak da pohvalim stranicu. Odlična je!!!
Već dva sata čitam sve postove u pokušaju da shvatim što se događa sa mojim Macom i još uvijek nisam sigurna kako da rješim problem a potpuni sam amater!
Inače, živim u PM gdje nema servisa niti stručnjaka za Macove pa na ovaj način želim barem saznati jel moram slati komp za Zagreb ili ga mogu i sama uz vašu pomoć "srediti". Nadam se da ćete mi moći pomoći jer sam već očajna
Ovo sve pišem sa drugog laptopa jer na mojemu ne mogu ništa napraviti - pokušala sam ući u safe mode ali mi ne dopušta, uvijek mi napiše da restartam i onda ponovo sve ispočetka....

Dakle, sve je počelo kada sam upalila laptop (MacBook PRo...nemam pojma koji OS - znam da sam luzer kad ni to ne znam, al šta da radim..plava sam )ovo mi napiše:

panic (cpu 0 caller 0x2abf6a): Kernel trap at 0x00974128d, type 14=page fault, registers:
CRO: 0x8001003b, CR: 0x11ffff8....i tako dalje, puno brojka
Eror code: 0x00000002

Debugger called: <panic>
Backtrace (CPU 0), FRame: Return Address (4 potential args on stack)
0x58a03be8 i tako dalje (ponovo puno brojka. NE znam jesu li one bitne al budući da šaljem s drugog kompa stvarno ne znam na koji način da "copy pastam" sve to. Ako je potrebno sve ću prepisat ručno na post)

BSD process name corresponding to current thread: R..nešto...

Nisam uspjela sve čak ni prepisati sve jer mi se pojavio ekran da restartam komp i kad sam to napravila mi je sada potpuno crn ekran i čujem šum al se ne podiže.
Da napomenem, već satima ga pokušavam restartat i pokrenut safe mode. Čak sam i pokušala staviti Installation Disk jer sam tako nešto pročitala na webu i sad mi je i CD zapeo unutra.OMG ukratko...